Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:47:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21872572 alkalommal)
0 Felhasználó és 168 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 14:36:00 »

Mordy,
 
hanyas evjaratu a verdad ?
 
hat lehet ujabb tipushibara bukkantunk ? Cool
2001/10.
1.8 benyás
M.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 14:41:00 »

az enyém:
2001/6.
2.0 TDDI
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 15:23:00 »

Igen.. Gyanúúúúúússsss...
 
Szériahibás a verda... Cheesy
Nekem ugyan MKI-em van, de sztem a könyv írja a baromságot. Gondoljatok csak bele, hogy éjjszaka autópályán mész tök egyedül elég *** dolog, de, hogy még közben egy narancsszínű lámpa is világítson a képedbe. Á nem hinném. A visszajelzőnek pedig akkor kell világítania, ha hiba van. Az pedig nem tekinthető hibának, hogy nem ül melletted senki.
Persze ez SZVSZ.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 15:28:00 »

Nekem ugyan MKI-em van, de sztem a könyv írja a baromságot. Gondoljatok csak bele, hogy éjjszaka autópályán mész tök egyedül elég *** dolog, de, hogy még közben egy narancsszínű lámpa is világítson a képedbe. Á nem hinném. A visszajelzőnek pedig akkor kell világítania, ha hiba van. Az pedig nem tekinthető hibának, hogy nem ül melletted senki.
Persze ez SZVSZ.
Üdv Shadow
Ugyanezen gondolkoztam én is, éjszaka tényleg elég idegesítő lenne, ha állandóan világítana az a narancssárga lámpa. De akkor van egyáltalán valami visszajelzés arról, hogy inaktív az anyósülés légzsák, és mekkora súlynál kapcsol be:1 kg, 5 kg...?
M.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 15:36:00 »

Majd este kipróbálom... Hogy ha rajta ülök, akkor hány mp-ig világít, illetve ha nem ülök rajta... Ha ráteszem a laptopomat (kb 5kg), stb, stb...
Nah, majd kitesztelem Cheesy
Lehet, ha inaktív, akkor 5mp-ig világít, ha aktív, akkor csak 2mp-ig...
Vagy mittomén Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 15:40:00 »

Majd este kipróbálom... Hogy ha rajta ülök, akkor hány mp-ig világít, illetve ha nem ülök rajta... Ha ráteszem a laptopomat (kb 5kg), stb, stb...
Nah, majd kitesztelem Cheesy
Lehet, ha inaktív, akkor 5mp-ig világít, ha aktív, akkor csak 2mp-ig...
Vagy mittomén Cheesy
Ok, stoppert is vigyél magaddal Smiley)
M.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 15:41:00 »

Majd este kipróbálom... Hogy ha rajta ülök, akkor hány mp-ig világít, illetve ha nem ülök rajta... Ha ráteszem a laptopomat (kb 5kg), stb, stb...
Nah, majd kitesztelem Cheesy
Lehet, ha inaktív, akkor 5mp-ig világít, ha aktív, akkor csak 2mp-ig...
Vagy mittomén Cheesy
Lehet hogy hülye kérdés, de azt hogy nyílik+nem, azt nem az ESP csinálja?(légzsák)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 15:48:00 »

Hi all  Scratch & Angel
Minap problémáztam a dadogós autómmal kaptam sok jó tanácsot (köszönöm még1x nektek),szétszedtem megtaláltam a turbó cső hibát ,persze raktáron sehol semmi sok sok nap..Találtam egy Fordost olcsóbb gyorsabb mint bármelyik alkatrészes (hurrá hurrá)Ma 11  óra alkatrész megjön ,hát sok köze nem volt  az én csövemhez,(mikrofil alvszám stb ahogy kell) sorry sorry  még egy pár nap..ideg elönt gyors viszlát pénz vissza (a dolog pikantériája ,hogy aki az üzletben volt rajtam kívül mindenki csak hasonlóan reklamált)III ker Kadosa u!!!!!jobb elkerülni.Akkor jött az ötlet Brico Fémes szigszalag (4bar)1000ft maga a tökéj..
 
