Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 23:22:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
836
837
838
839
840
841
842
[
843
]
844
845
846
847
848
849
850
...
1558
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 21479998 alkalommal)
edk
és 199 vendég van a témában
gpepe
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42100 Dátum:
2012.12.19 szerda, 14:53:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.19 szerda, 14:44:53
ha angol kocsiról van, akkor ki kell cserélni a zárszerkezetet.
Nem-nem! Német az ajtóm!
Naplózva
Gepetto
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42101 Dátum:
2012.12.19 szerda, 16:33:31 »
Valahol hallottam hogy az st220 kipuff rendszere átalakítás nélkül felmegy az 1.8-ra, ez igaz?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42102 Dátum:
2012.12.19 szerda, 17:57:18 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 14:53:18
Nem-nem! Német az ajtóm!
Az ajtó friss és üde? úgy értem ifjabb a tiednél? Már a zár miatt kérdezem, hogy érdemes-e átrakni a régit, vagy hagyni az újat. A bal első zár fontos szerepet tölt be a központi zár életében.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gpepe
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42103 Dátum:
2012.12.19 szerda, 18:10:56 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.19 szerda, 17:57:18
Az ajtó friss és üde? úgy értem ifjabb a tiednél? Már a zár miatt kérdezem, hogy érdemes-e átrakni a régit, vagy hagyni az újat. A bal első zár fontos szerepet tölt be a központi zár életében.
Nahát, jót kérdeztél! Fogalmam sincs! Azt tudom, hogy az új ajtóban csak az első ablakok voltak elektromosak, de az én kocsimban hátul van el.ablak! A kábeleket átrakom, de a zárat nem tudom átpakoljam-e!
Talán ugyanaz az évjárat! Inkább benne hagyom, ha nem jó, felrakás után is ki tudom cserélni! Ugye?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42104 Dátum:
2012.12.19 szerda, 18:28:28 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 18:10:56
Nahát, jót kérdeztél! Fogalmam sincs! Azt tudom, hogy az új ajtóban csak az első ablakok voltak elektromosak, de az én kocsimban hátul van el.ablak! A kábeleket átrakom, de a zárat nem tudom átpakoljam-e!
Talán ugyanaz az évjárat! Inkább benne hagyom, ha nem jó, felrakás után is ki tudom cserélni! Ugye?
Úgy gondolom (nem tudom), h. az ambiente is központi záras kell legyen. Amúgy meg próbáld ki vele, utána is cserélheted.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gpepe
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42105 Dátum:
2012.12.19 szerda, 18:53:05 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.19 szerda, 18:28:28
Úgy gondolom (nem tudom), h. az ambiente is központi záras kell legyen. Amúgy meg próbáld ki vele, utána is cserélheted.
Hogyan próbáljam ki?
Naplózva
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42106 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:08:15 »
A generátor dologhoz visszatérve!
Amikor elromlott a generátor és nem volt töltése a visszajelző, nem jelezte a hibát ezt többen is mondták, hogy lehetséges!
És felhívtam egy pár ismerőst Ford Márkaszervizt és ők is mondták, hogy a feszültség szabályzó ment ki benne.
Az aku fel lett töltve az autó beindult és meg lett mérve a töltés, de nem volt töltésem.
A mai nap szétszedtem és elvittem feszültség szabályzó cserére és megoldódott a hiba!
Szinte teljesen lemerült az aku ép hogy csak beindult az autó, most így megmértem a töltést és 13,50V max 14V-ig megy fel
nem többnek kellene lennie? 14,4V-nak? Vagy ilyen hidegbe ez is jó, vagy valami más gond is lehet?
Köszönöm a segítséget!!!
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42107 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:15:04 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 18:53:05
Hogyan próbáljam ki?
