Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:50:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 938 939 940 941 942 943 944 [945] 946 947 948 949 950 951 952 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21910717 alkalommal)
0 Felhasználó és 183 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #47200 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:06:22 »

Na mindjárt jön helyesírásérzékeny moderátorunk, és lesz haddelhadd  eplus2
Javítsd az idézetet, mert helytelen!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #47201 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:23:04 »

Feltenném mégegyszer a múltkori kérdésemet.Mert akkor nem sikerült megválaszolni.Hátha most.Van e olyan élethelyzet amelyben a Mondeoban klíma használatakor nem megy folyamatosan a hűtőventillátor??Nem érdekel hogy mitől függ meg mitől nem.Azt már a múltkor kitárgyaltuk.Nekem elég egy szimpla igen vagy nem.Mert az enyémben sose kapcsol ki  és tudni szeretném végre hogy ez normális vagy sem.Mert ha nem az akkor teszek ellene.De ha ez így működik gyárilag akkor elfogadom és megnyugszom hogy ez így jó.Úgyhogy légyszives anyit mondjatok hogy nektek ha álltok egyhelyben és megy  klíma akkor ki-be kapcsolgat a venti vagy mennie kell folyamatosan.Előre is kössz!!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #47202 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:24:55 »

Feltenném mégegyszer a múltkori kérdésemet.Mert akkor nem sikerült megválaszolni.Hátha most.Van e olyan élethelyzet amelyben a Mondeoban klíma használatakor nem megy folyamatosan a hűtőventillátor??Nem érdekel hogy mitől függ meg mitől nem.Azt már a múltkor kitárgyaltuk.Nekem elég egy szimpla igen vagy nem.Mert az enyémben sose kapcsol ki  és tudni szeretném végre hogy ez normális vagy sem.Mert ha nem az akkor teszek ellene.De ha ez így működik gyárilag akkor elfogadom és megnyugszom hogy ez így jó.Úgyhogy légyszives anyit mondjatok hogy nektek ha álltok egyhelyben és megy  klíma akkor ki-be kapcsolgat a venti vagy mennie kell folyamatosan.Előre is kössz!!
Az én logikám alapján mennie kell! wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47203 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:25:52 »

Feltenném mégegyszer a múltkori kérdésemet.Mert akkor nem sikerült megválaszolni.Hátha most.Van e olyan élethelyzet amelyben a Mondeoban klíma használatakor nem megy folyamatosan a hűtőventillátor??Nem érdekel hogy mitől függ meg mitől nem.Azt már a múltkor kitárgyaltuk.Nekem elég egy szimpla igen vagy nem.Mert az enyémben sose kapcsol ki  és tudni szeretném végre hogy ez normális vagy sem.Mert ha nem az akkor teszek ellene.De ha ez így működik gyárilag akkor elfogadom és megnyugszom hogy ez így jó.Úgyhogy légyszives anyit mondjatok hogy nektek ha álltok egyhelyben és megy  klíma akkor ki-be kapcsolgat a venti vagy mennie kell folyamatosan.Előre is kössz!!

A mostani levegő hőmérséklet mellett megy folyamatosan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47204 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:27:49 »

Feltenném mégegyszer a múltkori kérdésemet.Mert akkor nem sikerült megválaszolni.Hátha most.Van e olyan élethelyzet amelyben a Mondeoban klíma használatakor nem megy folyamatosan a hűtőventillátor??Nem érdekel hogy mitől függ meg mitől nem.Azt már a múltkor kitárgyaltuk.Nekem elég egy szimpla igen vagy nem.Mert az enyémben sose kapcsol ki  és tudni szeretném végre hogy ez normális vagy sem.Mert ha nem az akkor teszek ellene.De ha ez így működik gyárilag akkor elfogadom és megnyugszom hogy ez így jó.Úgyhogy légyszives anyit mondjatok hogy nektek ha álltok egyhelyben és megy  klíma akkor ki-be kapcsolgat a venti vagy mennie kell folyamatosan.Előre is kössz!!