Üdv:freelive
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 15:50:00 »

Az enyém is így működik...(mindenkié rossz)
szerintem akkor világit ha inaktiv
 
üdv:free
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 15:55:00 »

 freelives   ma 15:50 | Válasz erre | #1681  
Az enyém is így működik...(mindenkié rossz)
szerintem akkor világit ha inaktiv
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:00:00 »

Hi all  Scratch & Angel
Minap problémáztam a dadogós autómmal kaptam sok jó tanácsot (köszönöm még1x nektek),szétszedtem megtaláltam a turbó cső hibát ,persze raktáron sehol semmi sok sok nap..Találtam egy Fordost olcsóbb gyorsabb mint bármelyik alkatrészes (hurrá hurrá)Ma 11  óra alkatrész megjön ,hát sok köze nem volt  az én csövemhez,(mikrofil alvszám stb ahogy kell) sorry sorry  még egy pár nap..ideg elönt gyors viszlát pénz vissza (a dolog pikantériája ,hogy aki az üzletben volt rajtam kívül mindenki csak hasonlóan reklamált)III ker Kadosa u!!!!!jobb elkerülni.Akkor jött az ötlet Brico Fémes szigszalag (4bar)1000ft maga a tökéj..
 
Üdv:freelive
Azért a Nagyautót nem kerüljük el a Kadosa utcában. Túl korrektek, és olcsók ahhoz!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:00:00 »

ESP = Elektronic Stability Program
 
Nemhiszem, hogy van összefüggés Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:07:00 »

Azért a Nagyautót nem kerüljük el a Kadosa utcában. Túl korrektek, és olcsók ahhoz!
 
Tisztelettel!
nagyon korrekt nagyon olcsó nagyon gyors, csak nem jó..3nap után had ne várjak még  egy hetet mert rossz alkatrészt kaptam (máshol rögtön lekezelik  az ilyen problémát és nem a kezüket tárják szét ..Nem csak én voltam ott ilyen problémával..Talán véletle
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:16:00 »

Scratch: Szerintem 90 környékén, mert akkor van max. nyomatékon a verda... (kb 1900-2000-et forog akkor)
(legalábbis 5.-ben :DDDDD)
Kisber_2,
 
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:29:00 »

Kisber_2,
 
nem lehet állítani, és valami 40K a csere, ha jól elméxem (MK2 -be).
De ha lejtőn megfogja, akkor szerintem felesleges cserélni. Nekem már lejtőn se tartotta meg, azért kellet.
Hali!
Nekem a szerelő állított a kéziféken. Érezhetően jobban is fog. De részleteket nem tudok
 
falabu
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:31:00 »

Hi all  Scratch & Angel
Minap problémáztam a dadogós autómmal kaptam sok jó tanácsot (köszönöm még1x nektek),szétszedtem megtaláltam a turbó cső hibát ,persze raktáron sehol semmi sok sok nap..Találtam egy Fordost olcsóbb gyorsabb mint bármelyik alkatrészes (hurrá hurrá)Ma 11  óra alkatrész megjön ,hát sok köze nem volt  az én csövemhez,(mikrofil alvszám stb ahogy kell) sorry sorry  még egy pár nap..ideg elönt gyors viszlát pénz vissza (a dolog pikantériája ,hogy aki az üzletben volt rajtam kívül mindenki csak hasonlóan reklamált)III ker Kadosa u!!!!!jobb elkerülni.Akkor jött az ötlet Brico Fémes szigszalag (4bar)1000ft maga a tökéj..
 
Üdv:freelive
freelives,
 
én nem rendeltem meg előre a csövet, de mégis volt Fóton.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:32:00 »

Hali!
Nekem a szerelő állított a kéziféken. Érezhetően jobban is fog. De részleteket nem tudok
 
falabu
falabu,
 
lehet a kopás mértékétől függ a dolog.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:34:00 »

Hali!
Nekem a szerelő állított a kéziféken. Érezhetően jobban is fog. De részleteket nem tudok
 
falabu
Rajtuk kivűl mindenkit hívta:-(
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:34:00 »

Anyós légzsák lámpa csak akkor világít folyamatosan ha hibás az ő oldalán a rendszer. A könyvbe rosszul van leírva. Súlyérzékelős, de nem jelzi Neked, hogy mikor aktív, és mikor nem.
 
