Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:13:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 463 464 465 466 467 468 469 [470] 471 472 473 474 475 476 477 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21945507 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
G.Tamas
Vendég
« Új hozzászólás #23450 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 19:40:42 »

Valószínűsíthetően a bowden szorul (típushiba). És bízzunk benne, hogy nem a féknyereg szorul... A jkézifékkar visszamegy gondolom, csak maga a fék fog továbbra is...

Sokan erősebb rugót tettek a fékkötél visszahúzóhoz, de igazából a megoldás a kötélcsere, és azon mivel módosítottak (rövidebb lett) így mindkét oldalit kell cserélni.

hali ha behúzom és kiengedem a kézit akkor a kézifék kulcs úgy marad nem húzza vissza a rúgó eredeti állapotába, és a fék meg befogva marad . ma próbáltam wd-40 el meg egy kicsit megmozgatni de még mindig nem húzza vissza a rúgó valami tipp esetleg ?
van ott egy csavar ha netán azt kivenném és szétszedném Huh?? előbbre jutnék ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23451 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 21:23:58 »

Igen,de nem csak városban már ciki,nem de? Smiley
A fedkop nem megy sosem 6,9-7,0 alá... És nagyon füstöl...Szal ha valamiből fekete füst jön,akk az nem jó,legalábbis sztem Smiley
turbónyomást kellene méretned,lehet,hogy elillan a nyomás a magasabb tartományban.....
esetleg egr szelep maradhat nyitva,vagy nem zár fel teljesen,arról lehet esetleg hibakód is tárolva.
A fogyi nem túlzottan sok.A fekete füst meg a kevés levegő miatt van!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mela
Vendég
« Új hozzászólás #23452 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 21:48:29 »

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Az újabb Mondeonk ***akodik,és minden szervízben más és más problémát "diagnosztoziálnak" (ami abból áll,h állnak mellette, és sorolják,hogy lehet,hogy ez,lehet hogy amaz...). Nem lenne valaki Somogy,Baranya,Tolna vagy Zala megyében,aki rendes tudná diagolni a gépet? Ha kell apám elmegy,csak valahol itt a közelben legyen. Tippeltek már turbóra, EGR-szelepre, pcs-kra is... Légyszi,ha tudtok segítsetek. Fontos lenne.
Előre is köszi!

Nika

Olyat nem tapasztaltál, hogy kb. 2000-2500 fordulat mellett elkezd rángatni? Illetve nem is rángatni, hanem, mintha elvennéd a gázt, aztán vissza... Nekem sem alatta sem felette nem csinálja, csak ott... És persze füstöl, mint a gyárkémény az alacsony fordulatszám tartományban. A diagnosztika szerint a turbó nyomás a fele a normálisnak, kér porlasztócsúcs "átcsepeg", no meg az EGR szelep is rakoncátlankodik. Mindezt egy 4 éves 103.000 futott Tdci produkálta. A szervíz által adott kalkuláció összegét pedig már le sem merem írni... Sad
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23453 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 22:18:42 »

Olyat nem tapasztaltál, hogy kb. 2000-2500 fordulat mellett elkezd rángatni? Illetve nem is rángatni, hanem, mintha elvennéd a gázt, aztán vissza... Nekem sem alatta sem felette nem csinálja, csak ott... És persze füstöl, mint a gyárkémény az alacsony fordulatszám tartományban. A diagnosztika szerint a turbó nyomás a fele a normálisnak, kér porlasztócsúcs "átcsepeg", no meg az EGR szelep is rakoncátlankodik. Mindezt egy 4 éves 103.000 futott Tdci produkálta. A szervíz által adott kalkuláció összegét pedig már le sem merem írni... Sad

Volt olyan,hogy 4.ben 60nál rángatott,de ez a pcs-k újraprogizásával megszűnt. A turbónyomás elvileg jó,terhelés alatt kipróbáltuk és a pcsken az átfolyás is normális volt( 10-15 ml asszem). Az EGR szelep ki lett cserélve és most le is van dugózva. Szal ezért fura,h füstöl, mint állat. A szervízben nem tudnak semmi konkrétat mondani,mert látszólag oké minden,de mégsem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23454 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 22:21:17 »

