Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:17:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
251
252
253
254
255
256
257
[
258
]
259
260
261
262
263
264
265
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4656375 alkalommal)
0 Felhasználó és 260 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12850 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 10:35:49 »
Idézetet írta: lacee832 - 2017.09.07 csütörtök, 09:55:35
sziasztok 1.8. (125LE) benzines mondeót nézek. vezetett szervízkönyves magyar származású ~230E km futással. Mennyire lehet lukara futni egy ilyen mondeóval? Milyen várható kiadások nagyszervízek várhatóak ennyi futás után. (kettőstömegű pl) olvastam a szívósor részeinek kopását, letörését ez kb mennyire valószínű és mennyi használat után fordul elő?
előre is köszönöm a válaszokat!
Ha ez mellett döntesz, nekem az egyik javaslatom az, ha eljön a kettőstömegű+kuplung+kinyomócsapágy csere ideje, (ez bármelyik másik autótípusnál eljön ha tetszik, ha nem) akkor a kettőstömegűt cseréltesd ki egytömegűre és egy költségesebb alkatrészről le van a gond. Amúgy ha meg van a kiválasztott, akkor célszerű elvinni egy olyan szerelőhöz, (vagy olyan valakivel menni megnézni) aki már látott mondeot és átnézetni vele, mielőtt megveszed.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12851 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 10:39:14 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.09.07 csütörtök, 10:35:49
Ha ez mellett döntesz, nekem az egyik javaslatom az, ha eljön a kettőstömegű+kuplung+kinyomócsapágy csere ideje, (ez bármelyik másik autótípusnál eljön ha tetszik, ha nem) akkor a kettőstömegűt cseréltesd ki egytömegűre és egy költségesebb alkatrészről le van a gond. Amúgy ha meg van a kiválasztott, akkor célszerű elvinni egy olyan szerelőhöz, (vagy olyan valakivel menni megnézni) aki már látott mondeot és átnézetni vele, mielőtt megveszed.
ez jól hangzik, de vannak olyan váltók, amik nem túl jól tolerálják az ilyen átalakítást
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12852 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 10:44:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.07 csütörtök, 10:39:14
ez jól hangzik, de vannak olyan váltók, amik nem túl jól tolerálják az ilyen átalakítást
Pl.nyelestengely csapágy.
115 k a luk készlet postával,kettőstömegű, kinyomó meg minden:
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-MK3-1-8-16v-2000-2007-Luk-Dual-Mass-Flywheel-3PC-Clutch-Kit-W-CSC/291750447417?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649
a sima lendítőkerékkel (solid mass flywheel) kb. 35k val olcsóbb. Akkor inkább venném a hagyományost.
De remélem nem kell egyenlőre.......
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.07 csütörtök, 10:51:57 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12853 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 10:46:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.07 csütörtök, 10:39:14
ez jól hangzik, de vannak olyan váltók, amik nem túl jól tolerálják az ilyen átalakítást
A kettővel ezelőtti mondeomnak (2001-es, 110LE-s 1.8-as) semmi baja nem volt az egytömegűvel (kuplungcserekor derült ki, hogy az van benne). Már azzal vettem meg, beletettem 100e km-t (óra szerint 210e km-rel és én nem tekertem), mielőtt eladtam és a váltónak semmi baja nem volt.
Naplózva
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12854 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 10:56:37 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.09.07 csütörtök, 10:46:24
A kettővel ezelőtti mondeomnak (2001-es, 110LE-s 1.8-as) semmi baja nem volt az egytömegűvel (kuplungcserekor derült ki, hogy az van benne). Már azzal vettem meg, beletettem 100e km-t (óra szerint 210e km-rel és én nem tekertem), mielőtt eladtam és a váltónak semmi baja nem volt.
Ez lehetséges, de akkor minek teszik bele a kettőstömegűt? (jó most tudom mi a szerepe) amikor jóval drágább az előállítási költsége mint a sima lendkeréknek.
És a szívósorba a lapátokat, amikor semmi értelme, hogy benne legyen, nem változik semmi stb.. (mondják sokan)
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12855 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 10:59:12 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.09.07 csütörtök, 10:46:24
A kettővel ezelőtti mondeomnak (2001-es, 110LE-s 1.8-as) semmi baja nem volt az egytömegűvel (kuplungcserekor derült ki, hogy az van benne). Már azzal vettem meg, beletettem 100e km-t (óra szerint 210e km-rel és én nem tekertem), mielőtt eladtam és a váltónak semmi baja nem volt.
nem azokról a váltókról beszélek, amiből volt gyárilag smf verzió. mtx75ök pl pont ilyen, hogy mind2 fajtával volt belőle. mmt6-ból viszont csak dmf volt, azok nem is bírják az smf-t hosszútávon. vag csoport 6os váltói is ilyenek, azok se bírják. erre írtam, hogy szép az elmélet, csak utána amikor váltót is kell hozzá venni nem lesz senki mosolya se őszinte
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12856 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 11:00:54 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.07 csütörtök, 10:56:37
Ez lehetséges, de akkor minek teszik bele a kettőstömegűt? (jó most tudom mi a szerepe) amikor jóval drágább az előállítási költsége mint a sima lendkeréknek.