Ablaktörlő, csak a facelift -be van utántörlés, és hátramenetkor automatikus törlés funkció.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:37:00 »

Anyós légzsák lámpa csak akkor világít folyamatosan ha hibás az ő oldalán a rendszer. A könyvbe rosszul van leírva. Súlyérzékelős, de nem jelzi Neked, hogy mikor aktív, és mikor nem.
 
Ablaktörlő, csak a facelift -be van utántörlés, és hátramenetkor automatikus törlés funkció.
Nekem van újratörlés, a tolatáskori is azt hiszem működik (2002 TDDI Németországi)
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:43:00 »

Légzsák-inaktív jelzőlámpa:
A kezelési könyv 11. ill 24. oldalan ez áll:Az indítás után pár másodpercig világít a lámpa majd elalszik. Üres ill kis sulyú tárgy esetében csak akkor világít ez után is, ha BE VAN KAPCSOLVA A BIZTONSÁGI ÖV ( természetesen az anyós ülésnél) Tehát normalisan el fog aludni.
 
Üdv falabu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 16:58:00 »

falábú: Beíratlak nyelvtan-tanfolyamra Cheesy
Az a mondat azt jelenti, hogy akkor világít a lámpa (ergó nem nyílik a légzsák) ha:
1.: üres az anyósülés
2.: az öv ugyan be van kapcsolva, (amit akár úgy is értelmezhetünk, hogy ül benne valaki Cheesy) de nagyon kis tömegű amit rögzíteni akarunk.
 
Ez azért van így kitalálva, mert csinálhatták volna azt is, ha be van kapcsolva az öv, akkor nyílik a légzsák, minden egyéb esetben nem.
 
Most meg azt csinálták, hogy az elsődleges szempont a súlyérzékelő (és az a mondatrész igazából azért van benn, hogy mindenki számára kiderüljön, hogy az öv bekapcsolása teljesen független a nyitás tényétől)!
 
Asszem Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 17:45:00 »

falábú: Beíratlak nyelvtan-tanfolyamra Cheesy
Az a mondat azt jelenti, hogy akkor világít a lámpa (ergó nem nyílik a légzsák) ha:
1.: üres az anyósülés
2.: az öv ugyan be van kapcsolva, (amit akár úgy is értelmezhetünk, hogy ül benne valaki Cheesy) de nagyon kis tömegű amit rögzíteni akarunk.
 
Ez azért van így kitalálva, mert csinálhatták volna azt is, ha be van kapcsolva az öv, akkor nyílik a légzsák, minden egyéb esetben nem.
 
Most meg azt csinálták, hogy az elsődleges szempont a súlyérzékelő (és az a mondatrész igazából azért van benn, hogy mindenki számára kiderüljön, hogy az öv bekapcsolása teljesen független a nyitás tényétől)!
 
Asszem Cheesy
A nyeltan-tanfolyam jöhet! Érettségi után rohamosan romlottam a mai szintemre (bár remélem, hogy a második diplomám sem tagadják meg tőlem az ősszel )
De újból visszaolvastam a 1645,1655 és a 1656-s írásokat és nekem úgy tűnik még mindig, hogy azon problémáz(ta)tok, hogy kell -e égni a visszajelző lámpának avagy sem - s nem pedig a súly érzékelés vagy a biztonsági öv bekapcsolásának elsődlegességéről.
 
Üdv  falabu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 19:32:00 »

2.0 TDDi -nek milyen fordulaton, és sebességen a lekedvezőbb a fogyasztása? Én valami 70-90km/h közöttre emléxek, hogy így eszik a legkevesebbet. Akinek van benne pillanatnyifogyasztás mérő, csinált ilyen tesztet?
Scratch!
 
Nekem tempomattal 90 km/h sebességnél,lenullázva a compjutert és még megyek 1-2 kilómétert,akkor 4.9-et mutat.Zsoel.
 
És nincs hátszelem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 19:42:00 »

az enyém:
2001/6.
2.0 TDDI
Kisber!
 
Az enyém is pont ilyen!Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 20:58:00 »

Scratch!
 
Nekem tempomattal 90 km/h sebességnél,lenullázva a compjutert és még megyek 1-2 kilómétert,akkor 4.9-et mutat.Zsoel.
 
