Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:44:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 776 777 778 779 780 781 782 [783] 784 785 786 787 788 789 790 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21883517 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #39100 Dátum: 2012.08.15 szerda, 07:28:23 »

sziasztok srácok,
Faceliftesítettem a a sárkány elejét,
lökös+ hűtőmaszk , igaz az hogy ilyenkor gebasz lesz az motortéri zárral? mert nekem mintha ezt mondta volna valaki

előre is köszönet Sky
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #39101 Dátum: 2012.08.15 szerda, 07:42:11 »

Kellene egy kis segitség.

Tegnap óta elkezdett a kocsi jobb eleje felöl búgó hangot hallatni.
Ha leveszem a lábam a gázról és csak gurolok akkor is megvan a hang. Illetve ha nyomom a gázt akkor is.

Van valami ötletetek, hogy mi lehet a gond?
A kerék nem melegszik. Vagy legalábis nem jobban mint a többi.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39102 Dátum: 2012.08.15 szerda, 08:31:40 »

Kellene egy kis segitség.

Tegnap óta elkezdett a kocsi jobb eleje felöl búgó hangot hallatni.
Ha leveszem a lábam a gázról és csak gurolok akkor is megvan a hang. Illetve ha nyomom a gázt akkor is.

Van valami ötletetek, hogy mi lehet a gond?
A kerék nem melegszik. Vagy legalábis nem jobban mint a többi.

Kerékcsapágy
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #39103 Dátum: 2012.08.15 szerda, 08:52:38 »

sziasztok srácok,
Faceliftesítettem a a sárkány elejét,
lökös+ hűtőmaszk , igaz az hogy ilyenkor gebasz lesz az motortéri zárral? mert nekem mintha ezt mondta volna valaki

előre is köszönet Sky
Képeket is mutass róla, de szerintem ne itt, hanem a Karosszéria topikban
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.15 szerda, 08:55:44 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #39104 Dátum: 2012.08.15 szerda, 09:47:06 »

Kerékcsapágy

Értem, történik valami ha nem 1 - 2 napon belül cserélem ki?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39105 Dátum: 2012.08.15 szerda, 09:51:01 »

Értem, történik valami ha nem 1 - 2 napon belül cserélem ki?

Nézd meg, mikor búg jobban, bal vagy jobbra kanyarodáskor, ebből kiderül, melyik csapágy a rossz.
Olyan 1-2 ezer kilométert le lehet menni, csak a búgás fog erősödni. Ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #39106 Dátum: 2012.08.15 szerda, 10:06:56 »

Nézd meg, mikor búg jobban, bal vagy jobbra kanyarodáskor, ebből kiderül, melyik csapágy a rossz.
Olyan 1-2 ezer kilométert le lehet menni, csak a búgás fog erősödni. Ennyi.

Egyenes futáskor búg hallhatóan.
És akkor is inkább 40 km/h óra felett.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39107 Dátum: 2012.08.15 szerda, 10:07:17 »

Rengeteg ok lehet, de szerintem a levegőrendszeri csőveidnél kéne kezdened, mert valószínű lyukas és megszökik a levegőd. Tapasztalatom szerint a kisebb lyukakat nehéz észrevenni, nem kezdett el füstölni az autóm és hangja sem volt különösebben, de vesztett erőt, mikor ilyen volt az egyik csövem (ott vannak a képek): http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg664568#msg664568
Ha a szerelőd nem lelkiismeretes haver, akkor szerintem nem is tisztította ki a szívócsöved, mert az elég genya meló és nem hinném, hogy azt bevállalják. Az ilyet te csináld meg, akkor az tuti.

Köszönöm a segítségedet!   Wink worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #39108 Dátum: 2012.08.15 szerda, 11:14:47 »

sziasztok srácok,
Faceliftesítettem a a sárkány elejét,
lökös+ hűtőmaszk , igaz az hogy ilyenkor gebasz lesz az motortéri zárral? mert nekem mintha ezt mondta volna valaki

előre is köszönet Sky
Igen de nem komoly kicsit kikell reszelni a hűtőmaszkból annyit,hogy a kulcs beférjen.Ez azért van mert a Facelifteseknél a zár kijebb van.Ennyi a meló vele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #39109 Dátum: 2012.08.15 szerda, 14:09:44 »

A megoldás eccerű: 1 évvel későbbi dátumot írtok rá és kész.  Megmutatni meg nem kell, csak a műszakin wave  Amúgy én is úgytudom, ha nem kapnak vontatáson akkor nem büntetnek. De nemtom így van e.