úgy értem rakd össze vele
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gpepe
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42108 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:19:03 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.19 szerda, 19:15:04
úgy értem rakd össze vele
Szóval hagyjam benne az ajtóban, és úgy építsem be, és ha működik, jó nem, rakjam át a sajátomat?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42109 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:21:03 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 14:53:18
Nem-nem! Német az ajtóm!
akkor csak dobd fel a régi helyett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42110 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:22:41 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 19:19:03
Szóval hagyjam benne az ajtóban, és úgy építsem be, és ha működik, jó nem, rakjam át a sajátomat?
Aha!
Idézetet írta: guliver83329 - 2012.12.19 szerda, 19:08:15
A generátor dologhoz visszatérve!
Amikor elromlott a generátor és nem volt töltése a visszajelző, nem jelezte a hibát ezt többen is mondták, hogy lehetséges!
És felhívtam egy pár ismerőst Ford Márkaszervizt és ők is mondták, hogy a feszültség szabályzó ment ki benne.
Az aku fel lett töltve az autó beindult és meg lett mérve a töltés, de nem volt töltésem.
A mai nap szétszedtem és elvittem feszültség szabályzó cserére és megoldódott a hiba!
Szinte teljesen lemerült az aku ép hogy csak beindult az autó, most így megmértem a töltést és 13,50V max 14V-ig megy fel
nem többnek kellene lennie? 14,4V-nak? Vagy ilyen hidegbe ez is jó, vagy valami más gond is lehet?
Köszönöm a segítséget!!!
Valami gyík van még ott, túl kevés a feszkó.
Nagy fogyasztód nem indul auto. ilyenkor, pl. ablakfűtés? elektromos kieg.fűtés?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42111 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:22:54 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2012.12.19 szerda, 19:08:15
A generátor dologhoz visszatérve!
Amikor elromlott a generátor és nem volt töltése a visszajelző, nem jelezte a hibát ezt többen is mondták, hogy lehetséges!
És felhívtam egy pár ismerőst Ford Márkaszervizt és ők is mondták, hogy a feszültség szabályzó ment ki benne.
Az aku fel lett töltve az autó beindult és meg lett mérve a töltés, de nem volt töltésem.
A mai nap szétszedtem és elvittem feszültség szabályzó cserére és megoldódott a hiba!
Szinte teljesen lemerült az aku ép hogy csak beindult az autó, most így megmértem a töltést és 13,50V max 14V-ig megy fel
nem többnek kellene lennie? 14,4V-nak? Vagy ilyen hidegbe ez is jó, vagy valami más gond is lehet?
Köszönöm a segítséget!!!
Benzinesen többeknek (köztük nekem is) 13.8-13.9V körül alakul a töltőfeszültség terhelés nélkül. Szerintem ne aggódj miatta.
Naplózva
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42112 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:27:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.12.19 szerda, 19:22:54
Benzinesen többeknek (köztük nekem is) 13.8-13.9V körül alakul a töltőfeszültség terhelés nélkül. Szerintem ne aggódj miatta.
Remélem így már el lehet vele indulni.
Holnap nekiindulok újra az utazásnak!
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42113 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:28:52 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2012.12.19 szerda, 19:27:01
Remélem így már el lehet vele indulni.
Holnap nekiindulok újra az utazásnak!
Hol mérted? Kapocsfesz?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42114 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:31:59 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.19 szerda, 19:28:52
Hol mérted? Kapocsfesz?
Az aksin !
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42115 Dátum:
2012.12.19 szerda, 19:42:27 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2012.12.19 szerda, 19:31:59
Az aksin !
Esetleg az nézd még meg (ha van rá lehetőséged), hogy járó motornál nincs-e túlzott feszültségesés az akksi pólusai és aközött, ahova csatakoznak (negatívnál generátor fémteste, pozitívnál generátor pozitív kivezetése).
Naplózva
mferkó
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42116 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:31:34 »
Sziasztok!
