Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 16:19:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 112   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1547996 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #2600 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 10:09:15 »

Ha lehet hinni ezeknek:

http://fordnewmodels.com/new-ford-mondeo-2018-release-date-price/

Lesz EU-ban 2.7V6 ecoboost...  taps taps
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2601 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 10:40:50 »

Ha lehet hinni ezeknek:

http://fordnewmodels.com/new-ford-mondeo-2018-release-date-price/

Lesz EU-ban 2.7V6 ecoboost...  taps taps

Cukorkával? Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #2602 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 11:24:13 »

Cukorkával? Cheesy


 vigyor3 vigyor3 karifaledes cukorka...



Összeraktam gyorsban egy bitdci-t, kombi, fehér metál, csak állófűtés + tolatóradar extrákkal. 13millió...  wow1 wow1 wow1

Ledlámpát meg ki sem lehet választani az estélájnhoz...  szomoru1 szomoru1


« Utoljára szerkesztve: 2018.03.05 hétfő, 11:42:01 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #2603 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 11:51:59 »

A germánok pimpelik 1000-el az MK5 - öt:

http://mondeo-mk5.de/gallery/index.php/ImageList/?pageNo=2&sortField=comments&sortOrder=DESC
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #2604 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 13:20:56 »

...
Összeraktam gyorsban egy bitdci-t, kombi, fehér metál, csak állófűtés + tolatóradar extrákkal. 13millió...  wow1 wow1 wow1

Ledlámpát meg ki sem lehet választani az estélájnhoz...  szomoru1 szomoru1
...

Árlista 13. oldal alja:

"ST-Line felszereltségi szint esetén az Adaptív LED fényszórórendszer az Individual
külső csomag rendelése esetén kerül az autóba."
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #2605 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 13:33:57 »

Árlista 13. oldal alja:

"ST-Line felszereltségi szint esetén az Adaptív LED fényszórórendszer az Individual
külső csomag rendelése esetén kerül az autóba."

De cool! Fizessem ki 2x a szpojlereket?  eljen eljen eljen 

Vagy 350K - ért kapok egy tetőszpojlert a csom.térajtóra, ledlámpát és napszívta díszléceket az ajtókra...  vigyor3 vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.05 hétfő, 13:38:13 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #2606 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 13:34:38 »

Argentínában legalább Mondeo-nak hívják:

https://www.autocosmos.com.ar/catalogo/vigente/ford/mondeo/titanium-20l-ecoboost-aut/161449

Kb. erre lehet számítani előreláthatólag idén második félévben...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #2607 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 13:48:04 »

Argentínában legalább Mondeo-nak hívják:

https://www.autocosmos.com.ar/catalogo/vigente/ford/mondeo/titanium-20l-ecoboost-aut/161449

Kb. erre lehet számítani előreláthatólag idén második félévben...
Ez azért messze van a 2.7V6tól...
Inkább azon kéne agyalni, hogy lehet belegyúrni a 3,2-es tdci-t a rangerből az mk5-be...
Na, majd az okosok felhomályosítanak...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2608 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 13:52:36 »

Ez azért messze van a 2.7V6tól...
Inkább azon kéne agyalni, hogy lehet belegyúrni a 3,2-es tdci-t a rangerből az mk5-be...
Na, majd az okosok felhomályosítanak...

Egyszerű...
Kiveszed a Ranger-ből és beteszed a Mondeo-ba. Köv kérdés? Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #2609 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 14:03:52 »

Egyszerű...
Kiveszed a Ranger-ből és beteszed a Mondeo-ba. Köv kérdés? Cheesy
taps  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #2610 Dátum: 2018.03.06 kedd, 08:14:03 »

Ez azért messze van a 2.7V6tól...
Inkább azon kéne agyalni, hogy lehet belegyúrni a 3,2-es tdci-t a rangerből az mk5-be...
Na, majd az okosok felhomályosítanak...

