Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662008 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #13200 Dátum: 2018.03.27 kedd, 08:36:50 »

No, megoldódtam a rángatás problémát. Gyertya csere, és már a pincéből is húz a motor, megtorpanás nélkül.  eljen
Gyári Motorcraft/NGK került bele.
Nem akarlak elkeseríteni, de ha rángatott, és csak a gyertyát cserélted, nagy valószínűséggel nem fog megoldódni tartósan a problémád. Az elején úgy tűnik, mintha eltűnt volna a rángatás, aztán újrakezdődik. Végleges megoldás csak a trafó-kábel-gyertya egyidejű cseréje jelent. Bármelyik elem kihagyása a másik kettő hibáját is okozhatja.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
hennpger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #13201 Dátum: 2018.03.27 kedd, 12:37:45 »

Nem akarlak elkeseríteni, de ha rángatott, és csak a gyertyát cserélted, nagy valószínűséggel nem fog megoldódni tartósan a problémád. Az elején úgy tűnik, mintha eltűnt volna a rángatás, aztán újrakezdődik. Végleges megoldás csak a trafó-kábel-gyertya egyidejű cseréje jelent. Bármelyik elem kihagyása a másik kettő hibáját is okozhatja.

Nem keserítesz el. A kocsi nem rég került hozzám, így nem tudom, mióta volt a hibajelenség (melyik rész ok melyik nem). Eddig jónak tűnik, vagyis jobb, mint volt. Hétvégén belecsavarunk kb. 1500 km-t autópályán-főutakon, addig nem is érkezett volna meg minden motyó. Ha neked lesz igazad, akkor így jártam.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.27 kedd, 12:39:45 írta hennpger » Naplózva
blaci82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #13202 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 08:11:53 »

Sziasztok ! Tegnap hazafelé nagy esőben jöttem és menet közben kigyulladt a check lámpa.....minden jónak tűnik nem látok hibát , a műszerfal rejtett menűje nem ír hiba kódot....létezik hogy nem minden kódot mutat meg a műszerfal Huh??
Naplózva

Ford Mondeo mk3  Titanium 2.0 Kombi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #13203 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 10:14:57 »

Sziasztok ! Tegnap hazafelé nagy esőben jöttem és menet közben kigyulladt a check lámpa.....minden jónak tűnik nem látok hibát , a műszerfal rejtett menűje nem ír hiba kódot....létezik hogy nem minden kódot mutat meg a műszerfal Huh??

Létezik
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13204 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 14:49:52 »

Sziasztok ! Tegnap hazafelé nagy esőben jöttem és menet közben kigyulladt a check lámpa.....minden jónak tűnik nem látok hibát , a műszerfal rejtett menűje nem ír hiba kódot....létezik hogy nem minden kódot mutat meg a műszerfal Huh??

De mutatja. Egy sárga motor jelző lámpa képében. Az is egy kód, csak meg kell fejteni  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Quri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13205 Dátum: 2018.04.11 szerda, 22:22:45 »

Sziasztok!
Teljesen uj vagyok az oldalon.
KEDESEM:Neztem a napokban egy nagyon szep allapotu MK 3 benzines autot es ketsegeim vannak.
2 liter benzin 2004 113 K miles ,egy tulaj...
Nehezen indul,szervo morog hidegen.
Tokeletes vezetni!
Erdemes foglalkozni vele?
Remelem tudtok segiteni.Koszonom!
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.12 csütörtök, 02:03:19 írta Quri » Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #13206 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 08:33:08 »

Sziasztok!
Teljesen uj vagyok az oldalon.
KEDESEM:Neztem a napokban egy nagyon szep allapotu MK 3 benzines autot es ketsegeim vannak.
2 liter benzin 2004 113 K miles ,egy tulaj...
Nehezen indul,szervo morog hidegen.
Tokeletes vezetni!
Erdemes foglalkozni vele?
Remelem tudtok segiteni.Koszonom!

