Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 00:50:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 792 793 794 795 796 797 798 [799] 800 801 802 803 804 805 806 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21482615 alkalommal)
0 Felhasználó és 455 vendég van a témában
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #39900 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 16:34:50 »

Az új Brembo tárcsák már nagyon gyér anyagból készültek... elkezdtek spórólni... Sad (már nem Brembo minőség az autóspecifikus gyártmányuk...)

Aha, hát az fasza. Most azon kezdtem el parázni, hogy lehet tavasszal nem jól raktuk fel, vagy nem tom..De ennyire ne legyen már ***..Még az a furcsa, hogy közlekedés után tűz forrók a tárcsák elől. Pedig nem jellemző, hogy barbár módjára taposnám a féket.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39901 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 16:59:37 »

no.
az inkább a főtengely szimering,vagy a szelepdekli tömítés,vagy a szívósor tömítés hibája miatt van.Vagy az olajszúró poharán nem lett cserélve tömítés.... Wink
a szélzsákhoz képest az olajszúró sem rossz dolog az autóban.de ha egyszer elromlik.......  wave   eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39902 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 18:09:17 »

Most tettem szert egy clubtárs (Makker  taps) jóvoltából egy Mondeo Club belső matricára. Szerintetek hova tudom ezt felrakni gond nélkül. Az nem baj, ha a hátsó ajtón a matrica a szélvédőfűtés szálára kerül? Nem ég meg a matrica? Esetleg más ötlet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39903 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:02:43 »

Most tettem szert egy clubtárs (Makker  taps) jóvoltából egy Mondeo Club belső matricára. Szerintetek hova tudom ezt felrakni gond nélkül. Az nem baj, ha a hátsó ajtón a matrica a szélvédőfűtés szálára kerül? Nem ég meg a matrica? Esetleg más ötlet?
nem-nem ég meg.nekem ott van 4éve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39904 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:03:57 »

a szélzsákhoz képest az olajszúró sem rossz dolog az autóban.de ha egyszer elromlik.......  wave   eplus2
najó 1:1. crazy2 nevetes1

egyébként csodálkozom,hogy még senki nem hallott az olaszúróról!Mármár majdnem olyan,mint az olajfúró.De nem szabad összekeverni az olajtúróval,mert az már semmit nem ér...... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.17 hétfő, 19:05:34 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39905 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:05:39 »

no.
az inkább a főtengely szimering,vagy a szelepdekli tömítés,vagy a szívósor tömítés hibája miatt van.Vagy az olajszúró poharán nem lett cserélve tömítés.... Wink

értem, csak gondoltam olaj-olaj Cheesy köszönöm a segítséget. Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39906 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:07:44 »

értem, csak gondoltam olaj-olaj Cheesy köszönöm a segítséget. Wink
Az olajköri termosztát is a motor hűtővizét nyitogatja,csak a motorolaj hűtő felé menő ágban.Gyakorlatilag azzal csak a hűtővíz van kapcsolatban.Ezért vázoltam az olajszivárgás lehetőségeit! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39907 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:08:37 »

nem-nem ég meg.nekem ott van 4éve.

Tutituti?  miaz
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.17 hétfő, 19:10:20 írta joxer » Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39908 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:12:14 »

nem-nem ég meg.nekem ott van 4éve.

Te hova ragasztottad a matricát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39909 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:12:27 »

Tutituti?  miaz
háááát....már nem vagyok benne biztos....de azért ott van. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39910 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:13:07 »

Te hova ragasztottad a matricát?
mk3 kombi,hátső ajtó szélvédő alja jobb oldalon belülről.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39911 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:14:46 »

háááát....már nem vagyok benne biztos....de azért ott van. eplus2

Na ugye! Tudtam...
Naplózva
akela
Vendég
« Új hozzászólás #39912 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:15:08 »

egy tartályról megy az első is és a hátsó is.sőt egyik irányba előre sprisszel,a másik iránba,meg hátra.tehát a motor is közös.
ergo:
Ha előre jól locsol,akkor a hátra irányban valszeg lecsúszott vagy eltörött a kis csövecske rácsatlakozása a motorra-ahogy szokott......
aknára valszeg szükség lesz a hiba megkereséséhez.alulról valszeg csepegés nyomai is láthatóak lesznek.
Hát ez f.sza.
Úgy kezdődött,hogy próbáltam spriccelni,de csak a csomiban a rolóra folyt a viz az ablakból.Ekkor szétszedtem,és láttam,hogy lecsúszott a cső a srpicniről.Visszatettem,és örültem.Majd tegnap gondoltam megnézem,műkxik-e,és csak éppen csordogált a folyadék a prückölőből.Gondoltam,hogy megnézem spricni nélkül is a nyomást,de nem akaródzott újra belocsolni a csomiba.Igy ezt a műveletet kihagytam.biztam benne,hogy csupán nem találom a tartályt.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39913 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:15:28 »

