AndyA
|
|
« Új hozzászólás #28950 Dátum: 2013.11.16 szombat, 16:38:07 » |
|
Egyébként nem lehet ezt átalakítani vákumosra?
Tennék rá egy ilyet:
[img]http://images.wikia.com/uncyclopedia/images/archive/e/ef/20070712224613!Big_turbo.jpg[/img
Figyi, a turbofeltöltő az nem arra való, hogy a kifújását tolósugárnak használva az hajtsa az autót, ezt nem mondták még neked? AndyA
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.16 szombat, 17:40:13 írta AndyA »
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #28951 Dátum: 2013.11.16 szombat, 16:38:54 » |
|
nyomásosra meglehet mindegyik vgt-t csinálni...elektronikát rajthagyod a stekkeren lehet hibakód sem lenne benne...de ezt most csak mondtam....kb 15-ből megvan egy f@sza labda... Nem nagyon vagy hajlandó erről a megoldásról bővebben nyilatkozni, pedig már kérdeztelek, hogy hogyan lehetne nekem is egy ilyenem... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #28952 Dátum: 2013.11.16 szombat, 17:39:15 » |
|
nyomásosra meglehet mindegyik vgt-t csinálni...elektronikát rajthagyod a stekkeren lehet hibakód sem lenne benne...de ezt most csak mondtam....kb 15-ből megvan egy f@sza labda... Legalább sose menne tönkre...talán! De ezt simán nemlehet rárakni? A gyárit? Robi nem tudja megoldani hogy ne keresse az ecu az elektronikát? Vagy egy eu3-as motorvezérlőjével működtetni?!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #28953 Dátum: 2013.11.16 szombat, 18:06:42 » |
|
Nem nagyon vagy hajlandó erről a megoldásról bővebben nyilatkozni, pedig már kérdeztelek, hogy hogyan lehetne nekem is egy ilyenem...
AndyA
ment pü
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #28954 Dátum: 2013.11.16 szombat, 18:07:50 » |
|
nyomásosra meglehet mindegyik vgt-t csinálni...elektronikát rajthagyod a stekkeren lehet hibakód sem lenne benne...de ezt most csak mondtam....kb 15-ből megvan egy f@sza labda... max betilt, ha nem az történik, mint amit szeretne az ecu.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #28955 Dátum: 2013.11.16 szombat, 20:44:05 » |
|
max betilt, ha nem az történik, mint amit szeretne az ecu.
mér tiltana be? az elektronika ugyanugy mozogna csak nem az vezérelne, a nyomás meglenne nem látom a problémát. Nyilván nem Franco jelenlegi sz@r elektronikájával hanem egy jóval.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #28956 Dátum: 2013.11.16 szombat, 20:45:03 » |
|
Nem nagyon vagy hajlandó erről a megoldásról bővebben nyilatkozni, pedig már kérdeztelek, hogy hogyan lehetne nekem is egy ilyenem...
AndyA
Miért mi bajod a turbóddal? örülj neki hogy működik még...ha lerohad akkor megoldjuk ha idejössz...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #28957 Dátum: 2013.11.16 szombat, 20:46:27 » |
|
Legalább sose menne tönkre...talán!
De ezt simán nemlehet rárakni? A gyárit?
Robi nem tudja megoldani hogy ne keresse az ecu az elektronikát? Vagy egy eu3-as motorvezérlőjével működtetni?!
ha ez ilyen egyszerű lenne, olcsóbb megcsináltatni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #28958 Dátum: 2013.11.16 szombat, 20:49:07 » |
|
mér tiltana be? az elektronika ugyanugy mozogna csak nem az vezérelne, a nyomás meglenne nem látom a problémát. Nyilván nem Franco jelenlegi sz@r elektronikájával hanem egy jóval.
mert a nyomásossal magasabb a x sebességnél tartott nyomás, mint amit az elektromos tud/kér. ezáltal a beszívott légmennyiség is más. erre már simán betilthat, mint ahogy a vag is betilt ilyenekre. de gondolom ezeket tudod
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #28959 Dátum: 2013.11.16 szombat, 21:16:11 » |
|
mert a nyomásossal magasabb a x sebességnél tartott nyomás, mint amit az elektromos tud/kér. ezáltal a beszívott légmennyiség is más. erre már simán betilthat, mint ahogy a vag is betilt ilyenekre. de gondolom ezeket tudod
ha szarul van berugózva akkor igen, ha meg jól akkor nem...na pont ez a lényeg egy jó nyomásos labdánál a rugózás..de ezt már elmondtam párszor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #28960 Dátum: 2013.11.16 szombat, 21:29:07 » |
|
ha ez ilyen egyszerű lenne, olcsóbb megcsináltatni...
