Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:52:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 836 837 838 839 840 841 842 [843] 844 845 846 847 848 849 850 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21949052 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #42100 Dátum: 2012.12.19 szerda, 14:53:18 »

ha angol kocsiról van, akkor ki kell cserélni a zárszerkezetet.
Nem-nem! Német az ajtóm!
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #42101 Dátum: 2012.12.19 szerda, 16:33:31 »

Valahol hallottam hogy az st220 kipuff rendszere átalakítás nélkül felmegy az 1.8-ra, ez igaz?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #42102 Dátum: 2012.12.19 szerda, 17:57:18 »

Nem-nem! Német az ajtóm!
Az ajtó friss és üde? úgy értem ifjabb a tiednél? Már a zár miatt kérdezem, hogy érdemes-e átrakni a régit, vagy hagyni az újat. A bal első zár fontos szerepet tölt be a központi zár életében.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #42103 Dátum: 2012.12.19 szerda, 18:10:56 »

Az ajtó friss és üde? úgy értem ifjabb a tiednél? Már a zár miatt kérdezem, hogy érdemes-e átrakni a régit, vagy hagyni az újat. A bal első zár fontos szerepet tölt be a központi zár életében.
wow1 Nahát, jót kérdeztél! Fogalmam sincs! Azt tudom, hogy az új ajtóban csak az első ablakok voltak elektromosak, de az én kocsimban hátul van el.ablak! A kábeleket átrakom, de a zárat nem tudom átpakoljam-e!
Talán ugyanaz az évjárat! Inkább benne hagyom, ha nem jó, felrakás után is ki tudom cserélni! Ugye?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #42104 Dátum: 2012.12.19 szerda, 18:28:28 »

wow1 Nahát, jót kérdeztél! Fogalmam sincs! Azt tudom, hogy az új ajtóban csak az első ablakok voltak elektromosak, de az én kocsimban hátul van el.ablak! A kábeleket átrakom, de a zárat nem tudom átpakoljam-e!
Talán ugyanaz az évjárat! Inkább benne hagyom, ha nem jó, felrakás után is ki tudom cserélni! Ugye?
Úgy gondolom (nem tudom), h. az ambiente is központi záras kell legyen. Amúgy meg próbáld ki vele, utána is cserélheted.  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #42105 Dátum: 2012.12.19 szerda, 18:53:05 »

Úgy gondolom (nem tudom), h. az ambiente is központi záras kell legyen. Amúgy meg próbáld ki vele, utána is cserélheted.  wave
Hogyan próbáljam ki?
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #42106 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:08:15 »

 
     A generátor dologhoz visszatérve!

Amikor elromlott a generátor és nem volt töltése a visszajelző, nem jelezte a hibát ezt többen is mondták, hogy lehetséges!
És felhívtam egy pár ismerőst Ford Márkaszervizt és ők is mondták, hogy a feszültség szabályzó ment ki benne.
Az aku fel lett töltve az autó beindult és meg lett mérve a töltés, de nem volt töltésem.

A mai nap szétszedtem és elvittem feszültség szabályzó cserére és megoldódott a hiba!
Szinte teljesen lemerült az aku ép hogy csak beindult az autó, most így megmértem a töltést és 13,50V max 14V-ig megy fel
nem többnek kellene lennie? 14,4V-nak? Vagy ilyen hidegbe ez is jó, vagy valami más gond is lehet?

Köszönöm a segítséget!!!

 
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #42107 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:15:04 »

Hogyan próbáljam ki?
úgy értem rakd össze vele
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #42108 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:19:03 »

úgy értem rakd össze vele
Szóval hagyjam benne az ajtóban, és úgy építsem be, és ha működik, jó nem, rakjam át a sajátomat?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42109 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:21:03 »

Nem-nem! Német az ajtóm!
akkor csak dobd fel a régi helyett
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #42110 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:22:41 »

Szóval hagyjam benne az ajtóban, és úgy építsem be, és ha működik, jó nem, rakjam át a sajátomat?
Aha!
 
     A generátor dologhoz visszatérve!

Amikor elromlott a generátor és nem volt töltése a visszajelző, nem jelezte a hibát ezt többen is mondták, hogy lehetséges!
És felhívtam egy pár ismerőst Ford Márkaszervizt és ők is mondták, hogy a feszültség szabályzó ment ki benne.
Az aku fel lett töltve az autó beindult és meg lett mérve a töltés, de nem volt töltésem.