És a szívósorba a lapátokat, amikor semmi értelme, hogy benne legyen, nem változik semmi stb.. (mondják sokan)
ez mind mind a komfort miatt kerül bele. dmf-el nincsenek olyan rezgések, hullámok, a variálható szívósor meg alsóbb fordulatokon nyomatékosabb. ha kiszeded nagy fordulaton nem fogsz különbséget észrevezzni, lent viszont nyomatékszegényebb nélküle és jó eséllyel még többet is eszik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12857 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 11:06:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.07 csütörtök, 11:00:54
ez mind mind a komfort miatt kerül bele. dmf-el nincsenek olyan rezgések, hullámok, a variálható szívósor meg alsóbb fordulatokon nyomatékosabb. ha kiszeded nagy fordulaton nem fogsz különbséget észrevezzni, lent viszont nyomatékszegényebb nélküle és jó eséllyel még többet is eszik
Egyetértek.
Én személy szerint nem sajnálnám rá azt a plusz pénzt, és a dmf-es változat mellett döntenék.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12858 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 11:28:35 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.07 csütörtök, 10:56:37
Ez lehetséges, de akkor minek teszik bele a kettőstömegűt? (jó most tudom mi a szerepe) amikor jóval drágább az előállítási költsége mint a sima lendkeréknek.
És a szívósorba a lapátokat, amikor semmi értelme, hogy benne legyen, nem változik semmi stb.. (mondják sokan)
Normál user érzékeléséhez képest nem változik semmi és fogyasztásban sem. (Aki jobban ismeri, tudja az észrevehet valamit.)
Mérő padon, adatokban igen és ez számított a gyártásnál. Meg el lehet mondani, hogy ebbe az is van!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12859 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 11:33:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.07 csütörtök, 11:00:54
ez mind mind a komfort miatt kerül bele. dmf-el nincsenek olyan rezgések, hullámok, a variálható szívósor meg alsóbb fordulatokon nyomatékosabb. ha kiszeded nagy fordulaton nem fogsz különbséget észrevezzni, lent viszont nyomatékszegényebb nélküle és jó eséllyel még többet is eszik
Ráadásul normál használat mellett ~250e az élettartama benzineseknél. Tehát a csere után elég sokáig nincs vele probléma.
~1800 alatt adna nyomaték többletet, de nagyon gyorsan átlépi ezt a tartományt. Így igazából indifferens. Ha minden jól van megcsinálva semmi fogyasztás növekedés sincs. (Sejted honnan tudom.
)
Aki 2000-es fordulat alatt akar autózni, az meg is érdemli. Ez a dízelre is igaz.....pedig ott a sok faxság, hogy már 1600 körül erőlteti, hogy válts feljebb,a ztán visszaesik a fordulat 1200 körülre és kínlódik a motor. Bravo!
De alacsonyabb a káros anyag kibocsájtás az alacsonyabb fordulatszám miatt. Erről szól ez..... nem a motor kedvezőbb üzemállapotáról.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12860 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 11:51:20 »
Idézetet írta: Remek Elek - 2017.09.07 csütörtök, 11:28:35
Normál user érzékeléséhez képest nem változik semmi és fogyasztásban sem. (Aki jobban ismeri, tudja az észrevehet valamit.)
Mérő padon, adatokban igen és ez számított a gyártásnál. Meg el lehet mondani, hogy ebbe az is van!
ahogy írod, észrevehet lenni. nyílván nem az fogja észrevenni, aki első és valszeg utolsó mk3 mondeot vezette, hanem akinek van összehasonlítási alapja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12861 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 11:55:52 »
Idézetet írta: Remek Elek - 2017.09.07 csütörtök, 11:33:21
Ráadásul normál használat mellett ~250e az élettartama benzineseknél. Tehát a csere után elég sokáig nincs vele probléma.
~1800 alatt adna nyomaték többletet, de nagyon gyorsan átlépi ezt a tartományt. Így igazából indifferens. Ha minden jól van megcsinálva semmi fogyasztás növekedés sincs. (Sejted honnan tudom.
)
Aki 2000-es fordulat alatt akar autózni, az meg is érdemli. Ez a dízelre is igaz.....pedig ott a sok faxság, hogy már 1600 körül erőlteti, hogy válts feljebb,a ztán visszaesik a fordulat 1200 körülre és kínlódik a motor. Bravo!