Egyik nap olajfoltot találtam a gép alatt:jobban átnézve a szervotartályból fogyott az olaj és a kormánymű körül olajos... bár nagy kedvem nem volt belemászni, anélkül meg elég kevés látszik belőle. Hol szivároghat?
kösz
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42117 Dátum:
2012.12.19 szerda, 20:34:55 »
Idézetet írta: mferkó - 2012.12.19 szerda, 20:31:34
Sziasztok!
Egyik nap olajfoltot találtam a gép alatt:jobban átnézve a szervotartályból fogyott az olaj és a kormánymű körül olajos... bár nagy kedvem nem volt belemászni, anélkül meg elég kevés látszik belőle. Hol szivároghat?
kösz
Sok helyen.
Ha a kormánymű porvédő gumiharangjainál látsz olajosodást az nem jelent jót.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42118 Dátum:
2012.12.19 szerda, 22:19:49 »
sziasztok
valakinek nyílik "automatikusan" a csomagtér ajtó?
Mint a lenti videon:
http://www.youtube.com/watch?v=7yTrhxoXf34
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42119 Dátum:
2012.12.19 szerda, 22:36:39 »
Idézetet írta: Gepetto - 2012.12.19 szerda, 16:33:31
Valahol hallottam hogy az st220 kipuff rendszere átalakítás nélkül felmegy az 1.8-ra, ez igaz?
Az egy v6 motor, kétlem, hogy igaz lenne.
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42120 Dátum:
2012.12.19 szerda, 22:37:20 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2012.12.19 szerda, 22:19:49
sziasztok
valakinek nyílik "automatikusan" a csomagtér ajtó?
Mint a lenti videon:
http://www.youtube.com/watch?v=7yTrhxoXf34
Nincs, de itt van hozzá leírás, hogy lehet otthon ilyen barkácsolni:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Automatic_boot_opening_Mondeo_Mk3
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42121 Dátum:
2012.12.19 szerda, 22:40:23 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.19 szerda, 22:37:20
Nincs, de itt van hozzá leírás, hogy lehet otthon ilyen barkácsolni:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Automatic_boot_opening_Mondeo_Mk3
köszönöm,egy off fórumon találtam leírást. De ez hasznosabb!
Megpróbálkozom vele én is! Tetszik ez az opció!
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42122 Dátum:
2012.12.19 szerda, 22:44:54 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2012.12.19 szerda, 22:40:23
köszönöm,egy off fórumon találtam leírást. De ez hasznosabb!
Megpróbálkozom vele én is! Tetszik ez az opció!
Bár biztos gondoltál rá, de azért szólok hogy alacsony garázsban macerás használni
Bepakolásnál tényleg hasznos, viszont kipakolásnál (ha mindkét kezed foglalt), akkor nehezebb lecsukni.
Ettől függetlenül jópofa ötlet, csak ismerni kell a korlátait.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42123 Dátum:
2012.12.19 szerda, 22:48:44 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.19 szerda, 22:44:54
Bár biztos gondoltál rá, de azért szólok hogy alacsony garázsban macerás használni
Bepakolásnál tényleg hasznos, viszont kipakolásnál (ha mindkét kezed foglalt), akkor nehezebb lecsukni.
Ettől függetlenül jópofa ötlet, csak ismerni kell a korlátait.
igen,a körülményeket felmértem.
Mivel van gyerkőc,babakocsi stb....shopping.....ezért gondoltam.
Nem tudom milyen árban mennek a rugók,lehet gyártatni kell. Itt kecskeméten van egy üzlet,lehet beugrok jövőhéten.
Naplózva
mferkó
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42124 Dátum:
2012.12.19 szerda, 22:53:03 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.19 szerda, 20:34:55
Sok helyen.
Ha a kormánymű porvédő gumiharangjainál látsz olajosodást az nem jelent jót.
kormánymű?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42125 Dátum:
2012.12.19 szerda, 23:38:03 »
Idézetet írta: mferkó - 2012.12.19 szerda, 22:53:03
kormánymű?
Sajnos esélyes.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gepetto
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42126 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 12:47:36 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.12.19 szerda, 22:36:39
Az egy v6 motor, kétlem, hogy igaz lenne.