A mai nap szétszedtem és elvittem feszültség szabályzó cserére és megoldódott a hiba!
Szinte teljesen lemerült az aku ép hogy csak beindult az autó, most így megmértem a töltést és 13,50V max 14V-ig megy fel
nem többnek kellene lennie? 14,4V-nak? Vagy ilyen hidegbe ez is jó, vagy valami más gond is lehet?

Köszönöm a segítséget!!!

 
Valami gyík van még ott, túl kevés a feszkó.
Nagy fogyasztód nem indul auto. ilyenkor, pl. ablakfűtés? elektromos kieg.fűtés?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42111 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:22:54 »

 
     A generátor dologhoz visszatérve!

Amikor elromlott a generátor és nem volt töltése a visszajelző, nem jelezte a hibát ezt többen is mondták, hogy lehetséges!
És felhívtam egy pár ismerőst Ford Márkaszervizt és ők is mondták, hogy a feszültség szabályzó ment ki benne.
Az aku fel lett töltve az autó beindult és meg lett mérve a töltés, de nem volt töltésem.

A mai nap szétszedtem és elvittem feszültség szabályzó cserére és megoldódott a hiba!
Szinte teljesen lemerült az aku ép hogy csak beindult az autó, most így megmértem a töltést és 13,50V max 14V-ig megy fel
nem többnek kellene lennie? 14,4V-nak? Vagy ilyen hidegbe ez is jó, vagy valami más gond is lehet?

Köszönöm a segítséget!!!

 

Benzinesen többeknek (köztük nekem is) 13.8-13.9V körül alakul a töltőfeszültség terhelés nélkül. Szerintem ne aggódj miatta.
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #42112 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:27:01 »

Benzinesen többeknek (köztük nekem is) 13.8-13.9V körül alakul a töltőfeszültség terhelés nélkül. Szerintem ne aggódj miatta.

Remélem így már el lehet vele indulni.
Holnap nekiindulok újra az utazásnak!
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #42113 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:28:52 »

Remélem így már el lehet vele indulni.
Holnap nekiindulok újra az utazásnak!
Hol mérted? Kapocsfesz?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #42114 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:31:59 »

Hol mérted? Kapocsfesz?

Az aksin !
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42115 Dátum: 2012.12.19 szerda, 19:42:27 »

Az aksin !

Esetleg az nézd még meg (ha van rá lehetőséged), hogy járó motornál nincs-e túlzott feszültségesés az akksi pólusai és aközött, ahova csatakoznak (negatívnál generátor fémteste, pozitívnál generátor pozitív kivezetése).
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #42116 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:31:34 »

Sziasztok!

Egyik nap olajfoltot találtam a gép alatt:jobban átnézve a szervotartályból fogyott az olaj és a kormánymű körül olajos... bár nagy kedvem nem volt belemászni, anélkül meg elég kevés látszik belőle. Hol szivároghat?

kösz
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42117 Dátum: 2012.12.19 szerda, 20:34:55 »

Sziasztok!

Egyik nap olajfoltot találtam a gép alatt:jobban átnézve a szervotartályból fogyott az olaj és a kormánymű körül olajos... bár nagy kedvem nem volt belemászni, anélkül meg elég kevés látszik belőle. Hol szivároghat?

kösz
Sok helyen.
Ha a kormánymű porvédő gumiharangjainál látsz olajosodást az nem jelent jót.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #42118 Dátum: 2012.12.19 szerda, 22:19:49 »

sziasztok

valakinek nyílik "automatikusan" a csomagtér ajtó?
Mint a lenti videon:

http://www.youtube.com/watch?v=7yTrhxoXf34
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #42119 Dátum: 2012.12.19 szerda, 22:36:39 »

Valahol hallottam hogy az st220 kipuff rendszere átalakítás nélkül felmegy az 1.8-ra, ez igaz?

