Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 13:13:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
770
771
772
773
774
775
776
[
777
]
778
779
780
781
782
783
784
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14687106 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38800 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 12:28:33 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.19 csütörtök, 12:25:49
Furcsa logikád van.
ettől még így van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38801 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 12:40:38 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.19 csütörtök, 12:28:33
ettől még így van.
Ha neked ettől jobb, akkor gondold ezt..... csak tedd hozzá, hogy szerinted!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38802 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 13:01:53 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.19 csütörtök, 12:40:38
Ha neked ettől jobb, akkor gondold ezt..... csak tedd hozzá, hogy szerinted!
minek?hisz így van!
egész nap csak ásítozol.Nincs meló?
úgy is mondhatnám,nagyon ráérsz ma.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kelepety
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38803 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 14:56:52 »
Sziasztok!
A hétvégén ismét produkálta az alábbi hibát, valaki valamilyen ötlet?
Elindulás után kb. 1 km-el elkezdett malacfarkazni ( izzítóspirál villogás ), mellé a motor rettenetesen kerregett - olyan régi dízelesen - leállítottam, újraindítottam, és mint előtte csendes, egyenletes járás, mentem vele kb 70-80 km-et...
MK3 2003 2.0 TDci 85kw, 252.000km kb. 2 hete teljes szerviz minden szűrő csere...
Hibakódolvasás eredménye alább található. Valakinek hasonló tapasztalata? Mi okozhatja?
===PCM DTC P0325===
Code: P0325 - Knock sensor 1 circuit malfunction
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Knock sensor 1 circuit malfunction
This DTC may be caused by :
Knock sensor (KS) / wiring.
Corroded or loose connections
Improper connection
Open or short in Knock Sensor circuit.
For additional information refer to:
Faulty or damaged PCM.
===END PCM DTC P0325===
===EATC DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Electronic Automatic Temperature Control
===END EATC DTC None===
===HEC DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Hybrid Electronic Cluster
===END HEC DTC None===
===RCM DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Restraint Control Module
===END RCM DTC None===
===GEM DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Generic Electronic Module
===END GEM DTC None===
===ABS DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
===END ABS DTC None===
[/quote]
Naplózva
MKIII, 2003.03. 2.0 TDCi 115LE pezsgő-metál Turnier, Ambiente
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38804 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 15:29:31 »
Idézetet írta: Kelepety - 2015.11.19 csütörtök, 14:56:52
Sziasztok!
A hétvégén ismét produkálta az alábbi hibát, valaki valamilyen ötlet?
Elindulás után kb. 1 km-el elkezdett malacfarkazni ( izzítóspirál villogás ), mellé a motor rettenetesen kerregett - olyan régi dízelesen - leállítottam, újraindítottam, és mint előtte csendes, egyenletes járás, mentem vele kb 70-80 km-et...
MK3 2003 2.0 TDci 85kw, 252.000km kb. 2 hete teljes szerviz minden szűrő csere...
Hibakódolvasás eredménye alább található. Valakinek hasonló tapasztalata? Mi okozhatja?
===PCM DTC P0325===
Code: P0325 - Knock sensor 1 circuit malfunction
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Knock sensor 1 circuit malfunction
This DTC may be caused by :
Knock sensor (KS) / wiring.
Corroded or loose connections
Improper connection
Open or short in Knock Sensor circuit.
For additional information refer to:
Faulty or damaged PCM.
===END PCM DTC P0325===
===EATC DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Electronic Automatic Temperature Control
===END EATC DTC None===
===HEC DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Hybrid Electronic Cluster
===END HEC DTC None===
===RCM DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Restraint Control Module
===END RCM DTC None===
===GEM DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Generic Electronic Module
===END GEM DTC None===
===ABS DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
===END ABS DTC None===
Oda van írva:
This DTC may be caused by :
Knock sensor (KS) / wiring.
Corroded or loose connections
Improper connection
Open or short in Knock Sensor circuit.
Ezeket le kell ellenőrizni.
Naplózva
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38805 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 16:59:03 »
Sziasztok!
Nem tudom talalkozott e mar valaki olyannal h nem ment az auto el vitte szerelohoz es kiolvasasnal ugy kezdte h o nem tud mit kezdeni vele mert 41 db hiba kod van benne es hiaba torli ujra bent lesz :O o.O
Jovheten viszem szoftvert telepitetni majd meg latjuk mi lesz!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38806 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 19:00:15 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2015.11.19 csütörtök, 16:59:03
Sziasztok!
Nem tudom talalkozott e mar valaki olyannal h nem ment az auto el vitte szerelohoz es kiolvasasnal ugy kezdte h o nem tud mit kezdeni vele mert 41 db hiba kod van benne es hiaba torli ujra bent lesz :O o.O
Jovheten viszem szoftvert telepitetni majd meg latjuk mi lesz!
keress hozzáértőt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38807 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 20:16:46 »
Hat ez marka szerviz ugy erzem! Eobd vel lett kiolvasva a 41 hiba mig a ford neten semmit nem talalt csak azt irta ki h nem lehet befejezni a diagnosztikat! :/
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38808 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 20:20:44 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2015.11.19 csütörtök, 20:16:46
Hat ez marka szerviz ugy erzem! Eobd vel lett kiolvasva a 41 hiba mig a ford neten semmit nem talalt csak azt irta ki h nem lehet befejezni a diagnosztikat! :/
Azaz egész pontosan a fedélzeti diagnosztikai ciklus nincs befejezve. P1000?
