Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:30:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 [1128] 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21889364 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #56350 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 12:42:32 »

Mivel cserés a kerékagy, mert rossz. Nem kell óvatosan.
A helyét tisztítsd meg jól mielőtt berakod az újat. Jól feküdjön fel a csonkállványra.

Igazából nem a rossz kerékagyat féltettem, hanem a csonkállványt. Viszont ezek szerint ha csak az agyat ütöm, az úgy rendben van (nyilván azért nem egy 10 kilós kalapáccsal fogok nekiesni  nyes). Köszönöm!
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #56351 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 12:53:19 »

Még egy kérdés, 5ajtósnál a csomagtér ajtó belső burkolatát szeretném levenni. 4 csavart találtam, azokat ki is csavartam, de még mindig fogja valami. Csak le kell pattintani?
Szerintem ugyan az az elv mint a kombinál.A csavarok után a pattent fogja.Elég erős és meg kell jól húzni lefelé.Nagyot pattan amúgy de menni fog.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #56352 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 15:07:38 »

Szerintem ugyan az az elv mint a kombinál.A csavarok után a pattent fogja.Elég erős és meg kell jól húzni lefelé.Nagyot pattan amúgy de menni fog.
worship
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #56353 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:58:04 »

Még egy kérdés, 5ajtósnál a csomagtér ajtó belső burkolatát szeretném levenni. 4 csavart találtam, azokat ki is csavartam, de még mindig fogja valami. Csak le kell pattintani?
Talán xarakodik a hátsó ablaktörlőd?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #56354 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 21:53:26 »

Sziasztok!

Azt vettem észre, hogy hosszabb utazások közben elmászik a kuplung pozíció. Sokkal lentebb fog sőt szinte alig emel ki néha. De ha lehűl az autó akkor semmi probléma. Városi használatban még soha nem jött elő a jelenség. Most Szombaton és ma is jött a jelenség, hogy szinte beesik a pedál.
Erre van orvosság? Kb 25ezer van a szerkezetben egyébként.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56355 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 22:04:18 »

Sziasztok!

Azt vettem észre, hogy hosszabb utazások közben elmászik a kuplung pozíció. Sokkal lentebb fog sőt szinte alig emel ki néha. De ha lehűl az autó akkor semmi probléma. Városi használatban még soha nem jött elő a jelenség. Most Szombaton és ma is jött a jelenség, hogy szinte beesik a pedál.
Erre van orvosság? Kb 25ezer van a szerkezetben egyébként.

A kinyomócsapágyban mennyi van?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #56356 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 22:07:56 »

ha már kuplung:
Néha elég nehéznek tűnik a pedál, de ha 2-3x rálépek utána megint könnyű
Naplózva
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #56357 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 05:17:14 »

A kinyomócsapágyban mennyi van?

Nem tudom, még az előző gazdájánál történt a 2 tömegű csere.
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #56358 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 07:01:31 »

Talán xarakodik a hátsó ablaktörlőd?

Nem, csak beesett a rendszámtábla fölötti kis műanyag takaró vacak (gondolom egyes típusoknál a kulcslyuk van ott), és azt akartam kihalászni, de végül megtaláltam bontás nélkül is.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56359 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 08:02:02 »

Nem tudom, még az előző gazdájánál történt a 2 tömegű csere.

Abból a 25ezerből mennyit mentél te?
Azaz pontosabban csere után adta el nem sokkal? Mert akkor gyanús, hogy nem cserélt mindent csak amit feltétlen muszáj volt....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56360 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 09:16:08 »

Kik a lehúzósabbak, a taxisok vagy az autószerelők?

Igen!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56361 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 09:17:04 »

A kerékagyat csak az a négy csavar fogja? Ha azok eltávolítása után sem jön le, akkor csavarlazítóval, és kalapáccsal kell óvatosan leimádkozni?

Melyik négy...? Smiley

Igen, csak az. Az új felrakása előtt masszívan drótkefézd le a helyét.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #56362 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 09:24:58 »

Melyik négy...? Smiley

Igen, csak az. Az új felrakása előtt masszívan drótkefézd le a helyét.