Jól megfogtad a lényeget Laci, de gyorsan el is dobtad...  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2611 Dátum: 2018.03.06 kedd, 09:02:00 »

Ez azért messze van a 2.7V6tól...
Inkább azon kéne agyalni, hogy lehet belegyúrni a 3,2-es tdci-t a rangerből az mk5-be...
Na, majd az okosok felhomályosítanak...

Nem akarnád Te ezt a 3.2est a Mondeóba.  Wink Eleve nem úgy van hangolva, amúgy meg Rangerekben: garancia időn belüli motorcserék, törések, stb miatt. Főtengely, vezérlés, ilyesmi. Apróságok.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #2612 Dátum: 2018.03.06 kedd, 09:55:07 »

Nem akarnád Te ezt a 3.2est a Mondeóba.  Wink Eleve nem úgy van hangolva, amúgy meg Rangerekben: garancia időn belüli motorcserék, törések, stb miatt. Főtengely, vezérlés, ilyesmi. Apróságok.  vigyor3

Ez az 5 hengeres réndzserblokk ford/psa fejlesztés? Állítólag tényleg nem egy sikertörténet...  szomoru1
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #2613 Dátum: 2018.03.06 kedd, 14:08:37 »

Nem akarnád Te ezt a 3.2est a Mondeóba.  Wink Eleve nem úgy van hangolva, amúgy meg Rangerekben: garancia időn belüli motorcserék, törések, stb miatt. Főtengely, vezérlés, ilyesmi. Apróságok.  vigyor3
ÓÓÓÓ, hát tudtam én eztet, csak csekkoltam, hogy figyeltek-é. Amúgy jó tudni, ha valaha ranger-t akarok majd venni.
De lehet, megvárom, míg lesz platos duster 4x4 long...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2614 Dátum: 2018.03.06 kedd, 17:33:27 »

Árlista 13. oldal alja:

"ST-Line felszereltségi szint esetén az Adaptív LED fényszórórendszer az Individual
külső csomag rendelése esetén kerül az autóba."
Nekem is ST Line van, +LED fényszórók.
Titanium x re lett a verda opcionalva.
A közel 14 misi volt elsö blikkre az opciokkal, azt lett 10,8 mire aláirtunk, ami nincs az adaptiv tempomat (na jo, belsö led se választhato szinü, de jo nekem a kék) + a sport ülések miatt hátvakaró+ üléshütés sincs. De ezek idáig nem hiányoztak.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #2615 Dátum: 2018.03.06 kedd, 19:49:41 »

Nekem is ST Line van, +LED fényszórók.
Titanium x re lett a verda opcionalva.
A közel 14 misi volt elsö blikkre az opciokkal, azt lett 10,8 mire aláirtunk, ami nincs az adaptiv tempomat (na jo, belsö led se választhato szinü, de jo nekem a kék) + a sport ülések miatt hátvakaró+ üléshütés sincs. De ezek idáig nem hiányoztak.


Ez mekkora genyóság, hogy sportüléshez, meg nembőr székhez (alcantara jobban bejön) nincs seggszellőztetés rinya

Mk3-nál szövezhet, illetve mk4-nél alcantara sportüléshez is volt szellőzés.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #2616 Dátum: 2018.03.07 szerda, 10:35:53 »

Sziasztok!

Full felszereléssel, túl szép, hogy igaz legyen?
Mi a véleményetek erről a mondiról?
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_titanium-s_powershift_full_extra-alkalmi_ar-12648597
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2617 Dátum: 2018.03.07 szerda, 11:32:19 »

Sziasztok!

Full felszereléssel, túl szép, hogy igaz legyen?
Mi a véleményetek erről a mondiról?
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_titanium-s_powershift_full_extra-alkalmi_ar-12648597
Mi ebben a túl szép? Egy két és fél éves autó lejárt okmányokkal? Egy ilyen igénytelen eladóval, aki nemhogy a kereket nem javíttatja meg, de még a sarat sem takarítja ki mielőtt lefényképezi a 4misire tartott értéktárgyát?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #2618 Dátum: 2018.03.07 szerda, 12:19:53 »

Mi ebben a túl szép? Egy két és fél éves autó lejárt okmányokkal? Egy ilyen igénytelen eladóval, aki nemhogy a kereket nem javíttatja meg, de még a sarat sem takarítja ki mielőtt lefényképezi a 4misire tartott értéktárgyát?