De alacsonyabb a káros anyag kibocsájtás az alacsonyabb fordulatszám miatt. Erről szól ez..... nem a motor kedvezőbb üzemállapotáról.
szóval akkor elmondhatjuk, hogy jó eséllyel benzinesbe egyetlen 1x kell megvenni a dmf-t
de jön mindjárt alf és megmondja, hogy 1x sem
tudom, én is csináltam már ilyet, aki tartósan tatásan vezet, ott 1-max 2 deci növekedés szerintem kimutatható, sok városi használatnál. elenyésző, de van, ha nem lenne minimális hozadéka, akkor nem rakták volna bele.
kedvencem az eu5-6 dízelek, ahol már 1200-300-nál villog meg csipog az 1,4-1,5-1,6tdci
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12862 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 12:20:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.07 csütörtök, 11:55:52
szóval akkor elmondhatjuk, hogy jó eséllyel benzinesbe egyetlen 1x kell megvenni a dmf-t
de jön mindjárt alf és megmondja, hogy 1x sem
tudom, én is csináltam már ilyet, aki tartósan tatásan vezet, ott 1-max 2 deci növekedés szerintem kimutatható, sok városi használatnál. elenyésző, de van, ha nem lenne minimális hozadéka, akkor nem rakták volna bele.
kedvencem az eu5-6 dízelek, ahol már 1200-300-nál villog meg csipog az 1,4-1,5-1,6tdci
Ezt úgy érted, amíg üzemel az autó pl.20 év vagy 5-600 ezer km addig egyszer sem kell cserélni.
"jó" esetben......
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12863 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 12:47:03 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.07 csütörtök, 12:20:56
Ezt úgy érted, amíg üzemel az autó pl.20 év vagy 5-600 ezer km addig egyszer sem kell cserélni.
"jó" esetben......
Nekem még eredeti, igaz, nagyon sok autópályás km-e van.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
lacee832
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12864 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 13:36:54 »
A dízeleknél mindenhol azt olvasom hogy 200e km felett minden km ajándék a kettőstömegű működésével. esetemben a benzines és állítólag főként autópályás 230ezret futott benzines mondeónál 20ezer km még lehet benne? (a kuplung rendeltetésszerű használata mellett persze) Elhiszem hogy valamikor cserélni kell majd de nem a vásárlást követő héten -hónapban kelljen.
A szívósornál pedig visszaolvastam olvastam hogy 150-400km is meglehet az élettartam. ez így nagy szórás. Vajon a szervizben ellenőrzik ezek állapotát? Mert így meghibásodásával egy ketyegő bombáról beszélünk. Motorgenerálba nem akarok rohanni. OFF A mostani autómra (nem ford) már ráfér, mert eszi az olajat, de nem vágok bele. nem ér már annyit.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12865 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 14:02:40 »
Idézetet írta: lacee832 - 2017.09.07 csütörtök, 13:36:54
A dízeleknél mindenhol azt olvasom hogy 200e km felett minden km ajándék a kettőstömegű működésével. esetemben a benzines és állítólag főként autópályás 230ezret futott benzines mondeónál 20ezer km még lehet benne? (a kuplung rendeltetésszerű használata mellett persze) Elhiszem hogy valamikor cserélni kell majd de nem a vásárlást követő héten -hónapban kelljen.
A szívósornál pedig visszaolvastam olvastam hogy 150-400km is meglehet az élettartam. ez így nagy szórás. Vajon a szervizben ellenőrzik ezek állapotát? Mert így meghibásodásával egy ketyegő bombáról beszélünk. Motorgenerálba nem akarok rohanni. OFF A mostani autómra (nem ford) már ráfér, mert eszi az olajat, de nem vágok bele. nem ér már annyit.
Akkor kell kicserélni a dmf-et ha elromlott. Nem lehet km-hez kötni.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Sperrow.one
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12866 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 16:39:15 »
Üdv Mindenkinek!
Nekem egy MK2 97,1.8, benzines paripám van és azért fordulok hozzatok, mert az MK2 topikban még nem kaptam választ a problémámra. Úgy olvasom sokan vannak itt akiknek volt MK2:))
Szelepfedél tömítés cserenél észre vettem, h tele van falevél darabkákkal a szelepfedélben lévő lemez alatti rész.
Azt sikerült kideríteni h a kartergaz csövön keresztül ment be egy marék erdő oda. Azt is h azért mert hiányzott egy darab szivacs a cső másik feléről a légszűrőházban. Kérdésem h miért szív a motor ott levegőt mikor ott a kartergáznak kene távozni ? Csekkoltam egy barátom mondiját is, az is szív...( fordulat es hőmérséklet tol függetlenül)
Egy másik Clubos társunk gépének ugyan ez a problémája ( erdostűl, szívásostúl).
