AndyA
|
|
« Új hozzászólás #51000 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 11:32:21 » |
|
Sziasztok! Esetleg nem tudná nekem valaki belinkelni, hogy tudom leszedni az ablaktörlő kart? Keresgettem, de nem találtam meg! Anya le, és utána imádkozol, hogy lejöjjön... Ha lehúzószerszámod nincs, akkor nem mindig egészen egyszerű. Csavarlazító, WD40 a barátod, és sok-sok türelem. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #51001 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 11:55:44 » |
|
Anya le, és utána imádkozol, hogy lejöjjön... Ha lehúzószerszámod nincs, akkor nem mindig egészen egyszerű. Csavarlazító, WD40 a barátod, és sok-sok türelem. AndyA azért egy csapágylehúzó sok idegeskedéstől kímél meg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #51002 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 12:00:42 » |
|
azért egy csapágylehúzó sok idegeskedéstől kímél meg Fordnál le szokott jönni az első és ha fém a hátsó, akkor az is. Amikor műanyag a hátsó és van benne egy fém betét........na az felejtős!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #51003 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 12:10:15 » |
|
Fordnál le szokott jönni az első és ha fém a hátsó, akkor az is. Amikor műanyag a hátsó és van benne egy fém betét........na az felejtős!
az mk2 nél nálam a csapágylehúzó is megizzadt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
|
|
« Új hozzászólás #51004 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 12:50:31 » |
|
Sziasztok. Szervóm kormány tekergetés közben búg, szervó olaj a tartályban habos. Mire számíthatok? Előre is köszi a válaszokat. Barny
|
|
|
Naplózva
|
Gyártás dátuma: 18.06.2001 Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007 Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS) Váltó: 5 fok kézi MTX75 Légkondicionáló: automatik • Genkben készült • EGR Off
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #51005 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 12:52:55 » |
|
Tisztítás. Sziasztok. Szervóm kormány tekergetés közben búg, szervó olaj a tartályban habos. Mire számíthatok? Előre is köszi a válaszokat. Barny
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #51006 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 16:25:46 » |
|
Sziasztok. Szervóm kormány tekergetés közben búg, szervó olaj a tartályban habos. Mire számíthatok? Előre is köszi a válaszokat. Barny
Tisztelt Fórumtárs! A habosodás levegősödésre utal. Egyetértek DomeSl fórumtárssal. Egy teljes rendszer ellenőrzés a tömítettség tekintetében, rendszer tisztítás, átmosás, teljes olajcsere, és ha még ezután is tartósan habosodik és közben erősen búg a szervó szivattyú, akkor sajna szivattyú csere. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #51007 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 16:28:30 » |
|
azért egy csapágylehúzó sok idegeskedéstől kímél meg Csavarhúzóval 0-1 a ablaktörlőnek!!
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
KaoszNagymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #51008 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 16:37:16 » |
|
Sziasztok!
Kormánymű csere utáni örömöm nem tartott sokáig. Azt vettem észre, hogy ha megyek kb. 30 km-t, teljesen bekeményedik a kormány. De nem olyan egyértelműen, ha két kézzel rámarkolok, nem tűnik nehéznek az irányítás, de ha csak 1 ujjal akarom menet közben irányban tartani, akkor szinte (1 újjal) meg sem tudom mozdítani. Ilyenkor ha megállok a két végpont közötti áttekerés is necces 1 kézzel. Aztán másnap reggel megint minden frankó, amíg nem megyek megint egy hosszabb távot.