Volt olyan,hogy 4.ben 60nál rángatott,de ez a pcs-k újraprogizásával megszűnt. A turbónyomás elvileg jó,terhelés alatt kipróbáltuk és a pcsken az átfolyás is normális volt( 10-15 ml asszem). Az EGR szelep ki lett cserélve és most le is van dugózva. Szal ezért fura,h füstöl, mint állat. A szervízben nem tudnak semmi konkrétat mondani,mert látszólag oké minden,de mégsem...
esetleg turbócső lyukadás, vagy lelazult bilincs?? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23455 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 22:29:02 »

esetleg turbócső lyukadás, vagy lelazult bilincs?? Roll Eyes

2szer is megnézték,és nem Sad
Naplózva
kishosszu
Vendég
« Új hozzászólás #23456 Dátum: 2010.07.16 péntek, 08:27:30 »

Reggel mikor inditok nagyon füstöl nem sokáig egy fél perc  kb sürü szürkés kék füstel!!!!
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #23457 Dátum: 2010.07.16 péntek, 09:48:59 »

Csak egy kis szemléltetés:

mióta ez a nagy hőség van, szinte ki se kapcsolom otthon az álló ventilátort. A furcsa az volt a működésében, hogy akármekkora fokozaton megy, alig érezni a fuvallatot, pedig a fordulatszám megvolt. Közelebbről nézve volt rajta egy kis por-a lapátokon és a rácson egyaránt-de nem feltűnő. Ma takarítási célzattal szétkaptam, letusoltam letörölgettem az egészet. Összeraktam és láss csodát! Egyes fokozaton majdnem kikapott a székemből...ki gondolta volna, hogy ekkora kis szennyeződés mekkora teljesítménycsökkenést okozhat. Ha egy kicsit elvonatkoztatunk az autó hűtőrendszerére, klímahűtőre, stb...egy takarítás nem árthat ott se...
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23458 Dátum: 2010.07.16 péntek, 10:27:56 »

Automata klímánál mi a különbség fejre irányított fújásnál, ill. kikapcsolt irányított fújás esetében? Tesztelgettem mindkettőt, de semmi különbséget nem vettem észre, ugyanonnan jött a levegő mindkét esetben.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23459 Dátum: 2010.07.16 péntek, 11:50:50 »

esetleg turbócső lyukadás, vagy lelazult bilincs?? Roll Eyes
mind a 6 csőszakaszt megnézték?
turbó vákumos vagy elektromos? Ha vákumos, nézzétek meg a vákumcsöveket, lehet az a gond. Figyelni kell a geometriaállító mechanikát gázadásnál. Ha nem mozog, lehet vákumdob is. Érdemes a szívóoldalt levenni a turbóról és kézzel megforgatni a lapátokat, megmozgatni a tengelyt. Kis holtjáték rendben van, a második körtől jól kell forognia lapátoknak is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23460 Dátum: 2010.07.16 péntek, 12:18:22 »

mind a 6 csőszakaszt megnézték?
turbó vákumos vagy elektromos? Ha vákumos, nézzétek meg a vákumcsöveket, lehet az a gond. Figyelni kell a geometriaállító mechanikát gázadásnál. Ha nem mozog, lehet vákumdob is. Érdemes a szívóoldalt levenni a turbóról és kézzel megforgatni a lapátokat, megmozgatni a tengelyt. Kis holtjáték rendben van, a második körtől jól kell forognia lapátoknak is.

Ha jól tudom mind a 6 szakaszt megnézték. A turbó elektromos(euro 4es motor).
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23461 Dátum: 2010.07.16 péntek, 13:02:03 »

Újabb tünet... Rángat az istenadta. Most akkor ez változtat valamin?... Sad
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #23462 Dátum: 2010.07.16 péntek, 18:54:47 »

