Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 22:09:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662739 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 10:34:05 »

Sziasztok.Megtudná valaki mondani hogy az 1.8 benzinesen hol van az egr?mert ledugóznám,megtortyanik kis fordulatnál.üdv. Undecided
Szia!
A főoldalon találsz a ledugózásról egy jó kis képes beszámolót!

Üdv:
oszi
Naplózva
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 10:52:00 »

Szia.Igen azt elolvastam de az szerintem nem mk3 vagy nem mk3 benzines mondeo,vagy lehet hogy tévedek ezért kérdezem,mert szerintem nekem nem ott van az egr.üdv.
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 14:13:48 »

Szia!
A főoldalon találsz a ledugózásról egy jó kis képes beszámolót!

Üdv:
oszi

Nekem is 1,8 van és a leírás alapján semmi nincs ott.
Valaki küldene egy leírást vagy fényképet, hogy az 1,8 as benzinesekben hol van az egr?

köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
bobcattibi
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 19:25:42 »

Sziasztok! Egy kérdésem lenne. 2003-as 1.8-as 125-le kombim van,és azt hallottam, hogy lehet müszertesztet végezni rajta. Megcsináltam a leírtak alapján, és semmi. Illetve lenullázódott a napi k.m. számláló.
Ilyenkor mi van? Valamit rosszul csináltam?
Előre is köszi!
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 21:23:36 »

Sziasztok! Egy kérdésem lenne. 2003-as 1.8-as 125-le kombim van,és azt hallottam, hogy lehet müszertesztet végezni rajta. Megcsináltam a leírtak alapján, és semmi. Illetve lenullázódott a napi k.m. számláló.
Ilyenkor mi van? Valamit rosszul csináltam?
Előre is köszi!

Szia!

Valószínűleg vmit rosszul csinálsz.
- gyújtás off
- nullázó gomb lenyom és úgy tart
- gyújtás on
- nullázó gomb még mindig nyomva tart
- vár
- teszt indul
Naplózva
bobcattibi
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 21:29:38 »

Asszem így csináltam, ahogy írtad, de sajna semmi.
Azért köszi
Naplózva
bobcattibi
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 21:43:09 »

Holnap megpróbálom még 1x.
Köszi
Naplózva
bobcattibi
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 08:09:20 »

Most próbáltam megcsinálni a műszertesztet, a gage be is jött, tehát az órákat letesztelte, de tovább nem lehetett léptetni, hiába nyomkodtam a nullázó gombot.
Ötlet valakinek? Megköszönném.
Még egy kérdés: olajcsere előtt állok, a CASTROL EDGE 5w-30 jó bele?
Nem rég vettem a kocsit, és eddig még nem cseréltem benne.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.15 hétfő, 18:07:51 írta bobcattibi » Naplózva
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 18:20:38 »

Sziasztok.Megtudná valaki mondani hogy az 1.8 benzinesen hol van az egr?mert ledugóznám,megtortyanik kis fordulatnál.üdv. Undecided
Naplózva
bobcattibi
Vendég
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 18:56:54 »

Ugy csináltam. Bejött gage, elengedtem a gombot, a mutatók fellendültek, de utána hiába akartam léptetni, nem reagált semmit.
Olajjal kapcsolatban van valami véleményed?
Köszi a hozzászólásokat! worship worship
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 20:18:28 »

mienk TDDI, nem tom a benzineshez is ugyna olyan kell-e

A benzinest is ugyan így kell nem tudom miért nem lép neked tovább?!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 20:30:25 »

Semmi bajom ezzel az autóval, de mér' ilyen xar?Huh? beka3 hehe levele
Naplózva
bobcattibi
Vendég
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 20:46:02 »

A fogyasztástól eltekintve én meg vagyok elégedve a kocsival. 12.l körül eszik vegyesen fele fele.
Naplózva
tommymondeo
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 22:15:24 »

Ugy csináltam. Bejött gage, elengedtem a gombot, a mutatók fellendültek, de utána hiába akartam léptetni, nem reagált semmit.
Olajjal kapcsolatban van valami véleményed?
Köszi a hozzászólásokat! worship worship

Sziasztok!