AndyA

 nyes
Igen köszönöm, GSR is mondta hogy alaposan meg kell tisztítani. Viszont eszembe jutott még valami, a kerékcsavarok simán áttehetők az újba (vagy netán az új szettnek része az új csavar is) ?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56363 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 09:30:36 »

nyes
Igen köszönöm, GSR is mondta hogy alaposan meg kell tisztítani. Viszont eszembe jutott még valami, a kerékcsavarok simán áttehetők az újba (vagy netán az új szettnek része az új csavar is) ?

Illendő új csavart tenni.

Nem azért, mert leesik az új kerékagy, hanem azért, mert újabb 2-3-4-5 év után elfogy annyira a réginek a feje, hogy nem fogod tudni kicsavarni többé. Úgy kiszedni pedig nem vidám, nekem elhiheted. Ne kérdezd, honnan tudom. falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #56364 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 09:43:47 »

Illendő új csavart tenni.

Nem azért, mert leesik az új kerékagy, hanem azért, mert újabb 2-3-4-5 év után elfogy annyira a réginek a feje, hogy nem fogod tudni kicsavarni többé. Úgy kiszedni pedig nem vidám, nekem elhiheted. Ne kérdezd, honnan tudom. falbav

AndyA

Mármint kerékcsavart (a tőcsavar amire a felni megy), vagy a kerékagy csavarjait?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56365 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 09:53:39 »

Mármint kerékcsavart (a tőcsavar amire a felni megy), vagy a kerékagy csavarjait?

A kerékagyat tartó 4 csavart. Legrosszabb esteben Ford kereskedésben vagy Cromaxnál kapsz kb. egy ezresért. E12-es external Torx kell hozzá, 3/8-os, vagy fél collos, de hosszú, 10-12 cm-es (pl. BMW hengerfejcsavarhoz való tökéletes).

Az 5 db kerékcsavarnak benne kell lennie az agyban. Ha anélkül adták, akkor jól át lettél verve...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #56366 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 10:01:07 »

A kerékagyat tartó 4 csavart. Legrosszabb esteben Ford kereskedésben vagy Cromaxnál kapsz kb. egy ezresért. E12-es external Torx kell hozzá, 3/8-os, vagy fél collos, de hosszú, 10-12 cm-es (pl. BMW hengerfejcsavarhoz való tökéletes).

Az 5 db kerékcsavarnak benne kell lennie az agyban. Ha anélkül adták, akkor jól át lettél verve...

AndyA
Még nem vettem meg az újat, de akkor ha ilyen lesz, majd reklamálok  Smiley
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56367 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 10:17:25 »

Még nem vettem meg az újat, de akkor ha ilyen lesz, majd reklamálok  Smiley

Legjobb, ha olyat veszel, amihez mindkét féle csavar van. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #56368 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 11:56:42 »

Sziasztok!

Egy olyan problémám jött elő a szombati napon, hogy Ausztriában túrázgattunk és hazafele jövet minden előjel nélkül szétszaladt a ménes és elkezdett villogni az izzitásjelző lámpám.
Mindez olyan 110-120-es tempónál történt. Még azt sem mondanám, hogy nagyon megkergettem volna a szerpentineken.
Egyből nem ugrott be hogy mire utal a villogó izzításjelző, így nagyon félve hogy ottmarad fekve ahol megálltunk, de újraindítottam az autót. Lássanak csodát, beindult és minden rendeltetésszerűen működik. Hazaérkezés után egyből nekiálltam keresni, hogy mi lehetett a probléma. Egyből a szívemhez kaptam, hogy turbó vagy porlasztó....stb lehet a probléma. És emiatt vészüzembe kapcsolt a járgány.
Nos ma az első dolgom az volt, hogy rádugjam gépre és szépen megnézzem, hogy milyen hibakódot sikerült eltárolnia.

Jelentem semmilyent ......ugyanis nem volt eltárolt hibakód. Azt szeretném kérdezni, hogy tapasztalt e valaki hasonló problémát? Illetve lesz egy több mint 1000km-es túrám hétvégén. milyen óvintézkedést javasoltok előtte? Nem szeretnék vele sehol sem fekve maradni. ÉS így hibakód hiányába még ötletem sincs, hogy hol keressem a problémát.