Az egy v6 motor, kétlem, hogy igaz lenne.
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #42120 Dátum: 2012.12.19 szerda, 22:37:20 »

sziasztok

valakinek nyílik "automatikusan" a csomagtér ajtó?
Mint a lenti videon:

http://www.youtube.com/watch?v=7yTrhxoXf34

Nincs, de itt van hozzá leírás, hogy lehet otthon ilyen barkácsolni:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Automatic_boot_opening_Mondeo_Mk3
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #42121 Dátum: 2012.12.19 szerda, 22:40:23 »

Nincs, de itt van hozzá leírás, hogy lehet otthon ilyen barkácsolni:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Automatic_boot_opening_Mondeo_Mk3

 worship  köszönöm,egy off fórumon találtam leírást. De ez hasznosabb!  Wink
Megpróbálkozom vele én is! Tetszik ez az opció!

Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #42122 Dátum: 2012.12.19 szerda, 22:44:54 »

worship  köszönöm,egy off fórumon találtam leírást. De ez hasznosabb!  Wink
Megpróbálkozom vele én is! Tetszik ez az opció!



Bár biztos gondoltál rá, de azért szólok hogy alacsony garázsban macerás használni Smiley
Bepakolásnál tényleg hasznos, viszont kipakolásnál  (ha mindkét kezed foglalt), akkor nehezebb lecsukni.
Ettől függetlenül jópofa ötlet, csak ismerni kell a korlátait.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #42123 Dátum: 2012.12.19 szerda, 22:48:44 »

Bár biztos gondoltál rá, de azért szólok hogy alacsony garázsban macerás használni Smiley
Bepakolásnál tényleg hasznos, viszont kipakolásnál  (ha mindkét kezed foglalt), akkor nehezebb lecsukni.
Ettől függetlenül jópofa ötlet, csak ismerni kell a korlátait.

igen,a körülményeket felmértem. vigyor3 Mivel van gyerkőc,babakocsi stb....shopping.....ezért gondoltam.
Nem tudom milyen árban mennek a rugók,lehet gyártatni kell. Itt kecskeméten van egy üzlet,lehet beugrok jövőhéten.

 Smiley
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #42124 Dátum: 2012.12.19 szerda, 22:53:03 »

Sok helyen.
Ha a kormánymű porvédő gumiharangjainál látsz olajosodást az nem jelent jót.

kormánymű?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42125 Dátum: 2012.12.19 szerda, 23:38:03 »

kormánymű?

Sajnos esélyes.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #42126 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 12:47:36 »

Az egy v6 motor, kétlem, hogy igaz lenne.
Azzak tisztában vagyok hogy v6 de ez miért lenne kizáró ok?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42127 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 12:52:44 »

Azzak tisztában vagyok hogy v6 de ez miért lenne kizáró ok?

Mert az 1.8 sornégyes...? taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #42128 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 13:02:56 »

Mert az 1.8 sornégyes...? taps taps taps taps

AndyA
most hogy tisztáztuk hogy az 1.8-as sor négyes, az st pedig v6, tisztázzuk azt is miért nem jó az st rendszere az 1.8-ra Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42129 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 13:09:39 »

most hogy tisztáztuk hogy az 1.8-as sor négyes, az st pedig v6, tisztázzuk azt is miért nem jó az st rendszere az 1.8-ra Smiley

Mert a V6-ban két leömlő van 3-3 hengerhez, az 1.8-asban meg csak egy a négyhez? Nekem nem tűnik nagyon passzosnak a dolog, de most megnézem a kedvedért ez eTIS-ben, hogyan is néznek ki ezek. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #42130 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 13:16:20 »

Mert a V6-ban két leömlő van 3-3 hengerhez, az 1.8-asban meg csak egy a négyhez? Nekem nem tűnik nagyon passzosnak a dolog, de most megnézem a kedvedért ez eTIS-ben, hogyan is néznek ki ezek. Smiley

AndyA

http://www.talkford.com/topic/197411-mondeo-mk3-v6-complete-exhaust-cat-back/

 wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42131 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 13:17:36 »

most hogy tisztáztuk hogy az 1.8-as sor négyes, az st pedig v6, tisztázzuk azt is miért nem jó az st rendszere az 1.8-ra Smiley

Szóval az 1.8 az egy leömlő, egy flexicsőtag, egy katalizátor, első-középső-hátsó dob.

A V6 az két leömlő, külön flexicsőtag és katalizátor mindegyiken. Első és középső dobba és -ból még két cső megy be és jön ki, csak a középső dob után van az Y, ami a két csövet egybe összehozza, majd újra elágazik, hogy jobbról-balról két csővégben bújjon ki a lokhárító alól.

