Styleair
|
|
« Új hozzászólás #47200 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:06:22 » |
|
Na mindjárt jön helyesírásérzékeny moderátorunk, és lesz haddelhadd Javítsd az idézetet, mert helytelen!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
kormi21011
|
|
« Új hozzászólás #47201 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:23:04 » |
|
Feltenném mégegyszer a múltkori kérdésemet.Mert akkor nem sikerült megválaszolni.Hátha most.Van e olyan élethelyzet amelyben a Mondeoban klíma használatakor nem megy folyamatosan a hűtőventillátor??Nem érdekel hogy mitől függ meg mitől nem.Azt már a múltkor kitárgyaltuk.Nekem elég egy szimpla igen vagy nem.Mert az enyémben sose kapcsol ki és tudni szeretném végre hogy ez normális vagy sem.Mert ha nem az akkor teszek ellene.De ha ez így működik gyárilag akkor elfogadom és megnyugszom hogy ez így jó.Úgyhogy légyszives anyit mondjatok hogy nektek ha álltok egyhelyben és megy klíma akkor ki-be kapcsolgat a venti vagy mennie kell folyamatosan.Előre is kössz!!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #47202 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:24:55 » |
|
Feltenném mégegyszer a múltkori kérdésemet.Mert akkor nem sikerült megválaszolni.Hátha most.Van e olyan élethelyzet amelyben a Mondeoban klíma használatakor nem megy folyamatosan a hűtőventillátor??Nem érdekel hogy mitől függ meg mitől nem.Azt már a múltkor kitárgyaltuk.Nekem elég egy szimpla igen vagy nem.Mert az enyémben sose kapcsol ki és tudni szeretném végre hogy ez normális vagy sem.Mert ha nem az akkor teszek ellene.De ha ez így működik gyárilag akkor elfogadom és megnyugszom hogy ez így jó.Úgyhogy légyszives anyit mondjatok hogy nektek ha álltok egyhelyben és megy klíma akkor ki-be kapcsolgat a venti vagy mennie kell folyamatosan.Előre is kössz!!
Az én logikám alapján mennie kell!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #47203 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:25:52 » |
|
Feltenném mégegyszer a múltkori kérdésemet.Mert akkor nem sikerült megválaszolni.Hátha most.Van e olyan élethelyzet amelyben a Mondeoban klíma használatakor nem megy folyamatosan a hűtőventillátor??Nem érdekel hogy mitől függ meg mitől nem.Azt már a múltkor kitárgyaltuk.Nekem elég egy szimpla igen vagy nem.Mert az enyémben sose kapcsol ki és tudni szeretném végre hogy ez normális vagy sem.Mert ha nem az akkor teszek ellene.De ha ez így működik gyárilag akkor elfogadom és megnyugszom hogy ez így jó.Úgyhogy légyszives anyit mondjatok hogy nektek ha álltok egyhelyben és megy klíma akkor ki-be kapcsolgat a venti vagy mennie kell folyamatosan.Előre is kössz!!
A mostani levegő hőmérséklet mellett megy folyamatosan.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #47204 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:27:49 » |
|
Feltenném mégegyszer a múltkori kérdésemet.Mert akkor nem sikerült megválaszolni.Hátha most.Van e olyan élethelyzet amelyben a Mondeoban klíma használatakor nem megy folyamatosan a hűtőventillátor??Nem érdekel hogy mitől függ meg mitől nem.Azt már a múltkor kitárgyaltuk.Nekem elég egy szimpla igen vagy nem.Mert az enyémben sose kapcsol ki és tudni szeretném végre hogy ez normális vagy sem.Mert ha nem az akkor teszek ellene.De ha ez így működik gyárilag akkor elfogadom és megnyugszom hogy ez így jó.Úgyhogy légyszives anyit mondjatok hogy nektek ha álltok egyhelyben és megy klíma akkor ki-be kapcsolgat a venti vagy mennie kell folyamatosan.Előre is kössz!!