Csak egy kis szemléltetés:

mióta ez a nagy hőség van, szinte ki se kapcsolom otthon az álló ventilátort. A furcsa az volt a működésében, hogy akármekkora fokozaton megy, alig érezni a fuvallatot, pedig a fordulatszám megvolt. Közelebbről nézve volt rajta egy kis por-a lapátokon és a rácson egyaránt-de nem feltűnő. Ma takarítási célzattal szétkaptam, letusoltam letörölgettem az egészet. Összeraktam és láss csodát! Egyes fokozaton majdnem kikapott a székemből...ki gondolta volna, hogy ekkora kis szennyeződés mekkora teljesítménycsökkenést okozhat. Ha egy kicsit elvonatkoztatunk az autó hűtőrendszerére, klímahűtőre, stb...egy takarítás nem árthat ott se...

 lol002
Király vagy, én is megcsináltam! Smiley Még meg is kentem.
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #23463 Dátum: 2010.07.16 péntek, 22:20:52 »

lol002
Király vagy, én is megcsináltam! Smiley Még meg is kentem.

Szélkerekeket is takarítani szokták, bár lényegesen nagyobbak.... Grin
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #23464 Dátum: 2010.07.17 szombat, 08:42:31 »

Segítsetek, tanácstalan vagyok!

Tavaly elkezdett menet közben, fékezés nélkül nyikorogni valamelyik kerék (valószínű a jobb hátsó). Fordban azt mondták hátul betétet kell cserélni. Megtörtént.

Pár hónapja megint előjött ugyanaz. Kérdeztem a kézifék beragadást, de azt mondták, hogy a kézifék bowden öregedett el. Kicseréltem.

Most pár hete megint ugyanaz, kész vagyok már ettől. Elvittem Fordba, azt mondták, hogy a kézifék munkahenger (vagy mi) az rendben van, nem szorít, és valószínű a tárcsa  rossz állapota miatt van.

Tehát a rossz tárcsák okozhatják azt, hogy menet közben olyan hangom van mint a fékező vonatnak? Ha rálépek a fékre, vagy balra kanyarodok akkor azonnal elhallgat. A tárcsák tényleg nem túl jók már, 100 feletti fékezésnél eléggé beráznak, 250e km van benne, és szerintem még eredetik.
 
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #23465 Dátum: 2010.07.17 szombat, 08:57:28 »

OMG! Eredeti? Csak nem, az durva lenne.

Nekem off auton a féknyereg miatt volt ilyen hang, meg félre is koptak a betétek. Csonkállvánnyal együtt cseréltem egy bontottra és jó lett, de tárcsát is cseréltem.
Naplózva
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #23466 Dátum: 2010.07.17 szombat, 09:01:12 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy egy MK3-as faceliftes mondeon ki lehet-e pattintani a középső szellőzőnyílást?

A jobb és a bal oldalit ki lehet, márt már láttam - műanyag karmok fogják.

Köszönöm előre is a segítségetek.

Üdv:
Laci
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23467 Dátum: 2010.07.17 szombat, 12:27:06 »

Segítsetek, tanácstalan vagyok!

Tavaly elkezdett menet közben, fékezés nélkül nyikorogni valamelyik kerék (valószínű a jobb hátsó). Fordban azt mondták hátul betétet kell cserélni. Megtörtént.

Pár hónapja megint előjött ugyanaz. Kérdeztem a kézifék beragadást, de azt mondták, hogy a kézifék bowden öregedett el. Kicseréltem.

Most pár hete megint ugyanaz, kész vagyok már ettől. Elvittem Fordba, azt mondták, hogy a kézifék munkahenger (vagy mi) az rendben van, nem szorít, és valószínű a tárcsa  rossz állapota miatt van.

Tehát a rossz tárcsák okozhatják azt, hogy menet közben olyan hangom van mint a fékező vonatnak? Ha rálépek a fékre, vagy balra kanyarodok akkor azonnal elhallgat. A tárcsák tényleg nem túl jók már, 100 feletti fékezésnél eléggé beráznak, 250e km van benne, és szerintem még eredetik.
 


Nekem is volt ilyen. A tárcsa mögött van egy fém borítás az ért hozzá. Bár ezt észre kellett volna venni bármelyik szerelőnek. Például felpattanó kavics tudja meghajlítani.
Különben meg most olvastam végig az írásodat rendesen.
Ha 250 ezer van szerinted a féktárcsádban, ami szerintem kizárt, akkor meg mi a kérdés. Ne sajnáld már rá azt a 18 ezer ft-ot 250 ezrenként.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.17 szombat, 12:29:43 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23468 Dátum: 2010.07.17 szombat, 12:54:46 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy egy MK3-as faceliftes mondeon ki lehet-e pattintani a középső szellőzőnyílást?

