Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 12:56:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
459
460
461
462
463
464
465
[
466
]
467
468
469
470
471
472
473
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24627150 alkalommal)
bigzso
és 50 vendég van a témában
Döne
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23250 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 13:30:57 »
Sziasztok. Kellene nekem ford mondeoba 2001-es gyári cd. Van egy MTX audio mély ládám és hozzá a sony erősitő. Erre cserélnék valakivel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23251 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 14:43:18 »
Idézetet írta: ReFi - 2010.06.27 vasárnap, 13:15:49
Ezek is hihetetlen olcsók egy két éves Mondihoz.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_tdci_ghia-3954026
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente-3954023
1.kamu hirdetés
2. ár + hiteltartozás
amit természetesen elfelejtenek odaírni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23252 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 14:44:07 »
Idézetet írta: ReFi - 2010.06.27 vasárnap, 13:13:05
Nem ismerős errefelé ezaz autó?
Miért lehet ilyen olcsó?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-3954141
ezt meg nemrég külföldi rendszámmal árulták sokkal többért.lehet,hogy rommá törték azóta.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23253 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 18:31:20 »
Idézetet írta: ReFi - 2010.06.27 vasárnap, 13:15:49
Ezek is hihetetlen olcsók egy két éves Mondihoz.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_tdci_ghia-3954026
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente-3954023
..és mindhármat le is vették.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23254 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 20:23:19 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.27 vasárnap, 18:31:20
..és mindhármat le is vették.....
szerintem a nepperek is olvassák ezt a topicot...
mielőtt valamit megpróbálnak eladni itt tesztelik...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23255 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 21:40:34 »
Sziasztok!
Milyen diagnosztikai cuccot érdemes venni hobbi célból.Laptop van,amiket a vaterán árulnak azok közül érdemes szemezgetni?
Köszi!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23256 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 07:32:50 »
Hobbi diagnosztika?!?
Kiolvasod a tárolókat két naponta az élvezet kedvéért?
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.27 vasárnap, 21:40:34
Sziasztok!
Milyen diagnosztikai cuccot érdemes venni hobbi célból.Laptop van,amiket a vaterán árulnak azok közül érdemes szemezgetni?
Köszi!
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
kishosszu
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23257 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 08:14:25 »
üdv mindenkinek 1-hete megvettem életem első dizel autóját egy mondeót érdekes érzés vezetni egy ibiza után
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23258 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 11:18:03 »
Idézetet írta: kishosszu - 2010.06.28 hétfő, 08:14:25
üdv mindenkinek 1-hete megvettem életem első dizel autóját egy mondeót érdekes érzés vezetni egy ibiza után
sok sikert és örömöt hozzá... üdv közöttünk....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23259 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 11:42:02 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.28 hétfő, 07:32:50
Hobbi diagnosztika?!?
Kiolvasod a tárolókat két naponta az élvezet kedvéért?
Ezzel biztos népszerű lettél azoknál akiknek már van ilyen, és segíteni szoktak a többieknek ha bajuk van.
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23260 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 13:23:34 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.27 vasárnap, 21:40:34
Sziasztok!
Milyen diagnosztikai cuccot érdemes venni hobbi célból.Laptop van,amiket a vaterán árulnak azok közül érdemes szemezgetni?
Köszi!
Én ezt rendeltem:
http://global.ebay.com/Bluetooth_Scannner_OBDII_OBD_II_CAN_BUS_V13_scantool/250655128241/item
Kb. 3 hét után érkezett meg. Notebookkal remekül működik. (Relhist:
) PDA-n obdgauge program realtime mutat 6-7 mennyiséget. Sajnos a railnyomást még nem sikerült képernyőre raknom...
Arrabonus
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.28 hétfő, 14:12:37 írta arrabonus
»
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23261 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 13:35:57 »
Biztos nem...
Idézetet írta: stealt - 2010.06.28 hétfő, 11:42:02
Ezzel biztos népszerű lettél azoknál akiknek már van ilyen, és segíteni szoktak a többieknek ha bajuk van.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23262 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 16:56:29 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.28 hétfő, 07:32:50
Hobbi diagnosztika?!?
Kiolvasod a tárolókat két naponta az élvezet kedvéért?