mk3 kombi,hátső ajtó szélvédő alja jobb oldalon belülről.
azt nem irtad,hogy fóliázva van az üveg és az fogja  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39914 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:16:43 »

mk3 kombi,hátső ajtó szélvédő alja jobb oldalon belülről.

Még nem nagyon próbálgattam e helyét, de nehéz lesz a legmegfelelőbb helyet kiválasztani. Az én Mondejóm 5 ajtós hatchback, a hátsó üvegén az IPS matricával.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39915 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:17:55 »

Hát ez f.sza.
Úgy kezdődött,hogy próbáltam spriccelni,de csak a csomiban a rolóra folyt a viz az ablakból.Ekkor szétszedtem,és láttam,hogy lecsúszott a cső a srpicniről.Visszatettem,és örültem.Majd tegnap gondoltam megnézem,műkxik-e,és csak éppen csordogált a folyadék a prückölőből.Gondoltam,hogy megnézem spricni nélkül is a nyomást,de nem akaródzott újra belocsolni a csomiba.Igy ezt a műveletet kihagytam.biztam benne,hogy csupán nem találom a tartályt.
Abban az esetben,ha xenonod van,és mosós is,akkor dupla szivattyúd van,mert a lámpamosónak saját szopattyúja van.Nem tudod akkor sem eltéveszteni,mert a szélvédőszivattyújára akkor is 2 cső megy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39916 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:18:33 »

azt nem irtad,hogy fóliázva van az üveg és az fogja  eplus2

Ja ja ja! Csak a legfontosabbat titkolta el...  vigyor3
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39917 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:18:43 »

Na ugye! Tudtam...
gondold végig a fólia sem olvad meg tölle.de mire megolvadna esetleg addigra ki kapcsol kb. 10 percet üzemel csak folyamatosan
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39918 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:18:46 »

azt nem irtad,hogy fóliázva van az üveg és az fogja  eplus2
nincs fóliázva.De amúgy az úgy jó lenne? fejvakaras crazy2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39919 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:19:28 »

gondold végig a fólia sem olvad meg tölle.de mire megolvadna esetleg addigra ki kapcsol kb. 10 percet üzemel csak folyamatosan
psssszt!!!!! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39920 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:20:36 »

nincs fóliázva.De amúgy az úgy jó lenne? fejvakaras crazy2
nem tom nekem nincs matrica
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39921 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:20:47 »

Még nem nagyon próbálgattam e helyét, de nehéz lesz a legmegfelelőbb helyet kiválasztani. Az én Mondejóm 5 ajtós hatchback, a hátsó üvegén az IPS matricával.
én a helyedban vennék egy kombi hátsóajtót és arra tenném.Azon van hely,és látszik is! vigyor3  idiot2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39922 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:21:34 »

nem tom nekem nincs matrica
...le is fog esni a fóliád... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39923 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:21:51 »

én a helyedban vennék egy kombi hátsóajtót és arra tenném.Azon van hely,és látszik is! vigyor3  idiot2
taps
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39924 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:22:39 »

...le is fog esni a fóliád... Cheesy
várjál még az sincs  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39925 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:23:07 »

én a helyedban vennék egy kombi hátsóajtót és arra tenném.Azon van hely,és látszik is! vigyor3  idiot2

Hatalmas ötlet, világszabadalom  heureka. már csak azt a pici gondot kell megoldani, hogy hova tegyem azt a hátsó ajtót, amire a matricát ragasztom.
Naplózva
akela
Vendég
« Új hozzászólás #39926 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:24:24 »

Abban az esetben,ha xenonod van,és mosós is,akkor dupla szivattyúd van,mert a lámpamosónak saját szopattyúja van.Nem tudod akkor sem eltéveszteni,mert a szélvédőszivattyújára akkor is 2 cső megy.
sajna nem xenonos,úgyhogy ezek szerint egy tartályom van,egy motorral.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39927 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:05:08 »

sajna nem xenonos,úgyhogy ezek szerint egy tartályom van,egy motorral.
így van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39928 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:05:48 »