Mit jelent az, hogy nehezen indul? Sokat kell "köszörülni"?
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Quri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13207 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 08:43:20 »

Szia!
Sajnos igen.Az elado szerint egy uzemanyagszuro megoldana a problemat...
Eddig volt ket Mondeom 1.8 ZETEC ,2.0 TDCI.
Mindig komoly (varatlan)hiba miatt vittek el roncstelepre.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13208 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 08:49:56 »

Szia!
Sajnos igen.Az elado szerint egy uzemanyagszuro megoldana a problemat...
Eddig volt ket Mondeom 1.8 ZETEC ,2.0 TDCI.
Mindig komoly (varatlan)hiba miatt vittek el roncstelepre.

Ha megint így akarsz járni, vedd meg nyugodtan. vigyor3 Egy üzemanyagszűrő csere 5ezer Ft és 20perc.Ha csak annyi a baja, miért nem cseréli?

De most komolyan, szerinted innen mit lehetne arra írni, hogy jó vétel-e?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13209 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 09:24:44 »

Szia!
Sajnos igen.Az elado szerint egy uzemanyagszuro megoldana a problemat...
Eddig volt ket Mondeom 1.8 ZETEC ,2.0 TDCI.
Mindig komoly (varatlan)hiba miatt vittek el roncstelepre.
Szia.
Ha kihívást akarsz vedd meg(ha van donor autód eplus2 ),különben felejtős,inkább keress egy másikat.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13210 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 16:36:48 »

Ha megint így akarsz járni, vedd meg nyugodtan. vigyor3 Egy üzemanyagszűrő csere 5ezer Ft és 20perc.Ha csak annyi a baja, miért nem cseréli?

De most komolyan, szerinted innen mit lehetne arra írni, hogy jó vétel-e?
pláne, hogy angliában van az autó... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Quri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13211 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 17:18:04 »

Igen.Angliaban van az auto.
Valahogy volt egy rossz sejtesem...Sajnos itt kint nem,vagy elvetve talalsz megfelelo(korrekt)szerelot.
Koszonom mindenkinek a valaszokat!
Naplózva
mihu86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #13212 Dátum: 2018.04.14 szombat, 13:03:07 »

Sziasztok!

Kibelezett szívósor szerintetek okozhatja-e azt, hogy kis fordulatszám és kis terhelés esetén magas az LTFT?
(Újra megnéztem az adatokat)
- 4.-ben 50 körül kb. 14% (inkább 9-12 körül mozog, de ha nagyon egyenletesen sikerül menni, vagy picit elveszem a gázt, feljebb megy)
- 5.-ben 90-nél 10% körül (friss mérés 7-8)
- ha közepes gázzal (még lambda dolgozik) gyorsítok, akkor lemegy 2-4%-ra (ez 50-ről igaz, 90-ről 0 körül)
- 5.-ben folyamatos 120-as tempónál sem magas (130-nál már negatív, kb. -3%)
- gázelvételre nagyobb sebességnél is látok 10+ értéket

Üdv,
  Mihu
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.15 vasárnap, 16:07:35 írta mihu86 » Naplózva
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #13213 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 17:40:32 »

Kibelezett szívósor szerintetek okozhatja-e azt, hogy kis fordulatszám és kis terhelés esetén magas az LTFT?
Valami gond is van az autóval ? Részterhelésen segiti a töltődést az örvénylapát. A hiánya eddig senkinek nem okozott objektiven észlelhető panaszt.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
mihu86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #13214 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 15:42:28 »

Valami gond is van az autóval ? Részterhelésen segiti a töltődést az örvénylapát. A hiánya eddig senkinek nem okozott objektiven észlelhető panaszt.