A teszttel kapcsolatban lenne kérdésem. Nem tudjátok véletlenül, hogy miután a műszereket leellenőrzi, azután a műszerfalon a ledek felgyulladnak és azután milyen adatok láthatóak az össz. km helyén??
Elég sok információnak tűnik. wave
Naplózva
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2010.02.17 szerda, 15:54:05 »

Sziasztok.Megtudná valaki mondani hogy az 1.8 benzinesen hol van az egr?mert ledugóznám,megtortyanik kis fordulatnál.üdv.
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 05:37:09 »

Ugy csináltam. Bejött gage, elengedtem a gombot, a mutatók fellendültek, de utána hiába akartam léptetni, nem reagált semmit.
Olajjal kapcsolatban van valami véleményed?
Köszi a hozzászólásokat! worship worship
Szia!
Szerintem jó bele.Én 5-40-est használok.Ha nem eszi a motorod az olajat nyugodtan tedd bele ezt a vékony olajat.De ha viszont esetleg eszegeti már az olajat akkor nem javaslom nagyon vékony hozzá. taps
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 05:45:06 »

Srácok mit szóltok  azokhoz a kémiai dolgokhoz amik az oktánszámot javításra vannak hivatva?? wow1
Itt nálunk igen vacak a 95-ös minősége.Ja és nagyon kénes a benzinünk! ( GAZPROM ) rinya
1.8 as 125LE mocim van és állítólag alig van benne 30ez Km.( persze ezt a volt tulaj mondja ). A felesége ki ütötte a kartert és nem állította le a motort.A vége motor csere! Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 12:40:32 »

Srácok mit szóltok  azokhoz a kémiai dolgokhoz amik az oktánszámot javításra vannak hivatva?? wow1
Itt nálunk igen vacak a 95-ös minősége.Ja és nagyon kénes a benzinünk! ( GAZPROM ) rinya
1.8 as 125LE mocim van és állítólag alig van benne 30ez Km.( persze ezt a volt tulaj mondja ). A felesége ki ütötte a kartert és nem állította le a motort.A vége motor csere! Undecided
Mi a célod vele? A tiszta alkohol pl 105 oktánszámú de jobban nem megy majd tőle az autó mert az energiatartalma kisebb mint a benzinnek. Van egy egszerű szabály minnél sűrűbb az üzemanyag annál több az energiatartalma. Ezért is sűrübbek a versenybenzinek. Vagy pl a gázolajnál jó ha van benne paraffin (csak télen probléma a hidegszűrhetőség) Az oktánszám növelés nem energiatartam növelést jelent hanem kompresszió tűrést. Feltételezem valahol keleten használod ott ahol még nincs a 10ppm kéntartalom alatti üzemanyag. Hatása csak annyi hogy miatta lesz legfeljebb néhány csöppel több savas eső, meg kinyírja a katalizátort a kén. Amúgy meg van jó oldala is mert a kénnek van azért jó tulajdonsága is az hogy kenőanyagként viselkedik.
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 15:09:44 »

Mi a célod vele? A tiszta alkohol pl 105 oktánszámú de jobban nem megy majd tőle az autó mert az energiatartalma kisebb mint a benzinnek. Van egy egszerű szabály minnél sűrűbb az üzemanyag annál több az energiatartalma. Ezért is sűrübbek a versenybenzinek. Vagy pl a gázolajnál jó ha van benne paraffin (csak télen probléma a hidegszűrhetőség) Az oktánszám növelés nem energiatartam növelést jelent hanem kompresszió tűrést. Feltételezem valahol keleten használod ott ahol még nincs a 10ppm kéntartalom alatti üzemanyag. Hatása csak annyi hogy miatta lesz legfeljebb néhány csöppel több savas eső, meg kinyírja a katalizátort a kén. Amúgy meg van jó oldala is mert a kénnek van azért jó tulajdonsága is az hogy kenőanyagként viselkedik.
Itt még rendes ólom mentes üzemanyag sincs!!A 95-ös is ólmos még.Csak az rendszer tisztítására gondoltam mikor az oktán szám féljavítót akartam beletenni.De egyébként nagyon észre vehető itt a minőségi különbség ha pld.Gazprom benzin vagy Lukoil benzint tankolok!A Lukoillal sokkal csendesebb és könnyebben megy a gépes. Shocked
Naplózva
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 10:38:30 »