A jobb és a bal oldalit ki lehet, márt már láttam - műanyag karmok fogják.

Köszönöm előre is a segítségetek.

Üdv:
Laci
szerintem csak középkonzollal együtt tudod kivenni. legalábbis facelift előttiben egyben jön ki.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #23469 Dátum: 2010.07.17 szombat, 20:00:31 »

szerintem csak középkonzollal együtt tudod kivenni. legalábbis facelift előttiben egyben jön ki.

A középső csak egyben jön ki. Ki kell venni a Hifi-t is, meg 6 csavart, váltó burkolatot, hogy 2 csavart elérd...Az oldalsókat passzolom...
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #23470 Dátum: 2010.07.17 szombat, 20:03:08 »

A középső csak egyben jön ki. Ki kell venni a Hifi-t is, meg 6 csavart, váltó burkolatot, hogy 2 csavart elérd...Az oldalsókat passzolom...

Ja, ha sikerülne eltörni, nekem van eladó gyári fekete lakozott...  eplus2
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23471 Dátum: 2010.07.17 szombat, 20:06:56 »

A középső csak egyben jön ki. Ki kell venni a Hifi-t is, meg 6 csavart, váltó burkolatot, hogy 2 csavart elérd...Az oldalsókat passzolom...
ez a facelift előttinél tuti így van. pl(igaz ez angol vigyor3):

CIKK a szétszedéséről.
facliftes:

lehet jól jönne néhányaknak erről is egy cikk
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23472 Dátum: 2010.07.17 szombat, 20:07:49 »

Ja, ha sikerülne eltörni, nekem van eladó gyári fekete lakozott...  eplus2
az övé már faceliftes, az nem olyan wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23473 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 17:23:10 »

Automata klímánál mi a különbség fejre irányított fújásnál, ill. kikapcsolt irányított fújás esetében? Tesztelgettem mindkettőt, de semmi különbséget nem vettem észre, ugyanonnan jött a levegő mindkét esetben.


Vmelyikőtök megnézné ha legközelebb auóba ül?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23474 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 18:56:43 »

Vmelyikőtök megnézné ha legközelebb auóba ül?

Hali, ha jól emlékszem valami olyat olvstam/tapasztaltam, ha AUTO-n van a ventiláttor akkor attól függ milyen a külső hömérséklet úgy fújja a levegőt. pl. télen a meleg levegőt a lábtérre fújja, nyáron pedig a testre fújásra kapcsol.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23475 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 20:02:30 »

Hali, ha jól emlékszem valami olyat olvstam/tapasztaltam, ha AUTO-n van a ventiláttor akkor attól függ milyen a külső hömérséklet úgy fújja a levegőt. pl. télen a meleg levegőt a lábtérre fújja, nyáron pedig a testre fújásra kapcsol.

Így van.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23476 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 01:23:55 »

Hali, ha jól emlékszem valami olyat olvstam/tapasztaltam, ha AUTO-n van a ventiláttor akkor attól függ milyen a külső hömérséklet úgy fújja a levegőt. pl. télen a meleg levegőt a lábtérre fújja, nyáron pedig a testre fújásra kapcsol.

Köszi!  worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23477 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 07:50:53 »

klimának csak belső érzékelője van(jobb térdnél),külső nincs, illetve csak infót ad a műszeregységnek közvetlen....innentől kezdve a belső hőmérsékletet figyeli szerintem...de lehet tévedek. szomoru1
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23478 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 11:46:27 »

Hello,

mivel nem kaptam valaszt az elektromos dolgok alatt, hatha valaki itt tudna nekem mondani valamit erre:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg511245#msg511245

koszi
udv
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #23479 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 12:02:22 »

Köszönetet szeretnék mondani a
Motocraft kollégának a gondos kiszerelésért
Rehlist kollégának az kapcs. rajzos,
Sakos kollégának pedig a személyes tudományos segítségért.
Az egész vége, eredménye az lett hogy van mostmár nekem is kormányváltós automata trippem. Mint Schumaker-nek. :-)
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #23480 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 12:38:09 »