Egyik gépnek sincs hibakodja, túlfogyasztasa, olajzabálása v teljesítmény vesztése.
Aki tud valami okosat kérem segítsen !!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12867 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 16:42:58 »
Idézetet írta: Sperrow.one - 2017.09.07 csütörtök, 16:39:15
Üdv Mindenkinek!
Nekem egy MK2 97,1.8, benzines paripám van és azért fordulok hozzatok, mert az MK2 topikban még nem kaptam választ a problémámra. Úgy olvasom sokan vannak itt akiknek volt MK2:))
Szelepfedél tömítés cserenél észre vettem, h tele van falevél darabkákkal a szelepfedélben lévő lemez alatti rész.
Azt sikerült kideríteni h a kartergaz csövön keresztül ment be egy marék erdő oda. Azt is h azért mert hiányzott egy darab szivacs a cső másik feléről a légszűrőházban. Kérdésem h miért szív a motor ott levegőt mikor ott a kartergáznak kene távozni ? Csekkoltam egy barátom mondiját is, az is szív...( fordulat es hőmérséklet tol függetlenül)
Egy másik Clubos társunk gépének ugyan ez a problémája ( erdostűl, szívásostúl).
Egyik gépnek sincs hibakodja, túlfogyasztasa, olajzabálása v teljesítmény vesztése.
Aki tud valami okosat kérem segítsen !!
szia.Pedig ott várd meg a választ.Nem véletlenül vannak külön topicok a modellek között.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12868 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 16:48:12 »
Idézetet írta: lacee832 - 2017.09.07 csütörtök, 13:36:54
A dízeleknél mindenhol azt olvasom hogy 200e km felett minden km ajándék a kettőstömegű működésével. esetemben a benzines és állítólag főként autópályás 230ezret futott benzines mondeónál 20ezer km még lehet benne? (a kuplung rendeltetésszerű használata mellett persze) Elhiszem hogy valamikor cserélni kell majd de nem a vásárlást követő héten -hónapban kelljen.
A szívósornál pedig visszaolvastam olvastam hogy 150-400km is meglehet az élettartam. ez így nagy szórás. Vajon a szervizben ellenőrzik ezek állapotát? Mert így meghibásodásával egy ketyegő bombáról beszélünk. Motorgenerálba nem akarok rohanni. OFF A mostani autómra (nem ford) már ráfér, mert eszi az olajat, de nem vágok bele. nem ér már annyit.
rosszul olvastad, vagy rossz helyen.Pont ugyan addig megy el a dízelé,mint a benzinesé.Súgok,3-400e kmt elmegy simán a normál használat mellett.Hamarabb fog motorgenerál előtt állni az autód,mint amielőtt a kéttömegű lendkerék tönkremegy a hordósra kopott hengerek miatt.
Én meg azt olvastam, hogy a benzineseknél 150e felett minden km ajándék az olajfogyasztás miatt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sperrow.one
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12869 Dátum:
2017.09.08 péntek, 05:29:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.07 csütörtök, 16:42:58
szia.Pedig ott várd meg a választ.Nem véletlenül vannak külön topicok a modellek között.
˝Kedves˝ Alf!!
Remélem mikor ott állsz az útszélén és még te sem tudod miért nem tudsz tovább menni, lesz olyan ember aki leszarja melyik topikban ontod az észt!!
Persze azt nem is kell mondjam, h ha segíteni nem tudsz, akkor ......
Szóval beléd is Pajtás!
Naplózva
lacee832
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12870 Dátum:
2017.09.08 péntek, 08:01:39 »
A kettőstömegű a dízeleknél a nagyobb nyomaték miatt használódik el hamarabb. Ezt olvastam... meg azt hogy használatfüggő az élettartama dejellemzően 200e km környékén cserére szorul. Emiatt nem kell egymás torkának esnetek
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12871 Dátum:
2017.09.08 péntek, 08:24:57 »
Idézetet írta: lacee832 - 2017.09.08 péntek, 08:01:39
A kettőstömegű a dízeleknél a nagyobb nyomaték miatt használódik el hamarabb. Ezt olvastam... meg azt hogy használatfüggő az élettartama dejellemzően 200e km környékén cserére szorul. Emiatt nem kell egymás torkának esnetek
Sajna ez igaz, nekem is annó a TDCI-m 205.000 Km-nél kezdte megadni a kettős tömegű magát, tovább is adtam, mivel nem akartam megvárni a turbót, a porlasztót stb. Igaz ez nem azt jelenti, hogy minden diesel így jár, de a 200 ezer az bűvös szám.