Egyébként hogy tud 2,5 év után lejárni a magyar okmány?
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #2619 Dátum: 2018.03.07 szerda, 12:33:54 »

Egyébként hogy tud 2,5 év után lejárni a magyar okmány?
valószínűleg úgy, hogy nincs neki magyar okmánya

itthon nem csak 150 és 180 lovas 2.0tdci mk5 van?
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.07 szerda, 12:35:39 írta G_B » Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #2620 Dátum: 2018.03.07 szerda, 12:37:43 »

Sziasztok!

Full felszereléssel, túl szép, hogy igaz legyen?
Mi a véleményetek erről a mondiról?
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_titanium-s_powershift_full_extra-alkalmi_ar-12648597

Az én preferenciáim szerint ez egy tipikus 30km - es körben kerülendő vödör csavar.

- Igénytelen tulaj, a kerékre 3 évnyi fékpor van ráégve, a kocsi belül egy malacól
- Tit-s hez semmi köze, nincs ilyen felszereltségi szint MK5 - ből
- Full felszereléstől nagyon messze van
- 150%, hogy átk*rás, vagy annyi baja volt már vele, hogy mindegy, de vigyék, mert gyűlöli tiszta szívből

Ez semmiképp ne szegje kedved és nézd meg, ha tetszik!

 wave wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #2621 Dátum: 2018.03.07 szerda, 12:39:22 »

Mi ebben a túl szép? Egy két és fél éves autó lejárt okmányokkal? Egy ilyen igénytelen eladóval, aki nemhogy a kereket nem javíttatja meg, de még a sarat sem takarítja ki mielőtt lefényképezi a 4misire tartott értéktárgyát?


 eljen Egyszerre csavartuk ki az akkuból a csavarokat és engedtük rá a savat!

 2funny 2funny 2funny
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2622 Dátum: 2018.03.07 szerda, 12:49:55 »

Ez mekkora genyóság, hogy sportüléshez, meg nembőr székhez (alcantara jobban bejön) nincs seggszellőztetés rinya

Mk3-nál szövezhet, illetve mk4-nél alcantara sportüléshez is volt szellőzés.
Nekem a legnagyobb dilemma az állandó kompromisszumok voltak a rendeléskor.
Ami a leginkább negativum, hogy a miért nem rendelhetö ez vagy az, senki nem tudta.(még a Voldemortként emlegetett Ford Hungaria sem)
Használtban nem tudtam nézni olyat amit szerettem volna(mert nincs), újba meg nem tudok olyat beletenni  mind ami jo dolog.
Soktizmilláért persze lenne offverda, de volt egy fájdalomküszöb amit nem akartam átlépni. Végül is ami lett azzal elégedett vagyok idáig.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #2623 Dátum: 2018.03.07 szerda, 12:58:17 »

Nekem a legnagyobb dilemma az állandó kompromisszumok voltak a rendeléskor.
Ami a leginkább negativum, hogy a miért nem rendelhetö ez vagy az, senki nem tudta.(még a Voldemortként emlegetett Ford Hungaria sem)
Használtban nem tudtam nézni olyat amit szerettem volna(mert nincs), újba meg nem tudok olyat beletenni  mind ami jo dolog.
Soktizmilláért persze lenne offverda, de volt egy fájdalomküszöb amit nem akartam átlépni. Végül is ami lett azzal elégedett vagyok idáig.