És nincs hátszelem!
Nekem 3,3-at 80-nál, sík terpen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 21:27:00 »

kisber_2,
 
koszi a cascos tippet, majd beprobalom...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 21:41:00 »

nuh,
 
Ma felnyitottam a kicsike motorhaztetejet...
Gondoltam megnezem, hatha valami kontaktos biztositek okozza a nem indulast. Hatha... Ugy tunik nem ez a gond, mert eleg stabilan ulnek a biztik. Igaz tok poros,koszos a biztik koruli muanyag resz, de hat ez van. Szoval, ha mar ott voltam, akkor gondoltam 1et es felnyitottam a legszurohazat, hogy megnezzem mennyire dzsuvas a legszuro. ekkor dobbentem nagyot ! Azt tudtam, hogy az elso lokos torve volt, illetve cserelve szagszervizben. Namost ugy tunik tort az elso szellozo racs is, amin a ford emblema csucsul. A dobbenet targyat megtalatam a legszuro hazban. Tele volt ilyen muanyag darabkakkal:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC05030.JPG
 
A legnagyobb darab ilyen bankkartya meretu volt ! azt sajna kidobtam es csak utana jutott eszembe, hogy ezt le kene fotografalni. Nuh, goyrsan kiokoskodtam a muanyagtormelekbol, hogy azok a darabok a szellozo racsbol illetve a levego szivo csonk drabajai. A levego szivo csonk vege pontosan a szellozoracs mogot helyezkedik el es van rajta kikepezve szinten muanyagbol egy takaro, ami az elolrol erkezo kozvetlen levegot, piszkot, hivatott felfogni. Tehat ennek a terelonek a drabjai illetve a szellozo racs darabjait talatam meg a legszurohazban ! Ofcoz ezek az alkatreszek mar ugye ki lettek cserelve, szal tok gayri az egesz, csak eppen elfelejtettek ellenorizni a legszurohazat. Valszeg az tortenhetett, hogy mikor tort a muanyag, akkor jarhatott a motor es ecceruen porszivokent beszippantotta ezeket a letort darabokat. Gondolom eleg nagy lehet a szivo ero, ha a csovo keresztul ekkora darabokat (bankkartya meret) be tudott szippantani. Tehat akinel bekovetkezik egy nem vart esemeny, vagyis torik a szellozo racs, akkor mindenkeppen nezze meg a legszurohazat, mert ugy tunik erre az esetre a tervezok nem gondoltak.
kozvetlen gondot nem okozott, emrt ugye a legszuro nem engedi be a muanyag darabokat a mociba, csak hat akar el is tomitheti a legszurohazba csatlakozo beomlo csovet 1-1 nagyobb darabka. Kiszedegettem a darabokat es kiporszivoztam a maradek mehecsket meg par db legyet es majd valamikor kicserelem a legszurot is, mert ugy tunik rafer.
nuh, ugy hiszem ez az ellenorzes ugyan valszeg nem oldotta meg az indulasi problemat, mindenkeppen gazdagodtam egy tapasznyalattal a legszuro haz tekinteteben. Es most mar TI is Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 21:51:00 »

masik,
 
beinditottam a motort.
A gazbovden resznel elkezdtem nyomkodni a kart (amit a bowden huzogat) es olyankor ilyen sziszego hangot lehet hallani azon a reszen. Ez normalis ? Csak akkor sziszeg, ha megnyomom a kart. Alapjaraton nem. Egyebkent azt vettem eszre, hogy mikor hirtelen kicsi gazt adok (uresbe tett valto), akkor ugye felporog a moci es mikor vissza esik az alapjarati fordulatra, akkor neha ugymond tul esik, vagyis az alapjarati fordulatnal lejebb esik a fodulat, aztan beall a normalnak mondott 750koruli fordulatra. Szal ezt erthetobben ugy tudnam elmagyarazni, hogy alapjaratrol, ami kb. 750 felporgetem  a mocit mondjuk 1500-ra es utana mikor elengedem a gazt, vissza esik olyan 650-re, aztan beall ismet 750-re. Tobb probalkozas hatasara neha jobban leesik a fordulat (600), neha csak 650 korulire. Mivel a motor terben matattam, igy nem biztos, hogy pont 650-re esik vissza, de a motor hangjan mindenkeppen erezheto a jelenseg. Ez normalis lehet ? Nyilvan nem fullad le, mert attol meg messze van, de nemtom, hogy ez egy termeszetes jelenseg es a tehetetlenseg rovasara irhato, vagy valami mas esetleg hibas mukodes okozza ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 21:59:00 »