Nem érted a lényeget nem egy profi cuccot akarok venni több100e ért,hanem olyat amivel én is elboldogulok ha valami problema van.Vagy te elösször futsz a legközelebbi szervizbe 4-5 ezerért kodot olvastatni?Ezen a forumon ugy tapasztaltam sok mindenkinek van diagnosztikai cucca és segitenek egymásnak bármi gond van.Amugy minde nap használok diagnosztikát,kicsit más jellegü gépeknél és tisztába vagok vele,hogy inkébb legyen mint ne.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23263 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 17:30:40 »
De értem
)
Én is gondolkodtam, már a korábbi kocsiaimnál is, hogy de jó is volna bekukkantani a "színfalak" mögé.
Nos azt viszont nem tudom, hogy egy ilyen vaterás kiolvasó ad-e elég betekintést. Ha járatos vagy az ilyen dolgokban, akkor Te sem éred be a csak nézegetéssel, hamarosan töltőlevegő szenzorokat fogsz kalibrálni
. Nem félted a pejkót?
Kicsit olyan, ez, hogy minél több infó van valamiről, annál több ijedtséget okoz, ha valami 0,05%-kal eltér...
De nem akarlak lebeszélni semmi jóról!
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.28 hétfő, 16:56:29
Nem érted a lényeget nem egy profi cuccot akarok venni több100e ért,hanem olyat amivel én is elboldogulok ha valami problema van.Vagy te elösször futsz a legközelebbi szervizbe 4-5 ezerért kodot olvastatni?Ezen a forumon ugy tapasztaltam sok mindenkinek van diagnosztikai cucca és segitenek egymásnak bármi gond van.Amugy minde nap használok diagnosztikát,kicsit más jellegü gépeknél és tisztába vagok vele,hogy inkébb legyen mint ne.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23264 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 19:37:39 »
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok
A kormány eltekerése közben a kormány nyak környékéről ad valami furcsa hangot... Olyan, mintha valami összeérne. Tippeket várok köszönettel
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23265 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 20:24:58 »
Idézetet írta: him007 - 2010.06.28 hétfő, 19:37:39
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok
A kormány eltekerése közben a kormány nyak környékéről ad valami furcsa hangot... Olyan, mintha valami összeérne. Tippeket várok köszönettel
Tipp: nekem a 23 éves Renault 5-ösöm csinált ilyesmit, kiderült azért mert a kormányzárt eltörte az előző tulaj (többek közt ezért is csak ötödjére ment át a kpm-es műszakin, hiába volt ismerősünk...)
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23266 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 21:08:17 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.28 hétfő, 17:30:40
De értem
)
Én is gondolkodtam, már a korábbi kocsiaimnál is, hogy de jó is volna bekukkantani a "színfalak" mögé.
Nos azt viszont nem tudom, hogy egy ilyen vaterás kiolvasó ad-e elég betekintést. Ha járatos vagy az ilyen dolgokban, akkor Te sem éred be a csak nézegetéssel, hamarosan töltőlevegő szenzorokat fogsz kalibrálni
. Nem félted a pejkót?
Kicsit olyan, ez, hogy minél több infó van valamiről, annál több ijedtséget okoz, ha valami 0,05%-kal eltér...
De nem akarlak lebeszélni semmi jóról!
Gondoltam én is arra,hogy többlesz vele az aggodás mint a megnyugvás,de nem a vaterérol szeretnék vásárolni mert nem igazán bizom az után gyártott kinaiban,hanem valamijen magyar forgalmazótol akit lehet utánna csesztetni,és legyen hozzá magyarul is leirás. Egyenlöre csak kiváncsi vagyok rá,hogy mik a lehetöségek,és miért kérnek különbözö maszekok több ezer forintot egy hibakód olvasásért/törlésért.A sajátot istenörizz állitgatni igy jó ahogy van!Egyenlöre csak olvasót semmi belepiszkálót.Majd ha jönnek a hü gyerekek apuci által vásárolt verdával jöhet a belepiszkáló.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23267 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 21:32:57 »
mk3 tddi-t milyen modullal lehet olvasni. laptop nem gond, az van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23268 Dátum:
2010.06.29 kedd, 07:08:36 »
Tulképpen én azon gondolkodtam, hogy az automata váltó váltási pontjai vajon elírhatóak-e. Aztán azt olvastam, hogy tanulgat a szerkezet. Nos tanítgatom, tanítgatom... még csak tanársegéd
Ha van olyan készülék, ami ilyen szintű nézegetés, beavatkozásra képes, abban látom a fantáziát.