Olyan mint a házasságnál a 7 év, aki túl éli van megint 7 éve
Naplózva
mondejó 2.5 V6
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12872 Dátum:
2017.09.08 péntek, 10:44:48 »
Sziasztok!
Megkaptam az új gyertyákat, a régiek így néznek ki:
A porcelánon az elszíneződés normális az 1-es és 2-es gyertyáknál ?
Az ezek előtti gyertyákon amivel vettem a kocsit is látni:
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.08 péntek, 10:46:48 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12873 Dátum:
2017.09.08 péntek, 12:14:36 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.08 péntek, 10:44:48
Sziasztok!
Megkaptam az új gyertyákat, a régiek így néznek ki:
[img width=800 height=600]http://www.***/images/hdd1/2017/09/08/10120170908_102720.jpg[
[img width=800 height=600]http://www.***/images/hdd1/2017/09/08/72020170908_102755.jpg
A porcelánon az elszíneződés normális az 1-es és 2-es gyertyáknál ?
Az ezek előtti gyertyákon amivel vettem a kocsit is látni:
[img width=800 height=600]http://www.***/images/hdd1/2017/09/08/68720170908_102900.jpg/quote]
A pólus szép, őzbarna. Az jó.
A nyaknál lévő elszíneződés nem jó. Kuka.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.08 péntek, 15:33:16 írta alf®
»
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12874 Dátum:
2017.09.08 péntek, 12:43:53 »
Idézetet írta: lacee832 - 2017.09.08 péntek, 08:01:39
A kettőstömegű a dízeleknél a nagyobb nyomaték miatt használódik el hamarabb. Ezt olvastam... meg azt hogy használatfüggő az élettartama dejellemzően 200e km környékén cserére szorul. Emiatt nem kell egymás torkának esnetek
felhasználás függő. nekem amikor már csak városban ment a tddi és muter is hajtotta, akkor 1év/lendkerék volt az átlag
előtte meg volt amelyik elment 200ekm fölött
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12875 Dátum:
2017.09.08 péntek, 12:53:48 »
Találtam a barna elszíneződésről infót, belső tömítőgyűrű tökéletlen zárása miatti tömörtelenség, kifúvás, a gyertyák túlhúzása okozhatja. (ez bizony én voltam)
Készítettem a dugattyúkról pár képet, mintha egyes szakaszokon kis kráterek lennének rajta.
Talán a kopogásos égéstől. Én nem tudom ez normális-e most látok először ilyet.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12876 Dátum:
2017.09.08 péntek, 15:43:52 »
Idézetet írta: Sperrow.one - 2017.09.08 péntek, 05:29:12
˝Kedves˝ Alf!!
Remélem mikor ott állsz az útszélén és még te sem tudod miért nem tudsz tovább menni, lesz olyan ember aki leszarja melyik topikban ontod az észt!!
Persze azt nem is kell mondjam, h ha segíteni nem tudsz, akkor ......
Szóval beléd is Pajtás!
Kedves? Még milyen kedves!!!
Képzeld ha nem lennék az. Így kezdődött volna: "Húzz a pi...ba a másik topicba vissza!" Ezt írtam? Nem.
Azt írtam, hogy jó helyre írtál,ott a helye,ott várd a választ.Mit sikerült neked ebből kiolvasnod?
Hogy zavar,hogy nem véletlenül vannak külön topicok?
Igen, miattatok,miattunk a felhasználók miatt vannak külön topicok, hogy ne keveredjenek a modellek a témák és úgy általában kereshetőek legyenek a problémák.
És még egy gondolat.
Nem hiszem, hogy én vagyok az akinek asszimilálódnia kell egy működő fórumban.Szóval ezt nyugodtan vedd magadra.
És ha az segít a kis érzékeny lelkeden,akkor elmondom, hogy ugyanúgy kell a regisztrációdat megszüntetni ahogy létrehoztad, csak ellenkező irányban.
És azt is elszeretném még mondani az utolsó mondatodra reagálva, ha már így megszólítottál, hogy írhattam volna azt is, hogy "Pejparipa Pipilője a Popódba",magyarul "Lófsz a seggedbe", de nem tettem, mert én ilyen kedves vagyok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12877 Dátum:
2017.09.08 péntek, 16:25:10 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.08 péntek, 12:53:48
Találtam a barna elszíneződésről infót, belső tömítőgyűrű tökéletlen zárása miatti tömörtelenség, kifúvás, a gyertyák túlhúzása okozhatja. (ez bizony én voltam)
Készítettem a dugattyúkról pár képet, mintha egyes szakaszokon kis kráterek lennének rajta.