Vonohorog , mint gépjármü  tartozék engedély köteles viselet,a rendőrök nem a szerelőd által aláirt mübizonylatot fogják nézni --hogy mennyire szakszerüen van felrakva---hanem az adott gjmü forgalmi engedélyében szerepel e  bejegyzés a vontathat rovatban...vagy sem
Próbáld innen megközeliteni a témát...uj müszaki, uj forgalmi...ez mind  + pénz...
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.15 szerda, 14:17:09 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39110 Dátum: 2012.08.15 szerda, 16:17:31 »

Sziasztok,

az mitől lehet hogy mostanság alig akarja érzékelni hogy milyen hőfokot állítok be. Nem klímáról beszélek, hanem mikor csak simán fújatom a levegőt. Leveszem Lo állásba, de meleget fúj. Aztán felveszem Hi-be, és onnan leviszem Lo-ba, akkor már észhez tér, és kezd hideget fújni. de van hogy akkor is elég sokat kell rá várni...

Erre valami ötlet?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #39111 Dátum: 2012.08.15 szerda, 16:49:29 »

Nekem is csinált ilyet a TDDI.De én is el játszottam vele ugyan ezt és azóta kutya baja.Nem tudom miért csinálta.

Erre valami ötlet?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39112 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:12:08 »

Erre valami ötlet?

A térdednél van egy kis lyuk. Mögötte van a hőfok jeladó, egy kis propellerrel.
Azt kéne megtisztítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39113 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:25:19 »

Vonohorog , mint gépjármü  tartozék engedély köteles viselet,a rendőrök nem a szerelőd által aláirt mübizonylatot fogják nézni --hogy mennyire szakszerüen van felrakva---hanem az adott gjmü forgalmi engedélyében szerepel e  bejegyzés a vontathat rovatban...vagy sem
Próbáld innen megközeliteni a témát...uj müszaki, uj forgalmi...ez mind  + pénz...
Én tudom mi-hogy-mennyi.  Nemtudom már ki kérdezte ezt. De azt sem, h mi értelme az egésznek. Műszaki előtt fel kell rakatni, és kész. Nemis értem minek írkálunk ilyenekről......
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #39114 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:30:30 »

 
Én tudom mi-hogy-mennyi.  Nemtudom már ki kérdezte ezt. De azt sem, h mi értelme az egésznek. Műszaki előtt fel kell rakatni, és kész. Nemis értem minek írkálunk ilyenekről......

 eljen wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #39115 Dátum: 2012.08.15 szerda, 18:56:48 »

Nekem is csinált ilyet a TDDI.De én is el játszottam vele ugyan ezt és azóta kutya baja.Nem tudom miért csinálta.


Nekem is csinálja... A megoldás mindig a fentebb leírt volt.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #39116 Dátum: 2012.08.15 szerda, 20:42:14 »

A térdednél van egy kis lyuk. Mögötte van a hőfok jeladó, egy kis propellerrel.
Azt kéne megtisztítani.

a tarkódnál meg egy másik lyuk azt a kábelt ha lehet ne húzd ki
ja....üdvözlünk a mátrixban Smiley
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #39117 Dátum: 2012.08.15 szerda, 20:51:50 »

A térdednél van egy kis lyuk. Mögötte van a hőfok jeladó, egy kis propellerrel.
Azt kéne megtisztítani.

Megtisztítottam, mégis csinálta. De mivel magyarázható az, hogy ha LO állásba teszed, utána rendesen működik tovább?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39118 Dátum: 2012.08.15 szerda, 22:49:18 »

Megtisztítottam, mégis csinálta. De mivel magyarázható az, hogy ha LO állásba teszed, utána rendesen működik tovább?

