Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 264 265 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662045 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12850 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 10:35:49 »

sziasztok 1.8. (125LE) benzines mondeót nézek. vezetett szervízkönyves magyar származású ~230E km futással. Mennyire lehet lukara futni egy ilyen mondeóval? Milyen várható kiadások nagyszervízek várhatóak ennyi futás után. (kettőstömegű pl) olvastam a szívósor részeinek kopását, letörését ez kb mennyire valószínű és mennyi használat után fordul elő?

előre is köszönöm a válaszokat!

Ha ez mellett döntesz, nekem az egyik javaslatom az, ha eljön a kettőstömegű+kuplung+kinyomócsapágy csere ideje, (ez bármelyik másik autótípusnál eljön ha tetszik, ha nem) akkor a kettőstömegűt cseréltesd ki egytömegűre és egy költségesebb alkatrészről le van a gond. Amúgy ha meg van a kiválasztott, akkor célszerű elvinni egy olyan szerelőhöz, (vagy olyan valakivel menni megnézni) aki már látott mondeot és átnézetni vele, mielőtt megveszed.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12851 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 10:39:14 »

Ha ez mellett döntesz, nekem az egyik javaslatom az, ha eljön a kettőstömegű+kuplung+kinyomócsapágy csere ideje, (ez bármelyik másik autótípusnál eljön ha tetszik, ha nem) akkor a kettőstömegűt cseréltesd ki egytömegűre és egy költségesebb alkatrészről le van a gond. Amúgy ha meg van a kiválasztott, akkor célszerű elvinni egy olyan szerelőhöz, (vagy olyan valakivel menni megnézni) aki már látott mondeot és átnézetni vele, mielőtt megveszed.
ez jól hangzik, de vannak olyan váltók, amik nem túl jól tolerálják az ilyen átalakítást
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12852 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 10:44:39 »

ez jól hangzik, de vannak olyan váltók, amik nem túl jól tolerálják az ilyen átalakítást
Pl.nyelestengely csapágy.  eplus2

115 k a luk készlet postával,kettőstömegű, kinyomó meg minden:
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-MK3-1-8-16v-2000-2007-Luk-Dual-Mass-Flywheel-3PC-Clutch-Kit-W-CSC/291750447417?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649

a sima lendítőkerékkel (solid mass flywheel) kb. 35k val olcsóbb. Akkor inkább venném a hagyományost.  vigyor3 De remélem nem kell  egyenlőre.......
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.07 csütörtök, 10:51:57 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12853 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 10:46:24 »

ez jól hangzik, de vannak olyan váltók, amik nem túl jól tolerálják az ilyen átalakítást

A kettővel ezelőtti mondeomnak (2001-es, 110LE-s 1.8-as) semmi baja nem volt az egytömegűvel (kuplungcserekor derült ki, hogy az van benne). Már azzal vettem meg, beletettem 100e km-t (óra szerint 210e km-rel és én nem tekertem), mielőtt eladtam és a váltónak semmi baja nem volt.
Naplózva
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12854 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 10:56:37 »

A kettővel ezelőtti mondeomnak (2001-es, 110LE-s 1.8-as) semmi baja nem volt az egytömegűvel (kuplungcserekor derült ki, hogy az van benne). Már azzal vettem meg, beletettem 100e km-t (óra szerint 210e km-rel és én nem tekertem), mielőtt eladtam és a váltónak semmi baja nem volt.

Ez lehetséges, de akkor minek teszik bele a kettőstömegűt? (jó most tudom mi a szerepe) amikor  jóval drágább az előállítási költsége mint a sima lendkeréknek.
És a szívósorba a lapátokat, amikor semmi értelme, hogy benne legyen, nem változik semmi stb.. (mondják sokan) eplus2
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12855 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 10:59:12 »

A kettővel ezelőtti mondeomnak (2001-es, 110LE-s 1.8-as) semmi baja nem volt az egytömegűvel (kuplungcserekor derült ki, hogy az van benne). Már azzal vettem meg, beletettem 100e km-t (óra szerint 210e km-rel és én nem tekertem), mielőtt eladtam és a váltónak semmi baja nem volt.
nem azokról a váltókról beszélek, amiből volt gyárilag smf verzió. mtx75ök pl pont ilyen, hogy mind2 fajtával volt belőle. mmt6-ból viszont csak dmf volt, azok nem is bírják az smf-t hosszútávon. vag csoport 6os váltói is ilyenek, azok se bírják. erre írtam, hogy szép az elmélet, csak utána amikor váltót is kell hozzá venni nem lesz senki mosolya se őszinte
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12856 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 11:00:54 »