Naja...
Végülis kompromisszumként lett hátvakarós bőrszék (remélem nem fogom utálni), meg kihagytam az ütközésgátlót (a hővédő szélvédő fontosabb).
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2624 Dátum: 2018.03.07 szerda, 13:15:25 »

valószínűleg úgy, hogy nincs neki magyar okmánya

itthon nem csak 150 és 180 lovas 2.0tdci mk5 van?

nem, van a dupla turbós is. 200+ lóerővel.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2625 Dátum: 2018.03.07 szerda, 13:17:46 »

Mi ebben a túl szép? Egy két és fél éves autó lejárt okmányokkal? Egy ilyen igénytelen eladóval, aki nemhogy a kereket nem javíttatja meg, de még a sarat sem takarítja ki mielőtt lefényképezi a 4misire tartott értéktárgyát?


Itt kezdte el felrakni a téli gumit, a bal hátsóval kezdte, de gyorsan lőtt róla pár fotót.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #2626 Dátum: 2018.03.07 szerda, 13:55:40 »

Itt kezdte el felrakni a téli gumit, a bal hátsóval kezdte, de gyorsan lőtt róla pár fotót.  vigyor3
És menetközben, ahogy kiszállt, összesározta a kocsit...  Cheesy Cheesy
Szvsz: Finger weg!!!
Használtautó vásárlást elkapkodni nem szabad. Aki: gyorsan csak ma, csak ennyiért, holnap már nem stb... azt az autót más madárnak kell meghagyni!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #2627 Dátum: 2018.03.07 szerda, 15:17:33 »

Nekem a legnagyobb dilemma az állandó kompromisszumok voltak a rendeléskor.
Ami a leginkább negativum, hogy a miért nem rendelhetö ez vagy az, senki nem tudta.(még a Voldemortként emlegetett Ford Hungaria sem)
Használtban nem tudtam nézni olyat amit szerettem volna(mert nincs), újba meg nem tudok olyat beletenni  mind ami jo dolog.
Soktizmilláért persze lenne offverda, de volt egy fájdalomküszöb amit nem akartam átlépni. Végül is ami lett azzal elégedett vagyok idáig.

Szia!

Az A6 vagy Mondeo meg jobban érzetre?  eplus2 eplus2 eplus2

 wave wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #2628 Dátum: 2018.03.07 szerda, 17:05:39 »

Szia!

Az A6 vagy Mondeo meg jobban érzetre?  eplus2 eplus2 eplus2

 wave wave wave
a mondeó.legalább is érzetre.más a motor karakterisztikája.Hamar megjön a turbónyomás,és a maxi nyomaték.

Egyszerre volt az mk3-as mondim,meg egy 2.5 180le-s quattro triptonic A6-om.Az nagyon vissza van fogva a mondi 130pacijához képest.
A hatosok 3000ccm felett kezdenek finomak lenni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2629 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 08:07:55 »

Szia!

Az A6 vagy Mondeo meg jobban érzetre?  eplus2 eplus2 eplus2

 wave wave wave
Értem a célzást smile

Mondeo a kategoriájában jó helyen van, ha a hasonszörü off társait nézem, mindenképp.
Automata válto tapasztalatom szerint ha hideg a motor, nem engedi gyilkolni D ben olyankor lusta sztem + biztos igy van jól. worship
Powershift már döfi, van hatásos motorfék, vagy gyorsitáskor egyet vissza padlo, utána lehet rakni neki a jobb kézzel.
Duplaturbo nál érdekes, mert lehet vissza se kéne pakolni, alacsony fordulat tartományban is van kraft.
Tehát érzetre ahogy figyelgettem mindegy is épp hol van a válto,/rpm gyorsitáskor.

Offa6.
SLine meggyözö. 350 paci összkeréken, na.
De az+ nem Mondeo kategoria.  Wink
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #2630 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 17:17:58 »

Értem a célzást smile

Mondeo a kategoriájában jó helyen van, ha a hasonszörü off társait nézem, mindenképp.
Automata válto tapasztalatom szerint ha hideg a motor, nem engedi gyilkolni D ben olyankor lusta sztem + biztos igy van jól. worship
Powershift már döfi, van hatásos motorfék, vagy gyorsitáskor egyet vissza padlo, utána lehet rakni neki a jobb kézzel.
Duplaturbo nál érdekes, mert lehet vissza se kéne pakolni, alacsony fordulat tartományban is van kraft.
Tehát érzetre ahogy figyelgettem mindegy is épp hol van a válto,/rpm gyorsitáskor.