Egy helyben állva nekünk mindkét kocsiban folyamatosan megy a hűtőventilátor, ha be van kapcsolva a klíma.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kormi21011
|
|
« Új hozzászólás #47205 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:45:26 » |
|
Mindíg minden köülmények között??? Azért érdekel ennyire mert minden másik autó amikkel járok azok ki be kapcsolgatnak.Egyedül a Fordom nem és a klímásunk se tudta megmondani hogy hogyan kell űködnie.Aztmondta van olyan kocsi amelyik kapcsolgat van amelyik meg megy folyamatosan.De persze azt nem tudja a Moncsi melyik halmazban van
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #47206 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:51:36 » |
|
Mindíg minden köülmények között??? Azért érdekel ennyire mert minden másik autó amikkel járok azok ki be kapcsolgatnak.Egyedül a Fordom nem és a klímásunk se tudta megmondani hogy hogyan kell űködnie.Aztmondta van olyan kocsi amelyik kapcsolgat van amelyik meg megy folyamatosan.De persze azt nem tudja a Moncsi melyik halmazban van Van amelyik kapcsolgat és van amelyik nem. De mint írtam, ilyen meleg időben biztosan a legtöbb megy folyamatosan ha be van kapcsolva a klíma.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
kormi21011
|
|
« Új hozzászólás #47207 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:04:55 » |
|
1.Másik márkák amiket használok ebben a meegben is kapcsolgatnak. 2. Mint irtam nem a mostani melegben érdekel a működés hanem úgy általában.Az enyém ugyanis 10celsius fokban is megy folyamatosan amikor már szerintem egyáltalán nem lenne szükséges. De felteszem máshogy a kérdést.Tapasztalt e már bárki bármikor olyat hogy ki-be kapcsolt a ventillátor???Ennyit szeretnék csak megtudni
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47208 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:16:24 » |
|
1.Másik márkák amiket használok ebben a meegben is kapcsolgatnak. 2. Mint irtam nem a mostani melegben érdekel a működés hanem úgy általában.Az enyém ugyanis 10celsius fokban is megy folyamatosan amikor már szerintem egyáltalán nem lenne szükséges. De felteszem máshogy a kérdést.Tapasztalt e már bárki bármikor olyat hogy ki-be kapcsolt a ventillátor???Ennyit szeretnék csak megtudni
nekem az mk3 v6 nál pörög megállás nélkül. a 1.8td mk2 nél van hogy lekapcsol, bár ez nem feltétlen az üzemszerű működés jele
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kormi21011
|
|
« Új hozzászólás #47209 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:23:56 » |
|
nekem az mk3 v6 nál pörög megállás nélkül. a 1.8td mk2 nél van hogy lekapcsol, bár ez nem feltétlen az üzemszerű működés jele [/quote]
Pedig általában az a helyes működés.HA ki be kapcsol.Ugyanis kb. úgy mködik mint a motorhűtés.csak hőmérséklet helyett nyomásváltozásra kapcsolja a ventilátort (mivel melegedésre kitául a gáz meg nő a nyomás a melegoldalon)Ezért ha hideg van vagy legalábbis hűvös akkor van hogy be se kapcsol mivel a hűtőn keresztül annyi meleget le tud adni hogy nincs szükség rásegítésre!!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #47210 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:47:45 » |
|
Mindíg minden köülmények között??? Azért érdekel ennyire mert minden másik autó amikkel járok azok ki be kapcsolgatnak.Egyedül a Fordom nem és a klímásunk se tudta megmondani hogy hogyan kell űködnie.Aztmondta van olyan kocsi amelyik kapcsolgat van amelyik meg megy folyamatosan.De persze azt nem tudja a Moncsi melyik halmazban van Az enyém kapcsolgat. (Nem tudom számit-e, de dupla ventis.)