Ez lehetséges, de akkor minek teszik bele a kettőstömegűt? (jó most tudom mi a szerepe) amikor  jóval drágább az előállítási költsége mint a sima lendkeréknek.
És a szívósorba a lapátokat, amikor semmi értelme, hogy benne legyen, nem változik semmi stb.. (mondják sokan) eplus2
ez mind mind a komfort miatt kerül bele. dmf-el nincsenek olyan rezgések, hullámok, a variálható szívósor meg alsóbb fordulatokon nyomatékosabb. ha kiszeded nagy fordulaton nem fogsz különbséget észrevezzni, lent viszont nyomatékszegényebb nélküle és jó eséllyel még többet is eszik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12857 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 11:06:55 »

ez mind mind a komfort miatt kerül bele. dmf-el nincsenek olyan rezgések, hullámok, a variálható szívósor meg alsóbb fordulatokon nyomatékosabb. ha kiszeded nagy fordulaton nem fogsz különbséget észrevezzni, lent viszont nyomatékszegényebb nélküle és jó eséllyel még többet is eszik
eljen
Egyetértek.
Én személy szerint nem sajnálnám rá azt a plusz pénzt, és a dmf-es változat mellett döntenék.
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12858 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 11:28:35 »

Ez lehetséges, de akkor minek teszik bele a kettőstömegűt? (jó most tudom mi a szerepe) amikor  jóval drágább az előállítási költsége mint a sima lendkeréknek.
És a szívósorba a lapátokat, amikor semmi értelme, hogy benne legyen, nem változik semmi stb.. (mondják sokan) eplus2

Normál user érzékeléséhez képest nem változik semmi és fogyasztásban sem. (Aki jobban ismeri, tudja az észrevehet valamit.)
Mérő padon, adatokban igen és ez számított a gyártásnál. Meg el lehet mondani, hogy ebbe az is van!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12859 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 11:33:21 »

ez mind mind a komfort miatt kerül bele. dmf-el nincsenek olyan rezgések, hullámok, a variálható szívósor meg alsóbb fordulatokon nyomatékosabb. ha kiszeded nagy fordulaton nem fogsz különbséget észrevezzni, lent viszont nyomatékszegényebb nélküle és jó eséllyel még többet is eszik

Ráadásul normál használat mellett ~250e az élettartama benzineseknél. Tehát a csere után elég sokáig nincs vele probléma.

~1800 alatt adna nyomaték többletet, de nagyon gyorsan átlépi ezt a tartományt. Így igazából indifferens. Ha minden jól van megcsinálva semmi fogyasztás növekedés sincs. (Sejted honnan tudom.  Cool )
Aki 2000-es fordulat alatt akar autózni, az meg is érdemli. Ez a dízelre is igaz.....pedig ott a sok faxság, hogy már 1600 körül erőlteti, hogy válts feljebb,a ztán visszaesik a fordulat 1200 körülre és kínlódik a motor. Bravo!  taps
De alacsonyabb a káros anyag kibocsájtás az alacsonyabb fordulatszám miatt. Erről szól ez..... nem a motor kedvezőbb üzemállapotáról.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12860 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 11:51:20 »

Normál user érzékeléséhez képest nem változik semmi és fogyasztásban sem. (Aki jobban ismeri, tudja az észrevehet valamit.)
Mérő padon, adatokban igen és ez számított a gyártásnál. Meg el lehet mondani, hogy ebbe az is van!  Cool
ahogy írod, észrevehet lenni. nyílván nem az fogja észrevenni, aki első és valszeg utolsó mk3 mondeot vezette, hanem akinek van összehasonlítási alapja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12861 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 11:55:52 »

Ráadásul normál használat mellett ~250e az élettartama benzineseknél. Tehát a csere után elég sokáig nincs vele probléma.