Offa6.
SLine meggyözö. 350 paci összkeréken, na.
De az+ nem Mondeo kategoria.  Wink

 eljen

Komolyan azt hittem, hogy van egy MK5 meg egy A6 - od...  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mumus1986
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #2631 Dátum: 2018.03.18 vasárnap, 20:35:09 »

https://www.ford.co.uk/owner/resources-and-support/sync-bluetooth/update#/status/


Letölthető a sync 3 3.0.
Naplózva
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #2632 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 11:33:39 »

És tényleg Smiley
Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #2633 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 14:42:58 »

És tényleg Smiley

Alvázszámot kell beírni a keresőbe?  Roll Eyes
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #2634 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 18:22:13 »

Igen. Utána egy zip-et tudsz letölteni... Letöltöttem, frissítettem, kb. 20-25 perc volt...
SYNCGen3.0_3.0.18025

Alvázszámot kell beírni a keresőbe?  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.19 hétfő, 18:23:50 írta Scaty » Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #2635 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 23:06:16 »

Nem olvasom, csak esetenként az mk5 topicot, de nézegetem az mk5-öket, továbbá olvasom a népítéleteket...

szerintetek ez igaz lehet? Ugyan vignale, de...

http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2015/premium_szintu_atveres/

Bocs, ha már volt, s kérlek jelezzétek, s akkor törlöm!!! Csak kíváncsi vagyok, mit mondtok rá, ha még nem olvastátok...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2636 Dátum: 2018.03.20 kedd, 07:34:07 »

Nem olvasom, csak esetenként az mk5 topicot, de nézegetem az mk5-öket, továbbá olvasom a népítéleteket...

szerintetek ez igaz lehet? Ugyan vignale, de...

http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2015/premium_szintu_atveres/

Bocs, ha már volt, s kérlek jelezzétek, s akkor törlöm!!! Csak kíváncsi vagyok, mit mondtok rá, ha még nem olvastátok...
Ha volt is ez már, nekem új.

Elolvastam. Ezekkel a népítéletekkel egy gondolat fut az emberen, hogy mindig azok irnak akiknek vmi problémájuk volt. Nem mondhatom, mert nem voltam ott, hogy ne lenne valós.
Az egy panaszra meg van másik 10e autós akik elégedettek.

Nos, a cikkböl olvasott verdából nekem a moci/váltó ami egyezik. Idáig nekem bejött, és akik ültek már a kocsimban is mondták h ez nagyon megy. Nem mondom h nincs jobb, erösebb, gyorsabb(az említett Octavia k váltòja nagyon eltalált, tehát az úton nem feltétlenül a nagyobb számokban van mindig a frankó), de ezt a kasznit a 210 paci szépen viszi elöre.

A Navi ami van gyárilag tényleg gáz, a frissités után kíváncsi leszek, mert olyan út pl amit a kocsi legyártása elött 2 éve adtak át a Navigácion fehér folt.

Fémes, csiszoló hang nekem is volt, amikor felkerültek a téli papucsok, és igazodott a féktárcsa lemez. De erröl a jelenségröl sztem majdnem mindenkinek van sztorija, márkától függetlenül.

A többi müszaki témában nem tudok nyilatkozni, hisz nagyon “fiatalok“ vagyunk. A Hétvégén Zebegênybe megyünk túrázni, sztem addigra beleugrik a 22e km.
Se féktárcsa kopás, se menetszél zaj, se bádog hang, se panoráma tetö nyöszörgést nem tapasztaltam, eddig.
Vezetö ülés hát támla mintha nyüszögne, de majd figyelem. 90% ban autópályán poroszkálunk, ott meg nincs ez, de 2 hete Bánkúton mintha lett volna az egyenletlen úton vmi.