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.28 hétfő, 21:08:17
Gondoltam én is arra,hogy többlesz vele az aggodás mint a megnyugvás,de nem a vaterérol szeretnék vásárolni mert nem igazán bizom az után gyártott kinaiban,hanem valamijen magyar forgalmazótol akit lehet utánna csesztetni,és legyen hozzá magyarul is leirás. Egyenlöre csak kiváncsi vagyok rá,hogy mik a lehetöségek,és miért kérnek különbözö maszekok több ezer forintot egy hibakód olvasásért/törlésért.A sajátot istenörizz állitgatni igy jó ahogy van!Egyenlöre csak olvasót semmi belepiszkálót.Majd ha jönnek a hü gyerekek apuci által vásárolt verdával jöhet a belepiszkáló.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23269 Dátum:
2010.06.29 kedd, 08:46:27 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.29 kedd, 07:08:36
Tulképpen én azon gondolkodtam, hogy az automata váltó váltási pontjai vajon elírhatóak-e. Aztán azt olvastam, hogy tanulgat a szerkezet. Nos tanítgatom, tanítgatom... még csak tanársegéd
Ha van olyan készülék, ami ilyen szintű nézegetés, beavatkozásra képes, abban látom a fantáziát.
Az a probléma,hogy ami szerviz szintü beavatkozást biztosit az több 100e ft is lehet.Egyenlőre azt nem engedhetem meg magamnak de a jövőben bármi lehetséges,nem csak Fordba gondolkozom.Nálunk egy alap diagnosztikai készülék is csoda számba megy ezért kezdenék alappal.Utánna kérdesztem Fordhoz nemm tudnak még hozzá férni de Alfa automata váltóhoz igen,ha lesz valami pozitiv változás akkor szolok.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23270 Dátum:
2010.06.29 kedd, 08:49:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.28 hétfő, 21:32:57
mk3 tddi-t milyen modullal lehet olvasni. laptop nem gond, az van
Nem tudom elvileg a Ford 2003-2004 töl kezdte bevezetni ezt a rendszert de megprobálok utánnajárni nekedAz is lehet,hogy a forumon valaki tudja.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23271 Dátum:
2010.06.29 kedd, 12:11:45 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.29 kedd, 08:49:53
Nem tudom elvileg a Ford 2003-2004 töl kezdte bevezetni ezt a rendszert de megprobálok utánnajárni nekedAz is lehet,hogy a forumon valaki tudja.
olyan lehúzható obd-s csati nekem is van a lábtérben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23272 Dátum:
2010.06.29 kedd, 15:37:46 »
Az üza.tankot szeretném kitisztítani, de hatjegyű összeget nem adok érte a lehúzóknak, nincs bizalmam a szagszervizben.
Elvileg lennie kell valahol leeresztő csavarnak, a tank alján
Ez lenne logikus, szerintem
A különféle tisztító adalékok lehetnek jók, de valami manuális tisztítást szeretnék, amiről tudom, hogy jó, és alapos. Nem kérek magamtól pénzt
tehát örömmel összekoszolnám a takarítással a kezem, annak van értelme.
Ötletek?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.29 kedd, 15:43:39 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23273 Dátum:
2010.06.29 kedd, 16:57:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.29 kedd, 12:11:45
olyan lehúzható obd-s csati nekem is van a lábtérben
Nincs ismerösöd akivel kitudnátok probálni.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23274 Dátum:
2010.06.29 kedd, 17:06:55 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.29 kedd, 16:57:22
Nincs ismerösöd akivel kitudnátok probálni.
eddig nem igazán próbáltam sehol sem, csak jött az 5let, hogy hátha lehet valamivel otthon is faggatni a gépet.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23275 Dátum:
2010.06.29 kedd, 18:45:55 »
Kösze!