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #47211 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:55:45 » |
|
Pedig általában az a helyes működés.HA ki be kapcsol.Ugyanis kb. úgy mködik mint a motorhűtés.csak hőmérséklet helyett nyomásváltozásra kapcsolja a ventilátort (mivel melegedésre kitául a gáz meg nő a nyomás a melegoldalon)Ezért ha hideg van vagy legalábbis hűvös akkor van hogy be se kapcsol mivel a hűtőn keresztül annyi meleget le tud adni hogy nincs szükség rásegítésre!!
Hűt a klímád rendesen? Álló helyzetben is? Ha igen, akkor szerintem feleslegesen aggódsz. Ha nagyon izgat a téma mosd át a klímahűtőt, és menj el klímáshoz, aki ránéz a rendszered nyomásértékeire.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kormi21011
|
|
« Új hozzászólás #47212 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:59:17 » |
|
Azok a dolgok rendben vannak csak megyünk nyaralni és nem tudom mennyire fogja szeretni a venti ha 8 órán keresztül fog menni megállás nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47213 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 23:04:33 » |
|
Azok a dolgok rendben vannak csak megyünk nyaralni és nem tudom mennyire fogja szeretni a venti ha 8 órán keresztül fog menni megállás nélkül. Na a ventilátor miatt ne izgulj, bírja az évekig
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #47214 Dátum: 2013.07.09 kedd, 01:03:55 » |
|
Sziasztok!
Valami búgó hang jön kb. 80-100 km/h között, úgy vélem, hogy jobb előröl. Mindegy hanyadik sebességfokozatban megyek, a sebességtől előjön a fura hang. Kerékcsapágy? Vagy féltengely? vagy mi lehet? Valakinek hasonló tapasztalata, ötlete?
hali. első hallásra nekem csapágynak tűnik. próbálj meg olyat, hogy amikor bekövetkezik a jelenség, kezdj el balra aztán jobbra kanyarogni. ha valamelyik irányban elhallgat vagy lehalkul, akkor szerintem nagy valószínűségre csapágy lesz.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #47215 Dátum: 2013.07.09 kedd, 05:30:16 » |
|
Azok a dolgok rendben vannak csak megyünk nyaralni és nem tudom mennyire fogja szeretni a venti ha 8 órán keresztül fog menni megállás nélkül. 8 óran keresztül fogsz városban menni? Országúton, autópályán nem megy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #47216 Dátum: 2013.07.09 kedd, 05:43:30 » |
|
hali. első hallásra nekem csapágynak tűnik. próbálj meg olyat, hogy amikor bekövetkezik a jelenség, kezdj el balra aztán jobbra kanyarogni. ha valamelyik irányban elhallgat vagy lehalkul, akkor szerintem nagy valószínűségre csapágy lesz. Nekem is ez van. Ha egy picit is elfordítom a kormányt jobbra, már morog. Most már egyenes futásnál is csinálja. Ha balra fordítom a kormányt, abbahagyja. Most nézegetem a kerékcsapágy árakat!