Egy helyben állva nekünk mindkét kocsiban folyamatosan megy a hűtőventilátor, ha be van kapcsolva a klíma.
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #47205 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:45:26 »

 

Mindíg minden köülmények között???

Azért érdekel ennyire mert minden másik autó amikkel járok azok ki be kapcsolgatnak.Egyedül a Fordom nem és a klímásunk se tudta megmondani hogy hogyan kell űködnie.Aztmondta van olyan kocsi amelyik kapcsolgat van amelyik meg megy folyamatosan.De persze azt nem tudja a Moncsi melyik halmazban van Sad falbav
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47206 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:51:36 »



Mindíg minden köülmények között???

Azért érdekel ennyire mert minden másik autó amikkel járok azok ki be kapcsolgatnak.Egyedül a Fordom nem és a klímásunk se tudta megmondani hogy hogyan kell űködnie.Aztmondta van olyan kocsi amelyik kapcsolgat van amelyik meg megy folyamatosan.De persze azt nem tudja a Moncsi melyik halmazban van Sad falbav

Van amelyik kapcsolgat és van amelyik nem. De mint írtam, ilyen meleg időben biztosan a legtöbb megy folyamatosan ha be van kapcsolva a klíma.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #47207 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:04:55 »

 

1.Másik márkák amiket használok ebben a meegben is kapcsolgatnak.
2. Mint irtam nem a mostani melegben érdekel a működés hanem úgy általában.Az enyém ugyanis 10celsius fokban is megy folyamatosan amikor már szerintem egyáltalán nem lenne szükséges.
De felteszem máshogy a kérdést.Tapasztalt e már bárki bármikor olyat hogy ki-be kapcsolt a ventillátor???Ennyit szeretnék csak megtudni
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #47208 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:16:24 »



1.Másik márkák amiket használok ebben a meegben is kapcsolgatnak.
2. Mint irtam nem a mostani melegben érdekel a működés hanem úgy általában.Az enyém ugyanis 10celsius fokban is megy folyamatosan amikor már szerintem egyáltalán nem lenne szükséges.
De felteszem máshogy a kérdést.Tapasztalt e már bárki bármikor olyat hogy ki-be kapcsolt a ventillátor???Ennyit szeretnék csak megtudni

nekem az mk3 v6 nál pörög megállás nélkül. a 1.8td mk2 nél van hogy lekapcsol, bár ez nem feltétlen az üzemszerű működés jele
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #47209 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:23:56 »

nekem az mk3 v6 nál pörög megállás nélkül. a 1.8td mk2 nél van hogy lekapcsol, bár ez nem feltétlen az üzemszerű működés jele
[/quote]

Pedig általában az a helyes működés.HA ki be kapcsol.Ugyanis kb. úgy mködik mint a motorhűtés.csak hőmérséklet helyett nyomásváltozásra kapcsolja a ventilátort (mivel melegedésre kitául a gáz meg nő a nyomás a melegoldalon)Ezért ha hideg van vagy legalábbis hűvös akkor van hogy be se kapcsol mivel a hűtőn keresztül annyi meleget le tud adni hogy nincs szükség rásegítésre!!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #47210 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:47:45 »



Mindíg minden köülmények között???

Azért érdekel ennyire mert minden másik autó amikkel járok azok ki be kapcsolgatnak.Egyedül a Fordom nem és a klímásunk se tudta megmondani hogy hogyan kell űködnie.Aztmondta van olyan kocsi amelyik kapcsolgat van amelyik meg megy folyamatosan.De persze azt nem tudja a Moncsi melyik halmazban van Sad falbav

Az enyém kapcsolgat.
(Nem tudom számit-e, de dupla ventis.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47211 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:55:45 »


Pedig általában az a helyes működés.HA ki be kapcsol.Ugyanis kb. úgy mködik mint a motorhűtés.csak hőmérséklet helyett nyomásváltozásra kapcsolja a ventilátort (mivel melegedésre kitául a gáz meg nő a nyomás a melegoldalon)Ezért ha hideg van vagy legalábbis hűvös akkor van hogy be se kapcsol mivel a hűtőn keresztül annyi meleget le tud adni hogy nincs szükség rásegítésre!!