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.29 kedd, 08:46:27
Az a probléma,hogy ami szerviz szintü beavatkozást biztosit az több 100e ft is lehet.Egyenlőre azt nem engedhetem meg magamnak de a jövőben bármi lehetséges,nem csak Fordba gondolkozom.Nálunk egy alap diagnosztikai készülék is csoda számba megy ezért kezdenék alappal.Utánna kérdesztem Fordhoz nemm tudnak még hozzá férni de Alfa automata váltóhoz igen,ha lesz valami pozitiv változás akkor szolok.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23276 Dátum:
2010.06.29 kedd, 19:09:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.28 hétfő, 21:32:57
mk3 tddi-t milyen modullal lehet olvasni. laptop nem gond, az van
Auto Eugenity kumma sok pízér.kérdezd pl..pl...pl... Stealt-et?!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23277 Dátum:
2010.06.29 kedd, 19:09:56 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.29 kedd, 08:46:27
Az a probléma,hogy ami szerviz szintü beavatkozást biztosit az több 100e ft is lehet.Egyenlőre azt nem engedhetem meg magamnak de a jövőben bármi lehetséges,nem csak Fordba gondolkozom.Nálunk egy alap diagnosztikai készülék is csoda számba megy ezért kezdenék alappal.Utánna kérdesztem Fordhoz nemm tudnak még hozzá férni de Alfa automata váltóhoz igen,ha lesz valami pozitiv változás akkor szolok.
AE 280e!
asszem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23278 Dátum:
2010.06.29 kedd, 19:11:18 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.29 kedd, 15:37:46
Az üza.tankot szeretném kitisztítani, de hatjegyű összeget nem adok érte a lehúzóknak, nincs bizalmam a szagszervizben.
Elvileg lennie kell valahol leeresztő csavarnak, a tank alján
Ez lenne logikus, szerintem
A különféle tisztító adalékok lehetnek jók, de valami manuális tisztítást szeretnék, amiről tudom, hogy jó, és alapos. Nem kérek magamtól pénzt
tehát örömmel összekoszolnám a takarítással a kezem, annak van értelme.
Ötletek?
mezei szerelő 8e ft ért leszedi -kitakarítja.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23279 Dátum:
2010.06.29 kedd, 19:12:10 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.29 kedd, 16:57:22
Nincs ismerösöd akivel kitudnátok probálni.
elm327 nem viszi a 2003nál korábbi dizliket,a tddi-t meg nem is látja.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23280 Dátum:
2010.06.30 szerda, 00:40:42 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.29 kedd, 19:09:11
Auto Eugenity kumma sok pízér.kérdezd pl..pl...pl... Stealt-et?!!!!!
már megint pontatlan voltál ! Pontosan: Autoeugenity
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23281 Dátum:
2010.06.30 szerda, 09:59:31 »
Sziasztok!
MK3-nál létezik-e az a klasszikus motorvezérlő újratanítás, mint az MK1-2-nél? (Hideg motornál üzemi hőmérsékletig alapjárat, gázfröccs, 3 perc emelt üresjárat 1250-en, majd 8 km megtétele minden sebességfokozatban megjáratva, változó dinamikával, nyugis tempóban, kihúzatva, motorfék, vissza-padló, stb.) Vagy ezeknél a típusoknál már ez nem csinál semmit?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.30 szerda, 10:19:12 írta seekay
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23282 Dátum:
2010.06.30 szerda, 10:02:17 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.30 szerda, 09:59:31
Sziasztok!
MK3-nál létezik-e az a klasszikus motorvezérlő újratanítás, mint az MK1-2-nél? (Hideg motornál üzemi hőmérsékletig alapjárat, gázfröccs, 3 perc emelt üresjárat 1250-en, majd 8 km megtétele minden sebességfokozatban, változó dinamikával, nyugis tempóban, kihúzatva, motorfék, vissza-padló, stb.) Vagy ezeknél a típusoknál már ez nem csinál semmit?
Tudtommal létezik, de még szagszervízt nem láttam autót tanítani...
Meg ugye mi van akkor, ha nem tanítod? (szerintem semmi)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23283 Dátum:
2010.06.30 szerda, 10:09:58 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.30 szerda, 09:59:31
Sziasztok!
MK3-nál létezik-e az a klasszikus motorvezérlő újratanítás, mint az MK1-2-nél? (Hideg motornál üzemi hőmérsékletig alapjárat, gázfröccs, 3 perc emelt üresjárat 1250-en, majd 8 km megtétele minden sebességfokozatban, változó dinamikával, nyugis tempóban, kihúzatva, motorfék, vissza-padló, stb.) Vagy ezeknél a típusoknál már ez nem csinál semmit?
OBD road trip van helyette asszem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
seekay
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23284 Dátum:
2010.06.30 szerda, 10:18:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.30 szerda, 10:09:58
OBD road trip van helyette asszem.
Őőő...az pontosan mit is jelent?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23285 Dátum:
2010.06.30 szerda, 16:01:35 »
Idézetet írta: seekay - 2010.06.30 szerda, 09:59:31
Sziasztok!