Segítségeteket előre is köszönöm!

ZZ
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56369 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 12:12:05 »

Sziasztok!

Egy olyan problémám jött elő a szombati napon, hogy Ausztriában túrázgattunk és hazafele jövet minden előjel nélkül szétszaladt a ménes és elkezdett villogni az izzitásjelző lámpám.
Mindez olyan 110-120-es tempónál történt. Még azt sem mondanám, hogy nagyon megkergettem volna a szerpentineken.
Egyből nem ugrott be hogy mire utal a villogó izzításjelző, így nagyon félve hogy ottmarad fekve ahol megálltunk, de újraindítottam az autót. Lássanak csodát, beindult és minden rendeltetésszerűen működik. Hazaérkezés után egyből nekiálltam keresni, hogy mi lehetett a probléma. Egyből a szívemhez kaptam, hogy turbó vagy porlasztó....stb lehet a probléma. És emiatt vészüzembe kapcsolt a járgány.
Nos ma az első dolgom az volt, hogy rádugjam gépre és szépen megnézzem, hogy milyen hibakódot sikerült eltárolnia.

Jelentem semmilyent ......ugyanis nem volt eltárolt hibakód. Azt szeretném kérdezni, hogy tapasztalt e valaki hasonló problémát? Illetve lesz egy több mint 1000km-es túrám hétvégén. milyen óvintézkedést javasoltok előtte? Nem szeretnék vele sehol sem fekve maradni. ÉS így hibakód hiányába még ötletem sincs, hogy hol keressem a problémát.

Segítségeteket előre is köszönöm!

ZZ

Vidd magaddal az olvasót, és amikor legközelebb előjön (hamar elő fog, ne aggódj... Vagyis, izé, kezdj aggódni...) Akkor olvasd ki.

Meg előbb, mint utóbb, lesz belőle tárolt hibakód is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #56370 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 14:42:34 »

Abból a 25ezerből mennyit mentél te?
Azaz pontosabban csere után adta el nem sokkal? Mert akkor gyanús, hogy nem cserélt mindent csak amit feltétlen muszáj volt....

kb 15 az enyém belőle, viszont elég furfangos vétel volt. A tulajdonosa egy Németben dolgozó illető és az ottani szervizek egyikében cserélték az elmondása alapján majdnem 500ezer volt a javítás. Nem volt meg a számlája róla Smiley, de a kéttömegűvel azóta sincs semmi probléma, ez viszont most kezdett el szarakodni. Ma már nem is állt vissza a normális pozícióba. Annyira lent emel ki, hogy éppen csak, hogy tudok váltani. Nem akarom szétszedni egy csomó időm elmegy vele.  falbav  Most kezdem szombaton a 2 hét nyári szabimat és egyből szerelés legyen, na neee.!  Cry
Naplózva
gyalogkakukk75
Vendég
« Új hozzászólás #56371 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 14:59:51 »

Meg tudná valaki, hogy 5x112-es felnit mozgókúpos anyákkal fel tudok-e rakni 5x108 tőcsavarosra? Köszi!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #56372 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 15:03:01 »

Meg tudná valaki, hogy 5x112-es felnit mozgókúpos anyákkal fel tudok-e rakni 5x108 tőcsavarosra? Köszi!

Mivan?  wow1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #56373 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 15:21:48 »

Meg tudná valaki, hogy 5x112-es felnit mozgókúpos anyákkal fel tudok-e rakni 5x108 tőcsavarosra? Köszi!
A kerékcsavar távolság szerintem sok (4 mm),ha jól emlékszem 2 mm különbséget még elbír a mozgókúpos csavar.(Példa:Fiat bravá-nak 98-as az osztóköre a 100-as felni felrakható kúpos csavarral.)Ha nem jól tudom,majd javítanak: eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #56374 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 15:26:43 »

Meg tudná valaki, hogy 5x112-es felnit mozgókúpos anyákkal fel tudok-e rakni 5x108 tőcsavarosra? Köszi!