Hűt a klímád rendesen? Álló helyzetben is?
Ha igen, akkor szerintem feleslegesen aggódsz. Ha nagyon izgat a téma mosd át a klímahűtőt, és menj el klímáshoz, aki ránéz a rendszered nyomásértékeire.
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #47212 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 22:59:17 »



Azok a dolgok rendben vannak csak megyünk nyaralni és nem tudom mennyire fogja szeretni a venti ha 8 órán keresztül fog menni megállás nélkül. szomoru1
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #47213 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 23:04:33 »


Azok a dolgok rendben vannak csak megyünk nyaralni és nem tudom mennyire fogja szeretni a venti ha 8 órán keresztül fog menni megállás nélkül. szomoru1

Na a ventilátor miatt ne izgulj, bírja az évekig
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #47214 Dátum: 2013.07.09 kedd, 01:03:55 »

Sziasztok!

Valami búgó hang jön kb. 80-100 km/h között, úgy vélem, hogy jobb előröl. Mindegy hanyadik sebességfokozatban megyek, a sebességtől előjön a fura hang. Kerékcsapágy? Vagy féltengely? vagy mi lehet?
Valakinek hasonló tapasztalata, ötlete?
hali.
első hallásra nekem csapágynak tűnik.
próbálj meg olyat, hogy amikor bekövetkezik a jelenség, kezdj el balra aztán jobbra kanyarogni. ha valamelyik irányban elhallgat vagy lehalkul, akkor szerintem nagy valószínűségre csapágy lesz.
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47215 Dátum: 2013.07.09 kedd, 05:30:16 »


Azok a dolgok rendben vannak csak megyünk nyaralni és nem tudom mennyire fogja szeretni a venti ha 8 órán keresztül fog menni megállás nélkül. szomoru1


8 óran keresztül fogsz városban menni? Országúton, autópályán nem megy.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #47216 Dátum: 2013.07.09 kedd, 05:43:30 »

hali.
első hallásra nekem csapágynak tűnik.
próbálj meg olyat, hogy amikor bekövetkezik a jelenség, kezdj el balra aztán jobbra kanyarogni. ha valamelyik irányban elhallgat vagy lehalkul, akkor szerintem nagy valószínűségre csapágy lesz.
 integet2 integet2

Nekem is ez van. Ha egy picit is elfordítom a kormányt jobbra, már morog. Most már egyenes futásnál is csinálja. Ha balra fordítom a kormányt, abbahagyja.
Most nézegetem a kerékcsapágy árakat!  rinya
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #47217 Dátum: 2013.07.09 kedd, 07:47:18 »

Nekem is ez van. Ha egy picit is elfordítom a kormányt jobbra, már morog. Most már egyenes futásnál is csinálja. Ha balra fordítom a kormányt, abbahagyja.
Most nézegetem a kerékcsapágy árakat!  rinya
Egy hátulról előre tett vagy sérült gumi is pont ezt csinálja.
Tedd fel a pótkereket, vagy cseréld a téli felnire, egy próba nem kerül semmibe.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47218 Dátum: 2013.07.09 kedd, 07:59:41 »



1.Másik márkák amiket használok ebben a meegben is kapcsolgatnak.
2. Mint irtam nem a mostani melegben érdekel a működés hanem úgy általában.Az enyém ugyanis 10celsius fokban is megy folyamatosan amikor már szerintem egyáltalán nem lenne szükséges.
De felteszem máshogy a kérdést.Tapasztalt e már bárki bármikor olyat hogy ki-be kapcsolt a ventillátor???Ennyit szeretnék csak megtudni