MK3-nál létezik-e az a klasszikus motorvezérlő újratanítás, mint az MK1-2-nél? (Hideg motornál üzemi hőmérsékletig alapjárat, gázfröccs, 3 perc emelt üresjárat 1250-en, majd 8 km megtétele minden sebességfokozatban megjáratva, változó dinamikával, nyugis tempóban, kihúzatva, motorfék, vissza-padló, stb.) Vagy ezeknél a típusoknál már ez nem csinál semmit?
Kb. annyi lehet az igazság, hogy mindig az utolsó megtett x km paraméterei alapján a motorvezérlő kompenzálja az érzékelők szórását. Ennyi. Ezért lehet az első x km-en szokatlan viselkedés.
Szerintem x=8. Legalábbis benzines fókánál ennyi volt.
Ahogy az aranyhalnak "3 másodperces memóriája" van, úgy ezeknek az autónak 8 (esetleg valamivel több) km.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23286 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 09:09:02 »
Az illegális tartalamakat kérem ne itt közöljétek.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zoltabencsik
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23287 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 09:12:46 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.07.01 csütörtök, 09:09:02
Az illegális tartalamakat kérem ne itt közöljétek.
Bocs Többet nem fordul elö!
!
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23288 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 09:33:14 »
Tehát akkor ismételten!Le lehet venni a Mikrocat Eu 2010 rogit!Ha valakit érdekel Dobj Pü-t!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23289 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 10:01:48 »
Idézetet írta: zoltabencsik - 2010.07.01 csütörtök, 09:12:46
Bocs Többet nem fordul elö!
!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23290 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 13:05:07 »
Mire lehet használni ezt a progit?
Idézetet írta: zoltabencsik - 2010.07.01 csütörtök, 09:33:14
Tehát akkor ismételten!Le lehet venni a Mikrocat Eu 2010 rogit!Ha valakit érdekel Dobj Pü-t!
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23291 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 16:14:37 »
sziasztok.
Na most koltottem ra az automra ugy 350.00 forintyi kecot.Nagyon sokmindent lecsereltettem.
Ebben az arban benne volt, 2 porlaszto csucs is.A regi porlasztoimat kivizsgaltattam az itteni bosch nal,es 2 jo volt 2 nem.Kicsereltek a nem jokat.Visszatettem,es meg mindig megmaradt a hideg indittasnal a,ford.szam ingadozas,es feher fust,meg a meleg indittasnal a 3 hengeres indittas.
Ami a gond most az az h ezzel a muvelettel elojott 1 ujabb hibajelenseg
(((
A hiba abban nyilvanul meg,h 1 esben es 2 osben a turbo normalisan megy,es be is kapcsol akkor amikor kell neki,es ugrik az auto mint allat.De 3-4-5 ben,kesobb kapcsol be,es ugy le is all,es ismet bekapcsol es ismet leall,olyan hullamokban huz,a nagyobb gazadasnal.Nem ugy megy az auto ahoigy kellene.
Nem igazan tudom mi lehet a baja.Nem tudom,h nem e kell ujratanittani az autot,vagy valami ilyesmi.Nem e kell a tddit ujraprogizni a porlasztok szerint,vagy nem e jelenthet problemat h az 1 ik uj porlaszto ,epp a referncia poralaszto helyere kerult.Lassan azon gondolkozom h visszteszem a regi porlasztoimat.(mert nekem osszesen 6 porlasztom van,4 ami az autoba,es 2 plusdzban),es megnezem akkor csinalya e ezt a hulyeseget.
Tovabba,a nagynyomasu pumpedlit,lehet e ujittatni,vagy oda cserelni kell?
Alittolag az mar kivan kopva,es azert van a meleg 3 hengeres indulas.
(((
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23292 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 19:02:00 »
Hello
Na mergembe nekialta es korulneztem a motorterbe.Leszedtem 1 par dolgot,es meg is talaltam a hibat
)))
Ezek az okos szerok,amikor raktak vissza a helyere a Z alaku turbocsovemet,akkor addig nyuztak,h kozben kihuzogadtak a vakumeloszto szelepekbol a vakumcsoveimet,es igy farcsot szivott.Ezert csinalta ezt a jelenseget.Viusszanyomkodtam oket,es most megy mint az allat a gep.Gondoltam szollok,hatha masnak is segit majd ez a nagyszeru szerencses helyzet amibe kerultem
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23293 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 20:25:33 »
Sziasztok!