Sziasztok!
2005-ös 1.8 SCI -s, 6 sebességes Mondeom van. Több dolog aggaszt. Először is kicsit sokallom a 10 körüli fogyasztást, még autópályán sem megy 9 alá, 6. sebességben. 80.000 Km van benne. Szerelőnél járt mert valami fuga hangot hallok.. Először csapágyra gondolt, majd már váltó vagy differenciálra. Most totózik, de én nem nagyon találkoztam 80.000-km-nél még mondeoknál ilyen hibával. Mennyire típushiba ez? Valaki hozzáértő véleményét szívesen fogadnám.
Előre is köszi.
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 15:53:10 »

Sziasztok!
2005-ös 1.8 SCI -s, 6 sebességes Mondeom van. Több dolog aggaszt. Először is kicsit sokallom a 10 körüli fogyasztást, még autópályán sem megy 9 alá, 6. sebességben. 80.000 Km van benne. Szerelőnél járt mert valami fuga hangot hallok.. Először csapágyra gondolt, majd már váltó vagy differenciálra. Most totózik, de én nem nagyon találkoztam 80.000-km-nél még mondeoknál ilyen hibával. Mennyire típushiba ez? Valaki hozzáértő véleményét szívesen fogadnám.
Előre is köszi.

A fogyasztásba lehet bele kell törődnöd, viszont a difi vagy váltó abszolút nem jellemző!!
80E km-nél még a kuplung vagy lendkerék hiba is kétséges, mert ugye annak is menni kellene 130-150E. Ami szerintem inkább lehetséges az generátor vagy szíjfeszítő hangja lehet, vagy esetleg szívósor, de ez így látatlanba elég sötétbe tapogatózás!

Szerintem keress itt a forumon egy megbízható fordos szerelőt és ő meghallgatja a motorodat!
Benzines specialista zacci, azt hiszem vagy wictor!

Hali
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
béci
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2010.03.06 szombat, 19:17:16 »

Üdvözlök mindenkit, örülök hogy ráleltem e remek oldalra !
Nem oly régen regisztráltam de máris sokat tanultam, okos és hasznos információkra leltem, segítőkész emberekre, fórumtagokra.

Hol is kezdjem Huh?

Talán itt; nekem sajnos még nem jött össze a " Mondeo Project "  Smiley, tervezem és remélem a mielőbbi vételt.
Jelenleg egy 1993as, 1.6i 16 V, benzines Escort van a tulajdonomban, úgy érzem ideje lenne túladnom rajta.
A Mondeo-ról sok pozitív véleményt, cikket olvastam, őszintén szólva mindig is álmodoztam róla, csak sajnos nem jött össze.
1.8 vagy 2.0 literes, benzines, 5 ajtós, 2001 és 2003 között gyártott, hacsak lehetséges kifogni kevés kilométert futott, megvigyázott állapotú Mondeora gondoltam.
A vásárlását Magyarországon terveztem.

Ha bárkinek van okos és bölcs tanácsa, szívesen fogadom el és fogadom meg azt.

Hát, röviden ennyi egyelőre, ha bármi konkrét és pozitív változás történik a közeljövőben, mindenképpen beszámolok nektek, amennyiben persze lehetőségem nyílik rá és érdekel benneteket.

További sikeres és eredményes munkát kívánok mindazon tagoknak, kiknek köszönhető e remek fórum létezése és fejlesztése, valamint a szerelőknek akik remélhetőleg a jövőben is megosszák önzetlenül a különféle javítások menetét...
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.06 szombat, 19:23:31 írta béci » Naplózva
lcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2010.03.06 szombat, 19:47:50 »

Sziasztok,

Kezdek kicsit berágni a kocsira. Amint bemelegszik, gázadásnál 1500-2000 közötti fordulaton rendesen elkezd rángatni.
Ahogy olvasgattam itt a fórumon, meg egyébként is 140.000 van benne, gondoltam ez a szívósor lesz. A szomszédom autoszerelő, megnézi és azt mondja nem. Szerintük elektromos probléma. 2 napig folyamatosan mérték és azt mondták, hogy a gyújtótrafó. El volt repedve (csere), ez igaz, de persze utána is csinálta. Mondom, akkor most szívósor, megvettem az alkatrészeket, kicserélték és még mindig csinálja. Akkor gyertya és kábelcsere, de továbbra is. Eddig kb. 150.000 forintomban van (ebben volt olaj, meg szűrőcserék is), de nem tudjuk mi lehet a baja.
Van valami ötletetek?
Köszi.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2010.03.06 szombat, 20:10:49 »

