Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:58:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 780 781 782 783 784 785 786 [787] 788 789 790 791 792 793 794 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21948554 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39300 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 20:52:43 »

Szerintem se... annyit meg sem érez a rendszer.

Felnyitod a motorháztetőt és az adattáblán kapásból ott van a töltési mennyiség mellett hogy +-15g....(régebbieken ott van)
Amugy én még nem láttam olyan klima gépet ami 9g-ot kiirt...de biztos létezik...de a legtöbb kg-ban irja a mennyiséget és 2 tizedig....de ha palackról töltötték meg fejtették akkor biztos egy jó kis 0.001 pontos digitális mérleggel mérték a palack súlyát... eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #39301 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 20:53:22 »

Ma elkészült a generátor és az önindító is(bár azzal nem volt gondom, csak ha már szét volt kapva a kocsi akkor gondoltam felújíttatom azt is). A generátorban a szokásos, csapágyak, bronzkefe, stb. kívül cserélni kellett a fesz.szabályzót(10ezerft), és a szabadonfutós szíjtárcsát is(20ezerft). Így eléggé meghízott a számla, viszont amiért egyszerre csináltattam a kettőt, kaptam 15% kedvezményt( húdejó vigyor3 ) Így összesen 75ezer ft volt, 25 az önindító, 50 a generátor. Nemrég vissza is szereltettem a cuccokat. Az akksi le volt merülve, be kellett bikázni. 10perc alapjárat és 5perc betanítás után beléptem a műszertesztbe, és figyeltem a töltést. Fogyasztók nélkül 13.6 volt a töltés, fényszóróval (utólagos xenon) viszont lement 12.8-13 körülre. első hátsó szélvédőfűtéssel se megy lejjebb. Most ez gondolom nem valami jó, ugye? Vagy csak a gyenge akksi miatt ilyen alacsony?

Teli akksival is meg kell majd nézni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39302 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 20:54:22 »

figyimá'
ütöd-vágod a gépet, aztám meg arra panaszkodsz, hogy szfh?   help

ha 6g hiányzott belőle, akkor vagy nem jól töltötték, vagy más baja van. 40% körüli gázvesztésnél szokott csökkenni a hűtési képesség.
bírni kellene neki, ha meg nem bírja akkor nem tudok mást mondani! nem ütöm vágom, csak használom! attól nem megy tönkre a porlasztó ha hajtom, és a klíma sem és a víz sem attól melegszik... ez mind ford szarság! együtt lehet élni vele! de nem panaszként írom, mert akkor érdeklődnék hogy: jaj mit tegyek, már csattog!?!?

Akkor csak megkérdeztem mitől lehet?! a klímánál ugyanígy! jó autó ez meg minden és szeretem, csak utálom hogy baja van! Holott azon kíbül hogy utálok normálisan közlekedni én nem baszom szét...mint pl. 1nő!

Egy kicsit fura volt a klímás dolog nekem is, de most eddig még jó! nem kapcsolgat ki/be és hideget fúj!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39303 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 20:55:19 »

vagy csak jól átbaxták azzal a 6 grammal.Attól nem lett jobb mint előtte....
9g-ot mondott vagy 7et...de gőzöm nincs már nem emlékszem!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39304 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 20:57:16 »

Felnyitod a motorháztetőt és az adattáblán kapásból ott van a töltési mennyiség mellett hogy +-15g....(régebbieken ott van)
Amugy én még nem láttam olyan klima gépet ami 9g-ot kiirt...de biztos létezik...de a legtöbb kg-ban irja a mennyiséget és 2 tizedig....de ha palackról töltötték meg fejtették akkor biztos egy jó kis 0.001 pontos digitális mérleggel mérték a palack súlyát... eplus2

ez a komlói úti suzuki kereskedéses szervíz! Az már nem a Ti hatáskörötök, hogy a gépeiket ellenőrzitek vagy mi?  vigyor3
baszok rá egyébként! engem átverhetnek nem értek hozzá és mondom nem is érdekel, csak működjön ha kell!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39305 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 21:01:55 »

ez a komlói úti suzuki kereskedéses szervíz! Az már nem a Ti hatáskörötök, hogy a gépeiket ellenőrzitek vagy mi?  vigyor3
baszok rá egyébként! engem átverhetnek nem értek hozzá és mondom nem is érdekel, csak működjön ha kell!