Nem tűnik kivitelezhetetlennek a dolog, de azért messze nem az a "bolt-on" leveszem-felrakom kategóriájú meló.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #42132 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 13:36:06 »

Szóval az 1.8 az egy leömlő, egy flexicsőtag, egy katalizátor, első-középső-hátsó dob.

A V6 az két leömlő, külön flexicsőtag és katalizátor mindegyiken. Első és középső dobba és -ból még két cső megy be és jön ki, csak a középső dob után van az Y, ami a két csövet egybe összehozza, majd újra elágazik, hogy jobbról-balról két csővégben bújjon ki a lokhárító alól.

Nem tűnik kivitelezhetetlennek a dolog, de azért messze nem az a "bolt-on" leveszem-felrakom kategóriájú meló.

AndyA
hogy még inkább borzoljam a kedélyeket lenne nekem is egy ide kapcsolódó kérdésem.  hehe
ha valamikor lenne is rá pénzem, se lenne egyszerű megoldani sima tdci-nél, hogy olyan legyen mint egy st tdci-n?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42133 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 13:43:18 »

hogy még inkább borzoljam a kedélyeket lenne nekem is egy ide kapcsolódó kérdésem.  hehe
ha valamikor lenne is rá pénzem, se lenne egyszerű megoldani sima tdci-nél, hogy olyan legyen mint egy st tdci-n?
[img]http://img.photobucket.com/albums/v223/si-s1/STtwinbox005.jpg[/img

Fogod a dekopírfűrészt, aláhasalsz a lökösnek... taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #42134 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 13:56:36 »

Fogod a dekopírfűrészt, aláhasalsz a lökösnek... taps taps taps

AndyA
eplus2 eplus2 eljen
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42135 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 14:06:18 »

Mert a V6-ban két leömlő van 3-3 hengerhez, az 1.8-asban meg csak egy a négyhez? Nekem nem tűnik nagyon passzosnak a dolog, de most megnézem a kedvedért ez eTIS-ben, hogyan is néznek ki ezek. Smiley

AndyA
Nézz utána kérlek annak is, hogy mi kell hozzá, ha a soros négyhengeresből szeretnék v6-osat csinálni!  eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42136 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 14:26:31 »

Nézz utána kérlek annak is, hogy mi kell hozzá, ha a soros négyhengeresből szeretnék v6-osat csinálni!  eplus2

Egy jó reszelő és rengeteg türelem! taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
luki
Vendég
« Új hozzászólás #42137 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 14:30:21 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:
Ha a váltókaron pihentetem a mancsom vezetés közben és zötyögős az út, néha érzek a váltókaron egy kis "zökkenést".
Ez normális?

Luki
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #42138 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 14:57:17 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:
Ha a váltókaron pihentetem a mancsom vezetés közben és zötyögős az út, néha érzek a váltókaron egy kis "zökkenést".
Ez normális?

Luki

A váltókaron nem pihentetjük a kezünket!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42139 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:00:29 »

A váltókaron nem pihentetjük a kezünket!  wave

Jól mondod! Nem kell feszegetni a szerkezetet.

A kuplungon sem "pihentetjük" menet közben a lábat, ugyanezért.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #42140 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:01:01 »

hogy még inkább borzoljam a kedélyeket lenne nekem is egy ide kapcsolódó kérdésem.  hehe
ha valamikor lenne is rá pénzem, se lenne egyszerű megoldani sima tdci-nél, hogy olyan legyen mint egy st tdci-n?
az ST TDCI-n csak bal oldalt van kipuff, szerintem egy ST lökös kell, meg a kipura egy műkipuvég.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #42141 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:11:29 »