Sziasztok,

Kezdek kicsit berágni a kocsira. Amint bemelegszik, gázadásnál 1500-2000 közötti fordulaton rendesen elkezd rángatni.
Ahogy olvasgattam itt a fórumon, meg egyébként is 140.000 van benne, gondoltam ez a szívósor lesz. A szomszédom autoszerelő, megnézi és azt mondja nem. Szerintük elektromos probléma. 2 napig folyamatosan mérték és azt mondták, hogy a gyújtótrafó. El volt repedve (csere), ez igaz, de persze utána is csinálta. Mondom, akkor most szívósor, megvettem az alkatrészeket, kicserélték és még mindig csinálja. Akkor gyertya és kábelcsere, de továbbra is. Eddig kb. 150.000 forintomban van (ebben volt olaj, meg szűrőcserék is), de nem tudjuk mi lehet a baja.
Van valami ötletetek?
Köszi.

hello,

pont ugyanez a jelenseg nalam is megvolt/van. 172000km van az autoban. decemberben vettem es januarban mar voltam is ezugyben markaszervizben (ahol vettem a kocsit). elso korben az egr szelep vezerlesere gyanakodtak, mondtak szoftverfrissites megoldja. megcsinaltak, 1 napig nem vettem eszre a rangatast de masnapra mar visszatert. nem sokkal kesobb ujra naluk jartam es megemlitettem, hogy hat nem javult meg. egy kis konzultalas utan a lendkerekre harult a hiba. de mondtak, ha ki is cserelnek sajnos ez eleg hamar elojohet ujra, es szerintuk emitatt nem erdemes lendkereket cserelni. igazabol az a kerdes mennyire rangat, nekem epp csak eszreveheto... falbav
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #474 Dátum: 2010.03.06 szombat, 20:36:15 »


1.8 vagy 2.0 literes, benzines, 5 ajtós, 2001 és 2003 között gyártott, hacsak lehetséges kifogni kevés kilométert futott, megvigyázott állapotú Mondeora gondoltam.
A vásárlását Magyarországon terveztem.

Ha bárkinek van okos és bölcs tanácsa, szívesen fogadom el és fogadom meg azt.



Bár ajánlani nem tudok semmi konkrétat, de szerintem ha már benzines, akkor csakis 2.0 és Ghia, (2.5 vagy 3.0-t a fogyasztás miatt nem mondom) vagy magasabb felszereltség. Nagy árkülönbség nincs az Ambiente vagy Trend felszereltségekhez képest, de az extrák értéke többszöröse ehhez képest.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.06 szombat, 20:42:50 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
béci
Vendég
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2010.03.06 szombat, 22:23:27 »

Köszönöm a reagálást, ahogyan kezd körvonalazódni, én is egy 2.0 literes, Ghia felszerelésű mellett adnám le a voksom.

Esetleg tudnátok segíteni abban hogy most jelenleg milyen árban van, mennyi a reális ára, meddig érdemes a pénztárcába nyúlni egy 2001-es, 2.0 literes, 5 ajtós, állítólag 104.000 km-t futott, Ghia felszereltségű, bőr belső, tetőablak, stb. Mondeo-ért ?

Az igazság az hogy nem szeretném magam becsapni, ugyanis számolnom kell vámmal, adóval és egyéb más húzós költségekkel mire áthozom Vajdaságba és forgalomba helyezem.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.06 szombat, 22:26:55 írta béci » Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 09:12:18 »

Köszönöm a reagálást, ahogyan kezd körvonalazódni, én is egy 2.0 literes, Ghia felszerelésű mellett adnám le a voksom.

Esetleg tudnátok segíteni abban hogy most jelenleg milyen árban van, mennyi a reális ára, meddig érdemes a pénztárcába nyúlni egy 2001-es, 2.0 literes, 5 ajtós, állítólag 104.000 km-t futott, Ghia felszereltségű, bőr belső, tetőablak, stb. Mondeo-ért ?