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47217 Dátum: 2013.07.09 kedd, 07:47:18 » |
|
Nekem is ez van. Ha egy picit is elfordítom a kormányt jobbra, már morog. Most már egyenes futásnál is csinálja. Ha balra fordítom a kormányt, abbahagyja. Most nézegetem a kerékcsapágy árakat! Egy hátulról előre tett vagy sérült gumi is pont ezt csinálja. Tedd fel a pótkereket, vagy cseréld a téli felnire, egy próba nem kerül semmibe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #47218 Dátum: 2013.07.09 kedd, 07:59:41 » |
|
1.Másik márkák amiket használok ebben a meegben is kapcsolgatnak. 2. Mint irtam nem a mostani melegben érdekel a működés hanem úgy általában.Az enyém ugyanis 10celsius fokban is megy folyamatosan amikor már szerintem egyáltalán nem lenne szükséges. De felteszem máshogy a kérdést.Tapasztalt e már bárki bármikor olyat hogy ki-be kapcsolt a ventillátor???Ennyit szeretnék csak megtudni
Úgy látom, neked semmilyen válasz nem felel meg. Vagy nem érted a lényeget.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #47219 Dátum: 2013.07.09 kedd, 08:01:33 » |
|
Azok a dolgok rendben vannak csak megyünk nyaralni és nem tudom mennyire fogja szeretni a venti ha 8 órán keresztül fog menni megállás nélkül. Sokkal kevésbé van igénybe véve ha folyamatosan megy, mint ha ki-be kapcsolgatna. A 8 óra üzem, az mi egy autó életében? Semmi...... A hűtőközeg túltöltése miatt is hamarabb kapcsolhat a nagynyomású kapcsoló, ami ventilátort induláshoz vezet. A kapcsoló is lehet hibás..... De nem feltétlen hiba, ha folyamatosan megy. Szerintem inkább akkor problémázz, ha nem akar menni.....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.09 kedd, 12:42:01 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #47220 Dátum: 2013.07.09 kedd, 08:12:57 » |
|
hali. első hallásra nekem csapágynak tűnik. próbálj meg olyat, hogy amikor bekövetkezik a jelenség, kezdj el balra aztán jobbra kanyarogni. ha valamelyik irányban elhallgat vagy lehalkul, akkor szerintem nagy valószínűségre csapágy lesz. Jobb féltengely csapágya esetleg? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #47221 Dátum: 2013.07.09 kedd, 12:43:04 » |
|
Jobb féltengely csapágya esetleg?
AndyA
Annak a hangja nem változik kormány mozdulatra.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47222 Dátum: 2013.07.09 kedd, 15:06:40 » |
|
Sziasztok!
A következő hibajelenséget tapasztalok mostanában. Alapjáraton valami csörgő hangot hallok a motortérből. Nem egyértelmű helyről jön ezért nem tudom azt mondani, hogy innét vagy onnét. Viszont ha picit is hozzányúlok a kormányhoz jobbra-vagy balra tekerve akkor azonnal megszűnik.
Van valami ötletetek, hogy honnét jöhet? Nem érzek semmi furcsát illetve változást sehol az autón ezen a hangon kívül.
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #47223 Dátum: 2013.07.09 kedd, 15:13:03 » |
|
Egy hátulról előre tett vagy sérült gumi is pont ezt csinálja. Tedd fel a pótkereket, vagy cseréld a téli felnire, egy próba nem kerül semmibe.
Azt már cseréltem, teljesen más gummákat kapott előre. Azzal is u.úgy csinálja.
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
Domeeno
|
|
« Új hozzászólás #47224 Dátum: 2013.07.09 kedd, 16:31:39 » |
|
Sziasztok! Segítségeteket kérem ismét. A mai napon egy kirepedt turbőcsövet cseréltem az autón. Elkeztem a szerelést, és úgy gondoltam mivel belevágtam nem csak a repedt csövet veszem le hanem még másik kettőt is ami az egr alatt és a cooler előtt. Ehhez a művelethez hogy jobban hozzáférjek kivettem az akkumlátort is. Szépen letisztítottam a régi csöveket, kicseréltem a repedtet új csőre és ahol olaj kifúlyás volt valamint a bilincseknél lefújtam fék tisztítóval is. Szépen összerakom az autót, meghúzom tökéletesen a bilincseket elmélileg így már tömör a rendszer. Elindultam próba körre. Nem akartam elhinni ... Nem ment fel a fordulatszám 2000-2200felé. Hiába tapostam tövig. 90 - 100 volt a max sebesség. Álló helyzetben felmegy 4500ig kb. Ez után a levegő szűrő előtt levettem a gumicsövet, rátettem a kezem és volt vákum alapjáraton. Összeszívta a gumicsövet. Két dologra gondolok igy laikusként. Van-e jelentősége hogy menet közben levettem az akkut, esetleg annak hogy féktisztítóval lefólytam pár helyen (esetleg eloxidálodhatott valami érzékelő) Segítsetek kérlek, hátha megúsznám szervíz nélkül. Köszönöm!! Megvan a bűnös! A MAP senzor csatlakozója volt kontakt hibás. Gépen nézve amit kitudtam nézni a diagrammokból laikusként 1.5v és 2050 pascal körül töltött padlón. Már jobb mint a csőrepedésem előtt, de még mindig nem a "régi" Áprilisban mentem én ezzel 210et is ... Most egy erőteljes gyorsításnál (átlagban ha eléri a 2500as fordulatot) egyből vészüzem mód.. Függetlenül hogy 4 v 5.-ben. 5.-ben ez olyan 130 környéke. Nyugtassatok meg hogy nem porlasztócsúcs. Tavaly nyáron volt mérve akkor alig volt. Talán a MAP senzor a rossz?