Hatalmas ötlet, világszabadalom  heureka. már csak azt a pici gondot kell megoldani, hogy hova tegyem azt a hátsó ajtót, amire a matricát ragasztom.
számít? a matrica felragasztásához csak egy ajtó kell.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #39929 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:15:59 »

Hatalmas ötlet, világszabadalom  heureka. már csak azt a pici gondot kell megoldani, hogy hova tegyem azt a hátsó ajtót, amire a matricát ragasztom.
A kandalló fölé ,a két Csontváry közé  eplus2
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39930 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:26:37 »

A kandalló fölé ,a két Csontváry közé  eplus2

Autóval együtt vagy anélkül?  eplus2
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39931 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:29:35 »

Hatalmas ötlet, világszabadalom  heureka. már csak azt a pici gondot kell megoldani, hogy hova tegyem azt a hátsó ajtót, amire a matricát ragasztom.
tedd a csomagtartóba  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #39932 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:32:24 »

Autóval együtt vagy anélkül?  eplus2
Az autóval inkább száguldozz
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39933 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:37:24 »

A héten nagyon faggatott az asszony, hogy mit vegyen nekem a születésnapomra. Mondom neki: egy garnitúra első fékbetét (rendes voltam, a tárcsákat nem is mondtam). Azt mondja nekem: Hülye  idiot2. Mondom neki: egész nap gürizek, megyek mint az állat stb. önsajnálat. Szóval most lehet hogy tényleg megveszi. Hozzá kell tennem, hogy abból a pénzből, amit én adok neki.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39934 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:40:23 »

A héten nagyon faggatott az asszony, hogy mit vegyen nekem a születésnapomra. Mondom neki: egy garnitúra első fékbetét (rendes voltam, a tárcsákat nem is mondtam). Azt mondja nekem: Hülye  idiot2. Mondom neki: egész nap gürizek, megyek mint az állat stb. önsajnálat. Szóval most lehet hogy tényleg megveszi. Hozzá kell tennem, hogy abból a pénzből, amit én adok neki.
kérdezz engem én a te pénzeden megeszek neked mindent  amit csak akarsz eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #39935 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:41:31 »

tedd a csomagtartóba  wave
Hát igen vannak javaslatok  eplus2.Remélem nemsokára nekem is  csak ilyen gondjaim lesznek  taps
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #39936 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:43:36 »

Az olajköri termosztát is a motor hűtővizét nyitogatja,csak a motorolaj hűtő felé menő ágban.Gyakorlatilag azzal csak a hűtővíz van kapcsolatban.Ezért vázoltam az olajszivárgás lehetőségeit! Wink
worship eljen taps
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39937 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:46:07 »

Hát igen vannak javaslatok  eplus2.Remélem nemsokára nekem is  csak ilyen gondjaim lesznek  taps
viccet félre téve ragaszd fel nyugodtan  a neked tetszö helyre nem lesz semmi baja  Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #39938 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:50:47 »

A héten nagyon faggatott az asszony, hogy mit vegyen nekem a születésnapomra. Mondom neki: egy garnitúra első fékbetét (rendes voltam, a tárcsákat nem is mondtam). Azt mondja nekem: Hülye  idiot2. Mondom neki: egész nap gürizek, megyek mint az állat stb. önsajnálat. Szóval most lehet hogy tényleg megveszi. Hozzá kell tennem, hogy abból a pénzből, amit én adok neki.
Hátha így állunk akkor az én szülinapi ajándékom megvan évekre  eplus2
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39939 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:51:38 »

A héten nagyon faggatott az asszony, hogy mit vegyen nekem a születésnapomra. Mondom neki: egy garnitúra első fékbetét (rendes voltam, a tárcsákat nem is mondtam). Azt mondja nekem: Hülye  idiot2. Mondom neki: egész nap gürizek, megyek mint az állat stb. önsajnálat. Szóval most lehet hogy tényleg megveszi. Hozzá kell tennem, hogy abból a pénzből, amit én adok neki.