Nehéz megfogalmazni, de kis terhelésnél (és inkább kisebb fordulaton) furcsa. Néha kicsit mintha hullámzó lenne a teljesítényleadás, ill. váltás után is érzek néha kis megtorpanást (szintén kis fordulat/terhelés, mondjuk városban).
Hasonló kicsit, mint az enyhe trafó-stb. problémánál, de nagyobb gáznál nincs gond, nem rángat kis fordulaton sem.
Szeged-Kiskunlacháza távon odafele total misfire count 0, vissza 2. Amikor gyújtásom problémázott, emlékeim szerint egy rövidke városi menet után is több volt. Egyedül a magas LTFT érték, amit furcsának találtam.
(Lambda szonda értékek jól néznek ki, vezérlő szonda folyamatos menetben 0,1-0,8 között ugrál, szerintem elég gyorsan, nagyobb gázra 0,9-ig is kimegy, ellenőrző elég stabilan 0,7 körül)

Persze lehet, hogy hálátlan és megint a "szentháromság" lesz... De hátha van még lehetőség.
(Sajnos nem pont egyszerre lette cserélve, hanem párszáz km eltéréssel, gyertya -> trafó -> kábel sorrendben, gyertya gyári kódú NGK, amit asszem kiskerben nem is adnak, trafó NGK, kábel 8mm-es Bosch.)
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #13215 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 22:56:41 »

Szia!

Hallgasd meg a motorteret hogy hallassz-e sziszegő hangot mert elképzelhető hogy nálad is a kartergázcső lesz a ludas!  wave


üdv márkatársak. egy 1.8 b 125 le drâgasághoz segítsèget szeretnèk kérni mèghozzá a problèma az lenne hogy alapjárati motor csere előtt le akart mindig fulladni az autom most hogy kicserèltem most meg folyamatossan változik de mind a kèt helyzetben csak akkor kezdett el rakoncátlankodni az alapjáratom ha menet közben 2000 fölè emeltem/emelem  a fordulatot.vajon mi lehet a baj előre is köszönöma válaszokat
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #13216 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 23:02:11 »

Szia!

Én most cseréltem mindent 287-nél, igaz hogy pályáztak vele elég sokat!


Sziasztok ! 2.0 benzines mondiban a kettőstömegű mennyit megy el kb ?? Mik a tapasztalatok ??
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #13217 Dátum: 2018.04.17 kedd, 22:33:45 »

Sziasztok ! 2.0 benzines mondiban a kettőstömegű mennyit megy el kb ?? Mik a tapasztalatok ??
Ez nagyon használatfüggő...számít hogy milyen temperamentumú emberkék voltak az előző tulajok, tudtak e "jól" vezetni és hogy az egyéb rezonanciával kapcsolatos esetleges műszaki hibákat időben orvosolták e.A sok város is öli.....van valami TC-s cikk is erről a témáról... nálam vegyes 280ekm-nél hangja nincs, rendben van...ez lutri ha használtan vetted.
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.17 kedd, 22:35:40 írta Fokadriver1 » Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #13218 Dátum: 2018.04.17 kedd, 22:46:30 »

(Lambda szonda értékek jól néznek ki, vezérlő szonda folyamatos menetben 0,1-0,8 között ugrál, szerintem elég gyorsan, nagyobb gázra 0,9-ig is kimegy, ellenőrző elég stabilan 0,7 körül)
Dicséretes a műszaki gondosságod. Gyújtásrendszerre van egy ökölszabály,amihez még műszer sem kell...laza kettesből válts fel 4-esbe, majd kopp padlógáz. Ha morogva ugyan de rángatás nélkül gyorsul, akkor jó a gyújtásrenccer...használt autód van, nem hibátlan autó, de amig nincs ordas nagy tüneted vagy ekzakt hibakódod, inkább használd, élvezd a kényelmét...de ez magánvélemény...
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Bazsi1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



E-mail
« Új hozzászólás #13219 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 18:17:35 »

Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok, MK3 Mondeot szeretnénk(most is az van csak TDCi,de keveset használjuk és nem akarom megölni városban).
Ezért most benzinesre váltunk, 2.0 motorral szerelteket nézem, FL előttieket, tanácsokat kérnék, mire kell figyelni , mik a típushibái, mit érdemes cseréltetni vásárlás után(olaj,szűrők, ékszíjon kívül).