Azzak tisztában vagyok hogy v6 de ez miért lenne kizáró ok?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42127 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 12:52:44 »
Idézetet írta: Gepetto - 2012.12.20 csütörtök, 12:47:36
Azzak tisztában vagyok hogy v6 de ez miért lenne kizáró ok?
Mert az 1.8 sornégyes...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gepetto
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42128 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 13:02:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.20 csütörtök, 12:52:44
Mert az 1.8 sornégyes...?
AndyA
most hogy tisztáztuk hogy az 1.8-as sor négyes, az st pedig v6, tisztázzuk azt is miért nem jó az st rendszere az 1.8-ra
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42129 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 13:09:39 »
Idézetet írta: Gepetto - 2012.12.20 csütörtök, 13:02:56
most hogy tisztáztuk hogy az 1.8-as sor négyes, az st pedig v6, tisztázzuk azt is miért nem jó az st rendszere az 1.8-ra
Mert a V6-ban két leömlő van 3-3 hengerhez, az 1.8-asban meg csak egy a négyhez? Nekem nem tűnik nagyon passzosnak a dolog, de most megnézem a kedvedért ez eTIS-ben, hogyan is néznek ki ezek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gepetto
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42130 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 13:16:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.20 csütörtök, 13:09:39
Mert a V6-ban két leömlő van 3-3 hengerhez, az 1.8-asban meg csak egy a négyhez? Nekem nem tűnik nagyon passzosnak a dolog, de most megnézem a kedvedért ez eTIS-ben, hogyan is néznek ki ezek.
AndyA
http://www.talkford.com/topic/197411-mondeo-mk3-v6-complete-exhaust-cat-back/
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42131 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 13:17:36 »
Idézetet írta: Gepetto - 2012.12.20 csütörtök, 13:02:56
most hogy tisztáztuk hogy az 1.8-as sor négyes, az st pedig v6, tisztázzuk azt is miért nem jó az st rendszere az 1.8-ra
Szóval az 1.8 az egy leömlő, egy flexicsőtag, egy katalizátor, első-középső-hátsó dob.
A V6 az két leömlő, külön flexicsőtag és katalizátor mindegyiken. Első és középső dobba és -ból még két cső megy be és jön ki, csak a középső dob után van az Y, ami a két csövet egybe összehozza, majd újra elágazik, hogy jobbról-balról két csővégben bújjon ki a lokhárító alól.
Nem tűnik kivitelezhetetlennek a dolog, de azért messze nem az a "bolt-on" leveszem-felrakom kategóriájú meló.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42132 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 13:36:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.20 csütörtök, 13:17:36
Szóval az 1.8 az egy leömlő, egy flexicsőtag, egy katalizátor, első-középső-hátsó dob.
A V6 az két leömlő, külön flexicsőtag és katalizátor mindegyiken. Első és középső dobba és -ból még két cső megy be és jön ki, csak a középső dob után van az Y, ami a két csövet egybe összehozza, majd újra elágazik, hogy jobbról-balról két csővégben bújjon ki a lokhárító alól.
Nem tűnik kivitelezhetetlennek a dolog, de azért messze nem az a "bolt-on" leveszem-felrakom kategóriájú meló.
AndyA
hogy még inkább borzoljam a kedélyeket lenne nekem is egy ide kapcsolódó kérdésem.
ha valamikor lenne is rá pénzem, se lenne egyszerű megoldani sima tdci-nél, hogy olyan legyen mint egy st tdci-n?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42133 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 13:43:18 »
Idézetet írta: zolas - 2012.12.20 csütörtök, 13:36:06
hogy még inkább borzoljam a kedélyeket lenne nekem is egy ide kapcsolódó kérdésem.
ha valamikor lenne is rá pénzem, se lenne egyszerű megoldani sima tdci-nél, hogy olyan legyen mint egy st tdci-n?