Ja a kérdés: milyet vetessek? Az egész család be kell hogy szálljon az ajándékba?  eplus2
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #39940 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 20:57:30 »

Ja a kérdés: milyet vetessek? Az egész család be kell hogy szálljon az ajándékba?  eplus2
Ja, ha már lúd legyen kövér  eplus2
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39941 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:01:56 »

Ja, ha már lúd legyen kövér  eplus2

Ismétlem: az asszony abból a pénzből veszi az ajándékot, amit én adok neki. Tehát minél komolyabbat kérek az nekem annál jobban fáj. Ha meg nejemre bíznám venne egy darab vasat drágán akciósan és ragasztana rá kristályokat. Nézelődtem és láttam hogy LPR gyártmánytól indul a kínálat. Arról valami tapasztalat. Nekem nem kell komoly, mert alig megyek az autóval. 8e km-t mentem vele másfél év alatt.
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #39942 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:09:35 »

Ismétlem: az asszony abból a pénzből veszi az ajándékot, amit én adok neki. Tehát minél komolyabbat kérek az nekem annál jobban fáj. Ha meg nejemre bíznám venne egy darab vasat drágán akciósan és ragasztana rá kristályokat. Nézelődtem és láttam hogy LPR gyártmánytól indul a kínálat. Arról valami tapasztalat. Nekem nem kell komoly, mert alig megyek az autóval. 8e km-t mentem vele másfél év alatt.
Akkor válassz magadnak egy jó középkategoriást , mert az olcsók porzanak és nyikorognak ,meg ugye azt sem kell elfelejteni hogy időben meg kell állni
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #39943 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:11:35 »

Akkor válassz magadnak egy jó középkategoriást , mert az olcsók porzanak és nyikorognak ,meg ugye azt sem kell elfelejteni hogy időben meg kell állni

És ugyanolyan márkájú kell legyen a tárcsa is, mint a betét?
Naplózva
brimi25
Vendég
« Új hozzászólás #39944 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:21:59 »

Sziasztok, mk3 2.0 TDCI 2002-es autót vásároltam tegnap, tény és való,hogy elolvastam a tipushibákat a masinával kapcsolatba, és megmondom öszintén féltem is mikor fog előjőnni nálam ezek a tipushibák ami pénztárca nyitogató, nem kellett várni sokat 10km megtétele után az autó enyhén elkezdett rázkodni 70-100-ig körűbelűl,és hátul szép kékes,fehér fűst elkezdett ömleni, de ha odaléptem a gázna akkor gyorsításkor már nem volt tapasztalható semmi-se, de viszont mikor visszaeresztettem 100 körülire akkor szintén enyhe rázás és füst,de nem fekete.Az autóba erő van.Előélete kb 4000km ezelőtt porlasztó csere megvolt, így nem gondolom hogy porlasztó lenne, hanem EGR szelepre saccolok.Mikor lehet tudni, hogy porlasztó hibás?EGR szelep csinál ilyet?Azt néztem meg hogy elektromos-e az EGR vagy vákumos, ez vákumos, és a turbó alatt helyezkedik  el.Alapjárat jó,városban nem lehet ilyet észlelni.Kérném a segitségeteket.Előre is köszönöm.A mai nap folyamán 3 diag műszeren volt a masina, sajnos a gázolajszűrő kiűritése után fémreszelékek voltak megtalálhatók a szűrőben, ja és az EGR szelep le volt dugozva, a szaki 250-300e ből megoldja a tisztitást és a porlasztó felujítást illetve a magasnyomású renoválását, de mi van akkor ha a probléma mindig fent fog álni?Huh???
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #39945 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:23:26 »

És ugyanolyan márkájú kell legyen a tárcsa is, mint a betét?
Nekem nem egyforma.Én összekombináltam hogy árban és minőségben nekem is jó legyen meg a kocsinak is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #39946 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:24:05 »

Sziasztok, mk3 2.0 TDCI 2002-es autót vásároltam tegnap, tény és való,hogy elolvastam a tipushibákat a masinával kapcsolatba, és megmondom öszintén féltem is mikor fog előjőnni nálam ezek a tipushibák ami pénztárca nyitogató, nem kellett várni sokat 10km megtétele után az autó enyhén elkezdett rázkodni 70-100-ig körűbelűl,és hátul szép kékes,fehér fűst elkezdett ömleni, de ha odaléptem a gázna akkor gyorsításkor már nem volt tapasztalható semmi-se, de viszont mikor visszaeresztettem 100 körülire akkor szintén enyhe rázás és füst,de nem fekete.Az autóba erő van.Előélete kb 4000km ezelőtt porlasztó csere megvolt, így nem gondolom hogy porlasztó lenne, hanem EGR szelepre saccolok.Mikor lehet tudni, hogy porlasztó hibás?EGR szelep csinál ilyet?Azt néztem meg hogy elektromos-e az EGR vagy vákumos, ez vákumos, és a turbó alatt helyezkedik  el.Alapjárat jó,városban nem lehet ilyet észlelni.Kérném a segitségeteket.Előre is köszönöm.A mai nap folyamán 3 diag műszeren volt a masina, sajnos a gázolajszűrő kiűritése után fémreszelékek voltak megtalálhatók a szűrőben, ja és az EGR szelep le volt dugozva, a szaki 250-300e ből megoldja a tisztitást és a porlasztó felujítást illetve a magasnyomású renoválását, de mi van akkor ha a probléma mindig fent fog álni?Huh???
tegnap?vidd vissza!vicc nélkül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39947 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:25:58 »