Van elképzelésetek mi lehet ez? Sajnos majd csak januárban tudom visszavinni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
|
|
« Új hozzászólás #51009 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 17:33:29 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! A habosodás levegősödésre utal. Egyetértek DomeSl fórumtárssal. Egy teljes rendszer ellenőrzés a tömítettség tekintetében, rendszer tisztítás, átmosás, teljes olajcsere, és ha még ezután is tartósan habosodik és közben erősen búg a szervó szivattyú, akkor sajna szivattyú csere. Tisztelettel László! Köszönöm a javaslatokat. Most jöttem haza vele (Szolnok -Gyöngyös), sajnos folyik is az olaj a rendszerből. Holnap világosban majd többet látok. Köszi Barny
|
|
|
Naplózva
|
Gyártás dátuma: 18.06.2001 Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007 Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS) Váltó: 5 fok kézi MTX75 Légkondicionáló: automatik • Genkben készült • EGR Off
|
|
|
Arpad
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #51010 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 18:32:51 » |
|
Jo estet! A kovetkezo a banatom: Minden alkalommal amikor inditom a motort kizarodik az otodik ajtom. Mit es hol keressem a hibat? Koszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #51011 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 18:35:09 » |
|
Csavarhúzóval 0-1 a ablaktörlőnek!! a csavarhúzó nem erre való. rángasd idegből minden irányba, mintha le akarnád törni. ha van vízpumpa fogód, közben szoríjad azzal is
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #51012 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 18:36:10 » |
|
Sziasztok!
Kormánymű csere utáni örömöm nem tartott sokáig. Azt vettem észre, hogy ha megyek kb. 30 km-t, teljesen bekeményedik a kormány. De nem olyan egyértelműen, ha két kézzel rámarkolok, nem tűnik nehéznek az irányítás, de ha csak 1 ujjal akarom menet közben irányban tartani, akkor szinte (1 újjal) meg sem tudom mozdítani. Ilyenkor ha megállok a két végpont közötti áttekerés is necces 1 kézzel. Aztán másnap reggel megint minden frankó, amíg nem megyek megint egy hosszabb távot.
Van elképzelésetek mi lehet ez? Sajnos majd csak januárban tudom visszavinni.
mi volt a tünet, és mit csináltatok a kormánymű cserén kívül?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Bounty
|
|
« Új hozzászólás #51013 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 19:07:48 » |
|
Jo estet! A kovetkezo a banatom: Minden alkalommal amikor inditom a motort kizarodik az otodik ajtom. Mit es hol keressem a hibat? Koszi
a csomagtartóban zárlatos a vezeték, nekem az volt a baj amikor ilyen hiba volt.
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 benzin 2002
|
|
|
KaoszNagymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #51014 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 19:11:56 » |
|
mi volt a tünet, és mit csináltatok a kormánymű cserén kívül?
Csak kormánymű csere volt, a tünet az volt, hogy egyik irányban kicsit megakadt majd ugrott a kormány, és mindkét irányból nagyon durván középre akart állni, izomból kellett kanyarban tartani az ívet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #51015 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 20:16:16 » |
|
Csak kormánymű csere volt, a tünet az volt, hogy egyik irányban kicsit megakadt majd ugrott a kormány, és mindkét irányból nagyon durván középre akart állni, izomból kellett kanyarban tartani az ívet.
de ez is bontott nem?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #51016 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 20:21:54 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #51017 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 20:24:12 » |
|
ha sokallom az árat,nekem is elengednek 35%-ot? nekem ez gyanús.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #51018 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 20:30:30 » |
|
ha sokallom az árat,nekem is elengednek 35%-ot? nekem ez gyanús.....
Tényleg elszállt ár, túlzott haszonnal. Kellett a meló a szerviznek és adtak kedvezményt. Biztosra vehetjük, hogy így is megérte nekik.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #51019 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 21:28:59 » |