[img]http://img.photobucket.com/albums/v223/si-s1/STtwinbox005.jpg[/img
Fogod a dekopírfűrészt, aláhasalsz a lökösnek...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42134 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 13:56:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.20 csütörtök, 13:43:18
Fogod a dekopírfűrészt, aláhasalsz a lökösnek...
AndyA
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
joxer
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42135 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 14:06:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.20 csütörtök, 13:09:39
Mert a V6-ban két leömlő van 3-3 hengerhez, az 1.8-asban meg csak egy a négyhez? Nekem nem tűnik nagyon passzosnak a dolog, de most megnézem a kedvedért ez eTIS-ben, hogyan is néznek ki ezek.
AndyA
Nézz utána kérlek annak is, hogy mi kell hozzá, ha a soros négyhengeresből szeretnék v6-osat csinálni!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42136 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 14:26:31 »
Idézetet írta: joxer - 2012.12.20 csütörtök, 14:06:18
Nézz utána kérlek annak is, hogy mi kell hozzá, ha a soros négyhengeresből szeretnék v6-osat csinálni!
Egy jó reszelő és
rengeteg
türelem!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
luki
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42137 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 14:30:21 »
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem:
Ha a váltókaron pihentetem a mancsom vezetés közben és zötyögős az út, néha érzek a váltókaron egy kis "zökkenést".
Ez normális?
Luki
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42138 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 14:57:17 »
Idézetet írta: luki - 2012.12.20 csütörtök, 14:30:21
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem:
Ha a váltókaron pihentetem a mancsom vezetés közben és zötyögős az út, néha érzek a váltókaron egy kis "zökkenést".
Ez normális?
Luki
A váltókaron nem pihentetjük a kezünket!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42139 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 15:00:29 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.20 csütörtök, 14:57:17
A váltókaron nem pihentetjük a kezünket!
Jól mondod! Nem kell feszegetni a szerkezetet.
A kuplungon sem "pihentetjük" menet közben a lábat, ugyanezért.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42140 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 15:01:01 »
Idézetet írta: zolas - 2012.12.20 csütörtök, 13:36:06
hogy még inkább borzoljam a kedélyeket lenne nekem is egy ide kapcsolódó kérdésem.
ha valamikor lenne is rá pénzem, se lenne egyszerű megoldani sima tdci-nél, hogy olyan legyen mint egy st tdci-n?
az ST TDCI-n csak bal oldalt van kipuff, szerintem egy ST lökös kell, meg a kipura egy műkipuvég.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42141 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 15:11:29 »
Írhatnám az érdekesbe is,de itt is jó helye van.
Szóval ma jött hozzám egy mondeóstárs,aki megvette a portékémat.
Zalába jár elég gyakran,és osztrák fűtővel jár.Mondom én:azt meg hogyan?
Na nem a beszerzés miatt,hanem,hogy 2003as tdci.
Aszongya a srác,hogy a nagynyomású pumpát adagolóra cserélte a fater-ő autószerelő.
Mindjárt kíváncsi lettem,mondom pillancsunk csak be a motortérbe(ezt a helyesírásbuz.ziknak)!
Hát ez egy korai tdci motor,vett rá egy adagolót,ledobta a railöntvényt,és rádobták az adagolót vezérléssel mindennel-csúcsokkal 1ütt.
Még a hengerfejet sem cserélték,a tdci fejben vannak a tddi csúcsok.Ne kérdezzétek hogyan,benne van!
Néztem mint a ma született bárány.250e km ment el már fűtővel.Csattog mint egy igaz tdci.A következő project egy Iveco kisteherautó turbójának a ráépítése lenne,mert a faterja azt mondta,hogy 1az1ben rárakható.Most a tdci vgts turbója süvít benne.
Hát nem semmi volt,én ilyet még nem láttam.Olyat mint netcore,még csak csak,hogy tdci mocit cserélt vissza tddi-re,de kompletten.