Ebben az a szép hogy az a mi gépünk ráadásul...kb 2 hete javitottam és cseréltem benne vákum olajat....
Az a gép se tudja kiirni hogy 9 gramm... eplus2 de az a lényeg most jó.
Nem tudom hogy keveredtél oda, de miért nem szóltál?
mennyi volt a mutatvány?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39306 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 21:03:15 »

Teli akksival is meg kell majd nézni.

AndyA

Valami ókori töltőm van, azzal lehet nem szeretném tölteni, még szétrobbantja... vigyor3 A generátor mennyi idő alatt tölti fel, 100km? Ja, erőteljes gyorsításnál sípoló hangot hallok. Ez mi lehet? Eddig nem volt szerintem.( vagy csak nem hallottam a zenétől vigyor3 )

Más. A generátoron van egy műanyag cső, mintha a levegő elvezetése lenne a célja. Annak a kerékjárati ív felé kell állni? A szerelőm azt mondta csak egy pozícióba lehet feltenni ( de lehet téved)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39307 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 21:06:33 »

Ebben az a szép hogy az a mi gépünk ráadásul...kb 2 hete javitottam és cseréltem benne vákum olajat....
Az a gép se tudja kiirni hogy 9 gramm... eplus2 de az a lényeg most jó.
Nem tudom hogy keveredtél oda, de miért nem szóltál?
mennyi volt a mutatvány?

Először Jani mondta azt a drexlerpoppe helyet amit Te ajánlottál, csak ott sokan voltak én meg utálok várni! voltam még 3helyen, abból 2zárva meg ilyenek, aztán eszembe jutott hogy szó volt valami komlói útról és kikerestem telón aztán odamentem  vigyor3

Akkor adtam a szarnak egy pofont? meg az ördögnek 6rongyot?  Grin

Egyébként valamit rádugdosott meg sziszegett ott vele és nézegette azt a nagy grillsütőszerű valamit!
de azt a kis törpét aki csinálgatta szívesen elástam volna oda a műhely mögé... vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39308 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 21:14:50 »

Valami ókori töltőm van, azzal lehet nem szeretném tölteni, még szétrobbantja... vigyor3 A generátor mennyi idő alatt tölti fel, 100km? Ja, erőteljes gyorsításnál sípoló hangot hallok. Ez mi lehet? Eddig nem volt szerintem.( vagy csak nem hallottam a zenétől vigyor3 )

Más. A generátoron van egy műanyag cső, mintha a levegő elvezetése lenne a célja. Annak a kerékjárati ív felé kell állni? A szerelőm azt mondta csak egy pozícióba lehet feltenni ( de lehet téved)

A benzines nekünk is sípol néha gázadásnál, de nem csapágy meg nem is mechanikus hang, hanem valami elektromos.   nemtudom
A műanyag cső is arra áll, amerre írod. Szerintem használd pár napot, és utána nézd meg a feszültségeket.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39309 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 21:15:35 »

A Ford nem ***. Minden márkának, tipusnak van előnye és hátránya. Én megértem, hogy sokat költesz rá, és, hogy sokat rendetlenkedik. Próbálj hozzá kíméletes lenni, és lehet, hogy megkedvel.

Szerintem most még beszél is hozzá szépeket  eplus2 dehogy kedveli meg, nem bírja már a rabszolgasorsot  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39310 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 21:19:48 »

A benzines nekünk is sípol néha gázadásnál, de nem csapágy meg nem is mechanikus hang, hanem valami elektromos.   nemtudom
A műanyag cső is arra áll, amerre írod. Szerintem használd pár napot, és utána nézd meg a feszültségeket.