Válaszotok előre is köszönöm.

üdv:Balázs
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130 Le N7BA
siposl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #13220 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 21:16:57 »

Sziasztok!
Olajcsere előtt állok és már csak az olajszűrőhöz kell vennem szerszámot. Ebben szeretnék segítséget kérni. Sokan esküsznek a láncos leszedőre más autóknál de itt ugye egy majdnem kerek műanyag fedelet kellene leszednem vele, félek hogy eltörném vele, illetve  nem is vagyok benne biztos hogy elférek vele ott. Videón láttam hogy van aki csésze szerű leszedővel szedi le. Szerintetek vegyek láncosat vagy ilyen csészéset. Ha a csészéset javasoljátok akkor tudnátok linkelni Bárdis linket hozzá, mert nem tudom hogy milyen méret kell belőle.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Trend kombi, 2001-es
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #13221 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 22:37:37 »

Sziasztok!
Olajcsere előtt állok és már csak az olajszűrőhöz kell vennem szerszámot. Ebben szeretnék segítséget kérni. Sokan esküsznek a láncos leszedőre más autóknál de itt ugye egy majdnem kerek műanyag fedelet kellene leszednem vele, félek hogy eltörném vele, illetve  nem is vagyok benne biztos hogy elférek vele ott. Videón láttam hogy van aki csésze szerű leszedővel szedi le. Szerintetek vegyek láncosat vagy ilyen csészéset. Ha a csészéset javasoljátok akkor tudnátok linkelni Bárdis linket hozzá, mert nem tudom hogy milyen méret kell belőle.

Ahhoz elvileg nem kellene szerszám. A dízelekén van ahol van hatszög amire 27-es csőkulcs megy, de a benzinesen nincs ilyen (aminek műanyag a szűrőfedele). Azt csak kézzel kellene meghúzni annyira amennyire bírod.
De ha már meghúzták mint az ökör, akkor egy csőfogóval lejön, csak tegyél a fogó és a szűrő közé valami rongyot.
 
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13222 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 22:53:20 »

Ahhoz elvileg nem kellene szerszám. A dízelekén van ahol van hatszög amire 27-es csőkulcs megy, de a benzinesen nincs ilyen (aminek műanyag a szűrőfedele). Azt csak kézzel kellene meghúzni annyira amennyire bírod.
De ha már meghúzták mint az ökör, akkor egy csőfogóval lejön, csak tegyél a fogó és a szűrő közé valami rongyot.
 

Kell, van szerszám......de felesleges.
Egy olajszűrő fogóval meg lehet fogni és csavargatni....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13223 Dátum: 2018.04.20 péntek, 00:52:11 »

Ahhoz elvileg nem kellene szerszám. A dízelekén van ahol van hatszög amire 27-es csőkulcs megy, de a benzinesen nincs ilyen (aminek műanyag a szűrőfedele). Azt csak kézzel kellene meghúzni annyira amennyire bírod.
De ha már meghúzták mint az ökör, akkor egy csőfogóval lejön, csak tegyél a fogó és a szűrő közé valami rongyot.
 
mk3 dízeleken 36os van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13224 Dátum: 2018.04.20 péntek, 06:05:34 »

Ahhoz elvileg nem kellene szerszám. A dízelekén van ahol van hatszög amire 27-es csőkulcs megy, de a benzinesen nincs ilyen (aminek műanyag a szűrőfedele). Azt csak kézzel kellene meghúzni annyira amennyire bírod.
De ha már meghúzták mint az ökör, akkor egy csőfogóval lejön, csak tegyél a fogó és a szűrő közé valami rongyot.
 