Szervíz.
Ezzel megint csak elfogult vagyok, elözö MKIII asomat 11 éven keresztül a miskolci Ford Vagép be szervizeltettem a 26 os föutnál, ezt az MKV öt is oda fogom vinni.
Tök normálisak voltak, aki elvitte a verdát szerelö, mondtam neki elötte(olajcserére jártunk csak) megbeszéltem vele hogy az emelön megnézném az alját. Mikor megemelte, kijött értem az ügyfélváróba, odakisért, azt elöttem mozgatta meg a szilenteket, néztük át együtt az alját.

Kv. Nekem se volt ingyen. 120 HUF ba került.
De ha kv t akarok inni nem a szervizbe megyek. Vannak persze olyan márkák, ahol kv, üdcsi, ásványvíz, szendvics is jár az ügyfélnek+monitoron nézheti a váròban hogy mit csinálnak egy olajcserén a kocsival, de én ezt a végén nem szeretném vastagon megfizetni...

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #2637 Dátum: 2018.03.20 kedd, 08:27:36 »

Nem olvasom, csak esetenként az mk5 topicot, de nézegetem az mk5-öket, továbbá olvasom a népítéleteket...

szerintetek ez igaz lehet? Ugyan vignale, de...

http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2015/premium_szintu_atveres/

Bocs, ha már volt, s kérlek jelezzétek, s akkor törlöm!!! Csak kíváncsi vagyok, mit mondtok rá, ha még nem olvastátok...

Ez az irás úgy meg van irva szakmailag,hogy nehéz elhinni ezt sima autós user irta.
(egy helyen ugyan utalt arra,hogy technikai ***..de akkor is)
Olyan ez a cikk mintha lehúzás lenne,de lehet tévedek.  smile
Ha igaz lenne a hozzáértése, sztem alapból nem MK5-öt vesz  vigyor3 smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #2638 Dátum: 2018.03.20 kedd, 18:51:25 »

Igen. Utána egy zip-et tudsz letölteni... Letöltöttem, frissítettem, kb. 20-25 perc volt...
SYNCGen3.0_3.0.18025


Köszi az infót! Nekem is simán sikerült!  nyes worship worship worship
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #2639 Dátum: 2018.03.20 kedd, 19:44:22 »

Lehet, h tényleg értett az autókhoz, de amit leírt, ha igaz, akkor ténykérdés, s szomorú, mert azért - ha jól tudom - mk4 esetében nem volt ilyen negatív fogadtatás.

Az, hogy KV-val megkínálják az embert számomra is az autó szempontjából irreleváns, de pld. a Di-Fernél, ha egy Toyotát (s nem KIA-t)  viszek eredetiségvizsgálatra, akkor is kapok KV-t Smiley

Ez az irás úgy meg van irva szakmailag,hogy nehéz elhinni ezt sima autós user irta.
(egy helyen ugyan utalt arra,hogy technikai ***..de akkor is)
Olyan ez a cikk mintha lehúzás lenne,de lehet tévedek.  smile
Ha igaz lenne a hozzáértése, sztem alapból nem MK5-öt vesz  vigyor3 smile
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2640 Dátum: 2018.03.20 kedd, 19:54:43 »

Nem olvasom, csak esetenként az mk5 topicot, de nézegetem az mk5-öket, továbbá olvasom a népítéleteket...

szerintetek ez igaz lehet? Ugyan vignale, de...

http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2015/premium_szintu_atveres/

Bocs, ha már volt, s kérlek jelezzétek, s akkor törlöm!!! Csak kíváncsi vagyok, mit mondtok rá, ha még nem olvastátok...