A LO állásnál max hűtés van, azaz fűtés elzárás. Ha jól tudom, itt lapátok mozognak, nem a csapot zárja. Mi van, ha poros/szorul a lapát, és azért nem tudja állítani?
Ha LO-ra rakod, akkor nem egy kicsivel kell állítani, hanem teljesen lezárni, és átbillen a szoruláson.
Miután megjárattad, már jó... ez persze csak egy elmélet. Ha télire megjavul, akkor valószínűleg több ez, mint elmélet.
Nyáron szinte sosem kell állítani, mindig le van zárva a fűtés, és beszorul. Télen meg állandóan szabályozni kell - tud mozogni.
Ha ez sem, akkó a Gyurcsók a te embered  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #39119 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 08:07:29 »

Igen de nem komoly kicsit kikell reszelni a hűtőmaszkból annyit,hogy a kulcs beférjen.Ez azért van mert a Facelifteseknél a zár kijebb van.Ennyi a meló vele.

köszönöm szépen
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39120 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 10:29:29 »

Üdv. Mindenkinek!
Keresek 2004-es Mondeo Turnier 2.0 TDCi Ambiente-hez Kezelési és Szervízkönyvet.
Tud valaki segíteni? Köszönettel Bi-Ge 2012.08.16.

Egy helyen elég feltenni egy kérdést. Lesz rá válasz, ne aggódj, csak pici türelemmel kell lenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #39121 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 12:55:14 »

Sziasztok! Generátoroldalon cseréltem mindent, és érdekeshogy mégis jön valami csúnya hang inditás után 2 sec ideig arrol az oldalról. Ez csak akkor van, ha a légkondi be van kapcsolva, és hidegből indítok. Ha már indítottam, vagy a légkondit kikapcsolom, akkor ilyen nincs. A légkondi sem megy rendesen, ha a kocsi egyhelyben áll, akkor nem hűt, ha megyek vele hűt... Lehet hogy a kondikopmresszor az oka? Hogy tudnék közelebb jutni, hogy megtudjam?
(A szíjtárcsát még nem vittem vissza, szoval a régi van fent...)
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39122 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 13:46:05 »

A térdednél van egy kis lyuk. Mögötte van a hőfok jeladó, egy kis propellerrel.
Azt kéne megtisztítani.

Megpróbálom, bár azt hittem annak csak a klíma működésében van szerepe.

Más: Van olyan "előírás" hogy a generátor mennyit tud elmenni felújítás nélkül? Mert ugye a szénkefe abba kopóalkatrész, és az enyémbe már 420ezer km van, és vannak is nem megfelelő töltésre utaló jelek. Érdemes szétkapni és csak szénkefét cserélni, vagy akkor már komplett felújítás?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39123 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 13:50:39 »

Sziasztok! Generátoroldalon cseréltem mindent, és érdekeshogy mégis jön valami csúnya hang inditás után 2 sec ideig arrol az oldalról. Ez csak akkor van, ha a légkondi be van kapcsolva, és hidegből indítok. Ha már indítottam, vagy a légkondit kikapcsolom, akkor ilyen nincs. A légkondi sem megy rendesen, ha a kocsi egyhelyben áll, akkor nem hűt, ha megyek vele hűt... Lehet hogy a kondikopmresszor az oka? Hogy tudnék közelebb jutni, hogy megtudjam?
(A szíjtárcsát még nem vittem vissza, szoval a régi van fent...)

Akkor nincs hang, amikor alapjáraton megy, és rákapcsolod a klímát? Csak mert indítózásnál a klíma tiltva van, és utána kapcsolja csak rá, és a hang, amit hallasz lehet a kompresszor kuplungjának hangja.

Ha csak menet közben jön elég hideg levegő, az több okból lehet:
1. nem megy a ventilátor, és ezért a nagynyomású oldal nem tud visszahűlni állóhelyzetben
2. a hűtők el vannak tömődve dzsuvával, és emiatt a ventilátor nem tud elég légáramot biztosítani
3. kevés a gáz (alapjáraton lassabban jár a kompresszor), adott idő alatt kevesebb gázt párologtat el
4. fentiek valamilyen kombinációja
5. valami tök más. egy helyben állva egyáltalán jár a kompresszor?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39124 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:04:38 »

Megpróbálom, bár azt hittem annak csak a klíma működésében van szerepe.