Van hozzá direkt szerszám ami a 14 vagy 15 lapra pont ráfog ami a kerületén van.
Olcsóbb megvenni, mint a fogóval összetörni a műanyagot és utána akár bontottat is beszerezni.
Naplózva
exigo666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13225 Dátum: 2018.04.25 szerda, 20:13:50 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, olyan problémám van, hogy 1.8 benzines Mondeomba vettem egy csupasz blokkot.
Felöltöztettem, ráraktam mindent utoljára maradt a főtengely ékszíjtárcsa.
Hogyan állítsam be,
Mire figyeljek?
Ha nincs fent a tárcsa próbálhatom beindítani?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #13226 Dátum: 2018.04.26 csütörtök, 17:12:18 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, olyan problémám van, hogy 1.8 benzines Mondeomba vettem egy csupasz blokkot.
Felöltöztettem, ráraktam mindent utoljára maradt a főtengely ékszíjtárcsa.
Hogyan állítsam be,
Mire figyeljek?
Ha nincs fent a tárcsa próbálhatom beindítani?
Segítségeteket előre is köszönöm.

Ha vezérlés jelen van akkor bárhogyan felfogathatod a tárcsát.(szerintem)
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13227 Dátum: 2018.04.26 csütörtök, 18:36:37 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, olyan problémám van, hogy 1.8 benzines Mondeomba vettem egy csupasz blokkot.
Felöltöztettem, ráraktam mindent utoljára maradt a főtengely ékszíjtárcsa.
Hogyan állítsam be,
Mire figyeljek?
Ha nincs fent a tárcsa próbálhatom beindítani?
Segítségeteket előre is köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.26 csütörtök, 18:42:07 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #13228 Dátum: 2018.04.26 csütörtök, 18:42:30 »

Ha vezérlés jelen van akkor bárhogyan felfogathatod a tárcsát.(szerintem)

Csak egyféleképpen lehet feltenni. Van rajta egy illesztő lyuk.

Na bakker, Gyorsreagálású Győző megelőzött.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Öcsibácsi
Vendég
« Új hozzászólás #13229 Dátum: 2018.04.26 csütörtök, 19:22:08 »

Sziasztok!  MK3-as 1.8 16v-s chba  mondim van. Motrot kell cserélnem sajna 225.000  km után. Érdekelne lehet 2.0 cjbb re cserélnem, vagy maradjak az eredetinél.
Naplózva
exigo666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13230 Dátum: 2018.05.02 szerda, 08:58:40 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem, olyan problémával szembesültem, hogy van egy 2001- es 1.8 benzines Mondeom chba motorkódú. A napokban motort cseréltem, beállítottam a nullpontot, felöltöztettem, aztán indítás, pöcc- röff, de ahogy beindul sebességbe rakom elkezdi ejteni a fordulatot, leállítom, majd újra indítom, ekkor már az alapjárat sincs meg.
Hol kezdjem újra, vagy mit ronthattam el?
Segítségeteket előre is köszönöm!!!
Naplózva
exigo666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13231 Dátum: 2018.05.08 kedd, 12:56:53 »

Sziasztok, sos-ben kérem a segítségeteket chba motor kódú motor helyet a chbd motorkódú motort berakhatom-e? Miben tér el?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13232 Dátum: 2018.05.08 kedd, 13:02:16 »

Sziasztok, sos-ben kérem a segítségeteket chba motor kódú motor helyet a chbd motorkódú motort berakhatom-e? Miben tér el?

Leírtad miben tér el. Továbbra is kérdés?  vigyor3
Át kell papíroztatnod, nem kevés utánajárás valamint plusz költségek....