Udv,

Multkor erdeklodtem itt a nem zarodo ajtoval es egy alulrol jovo csorompolo hanggal kapcsolatban, ezuton is koszi a tippet rizsa83-nak, vegul a kezifekkotel rogzitese 0 forintert megoldotta a csorompolos problemat!
Az ajtoval kapcsolatban voltam szerelonel, o azt mondta, tonkre ment a motor. Huh?. Milyen motor van a zarnal ami tonkremehetett? Es van valami mondja bereteszelni az ajtot, ha leszedem a karpitot?

koszi!
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #23481 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 14:45:24 »

Na idén ismét megtettük a szokásos Szentendre - Székelyudvarhely - Szentendre utunkat. A helyben tett kis tinglitangli kocsikázással együtt összesen 1400km.

2 felnőtt, 2 gyerek, kombi csomagtartó megpakolva rendesen, klíma végig ment, pályán végig tempomat.

Debrecen felé pályáztunk M3 - M35, majd Ártándnál léptük át a határt.
Szentendrén teletankoltam, majd Berettyóújfalun újra. ezen a "pályás" szakaszon a fogyasztás: 6.2 L/100km számolt fogyasztás.

Kint nem tankoltam, a Berettyóújfalu-Székelyudvarhely-Berettyóújfalu részt kényelmesen megtettem egy tankkal.
Aki ismeri, az tudja, hogy arra nincs autópálya, rengeteg kis falun kell keresztülmenni és nem kis hegyeket kell megmászni.
Számolt fogyasztás: 5.45 L/100km!

 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23482 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 14:47:14 »

Köszönetet szeretnék mondani a
Motocraft kollégának a gondos kiszerelésért
Rehlist kollégának az kapcs. rajzos,
Sakos kollégának pedig a személyes tudományos segítségért.
Az egész vége, eredménye az lett hogy van mostmár nekem is kormányváltós automata trippem. Mint Schumaker-nek. :-)
eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #23483 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 14:49:44 »

Az egész vége, eredménye az lett hogy van mostmár nekem is kormányváltós automata trippem. Mint Schumaker-nek. :-)

Miért, eddig mi volt benne? MMT6?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23484 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 14:54:54 »

Miért, eddig mi volt benne? MMT6?
nem, szerintem sima automata tiptronic nélkül.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #23485 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 15:01:03 »

nem, szerintem sima automata tiptronic nélkül.

Ja, értem!  Wink
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #23486 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 15:29:39 »

Köszönetet szeretnék mondani a
Motocraft kollégának a gondos kiszerelésért
Rehlist kollégának az kapcs. rajzos,
Sakos kollégának pedig a személyes tudományos segítségért.
Az egész vége, eredménye az lett hogy van mostmár nekem is kormányváltós automata trippem. Mint Schumaker-nek. :-)
Én pedig ezúton is köszönöm a szíjlazító szerszámot!  worship worship worship
Természetesen fel is ajánlom kölcsönzésre, ha bárkinek dél-Buda esne leginkább útba.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #23487 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 15:37:19 »

Szevasztok!
Adjatok légyszi tippet, hogy hogyan kell kiszerelni a légbefúuvó ventilátort! Valahol ott van a kesztyütartó mögött, de nem akarok csak úgy nekiesni...
Egyre inkább nyikorog, ÉS AZ AGYAMRA MEGY!  gun
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23488 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 17:18:15 »

Hello,

mivel nem kaptam valaszt az elektromos dolgok alatt, hatha valaki itt tudna nekem mondani valamit erre:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg511245#msg511245

koszi
udv
Nekem is van nem is füt foggalmam sincs,hogy mi az megprobálok utánna nézni. integet2 integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #23489 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 17:29:49 »

Szevasztok!
Adjatok légyszi tippet, hogy hogyan kell kiszerelni a légbefúuvó ventilátort! Valahol ott van a kesztyütartó mögött, de nem akarok csak úgy nekiesni...
Egyre inkább nyikorog, ÉS AZ AGYAMRA MEGY!  gun

Hali!