Más: Van olyan "előírás" hogy a generátor mennyit tud elmenni felújítás nélkül? Mert ugye a szénkefe abba kopóalkatrész, és az enyémbe már 420ezer km van, és vannak is nem megfelelő töltésre utaló jelek. Érdemes szétkapni és csak szénkefét cserélni, vagy akkor már komplett felújítás?

Elvileg elég a kefe, de úgyis meglátod, amikor szétkapod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #39125 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:10:03 »

Akkor nincs hang, amikor alapjáraton megy, és rákapcsolod a klímát? Csak mert indítózásnál a klíma tiltva van, és utána kapcsolja csak rá, és a hang, amit hallasz lehet a kompresszor kuplungjának hangja.

Ha csak menet közben jön elég hideg levegő, az több okból lehet:
1. nem megy a ventilátor, és ezért a nagynyomású oldal nem tud visszahűlni állóhelyzetben
2. a hűtők el vannak tömődve dzsuvával, és emiatt a ventilátor nem tud elég légáramot biztosítani
3. kevés a gáz (alapjáraton lassabban jár a kompresszor), adott idő alatt kevesebb gázt párologtat el
4. fentiek valamilyen kombinációja
5. valami tök más. egy helyben állva egyáltalán jár a kompresszor?
Amikor a klímát bekapcsolom akkor is van hang, de az kicsit rövidebb ideig tart.
Indítózásnál mennyi ideig van tiltva a klíma? Mert akkor hallom a hangot, amikor beröffent.
Az az igazság, hogy hallom, amikor a klímakuplung kapcsol, és alapjáraton is kapcsolgat. Állóhelyzetben, hideg motornál, ha a klíma megy, akkor is kellene mennie a ventilátornak?
Hűtőtisztítás folyamatban van.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #39126 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:14:31 »

Megpróbálom, bár azt hittem annak csak a klíma működésében van szerepe.

Más: Van olyan "előírás" hogy a generátor mennyit tud elmenni felújítás nélkül? Mert ugye a szénkefe abba kopóalkatrész, és az enyémbe már 420ezer km van, és vannak is nem megfelelő töltésre utaló jelek. Érdemes szétkapni és csak szénkefét cserélni, vagy akkor már komplett felújítás?

420e Km ... az szép. Nekem fele ennyi van a kocsiban és már igen-igen elkopott a kefe. Az érdekes, hogy a csúszófelület aszimetrikusan kopott, az alsó volt inkább kopott, a felsőből meg szinte semmi sem hiányzott.
Én első cserénél csak a szénkefét cseréltem.
A Kertész utcai boltban 1500ft körül van a 2db kefe. 25.000ft+ cseredarabért van felújított generátor is. A második szénkeféél bizts lecserélem ilyenre.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39127 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:19:24 »

Elvileg elég a kefe, de úgyis meglátod, amikor szétkapod.

AndyA

És ezt én mint hozzánemértő szemre meg tudom állapítani? Vagy egy mezei szerelő?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39128 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:20:33 »

420e Km ... az szép. Nekem fele ennyi van a kocsiban és már igen-igen elkopott a kefe. Az érdekes, hogy a csúszófelület aszimetrikusan kopott, az alsó volt inkább kopott, a felsőből meg szinte semmi sem hiányzott.
Én első cserénél csak a szénkefét cseréltem.
A Kertész utcai boltban 1500ft körül van a 2db kefe. 25.000ft+ cseredarabért van felújított generátor is. A második szénkeféél bizts lecserélem ilyenre.

Fele annyi van benne, és már a második cserén gondolkodsz? Akkor lehet nekem is időszerű lenne. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39129 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:22:06 »

És ezt én mint hozzánemértő szemre meg tudom állapítani? Vagy egy mezei szerelő?