Talán a kopogásos égéstől. Én nem tudom ez normális-e most látok először ilyet.
http://www
.***/images/hdd1/2017/09/08/9612017_09_08_11_38_17.jpg
http://www
.***/images/hdd1/2017/09/08/9422017_09_08_11_42_09.jpg
http://www
.***/images/hdd1/2017/09/08/7582017_09_08_11_46_45.jpg
http://www.ngkntk.co.uk/index.php/technical-centre/spark-plugs/corono-stain/
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12878 Dátum:
2017.09.08 péntek, 16:35:03 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.08 péntek, 15:43:52
Kedves? Még milyen kedves!!!
Képzeld ha nem lennék az. Így kezdődött volna: "Húzz a pi...ba a másik topicba vissza!" Ezt írtam? Nem.
Azt írtam, hogy jó helyre írtál,ott a helye,ott várd a választ.Mit sikerült neked ebből kiolvasnod?
Hogy zavar,hogy nem véletlenül vannak külön topicok?
Igen, miattatok,miattunk a felhasználók miatt vannak külön topicok, hogy ne keveredjenek a modellek a témák és úgy általában kereshetőek legyenek a problémák.
És még egy gondolat.
Nem hiszem, hogy én vagyok az akinek asszimilálódnia kell egy működő fórumban.Szóval ezt nyugodtan vedd magadra.
És ha az segít a kis érzékeny lelkeden,akkor elmondom, hogy ugyanúgy kell a regisztrációdat megszüntetni ahogy létrehoztad, csak ellenkező irányban.
És azt is elszeretném még mondani az utolsó mondatodra reagálva, ha már így megszólítottál, hogy írhattam volna azt is, hogy "Pejparipa Pipilője a Popódba",magyarul "Lófsz a seggedbe", de nem tettem, mert én ilyen kedves vagyok.
Ámen
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12879 Dátum:
2017.09.08 péntek, 16:39:39 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.09.08 péntek, 16:25:10
http://www.ngkntk.co.uk/index.php/technical-centre/spark-plugs/corono-stain/
Köszi!
Ezek szerint a barna elszineződést (corona stain) az olajrészecskék feltapadása okozza , mélyen beültetett gyertyáknál. A gyertyák működését károsan nem befolyàsolja.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
paptiby
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12880 Dátum:
2017.09.10 vasárnap, 08:12:13 »
Sziasztok,
Próbáltam utána járni itt a fórumon, de nem találtam rá a problémámra.
Az autó alapjárata rendben van, viszont menet közben a fordulatszám sokszor nem esik vissza, vagy nem elég gyorsan.
Menet közben váltáskor a fordulatot fenn tartja ahol váltáskor állt. Lassításkor vagy ha kiveszem üresbe és gurulok, a fordulatszám nem esik le egészen addig, amig meg nem állok az autóval teljesen. Akkor hirtelen leesik a fordulat normálra.
Volt vagy van valakinek hasonló problémája?
Mondeo MK3 1.8 benzin 2004-es.
Minden segítséget előre is köszönök
Naplózva
Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12881 Dátum:
2017.09.10 vasárnap, 12:16:13 »
Idézetet írta: paptiby - 2017.09.10 vasárnap, 08:12:13
Sziasztok,
Próbáltam utána járni itt a fórumon, de nem találtam rá a problémámra.
Az autó alapjárata rendben van, viszont menet közben a fordulatszám sokszor nem esik vissza, vagy nem elég gyorsan.
Menet közben váltáskor a fordulatot fenn tartja ahol váltáskor állt. Lassításkor vagy ha kiveszem üresbe és gurulok, a fordulatszám nem esik le egészen addig, amig meg nem állok az autóval teljesen. Akkor hirtelen leesik a fordulat normálra.
Volt vagy van valakinek hasonló problémája?
Mondeo MK3 1.8 benzin 2004-es.
Minden segítséget előre is köszönök
Szívó oldali tömítetlenség tud ilyet okozni. Át kéne nézni, hol tud falsot szívni. Meg hallgatózni, mert pl a szívósor mögötti pcv cső el szokott repedni, de nincs rálátás.
Naplózva
geza840731
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12882 Dátum:
2017.09.10 vasárnap, 16:19:55 »
Sziasztok,mitől lehet hogy 9-et villog a légzsák lámpa utánna 1-et majd 9-et és igy tovább,talán az ütközésérzékelő? Köszi a válaszokat!!!!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12883 Dátum:
2017.09.11 hétfő, 09:55:43 »
Idézetet írta: geza840731 - 2017.09.10 vasárnap, 16:19:55
Sziasztok,mitől lehet hogy 9-et villog a légzsák lámpa utánna 1-et majd 9-et és igy tovább,talán az ütközésérzékelő? Köszi a válaszokat!!!!
DTC B2293 Error value 31: Driver air bag first stage short to ground. Lamp flash code: 19
Possible Source(s):
Driver air bag module.
Clockspring.
Circuit(s).