|
|
|
Naplózva
|
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
|
|
|
Domeeno
|
|
« Új hozzászólás #47225 Dátum: 2013.07.09 kedd, 16:42:54 » |
|
Az enyém kapcsolgat. (Nem tudom számit-e, de dupla ventis.)
Az enyém is kapcsolgatott majdnem egy évig. Azt hittem hogy az a normális Most hogy volt egy turbócső repedésem a szerelés közben vettem észre hogy van 2 saru ami le van csúszva. Ha jól gondolom ez egy előtét ellenállás ami a hőmérséklet függvényében a fordulatszámot szabályozza. Mostmár nekem nem ki-be kapcsolgat hanem változik az intenzitása
|
|
|
Naplózva
|
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #47226 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:17:52 » |
|
Sziasztok!
A következő hibajelenséget tapasztalok mostanában. Alapjáraton valami csörgő hangot hallok a motortérből. Nem egyértelmű helyről jön ezért nem tudom azt mondani, hogy innét vagy onnét. Viszont ha picit is hozzányúlok a kormányhoz jobbra-vagy balra tekerve akkor azonnal megszűnik.
Van valami ötletetek, hogy honnét jöhet? Nem érzek semmi furcsát illetve változást sehol az autón ezen a hangon kívül.
Köszi!
Szervó+vízpumpa feszítőjét nézd meg, esélyes ....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
matya007
|
|
« Új hozzászólás #47227 Dátum: 2013.07.09 kedd, 19:32:00 » |
|
Voltam a klímásnál. Végül is kuplung tárcsa ki, és újra lett hézagolva. Ellentétben matya007 által leírttal, edzett acél hézagolókat használt a szakember. (Szerinte, akármilyen alátét nem jó hozzá.) Kiderült az is, hogy a gáz festve van, és minimális gáz szivárgás van a töm szelencénél. Összerakás nyomás ellenőrzés, kis gáz rátöltés, klíma tisztítás (hőcserélőre fújva a habot). Most jön a teszt időszak. Ha hamar elmegy a gáz, akkor ki lehet cserélni a töm szelencét, de ha szétszedéskor kiderül, hogy a tengely nagyon el van kopva, akkor az egész klíma kompresszort ki kell cserélni, mert az nem javítható. Hát itt tartunk.
Szia! Természetesen én is olyan alátétet (hézagolót) tettem alá ami nem kopik el 2 nap alatt, gyakorlatilag itt az alátét látja el a hézagoló szerepet. Azért elég sokunknak ez miatt nem működött a nyavajás klímája (:
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le) MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #47228 Dátum: 2013.07.09 kedd, 19:40:15 » |
|
Szia!
Természetesen én is olyan alátétet (hézagolót) tettem alá ami nem kopik el 2 nap alatt, gyakorlatilag itt az alátét látja el a hézagoló szerepet.