Ha lóg, kotyog stb., akkor felújítás-érett. Bár 420 után alighanem meg lehet kockáztatni a Kertész utcából egy felújítottat anélkül, hogy széthánynád a régit. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39130 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:27:59 »

Amikor a klímát bekapcsolom akkor is van hang, de az kicsit rövidebb ideig tart.
Indítózásnál mennyi ideig van tiltva a klíma? Mert akkor hallom a hangot, amikor beröffent.
Az az igazság, hogy hallom, amikor a klímakuplung kapcsol, és alapjáraton is kapcsolgat. Állóhelyzetben, hideg motornál, ha a klíma megy, akkor is kellene mennie a ventilátornak?
Hűtőtisztítás folyamatban van.

Nem tudom, pontosan meddig van tiltva, de indítás után elég gyorsan kapcsolja a kuplungot.
Fogj egy elemlámpát, és világíts le a motortérben a kompresszorhoz. Nincs a szíjtárcsáján, annak környékén barnás-narancssárgás por?
Állóhelyzetben hideg motornál is kéne mennie a ventilátornak.

A dízelen nekünk is már a vége felé jár a kuplung, és csak hoszsabb állás után, indítás utáni első kapcsolásnál van hangja, utána ha kapcsolgatom csak kattan.

Amikor így alapjáraton ki-be kapcsol a klíma, milyen fokozaton megy a hűtőventilátor?
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39131 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:32:25 »

Üdv!

Csak nem hagyott nyugodni az autó erőtlensége, így belenéztem a motortérbe. És úgy néz ki, hogy megtaláltam a ludast.
http://kepfeltoltes.hu/120816/2012-08-16_13.46.19_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120816/2012-08-16_13.46.24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Elvileg ez az egr-re menő. Milyen opcióim vannak?  worship integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39132 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:35:48 »

Üdv!

Csak nem hagyott nyugodni az autó erőtlensége, így belenéztem a motortérbe. És úgy néz ki, hogy megtaláltam a ludast.
http://kepfeltoltes.hu/120816/2012-08-16_13.46.19_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120816/2012-08-16_13.46.24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Elvileg ez az egr-re menő. Milyen opcióim vannak?  worship integet2

 wave

1. Veszel új gyárit
2. Veszel új nem gyárit (pl Forge szilikon, egyéb szilikon csövek e-bayről)
3. Veszel használtat, és imádkozol, hogy ne a következő gyorsításnál történjen vele pont ugyanez
4. Kókányolsz egy kicsit  vigyor3
Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #39133 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:37:07 »

Nem tudom, pontosan meddig van tiltva, de indítás után elég gyorsan kapcsolja a kuplungot.
Fogj egy elemlámpát, és világíts le a motortérben a kompresszorhoz. Nincs a szíjtárcsáján, annak környékén barnás-narancssárgás por?
Állóhelyzetben hideg motornál is kéne mennie a ventilátornak.

A dízelen nekünk is már a vége felé jár a kuplung, és csak hoszsabb állás után, indítás utáni első kapcsolásnál van hangja, utána ha kapcsolgatom csak kattan.

Amikor így alapjáraton ki-be kapcsol a klíma, milyen fokozaton megy a hűtőventilátor?
A ventillátor nekem egyáltalán nem kapcsol be alapjáraton klíma mellett!
A múltkoriban túlmelegedett a motor és kiakaptam a ventit. Nem indult eyáltalán, majd megmozgattam, megforgattam és ment. Kipróbáltam, és próbáltam a motort jól felhevíteni, és be is kapcsolt, visszahűtötte. Szóval akkor ez lehet a ludas. Kell egy ventillátor, elektronikát megnézem. Lehet, hogy az 1. fokozatot nem kapcsolja csak a 2. fokozatot.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39134 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:42:30 »

wave

1. Veszel új gyárit
2. Veszel új nem gyárit (pl Forge szilikon, egyéb szilikon csövek e-bayről)
3. Veszel használtat, és imádkozol, hogy ne a következő gyorsításnál történjen vele pont ugyanez
4. Kókányolsz egy kicsit  vigyor3

először is, köszi a gyors segítséget.

használttól tartok.
inkább újat vennék. a gyári és a forge között árban mi a különbség.
amennyire rémlik, mindenki aki cseréli inkább olyan szilikonost vesz, csak mire az leérkezik nekem 1 hónap legalább. gondolom én.