nuh,
 
Ma felnyitottam a kicsike motorhaztetejet...
Gondoltam megnezem, hatha valami kontaktos biztositek okozza a nem indulast. Hatha... Ugy tunik nem ez a gond, mert eleg stabilan ulnek a biztik. Igaz tok poros,koszos a biztik koruli muanyag resz, de hat ez van. Szoval, ha mar ott voltam, akkor gondoltam 1et es felnyitottam a legszurohazat, hogy megnezzem mennyire dzsuvas a legszuro. ekkor dobbentem nagyot ! Azt tudtam, hogy az elso lokos torve volt, illetve cserelve szagszervizben. Namost ugy tunik tort az elso szellozo racs is, amin a ford emblema csucsul. A dobbenet targyat megtalatam a legszuro hazban. Tele volt ilyen muanyag darabkakkal:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC05030.JPG
 
A legnagyobb darab ilyen bankkartya meretu volt ! azt sajna kidobtam es csak utana jutott eszembe, hogy ezt le kene fotografalni. Nuh, goyrsan kiokoskodtam a muanyagtormelekbol, hogy azok a darabok a szellozo racsbol illetve a levego szivo csonk drabajai. A levego szivo csonk vege pontosan a szellozoracs mogot helyezkedik el es van rajta kikepezve szinten muanyagbol egy takaro, ami az elolrol erkezo kozvetlen levegot, piszkot, hivatott felfogni. Tehat ennek a terelonek a drabjai illetve a szellozo racs darabjait talatam meg a legszurohazban ! Ofcoz ezek az alkatreszek mar ugye ki lettek cserelve, szal tok gayri az egesz, csak eppen elfelejtettek ellenorizni a legszurohazat. Valszeg az tortenhetett, hogy mikor tort a muanyag, akkor jarhatott a motor es ecceruen porszivokent beszippantotta ezeket a letort darabokat. Gondolom eleg nagy lehet a szivo ero, ha a csovo keresztul ekkora darabokat (bankkartya meret) be tudott szippantani. Tehat akinel bekovetkezik egy nem vart esemeny, vagyis torik a szellozo racs, akkor mindenkeppen nezze meg a legszurohazat, mert ugy tunik erre az esetre a tervezok nem gondoltak.
kozvetlen gondot nem okozott, emrt ugye a legszuro nem engedi be a muanyag darabokat a mociba, csak hat akar el is tomitheti a legszurohazba csatlakozo beomlo csovet 1-1 nagyobb darabka. Kiszedegettem a darabokat es kiporszivoztam a maradek mehecsket meg par db legyet es majd valamikor kicserelem a legszurot is, mert ugy tunik rafer.
nuh, ugy hiszem ez az ellenorzes ugyan valszeg nem oldotta meg az indulasi problemat, mindenkeppen gazdagodtam egy tapasznyalattal a legszuro haz tekinteteben. Es most mar TI is Cool
hü vazze,ez nem semmi,és mióta figyelnek ezek a légszűrőházban? Most hogy így kipucováltad,így sem indul?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 22:09:00 »

Ugyan ezekkel a feltételekkel és 100e-es önrésszel a következő ajánlatom 18e Ft/ hó volt...
Tehát aki csak teheti a Generali - Optimált válassza (ez itt a reklám helye).
 
Ha a www.biztositas.hu-n kötöd, az első havit visszakapod...
Én 16-ot fizetek, az autó 1,5 éves, az új ára 7,8 millió volt, arra az összegre szól most is. Önrész: 100e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 22:10:00 »