tegnap?vidd vissza!vicc nélkül.

+1
Magánszemély, vagy kereskedés?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39948 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:27:23 »

Sziasztok, mk3 2.0 TDCI 2002-es autót vásároltam tegnap, tény és való,hogy elolvastam a tipushibákat a masinával kapcsolatba, és megmondom öszintén féltem is mikor fog előjőnni nálam ezek a tipushibák ami pénztárca nyitogató, nem kellett várni sokat 10km megtétele után az autó enyhén elkezdett rázkodni 70-100-ig körűbelűl,és hátul szép kékes,fehér fűst elkezdett ömleni, de ha odaléptem a gázna akkor gyorsításkor már nem volt tapasztalható semmi-se, de viszont mikor visszaeresztettem 100 körülire akkor szintén enyhe rázás és füst,de nem fekete.Az autóba erő van.Előélete kb 4000km ezelőtt porlasztó csere megvolt, így nem gondolom hogy porlasztó lenne, hanem EGR szelepre saccolok.Mikor lehet tudni, hogy porlasztó hibás?EGR szelep csinál ilyet?Azt néztem meg hogy elektromos-e az EGR vagy vákumos, ez vákumos, és a turbó alatt helyezkedik  el.Alapjárat jó,városban nem lehet ilyet észlelni.Kérném a segitségeteket.Előre is köszönöm.A mai nap folyamán 3 diag műszeren volt a masina, sajnos a gázolajszűrő kiűritése után fémreszelékek voltak megtalálhatók a szűrőben, ja és az EGR szelep le volt dugozva, a szaki 250-300e ből megoldja a tisztitást és a porlasztó felujítást illetve a magasnyomású renoválását, de mi van akkor ha a probléma mindig fent fog álni?Huh???
szerintem is vidd vissza.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #39949 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:31:34 »

Sziasztok, mk3 2.0 TDCI 2002-es autót vásároltam tegnap, tény és való,hogy elolvastam a tipushibákat a masinával kapcsolatba, és megmondom öszintén féltem is mikor fog előjőnni nálam ezek a tipushibák ami pénztárca nyitogató, nem kellett várni sokat 10km megtétele után az autó enyhén elkezdett rázkodni 70-100-ig körűbelűl,és hátul szép kékes,fehér fűst elkezdett ömleni, de ha odaléptem a gázna akkor gyorsításkor már nem volt tapasztalható semmi-se, de viszont mikor visszaeresztettem 100 körülire akkor szintén enyhe rázás és füst,de nem fekete.Az autóba erő van.Előélete kb 4000km ezelőtt porlasztó csere megvolt, így nem gondolom hogy porlasztó lenne, hanem EGR szelepre saccolok.Mikor lehet tudni, hogy porlasztó hibás?EGR szelep csinál ilyet?Azt néztem meg hogy elektromos-e az EGR vagy vákumos, ez vákumos, és a turbó alatt helyezkedik  el.Alapjárat jó,városban nem lehet ilyet észlelni.Kérném a segitségeteket.Előre is köszönöm.A mai nap folyamán 3 diag műszeren volt a masina, sajnos a gázolajszűrő kiűritése után fémreszelékek voltak megtalálhatók a szűrőben, ja és az EGR szelep le volt dugozva, a szaki 250-300e ből megoldja a tisztitást és a porlasztó felujítást illetve a magasnyomású renoválását, de mi van akkor ha a probléma mindig fent fog álni?Huh???
Szerintem vidd vissza mig nem késő
Naplózva
Oldalak: 1 ... 792 793 794 795 796 797 798 [799] 800 801 802 803 804 805 806 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.415 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.