DTC B2293 Error value 30: Driver air bag first stage short to battery. Lamp flash code: 19
Possible Source(s):
Clockspring.
Circuit(s).
DTC B2293 Error value 29: Driver air bag first stage open circuit. Lamp flash code: 19
Possible Source(s):
Driver air bag module.
Clockspring.
Circuit(s).
DTC B2293 Error value 28: Driver air bag first stage circuit low resistance. Lamp flash code: 19
Possible Source(s):
Driver air bag module.
Clockspring.
Circuit(s).
Naplózva
sleek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12884 Dátum:
2017.09.16 szombat, 12:40:21 »
Sziasztok szép napot. Pár hete kérdeztem az általános topicban ,hogy 600-800ezer ft között ajánlott e a mondeo . Ott egy fórumtag azt írta inkább legyen benzines mk1 es fóka.
Viszont több helyen megnéztem azért lenne választék már mondeoból is ilyen árban.
Mondjuk 700-850ezer ft között érdemes nézegetni a mondeokat ? Vagy inkább tényleg mondjak le róla ?
Pedig annyira tetszenek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12885 Dátum:
2017.09.16 szombat, 13:04:11 »
Idézetet írta: sleek - 2017.09.16 szombat, 12:40:21
Sziasztok szép napot. Pár hete kérdeztem az általános topicban ,hogy 600-800ezer ft között ajánlott e a mondeo . Ott egy fórumtag azt írta inkább legyen benzines mk1 es fóka.
Viszont több helyen megnéztem azért lenne választék már mondeoból is ilyen árban.
Mondjuk 700-850ezer ft között érdemes nézegetni a mondeokat ? Vagy inkább tényleg mondjak le róla ?
Pedig annyira tetszenek.
nem rossz választás, csak számítani kell arra, hogy ebben az árkategóriában nem csak ennyibe fog kerülni,még ha az ára ennyi is.
Szóval ha a vételárral kinullázod magad, és nem marad a javításokra,karbantartásra, akkor inkább gondold át még1x.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sleek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12886 Dátum:
2017.09.16 szombat, 14:31:08 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.16 szombat, 13:04:11
nem rossz választás, csak számítani kell arra, hogy ebben az árkategóriában nem csak ennyibe fog kerülni,még ha az ára ennyi is.
Szóval ha a vételárral kinullázod magad, és nem marad a javításokra,karbantartásra, akkor inkább gondold át még1x.
Szerintem ugyan ez megvan az Opel G astránál is meg a fóka mk1 nél is.(nem volt még autóm csak ahogy látom a haveri körökben) Igazából olyan 800 ezerig nézegettem autót. Meg tartalékban van még 300ezer ft környéke. De azt nem szeretném autóra költeni vásárláskor hanem akkor inkább a javításra ha kell.
Nem várom el 16-17 éves autótól ,hogy karc hiba mentes legyen
De ne is legyen lelakva teljesen . Néztem olyan autót ami bűzlött a bagótól. A kárpit szó szerint sárga volt. Ilyen autóba azért nem szívesen ülnék.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12887 Dátum:
2017.09.16 szombat, 14:44:56 »
Idézetet írta: sleek - 2017.09.16 szombat, 14:31:08
Szerintem ugyan ez megvan az Opel G astránál is meg a fóka mk1 nél is.(nem volt még autóm csak ahogy látom a haveri körökben) Igazából olyan 800 ezerig nézegettem autót. Meg tartalékban van még 300ezer ft környéke. De azt nem szeretném autóra költeni vásárláskor hanem akkor inkább a javításra ha kell.
Nem várom el 16-17 éves autótól ,hogy karc hiba mentes legyen
De ne is legyen lelakva teljesen . Néztem olyan autót ami bűzlött a bagótól. A kárpit szó szerint sárga volt. Ilyen autóba azért nem szívesen ülnék.
hát, válogatni kell.van kínálat bőven.kérj meg valakit a környékeden aki ismeri a tipust, hogy segítsen.csúnyán bele lehet nyúlni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sleek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12888 Dátum:
2017.09.16 szombat, 14:48:19 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.16 szombat, 14:44:56
hát, válogatni kell.van kínálat bőven.kérj meg valakit a környékeden aki ismeri a tipust, hogy segítsen.csúnyán bele lehet nyúlni....
Rendben. Keresek olyan embert. Bár ha lesz majd a fórumon eladó mondeo ilyen árban, abban jobban bíznék
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12889 Dátum:
2017.09.16 szombat, 14:54:24 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.16 szombat, 14:44:56
hát, válogatni kell.van kínálat bőven.kérj meg valakit a környékeden aki ismeri a tipust, hogy segítsen.csúnyán bele lehet nyúlni....