Én eddig nem hallottam, de lehet csak nem figyeltem eléggé, most direkt füleltem. Csapágy nem lehetne, elvileg cseréltek minden csapágyat benne+szabadonfutós tárcsát is. Igen, elektromos sípolás. Az lesz, használni fogom pár napig, és utána megnézem megint az adatokat. Egyébként nem lehet hogy az akksim is rossz? És az ölte meg a feszszabályzót is...?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #39311 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 21:21:58 »

Először Jani mondta azt a drexlerpoppe helyet amit Te ajánlottál, csak ott sokan voltak én meg utálok várni! voltam még 3helyen, abból 2zárva meg ilyenek, aztán eszembe jutott hogy szó volt valami komlói útról és kikerestem telón aztán odamentem  vigyor3

Akkor adtam a szarnak egy pofont? meg az ördögnek 6rongyot?  Grin

Egyébként valamit rádugdosott meg sziszegett ott vele és nézegette azt a nagy grillsütőszerű valamit!
de azt a kis törpét aki csinálgatta szívesen elástam volna oda a műhely mögé... vigyor3
aztán beásva lefocizni a fejét?! áá, nem vagyok agresszív. beka3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39312 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 21:50:34 »

Én eddig nem hallottam, de lehet csak nem figyeltem eléggé, most direkt füleltem. Csapágy nem lehetne, elvileg cseréltek minden csapágyat benne+szabadonfutós tárcsát is. Igen, elektromos sípolás. Az lesz, használni fogom pár napig, és utána megnézem megint az adatokat. Egyébként nem lehet hogy az akksim is rossz? És az ölte meg a feszszabályzót is...?

Leírásod alapján egész messze jutottál (ki tudja mióta) nem töltő generátorral. Szerintem ez azt jelzi, hogy legalább tűrhető állapotban van akkumulátor. De egy terhelővilla gondolom kihozná, ha valami kirívó hibája lenne. Amúgy mikori, milyen az akku?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39313 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 21:54:09 »

Leírásod alapján egész messze jutottál (ki tudja mióta) nem töltő generátorral. Szerintem ez azt jelzi, hogy legalább tűrhető állapotban van akkumulátor. De egy terhelővilla gondolom kihozná, ha valami kirívó hibája lenne. Amúgy mikori, milyen az akku?

Igen, de pont ezért gondolom hogy mivel sokáig használtam az akkut rossz generátorral, ezért tönkrement benne valami,egy cella, vagy mittudomén, nem értek hozzá. vigyor3 Kb 5éves Varta Silver Dynamic 56 vagy 61Ah-s asszem.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39314 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 22:18:29 »

Igen, de pont ezért gondolom hogy mivel sokáig használtam az akkut rossz generátorral, ezért tönkrement benne valami,egy cella, vagy mittudomén, nem értek hozzá. vigyor3 Kb 5éves Varta Silver Dynamic 56 vagy 61Ah-s asszem.

Mennyire volt lemerülve? Csak a motort nem tudta forgatni, vagy már fények se gyúltak gyújtás ráadásakor?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39315 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 22:21:27 »

Mennyire volt lemerülve? Csak a motort nem tudta forgatni, vagy már fények se gyúltak gyújtás ráadásakor?

Passz. Szerelő azt mondta hogy ő már nem tudta beindítani, és talán belső fények se voltak neki. 5napot állt ebben az állapotában.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #39316 Dátum: 2012.08.24 péntek, 07:28:24 »

Sziasztok!
Sikerült szert tennem egy 2004-es diesel mk3-as mondeora. A  jobb oldali kesztyűtartó nyitója/kilincse le van törve, nem tudom sehogy kinyitni, eltörni nem szeretném. Melyik részén kellene feszegetnem, esetleg a nyelvet lenyomnom a kinyitáshoz?