razsa,
 
Nemtom, hogy ez segitett e valamit az inditasi probleman, mert neha jon elo, nem reprodukalhato es eddig ugy tunik, csak akkor kezdi a hulyeskedest, mikor mar kezd urulni a tank, mikoris mar csak kb. 8littyo van hatra. Most beindult, de lehet, hogy holnap nem fog. Mindenesetre ha netan ez volt a gond, akkor az ugyis kiderul.
Valceg olyen 140e km-nel kerulhetett bele a cucli, mert akkor volt idoszakos szervizen, illetve a szerviznaploban a kov. szereles mar a karosszeriarol szol. Klimagaz feltoltes stb. A rogzitett km mind2 szerelesnel (idoszakos es karosszeria) azonos volt. Szal valszeg nem vettek eszre a muanyag darabokat, vagy ecceruen nem csereltek legszurot, amit viszont ketlek, mert ahhoz viszont tiszta a legszuro. Igy sacra kb. 10e km lehet a legszuroben. Szal igy okoskodva nem vettek eszre a darabokat. Vagy a csere idejen meg nem voltak ott a darabok es mikor a logharitot es a szellozoracsot csereltek, talan akkor kerulhetett bele. Mindenesetre erdekes dolog es egy ilyen toresnel mindenkeppen erdemes ellenorizni a legszurohaz tisztasagat.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 22:10:00 »

A kötelezőm negyedévente 8 ezer Ft, pedig csak b1. Hungária, mindenféle kedvezménnyel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 23:13:00 »

Utas légzsák visszajelző: (ahogy falabu is írta)csak akkor világít (a 3 mp-es önteszt után) ha üres az utas ülés vagy nagyon könnyű cucc van rajta és HA VAN KAPCSOLVA az utas ülés biztonsági öve.
 
Hátsó ablaktörlő szinkron működése az elsővel hátramenetben: csak a 2001/10 után gyártott autóknál van ilyen (ha jól tudom).
 
Utántörlés az első ablaktörlőnél: csak a ráncfelvarrás utáni Mondeoknál működik.
 
Kézi fék: 2002/08-ig gyártott Mondeoknál autómata az utánállítás, ezután pedig kézzel lehet állítani a bowdenen végén lévő menets szár anyájának elforgatásával (a kocsi alatt).
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 23:19:00 »

Scratch!
 
Nekem tempomattal 90 km/h sebességnél,lenullázva a compjutert és még megyek 1-2 kilómétert,akkor 4.9-et mutat.Zsoel.
 
És nincs hátszelem!
zsoel,
 
az jó, kössz az infót. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2005.06.17 péntek, 06:36:00 »

freelives,
 
én nem rendeltem meg előre a csövet, de mégis volt Fóton.
Helo Scratch!
 
Foton merre van Ford bolt? Vagy Szeleczkynél volt raktáron?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2005.06.17 péntek, 07:09:00 »

Utas légzsák visszajelző: (ahogy falabu is írta)csak akkor világít (a 3 mp-es önteszt után) ha üres az utas ülés vagy nagyon könnyű cucc van rajta és HA VAN KAPCSOLVA az utas ülés biztonsági öve.
 
Hátsó ablaktörlő szinkron működése az elsővel hátramenetben: csak a 2001/10 után gyártott autóknál van ilyen (ha jól tudom).
 
Utántörlés az első ablaktörlőnél: csak a ráncfelvarrás utáni Mondeoknál működik.
 
Kézi fék: 2002/08-ig gyártott Mondeoknál autómata az utánállítás, ezután pedig kézzel lehet állítani a bowdenen végén lévő menets szár anyájának elforgatásával (a kocsi alatt).
petya:2002es Ghia mondeon is volt utántölrés funkció..és ha jól emléxem a 2003 1.8 Trend kombin is mükődött már ez a funkció.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2005.06.17 péntek, 08:38:00 »

nuh,
 
Ma felnyitottam a kicsike motorhaztetejet...
Gondoltam megnezem, hatha valami kontaktos biztositek okozza a nem indulast. Hatha... Ugy tunik nem ez a gond, mert eleg stabilan ulnek a biztik. Igaz tok poros,koszos a biztik koruli muanyag resz, de hat ez van. Szoval, ha mar ott voltam, akkor gondoltam 1et es felnyitottam a legszurohazat, hogy megnezzem mennyire dzsuvas a legszuro. ekkor dobbentem nagyot ! Azt tudtam, hogy az elso lokos torve volt, illetve cserelve szagszervizben. Namost ugy tunik tort az elso szellozo racs is, amin a ford emblema csucsul. A dobbenet targyat megtalatam a legszuro hazban. Tele volt ilyen muanyag darabkakkal:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC05030.JPG
 