Valamint ez így hamisítás gyanús, mert olyan, hogy "CHBD" motorkód nem létezik.
CHBA és CHBB van.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.08 kedd, 18:16:12 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
exigo666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13233 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:17:22 »

Chbb re gondoltam csak elnyomtam
Naplózva
exigo666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13234 Dátum: 2018.05.12 szombat, 21:47:43 »

Sziasztok, meg ettem a chbb-s motort, be szereltem. A bontó a kértem, hogy hagyják rajta a főtengely ékszíj tárcsát. A nullpont ellenőrzés él tapasztaltam, hogy a vezérműtengely síkba van, 1-4 henger fent, de az ékszíjtárcsa stift helye az nincs a helyén. Ez problémát okoz, vagy ne foglalkozzak vele? Mert egy ford márkakereskedő azt mondta, hogy nem fog beindulni. Mi lenne a teendőm?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13235 Dátum: 2018.05.12 szombat, 22:01:27 »

Sziasztok, meg ettem a chbb-s motort, be szereltem. A bontó a kértem, hogy hagyják rajta a főtengely ékszíj tárcsát. A nullpont ellenőrzés él tapasztaltam, hogy a vezérműtengely síkba van, 1-4 henger fent, de az ékszíjtárcsa stift helye az nincs a helyén. Ez problémát okoz, vagy ne foglalkozzak vele? Mert egy ford márkakereskedő azt mondta, hogy nem fog beindulni. Mi lenne a teendőm?

Egészségedre! Csak nehogy megülje a gyomrodat....   hehe

Nem az ékszíjtárcsa stift-nek kell a helyén lenni, hanem a főtengely stift-nek a vezérléshez!
A főtengely ékszíjtárcsának a gyújtás miatt kell ott lennie, ahol. (stift)
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.12 szombat, 22:04:29 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #13236 Dátum: 2018.05.22 kedd, 09:55:36 »

Sziasztok!

Ismét a segítségetek kellene.

Most olyat produkál a járgány ,hogy 4esben 1500-1800 fordulaton rángat... más fokozatban nem csak 4esben ötlet ? falbav rinya
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13237 Dátum: 2018.05.22 kedd, 10:05:42 »

Sziasztok!

Ismét a segítségetek kellene.

Most olyat produkál a járgány ,hogy 4esben 1500-1800 fordulaton rángat... más fokozatban nem csak 4esben ötlet ? falbav rinya
tankold meg rendesen,ne csak 5ért...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13238 Dátum: 2018.05.22 kedd, 11:19:08 »

Sziasztok!

Ismét a segítségetek kellene.

Most olyat produkál a járgány ,hogy 4esben 1500-1800 fordulaton rángat... más fokozatban nem csak 4esben ötlet ? falbav rinya


1. Alacsony a fordulatszám a 4. fokozathoz! Erőlködés....
2. Gyújtás probléma (gyertya-kábel-trafó, ebben a sorrendben ellenőrizni.....)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #13239 Dátum: 2018.05.22 kedd, 12:38:04 »

Sziasztok!

Jelenleg 277e km előtt áll a számláló, lehetséges, hogy mostanra megnyúlott a vezérműlánc?
Csörgő hangot hallani a motortérből, illetve, nagyon finom kigyorsításkor berángat a motor 3-ban és afölött, olyan 1500-2000 1/perc között, nyílván 5-be nem erőltetem, csak próbálgattam, viszont korábban nem produkált ilyet.

Este felé megnézem, hogy az örvénylapátok csinálják-e alapjáraton a hangot. Szerintem nem, mert dízeles kerepelő hangja nincs.

Milyen alkatrészek kellenek a vezérlés cseréjéhez, és mi a reális ár érte?

270e-nél volt gyerta csere
224e-nél trafó volt cserélve


Köszönöm szépen!
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #13240 Dátum: 2018.05.22 kedd, 14:42:17 »

tankold meg rendesen,ne csak 5ért...

Tele a tank... Találkozóról haza felé megtankoltam.. worship

Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #13241 Dátum: 2018.05.22 kedd, 14:43:09 »


1. Alacsony a fordulatszám a 4. fokozathoz! Erőlködés....
2. Gyújtás probléma (gyertya-kábel-trafó, ebben a sorrendben ellenőrizni.....)

Rendben van köszi Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #13242 Dátum: 2018.06.06 szerda, 14:41:34 »

Sziasztok!