Az igazság az hogy nem szeretném magam becsapni, ugyanis számolnom kell vámmal, adóval és egyéb más húzós költségekkel mire áthozom Vajdaságba és forgalomba helyezem.

hali,
en decemberben vettem az en 2001-es Ghia 2.0 mondim. 169000km volt benne, szervizkonyves (ott vettem ahol szervizeltek), 4 ajtos, nincs benne bor meg ulesfutes de van 8 legzsak meg elso szelvedo futes. vasarlaskor mivel epp aktualis volt az olajcsere azt is megcsinaltak. az ara szerintem sokkal korrektebb volt mind sok mashol, a nepperekrol nem is beszelve. en 1140000ft-ert vettem. merem ajanlani http://solymarautopark.hu/

Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #477 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 11:04:59 »

Köszönöm a reagálást, ahogyan kezd körvonalazódni, én is egy 2.0 literes, Ghia felszerelésű mellett adnám le a voksom.

Esetleg tudnátok segíteni abban hogy most jelenleg milyen árban van, mennyi a reális ára, meddig érdemes a pénztárcába nyúlni egy 2001-es, 2.0 literes, 5 ajtós, állítólag 104.000 km-t futott, Ghia felszereltségű, bőr belső, tetőablak, stb. Mondeo-ért ?

Az igazság az hogy nem szeretném magam becsapni, ugyanis számolnom kell vámmal, adóval és egyéb más húzós költségekkel mire áthozom Vajdaságba és forgalomba helyezem.
Ezt már 1milla körül megkapod itt!
http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/KL85WATEUWUTYAAAEIQT7ZAU827YIZWZWTP8S4QTPLL5JK6W3YZALPIWDI9OHWLAUMSPAQEYYKYOJ4FLS8QDYH0YPQ96YAMO5TUDAFTPKSD6DSK2US7OLW6TI79QL34A1A3KYEJGWWT8D0GG1F60T9I8RCLHQ2J27PQQL2WPYH6GDHUFIL205CWE17ADKO748Q6F0JKJ51949Z9CFCZ8SPRE7OC7PD9K05HJJ5JEGOWRDW1ZTFY/page1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 11:23:30 »

Üdvözlök mindenkit, örülök hogy ráleltem e remek oldalra !
Nem oly régen regisztráltam de máris sokat tanultam, okos és hasznos információkra leltem, segítőkész emberekre, fórumtagokra.

Hol is kezdjem Huh?

Talán itt; nekem sajnos még nem jött össze a " Mondeo Project "  Smiley, tervezem és remélem a mielőbbi vételt.
Jelenleg egy 1993as, 1.6i 16 V, benzines Escort van a tulajdonomban, úgy érzem ideje lenne túladnom rajta.
A Mondeo-ról sok pozitív véleményt, cikket olvastam, őszintén szólva mindig is álmodoztam róla, csak sajnos nem jött össze.
1.8 vagy 2.0 literes, benzines, 5 ajtós, 2001 és 2003 között gyártott, hacsak lehetséges kifogni kevés kilométert futott, megvigyázott állapotú Mondeora gondoltam.
A vásárlását Magyarországon terveztem.

Ha bárkinek van okos és bölcs tanácsa, szívesen fogadom el és fogadom meg azt.

Hát, röviden ennyi egyelőre, ha bármi konkrét és pozitív változás történik a közeljövőben, mindenképpen beszámolok nektek, amennyiben persze lehetőségem nyílik rá és érdekel benneteket.

További sikeres és eredményes munkát kívánok mindazon tagoknak, kiknek köszönhető e remek fórum létezése és fejlesztése, valamint a szerelőknek akik remélhetőleg a jövőben is megosszák önzetlenül a különféle javítások menetét...

Szia, üdv, köztünk! Smiley
Én inkább a 2.0-t ajánlom, nem eszik sokkal többet, de kicsit jobban megy.
Ha van kiszemelt példányod, dobd be ide a linket, megnézzük!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
béci
Vendég
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 17:25:04 »

sziasztok, érdekelne a véleményetek ( pro és contra ):

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_automata-3631230
Naplózva
béci
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 17:43:06 »