|
Sziasztok! Egy gyors kérdés, 4 ajtós(lépcsőshátú) fl előtti mondeomba a hátsó üléseket egyáltalán nem lehet lehajtani? Ma karácsonyfa vásárlás volt, és megért volna egy videót a 2,5 m-es fa betuszkolása a gépbe a holnapi kitakarításról nem beszélve De lelehet
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #51020 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 22:45:13 » |
|
azért egy csapágylehúzó sok idegeskedéstől kímél meg Ami rendes méretű, azzal nem férsz oda. Akinek van otthon a gyerekkori barkácskészletből miniatűr darab, az tényleg előnyben van. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #51021 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 23:15:40 » |
|
Ami rendes méretű, azzal nem férsz oda. Akinek van otthon a gyerekkori barkácskészletből miniatűr darab, az tényleg előnyben van. AndyA Több méretű is létezik ám
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #51022 Dátum: 2013.12.27 péntek, 11:57:46 » |
|
Ami rendes méretű, azzal nem férsz oda. Akinek van otthon a gyerekkori barkácskészletből miniatűr darab, az tényleg előnyben van. AndyA Van hozzá célszerszám is....sok anyázástól megkíméli magát az ember. http://szerszamkell.hu/jonnesway_ablaktorlokar_leszedo_szerszam_34
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
|
|
« Új hozzászólás #51023 Dátum: 2013.12.27 péntek, 13:11:58 » |
|
Köszönöm a javaslatokat. Most jöttem haza vele (Szolnok -Gyöngyös), sajnos folyik is az olaj a rendszerből. Holnap világosban majd többet látok. Köszi Barny
Ma mindent átnéztem A szervó szivattyú alja teljesen olajos, onnan az önindítóra folyik az olaj és tovább a váltó alján folyik le. A szivattyúra menő csöveken már nem bírtam húzni, a gyári szorítós bilincseket lecseréltem normális bilincsekre. Sajnos olajhabosodás, búgás maradt. Addig nem akarok olajcserét és rendszertisztítást csinálni, amíg nincs meg a levegősödési probléma. Merre tovább? Ötletek? Szivattyú le? Válaszokat előre is köszi. Barny
|
|
|
Naplózva
|
Gyártás dátuma: 18.06.2001 Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007 Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS) Váltó: 5 fok kézi MTX75 Légkondicionáló: automatik • Genkben készült • EGR Off
|
|
|
korpincs
|
|
« Új hozzászólás #51024 Dátum: 2013.12.27 péntek, 16:30:01 » |
|
Érdeklődni szeretnék ,hogy a MKIII 2001-es Trend felszereltségnél a fedélzeti számítógép kimerül a hőmérséklet kijelzésben?
|
|
|
Naplózva
|
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi 2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan 2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #51025 Dátum: 2013.12.27 péntek, 16:35:10 » |
|
Érdeklődni szeretnék ,hogy a MKIII 2001-es Trend felszereltségnél a fedélzeti számítógép kimerül a hőmérséklet kijelzésben? Sajnos igen valószínű.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #51026 Dátum: 2013.12.27 péntek, 17:08:41 » |
|
Ma mindent átnéztem A szervó szivattyú alja teljesen olajos, onnan az önindítóra folyik az olaj és tovább a váltó alján folyik le. A szivattyúra menő csöveken már nem bírtam húzni, a gyári szorítós bilincseket lecseréltem normális bilincsekre. Sajnos olajhabosodás, búgás maradt. Addig nem akarok olajcserét és rendszertisztítást csinálni, amíg nincs meg a levegősödési probléma. Merre tovább? Ötletek? Szivattyú le? Válaszokat előre is köszi. Barny Tisztelt Fórumtárs! Mindent szárazra kell törölni a szervó olajtól, és beindítva meg kell keresni a szivárgás helyét. Megjegyzem a AWAB bilincs nem jobb, mint a gyári rugós szorító bilincs. Azért alkalmazza a gyár a rugós bilincset mert hidegben és melegben egyformán tömít és soha nem lazul le mint az AWAB bilincs. Minden ilyen kritikus helyre ezt alkalmazzák. Lásd vízköri és egyéb fűtés csövek. A szivattyú valószínű a levegős olajtól búg. Ahol folyik az olaj ott levegősödik le. Mindenképp meg kell szüntetni a tömítetlenséget. Addig kár volna a szivattyú cserén gondolkodni. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
|
|