Szóval mondtam is a srácnak,hogy megírom a sikertörténetét,biztosan lesznek akik nem hisznek majd a fülüknek(szemüknek).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42142 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 15:23:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.20 csütörtök, 15:11:29
....
Szóval mondtam is a srácnak,hogy megírom a sikertörténetét,biztosan lesznek akik nem hisznek majd a fülüknek(szemüknek).
Pontosabban Neked!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42143 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 15:36:36 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.20 csütörtök, 15:23:40
Pontosabban Neked!
ssssszzzzzemét!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42144 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 16:10:04 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.20 csütörtök, 15:11:29
Írhatnám az érdekesbe is,de itt is jó helye van.
Szóval ma jött hozzám egy mondeóstárs,aki megvette a portékémat.
Zalába jár elég gyakran,és osztrák fűtővel jár.Mondom én:azt meg hogyan?
Na nem a beszerzés miatt,hanem,hogy 2003as tdci.
Aszongya a srác,hogy a nagynyomású pumpát adagolóra cserélte a fater-ő autószerelő.
Mindjárt kíváncsi lettem,mondom pillancsunk csak be a motortérbe(ezt a helyesírásbuz.ziknak)!
Hát ez egy korai tdci motor,vett rá egy adagolót,ledobta a railöntvényt,és rádobták az adagolót vezérléssel mindennel-csúcsokkal 1ütt.
Még a hengerfejet sem cserélték,a tdci fejben vannak a tddi csúcsok.Ne kérdezzétek hogyan,benne van!
Néztem mint a ma született bárány.250e km ment el már fűtővel.Csattog mint egy igaz tdci.A következő project egy Iveco kisteherautó turbójának a ráépítése lenne,mert a faterja azt mondta,hogy 1az1ben rárakható.Most a tdci vgts turbója süvít benne.
Hát nem semmi volt,én ilyet még nem láttam.Olyat mint netcore,még csak csak,hogy tdci mocit cserélt vissza tddi-re,de kompletten.
Szóval mondtam is a srácnak,hogy megírom a sikertörténetét,biztosan lesznek akik nem hisznek majd a fülüknek(szemüknek).
ezt eddig is tudtuk, hogy csak üanyag rendszerben tér el...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42145 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 16:47:34 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.17 hétfő, 19:11:31
azt nézd meg,hogy a hűtőre menő cső meleg-e!ha nem,akkor a termód nem nyit ki.ha a fűtés bekapcsolására esik a hőfok,akkor a vízpumpád valszeg jó.....
Ha hengerfejes lenne,akkor vissza buborékozik a kiegyenlítőbe.csekkold,de vigyázz,össze ne égesd magad.a sapit előre vedd le,és csak úgy indítsd be a motort.
Jéghideg volt a hűtőre menő cső, most van termosztátcserén. 34 papír volt...nem kevés ahhoz képest, hogy az 1.2-es puntoba ötezerért cserélték.
De nem baj...ez Ford, szeretem...mert nagyon megy.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42146 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 16:57:10 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.20 csütörtök, 14:57:17
A váltókaron nem pihentetjük a kezünket!
Azért egy váltó bak ellenőrzést megér...
Naplózva
luki
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42147 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 18:53:05 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.12.20 csütörtök, 16:57:10
Azért egy váltó bak ellenőrzést megér...
köszi!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42148 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 18:53:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.20 csütörtök, 16:10:04
ezt eddig is tudtuk, hogy csak üanyag rendszerben tér el...
de akkor az a lényeg, hogy így olcsóbb ha megdöglenek a csúcsok
Csak a vezérlés hogyan működik így? mármint az ECU!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42149 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 18:54:13 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.20 csütörtök, 18:53:19
de akkor az a lényeg, hogy így olcsóbb ha megdöglenek a csúcsok
Csak a vezérlés hogyan működik így? mármint az ECU!
azt is cserélni kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
836
837
838
839
840
841
842
[
843
]
844
845
846
847
848
849
850
...
1558
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