Úgy látom, neked semmilyen válasz nem felel meg. Vagy nem érted a lényeget.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47219 Dátum: 2013.07.09 kedd, 08:01:33 »


Azok a dolgok rendben vannak csak megyünk nyaralni és nem tudom mennyire fogja szeretni a venti ha 8 órán keresztül fog menni megállás nélkül. szomoru1


Sokkal kevésbé van igénybe véve ha folyamatosan megy, mint ha ki-be kapcsolgatna.
A 8 óra üzem, az mi egy autó életében? Semmi......




A hűtőközeg túltöltése miatt is hamarabb kapcsolhat a nagynyomású kapcsoló, ami ventilátort induláshoz vezet. A kapcsoló is lehet hibás.....
De nem feltétlen hiba, ha folyamatosan megy.
Szerintem inkább akkor problémázz, ha nem akar menni.....  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.09 kedd, 12:42:01 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47220 Dátum: 2013.07.09 kedd, 08:12:57 »

hali.
első hallásra nekem csapágynak tűnik.
próbálj meg olyat, hogy amikor bekövetkezik a jelenség, kezdj el balra aztán jobbra kanyarogni. ha valamelyik irányban elhallgat vagy lehalkul, akkor szerintem nagy valószínűségre csapágy lesz.
 integet2 integet2

Jobb féltengely csapágya esetleg?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47221 Dátum: 2013.07.09 kedd, 12:43:04 »

Jobb féltengely csapágya esetleg?

AndyA

Annak a hangja nem változik kormány mozdulatra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #47222 Dátum: 2013.07.09 kedd, 15:06:40 »

Sziasztok!

A következő hibajelenséget tapasztalok mostanában.
Alapjáraton valami csörgő hangot hallok a motortérből. Nem egyértelmű helyről jön ezért nem tudom azt mondani, hogy innét vagy onnét. Viszont  ha picit is hozzányúlok a kormányhoz jobbra-vagy balra tekerve akkor azonnal megszűnik.

Van valami ötletetek, hogy honnét jöhet? Nem érzek semmi furcsát illetve változást sehol az autón ezen a hangon kívül.

Köszi!
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #47223 Dátum: 2013.07.09 kedd, 15:13:03 »

Egy hátulról előre tett vagy sérült gumi is pont ezt csinálja.
Tedd fel a pótkereket, vagy cseréld a téli felnire, egy próba nem kerül semmibe.

Azt már cseréltem, teljesen más gummákat kapott előre. Azzal is u.úgy csinálja. rinya
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47224 Dátum: 2013.07.09 kedd, 16:31:39 »

Sziasztok! integet2
Segítségeteket kérem ismét. A mai napon egy kirepedt turbőcsövet cseréltem az autón. Elkeztem a szerelést, és úgy gondoltam mivel belevágtam nem csak a repedt csövet veszem le hanem még másik kettőt is ami az egr alatt és a cooler előtt. Ehhez a művelethez hogy jobban hozzáférjek kivettem az akkumlátort is. Szépen letisztítottam a régi csöveket, kicseréltem a repedtet új csőre és ahol olaj kifúlyás volt valamint a bilincseknél lefújtam fék tisztítóval is. Szépen összerakom az autót, meghúzom tökéletesen a bilincseket elmélileg így már tömör a rendszer.
Elindultam próba körre. Nem akartam elhinni ... falbav falbav  Nem ment fel a fordulatszám 2000-2200felé. Hiába tapostam tövig. 90 - 100 volt a max sebesség. Álló helyzetben felmegy 4500ig kb.
Ez után a levegő szűrő előtt levettem a gumicsövet, rátettem a kezem és volt vákum alapjáraton. Összeszívta a gumicsövet.
Két dologra gondolok igy laikusként. Van-e jelentősége hogy menet közben levettem az akkut, esetleg annak hogy féktisztítóval lefólytam pár helyen (esetleg eloxidálodhatott valami érzékelő)
Segítsetek kérlek,  help hátha megúsznám szervíz nélkül.
Köszönöm!!