Én tudok egy eladó jó állapotút. Nem az enyémet.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12890 Dátum:
2017.09.16 szombat, 14:54:57 »
Idézetet írta: sleek - 2017.09.16 szombat, 14:48:19
Rendben. Keresek olyan embert. Bár ha lesz majd a fórumon eladó mondeo ilyen árban, abban jobban bíznék
Küldtem privát üzenetet.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
sleek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12891 Dátum:
2017.09.16 szombat, 14:59:57 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.09.16 szombat, 14:54:57
Küldtem privát üzenetet.
Elvileg én is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12892 Dátum:
2017.09.16 szombat, 15:09:07 »
Idézetet írta: sleek - 2017.09.16 szombat, 14:48:19
Rendben. Keresek olyan embert. Bár ha lesz majd a fórumon eladó mondeo ilyen árban, abban jobban bíznék
Scratch autója is eladó.írj neki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12893 Dátum:
2017.09.16 szombat, 15:56:09 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.16 szombat, 15:09:07
Scratch autója is eladó.írj neki.
800-ért nem adom oda.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12894 Dátum:
2017.09.16 szombat, 16:20:19 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.09.16 szombat, 15:56:09
800-ért nem adom oda.
akkor nem kell írnia neked.
Honnan tudod, hogy egy igazán jó vételért nem adna többet?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12895 Dátum:
2017.09.16 szombat, 16:31:25 »
Idézetet írta: sleek - 2017.09.16 szombat, 12:40:21
Sziasztok szép napot. Pár hete kérdeztem az általános topicban ,hogy 600-800ezer ft között ajánlott e a mondeo . Ott egy fórumtag azt írta inkább legyen benzines mk1 es fóka.
Viszont több helyen megnéztem azért lenne választék már mondeoból is ilyen árban.
Mondjuk 700-850ezer ft között érdemes nézegetni a mondeokat ? Vagy inkább tényleg mondjak le róla ?
Pedig annyira tetszenek.
választék van persze, csak a választék minősége olyan is. én továbbra is azt mondom, hogy 900-1mft alatt nem lehet jó mk3at venni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12896 Dátum:
2017.09.16 szombat, 16:32:12 »
Idézetet írta: sleek - 2017.09.16 szombat, 14:31:08
Szerintem ugyan ez megvan az Opel G astránál is meg a fóka mk1 nél is.(nem volt még autóm csak ahogy látom a haveri körökben) Igazából olyan 800 ezerig nézegettem autót. Meg tartalékban van még 300ezer ft környéke. De azt nem szeretném autóra költeni vásárláskor hanem akkor inkább a javításra ha kell.
Nem várom el 16-17 éves autótól ,hogy karc hiba mentes legyen
De ne is legyen lelakva teljesen . Néztem olyan autót ami bűzlött a bagótól. A kárpit szó szerint sárga volt. Ilyen autóba azért nem szívesen ülnék.
szánd rá inkább az egész összeget és nézd meg Scratch-ét
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12897 Dátum:
2017.09.16 szombat, 16:34:58 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.16 szombat, 16:20:19
Honnan tudod, hogy egy igazán jó vételért nem adna többet?
sajna az emberek 90%-a olyan, hogy ha van behozott tekertórás rom 700-ért meg egy biztos előéletű 1fölött, úgyis az olsóbbikat veszi, majd kreál magában hozzá szép történetet önmaga megnyugtatására, hogy milyen ügyes volt, mennyivel olcsóbban megoldotta az egészet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12898 Dátum:
2017.09.16 szombat, 16:36:48 »
Idézetet írta: sleek - 2017.09.16 szombat, 12:40:21
Sziasztok szép napot. Pár hete kérdeztem az általános topicban ,hogy 600-800ezer ft között ajánlott e a mondeo . Ott egy fórumtag azt írta inkább legyen benzines mk1 es fóka.
Viszont több helyen megnéztem azért lenne választék már mondeoból is ilyen árban.
Mondjuk 700-850ezer ft között érdemes nézegetni a mondeokat ? Vagy inkább tényleg mondjak le róla ?
Pedig annyira tetszenek.
azért írtam a benyás mk1fókát, mert azok még zetec motorosak (1,6-1,8), megbízhatóbbak, és annyiért már nem a kínálat alján nézelődsz hanem jócskán a közepén
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12899 Dátum:
2017.09.16 szombat, 21:47:25 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.16 szombat, 16:20:19
akkor nem kell írnia neked.
Honnan tudod, hogy egy igazán jó vételért nem adna többet?
Mert írta!
Természetsen ha úgy gondolja, hogy érdekli, írjon nyugodtan, válaszolok, küldök képeket az autóról.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.16 szombat, 21:50:37 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
...
251
252
253
254
255
256
257
[
258
]
259
260
261
262
263
264
265
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