eladni kell ezt és venni zölcségest!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #28961 Dátum: 2013.11.16 szombat, 21:34:24 » |
|
eladni kell ezt és venni zölcségest!
azzal nemis kellene motorikusan foglalkozni, csak lakatolni állandóan mert kirohad alólad és 10litert röhögve beránt egy 300td.. de megy... MA is mentem vidékre és azon agyaltam végig milyen kibaszott jó a kocsim bakker...halk,megy,jól fogyaszt...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.16 szombat, 21:36:04 írta Bunyek »
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #28962 Dátum: 2013.11.16 szombat, 21:55:20 » |
|
ha szarul van berugózva akkor igen, ha meg jól akkor nem...na pont ez a lényeg egy jó nyomásos labdánál a rugózás..de ezt már elmondtam párszor.
tök mindegy hogy rugózod, sose lesz olyan jó, mint vákummal/eletromotorral
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #28963 Dátum: 2013.11.16 szombat, 21:59:55 » |
|
azzal nemis kellene motorikusan foglalkozni, csak lakatolni állandóan mert kirohad alólad és 10litert röhögve beránt egy 300td.. de megy... MA is mentem vidékre és azon agyaltam végig milyen kibaszott jó a kocsim bakker...halk,megy,jól fogyaszt... enyém is megy(máramikor) és nagyon jól fogyaszt de halknak nem mondanám...
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #28964 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:06:21 » |
|
tök mindegy hogy rugózod, sose lesz olyan jó, mint vákummal/eletromotorral
akkor jóvan akkor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #28965 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:09:44 » |
|
akkor jóvan akkor.
hallgatom, hogy oldod meg, hogy részterhelésen ne legyen feleslegesen nyomásod. amikor is az ecu elnyitja a geo-t, ezt rugóval meg nem oldod, mert kemény a rugó, hogy amúgy nagy nyomást tudjon csinálni. így csak feleslegesen pörög a turbo többet, mint kéne és ez csak a kopásához vezet. mondom ezt úgy, hogy mind2 autón nyomásos labda van ha olyan fasza dolog lenne a nyomásos vezérlés, akkor gyárilag is azt használnák
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #28966 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:15:44 » |
|
hallgatom, hogy oldod meg, hogy részterhelésen ne legyen feleslegesen nyomásod. amikor is az ecu elnyitja a geo-t, ezt rugóval meg nem oldod, mert kemény a rugó, hogy amúgy nagy nyomást tudjon csinálni. így csak feleslegesen pörög a turbo többet, mint kéne és ez csak a kopásához vezet. mondom ezt úgy, hogy mind2 autón nyomásos labda van ha olyan fasza dolog lenne a nyomásos vezérlés, akkor gyárilag is azt használnák
Úgy ahogy a sajátomon is megoldottam...és tökéletes. Én nem vitatkozok itt senkivel és nem oldok/mondok meg senkinek semmit...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #28967 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:19:27 » |
|
Úgy ahogy a sajátomon is megoldottam...és tökéletes. Én nem vitatkozok itt senkivel és nem oldok/mondok meg senkinek semmit... tehát nem tudod. nincs ezzel gond
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
|
peeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #28969 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 07:24:29 » |
|
szaisztok! kezdődnek a gondok. reggelente kékes fehér füst,büdes de rendesen. állitólag szelepszár szimering csere... kinek volt már ilyen? tapasztalat? mit kell ilyenkor még cserélni,és kb mennyibe fáj? ha valakinek van tapasztalata,és megosztaná velem annak örülnék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #28970 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 08:54:31 » |
|
szaisztok! kezdődnek a gondok. reggelente kékes fehér füst,büdes de rendesen. állitólag szelepszár szimering csere... kinek volt már ilyen? tapasztalat? mit kell ilyenkor még cserélni,és kb mennyibe fáj? ha valakinek van tapasztalata,és megosztaná velem annak örülnék.