Üdv,


Fmin
Ha már sikerült kinyitni, akkor kétkomponensű ragasztóval jól körbekened jó
ráhagyással és hagyod 24 órát száradni. Én igy csináltam kb 3 éve napi 2-3 nyitogatással és még mindig tökéletesen üzemel .
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39317 Dátum: 2012.08.24 péntek, 07:59:45 »

bírni kellene neki, ha meg nem bírja akkor nem tudok mást mondani! nem ütöm vágom, csak használom! attól nem megy tönkre a porlasztó ha hajtom, és a klíma sem és a víz sem attól melegszik... ez mind ford szarság! együtt lehet élni vele! de nem panaszként írom, mert akkor érdeklődnék hogy: jaj mit tegyek, már csattog!?!?

Akkor csak megkérdeztem mitől lehet?! a klímánál ugyanígy! jó autó ez meg minden és szeretem, csak utálom hogy baja van! Holott azon kíbül hogy utálok normálisan közlekedni én nem baszom szét...mint pl. 1nő!

Egy kicsit fura volt a klímás dolog nekem is, de most eddig még jó! nem kapcsolgat ki/be és hideget fúj!
szerintem egy susuki a te autód  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39318 Dátum: 2012.08.24 péntek, 08:16:28 »

Passz. Szerelő azt mondta hogy ő már nem tudta beindítani, és talán belső fények se voltak neki. 5napot állt ebben az állapotában.

Állítólag az ilyen szintű lemerülésnél először valami impulzus-töltéssel kéne beindítani a töltést, és egy adott töltöttségi szint mellett áttérni normál töltésre. De ehhez már nem igazán értek. Ha terhelővillával elfogadható értéket ad, akkor olyan nagy problémája (pl. cellazárlat) szerintem nem lehet.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #39319 Dátum: 2012.08.24 péntek, 08:36:31 »

szerintem egy susuki a te autód  eplus2

Persze hogy az a kocsija,azt nyugodtan lehet a pirosba forgatni,és nem zavarja úgy,mint a DÍZEL Mondeot  eplus2
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #39320 Dátum: 2012.08.24 péntek, 09:48:21 »

Összesen 9g gáz hiányzott a rendszeremből  vigyor3
Bebizonyította a ford hogy itt is S.Z.A.R. Rendes autó ezt meg sem érzi!
Na mindegy 6ezeré' megtöltötték meg minden marhaságot megcsináltak vele amit kellett és most jó!
Nekem 8'C-os levegőt fújt be, az volt a legalja! Magyarázott valamit hozzá a gyerek dehát nem is érdekel meg úgysem értek hozzá!
Azt tudom hogy most hűt aztán cső...

Érdekes.
Az enyémből 2010-ben kb. 200 g hiányzott, de rendesen hűtött. Azért cseréltettem csak, hogy karban legyen tartva, mert ugye olaj is van benne.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39321 Dátum: 2012.08.24 péntek, 09:51:19 »

Állítólag az ilyen szintű lemerülésnél először valami impulzus-töltéssel kéne beindítani a töltést, és egy adott töltöttségi szint mellett áttérni normál töltésre. De ehhez már nem igazán értek. Ha terhelővillával elfogadható értéket ad, akkor olyan nagy problémája (pl. cellazárlat) szerintem nem lehet.

Értem, megnézetem majd terhelővillával is. Egyébként a generátor mennyi km alatt tölti fel az akksit teljesen?

Más: a tegnapi visszaszerelésnél vettem észre hogy nagyon olajos a klímakompresszor alja, egyértelműen onnan folyik, mivel zöldes színű. Mit lehet ezzel kezdeni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39322 Dátum: 2012.08.24 péntek, 10:22:46 »

Persze hogy az a kocsija,azt nyugodtan lehet a pirosba forgatni,és nem zavarja úgy,mint a DÍZEL Mondeot  eplus2

A piros azért piros, hogy oda ne forgasd.
És egyik dízel sem szereti a pirosba forgatást.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39323 Dátum: 2012.08.24 péntek, 10:35:52 »

Értem, megnézetem majd terhelővillával is. Egyébként a generátor mennyi km alatt tölti fel az akksit teljesen?

Más: a tegnapi visszaszerelésnél vettem észre hogy nagyon olajos a klímakompresszor alja, egyértelműen onnan folyik, mivel zöldes színű. Mit lehet ezzel kezdeni?