Azért elég sokunknak ez miatt nem működött a nyavajás klímája (:
Az alátét sosem kopik, neki nincs kopó szerepe.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #47229 Dátum: 2013.07.09 kedd, 20:45:42 » |
|
Megvan a bűnös! A MAP senzor csatlakozója volt kontakt hibás. Gépen nézve amit kitudtam nézni a diagrammokból laikusként 1.5v és 2050 pascal körül töltött padlón. Már jobb mint a csőrepedésem előtt, de még mindig nem a "régi" Áprilisban mentem én ezzel 210et is ... Most egy erőteljes gyorsításnál (átlagban ha eléri a 2500as fordulatot) egyből vészüzem mód.. Függetlenül hogy 4 v 5.-ben. 5.-ben ez olyan 130 környéke. Nyugtassatok meg hogy nem porlasztócsúcs. Tavaly nyáron volt mérve akkor alig volt. Talán a MAP senzor a rossz? a vészüzem a te esetedben jó eséllyel üzemanyagrendszeri hiba miatt van.ha kell olvasok neked hibakódot..... büdipesten.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #47230 Dátum: 2013.07.10 szerda, 00:06:59 » |
|
Az enyém is kapcsolgatott majdnem egy évig. Azt hittem hogy az a normális Most hogy volt egy turbócső repedésem a szerelés közben vettem észre hogy van 2 saru ami le van csúszva. [img width=800 height=552]http://kepfeltoltes.hu/130709/h_t__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img Ha jól gondolom ez egy előtét ellenállás ami a hőmérséklet függvényében a fordulatszámot szabályozza. Mostmár nekem nem ki-be kapcsolgat hanem változik az intenzitása Hmm, ezt még soha nem néztem. Valamelyik hétvégén ránézek. Köszi az infót!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.10 szerda, 08:07:37 írta AndyA »
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
orosz jozsef
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47231 Dátum: 2013.07.10 szerda, 07:00:59 » |
|
Sziasztok!
A következő hibajelenséget tapasztalok mostanában. Alapjáraton valami csörgő hangot hallok a motortérből. Nem egyértelmű helyről jön ezért nem tudom azt mondani, hogy innét vagy onnét. Viszont ha picit is hozzányúlok a kormányhoz jobbra-vagy balra tekerve akkor azonnal megszűnik.
Van valami ötletetek, hogy honnét jöhet? Nem érzek semmi furcsát illetve változást sehol az autón ezen a hangon kívül.
Köszi!
hali....vezérmülánc feszitő....tavaly estem át rajta,amig nem nagyon csörög még elmegy...de ha elkezd jobban csörögni cseréltesd ki mert ha átugrik a lánc az kicsit jobban fog fájni mint egy láncfeszitő csere.....mondjuk én cseréltem mindent.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #47232 Dátum: 2013.07.10 szerda, 08:20:17 » |
|
Urak, van itt esetleg a forumosok között eladó MK3 2.2-tol felfelé? Lehet dízel is, benzin is, tempomat kell és ferdehatu (5ajtos) legyen.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #47233 Dátum: 2013.07.10 szerda, 09:23:03 » |
|
Urak, van itt esetleg a forumosok között eladó MK3 2.2-tol felfelé? Lehet dízel is, benzin is, tempomat kell és ferdehatu (5ajtos) legyen.
Itt már nézelődtél? http://mondeo.hu/index.php?board=35.0
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47234 Dátum: 2013.07.10 szerda, 09:24:53 » |
|
Szervó+vízpumpa feszítőjét nézd meg, esélyes ....