én sem ragaszkodom az automatához, ha nem tévedek, érzékenyebb a manuális váltóhoz viszonyítva, többet fogyaszt és költségesebb a karbantartása.
Naplózva
lcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 11:54:15 »

hello,

pont ugyanez a jelenseg nalam is megvolt/van. 172000km van az autoban. decemberben vettem es januarban mar voltam is ezugyben markaszervizben (ahol vettem a kocsit). elso korben az egr szelep vezerlesere gyanakodtak, mondtak szoftverfrissites megoldja. megcsinaltak, 1 napig nem vettem eszre a rangatast de masnapra mar visszatert. nem sokkal kesobb ujra naluk jartam es megemlitettem, hogy hat nem javult meg. egy kis konzultalas utan a lendkerekre harult a hiba. de mondtak, ha ki is cserelnek sajnos ez eleg hamar elojohet ujra, es szerintuk emitatt nem erdemes lendkereket cserelni. igazabol az a kerdes mennyire rangat, nekem epp csak eszreveheto... falbav

Köszi. Igazából amikor rángat, akkor nagyon rángat és nem olyan érzésem van, mintha a hajtásláncban lenne valahol a gond, hanem mintha kihagyna a motor, mintha nem kapna üzemanyagot. Rejtély.
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 18:32:07 »

Köszi. Igazából amikor rángat, akkor nagyon rángat és nem olyan érzésem van, mintha a hajtásláncban lenne valahol a gond, hanem mintha kihagyna a motor, mintha nem kapna üzemanyagot. Rejtély.

Nem lehet valami gyújtás vezérlés hiba, trafó, kábel gyertya mármint ha jó helyre írtad és benzines az autód!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
béci
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2010.03.09 kedd, 01:15:44 »

érdekelne a véleményetek az alábbi autóról:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3566169
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2010.03.09 kedd, 08:59:37 »

Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy 2001-es 1,8 (125LE) Trend masinának. A hazaút alkalmával (kb 150 km) teljesen meg voltam vele elégedve -fogyasztást még nem mértem. A motor rendesen húzott, a váltó pontos, a futómű remek. Persze hogy részletesebben megismerjem az autót, ahhoz még sok kilométert bele kell hajtanom.
Tanácsokra lenne szükségem (egész éjjel a fórumot böngésztem):
-első teendők (nem az átíratásra gondoltam  Wink)
-vezérléscsere (mit tartalmaz, esetleg ajánlott szerelő?)
-olajcsere (típus, szűrő, +ami ilyenkor ajánlott-pollenszűrő stb)
-a közelben "szaki", aki megszakérti   Wink

Mivel nem szeretnék belefutni semmi gubancba, minél előbb túl lennék ezeken a dolgokon.
Az autóban óra szerint 106.000 km van, de szervizkönyv ugye nuku...a belseje nagyon rendben van, a küllem azonban eléggé viseltes (tele van apróbb karcolásokkal) 

Egyelőre ennyi lenne, még jelentkezem, addig is várom tanácsaitokat!  worship
Üdv: Alpha Dog
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2010.03.09 kedd, 09:10:02 »

Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy 2001-es 1,8 (125LE) Trend masinának. A hazaút alkalmával (kb 150 km) teljesen meg voltam vele elégedve -fogyasztást még nem mértem. A motor rendesen húzott, a váltó pontos, a futómű remek. Persze hogy részletesebben megismerjem az autót, ahhoz még sok kilométert bele kell hajtanom.
Tanácsokra lenne szükségem (egész éjjel a fórumot böngésztem):
-első teendők (nem az átíratásra gondoltam  Wink)
-vezérléscsere (mit tartalmaz, esetleg ajánlott szerelő?)
-olajcsere (típus, szűrő, +ami ilyenkor ajánlott-pollenszűrő stb)
-a közelben "szaki", aki megszakérti   Wink

Mivel nem szeretnék belefutni semmi gubancba, minél előbb túl lennék ezeken a dolgokon.
Az autóban óra szerint 106.000 km van, de szervizkönyv ugye nuku...a belseje nagyon rendben van, a küllem azonban eléggé viseltes (tele van apróbb karcolásokkal) 

Egyelőre ennyi lenne, még jelentkezem, addig is várom tanácsaitokat!  worship
Üdv: Alpha Dog


Grat. az autóhoz, sok baleset mentes km-t vele!
Láncos, vezérműszíj nincs, nem kell cserélni.
20e km-ként olajcsere, de ajánlott inkább 15e km-ként. Legjobb beszerzés: www.nagyauto.hu
Osszes szűrőt, olajat, stb... cserélj le, én még adnék neki új gyertyákat is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2010.03.09 kedd, 09:33:46 »

Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy 2001-es 1,8 (125LE) Trend masinának. A hazaút alkalmával (kb 150 km) teljesen meg voltam vele elégedve -fogyasztást még nem mértem. A motor rendesen húzott, a váltó pontos, a futómű remek. Persze hogy részletesebben megismerjem az autót, ahhoz még sok kilométert bele kell hajtanom.
Tanácsokra lenne szükségem (egész éjjel a fórumot böngésztem):
-első teendők (nem az átíratásra gondoltam  Wink)
-vezérléscsere (mit tartalmaz, esetleg ajánlott szerelő?)
-olajcsere (típus, szűrő, +ami ilyenkor ajánlott-pollenszűrő stb)
-a közelben "szaki", aki megszakérti   Wink

Mivel nem szeretnék belefutni semmi gubancba, minél előbb túl lennék ezeken a dolgokon.
Az autóban óra szerint 106.000 km van, de szervizkönyv ugye nuku...a belseje nagyon rendben van, a küllem azonban eléggé viseltes (tele van apróbb karcolásokkal) 

Egyelőre ennyi lenne, még jelentkezem, addig is várom tanácsaitokat!  worship
Üdv: Alpha Dog




A gyertyát én is javaslom, mert nekem a rossz gyertya ( amit nem vettem észre ) kinyírta a gyújtástrafót, ezért olcsóbb a gyertyacsere! worship
Én még megnézetném a szívósort is, mert ha már van hangja akkor az cserés vagy dugózásra vár!


Sok örömet és balesetmentes km- kívánok  neked!! integet2

Olaj 5W30 as és tényleg ajánlott a 15E ként cserélni!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2010.03.09 kedd, 11:07:55 »

Köszi az infókat és a jókívánságokat!  worship

Azt hittem, hogy csak a 2,0-es láncos...a burkolatot még nem vettem le, de bal oldalon szíjat látok vagy az a generátor + klíma stb-t hajtja?
1.Gyertyából valami spéci kell?
2.Olajat milyen márkájút ajánlotok?

Olvasgattam a fórumon EGR szelepről meg szívósorról...erre jó lenne valami szaki, aki hozzá tudna szólni, hogy esetleg cserés e. Egyébként ha működik, én is inkább kiheréltetném a szívósort és ledugóztatnám az EGR-t  Wink

Eddigi megfigyeléseim:
-hidegen a motor bal elejéből (ahol a szíj ill görgők vannak) enyhe csattogás hallatszik -melegen nem hallatszik
-melegen mintha az alapjárat kicsit egyenetlen lenne, de a mutatón nem látok mozgást, remegést
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2010.03.09 kedd, 12:29:19 »

Köszi az infókat és a jókívánságokat!  worship

Azt hittem, hogy csak a 2,0-es láncos...a burkolatot még nem vettem le, de bal oldalon szíjat látok vagy az a generátor + klíma stb-t hajtja?
1.Gyertyából valami spéci kell?
2.Olajat milyen márkájút ajánlotok?

Olvasgattam a fórumon EGR szelepről meg szívósorról...erre jó lenne valami szaki, aki hozzá tudna szólni, hogy esetleg cserés e. Egyébként ha működik, én is inkább kiheréltetném a szívósort és ledugóztatnám az EGR-t  Wink

Eddigi megfigyeléseim:
-hidegen a motor bal elejéből (ahol a szíj ill görgők vannak) enyhe csattogás hallatszik -melegen nem hallatszik
-melegen mintha az alapjárat kicsit egyenetlen lenne, de a mutatón nem látok mozgást, remegést


Az 1,8 asba lehet nincs egr legalábbis én az enyémbe nem találtam, a leírás és fényképek alapján ott semmi sincs az enyémen.
A szíj valóban a generátor, légkondi..... hajt, ha hangot hallasz abból az irányból az lehet valamelyik feszítő, illetve a generátor is vagy valamelyik csapágy.
Én magamnak dugóztam a szívósort ha gondolod adok róla fényképet és leírást!  integet2
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2010.03.09 kedd, 14:59:13 »

Szeszka pü ment

Szóval,
spéci gyertya?
spéci olaj?  nyes
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2010.03.09 kedd, 15:08:43 »

Szeszka pü ment

Szóval,
spéci gyertya?
spéci olaj?  nyes

Én javaslom a cromax-ot és onnan gyári ford ( motorcraft )gyertya, olaj!
Küldöm az emailt szerintem még ma!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
béci
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2010.03.10 szerda, 00:38:13 »

sziasztok, tudna nekem valaki ajánlani megbízható forrásból egy 2.0 literes, 2001-2004 között gyártott, Ghia felszereltségű, megvigyázott Mondeo-t Huh?