a szelepszár probléma miért télen jönne elő a hidegekbe? izzítógyertyák mikor voltak nézve, cserélve?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
peeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #28971 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 09:14:27 » |
|
nem most jött elő. kb 1 hónapja lettek kitakarítva a porlasztók. elötte feketén füstölt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #28972 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 09:46:32 » |
|
Miért mi bajod a turbóddal? örülj neki hogy működik még...ha lerohad akkor megoldjuk ha idejössz... Azt már Ervin megoldotta... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #28973 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 18:29:42 » |
|
nem most jött elő. kb 1 hónapja lettek kitakarítva a porlasztók. elötte feketén füstölt.
Akkor lehet ott valami nem jó lett csinálva.Megkéne újra nézetni.Amúgy minek kellett tisztítani???
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #28974 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 20:01:09 » |
|
Meglatogattam Viktort es sokkal konnyebb lett a penztarcam... Stabpalca, hutofolyadek + 2 termosztat csere, 4 izzitogyertya csere, szijak es egy gorgo csere a kis szij oldalan, szivosor es EGR takaritas. Mikor minden kesz lett (a termosztatom tenyleg kuka volt, mert most meg ebben a hidegben is szinte par perc alatt elindul felfele a mutato... regebben borzaszto lassan melegedett be) mentunk egy jo nagy probakort szamitogepre kotve, hogy a motor remegeset es megjavitsa. Sajnos az egesz kor alatt csupan 1x jott elo a hiba, akkor is csak egy kis idore... Nem lettunk okosabbak, ugyhogy most kap uzemanyag rendszer tisztito adalekot. A szivosor takaritas utan viszont kimondottan megkonnyebbult a motor, sokkal konnyedebben jar es porog fel. A hiba azota egyszer jott vissza, remelem a tisztito segit... Hibakod nincs, az adatokbol uzemanyag ellatasi gond volt kiolvashato...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.17 vasárnap, 22:24:38 írta mendoza »
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #28975 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 09:22:48 » |
|
szaisztok! kezdődnek a gondok. reggelente kékes fehér füst,büdes de rendesen. állitólag szelepszár szimering csere... kinek volt már ilyen? tapasztalat? mit kell ilyenkor még cserélni,és kb mennyibe fáj? ha valakinek van tapasztalata,és megosztaná velem annak örülnék.
Enyém már 1éve kéken füstöl, ne foglalkozz vele ha baja van majd kimutatkozik!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #28976 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 09:48:57 » |
|
Meglatogattam Viktort es sokkal konnyebb lett a penztarcam... Stabpalca, hutofolyadek + 2 termosztat csere, 4 izzitogyertya csere, szijak es egy gorgo csere a kis szij oldalan, szivosor es EGR takaritas. Mikor minden kesz lett (a termosztatom tenyleg kuka volt, mert most meg ebben a hidegben is szinte par perc alatt elindul felfele a mutato... regebben borzaszto lassan melegedett be) mentunk egy jo nagy probakort szamitogepre kotve, hogy a motor remegeset es megjavitsa. Sajnos az egesz kor alatt csupan 1x jott elo a hiba, akkor is csak egy kis idore... Nem lettunk okosabbak, ugyhogy most kap uzemanyag rendszer tisztito adalekot. A szivosor takaritas utan viszont kimondottan megkonnyebbult a motor, sokkal konnyedebben jar es porog fel. A hiba azota egyszer jott vissza, remelem a tisztito segit... Hibakod nincs, az adatokbol uzemanyag ellatasi gond volt kiolvashato... Bejáratos vagy a Miniszterelnökhöz?!?! Lehetek a barátod...? Olyat tudtatok nézni, hogy az egyes injektorok mekkora korrekciót kérnek a különböző fordulatszámokon? Az tud esetleg árulkodó lenni. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #28977 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:18:46 » |
|
Bejáratos vagy a Miniszterelnökhöz?!?! Lehetek a barátod...? Olyat tudtatok nézni, hogy az egyes injektorok mekkora korrekciót kérnek a különböző fordulatszámokon? Az tud esetleg árulkodó lenni. AndyA Persze, elmutyiztuk, amit el kellett, aztan ment mindenki a dolgara. Szoljak, ha megyek legkozelebb? Na azt pont nem tudtuk megnezni sajnos... Amugy azt mondta, hogy a motor gyonyoru szepen jar, nem lehetbitt nagy gond, lehet a tisztitas is megoldja... Persze jo esetben... Most nezegetem, honnan tudnek protec-et venni. Meg dizelbe van 2 fajta. Az egyik CR dieselekhez, a masik meg a diesel super clean. Gondolom a masodik kell nekem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #28978 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:29:00 » |