~1800 alatt adna nyomaték többletet, de nagyon gyorsan átlépi ezt a tartományt. Így igazából indifferens. Ha minden jól van megcsinálva semmi fogyasztás növekedés sincs. (Sejted honnan tudom.  Cool )
Aki 2000-es fordulat alatt akar autózni, az meg is érdemli. Ez a dízelre is igaz.....pedig ott a sok faxság, hogy már 1600 körül erőlteti, hogy válts feljebb,a ztán visszaesik a fordulat 1200 körülre és kínlódik a motor. Bravo!  taps
De alacsonyabb a káros anyag kibocsájtás az alacsonyabb fordulatszám miatt. Erről szól ez..... nem a motor kedvezőbb üzemállapotáról.
szóval akkor elmondhatjuk, hogy jó eséllyel benzinesbe egyetlen 1x kell megvenni a dmf-t  vigyor3 eljen de jön mindjárt alf és megmondja, hogy 1x sem vigyor3 vigyor3

tudom, én is csináltam már ilyet, aki tartósan tatásan vezet, ott 1-max 2 deci növekedés szerintem kimutatható, sok városi használatnál. elenyésző, de van, ha nem lenne minimális hozadéka, akkor nem rakták volna bele.

kedvencem az eu5-6 dízelek, ahol már 1200-300-nál villog meg csipog az 1,4-1,5-1,6tdci nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12862 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 12:20:56 »

szóval akkor elmondhatjuk, hogy jó eséllyel benzinesbe egyetlen 1x kell megvenni a dmf-t  vigyor3 eljen de jön mindjárt alf és megmondja, hogy 1x sem vigyor3 vigyor3

tudom, én is csináltam már ilyet, aki tartósan tatásan vezet, ott 1-max 2 deci növekedés szerintem kimutatható, sok városi használatnál. elenyésző, de van, ha nem lenne minimális hozadéka, akkor nem rakták volna bele.

kedvencem az eu5-6 dízelek, ahol már 1200-300-nál villog meg csipog az 1,4-1,5-1,6tdci nyes
Ezt úgy érted, amíg üzemel az autó pl.20 év vagy 5-600 ezer km addig egyszer sem kell cserélni.  eplus2  nyes "jó" esetben......

Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12863 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 12:47:03 »

Ezt úgy érted, amíg üzemel az autó pl.20 év vagy 5-600 ezer km addig egyszer sem kell cserélni.  eplus2  nyes "jó" esetben......



Nekem még eredeti, igaz, nagyon sok autópályás km-e van.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #12864 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 13:36:54 »

A dízeleknél mindenhol azt olvasom hogy 200e km felett minden km ajándék a kettőstömegű működésével. esetemben a benzines és állítólag főként autópályás 230ezret futott benzines mondeónál 20ezer km még lehet benne? (a kuplung rendeltetésszerű használata mellett persze) Elhiszem hogy valamikor cserélni kell majd de nem a vásárlást követő héten -hónapban kelljen.
A szívósornál pedig visszaolvastam olvastam hogy 150-400km is meglehet az élettartam. ez így nagy szórás. Vajon a szervizben ellenőrzik ezek állapotát? Mert így meghibásodásával egy ketyegő bombáról beszélünk. Motorgenerálba nem akarok rohanni. OFF A mostani autómra (nem ford) már ráfér, mert eszi az olajat, de nem vágok bele. nem ér már annyit.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12865 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 14:02:40 »

A dízeleknél mindenhol azt olvasom hogy 200e km felett minden km ajándék a kettőstömegű működésével. esetemben a benzines és állítólag főként autópályás 230ezret futott benzines mondeónál 20ezer km még lehet benne? (a kuplung rendeltetésszerű használata mellett persze) Elhiszem hogy valamikor cserélni kell majd de nem a vásárlást követő héten -hónapban kelljen.
A szívósornál pedig visszaolvastam olvastam hogy 150-400km is meglehet az élettartam. ez így nagy szórás. Vajon a szervizben ellenőrzik ezek állapotát? Mert így meghibásodásával egy ketyegő bombáról beszélünk. Motorgenerálba nem akarok rohanni. OFF A mostani autómra (nem ford) már ráfér, mert eszi az olajat, de nem vágok bele. nem ér már annyit.


Akkor kell kicserélni a dmf-et ha elromlott. Nem lehet km-hez kötni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Sperrow.one
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #12866 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 16:39:15 »

Üdv Mindenkinek!

Nekem egy MK2 97,1.8, benzines paripám van és azért fordulok hozzatok, mert az MK2 topikban még nem kaptam választ a problémámra. Úgy olvasom sokan vannak itt akiknek volt MK2:))
Szelepfedél tömítés cserenél észre vettem, h tele van falevél darabkákkal a szelepfedélben lévő lemez alatti rész.
Azt sikerült kideríteni h a kartergaz csövön keresztül ment be egy marék erdő oda. Azt is h azért mert hiányzott egy darab szivacs a cső másik feléről a légszűrőházban. Kérdésem h miért szív a motor ott levegőt mikor ott a kartergáznak kene távozni ? Csekkoltam egy barátom mondiját is, az is szív...( fordulat es hőmérséklet tol függetlenül)
Egy másik Clubos társunk gépének ugyan ez a problémája ( erdostűl, szívásostúl).
Egyik gépnek sincs hibakodja, túlfogyasztasa, olajzabálása v teljesítmény vesztése.
Aki tud valami okosat kérem segítsen !!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12867 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 16:42:58 »

Üdv Mindenkinek!