Megvan a bűnös! A MAP senzor csatlakozója volt kontakt hibás.
Gépen nézve amit kitudtam nézni a diagrammokból laikusként 1.5v és 2050 pascal körül töltött padlón. Már jobb mint a csőrepedésem előtt, de még mindig nem a "régi"
Áprilisban mentem én ezzel 210et is ...Sad
Most egy erőteljes gyorsításnál (átlagban ha eléri a 2500as fordulatot) egyből vészüzem mód.. Függetlenül hogy 4 v 5.-ben. 5.-ben ez olyan 130 környéke.
Nyugtassatok meg hogy nem porlasztócsúcs. Tavaly nyáron volt mérve akkor alig volt.
Talán a MAP senzor a rossz?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47225 Dátum: 2013.07.09 kedd, 16:42:54 »

Az enyém kapcsolgat.
(Nem tudom számit-e, de dupla ventis.)

Az enyém is kapcsolgatott majdnem egy évig. Azt hittem hogy az a normális Cheesy Most hogy volt egy turbócső repedésem a szerelés közben vettem észre hogy van 2 saru ami le van csúszva.



Ha jól gondolom ez egy előtét ellenállás ami a hőmérséklet függvényében a fordulatszámot szabályozza.
Mostmár nekem nem ki-be kapcsolgat hanem változik az intenzitása
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47226 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:17:52 »

Sziasztok!

A következő hibajelenséget tapasztalok mostanában.
Alapjáraton valami csörgő hangot hallok a motortérből. Nem egyértelmű helyről jön ezért nem tudom azt mondani, hogy innét vagy onnét. Viszont  ha picit is hozzányúlok a kormányhoz jobbra-vagy balra tekerve akkor azonnal megszűnik.

Van valami ötletetek, hogy honnét jöhet? Nem érzek semmi furcsát illetve változást sehol az autón ezen a hangon kívül.

Köszi!

Szervó+vízpumpa feszítőjét nézd meg, esélyes ....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #47227 Dátum: 2013.07.09 kedd, 19:32:00 »

Voltam a klímásnál.
Végül is kuplung tárcsa ki, és újra lett hézagolva. Ellentétben matya007 által leírttal, edzett acél hézagolókat használt a szakember.
(Szerinte, akármilyen alátét nem jó hozzá.) Kiderült az is, hogy a gáz festve van, és minimális gáz szivárgás van a töm szelencénél. Összerakás nyomás ellenőrzés, kis gáz rátöltés, klíma tisztítás (hőcserélőre fújva a habot).
Most jön a teszt időszak.
Ha hamar elmegy a gáz, akkor ki lehet cserélni a töm szelencét, de ha szétszedéskor kiderül, hogy a tengely nagyon el  van kopva, akkor az egész klíma kompresszort ki kell cserélni, mert az nem javítható.
Hát itt tartunk.

Szia!

Természetesen én is olyan alátétet (hézagolót) tettem alá ami nem kopik el 2 nap alatt, gyakorlatilag itt az alátét látja el a hézagoló szerepet.

Azért elég sokunknak ez miatt nem működött a nyavajás klímája (:
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47228 Dátum: 2013.07.09 kedd, 19:40:15 »

Szia!

Természetesen én is olyan alátétet (hézagolót) tettem alá ami nem kopik el 2 nap alatt, gyakorlatilag itt az alátét látja el a hézagoló szerepet.