Persze, ha veszel hozzá osztókör módosítót is.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #56375 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 15:37:11 »

Persze, ha veszel hozzá osztókör módosítót is.
eljen
igen,ezt kihagytam. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
gyalogkakukk75
Vendég
« Új hozzászólás #56376 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 16:44:52 »

Értem, köszönöm!
És ki tudja a gyári Mk3-as 16-os alufelni szélességét, ET számát?
Naplózva
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #56377 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 17:09:07 »

Értem, köszönöm!
És ki tudja a gyári Mk3-as 16-os alufelni szélességét, ET számát?

6.5 coll széles a gyári és ET52.5 wave
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
gyalogkakukk75
Vendég
« Új hozzászólás #56378 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 17:25:31 »

Köszönöm szépen!
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #56379 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 21:16:16 »

Mostanában vettem észre, hogy fékezéskor nagyon visszaesik a fordulatszám kb 500-600 ra.
Néha a töltésjelző is kigyullad.
Ez mitől lehet? Alapjárati motor?
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #56380 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 21:23:23 »

Mostanában vettem észre, hogy fékezéskor nagyon visszaesik a fordulatszám kb 500-600 ra.
Néha a töltésjelző is kigyullad.
Ez mitől lehet? Alapjárati motor?
fékezéskor? kinyomott kuplungal fékezel, vagy hogy?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #56381 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 21:26:46 »

fékezéskor? kinyomott kuplungal fékezel, vagy hogy?
Igen, motorfék+fék, azután kuplung benyom és csak esik lefelé 500-ra.
Természetesen nem 500-ig engedem a motorfék+féket, hanem kb 1200-ig. Ezután nyomom be a kuplungot és ilyenkor esik nagyon le.
Mikor megáll az autó vissza 800-ra.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.14 hétfő, 21:30:10 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #56382 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 22:20:21 »

Vidd magaddal az olvasót, és amikor legközelebb előjön (hamar elő fog, ne aggódj... Vagyis, izé, kezdj aggódni...) Akkor olvasd ki.

Meg előbb, mint utóbb, lesz belőle tárolt hibakód is.

AndyA

Ma elautóztam kb 50 km-t városban és autópályán, de semmi sem történt. Minden flottul működött. Kaptam közben olyan infot is hogy az egr baszkurálhat, hogy el van dzsuvásodva. Ez elképzelhető? Illetve ha a turbónál a vákuumcső repedt, viszont jelenleg nem érzek teljesítményvesztést és az átlagnál nem is füstöl jobban.

Vélemény?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56383 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 22:41:29 »

Ma elautóztam kb 50 km-t városban és autópályán, de semmi sem történt. Minden flottul működött. Kaptam közben olyan infot is hogy az egr baszkurálhat, hogy el van dzsuvásodva. Ez elképzelhető? Illetve ha a turbónál a vákuumcső repedt, viszont jelenleg nem érzek teljesítményvesztést és az átlagnál nem is füstöl jobban.

Vélemény?

Ahol találgatni kell az a lotto.
Itt ellenőrizni kell a lehetséges hibákat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #56384 Dátum: 2014.07.15 kedd, 08:29:45 »

Ahol találgatni kell az a lotto.
Itt ellenőrizni kell a lehetséges hibákat.

No igen, de mint említettem egy nagyobb túrának így hogy nem tudom hogy egyáltalán mi a hiba, nem nagyon merek nekiindulni, illetve félve.
Nos hibakód híján nem nagyon tudok mit tenni, maximum leszedem az egr-t kipucolom, aztán várom a csodát, illetve a semmit. (Remélem:)
Naplózva
sunny
Vendég
« Új hozzászólás #56385 Dátum: 2014.07.15 kedd, 12:00:43 »

Sziaszok. Van egy mk3-as mondeom és az lenne a kérdésem hogy valaki tud e Kecskeméten bontva? És nem angol kasztnist a válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56386 Dátum: 2014.07.15 kedd, 12:04:34 »