« Új hozzászólás #51027 Dátum: 2013.12.27 péntek, 17:18:13 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Mindent szárazra kell törölni a szervó olajtól, és beindítva meg kell keresni a szivárgás helyét. Megjegyzem a AWAB bilincs nem jobb, mint a gyári rugós szorító bilincs. Azért alkalmazza a gyár a rugós bilincset mert hidegben és melegben egyformán tömít és soha nem lazul le mint az AWAB bilincs. Minden ilyen kritikus helyre ezt alkalmazzák. Lásd vízköri és egyéb fűtés csövek. A szivattyú valószínű a levegős olajtól búg. Ahol folyik az olaj ott levegősödik le. Mindenképp meg kell szüntetni a tömítetlenséget. Addig kár volna a szivattyú cserén gondolkodni. Tisztelettel László! Úgy csináltam, ahogy írtad. Mindent szárazra töröltem és azt vettem észre, hogy a szervószivattyú aljából folyik az olaj. Szerintem marad a szivattyú csere Üdv Barny
|
|
|
Naplózva
|
Gyártás dátuma: 18.06.2001 Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007 Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS) Váltó: 5 fok kézi MTX75 Légkondicionáló: automatik • Genkben készült • EGR Off
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #51028 Dátum: 2013.12.27 péntek, 17:33:44 » |
|
Úgy csináltam, ahogy írtad. Mindent szárazra töröltem és azt vettem észre, hogy a szervószivattyú aljából folyik az olaj. Szerintem marad a szivattyú csere Üdv Barny Tisztelt Fórumtárs! Akkor sajna szerintem is, a szivattyú a ludas. A keres-kínál topikban próbálj meg érdeklődni, hátha tudnak segiteni a fiúk szivattyú ügyben. Ami azt illeti, nem a legjobb időben adta meg magát, ez a fránya szivattyú. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #51029 Dátum: 2013.12.27 péntek, 17:59:30 » |
|
Érdeklődni szeretnék ,hogy a MKIII 2001-es Trend felszereltségnél a fedélzeti számítógép kimerül a hőmérséklet kijelzésben? Nem vesztettél semmit, mert a többi adat, amit ki tud jelezni, az kb semmit nem ér a pontatlansága miatt...
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
|
« Új hozzászólás #51030 Dátum: 2013.12.27 péntek, 18:50:58 » |
|
Sziasztok! A szerelőm sikeresen tönkre vágta az olajcserénél a olajszűrőház fedelet (valahogy sikerült neki megrepesztenie). Van esetleg ötletetek arra, hogy Budapesten honnan tudnám pótolni sürgősen? Lehetőleg holnap. Előre is köszönöm az ötleteket! Henrik
|
|
|
Naplózva
|
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #51031 Dátum: 2013.12.27 péntek, 18:53:18 » |
|
Sziasztok! A szerelőm sikeresen tönkre vágta az olajcserénél a olajszűrőház fedelet (valahogy sikerült neki megrepesztenie). Van esetleg ötletetek arra, hogy Budapesten honnan tudnám pótolni sürgősen? Lehetőleg holnap. Előre is köszönöm az ötleteket! Henrik bontóból.de kemény dió lesz.csak 6án nyitnak a legtöbben.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #51032 Dátum: 2013.12.27 péntek, 18:59:29 » |
|
Sziasztok! A szerelőm sikeresen tönkre vágta az olajcserénél a olajszűrőház fedelet (valahogy sikerült neki megrepesztenie). Van esetleg ötletetek arra, hogy Budapesten honnan tudnám pótolni sürgősen? Lehetőleg holnap. Előre is köszönöm az ötleteket! Henrik Próbáld meg a cromax-okat hívni hétfőn, hátha.................
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #51033 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:03:55 » |
|
Sziasztok! A szerelőm sikeresen tönkre vágta az olajcserénél a olajszűrőház fedelet (valahogy sikerült neki megrepesztenie). Van esetleg ötletetek arra, hogy Budapesten honnan tudnám pótolni sürgősen? Lehetőleg holnap. Előre is köszönöm az ötleteket! Henrik Tisztelt Fórumtárs! Ha minden kötél szakad és nem kapsz egy új szűrőház fedelet, akkor én a repedt fedelet jól megcsiszolnám, hogy megfelelően érdes legyen, és féktisztító spayvel zsírtalanítanám, utána pedig megragasztanám EPOKIT ragasztóval. Ez a ragasztó hő és olajálló. Addig biztosan megoldaná a problémádat még be nem szerzel egy másik szűrőfedelet. Nagyon sok kritikus helyen kipróbáltam már ezt a ragasztót, és jól teljesített. Csak ajánlani tudom. A zsírtalanítás nagyon fontos a ragasztás minősége szempontjából. Sok sikert a javításhoz. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
|
« Új hozzászólás #51034 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:20:33 » |
|
Köszönöm, mindenkinek! Henrik
|
|
|
Naplózva
|
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
|
|
|
korpincs
|
|
« Új hozzászólás #51035 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:45:13 » |
|
Sajnos igen valószínű.