A következő hiba jelenséget tapasztalom a kocsimon mostanában. Remélem tudtok valami használható infóval szolgálni! Pár hete tapasztaltam előszőr mikor 30 Celsiusfok környékén dugóban araszoltam felfelé a Budakeszi úton és arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok visszajelző már a piros mező szélét kostolgatja de szerencsére forrás nélkül sikerült felérnem a dombtetőre és a már tempósabb lejtmenetnél szerencsére vissza kúszott! A hűtőventilátorok úgy hallottam, hogy mentek folyamatosan mindvégig. Utána jódarabig nem jelentkezett a hiba gondolom a hideg időjárásnak köszönhetően. Viszont a mai nap Budapest-Bécs oda-vissza volt az újabb próbatétel 34 fokban. A bécsi városi dugóban (34 fok) pár perc klíma használat után szépen lassan felkúszik a mutató a pirosba, de ha kikapcsolom a klímát akkor szép lassan vissza áll a normális középállásba. Klíma bekapcs- hőfok fel, klíma lekapcs- hőfok le..... Kiérve nagynehezen Bécsből, rá a pályára, gondoltam mostmár oké lesz, de sajnos nem, ugyanaz a jelenség mint a városi dugóban, ha klíma bekapcs akkor a víz túlmelgszik! Mi köze a klímának a vízhőfokhoz, föleg az autópályán? Köszönöm ha tudtok segíteni!
Üdv.:
Mondolo
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23294 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 21:43:22 »
Idézetet írta: szbela - 2010.07.01 csütörtök, 19:02:00
Hello
Na mergembe nekialta es korulneztem a motorterbe.Leszedtem 1 par dolgot,es meg is talaltam a hibat
)))
Ezek az okos szerok,amikor raktak vissza a helyere a Z alaku turbocsovemet,akkor addig nyuztak,h kozben kihuzogadtak a vakumeloszto szelepekbol a vakumcsoveimet,es igy farcsot szivott.Ezert csinalta ezt a jelenseget.Viusszanyomkodtam oket,es most megy mint az allat a gep.Gondoltam szollok,hatha masnak is segit majd ez a nagyszeru szerencses helyzet amibe kerultem
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23295 Dátum:
2010.07.02 péntek, 17:23:52 »
Két köze is van.
Egyrészt plusz terhelés, másrészt a klima hűtője a vízhűző előtt van. Ha beindul, a motort a klima meleg levegője hűtheti már csak. Úgytűnik határon van a hűtőkapacitása a motorodnak. Hűtő tisztítás, folyadék csere, termosztát csere esetleg...
Idézetet írta: Mondolo - 2010.07.01 csütörtök, 20:25:33
Sziasztok!
A következő hiba jelenséget tapasztalom a kocsimon mostanában. Remélem tudtok valami használható infóval szolgálni! Pár hete tapasztaltam előszőr mikor 30 Celsiusfok környékén dugóban araszoltam felfelé a Budakeszi úton és arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok visszajelző már a piros mező szélét kostolgatja de szerencsére forrás nélkül sikerült felérnem a dombtetőre és a már tempósabb lejtmenetnél szerencsére vissza kúszott! A hűtőventilátorok úgy hallottam, hogy mentek folyamatosan mindvégig. Utána jódarabig nem jelentkezett a hiba gondolom a hideg időjárásnak köszönhetően. Viszont a mai nap Budapest-Bécs oda-vissza volt az újabb próbatétel 34 fokban. A bécsi városi dugóban (34 fok) pár perc klíma használat után szépen lassan felkúszik a mutató a pirosba, de ha kikapcsolom a klímát akkor szép lassan vissza áll a normális középállásba. Klíma bekapcs- hőfok fel, klíma lekapcs- hőfok le..... Kiérve nagynehezen Bécsből, rá a pályára, gondoltam mostmár oké lesz, de sajnos nem, ugyanaz a jelenség mint a városi dugóban, ha klíma bekapcs akkor a víz túlmelgszik! Mi köze a klímának a vízhőfokhoz, föleg az autópályán? Köszönöm ha tudtok segíteni!
Üdv.:
Mondolo
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Tbandee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23296 Dátum:
2010.07.02 péntek, 22:34:58 »
Sziasztok!