Azért elég sokunknak ez miatt nem működött a nyavajás klímája (:

Az alátét sosem kopik, neki nincs kopó szerepe.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47229 Dátum: 2013.07.09 kedd, 20:45:42 »

Megvan a bűnös! A MAP senzor csatlakozója volt kontakt hibás.
Gépen nézve amit kitudtam nézni a diagrammokból laikusként 1.5v és 2050 pascal körül töltött padlón. Már jobb mint a csőrepedésem előtt, de még mindig nem a "régi"
Áprilisban mentem én ezzel 210et is ...Sad
Most egy erőteljes gyorsításnál (átlagban ha eléri a 2500as fordulatot) egyből vészüzem mód.. Függetlenül hogy 4 v 5.-ben. 5.-ben ez olyan 130 környéke.
Nyugtassatok meg hogy nem porlasztócsúcs. Tavaly nyáron volt mérve akkor alig volt.
Talán a MAP senzor a rossz?
a vészüzem a te esetedben jó eséllyel üzemanyagrendszeri hiba miatt van.ha kell olvasok neked hibakódot..... büdipesten.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #47230 Dátum: 2013.07.10 szerda, 00:06:59 »

Az enyém is kapcsolgatott majdnem egy évig. Azt hittem hogy az a normális Cheesy Most hogy volt egy turbócső repedésem a szerelés közben vettem észre hogy van 2 saru ami le van csúszva.

[img width=800 height=552]http://kepfeltoltes.hu/130709/h_t__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Ha jól gondolom ez egy előtét ellenállás ami a hőmérséklet függvényében a fordulatszámot szabályozza.
Mostmár nekem nem ki-be kapcsolgat hanem változik az intenzitása

Hmm, ezt még soha nem néztem. Valamelyik hétvégén ránézek.
Köszi az infót!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.10 szerda, 08:07:37 írta AndyA » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #47231 Dátum: 2013.07.10 szerda, 07:00:59 »

Sziasztok!

A következő hibajelenséget tapasztalok mostanában.
Alapjáraton valami csörgő hangot hallok a motortérből. Nem egyértelmű helyről jön ezért nem tudom azt mondani, hogy innét vagy onnét. Viszont  ha picit is hozzányúlok a kormányhoz jobbra-vagy balra tekerve akkor azonnal megszűnik.

Van valami ötletetek, hogy honnét jöhet? Nem érzek semmi furcsát illetve változást sehol az autón ezen a hangon kívül.

Köszi!
hali....vezérmülánc feszitő....tavaly estem át rajta,amig nem nagyon csörög még elmegy...de ha elkezd jobban csörögni cseréltesd ki mert ha átugrik a lánc az kicsit jobban fog fájni mint egy láncfeszitő csere.....mondjuk én cseréltem mindent. integet2
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #47232 Dátum: 2013.07.10 szerda, 08:20:17 »

Urak,
van itt esetleg a forumosok között eladó MK3 2.2-tol felfelé? Lehet dízel is, benzin is, tempomat kell és ferdehatu (5ajtos) legyen.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #47233 Dátum: 2013.07.10 szerda, 09:23:03 »

Urak,
van itt esetleg a forumosok között eladó MK3 2.2-tol felfelé? Lehet dízel is, benzin is, tempomat kell és ferdehatu (5ajtos) legyen.
Itt már nézelődtél? http://mondeo.hu/index.php?board=35.0
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #47234 Dátum: 2013.07.10 szerda, 09:24:53 »

Szervó+vízpumpa feszítőjét nézd meg, esélyes ....


Szia!

Köszi megnézem.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #47235 Dátum: 2013.07.10 szerda, 09:27:01 »

hali....vezérmülánc feszitő....tavaly estem át rajta,amig nem nagyon csörög még elmegy...de ha elkezd jobban csörögni cseréltesd ki mert ha átugrik a lánc az kicsit jobban fog fájni mint egy láncfeszitő csere.....mondjuk én cseréltem mindent. integet2

Szia!

Hát ez nem hangzik túl jól. Viszont érdekes, hogy nem mindig csinálja. Illetve a kormány mozdításhoz  van köze a vezérmű feszítőnek?

Köszi!