Türelmetlenül várom a válaszokat... Cheesy:D:D:D

Köszönöm...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #492 Dátum: 2010.03.10 szerda, 11:38:58 »

sziasztok, tudna nekem valaki ajánlani megbízható forrásból egy 2.0 literes, 2001-2004 között gyártott, Ghia felszereltségű, megvigyázott Mondeo-t Huh?

Türelmetlenül várom a válaszokat... Cheesy:D:D:D

Köszönöm...

Az enyém ilyen. De nem eladó. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2010.03.10 szerda, 14:48:29 »

sziasztok, tudna nekem valaki ajánlani megbízható forrásból egy 2.0 literes, 2001-2004 között gyártott, Ghia felszereltségű, megvigyázott Mondeo-t Huh?
Türelmetlenül várom a válaszokat... Cheesy:D:D:D
Köszönöm...

Szia!
Nekem lehet, hogy lesz egy 2003.07. havi, de ez attól függ, hogy az összetört Vectrámat sikerül-e gazdaságosan megcsinálni? Ez kb 3hét -1 hónap amíg kiderül. Vezetett szervízkönyves, 5ezer km-rel ezelőtt szervízelve. (soha nem járt kereskedőnél, tehát az óra nincs össze-vissza tekergetve)
Itt megnézheted: http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/hirdetes-18476275/.
Az ottani árnál kb.150-200K-val lesz olcsóbb. Ha eladom annyit fogok kérni érte,amennyibe nekem van.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
béci
Vendég
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2010.03.10 szerda, 15:38:21 »

köszönöm nektek az eddigi válaszokat, ezso ajánlatán gondolkodom és ha aktuális lesz , megbeszélhetünk találkozót is.

Azért várom mások ajánlatát is...
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2010.03.10 szerda, 16:02:54 »

sziasztok, tudna nekem valaki ajánlani megbízható forrásból egy 2.0 literes, 2001-2004 között gyártott, Ghia felszereltségű, megvigyázott Mondeo-t Huh?

Türelmetlenül várom a válaszokat... Cheesy:D:D:D

Köszönöm...

Szia Béci!
Automataváltós is érdekel?
Naplózva
béci
Vendég
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2010.03.10 szerda, 16:33:09 »

szia, nos automatára nem gondoltam...

Kissé bizonytalan vagyok velük kapcsolatosan...
Naplózva
béci
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2010.03.10 szerda, 19:23:25 »

Szerintetek mennyi a reális ára olyan Mondeonak, 2.0 literes benzines, 2001/5 havi, ghia felszerelés, tetőablak, bőr belső, xenon, vonóhorog ?

Ja, és érdekelnének vélemények az automata váltós, 2.0 literes dízelekről, 2004es évjáratú.

Pro és contra, tapasztalatok...

Köszönöm mindenkinek.....
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2010.03.10 szerda, 19:32:10 »

szia, nos automatára nem gondoltam...

Kissé bizonytalan vagyok velük kapcsolatosan...
Nekem ez idáig bejött! wave
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2010.03.10 szerda, 19:32:26 »

Szerintetek mennyi a reális ára olyan Mondeonak, 2.0 literes benzines, 2001/5 havi, ghia felszerelés, tetőablak, bőr belső, xenon, vonóhorog ?

Ja, és érdekelnének vélemények az automata váltós, 2.0 literes dízelekről, 2004es évjáratú.

Pro és contra, tapasztalatok...

Köszönöm mindenkinek.....

Chao!

1.100.000 és 1.300.000 között már ki lehet fogni jókat.Én januárban vettem 1,2M-ért.Full extrásan(kivéve automata váltó) gyári ford felnivel első tulajdonostól continental80%-os 16 colos gumival.Ajánlom a használtautó.hu-n az autóvadász funkciót illetve egy jó szerelőt aki elmegy veled integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.