Úgy néz ki elromlott az utastérben a fűtőventillátor, hiába állítom nem fúj semmit, a digit klima is kiírja a hibakódot teszt helyzetben. Megnéztem a csatlakozónál odmegy a 12 volt a ventillátorhoz. Lehet-e esetleg más baja ami miatt nem működik? Illetve tud-e valaki olcsón, mert az új ára elég húzós?
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23297 Dátum:
2010.07.02 péntek, 23:57:03 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.07.02 péntek, 17:23:52
Két köze is van.
Egyrészt plusz terhelés, másrészt a klima hűtője a vízhűző előtt van. Ha beindul, a motort a klima meleg levegője hűtheti már csak. Úgytűnik határon van a hűtőkapacitása a motorodnak. Hűtő tisztítás, folyadék csere, termosztát csere esetleg...
Esetleg nem lehet, hogy töltetnem kellene a klímába, vagy annak nincs köze hozzá? Elég furának tartanám ha a hűtő kapacitása lenne kicsi egy ilyen kategóriájú kocsinak! Lehúzott ablakkal kell közlekednem nyáron egy 2.5 V6-os vajszínű bőrüléses autóval miközben mellettem a fapados Suzukikban felhúzott ablakok mögött fáznak?? A termosztátom szerintem jó, mert télen-nyáron a mutató mindig mozdulatlanúl középen szokott állni, persze ha nem használom a klímát. Esetleg a hűtő takarítás segíthetne kívűl-belül?! Azt mivel szokták kívűl takarítani? Amúgy köszönöm a választ!
Üdv.:
Mondolo
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23298 Dátum:
2010.07.03 szombat, 06:43:19 »
Ha nem nagyon volt előtte hangja, akkor jó esély van rá, hogy kimozgott a csati, vagy szénkefe kopás.
Nem kell elsőre komplettet venni, kicsit megéri piszkálni. Ha megölöd legfeljebb ráfogod, hogy úgyis halott volt már.
Idézetet írta: Tbandee - 2010.07.02 péntek, 22:34:58
Sziasztok!
Úgy néz ki elromlott az utastérben a fűtőventillátor, hiába állítom nem fúj semmit, a digit klima is kiírja a hibakódot teszt helyzetben. Megnéztem a csatlakozónál odmegy a 12 volt a ventillátorhoz. Lehet-e esetleg más baja ami miatt nem működik? Illetve tud-e valaki olcsón, mert az új ára elég húzós?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23299 Dátum:
2010.07.03 szombat, 06:48:52 »
Nem te tapasztalod elsőként, hogy a járgány melexik a melegben. A hűtőrendszer tiszta állapotban elegendő a motor hőjének elvezetésére, de nincs kétszeresen túlméretezve.
A klimagáz mennyiségét ill. nyomását figyeli a rendszer, ha kevés, el sem indul sztem.
Összejöhet több részlet kedvezőrlen alakulásától, hogy a hűtés nem elég.
Túl sok a piszok a hűtő lamellákon - nagynyomású mosó
A hőszállító közeg régi - hűtőközeg csere
Termosztát gyatra (lehet klíma nélkül elég, de azzal együtt már kevés) - csere
Motor vízterében lerakódások - trisóval átmosás
Hengerfej hiba - huh, ezt nem is modom, ez gáz...
Célszerű mihamarabb foglalkozni vele, mert ha többször megfőzöd a motort, az nagyon árt neki!
Idézetet írta: Mondolo - 2010.07.02 péntek, 23:57:03
Esetleg nem lehet, hogy töltetnem kellene a klímába, vagy annak nincs köze hozzá? Elég furának tartanám ha a hűtő kapacitása lenne kicsi egy ilyen kategóriájú kocsinak! Lehúzott ablakkal kell közlekednem nyáron egy 2.5 V6-os vajszínű bőrüléses autóval miközben mellettem a fapados Suzukikban felhúzott ablakok mögött fáznak?? A termosztátom szerintem jó, mert télen-nyáron a mutató mindig mozdulatlanúl középen szokott állni, persze ha nem használom a klímát. Esetleg a hűtő takarítás segíthetne kívűl-belül?! Azt mivel szokták kívűl takarítani? Amúgy köszönöm a választ!
Üdv.:
Mondolo
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.03 szombat, 06:50:41 írta Trendi
»
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Oldalak:
1
...
459
460
461
462
463
464
465
[
466
]
467
468
469
470
471
472
473
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