a kókányolás az mit takar?  vigyor3
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #39135 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:45:34 »

először is, köszi a gyors segítséget.

használttól tartok.
inkább újat vennék. a gyári és a forge között árban mi a különbség.
amennyire rémlik, mindenki aki cseréli inkább olyan szilikonost vesz, csak mire az leérkezik nekem 1 hónap legalább. gondolom én.

a kókányolás az mit takar?  vigyor3
A szilikon drágább.
Kókányolás: bandázsolod, és ameddig UK-ból megérkezik az új, addig használod.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39136 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:53:17 »

A szilikon drágább.
Kókányolás: bandázsolod, és ameddig UK-ból megérkezik az új, addig használod.

értem. köszi.
amint látom, csak szettben adják ebay-en :S
magyarban, pl.: cromax, vagy unix, vagy lángautónál milyen néven találok rá erre a csőre?  Roll Eyes
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39137 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:56:48 »

A ventillátor nekem egyáltalán nem kapcsol be alapjáraton klíma mellett!
A múltkoriban túlmelegedett a motor és kiakaptam a ventit. Nem indult eyáltalán, majd megmozgattam, megforgattam és ment. Kipróbáltam, és próbáltam a motort jól felhevíteni, és be is kapcsolt, visszahűtötte. Szóval akkor ez lehet a ludas. Kell egy ventillátor, elektronikát megnézem. Lehet, hogy az 1. fokozatot nem kapcsolja csak a 2. fokozatot.

Akkor valószínűleg ventilátor felé lesz a probléma, vagy annak a vezérlésével valahogy.

először is, köszi a gyors segítséget.

használttól tartok.
inkább újat vennék. a gyári és a forge között árban mi a különbség.
amennyire rémlik, mindenki aki cseréli inkább olyan szilikonost vesz, csak mire az leérkezik nekem 1 hónap legalább. gondolom én.

a kókányolás az mit takar?  vigyor3

A gyári pillanatnyilag 22e, ennél olcsóbban lehet kapni szilikoncsöveket angoloknál (17e szállítással)
Forge azt hiszem nincs külön EGR-re menő.

Kókányolás címen én műgyantás zsugorcsövet használtam, amíg le nem cseréltem a csövet nem fújt ki.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39138 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 19:26:10 »

Megpróbálom, bár azt hittem annak csak a klíma működésében van szerepe.

Más: Van olyan "előírás" hogy a generátor mennyit tud elmenni felújítás nélkül? Mert ugye a szénkefe abba kopóalkatrész, és az enyémbe már 420ezer km van, és vannak is nem megfelelő töltésre utaló jelek. Érdemes szétkapni és csak szénkefét cserélni, vagy akkor már komplett felújítás?
Tisztelt Fórumtárs!
Általában 150-200 ezer Km után szokták a generátorokat felújitani. 420 ezer Km után én egyáltalán nem gondolkoznék máson, csak a felujitáson. Tudom ajánlani Budapesten a VII ker Kertész utca 38-40 a generátor és öninditó szervizt. Igen preciz munkát végeztek nekem, és a teljes felujitás 22 ezer Ft volt garanciával.(csapágyak csúszó gyűrűk szénkefék cseréje homokfuvásos tisztitás és utánna festés.) Be adtam reggel 8h-kor 13h-ra készen volt Felujitás után ugy néz ki, és olyan mint egy vadi uj generátor. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39139 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 19:32:29 »

Üdv!