Simán hihető, és csak megerősíteni tudnám.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #2641 Dátum: 2018.03.20 kedd, 20:14:43 »

Az, hogy egy gyár új és a munkásokat be kell tanítani, ráadásul Spanyolországban, ami nem megy úgy, ahogy kell, egy dolog. Ebből az következik, hogy az autók minősége nem lesz olyan, mint annó Genkben gyártott ősöké. De az már szerintem elfogadhatatlan, ahogy az Ügyfelet kezelik...Egy Vignale nem is 6-8 millió forint...Meg ráadásul a Vignale, ha minden igaz, az átmegy egy további minőség-ellenőrzésen is. Szóval akkor ennyire gáz az Mk5 pld. 1.6 Ecoboost-tal is? A gond velem egyébként az, hogy 2-3 évente megunom az autókat, s ha még Blau4 teljesen jó is, olykor vágyik az ember egy újra. Smiley

Simán hihető, és csak megerősíteni tudnám.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2642 Dátum: 2018.03.20 kedd, 20:21:57 »

Az, hogy egy gyár új és a munkásokat be kell tanítani, ráadásul Spanyolországban, ami nem megy úgy, ahogy kell, egy dolog. Ebből az következik, hogy az autók minősége nem lesz olyan, mint annó Genkben gyártott ősöké. De az már szerintem elfogadhatatlan, ahogy az Ügyfelet kezelik...Egy Vignale nem is 6-8 millió forint...Meg ráadásul a Vignale, ha minden igaz, az átmegy egy további minőség-ellenőrzésen is. Szóval akkor ennyire gáz az Mk5 pld. 1.6 Ecoboost-tal is? A gond velem egyébként az, hogy 2-3 évente megunom az autókat, s ha még Blau4 teljesen jó is, olykor vágyik az ember egy újra. Smiley


A vignale egy krómozott pharasztvakítás. És sajnos nem csak az összeszerelés minősége lett xar, hanem az alapanyagok is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #2643 Dátum: 2018.03.20 kedd, 22:35:58 »

A vignale egy krómozott pharasztvakítás. És sajnos nem csak az összeszerelés minősége lett xar, hanem az alapanyagok is.
Egy éve ezt mondta a fordos figura a Váci úton, mikor beugrottam megnézni törleit... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #2644 Dátum: 2018.03.20 kedd, 23:49:43 »

Egy éve ezt mondta a fordos figura a Váci úton, mikor beugrottam megnézni törleit... 

A prémimum Fordot úgy hívják, hogy LINCOLN.

A Vignale koncepciót szerintem nem gondolták át. Ez kb. olyan mintha a múlt évtizedek GHIA verzióit  posthumus  prémiummá léptetnék elő.

A kék ovál sehol a világon nem lesz soha prémium autó, bármennyire is szeretem. Mint ahogyan a Nissan, vagy a Toyota sem lesz az.

De a Lexus,Infinity és a Lincoln prémium autók...

A Lincoln MKZ a prémuim Mondeo.  A vicc, hogy annyiba kerül kint mint itthon egy jobban felszerelt Mondeo, tehát cca. 11-12M
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #2645 Dátum: 2018.03.21 szerda, 00:09:59 »


http://www.motortrend.com/cars/ford/fusion/2017/2017-ford-fusion-sport-ecoboost-first-test-review/

Jó szórakozást a fenti cikkhez. Főleg Audistáknak Smiley

Bár ez továbbra is egy Ford. Persze a 350 Lóerő 4 kerék meghajtással már szinte az X szárnyú vadász gépeket idézi a Star Wars-ból ha egy (S Line) Audiról beszélünk. Smiley

De 325 lóerő bár csak Ford lóerő 4 kerékhajtással azért létezik Ámerikai testvér modellünknél. 2.7 V6 ikerturbó 4 kerék meghajtással. 5.3 százra.
40.000 Dodó rendesen felszerelve, azaz 10M HUF.