Megnézni, hogy az egyik cső becsatlakozásánál folyik, vagy magából a kompresszorból. Ha a csőnél, akkor lehet, hogy egy o-gyűrű cserével megúszod (+ lefejtés, feltöltés, stb), ha nem onnan, akkor kompresszor csere, vagy felújítás, már ha egyáltalán javítható gazdaságosan.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39324 Dátum: 2012.08.24 péntek, 10:40:23 »

Megnézni, hogy az egyik cső becsatlakozásánál folyik, vagy magából a kompresszorból. Ha a csőnél, akkor lehet, hogy egy o-gyűrű cserével megúszod (+ lefejtés, feltöltés, stb), ha nem onnan, akkor kompresszor csere, vagy felújítás, már ha egyáltalán javítható gazdaságosan.

Az a gond, hogy ez már egy csere kompresszor, mert az előző is engedett, és a csapágya is kivolt. Ezért bontottat tettem bele, amivel nem is volt semmi gond eddig(kb 1-2év), de most látom hogy ez is enged...Az O gyűrű nem valószínű, mert cserénél újakat kapott. Állítólag ha a csapágya jó, akkor fel lehet újíttatni, tömítések cseréje, stb. Valami pesti cég foglalkozik is vele, még az előző haldoklásánál beszéltem velük. Asszem most is fel kell keresnek őket...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39325 Dátum: 2012.08.24 péntek, 10:56:29 »

Értem, megnézetem majd terhelővillával is. Egyébként a generátor mennyi km alatt tölti fel az akksit teljesen?

Jobb lenne aksitöltővel, kb 12-14 órán keresztül tölteni. Az autónak is kell 4-5 óra, amíg feltölti teljesen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
luki
Vendég
« Új hozzászólás #39326 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:05:53 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:
előfordulhat, hogy a gyári alufelni csavarjai jók a gyári lemezfelnihez is...?
Egy ismerősöm ugyanis így használja...

Luki
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39327 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:12:51 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:
előfordulhat, hogy a gyári alufelni csavarjai jók a gyári lemezfelnihez is...?
Egy ismerősöm ugyanis így használja...

Luki

http://mondeo.hu/index.php?topic=28.msg648474;topicseen#msg648474
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #39328 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:14:03 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:
előfordulhat, hogy a gyári alufelni csavarjai jók a gyári lemezfelnihez is...?
Egy ismerősöm ugyanis így használja...

Luki

Bátor ember! Elvileg a pótkerek lemezfelnijét fel tudod/szabad rakni az alufelni csavarokkal, de tudni kell róla, hogy ez csak átmeneti megoldás az út szélén. Tartós használatra nem javasolt, mert a felni is megsínyli, ha egy kicsit jobban sikerül meghúzni a csavart, meg a csavarnak sem tesz jót, mert nem erre a fajta terhelésre lett kitalálva.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #39329 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:16:48 »

A piros azért piros, hogy oda ne forgasd.
És egyik dízel sem szereti a pirosba forgatást.

Én tudom...Smiley
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #39330 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:21:09 »

Bátor ember! Elvileg a pótkerek lemezfelnijét fel tudod/szabad rakni az alufelni csavarokkal, de tudni kell róla, hogy ez csak átmeneti megoldás az út szélén. Tartós használatra nem javasolt, mert a felni is megsínyli, ha egy kicsit jobban sikerül meghúzni a csavart, meg a csavarnak sem tesz jót, mert nem erre a fajta terhelésre lett kitalálva.

AndyA

van olyan csavar (pl én is ilyet használok), ami jó erre is meg arra is. A lényeg, hogy az alut rögzítő csavarnak más a kúpossága, az anyaga és magasabban fogja a kereket (mármint nem a csavar "hegye" hanem a palást közepén egy nagyob terület fog). Az acélnál a csavar hegyén egy rövidebb rész fogja és laposabb a kúposság. A csavar ami mind a kettőre jó úgy van összerakva, hogy látszik rajta két anyagból van összerakva.