A legnagyobb darab ilyen bankkartya meretu volt ! azt sajna kidobtam es csak utana jutott eszembe, hogy ezt le kene fotografalni. Nuh, goyrsan kiokoskodtam a muanyagtormelekbol, hogy azok a darabok a szellozo racsbol illetve a levego szivo csonk drabajai. A levego szivo csonk vege pontosan a szellozoracs mogot helyezkedik el es van rajta kikepezve szinten muanyagbol egy takaro, ami az elolrol erkezo kozvetlen levegot, piszkot, hivatott felfogni. Tehat ennek a terelonek a drabjai illetve a szellozo racs darabjait talatam meg a legszurohazban ! Ofcoz ezek az alkatreszek mar ugye ki lettek cserelve, szal tok gayri az egesz, csak eppen elfelejtettek ellenorizni a legszurohazat. Valszeg az tortenhetett, hogy mikor tort a muanyag, akkor jarhatott a motor es ecceruen porszivokent beszippantotta ezeket a letort darabokat. Gondolom eleg nagy lehet a szivo ero, ha a csovo keresztul ekkora darabokat (bankkartya meret) be tudott szippantani. Tehat akinel bekovetkezik egy nem vart esemeny, vagyis torik a szellozo racs, akkor mindenkeppen nezze meg a legszurohazat, mert ugy tunik erre az esetre a tervezok nem gondoltak.
kozvetlen gondot nem okozott, emrt ugye a legszuro nem engedi be a muanyag darabokat a mociba, csak hat akar el is tomitheti a legszurohazba csatlakozo beomlo csovet 1-1 nagyobb darabka. Kiszedegettem a darabokat es kiporszivoztam a maradek mehecsket meg par db legyet es majd valamikor kicserelem a legszurot is, mert ugy tunik rafer.
nuh, ugy hiszem ez az ellenorzes ugyan valszeg nem oldotta meg az indulasi problemat, mindenkeppen gazdagodtam egy tapasznyalattal a legszuro haz tekinteteben. Es most mar TI is Cool
Szia Zacci!
 
Lehet hogy hülyeség, de azért leírom. Nekem az Omegámon volt ilyen jelenség (2000 benzines), mint nálad, +még ha gázt adtam le is fulladt. Ott az előgyújtás szabályzót állították el a szervizben. Mire rájöttek addigra már megkönnyitettek 20 ropival, tanktisztítás,adalék, stb. Hát annyi.
Gabo
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2005.06.17 péntek, 09:14:00 »

gabo,
 
thx a tippet. Megneztem a szerviznaplot es olyan 100e km-nel volt egy wds hibakod kiolvasas es gyujtas allitas ? Mindenesetre csak annyi van irva a naploba, hogy wds hibakod kiolvasas (gyujtas). Talan megint ott a bibi, de majd kiderul, ha eltolom solymarra.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2005.06.17 péntek, 09:35:00 »

Nah... Cheesy
Leteszteltem stopperral az utasoldali lámpa visszajelzőjét...
És azt tapasztaltam, hogy baromira mind1, hogy be van kapcsolva az öv, vagy nincs, ül-e benne valaki, vagy sem, kis tárgy van, vagy nehéz tárgy; minden esetben 6mp-ig világít a lámpácska, aztán elalszik Cheesy
 
Petya:
Akkor elvileg az én 2001/VI mondimnak autómata. Az utána gyártott gépeknek meg manuális?! Ezt elég furi elhinnem Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2005.06.17 péntek, 09:37:00 »

Zacci: Azt a szervízben észre kellett volna venni, mikor légszűrőt cseréltek...
Hidd el, nem cseréltek Cheesy Mégha meg is van róla a számla...
Ezért nem viszem szervízbe az autómat... Cheesy
A pollenszűrőt elvileg minden szervízkor cserélni kellene. Szerintem most cseréltem benne először (amilyen állapotban volt már) (100e km), ettől függetlenül az előző tulaj számlákkal bizonyítja, hogy már pedig cserélve volt...
 
Szóval vigyázzatok a szervízzel. Az a legjobb, ha ott vagytok a szerelő mellett, és nézitek mit csinál a verdával Cheesy
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2005.06.17 péntek, 09:58:00 »

falábú: Beíratlak nyelvtan-tanfolyamra Cheesy
Az a mondat azt jelenti, hogy akkor világít a lámpa (ergó nem nyílik a légzsák) ha:
1.: üres az anyósülés
2.: az öv ugyan be van kapcsolva, (amit akár úgy is értelmezhetünk, hogy ül benne valaki Cheesy) de nagyon kis tömegű amit rögzíteni akarunk.
 