Sziaszok. Van egy mk3-as mondeom és az lenne a kérdésem hogy valaki tud e Kecskeméten bontva? És nem angol kasztnist a válaszokat előre is köszönöm

Írd be inkább a Keres-kínálba, hogy mire lenne szükséged, ill. hívj fel bontósokat (sokan nem nagyon járnak ide, azért inkább telefon).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #56387 Dátum: 2014.07.15 kedd, 14:40:58 »

No igen, de mint említettem egy nagyobb túrának így hogy nem tudom hogy egyáltalán mi a hiba, nem nagyon merek nekiindulni, illetve félve.
Nos hibakód híján nem nagyon tudok mit tenni, maximum leszedem az egr-t kipucolom, aztán várom a csodát, illetve a semmit. (Remélem:)

Fejlemény. Leszedtem az egr-t, hát az eredeti átmérő kb felén láttam csak át. Kipucoltam, így meglátjuk mi eredménye lesz....rosszat nem hiszem hogy tettem vele.
Ha valakinek volt már hasonló problémája, megooszthatná velem a tapasztalatait  worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56388 Dátum: 2014.07.15 kedd, 15:12:45 »

Fejlemény. Leszedtem az egr-t, hát az eredeti átmérő kb felén láttam csak át. Kipucoltam, így meglátjuk mi eredménye lesz....rosszat nem hiszem hogy tettem vele.
Ha valakinek volt már hasonló problémája, megooszthatná velem a tapasztalatait  worship

A szívócsonkot is szedd le és pucold ki azt is. Ott is ugyanez lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56389 Dátum: 2014.07.15 kedd, 15:28:45 »

A szívócsonkot is szedd le és pucold ki azt is. Ott is ugyanez lesz.

AndyA

Plusz, ha mr szétszedted, akkor dugózd le az EGR szelepet és nem kell többet tisztítani.
Naplózva
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #56390 Dátum: 2014.07.15 kedd, 16:33:49 »

Sziasztok !

Érdeklődni szeretnék, van egy 2003as még facelift előtti lépcsőshátú mondeom (hátsó ablaktörlő + ablakmosó ugye nincsen benne) viszont van benne fényszórómosó berendezés.
Alaphibám az hogy az első ablakmosó nem működik, nem fröcsköli a vizet.
A szerelőm azt mondta, hogy az ablakmosó motor megadta magát és kiégett.
A kérdésem az lenne, hogy az ablakmosót és a fényszórómosót 2 külön motor hajtja ? vagy egy és ugyanaz ?
Mert ugye most ki kell cserélnem a fényszórómosó motort, és így nem tudom hogy milyet vegyek bele... ezért lenne jó tudnom, hogy külön van-e a 2 motor vagy sem ?
Az interneten (unix, bárdi, cromax) csak külön találtam meg őket, tehát van 3 féle motor ahogy én láttam: 1. ami csak első ablakmosó mosó motor, 2. ami első és hátsó ablak motor (kombinálva, ezen van gondolom a fehér és a fekete cső külön... legalábbis remélem:D ?!?!?) a 3. pedig külön a fényszórómosó motor.
Tehát külön vannak vagy egybe ?? (ablakmosó - fényszórómosó)

Előre is köszi a válaszokat !

Miki
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #56391 Dátum: 2014.07.15 kedd, 16:36:31 »

Sziasztok !

Érdeklődni szeretnék, van egy 2003as még facelift előtti lépcsőshátú mondeom (hátsó ablaktörlő + ablakmosó ugye nincsen benne) viszont van benne fényszórómosó berendezés.
Alaphibám az hogy az első ablakmosó nem működik, nem fröcsköli a vizet.
A szerelőm azt mondta, hogy az ablakmosó motor megadta magát és kiégett.
A kérdésem az lenne, hogy az ablakmosót és a fényszórómosót 2 külön motor hajtja ? vagy egy és ugyanaz ?
Mert ugye most ki kell cserélnem a fényszórómosó motort, és így nem tudom hogy milyet vegyek bele... ezért lenne jó tudnom, hogy külön van-e a 2 motor vagy sem ?
Az interneten (unix, bárdi, cromax) csak külön találtam meg őket, tehát van 3 féle motor ahogy én láttam: 1. ami csak első ablakmosó mosó motor, 2. ami első és hátsó ablak motor (kombinálva, ezen van gondolom a fehér és a fekete cső külön... legalábbis remélem:D ?!?!?) a 3. pedig külön a fényszórómosó motor.
Tehát külön vannak vagy egybe ?? (ablakmosó - fényszórómosó)

Előre is köszi a válaszokat !