Nekem egy MK2 97,1.8, benzines paripám van és azért fordulok hozzatok, mert az MK2 topikban még nem kaptam választ a problémámra. Úgy olvasom sokan vannak itt akiknek volt MK2:))
Szelepfedél tömítés cserenél észre vettem, h tele van falevél darabkákkal a szelepfedélben lévő lemez alatti rész.
Azt sikerült kideríteni h a kartergaz csövön keresztül ment be egy marék erdő oda. Azt is h azért mert hiányzott egy darab szivacs a cső másik feléről a légszűrőházban. Kérdésem h miért szív a motor ott levegőt mikor ott a kartergáznak kene távozni ? Csekkoltam egy barátom mondiját is, az is szív...( fordulat es hőmérséklet tol függetlenül)
Egy másik Clubos társunk gépének ugyan ez a problémája ( erdostűl, szívásostúl).
Egyik gépnek sincs hibakodja, túlfogyasztasa, olajzabálása v teljesítmény vesztése.
Aki tud valami okosat kérem segítsen !!
szia.Pedig ott várd meg a választ.Nem véletlenül vannak külön topicok a modellek között. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12868 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 16:48:12 »

A dízeleknél mindenhol azt olvasom hogy 200e km felett minden km ajándék a kettőstömegű működésével. esetemben a benzines és állítólag főként autópályás 230ezret futott benzines mondeónál 20ezer km még lehet benne? (a kuplung rendeltetésszerű használata mellett persze) Elhiszem hogy valamikor cserélni kell majd de nem a vásárlást követő héten -hónapban kelljen.
A szívósornál pedig visszaolvastam olvastam hogy 150-400km is meglehet az élettartam. ez így nagy szórás. Vajon a szervizben ellenőrzik ezek állapotát? Mert így meghibásodásával egy ketyegő bombáról beszélünk. Motorgenerálba nem akarok rohanni. OFF A mostani autómra (nem ford) már ráfér, mert eszi az olajat, de nem vágok bele. nem ér már annyit.

rosszul olvastad, vagy rossz helyen.Pont ugyan addig megy el a dízelé,mint a benzinesé.Súgok,3-400e kmt elmegy simán a normál használat mellett.Hamarabb fog motorgenerál előtt állni az autód,mint amielőtt a kéttömegű lendkerék tönkremegy a hordósra kopott hengerek miatt.
Én meg azt olvastam, hogy a benzineseknél 150e felett minden km ajándék az olajfogyasztás miatt.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sperrow.one
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #12869 Dátum: 2017.09.08 péntek, 05:29:12 »

szia.Pedig ott várd meg a választ.Nem véletlenül vannak külön topicok a modellek között. wave

˝Kedves˝ Alf!!

Remélem mikor ott állsz az útszélén és még te sem tudod miért nem tudsz tovább menni, lesz olyan ember aki leszarja melyik topikban ontod az észt!!
Persze azt nem is kell mondjam, h ha segíteni nem tudsz, akkor ......

Szóval beléd is Pajtás!
Naplózva
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #12870 Dátum: 2017.09.08 péntek, 08:01:39 »

A kettőstömegű a dízeleknél a  nagyobb nyomaték miatt használódik el hamarabb. Ezt olvastam... meg azt hogy használatfüggő az élettartama dejellemzően 200e km környékén cserére szorul. Emiatt nem kell egymás torkának esnetek police
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #12871 Dátum: 2017.09.08 péntek, 08:24:57 »

A kettőstömegű a dízeleknél a  nagyobb nyomaték miatt használódik el hamarabb. Ezt olvastam... meg azt hogy használatfüggő az élettartama dejellemzően 200e km környékén cserére szorul. Emiatt nem kell egymás torkának esnetek police

Sajna ez igaz, nekem is annó a TDCI-m 205.000 Km-nél kezdte megadni a kettős tömegű magát, tovább is adtam, mivel nem akartam megvárni a turbót, a porlasztót stb. Igaz ez nem azt jelenti, hogy minden diesel így jár, de a 200 ezer az bűvös szám.