Csak nem hagyott nyugodni az autó erőtlensége, így belenéztem a motortérbe. És úgy néz ki, hogy megtaláltam a ludast.
http://kepfeltoltes.hu/120816/2012-08-16_13.46.19_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120816/2012-08-16_13.46.24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Elvileg ez az egr-re menő. Milyen opcióim vannak?  worship integet2
Tisztelt Fórumtárs!
Olvasd el a WIKI-ben a turbó rendszer átalakitása cikkemet. Pontos leirást kapsz, a rendszer átalakitásáról és a lehetőségekről. Nekem ugyanez a függőleges csövem szált el amikor az átalakitás mellett döntöttem.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szabi1980
Vendég
« Új hozzászólás #39140 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 20:19:40 »

Sziasztok                                                                                                                                                                                                                            Érdeklődni szeretnék tud e valaki segíteni ,van egy ford mondeo 2000tdci motoros elektromos turbóval ellátva a komputer nem ír hibát és mégis 1600-2000 közötti fordulaton rángat mintha kihagyna nem füstöl jók a porlasztócsúcsok jól indul és jól megy.                                                                                                                              Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39141 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 20:32:10 »

A gyári pillanatnyilag 22e, ennél olcsóbban lehet kapni szilikoncsöveket angoloknál (17e szállítással)
Forge azt hiszem nincs külön EGR-re menő.

Kókányolás címen én műgyantás zsugorcsövet használtam, amíg le nem cseréltem a csövet nem fújt ki.

Nagyon köszönöm a segítségedet!  worship
Ha nem túl nagy kérés, betudnál nekem linkelni egy ilyen egr-re menő siliconos turbócsövet? (nem feltétlenül kell akkor, hogy forge legyen, lehet más márka is) Mert én nem tudom őket megkülönböztetni.  Embarrassed


Tisztelt Fórumtárs!
Olvasd el a WIKI-ben a turbó rendszer átalakitása cikkemet. Pontos leirást kapsz, a rendszer átalakitásáról és a lehetőségekről. Nekem ugyanez a függőleges csövem szált el amikor az átalakitás mellett döntöttem.
Tisztelettel László! worship
Nagyra értékelem a segítségét, hasznos cikk. Azonban mindegyik csövet nem akarom cserélni, mert 1-2 éven belül tervben van, hogy 6os váltót rakatok be. És tudomásom szerint, ott valahogy máshogy vannak a csövek, és így kidobott pénznek vélném.
 worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39142 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 21:01:50 »

Nagyon köszönöm a segítségedet!  worship
Ha nem túl nagy kérés, betudnál nekem linkelni egy ilyen egr-re menő siliconos turbócsövet? (nem feltétlenül kell akkor, hogy forge legyen, lehet más márka is) Mert én nem tudom őket megkülönböztetni.  Embarrassed

Nagyra értékelem a segítségét, hasznos cikk. Azonban mindegyik csövet nem akarom cserélni, mert 1-2 éven belül tervben van, hogy 6os váltót rakatok be. És tudomásom szerint, ott valahogy máshogy vannak a csövek, és így kidobott pénznek vélném.
 worship

Kék: KLIKK
Piros: KLIKK
Fekete: KLIKK

+ Itt a gyári: KLIKK
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #39143 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 21:09:21 »

Sziasztok                                                                                                                                                                                                                            Érdeklődni szeretnék tud e valaki segíteni ,van egy ford mondeo 2000tdci motoros elektromos turbóval ellátva a komputer nem ír hibát és mégis 1600-2000 közötti fordulaton rángat mintha kihagyna nem füstöl jók a porlasztócsúcsok jól indul és jól megy.                                                                                                                              Segítségeteket előre is köszönöm.
Ha változógeometriás turbód van mint nekem, valszeg be van ragadva,Keresd Ervint itt a fórumon ö a turbó javító kisiparos.de más is lehet turbó elektronika,egr szelep stb
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 21:11:31 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #39144 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 21:27:55 »

Nagyon köszönöm a segítségedet!  worship
Ha nem túl nagy kérés, betudnál nekem linkelni egy ilyen egr-re menő siliconos turbócsövet? (nem feltétlenül kell akkor, hogy forge legyen, lehet más márka is) Mert én nem tudom őket megkülönböztetni.  Embarrassed

Nagyra értékelem a segítségét, hasznos cikk. Azonban mindegyik csövet nem akarom cserélni, mert 1-2 éven belül tervben van, hogy 6os váltót rakatok be. És tudomásom szerint, ott valahogy máshogy vannak a csövek, és így kidobott pénznek vélném.
 worship

http://auto.bazos.sk/inzerat/17368617/Hadica-turba-Ford-Mondeo.php
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39145 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 22:07:57 »