A másik megoldás, hogy szerzel a télire is alu felnit Smiley
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39331 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:21:30 »

szerintem egy susuki a te autód  eplus2
Lehet az jobban viselné a terhelést vigyor3
De nem beszolaskeppen...olyanrol hogy suSuki!!! Meg nem hallottam:D
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


luki
Vendég
« Új hozzászólás #39332 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:23:28 »

Bátor ember! Elvileg a pótkerek lemezfelnijét fel tudod/szabad rakni az alufelni csavarokkal, de tudni kell róla, hogy ez csak átmeneti megoldás az út szélén. Tartós használatra nem javasolt, mert a felni is megsínyli, ha egy kicsit jobban sikerül meghúzni a csavart, meg a csavarnak sem tesz jót, mert nem erre a fajta terhelésre lett kitalálva.

AndyA

Köszi!
valahogy én is így gondoltam...
nem úszom meg a csavarvásárlást :-)

Luki
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #39333 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:26:45 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:
előfordulhat, hogy a gyári alufelni csavarjai jók a gyári lemezfelnihez is...?
Egy ismerősöm ugyanis így használja...

Luki
Talán a lemez felnin a lyukak azért vannak úgy kiképezve vállal, hogy ne keljen alátét. 4000 Ft lenne a 20db csavar. Amikor először defektet kaptam akkor én is azt raktam rá a lemez pótkerékhez, az első gumisig jó, nem mondom hogy nem lehet vele elközlekedni. (Azóta van normál anya a pótkerék mellett bent a csomagtartóban ha a nyári gumi van fenn). Csak szétcseszhetii vele a könnyű felni anya kúpos alátétjét, és a lemezfelni csavar lyukát is.
Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #39334 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:27:40 »

van olyan csavar (pl én is ilyet használok), ami jó erre is meg arra is. A lényeg, hogy az alut rögzítő csavarnak más a kúpossága, az anyaga és magasabban fogja a kereket (mármint nem a csavar "hegye" hanem a palást közepén egy nagyob terület fog). Az acélnál a csavar hegyén egy rövidebb rész fogja és laposabb a kúposság. A csavar ami mind a kettőre jó úgy van összerakva, hogy látszik rajta két anyagból van összerakva.

A másik megoldás, hogy szerzel a télire is alu felnit Smiley

:-)
óccóbb volt 4 lemezfelnit venni...
most ezekhez kell a kerékcsavar majd...

Luki
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #39335 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:28:56 »

:-)
óccóbb volt 4 lemezfelnit venni...
most ezekhez kell a kerékcsavar majd...

Luki

Egy rendesebb tankolás árából 3 készlet csavart tudsz venni. Tényleg olyan rettentő kiadás...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #39336 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:31:24 »

Egy rendesebb tankolás árából 3 készlet csavart tudsz venni. Tényleg olyan rettentő kiadás...?

AndyA
MKIII-assal 6 készlet IV-essel 7 készlet.   Cry
Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #39337 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:33:57 »

Egy rendesebb tankolás árából 3 készlet csavart tudsz venni. Tényleg olyan rettentő kiadás...?

AndyA

Miután a legutóbbi viharban beszart a gázkazánom vezérlőpanelje, minden forintot meg kell gondolnom, hova teszek...  :-(
De a téli garnitúra szereléséig (remélem) még van 2-3 hónapom, szóval természetesen megveszem a csavarokat, és igazad van, inkább újat fogok venni.
Tudsz tanácsot adni, hol érdemes? Hirtelen amit néztem darabját adják 500-700 Ft-ért...

Luki
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #39338 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:50:07 »

Miután a legutóbbi viharban beszart a gázkazánom vezérlőpanelje, minden forintot meg kell gondolnom, hova teszek...  :-(
De a téli garnitúra szereléséig (remélem) még van 2-3 hónapom, szóval természetesen megveszem a csavarokat, és igazad van, inkább újat fogok venni.
Tudsz tanácsot adni, hol érdemes? Hirtelen amit néztem darabját adják 500-700 Ft-ért...