 Olyan mint a házasságnál a 7 év, aki túl éli van megint 7 éve nyes nyes nyes
Naplózva

mondejó 2.5 V6
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12872 Dátum: 2017.09.08 péntek, 10:44:48 »

Sziasztok!

Megkaptam az új gyertyákat, a régiek így néznek ki:



A porcelánon az elszíneződés normális az 1-es és 2-es gyertyáknál ?

Az ezek előtti gyertyákon amivel vettem a kocsit is látni:

« Utoljára szerkesztve: 2017.09.08 péntek, 10:46:48 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #12873 Dátum: 2017.09.08 péntek, 12:14:36 »

Sziasztok!

Megkaptam az új gyertyákat, a régiek így néznek ki:
[img width=800 height=600]http://www.***/images/hdd1/2017/09/08/10120170908_102720.jpg[
[img width=800 height=600]http://www.***/images/hdd1/2017/09/08/72020170908_102755.jpg

A porcelánon az elszíneződés normális az 1-es és 2-es gyertyáknál ?

Az ezek előtti gyertyákon amivel vettem a kocsit is látni:

[img width=800 height=600]http://www.***/images/hdd1/2017/09/08/68720170908_102900.jpg/quote]

A pólus szép, őzbarna. Az jó.
A nyaknál lévő elszíneződés nem jó. Kuka.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.08 péntek, 15:33:16 írta alf® » Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12874 Dátum: 2017.09.08 péntek, 12:43:53 »

A kettőstömegű a dízeleknél a  nagyobb nyomaték miatt használódik el hamarabb. Ezt olvastam... meg azt hogy használatfüggő az élettartama dejellemzően 200e km környékén cserére szorul. Emiatt nem kell egymás torkának esnetek police
felhasználás függő. nekem amikor már csak városban ment a tddi és muter is hajtotta, akkor 1év/lendkerék volt az átlag vigyor3 előtte meg volt amelyik elment 200ekm fölött
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12875 Dátum: 2017.09.08 péntek, 12:53:48 »

Találtam a barna elszíneződésről infót, belső tömítőgyűrű tökéletlen zárása miatti tömörtelenség, kifúvás, a gyertyák túlhúzása okozhatja. (ez bizony én voltam)

Készítettem a dugattyúkról pár képet, mintha egyes szakaszokon kis kráterek lennének rajta.  szomoru1 Talán a kopogásos égéstől. Én nem tudom ez normális-e most látok először ilyet.





Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12876 Dátum: 2017.09.08 péntek, 15:43:52 »

˝Kedves˝ Alf!!

Remélem mikor ott állsz az útszélén és még te sem tudod miért nem tudsz tovább menni, lesz olyan ember aki leszarja melyik topikban ontod az észt!!
Persze azt nem is kell mondjam, h ha segíteni nem tudsz, akkor ......

Szóval beléd is Pajtás!
Kedves? Még milyen kedves!!!

Képzeld ha nem lennék az. Így kezdődött volna: "Húzz a pi...ba a másik topicba vissza!" Ezt írtam? Nem.
Azt írtam, hogy jó helyre írtál,ott a helye,ott várd a választ.Mit sikerült neked ebből kiolvasnod?
Hogy zavar,hogy nem véletlenül vannak külön topicok?
Igen, miattatok,miattunk a felhasználók miatt vannak külön topicok, hogy ne keveredjenek a modellek a témák és úgy általában kereshetőek legyenek a problémák.

És még egy gondolat.
Nem hiszem, hogy én vagyok az akinek asszimilálódnia kell egy működő fórumban.Szóval ezt nyugodtan vedd magadra.
És ha az segít a kis érzékeny lelkeden,akkor elmondom, hogy ugyanúgy kell a regisztrációdat megszüntetni ahogy létrehoztad, csak ellenkező irányban.