Szuper....nem lehet tuningolni?
|
|
|
Naplózva
|
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi 2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan 2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #51036 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:46:42 » |
|
Szuper....nem lehet tuningolni? Valahol 2002 környékére került bele az üa számítógép. Szerintem ezzel semmit sem lehet csinálni, csak cserélni, de kompletten.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #51037 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:49:35 » |
|
Szuper....nem lehet tuningolni? Ha neked csak a hőmérsékletet jelzi ki akkor neked nincs fed computered.Komplett óra csoportot kell cserélned+infogombot is és felkell programoznod.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
korpincs
|
|
« Új hozzászólás #51038 Dátum: 2013.12.27 péntek, 20:54:09 » |
|
Valahol 2002 környékére került bele az üa számítógép. Szerintem ezzel semmit sem lehet csinálni, csak cserélni, de kompletten.
Az azonos évjáratú és hónapú V6-omban volt minden.
|
|
|
Naplózva
|
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi 2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan 2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
|
|
|
korpincs
|
|
« Új hozzászólás #51039 Dátum: 2013.12.27 péntek, 20:55:39 » |
|
Ha neked csak a hőmérsékletet jelzi ki akkor neked nincs fed computered.Komplett óra csoportot kell cserélned+infogombot is és felkell programoznod.
Erre gondoltam én is ,hogy nincs benne,akkor utána járok ennek konkrétan ,és az info gombot nem elég csak cserélni?
|
|
|
Naplózva
|
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi 2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan 2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #51040 Dátum: 2013.12.27 péntek, 20:58:24 » |
|
Erre gondoltam én is ,hogy nincs benne,akkor utána járok ennek konkrétan ,és az info gombot nem elég csak cserélni?
Volt már példa rá, hogy elég volt. A kapcsolót nem nehéz kicserélni. Ha kicserélted, akkor kiderül, hogy elég volt-e. Ha cserélned kell a műszercsoportot is, akkor próbálj meg '05 utánit szerezni, mert azon be lehet programozni a pill. fogyit is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Janika111
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #51041 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:09:26 » |
|
De lelehet
Köszönöm, megtaláltam azóta...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
korpincs
|
|
« Új hozzászólás #51042 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:12:37 » |
|
Volt már példa rá, hogy elég volt. A kapcsolót nem nehéz kicserélni. Ha kicserélted, akkor kiderül, hogy elég volt-e. Ha cserélned kell a műszercsoportot is, akkor próbálj meg '05 utánit szerezni, mert azon be lehet programozni a pill. fogyit is.
Rendben,angol autóban fordított a kapcsolók állása?
|
|
|
Naplózva
|
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi 2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan 2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #51043 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:14:26 » |
|
Az azonos évjáratú és hónapú V6-omban volt minden. A V6 más kategória. Ott széria volt az ESP is.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
korpincs
|
|
« Új hozzászólás #51044 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:16:53 » |
|
A V6 más kategória. Ott széria volt az ESP is.
Nem baj, húzunk némi párhuzamot.
|
|
|
Naplózva
|
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi 2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan 2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #51045 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:18:14 » |
|
Nem baj, húzunk némi párhuzamot. 4 kerekű..... belülről állítható első kerekek....utcára néző ablakok...stb.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
korpincs
|
|
« Új hozzászólás #51046 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:36:59 » |
|
4 kerekű..... belülről állítható első kerekek....utcára néző ablakok...stb. elektromos ablakok!!
|
|
|
Naplózva
|
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi 2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan 2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #51047 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:42:05 » |
|
Az azonos évjáratú és hónapú V6-omban volt minden. Azért, mert az ghia. Ghia mindig is tartalmazta a fogyimérőt.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
korpincs
|
|
« Új hozzászólás #51048 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:45:59 » |
|
Azért, mert az ghia. Ghia mindig is tartalmazta a fogyimérőt.
Ezért gondoltam akkor a kapcsoló cserét .
|
|
|
Naplózva
|
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi 2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan 2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #51049 Dátum: 2013.12.27 péntek, 21:48:00 » |
|
Azért, mert az ghia. Ghia mindig is tartalmazta a fogyimérőt.
Az enyémben bent volt már 2001.novembertől mivel akkor gyártották és GHIA.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
|