Értem a célzást smile

Mondeo a kategoriájában jó helyen van, ha a hasonszörü off társait nézem, mindenképp.
Automata válto tapasztalatom szerint ha hideg a motor, nem engedi gyilkolni D ben olyankor lusta sztem + biztos igy van jól. worship
Powershift már döfi, van hatásos motorfék, vagy gyorsitáskor egyet vissza padlo, utána lehet rakni neki a jobb kézzel.
Duplaturbo nál érdekes, mert lehet vissza se kéne pakolni, alacsony fordulat tartományban is van kraft.
Tehát érzetre ahogy figyelgettem mindegy is épp hol van a válto,/rpm gyorsitáskor.

Offa6.
SLine meggyözö. 350 paci összkeréken, na.
De az+ nem Mondeo kategoria.  Wink
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2646 Dátum: 2018.03.21 szerda, 06:28:36 »

A prémimum Fordot úgy hívják, hogy LINCOLN.

A Vignale koncepciót szerintem nem gondolták át. Ez kb. olyan mintha a múlt évtizedek GHIA verzióit  posthumus  prémiummá léptetnék elő.

A kék ovál sehol a világon nem lesz soha prémium autó, bármennyire is szeretem. Mint ahogyan a Nissan, vagy a Toyota sem lesz az.

De a Lexus,Infinity és a Lincoln prémium autók...

A Lincoln MKZ a prémuim Mondeo.  A vicc, hogy annyiba kerül kint mint itthon egy jobban felszerelt Mondeo, tehát cca. 11-12M

Stimmt.
De azt nem szabad elfelejteni, h a tengeren túli árakat(meg gazdaságilag állami tüdön tartott) a gk kereskedelmi filozofiáját ne hadsonlitsuk az öreg kontinens fájdalomdijaihoz. Mert más a gazdasági környezet.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2647 Dátum: 2018.03.21 szerda, 18:37:52 »

Stimmt.
De azt nem szabad elfelejteni, h a tengeren túli árakat(meg gazdaságilag állami tüdön tartott) a gk kereskedelmi filozofiáját ne hadsonlitsuk az öreg kontinens fájdalomdijaihoz. Mert más a gazdasági környezet.


Meg azt sem, hogy az AndrewJ által felsorolt márkák azok "házon belüli" "prémiumok".
Az igazi prémiumoktól fényévekre vannak ezek is (technikailag mindenképpen, de luxurylag is).
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.21 szerda, 18:42:52 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2648 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 15:43:08 »

Meg azt sem, hogy az AndrewJ által felsorolt márkák azok "házon belüli" "prémiumok".
Az igazi prémiumoktól fényévekre vannak ezek is (technikailag mindenképpen, de luxurylag is).

Ezt elmondhatjuk bármelyik EU s autogyár tengeren túli modelljeiröl.
Egyik kollégám bömös fan. De csak olyat vesz amit ámérikába szánták.
Azt mondja sokkal finomabb, prémium anyagokat használnak fel bennük. Az amúgy sem fapados eu s modellekhez képest is.

Volt egy HR s Manager ünk, amcsi anyacégtöl jött.
A flotta Manager szerzett neki egy Octavia RS t(itteni fönökeink sima Octavia jartak) , kiszáll az elsö kör után a csávo, odadobta az indito kulcsot flegman a flottas fönöknek, azt annyit mondott neki: a hengerek száma az 8. hehe
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2649 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 19:26:44 »

Ezt elmondhatjuk bármelyik EU s autogyár tengeren túli modelljeiröl.
Egyik kollégám bömös fan. De csak olyat vesz amit ámérikába szánták.
Azt mondja sokkal finomabb, prémium anyagokat használnak fel bennük. Az amúgy sem fapados eu s modellekhez képest is.

Volt egy HR s Manager ünk, amcsi anyacégtöl jött.
A flotta Manager szerzett neki egy Octavia RS t(itteni fönökeink sima Octavia jartak) , kiszáll az elsö kör után a csávo, odadobta az indito kulcsot flegman a flottas fönöknek, azt annyit mondott neki: a hengerek száma az 8. hehe


 taps taps taps hehe hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 112   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.