És azt is elszeretném még mondani az utolsó mondatodra reagálva, ha már így megszólítottál, hogy írhattam volna azt is, hogy "Pejparipa Pipilője a Popódba",magyarul "Lófsz a seggedbe", de nem tettem, mert én ilyen kedves vagyok. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12877 Dátum: 2017.09.08 péntek, 16:25:10 »

Találtam a barna elszíneződésről infót, belső tömítőgyűrű tökéletlen zárása miatti tömörtelenség, kifúvás, a gyertyák túlhúzása okozhatja. (ez bizony én voltam)

Készítettem a dugattyúkról pár képet, mintha egyes szakaszokon kis kráterek lennének rajta.  szomoru1 Talán a kopogásos égéstől. Én nem tudom ez normális-e most látok először ilyet.

http://www.***/images/hdd1/2017/09/08/9612017_09_08_11_38_17.jpg
http://www.***/images/hdd1/2017/09/08/9422017_09_08_11_42_09.jpg
http://www.***/images/hdd1/2017/09/08/7582017_09_08_11_46_45.jpg



http://www.ngkntk.co.uk/index.php/technical-centre/spark-plugs/corono-stain/
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12878 Dátum: 2017.09.08 péntek, 16:35:03 »

Kedves? Még milyen kedves!!!

Képzeld ha nem lennék az. Így kezdődött volna: "Húzz a pi...ba a másik topicba vissza!" Ezt írtam? Nem.
Azt írtam, hogy jó helyre írtál,ott a helye,ott várd a választ.Mit sikerült neked ebből kiolvasnod?
Hogy zavar,hogy nem véletlenül vannak külön topicok?
Igen, miattatok,miattunk a felhasználók miatt vannak külön topicok, hogy ne keveredjenek a modellek a témák és úgy általában kereshetőek legyenek a problémák.

És még egy gondolat.
Nem hiszem, hogy én vagyok az akinek asszimilálódnia kell egy működő fórumban.Szóval ezt nyugodtan vedd magadra.
És ha az segít a kis érzékeny lelkeden,akkor elmondom, hogy ugyanúgy kell a regisztrációdat megszüntetni ahogy létrehoztad, csak ellenkező irányban.

És azt is elszeretném még mondani az utolsó mondatodra reagálva, ha már így megszólítottál, hogy írhattam volna azt is, hogy "Pejparipa Pipilője a Popódba",magyarul "Lófsz a seggedbe", de nem tettem, mert én ilyen kedves vagyok. Wink

Ámen
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12879 Dátum: 2017.09.08 péntek, 16:39:39 »


Köszi!
 
Ezek szerint a barna elszineződést (corona stain) az olajrészecskék feltapadása okozza , mélyen beültetett gyertyáknál. A gyertyák működését károsan nem befolyàsolja.
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #12880 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 08:12:13 »

Sziasztok,

Próbáltam utána járni itt a fórumon, de nem találtam rá a problémámra.
Az autó alapjárata rendben van, viszont menet közben a fordulatszám sokszor nem esik vissza, vagy nem elég gyorsan.
Menet közben váltáskor a fordulatot fenn tartja ahol váltáskor állt. Lassításkor vagy ha kiveszem üresbe és gurulok, a fordulatszám nem esik le egészen addig, amig meg nem állok az autóval teljesen. Akkor hirtelen leesik a fordulat normálra.
Volt vagy van valakinek hasonló problémája?
Mondeo MK3 1.8 benzin 2004-es.
Minden segítséget előre is köszönök
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12881 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 12:16:13 »

Sziasztok,

Próbáltam utána járni itt a fórumon, de nem találtam rá a problémámra.
Az autó alapjárata rendben van, viszont menet közben a fordulatszám sokszor nem esik vissza, vagy nem elég gyorsan.
Menet közben váltáskor a fordulatot fenn tartja ahol váltáskor állt. Lassításkor vagy ha kiveszem üresbe és gurulok, a fordulatszám nem esik le egészen addig, amig meg nem állok az autóval teljesen. Akkor hirtelen leesik a fordulat normálra.
Volt vagy van valakinek hasonló problémája?
Mondeo MK3 1.8 benzin 2004-es.
Minden segítséget előre is köszönök

Szívó oldali tömítetlenség tud ilyet okozni. Át kéne nézni, hol tud falsot szívni. Meg hallgatózni, mert pl a szívósor mögötti pcv cső el szokott repedni, de nincs rálátás.
Naplózva
geza840731
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #12882 Dátum: 2017.09.10 vasárnap, 16:19:55 »

Sziasztok,mitől lehet hogy 9-et villog a légzsák lámpa utánna 1-et majd 9-et és igy tovább,talán az ütközésérzékelő? Köszi a válaszokat!!!!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12883 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 09:55:43 »

Sziasztok,mitől lehet hogy 9-et villog a légzsák lámpa utánna 1-et majd 9-et és igy tovább,talán az ütközésérzékelő? Köszi a válaszokat!!!!