Írhatnám az érdekesbe is,de itt is jó helye van.
Szóval ma jött hozzám egy mondeóstárs,aki megvette a portékémat.
Zalába jár elég gyakran,és osztrák fűtővel jár.Mondom én:azt meg hogyan?
Na nem a beszerzés miatt,hanem,hogy 2003as tdci.
Aszongya a srác,hogy a nagynyomású pumpát adagolóra cserélte a fater-ő autószerelő.
Mindjárt kíváncsi lettem,mondom pillancsunk csak be a motortérbe(ezt a helyesírásbuz.ziknak)!
Hát ez egy korai tdci motor,vett rá egy adagolót,ledobta a railöntvényt,és rádobták az adagolót vezérléssel mindennel-csúcsokkal 1ütt.
Még a hengerfejet sem cserélték,a tdci fejben vannak a tddi csúcsok.Ne kérdezzétek hogyan,benne van!
Néztem mint a ma született bárány.250e km ment el már fűtővel.Csattog mint egy igaz tdci.A következő project egy Iveco kisteherautó turbójának a ráépítése lenne,mert a faterja azt mondta,hogy 1az1ben rárakható.Most a tdci vgts turbója süvít benne.
Hát nem semmi volt,én ilyet még nem láttam.Olyat mint netcore,még csak csak,hogy tdci mocit cserélt vissza tddi-re,de kompletten.
Szóval mondtam is a srácnak,hogy megírom a sikertörténetét,biztosan lesznek akik nem hisznek majd a fülüknek(szemüknek).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #42142 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:23:40 »

....
Szóval mondtam is a srácnak,hogy megírom a sikertörténetét,biztosan lesznek akik nem hisznek majd a fülüknek(szemüknek).
Pontosabban Neked!  eplus2 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #42143 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:36:36 »

Pontosabban Neked!  eplus2 wave
ssssszzzzzemét! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42144 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 16:10:04 »

Írhatnám az érdekesbe is,de itt is jó helye van.
Szóval ma jött hozzám egy mondeóstárs,aki megvette a portékémat.
Zalába jár elég gyakran,és osztrák fűtővel jár.Mondom én:azt meg hogyan?
Na nem a beszerzés miatt,hanem,hogy 2003as tdci.
Aszongya a srác,hogy a nagynyomású pumpát adagolóra cserélte a fater-ő autószerelő.
Mindjárt kíváncsi lettem,mondom pillancsunk csak be a motortérbe(ezt a helyesírásbuz.ziknak)!
Hát ez egy korai tdci motor,vett rá egy adagolót,ledobta a railöntvényt,és rádobták az adagolót vezérléssel mindennel-csúcsokkal 1ütt.
Még a hengerfejet sem cserélték,a tdci fejben vannak a tddi csúcsok.Ne kérdezzétek hogyan,benne van!
Néztem mint a ma született bárány.250e km ment el már fűtővel.Csattog mint egy igaz tdci.A következő project egy Iveco kisteherautó turbójának a ráépítése lenne,mert a faterja azt mondta,hogy 1az1ben rárakható.Most a tdci vgts turbója süvít benne.
Hát nem semmi volt,én ilyet még nem láttam.Olyat mint netcore,még csak csak,hogy tdci mocit cserélt vissza tddi-re,de kompletten.
Szóval mondtam is a srácnak,hogy megírom a sikertörténetét,biztosan lesznek akik nem hisznek majd a fülüknek(szemüknek).
ezt eddig is tudtuk, hogy csak üanyag rendszerben tér el...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #42145 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 16:47:34 »

azt nézd meg,hogy a hűtőre menő cső meleg-e!ha nem,akkor a termód nem nyit ki.ha a fűtés bekapcsolására esik a hőfok,akkor a vízpumpád valszeg jó.....
Ha hengerfejes lenne,akkor vissza buborékozik a kiegyenlítőbe.csekkold,de vigyázz,össze ne égesd magad.a sapit előre vedd le,és csak úgy indítsd be a motort.

Jéghideg volt a hűtőre menő cső, most van termosztátcserén. 34 papír volt...nem kevés ahhoz képest, hogy az 1.2-es puntoba ötezerért cserélték.
De nem baj...ez Ford, szeretem...mert nagyon megy. Smiley eljen
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #42146 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 16:57:10 »

A váltókaron nem pihentetjük a kezünket!  wave

Azért egy váltó bak ellenőrzést megér...
Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #42147 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 18:53:05 »

Azért egy váltó bak ellenőrzést megér...

köszi!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42148 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 18:53:19 »

ezt eddig is tudtuk, hogy csak üanyag rendszerben tér el...
de akkor az a lényeg, hogy így olcsóbb ha megdöglenek a csúcsok  vigyor3

Csak a vezérlés hogyan működik így? mármint az ECU!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42149 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 18:54:13 »

de akkor az a lényeg, hogy így olcsóbb ha megdöglenek a csúcsok  vigyor3

Csak a vezérlés hogyan működik így? mármint az ECU!
azt is cserélni kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 836 837 838 839 840 841 842 [843] 844 845 846 847 848 849 850 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.