Luki

Ford kereskedésben szokott lenni téligumi és -felni akció. Én olyanban vettem valami 220 Ft-ért. ha most nincs, várj vele egy kicsit, úgysem azonnal kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #39339 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:52:41 »

Miután a legutóbbi viharban beszart a gázkazánom vezérlőpanelje, minden forintot meg kell gondolnom, hova teszek...  :-(
De a téli garnitúra szereléséig (remélem) még van 2-3 hónapom, szóval természetesen megveszem a csavarokat, és igazad van, inkább újat fogok venni.
Tudsz tanácsot adni, hol érdemes? Hirtelen amit néztem darabját adják 500-700 Ft-ért...

Luki
Én múlt ősszel cromaxnál vettem 300 Ft körüli darabáron német utángyártottat, teljesen jók.
Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #39340 Dátum: 2012.08.24 péntek, 12:10:11 »

Köszönöm Urak! Majd nézelődök!

üdv
Luki
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39341 Dátum: 2012.08.24 péntek, 13:15:43 »

Bátor ember! Elvileg a pótkerek lemezfelnijét fel tudod/szabad rakni az alufelni csavarokkal, de tudni kell róla, hogy ez csak átmeneti megoldás az út szélén. Tartós használatra nem javasolt, mert a felni is megsínyli, ha egy kicsit jobban sikerül meghúzni a csavart, meg a csavarnak sem tesz jót, mert nem erre a fajta terhelésre lett kitalálva.

AndyA
Lehet nem ugyanarra a csavarra gondolunk, de nekem is olyan van ami jó a gyári aluhoz, és a lemezhez is. Úgy van kialakítva, h maga az anya fekszik fel a felnire. Az alura meg a kúpos része. már 2 telet mentem így. Ha kicsit is sántítana, nem használnám.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
luki
Vendég
« Új hozzászólás #39342 Dátum: 2012.08.24 péntek, 13:46:31 »

Lehet nem ugyanarra a csavarra gondolunk, de nekem is olyan van ami jó a gyári aluhoz, és a lemezhez is. Úgy van kialakítva, h maga az anya fekszik fel a felnire. Az alura meg a kúpos része. már 2 telet mentem így. Ha kicsit is sántítana, nem használnám.
Kezd bonyolódni a dolog...
Ma megpróbálok fényképet készíteni a mostani alufelnis csavaromról és ide felteszem a képeket.
Úgy talán könnyebb lesz...

Luki
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39343 Dátum: 2012.08.24 péntek, 14:10:27 »

Kezd bonyolódni a dolog...
Ma megpróbálok fényképet készíteni a mostani alufelnis csavaromról és ide felteszem a képeket.
Úgy talán könnyebb lesz...

Luki
majd én is teszek fel, de most nincs időm
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #39344 Dátum: 2012.08.24 péntek, 14:23:43 »

Üdv.

tudom volt már nem1x de hátha okosodok még 1 kicsit
következő a szitu:
kb. 25ekm futott tárcsák(brembo) betétek(nem tom) elől hátul
már egy ideje jelen van de mostmár elég durva és elegem is lett belőle
pályán fékezésnél rázza a kormány, de csak és kizárólag fékezésnél
lassu haladásnál majd enyhe fékezésnél 20km/h alatt érezni, hogy lüktetve fékez (nem a fékpedál)
alapból tárcsára gyanítok de sokan sokfélét mondanak, csapágy, féltengely, lengőkarok. ezek elvileg mind rendben vannak
amit még olvastam az, hogy a gumik is okozhatják. mivel nekem a nyári dunlop sp sport 01 gumiaim kva hangosak (kb. 45ekm futottak, nincsenek elkopva) gynítom lehet deformálódtak stb. viszont akkor miért nem rázza a kormányt menet közben?
a gumik tavasszal első-hátsó felcserélésével kerültek fel minden alkalommal
hétvégén felteszem előre a téligumikat, hogy leellenőrizzem valóban a gumik okozzák e a rázást
ha mégsem a gumik akkor valakinek valami ötlete mit kellene leellenőrizni?
első tárcsák + betétekre (ferodo premium) kaptam 28eft ajánlatot ami szerintem kedvező de nem szeretnék 25ekm után fékeket cserélgetni
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39345 Dátum: 2012.08.24 péntek, 14:47:32 »