DTC B2293 Error value 31: Driver air bag first stage short to ground. Lamp flash code: 19
Possible Source(s):

Driver air bag module.
Clockspring.
Circuit(s).
DTC B2293 Error value 30: Driver air bag first stage short to battery. Lamp flash code: 19
Possible Source(s):

Clockspring.
Circuit(s).
DTC B2293 Error value 29: Driver air bag first stage open circuit. Lamp flash code: 19
Possible Source(s):

Driver air bag module.
Clockspring.
Circuit(s).
DTC B2293 Error value 28: Driver air bag first stage circuit low resistance. Lamp flash code: 19
Possible Source(s):

Driver air bag module.
Clockspring.
Circuit(s).
Naplózva
sleek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #12884 Dátum: 2017.09.16 szombat, 12:40:21 »

Sziasztok szép napot. Pár hete kérdeztem az általános topicban ,hogy 600-800ezer ft között ajánlott e a mondeo . Ott egy fórumtag azt írta inkább legyen benzines mk1 es fóka.
Viszont több helyen megnéztem azért lenne választék már mondeoból is ilyen árban.
Mondjuk 700-850ezer ft között érdemes nézegetni a mondeokat ? Vagy inkább tényleg mondjak le róla ?
Pedig annyira tetszenek.  taps
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12885 Dátum: 2017.09.16 szombat, 13:04:11 »

Sziasztok szép napot. Pár hete kérdeztem az általános topicban ,hogy 600-800ezer ft között ajánlott e a mondeo . Ott egy fórumtag azt írta inkább legyen benzines mk1 es fóka.
Viszont több helyen megnéztem azért lenne választék már mondeoból is ilyen árban.
Mondjuk 700-850ezer ft között érdemes nézegetni a mondeokat ? Vagy inkább tényleg mondjak le róla ?
Pedig annyira tetszenek.  taps
nem rossz választás, csak számítani kell arra, hogy ebben az árkategóriában nem csak ennyibe fog kerülni,még ha az ára ennyi is.
Szóval ha a vételárral kinullázod magad, és nem marad a javításokra,karbantartásra, akkor inkább gondold át még1x.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sleek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #12886 Dátum: 2017.09.16 szombat, 14:31:08 »

nem rossz választás, csak számítani kell arra, hogy ebben az árkategóriában nem csak ennyibe fog kerülni,még ha az ára ennyi is.
Szóval ha a vételárral kinullázod magad, és nem marad a javításokra,karbantartásra, akkor inkább gondold át még1x.

Szerintem ugyan ez megvan az Opel G astránál is meg a fóka mk1 nél is.(nem volt még autóm csak ahogy látom a haveri körökben) Igazából olyan 800 ezerig nézegettem autót. Meg tartalékban van még 300ezer ft környéke. De azt nem szeretném autóra költeni vásárláskor hanem akkor inkább a javításra ha kell.
Nem várom el  16-17 éves autótól ,hogy karc hiba mentes legyen  Wink De ne is legyen lelakva teljesen . Néztem olyan autót ami bűzlött a bagótól. A kárpit szó szerint sárga volt. Ilyen autóba azért nem szívesen ülnék.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12887 Dátum: 2017.09.16 szombat, 14:44:56 »

Szerintem ugyan ez megvan az Opel G astránál is meg a fóka mk1 nél is.(nem volt még autóm csak ahogy látom a haveri körökben) Igazából olyan 800 ezerig nézegettem autót. Meg tartalékban van még 300ezer ft környéke. De azt nem szeretném autóra költeni vásárláskor hanem akkor inkább a javításra ha kell.
Nem várom el  16-17 éves autótól ,hogy karc hiba mentes legyen  Wink De ne is legyen lelakva teljesen . Néztem olyan autót ami bűzlött a bagótól. A kárpit szó szerint sárga volt. Ilyen autóba azért nem szívesen ülnék.

hát, válogatni kell.van kínálat bőven.kérj meg valakit a környékeden aki ismeri a tipust, hogy segítsen.csúnyán bele lehet nyúlni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sleek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #12888 Dátum: 2017.09.16 szombat, 14:48:19 »

hát, válogatni kell.van kínálat bőven.kérj meg valakit a környékeden aki ismeri a tipust, hogy segítsen.csúnyán bele lehet nyúlni....
Rendben. Keresek olyan embert. Bár ha lesz majd a fórumon eladó mondeo ilyen árban, abban jobban bíznék  Wink
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12889 Dátum: 2017.09.16 szombat, 14:54:24 »

hát, válogatni kell.van kínálat bőven.kérj meg valakit a környékeden aki ismeri a tipust, hogy segítsen.csúnyán bele lehet nyúlni....