Ez azért van így kitalálva, mert csinálhatták volna azt is, ha be van kapcsolva az öv, akkor nyílik a légzsák, minden egyéb esetben nem.
 
Most meg azt csinálták, hogy az elsődleges szempont a súlyérzékelő (és az a mondatrész igazából azért van benn, hogy mindenki számára kiderüljön, hogy az öv bekapcsolása teljesen független a nyitás tényétől)!
 
Asszem Cheesy
Csak a nyelvtan miatt!
 
Az azt jelenti, amit Falábú mondott. Akkor világít, ha üres, vagy kis súllyú izé van ott, és mindkét esetben be kell kötni az övet!
 
Nem a működés ténylegessége miatt írtam, csak a nyelvtan miatt!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:04:00 »

Joe, ugye ezt nem mondod komolyan, ha nem ül senki mellettem, ahhoz, hogy ne nyiljon a légzsák, be kell kötnöm az övet Cheesy
Ne nevettesd már ki magad. Ezt a hülyeséget senki nem csinálná :DDDDDDDDDDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:12:00 »

Szerintem is kérdéses hogy volt-e cserélve...
Saját tapasztalat pollenszűrővel: 4000 km-rel ezelőtt volt nagy szervizen a kocsi. A múlt héten klímafeltöltést és tisztítást csináltattam, a pollenszűrő olyan mocskos volt, hogy még a szerelők is elámultak rajta. Pedig nem szántóföldön járok a kocsival...  
M.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:15:00 »

Joe, ugye ezt nem mondod komolyan, ha nem ül senki mellettem, ahhoz, hogy ne nyiljon a légzsák, be kell kötnöm az övet Cheesy
Ne nevettesd már ki magad. Ezt a hülyeséget senki nem csinálná :DDDDDDDDDDD
Nyelvtan: Kisbérnek igaza van, akkor kéne világítani ha
1. nem ül rajta senki vagy
2. egy könnyű tárgy van ott bekötött övvel.
Szerintem...:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:15:00 »

Nah, még1x idézem a mondatot:
 
"Ha az utasülésen nem ül senki, vagy azon egy nagyon könnyű tárgy van elhelyezve, az utasoldali oldalsó légzsák nem fúvódik fel." - itt egy szó nem esik az öv becsatolásáról, vagy sem...
 
"A légzsák-inaktív jelzőlámpa világít, ha az utasülésen nem öül senki, vagy azon egy nagyon könnyű tárgy van elhelyezve, és a biztonsági öv be van csatolva. Az utasoldali oldalsó légzsák ekkor sem fúvódik fel."
 
Nos ezt a mondatot 2féleképpen lehet értelmezni, hiszen nem egyértelmű, hogy az "és a biztonsági öv be van csatolva" mondatrész csak a könnyű tárgyas esettel, vagy az üres üléssel van logikai "és" kapcsolatban.
 
Tehát ezt lehet így is, és úgy is értelmezni, de szerintem csak a kis tárgyra vonatkozik Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:16:00 »

Mordy, és biztos, hogy 4k km-el ezelőtt kicserélték? Cheesy Láttad fizikailag? Cheesy
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:17:00 »

Helo Scratch!
 
Foton merre van Ford bolt? Vagy Szeleczkynél volt raktáron?
Csabesz76,
 
igen, Szeleczky -nél volt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:17:00 »

Mordy: Thx az igazolást, de még annyit tennék hozzá, hogy elvileg akkor is kellene világítania, ha könnyű tárgy van rajta, és nincs bekapcsolva az öv.
Hiszen gondolom az érzékelő úgy van beállítva, hogy pl 15kg alatt úgy érzékel, hogy nem ül benne senki...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2005.06.17 péntek, 10:19:00 »

Mordy, és biztos, hogy 4k km-el ezelőtt kicserélték? Cheesy Láttad fizikailag? Cheesy
Hát pont ez az, kiszámlázták, de sajnos nem voltam ott. Szerintem biztos hogy nem cserélték ki, bár azt állították hogy mindig mindenkinek cserélik... Láttam már a haverom pollenszűrőjét 10e km után, az enyémhez képest patyolat tiszta volt...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.