Szia! Köszi megnézem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47235 Dátum: 2013.07.10 szerda, 09:27:01 » |
|
hali....vezérmülánc feszitő....tavaly estem át rajta,amig nem nagyon csörög még elmegy...de ha elkezd jobban csörögni cseréltesd ki mert ha átugrik a lánc az kicsit jobban fog fájni mint egy láncfeszitő csere.....mondjuk én cseréltem mindent. Szia! Hát ez nem hangzik túl jól. Viszont érdekes, hogy nem mindig csinálja. Illetve a kormány mozdításhoz van köze a vezérmű feszítőnek? Köszi! Joe
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #47236 Dátum: 2013.07.10 szerda, 17:57:45 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #47237 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:00:48 » |
|
klímát szereltem! a lenti képeken majd látjátok, a főtengely szíjtárcsa vágta ki a csövet! igazán büszke vagyok magamra...szívtam vele eleget!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47238 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:04:55 » |
|
klímát szereltem! a lenti képeken majd látjátok, a főtengely szíjtárcsa vágta ki a csövet! igazán büszke vagyok magamra...szívtam vele eleget! osztasztánhugyanhogy?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #47239 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:07:21 » |
|
osztasztánhugyanhogy?
arra tippelek, mikor télen bement az alsó rácson a sok hó akkor a csövet felnyomta, ami amúgy is 2ujjnyira van tárcsától és akkor kireszelte szerencsére... de már nem érdekel legalább van klímám
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47240 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:08:40 » |
|
arra tippelek, mikor télen bement az alsó rácson a sok hó akkor a csövet felnyomta, ami amúgy is 2ujjnyira van tárcsától és akkor kireszelte szerencsére... de már nem érdekel legalább van klímám Eddig is volt, csak nem tudtad rendeltetés szerűen használni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #47241 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:24:11 » |
|
Eddig is volt, csak nem tudtad rendeltetés szerűen használni. így van! De így fél év állás után ezt a nyikorgást kattogást meg morgást amit leművelt az első fél percben senkinek nem kívánom végighallgatni!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
orosz jozsef
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47242 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 05:33:20 » |
|
Szia!
Hát ez nem hangzik túl jól. Viszont érdekes, hogy nem mindig csinálja. Illetve a kormány mozdításhoz van köze a vezérmű feszítőnek?
Köszi!
Joe
hali....igen van köze hozzá....nem olyan vészes ha csak egy feszitőt akarsz cserélni,bár azt szokták javasolni hogy inkább mindent az a biztos.Viszont ugy már kicsit huzosabb..keresd viktort itt a forumon.Nekem is ő segitett alkatrészben.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #47243 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 07:12:13 » |
|
hali....igen van köze hozzá....nem olyan vészes ha csak egy feszitőt akarsz cserélni,bár azt szokták javasolni hogy inkább mindent az a biztos.Viszont ugy már kicsit huzosabb..keresd viktort itt a forumon.Nekem is ő segitett alkatrészben.....
Hát szerintem a vezérműláncnak semmi köze a kormány mozgásokhoz. Inkább a szervószivatyú és a meghajtása szij és feszítő! Az szokott nyekeregni ha kezd nyúlni vagy repedezni.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #47244 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 07:16:36 » |
|
klímát szereltem! a lenti képeken majd látjátok, a főtengely szíjtárcsa vágta ki a csövet! igazán büszke vagyok magamra...szívtam vele eleget! + min 1 nagylábujj képenként
|
|
|
Naplózva
|
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. (motorcsere)
|
|
|
Istvan000
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47245 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 07:56:07 » |
|
Üdv úraim!! Kis vélemény kellene,mert mk1 1.8TD-ről ,mk3 TDCi-re váltanék... Valami tipp mit érdemes megnézni?facelift verzió.. Melyiket érdemes venni 131 vagy a 116 lovast ..
Amit vennék annál bevallása szerint a lendkerék+kuplung kuka...mennyiből áll meg ez a játék?érdemes vele foglalkozni? hány kilométerig érdemes megvenni a vasat.. Ha tudnátok segiteni megköszönném ..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #47246 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 08:01:21 » |
|
Üdv úraim!! Kis vélemény kellene,mert mk1 1.8TD-ről ,mk3 TDCi-re váltanék... Valami tipp mit érdemes megnézni?facelift verzió.. Melyiket érdemes venni 131 vagy a 116 lovast ..