Kék: KLIKK
Piros: KLIKK
Fekete: KLIKK

+ Itt a gyári: KLIKK

Örök hálám!  worship eljen

Köszönöm szépen! worship eljen
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39146 Dátum: 2012.08.17 péntek, 00:40:26 »

Tisztelt Fórumtárs!
Általában 150-200 ezer Km után szokták a generátorokat felújitani. 420 ezer Km után én egyáltalán nem gondolkoznék máson, csak a felujitáson. Tudom ajánlani Budapesten a VII ker Kertész utca 38-40 a generátor és öninditó szervizt. Igen preciz munkát végeztek nekem, és a teljes felujitás 22 ezer Ft volt garanciával.(csapágyak csúszó gyűrűk szénkefék cseréje homokfuvásos tisztitás és utánna festés.) Be adtam reggel 8h-kor 13h-ra készen volt Felujitás után ugy néz ki, és olyan mint egy vadi uj generátor. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm a választ (a többieknek is), azt hiszem pont róluk írnak itt: http://www.okauto.hu/news_details.php?maincat=szerviz&id=59

És ebbe a 22ezerbe a ki-be szerelés ára is benne volt? Ezekszerint nem egy cseredarabot kaptál, hanem konkrétan a tiédet újították fel? Az nekem szimpatikusabb minthogy adnak egyet, én meg a sajátomat odaadom. Ez persze csak egy ilyen hepp, szeretem ha a saját dolgai maradnak az autóban.

Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39147 Dátum: 2012.08.17 péntek, 06:31:10 »

Köszönöm a választ (a többieknek is), azt hiszem pont róluk írnak itt: http://www.okauto.hu/news_details.php?maincat=szerviz&id=59

És ebbe a 22ezerbe a ki-be szerelés ára is benne volt? Ezekszerint nem egy cseredarabot kaptál, hanem konkrétan a tiédet újították fel? Az nekem szimpatikusabb minthogy adnak egyet, én meg a sajátomat odaadom. Ez persze csak egy ilyen hepp, szeretem ha a saját dolgai maradnak az autóban.


Tisztelt Fórumtárs!
A generátort én szereltem ki és vittem el. A sajátomat újitották fel és kaptam vissza. A generátor talpába beütötték a javitás dátumát, onnantól ketyeg a garancia. Nem csak én, hanem több fórumtárs is ott javitatta, és mindenki nagyon elégedett volt a munkával. Ez a cég több mint 40 éves múltal rendelkezik.
www.oninditogenerator.hu
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.17 péntek, 06:33:45 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
safranyb
Vendég
« Új hozzászólás #39148 Dátum: 2012.08.17 péntek, 07:06:49 »

Sziasztok,

Előre is bocs a hülye kérdésért, de még új vagyok a Mondeók terén, mert most szándékozok vásárolni.
Szeretnék egy Ghia felszereltségű kombit, és némelyik Ghia felszereltségű autóban a közép konzolon nincs ESP kikapcsoló gomb, akkor nincs is abban az autóban? Mert az oldalról letöltött MK3-as katalógusban azt írják, hogy ez széria felszereltség.

Előre is köszi.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39149 Dátum: 2012.08.17 péntek, 07:20:12 »

Sziasztok,

Előre is bocs a hülye kérdésért, de még új vagyok a Mondeók terén, mert most szándékozok vásárolni.
Szeretnék egy Ghia felszereltségű kombit, és némelyik Ghia felszereltségű autóban a közép konzolon nincs ESP kikapcsoló gomb, akkor nincs is abban az autóban? Mert az oldalról letöltött MK3-as katalógusban azt írják, hogy ez széria felszereltség.

Előre is köszi.

 wave
Úgy emlékszem kis csillaggal jelölik, és a lap alján írják, hogy csak a v6 esetén volt széria. Amiben nincs gomb, abban nincs ESP, ha valami kereskedő megpróbál maszatolni, hogy van, csak nem lehet kikapcsolni, meg hogy mindig aktív, akkor hagyd ott a fenébe.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 776 777 778 779 780 781 782 [783] 784 785 786 787 788 789 790 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.