Joe
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #47236 Dátum: 2013.07.10 szerda, 17:57:45 »


már igen.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #47237 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:00:48 »

klímát szereltem!

a lenti képeken majd látjátok, a főtengely szíjtárcsa vágta ki a csövet!

igazán büszke vagyok magamra...szívtam vele eleget!



Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47238 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:04:55 »

klímát szereltem!

a lenti képeken majd látjátok, a főtengely szíjtárcsa vágta ki a csövet!

igazán büszke vagyok magamra...szívtam vele eleget!





osztasztánhugyanhogy?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #47239 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:07:21 »

osztasztánhugyanhogy?
arra tippelek, mikor télen bement az alsó rácson a sok hó akkor a csövet felnyomta, ami amúgy is 2ujjnyira van tárcsától és akkor kireszelte szerencsére... Undecided

de már nem érdekel legalább van klímám  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47240 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:08:40 »

arra tippelek, mikor télen bement az alsó rácson a sok hó akkor a csövet felnyomta, ami amúgy is 2ujjnyira van tárcsától és akkor kireszelte szerencsére... Undecided

de már nem érdekel legalább van klímám  Grin

Eddig is volt, csak nem tudtad rendeltetés szerűen használni.  eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #47241 Dátum: 2013.07.10 szerda, 22:24:11 »

Eddig is volt, csak nem tudtad rendeltetés szerűen használni.  eplus2
így van!

De így fél év állás után ezt a nyikorgást kattogást meg morgást amit leművelt az első fél percben senkinek nem kívánom végighallgatni!  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #47242 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 05:33:20 »

Szia!

Hát ez nem hangzik túl jól. Viszont érdekes, hogy nem mindig csinálja. Illetve a kormány mozdításhoz  van köze a vezérmű feszítőnek?

Köszi!

Joe
hali....igen van köze hozzá....nem olyan vészes ha csak egy feszitőt akarsz cserélni,bár azt szokták javasolni hogy inkább mindent az a biztos.Viszont ugy már kicsit huzosabb..keresd viktort itt a forumon.Nekem is ő segitett alkatrészben.....
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #47243 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 07:12:13 »

hali....igen van köze hozzá....nem olyan vészes ha csak egy feszitőt akarsz cserélni,bár azt szokták javasolni hogy inkább mindent az a biztos.Viszont ugy már kicsit huzosabb..keresd viktort itt a forumon.Nekem is ő segitett alkatrészben.....
Hát szerintem a vezérműláncnak semmi köze a kormány mozgásokhoz. Inkább a szervószivatyú és a meghajtása szij és feszítő! Az szokott nyekeregni ha kezd nyúlni vagy repedezni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #47244 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 07:16:36 »

klímát szereltem!

a lenti képeken majd látjátok, a főtengely szíjtárcsa vágta ki a csövet!

igazán büszke vagyok magamra...szívtam vele eleget!





+ min 1 nagylábujj képenként Smiley  eljen
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #47245 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 07:56:07 »

Üdv úraim!!
Kis vélemény kellene,mert mk1  1.8TD-ről ,mk3 TDCi-re váltanék...
Valami tipp mit érdemes megnézni?facelift verzió..
Melyiket érdemes venni 131 vagy a 116 lovast ..

Amit vennék annál bevallása szerint a lendkerék+kuplung kuka...mennyiből áll meg ez a játék?érdemes vele foglalkozni?
hány kilométerig érdemes megvenni a vasat..
Ha tudnátok segiteni megköszönném ..
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47246 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 08:01:21 »

Üdv úraim!!
Kis vélemény kellene,mert mk1  1.8TD-ről ,mk3 TDCi-re váltanék...
Valami tipp mit érdemes megnézni?facelift verzió..
Melyiket érdemes venni 131 vagy a 116 lovast ..

Amit vennék annál bevallása szerint a lendkerék+kuplung kuka...mennyiből áll meg ez a játék?érdemes vele foglalkozni?
hány kilométerig érdemes megvenni a vasat..
Ha tudnátok segiteni megköszönném ..