Amit vennék annál bevallása szerint a lendkerék+kuplung kuka...mennyiből áll meg ez a játék?érdemes vele foglalkozni? hány kilométerig érdemes megvenni a vasat.. Ha tudnátok segiteni megköszönném ..
A 130 pacis jobban megy, de fogyasztásban szinte nincs különbség a másikhoz képest. Lendkerék + kuplung valamivel 100 fölött, plusz 40 körül a szerelés. Ha ott vagy, cseréld ki a főtengely belső szimeringjét is, mert szeret szivárogni. Km-ben nem határozható meg az ilyesmi - legalábbis ha állapot szerint akarsz autót venni, nem km-óra állás szerint. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47247 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 08:16:07 » |
|
Üdv úraim!! Kis vélemény kellene,mert mk1 1.8TD-ről ,mk3 TDCi-re váltanék... Valami tipp mit érdemes megnézni?facelift verzió.. Melyiket érdemes venni 131 vagy a 116 lovast ..
Amit vennék annál bevallása szerint a lendkerék+kuplung kuka...mennyiből áll meg ez a játék?érdemes vele foglalkozni? hány kilométerig érdemes megvenni a vasat.. Ha tudnátok segiteni megköszönném ..
Hát, ahogy nézem az árajánlatokat, az 5 és 6 sebbességes árak között van némi különbség, de 130 alatt egyik sem volt +munkadíj, ami megint egy 30-as. Amúgy én is a 130 pacisat ajánlanám 6 sebességes váltóval. Ha EU4-es a motor (2005? után), akkor abban 125-ös van, de ez az átírás szempontjából mindegy, mert nem ismeri ezt a teljesítményt a rendszer, úgyhogy a 130 után fizetsz. Inkább nézz meg többet. Van eladó bőven. Előtte érdemes elolvasni ezt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #47248 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 08:24:08 » |
|
Üdv úraim!! Kis vélemény kellene,mert mk1 1.8TD-ről ,mk3 TDCi-re váltanék... Valami tipp mit érdemes megnézni?facelift verzió.. Melyiket érdemes venni 131 vagy a 116 lovast ..
Amit vennék annál bevallása szerint a lendkerék+kuplung kuka...mennyiből áll meg ez a játék?érdemes vele foglalkozni? hány kilométerig érdemes megvenni a vasat.. Ha tudnátok segiteni megköszönném ..
Még annyit, hogy több szempont is van, amiért érdemes kimondottan a Facelift 2-es autókra utazni. Egyrészt nyilvánvalóan ezek a legújabbak, legfiatalabbak, de van pár olyan bosszantó hiba is, amit csak F2-re javított ki a Ford. Az egyik ilyen pl. az ajtók alsó szélének rozsdásodása, ami az autók korát tekintve hamar probléma lehet még akkor is, ha most éppen még nem rozsdál egy pre-FL vagy F1-es autónál. Beragadó kézifék a hátsó féknyergekben, meg van még pár. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Istvan000
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47249 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 10:11:29 » |
|
A 130 pacis jobban megy, de fogyasztásban szinte nincs különbség a másikhoz képest. Lendkerék + kuplung valamivel 100 fölött, plusz 40 körül a szerelés. Ha ott vagy, cseréld ki a főtengely belső szimeringjét is, mert szeret szivárogni. Km-ben nem határozható meg az ilyesmi - legalábbis ha állapot szerint akarsz autót venni, nem km-óra állás szerint. AndyA Nem km után veszek autót ,csak soknál láttam írva 300.000km nél irta ,cserélve ü.a. pumpa, befecskendezők stb...ezért gondoltam van egy bizonyos futástáv a mocinak.. Amúgy igen ,amiket irtál is (ajtó alja rozsda) ilyenekre vagyok kiváncsi..mit érdemes megnézni.. Meg hallottam egy olyat ,hogy a 130 lovast vegyem,mert azok alapba strapabirobbak.. viszont mondtak nekem egy olyat,hogy sokat esznek a TDCi-k. 10liter város klímával!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|