Anyósülés előtt, kesztyűtartó alatt ahol a lábtérvilágítás is van, pár patent fogja a kárpitot. Ha azt kiszeded akkor letudod hajtani. Látni fogod a ventilátort, 3db csavar fogja. A művelet egyszerű, csak kevés a hely, kicsit érdekes pozíciót kell felvenni a szereléshez. vigyor3
  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.19 hétfő, 17:31:53 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23490 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 19:26:43 »

Csak egy kis szemléltetés:

mióta ez a nagy hőség van, szinte ki se kapcsolom otthon az álló ventilátort. A furcsa az volt a működésében, hogy akármekkora fokozaton megy, alig érezni a fuvallatot, pedig a fordulatszám megvolt. Közelebbről nézve volt rajta egy kis por-a lapátokon és a rácson egyaránt-de nem feltűnő. Ma takarítási célzattal szétkaptam, letusoltam letörölgettem az egészet. Összeraktam és láss csodát! Egyes fokozaton majdnem kikapott a székemből...ki gondolta volna, hogy ekkora kis szennyeződés mekkora teljesítménycsökkenést okozhat. Ha egy kicsit elvonatkoztatunk az autó hűtőrendszerére, klímahűtőre, stb...egy takarítás nem árthat ott se...

Csatlakozom az ötlethez! Nekem is jó lett, az autóban is érdemes néha takarításmániás napot tartani.
Elöl a hűtőrácsot is ki szoktam pucolni, ilyenkor nyáron, minden héten. Benne van az összes létező bogárfaj, meg a motorháztérben is szét kell nézni. Mindenfelé vannak kisállatok mumifikálódva.
Amikor gumiápolót használtok, ne csak a gumiabroncsra gondoljatok. Érdemes minden ajtót kinyitni, motorháztetőt is fel, csomagtartót is fel. Majd óvatosan lefújni vele az összes gumitömítést a nyílászárókban, amit csak találtok. Utána végigtörölni előírás szerint. Nagyon sokat jelent. Az UV sugárzástól, és a hőingadozástól hamar kifáradnak, elöregednek a gumitömítések, már akinek a gépe nincs mindig garázsban.
Utána teljesen felújult lett a gumitömítés, puha, fényes, mint az új. Nem árt neki, inkább kitolja az élettartamot.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.19 hétfő, 19:28:41 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23491 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 20:07:28 »

Sziasztok. Mivel a kocsim EGR dugózás után hibakódot dob gondolkozom egy kódolvasó/törlő beszerzésén. Tundnátok ebben segíteni, hogy milyet érdemes venni és mire kell figyelni? Mivel nincs itthon laptopom ezért láttam olyanot amin van kijelző is(pár soros). Ezek jók lehetnek? gazából főleg a hibakód törlésére kellne, de nem gond ha másra is tudnám használni.(p csúcsokat nem akarok programozni, sőt még a vezérlést sem:)) Esetleg jó lenne ha a családban lévő Seat Alhambra 2,0PDTDI 2003 kódokat is kitudnám olvasni(nem tudom, hogy Canbus-e). Árban max 30e, de milnél olcsobb annál jobb. Előre is köszönök minden segítséget.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23492 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 20:19:04 »

Szeretném lekezelni a bőr ülésszettemet,mert ráférne aszem... szomoru1
Elvittem kárpittisztitásra és mondták az árat, én meg hogy anyádba... eplus2
Bőrápolás témában nemigazán vagyok ász, ezért várom a jobbnál jobb öteletket ki mit használ erre a célra és hogy csinálja...
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #23493 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 20:20:35 »

Sziasztok. Mivel a kocsim EGR dugózás után hibakódot dob gondolkozom egy kódolvasó/törlő beszerzésén. Tundnátok ebben segíteni, hogy milyet érdemes venni és mire kell figyelni? Mivel nincs itthon laptopom ezért láttam olyanot amin van kijelző is(pár soros). Ezek jók lehetnek? gazából főleg a hibakód törlésére kellne, de nem gond ha másra is tudnám használni.(p csúcsokat nem akarok programozni, sőt még a vezérlést sem:)) Esetleg jó lenne ha a családban lévő Seat Alhambra 2,0PDTDI 2003 kódokat is kitudnám olvasni(nem tudom, hogy Canbus-e). Árban max 30e, de milnél olcsobb annál jobb. Előre is köszönök minden segítséget.