Egyáltalán nincs alapjáratom mi okozhatja?Alapjárati motort ki cserélték de a jelenség maradt.A kartergazcsőbe befujt a szerelő de semmi reakció.Ezenkivűl milyen hibák lehetnek még
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13243 Dátum: 2018.06.06 szerda, 14:44:51 »

Sziasztok!

Egyáltalán nincs alapjáratom mi okozhatja?Alapjárati motort ki cserélték de a jelenség maradt.A kartergazcsőbe befujt a szerelő de semmi reakció.Ezenkivűl milyen hibák lehetnek még


Elfogyott az alapjárat. Fel kell tölteni az alapjárati tartályt, jó az utángyártott alapjárat is és az gazdaságos -nagy- kiszerelésben is kapható.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #13244 Dátum: 2018.06.06 szerda, 15:01:48 »


Elfogyott az alapjárat. Fel kell tölteni az alapjárati tartályt, jó az utángyártott alapjárat is és az gazdaságos -nagy- kiszerelésben is kapható.  eplus2

Haha
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13245 Dátum: 2018.06.06 szerda, 15:27:11 »

Haha

A másik topikban már kaptál választ..... Haha
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #13246 Dátum: 2018.06.06 szerda, 23:04:41 »

Sziasztok!

Egyáltalán nincs alapjáratom mi okozhatja?Alapjárati motort ki cserélték de a jelenség maradt.A kartergazcsőbe befujt a szerelő de semmi reakció.Ezenkivűl milyen hibák lehetnek még

Azért mérjétek ki az alapjárati motor csatiját is mert lehet hogy azért nem dolgozik mert nem kap jelet sehonnan sem és utána tudtok tovább menni a hibafeltárásban: fordulatszámjeladó, motorvezérlő, relé, biztosíték, stb...

De ha valamikor Baranya megyében jársz akkor szívesen ránézek!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #13247 Dátum: 2018.06.09 szombat, 17:02:20 »

Sziasztok,

2-es benzines motor elülső része olajos lent a karternél.
A képek alapján mi a legvalószínűbb kiváltó ok ?
Lehet ez a karter teknő tömitése ? Mi szokott a gyakori ok lenni ilyen esetben ?
https://www.dropbox.com/s/hqxh8ugb5b7tgqe/karter1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/snrpu1xj141asya/karter2.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/6cyutnlsoavdrl7/karter3.jpg?dl=0

Köszönet minden tippért.,
FD.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #13248 Dátum: 2018.06.09 szombat, 17:32:27 »

Sziasztok,

2-es benzines motor elülső része olajos lent a karternél.
A képek alapján mi a legvalószínűbb kiváltó ok ?
Lehet ez a karter teknő tömitése ? Mi szokott a gyakori ok lenni ilyen esetben ?
https://www.dropbox.com/s/hqxh8ugb5b7tgqe/karter1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/snrpu1xj141asya/karter2.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/6cyutnlsoavdrl7/karter3.jpg?dl=0

Köszönet minden tippért.,
FD.

Én először megtisztítanám, és akkor talán egyértelműen látszana, hogy honnan jön.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13249 Dátum: 2018.06.09 szombat, 18:12:48 »

Sziasztok,

2-es benzines motor elülső része olajos lent a karternél.
A képek alapján mi a legvalószínűbb kiváltó ok ?
Lehet ez a karter teknő tömitése ? Mi szokott a gyakori ok lenni ilyen esetben ?
https://www.dropbox.com/s/hqxh8ugb5b7tgqe/karter1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/snrpu1xj141asya/karter2.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/6cyutnlsoavdrl7/karter3.jpg?dl=0

Köszönet minden tippért.,
FD.

Így van, mosd le!
Aztán sűrűn nézz alá.

Olajszűrő tartó konzol alól vagy akár a karter szellőztető fedele alól is szivároghat.
Tisztán jól láthatónak kell lennie honnan kezd el kilépni az olaj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.