Üdv.

tudom volt már nem1x de hátha okosodok még 1 kicsit
következő a szitu:
kb. 25ekm futott tárcsák(brembo) betétek(nem tom) elől hátul
már egy ideje jelen van de mostmár elég durva és elegem is lett belőle
pályán fékezésnél rázza a kormány, de csak és kizárólag fékezésnél
lassu haladásnál majd enyhe fékezésnél 20km/h alatt érezni, hogy lüktetve fékez (nem a fékpedál)
alapból tárcsára gyanítok de sokan sokfélét mondanak, csapágy, féltengely, lengőkarok. ezek elvileg mind rendben vannak
amit még olvastam az, hogy a gumik is okozhatják. mivel nekem a nyári dunlop sp sport 01 gumiaim kva hangosak (kb. 45ekm futottak, nincsenek elkopva) gynítom lehet deformálódtak stb. viszont akkor miért nem rázza a kormányt menet közben?
a gumik tavasszal első-hátsó felcserélésével kerültek fel minden alkalommal
hétvégén felteszem előre a téligumikat, hogy leellenőrizzem valóban a gumik okozzák e a rázást
ha mégsem a gumik akkor valakinek valami ötlete mit kellene leellenőrizni?
első tárcsák + betétekre (ferodo premium) kaptam 28eft ajánlatot ami szerintem kedvező de nem szeretnék 25ekm után fékeket cserélgetni

Létezik műszer, amivel kiderül, hogy üt-e a tárcsa. Gólyalábra vagy kerékagyra valahogy felfogatják, a kis lábát a tárcsához teszik, és forgatják a tárcsát, az óráján meg látszik, hogy mennyit üt.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #39346 Dátum: 2012.08.24 péntek, 14:50:52 »

Létezik műszer, amivel kiderül, hogy üt-e a tárcsa. Gólyalábra vagy kerékagyra valahogy felfogatják, a kis lábát a tárcsához teszik, és forgatják a tárcsát, az óráján meg látszik, hogy mennyit üt.

erről én is tudok, csak épp nem tudom hol tudnák ezt nekem megcsinálni
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39347 Dátum: 2012.08.24 péntek, 15:05:05 »

erről én is tudok, csak épp nem tudom hol tudnák ezt nekem megcsinálni

Telefonálgass körbe  nemtudom
De amúgy amit írsz eléggé első tárcsa halál.
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #39348 Dátum: 2012.08.24 péntek, 15:10:08 »

Üdv.

Megállt a paripám és most nem is fogom megcsináltatni majd csak később, a tank meg tele van hogyan tudnám kivenni belőle az üzemanyagot hogy átrakjam a másik autónkba? A tankoló nyíláson nem lehet belenyomni egy csövet azt próbáltam!
Valaki valami ötlet?
Köszi
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39349 Dátum: 2012.08.24 péntek, 15:23:44 »

Üdv.

Megállt a paripám és most nem is fogom megcsináltatni majd csak később, a tank meg tele van hogyan tudnám kivenni belőle az üzemanyagot hogy átrakjam a másik autónkba? A tankoló nyíláson nem lehet belenyomni egy csövet azt próbáltam!
Valaki valami ötlet?
Köszi


2 lehetőségről tudok, az egyiket HZsolt komáék csinálták, de lassú folyamat volt és inkább vett egy új tankot, mert amiből szívták le az nem élte túl. Cheesy
A másik szerintem pedig, hogy üzemanyagszűrő megfelelő ágára rákötsz egy szivattyút, és annak meg ki kellene rántania a naftát. (Ezt tanácsolták nekem, amikor először mentem ki ukránba, csak félig volt a tank, és úgy nem érte volna meg Cheesy De végül csak úgy mentem, szóval nem tudom ez mennyire működik.)  integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Oldalak: 1 ... 780 781 782 783 784 785 786 [787] 788 789 790 791 792 793 794 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.