Erről jut az eszembe: nem volt régen egy diagos topic?
Nem találom. Nem a generáció függetlenben volt?
Vagy csak béna vagyok?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23494 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 20:26:13 »

Erről jut az eszembe: nem volt régen egy diagos topic?
Nem találom. Nem a generáció függetlenben volt?
Vagy csak béna vagyok?

Én sem találtam itt azért írtam ide, ha megtalálod szólj, odais beírnám. Wink
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23495 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 21:33:41 »

Szeretném lekezelni a bőr ülésszettemet,mert ráférne aszem... szomoru1
Elvittem kárpittisztitásra és mondták az árat, én meg hogy anyádba... eplus2
Bőrápolás témában nemigazán vagyok ász, ezért várom a jobbnál jobb öteletket ki mit használ erre a célra és hogy csinálja...

Honda Legend tulajdonostól egy tipp:
Sonax Dirt Eraser, magic erasert érdemes használni.
Jelenleg a Sonax bőrápoló az egyik legjobb ár/érték arányú, (vagy a Prevent-é) kb. havonta átkened, amikor már látod, hogy kezd mattulni, ill. érzed, hogy picit "tapad" a bőr. Attól is függ, mennyit áll a tűző napon az autó...
Végigkezeled a felületet majd teszkós mikroszálas kendővel eldolgozod... ennyi. Utána ropog alattad, mint a friss cseresznye a fogad között  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.19 hétfő, 21:39:31 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #23496 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 22:24:47 »

Én sem találtam itt azért írtam ide, ha megtalálod szólj, odais beírnám. Wink

Megtaláltam, bekerült az archívumba.
Szóval írhatod bárhova...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23497 Dátum: 2010.07.20 kedd, 08:44:09 »

Sziasztok. Mivel a kocsim EGR dugózás után hibakódot dob gondolkozom egy kódolvasó/törlő beszerzésén. Tundnátok ebben segíteni, hogy milyet érdemes venni és mire kell figyelni? Mivel nincs itthon laptopom ezért láttam olyanot amin van kijelző is(pár soros). Ezek jók lehetnek? gazából főleg a hibakód törlésére kellne, de nem gond ha másra is tudnám használni.(p csúcsokat nem akarok programozni, sőt még a vezérlést sem:)) Esetleg jó lenne ha a családban lévő Seat Alhambra 2,0PDTDI 2003 kódokat is kitudnám olvasni(nem tudom, hogy Canbus-e). Árban max 30e, de milnél olcsobb annál jobb. Előre is köszönök minden segítséget.
keresd meg jupiter72-t privátban,nemrég elakart adni valami ilyesmit......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23498 Dátum: 2010.07.20 kedd, 20:33:19 »

Honda Legend tulajdonostól egy tipp:
Sonax Dirt Eraser, magic erasert érdemes használni.
Jelenleg a Sonax bőrápoló az egyik legjobb ár/érték arányú, (vagy a Prevent-é) kb. havonta átkened, amikor már látod, hogy kezd mattulni, ill. érzed, hogy picit "tapad" a bőr. Attól is függ, mennyit áll a tűző napon az autó...
Végigkezeled a felületet majd teszkós mikroszálas kendővel eldolgozod... ennyi. Utána ropog alattad, mint a friss cseresznye a fogad között  nyes

kocsi garázsban szokott pihenni....de köszönöm az ötletet,hétvégén rámegyek a témára aszem... eljen
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23499 Dátum: 2010.07.20 kedd, 20:53:14 »

kocsi garázsban szokott pihenni....de köszönöm az ötletet,hétvégén rámegyek a témára aszem... eljen


Szia.

Ugyan nem a témába vág, de szeretnék érdeklődni,hogy milyen az élet katalizátor nélkül?
Mennyivel lesz erősebb?
Vizsgára visszateszed?Vagy?
Fogyasztás?
Stb...
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Oldalak: 1 ... 463 464 465 466 467 468 469 [470] 471 472 473 474 475 476 477 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.