|
Persze, elmutyiztuk, amit el kellett, aztan ment mindenki a dolgara. Szoljak, ha megyek legkozelebb? Na azt pont nem tudtuk megnezni sajnos... Amugy azt mondta, hogy a motor gyonyoru szepen jar, nem lehetbitt nagy gond, lehet a tisztitas is megoldja... Persze jo esetben... Most nezegetem, honnan tudnek protec-et venni. Meg dizelbe van 2 fajta. Az egyik CR dieselekhez, a masik meg a diesel super clean. Gondolom a masodik kell nekem. Mert a tied CR azért kell a második?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #28979 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:29:29 » |
|
Persze, elmutyiztuk, amit el kellett, aztan ment mindenki a dolgara. Szoljak, ha megyek legkozelebb? Na azt pont nem tudtuk megnezni sajnos... Amugy azt mondta, hogy a motor gyonyoru szepen jar, nem lehetbitt nagy gond, lehet a tisztitas is megoldja... Persze jo esetben... Most nezegetem, honnan tudnek protec-et venni. Meg dizelbe van 2 fajta. Az egyik CR dieselekhez, a masik meg a diesel super clean. Gondolom a masodik kell nekem. Adagolós a tiéd? Akkor igen. Ha CR, akkor a CR-be való. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #28980 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:34:37 » |
|
Adagolós a tiéd? Akkor igen. Ha CR, akkor a CR-be való. AndyA Aláírása: TDCI
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #28981 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:36:26 » |
|
Aláírása: TDCI Tudom, de nem én kezdtem! AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #28982 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:41:32 » |
|
Tudom, de nem én kezdtem! AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #28984 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 13:31:19 » |
|
Nem gond, simán visszaírom. De igen, ez az. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
peeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #28985 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 13:47:02 » |
|
Akkor lehet ott valami nem jó lett csinálva.Megkéne újra nézetni.Amúgy minek kellett tisztítani???
mert ömlött a füst belőle, állitólag a 2-3 csúcs el volt tömődve. baromi sokat fogyasztott
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #28986 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 20:56:42 » |
|
szaisztok! kezdődnek a gondok. reggelente kékes fehér füst,büdes de rendesen. állitólag szelepszár szimering csere... kinek volt már ilyen? tapasztalat? mit kell ilyenkor még cserélni,és kb mennyibe fáj? ha valakinek van tapasztalata,és megosztaná velem annak örülnék.
A szelepszár szimeringek nyűgje motorfék utáni gázadásnál jelentkezik füsttel. Levegősödhet is az üzemanyagrendszered, és az izzíógyertyák/relé is lehet az oka pl.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomi76
|
|
« Új hozzászólás #28987 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 21:24:14 » |
|
szaisztok! kezdődnek a gondok. reggelente kékes fehér füst,büdes de rendesen. állitólag szelepszár szimering csere... kinek volt már ilyen? tapasztalat? mit kell ilyenkor még cserélni,és kb mennyibe fáj? ha valakinek van tapasztalata,és megosztaná velem annak örülnék. Szia! Nekem is hasonló problémám volt, viszont a hétvégén kicseréltem az izzítókat, és már nem jelentkezik a reggeli füst. (3 izzító rossz volt.) Tamás
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #28988 Dátum: 2013.11.19 kedd, 10:18:09 » |
|
Szia!
Nekem is hasonló problémám volt, viszont a hétvégén kicseréltem az izzítókat, és már nem jelentkezik a reggeli füst. (3 izzító rossz volt.)
Tamás
Nekem is 3 volt rossz de nem fustolt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #28989 Dátum: 2013.11.19 kedd, 12:16:23 » |
|
A szelepszár szimeringek nyűgje motorfék utáni gázadásnál jelentkezik füsttel. Levegősödhet is az üzemanyagrendszered, és az izzíógyertyák/relé is lehet az oka pl.