Én tudok egy eladó jó állapotút. Nem az enyémet. nyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12890 Dátum: 2017.09.16 szombat, 14:54:57 »

Rendben. Keresek olyan embert. Bár ha lesz majd a fórumon eladó mondeo ilyen árban, abban jobban bíznék  Wink

Küldtem privát üzenetet. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
sleek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #12891 Dátum: 2017.09.16 szombat, 14:59:57 »

Küldtem privát üzenetet. integet2

Elvileg én is Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12892 Dátum: 2017.09.16 szombat, 15:09:07 »

Rendben. Keresek olyan embert. Bár ha lesz majd a fórumon eladó mondeo ilyen árban, abban jobban bíznék  Wink
Scratch autója is eladó.írj neki.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12893 Dátum: 2017.09.16 szombat, 15:56:09 »

Scratch autója is eladó.írj neki.

800-ért nem adom oda.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12894 Dátum: 2017.09.16 szombat, 16:20:19 »

800-ért nem adom oda.
Cheesy akkor nem kell írnia neked.

Honnan tudod, hogy egy igazán jó vételért nem adna többet?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12895 Dátum: 2017.09.16 szombat, 16:31:25 »

Sziasztok szép napot. Pár hete kérdeztem az általános topicban ,hogy 600-800ezer ft között ajánlott e a mondeo . Ott egy fórumtag azt írta inkább legyen benzines mk1 es fóka.
Viszont több helyen megnéztem azért lenne választék már mondeoból is ilyen árban.
Mondjuk 700-850ezer ft között érdemes nézegetni a mondeokat ? Vagy inkább tényleg mondjak le róla ?
Pedig annyira tetszenek.  taps
választék van persze, csak a választék minősége olyan is. én továbbra is azt mondom, hogy 900-1mft alatt nem lehet jó mk3at venni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12896 Dátum: 2017.09.16 szombat, 16:32:12 »

Szerintem ugyan ez megvan az Opel G astránál is meg a fóka mk1 nél is.(nem volt még autóm csak ahogy látom a haveri körökben) Igazából olyan 800 ezerig nézegettem autót. Meg tartalékban van még 300ezer ft környéke. De azt nem szeretném autóra költeni vásárláskor hanem akkor inkább a javításra ha kell.
Nem várom el  16-17 éves autótól ,hogy karc hiba mentes legyen  Wink De ne is legyen lelakva teljesen . Néztem olyan autót ami bűzlött a bagótól. A kárpit szó szerint sárga volt. Ilyen autóba azért nem szívesen ülnék.

szánd rá inkább az egész összeget és nézd meg Scratch-ét
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12897 Dátum: 2017.09.16 szombat, 16:34:58 »


Honnan tudod, hogy egy igazán jó vételért nem adna többet?
sajna az emberek 90%-a olyan, hogy ha van behozott tekertórás rom 700-ért meg egy biztos előéletű 1fölött, úgyis az olsóbbikat veszi, majd kreál magában hozzá szép történetet önmaga megnyugtatására, hogy milyen ügyes volt, mennyivel olcsóbban megoldotta az egészet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12898 Dátum: 2017.09.16 szombat, 16:36:48 »

Sziasztok szép napot. Pár hete kérdeztem az általános topicban ,hogy 600-800ezer ft között ajánlott e a mondeo . Ott egy fórumtag azt írta inkább legyen benzines mk1 es fóka.
Viszont több helyen megnéztem azért lenne választék már mondeoból is ilyen árban.
Mondjuk 700-850ezer ft között érdemes nézegetni a mondeokat ? Vagy inkább tényleg mondjak le róla ?
Pedig annyira tetszenek.  taps
azért írtam a benyás mk1fókát, mert azok még zetec motorosak (1,6-1,8), megbízhatóbbak, és annyiért már nem a kínálat alján nézelődsz hanem jócskán a közepén
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12899 Dátum: 2017.09.16 szombat, 21:47:25 »

Cheesy akkor nem kell írnia neked.

Honnan tudod, hogy egy igazán jó vételért nem adna többet?

Mert írta! Smiley

Természetsen ha úgy gondolja, hogy érdekli, írjon nyugodtan, válaszolok, küldök képeket az autóról.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.16 szombat, 21:50:37 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 264 265 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.