Miki
jól gondolod, külön vannak. viszont lehet, hogy az ablaktörlő karodon van kikopva a gomb, ki kéne mérni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #56392 Dátum: 2014.07.15 kedd, 17:00:41 »

jól gondolod, külön vannak. viszont lehet, hogy az ablaktörlő karodon van kikopva a gomb, ki kéne mérni.

És amúgy a működése (vezérlése) is külön van ?
Mert mikor megvettem akkor az ablakmosó még ment, de a fényszórómosót akkor nem figyeltem.
Tehát most nem megy az ablakmosó, attól még a fényszórómosónak mennie kéne ha nyomom a gombot ? Smiley

Köszi !

Miki
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56393 Dátum: 2014.07.15 kedd, 17:34:29 »

És amúgy a működése (vezérlése) is külön van ?
Mert mikor megvettem akkor az ablakmosó még ment, de a fényszórómosót akkor nem figyeltem.
Tehát most nem megy az ablakmosó, attól még a fényszórómosónak mennie kéne ha nyomom a gombot ? Smiley

Köszi !

Miki

Ha a tompítottat is felkapcsoltad mellé, akkor igen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #56394 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:13:30 »

És amúgy a működése (vezérlése) is külön van ?
Mert mikor megvettem akkor az ablakmosó még ment, de a fényszórómosót akkor nem figyeltem.
Tehát most nem megy az ablakmosó, attól még a fényszórómosónak mennie kéne ha nyomom a gombot ? Smiley

Köszi !

Miki
Ha bírod a bütykölést,a kapcsoló után jöhet a szivattyú szétszedés  eplus2
http://mondeo.hu/index.php?topic=6338.0
Ha nem,akkor csere. hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #56395 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:15:25 »

jól gondolod, külön vannak. viszont lehet, hogy az ablaktörlő karodon van kikopva a gomb, ki kéne mérni.
Meg az is lehet, hogy ki van menve a biztije.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56396 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:26:24 »

Meg az is lehet, hogy ki van menve a biztije.

Szerinted mikor jön be? Érdemes megvárni?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #56397 Dátum: 2014.07.15 kedd, 22:29:10 »

Szerinted mikor jön be? Érdemes megvárni?  hehe
eplus2
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #56398 Dátum: 2014.07.16 szerda, 11:21:15 »

Sziasztok!
Az autóm gyárilag xenonos. Van rajt minden ami kell hozzá, kivéve a fényszóró mosót. Lökhárító csere volt még az előző tulajnál, de nem mosós a lökő került fel rá. Se a mosófejek, csövek nincsenek meg, gondolom másnak jobban kellett. Az ablakmosó tartályon két motor van. Az autó nemsokára műszakis lesz. Mennyire nézegetik a mosót egy Autóklub szintű vizsgánál?  Tapasztalat?
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56399 Dátum: 2014.07.16 szerda, 11:24:41 »

Sziasztok!
Az autóm gyárilag xenonos. Van rajt minden ami kell hozzá, kivéve a fényszóró mosót. Lökhárító csere volt még az előző tulajnál, de nem mosós a lökő került fel rá. Se a mosófejek, csövek nincsenek meg, gondolom másnak jobban kellett. Az ablakmosó tartályon két motor van. Az autó nemsokára műszakis lesz. Mennyire nézegetik a mosót egy Autóklub szintű vizsgánál?  Tapasztalat?

Elvileg mosó nélkül nem megy át a xenon... A gyakorlatban meg a fene tudja, mennyire kötözködnek. Előző tulajnál vizsgázott még így?

A lököst kivágni nem nagy ügy, a fúvókákat felszerelni sem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 [1128] 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.