A 130 pacis jobban megy, de fogyasztásban szinte nincs különbség a másikhoz képest.

Lendkerék + kuplung valamivel 100 fölött, plusz 40 körül a szerelés. Ha ott vagy, cseréld ki a főtengely belső szimeringjét is, mert szeret szivárogni.

Km-ben nem határozható meg az ilyesmi - legalábbis ha állapot szerint akarsz autót venni, nem km-óra állás szerint. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47247 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 08:16:07 »

Üdv úraim!!
Kis vélemény kellene,mert mk1  1.8TD-ről ,mk3 TDCi-re váltanék...
Valami tipp mit érdemes megnézni?facelift verzió..
Melyiket érdemes venni 131 vagy a 116 lovast ..

Amit vennék annál bevallása szerint a lendkerék+kuplung kuka...mennyiből áll meg ez a játék?érdemes vele foglalkozni?
hány kilométerig érdemes megvenni a vasat..
Ha tudnátok segiteni megköszönném ..

Hát, ahogy nézem az árajánlatokat, az 5 és 6 sebbességes árak között van némi különbség, de 130 alatt egyik sem volt +munkadíj, ami megint egy 30-as. Amúgy én is a 130 pacisat ajánlanám 6 sebességes váltóval. Ha EU4-es a motor (2005? után), akkor abban 125-ös van, de ez az átírás szempontjából mindegy, mert nem ismeri ezt a teljesítményt a rendszer, úgyhogy a 130 után fizetsz. Inkább nézz meg többet. Van eladó bőven. Előtte érdemes elolvasni ezt.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47248 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 08:24:08 »

Üdv úraim!!
Kis vélemény kellene,mert mk1  1.8TD-ről ,mk3 TDCi-re váltanék...
Valami tipp mit érdemes megnézni?facelift verzió..
Melyiket érdemes venni 131 vagy a 116 lovast ..

Amit vennék annál bevallása szerint a lendkerék+kuplung kuka...mennyiből áll meg ez a játék?érdemes vele foglalkozni?
hány kilométerig érdemes megvenni a vasat..
Ha tudnátok segiteni megköszönném ..

Még annyit, hogy több szempont is van, amiért érdemes kimondottan a Facelift 2-es autókra utazni. Egyrészt nyilvánvalóan ezek a legújabbak, legfiatalabbak, de van pár olyan bosszantó hiba is, amit csak F2-re javított ki a Ford. Az egyik ilyen pl. az ajtók alsó szélének rozsdásodása, ami az autók korát tekintve hamar probléma lehet még akkor is, ha most éppen még nem rozsdál egy pre-FL vagy F1-es autónál. Beragadó kézifék a hátsó féknyergekben, meg van még pár.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #47249 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 10:11:29 »

A 130 pacis jobban megy, de fogyasztásban szinte nincs különbség a másikhoz képest.

Lendkerék + kuplung valamivel 100 fölött, plusz 40 körül a szerelés. Ha ott vagy, cseréld ki a főtengely belső szimeringjét is, mert szeret szivárogni.

Km-ben nem határozható meg az ilyesmi - legalábbis ha állapot szerint akarsz autót venni, nem km-óra állás szerint. Smiley

AndyA


Nem km után veszek autót ,csak soknál láttam írva 300.000km nél irta ,cserélve ü.a. pumpa, befecskendezők stb...ezért gondoltam van egy bizonyos futástáv a mocinak..

Amúgy igen ,amiket irtál is (ajtó alja rozsda) ilyenekre vagyok kiváncsi..mit érdemes megnézni..
Meg hallottam egy olyat ,hogy a 130 lovast vegyem,mert azok alapba strapabirobbak..
viszont mondtak nekem egy olyat,hogy sokat esznek a TDCi-k. 10liter város klímával!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 938 939 940 941 942 943 944 [945] 946 947 948 949 950 951 952 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.