Gázelvétel után. (felpörget, visszaenged.....pamacs)
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
T0aD
|
|
« Új hozzászólás #28990 Dátum: 2013.11.19 kedd, 17:24:51 » |
|
Sziasztok Pénteken bevizsgálltatom a porlasztókat, szivattyút stb. Ha visszarakják nem merűlhet fel hiba?
|
|
|
Naplózva
|
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #28991 Dátum: 2013.11.19 kedd, 19:21:36 » |
|
Sziasztok Pénteken bevizsgálltatom a porlasztókat, szivattyút stb. Ha visszarakják nem merűlhet fel hiba?
Sok helyen ki sem szedik a porlasztót, úgy vizsgálják be. Rákötik a computert osztjónapot. A szivattyút kiszereléssel tudják megvizsgálni. Ha mindent jól tesznek vissza (porlasztók esetében oda, ahonnan kiszedték), akkor nem lehet gond. (elvileg)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #28992 Dátum: 2013.11.19 kedd, 22:51:38 » |
|
Sziasztok Pénteken bevizsgálltatom a porlasztókat, szivattyút stb. Ha visszarakják nem merűlhet fel hiba?
Akkor lehet ha rossz és visszateszik addig míg eldöntöd mit teszel a javítás érdekében.Amúgy mért is vizsgáltattad be,valami nem jó velük.??
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
T0aD
|
|
« Új hozzászólás #28993 Dátum: 2013.11.20 szerda, 05:24:06 » |
|
Valamelyiknek már van hangja is. Tudni szeretném mennyi van még neki. Annyi erőt sem érzek a kocsiban amennyi kellene. Korom ló kis mint a fene. A csövek rendben vannak azokat megnéztem. Szeretném tudni hogy milyen állapotban van a kocsi.
|
|
|
Naplózva
|
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
|
|
|
peeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #28994 Dátum: 2013.11.20 szerda, 09:45:23 » |
|
Szia!
Nekem is hasonló problémám volt, viszont a hétvégén kicseréltem az izzítókat, és már nem jelentkezik a reggeli füst. (3 izzító rossz volt.)
Tamás
te cserélted ki? bonyolult kiszedni? ill hol vannak?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #28995 Dátum: 2013.11.20 szerda, 09:56:06 » |
|
te cserélted ki? bonyolult kiszedni? ill hol vannak?
Van a blokk elején egy jó vaskos kábel keresztben, az autóval szemben állva jobbról jön. Az viszi nekik az áramot. Ennek nyomán elég egyszerűen megtalálod az izzítókat - ahol a csavarok vannak. Kábelt leszeded, utána ssavarlazítóval célszerű befújni őket, mert ha sikerül beleszakítani a hengerfejbe, akkor gond van. Ki lehet belőle ásni, de nem egyszerű műtét. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #28996 Dátum: 2013.11.20 szerda, 10:37:19 » |
|
Gázelvétel után. (felpörget, visszaenged.....pamacs)
Köszi, különben senkinek nem esett volna le, hogy motorféket gázelvétellel kell előidézni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #28997 Dátum: 2013.11.20 szerda, 14:19:46 » |
|
te cserélted ki? bonyolult kiszedni? ill hol vannak?
Szívócsonk alatt, évjáratot nézve Neked le kell venni a szívócsonkot, hogy hozzáférj.
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #28998 Dátum: 2013.11.20 szerda, 18:32:35 » |
|
Köszi, különben senkinek nem esett volna le, hogy motorféket gázelvétellel kell előidézni Mivel az előttem szóló úgy írta, hogy motorfék majd gázadásra pamacs. A sorrend nem jó, mert gázadás és utána motorfék és akkor pamacs. Ezért kellett a zárójeles rész.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
attila0819
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #28999 Dátum: 2013.11.20 szerda, 21:52:08 » |
|
Sziasztok!
Adott egy 2.0 Tdci mondeo 240.000 km .
Ha a futott km a valós akkor szerintem nincs szükség a vezérlés cserére.
Elképzelhető hogy többet futott már ez a járgány van valakinek konkrét tapasztalata hogy mikor szokták ezeket cserélni 350 nél már pl esedékes?
Ha valaki tud egy ábrát vagy rajzot küldeni a vezérlésről azt megköszönném egyenlőre még nem találtam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|