Ez nem hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38809 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 20:24:48 »
Oke de ezt irta a ford netes az eobd az 41 hibat irt es hiaba toroltuk ugyan ugy vissza dobja :/
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38810 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 20:31:07 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2015.11.19 csütörtök, 20:24:48
Oke de ezt irta a ford netes az eobd az 41 hibat irt es hiaba toroltuk ugyan ugy vissza dobja :/
Ez a mondatot próbáld meg érthetően is leírni. Köszi
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38811 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 20:42:18 »
Ami kiirt 41 db hiba kodot azt eobdvel olvastak ki!
A hivatalos ford ami neten is van azzal nem mutatott semmit! De az egeszben az erdekes h 4 f
Masik ford autonal is ezt irta h a diagnosztikat nem lehet befejezni!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38812 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 20:44:37 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2015.11.19 csütörtök, 20:42:18
Ami kiirt 41 db hiba kodot azt eobdvel olvastak ki!
A hivatalos ford ami neten is van azzal nem mutatott semmit! De az egeszben az erdekes h 4 f
Masik ford autonal is ezt irta h a diagnosztikat nem lehet befejezni!
Már ne haragudj, de ez még így mindig egy összevisszaság.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38813 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 21:06:34 »
Annyira áteresztett az olajköri termosztát a 2.2-esen, hogy P1288-at bedobta hibának, ami hengerfej hőmérséklet szenzorra utal. Ezzel együtt motorhibajelző bevillan, teljesítmény leesik, vízhőfokmutató visszaesik nullára, hűtőventilátort bekapcsolja. Leállít, újraindít, és a hiba megszűnik. Ezt 10 km-enként megcsinálta, már azt gondoltam elszállt a hőfokjeladó. Élmény volt így a 400km-es túra, sötétben
Fűtés nélkül.....
Kistermosztátot kicseréltem, és a hiba már egy hete nem jött elő, újra van fűtés is.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38814 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 21:11:36 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.19 csütörtök, 20:44:37
Már ne haragudj, de ez még így mindig egy összevisszaság.
Nem tudom maskepp elmondani mert nekem is ezt mondtak
en nem haragszom de en ugy gondolom h azzal kart nem teszek ha beviszem egy marka szervizbe es legrosszabb esetbe ujra rakatom a szoftvert
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38815 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 23:59:33 »
Hali urak...
Eléggé régen jártam itt..
Most vettem egy 2007-es 2.2-es TDCI TRANSIT-ot.
4 gyerek + kuty +Anya + ikerbabakocsi miatt kelett lecserélni az MKII Mondeot...
Minden ok vele csak alapjáraton mikor meleg a motor néha nekiáll ingadozni a fordulatszám.
Csak melegen és teljesen rapszodikusan.
Néha csak 1-2 hullám van aztán minden ok néha pedig több 10 másodpercig is ingadozik.
Mi lehet???
Előre is kösz...
Üdv
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38816 Dátum:
2015.11.20 péntek, 06:07:33 »
Idézetet írta: voto - 2015.11.19 csütörtök, 23:59:33
Hali urak...
Eléggé régen jártam itt..
Most vettem egy 2007-es 2.2-es TDCI TRANSIT-ot.
4 gyerek + kuty +Anya + ikerbabakocsi miatt kelett lecserélni az MKII Mondeot...
Minden ok vele csak alapjáraton mikor meleg a motor néha nekiáll ingadozni a fordulatszám.
Csak melegen és teljesen rapszodikusan.
Néha csak 1-2 hullám van aztán minden ok néha pedig több 10 másodpercig is ingadozik.
Mi lehet???
Előre is kösz...
Üdv
nem biztos,hogy érdemes rágörcsölni.eddig ez semmi.egy kis levegősödés is okozhatja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38817 Dátum:
2015.11.20 péntek, 19:08:49 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.19 csütörtök, 07:13:40
Te valakivel összekevertél........
A rendszám passzos volt, és amikor végre kimentél a külső sávba és el tudtam menni melletted, te integettél belőle.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38818 Dátum:
2015.11.20 péntek, 19:13:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.20 péntek, 19:08:49
A rendszám passzos volt, és amikor végre kimentél a külső sávba és el tudtam menni melletted, te integettél belőle.
AndyA
Akkor már bőven 100 fölött mentünk. Amúgy meg mintha azért jöttél volna utánam, mert az elején nem tudtad hol és merre
.... Ja és nem is integettem.... jó kocsit néztél te?
Utána pedig toltalak(a kocsid és belső keringetésre kellett kapcsolnom, hogy életben maradjak!
) és a hídon
megelőztelek
elhaladtam melletted jobbról....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38819 Dátum:
2015.11.20 péntek, 19:59:22 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.20 péntek, 19:13:59
Akkor már bőven 100 fölött mentünk. Amúgy meg mintha azért jöttél volna utánam, mert az elején nem tudtad hol és merre
.... Ja és nem is integettem.... jó kocsit néztél te?
Utána pedig toltalak(a kocsid és belső keringetésre kellett kapcsolnom, hogy életben maradjak!
) és a hídon
megelőztelek
elhaladtam melletted jobbról....
Az M0-tól már hazataláltam volna, ha nem vagy előttem lassan mozgó útakadályként. Tolni csak szerettél volna, a végén az én sávom beállt a körforgalomnál, akkor értél csak utol.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38820 Dátum:
2015.11.20 péntek, 21:11:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.20 péntek, 19:59:22
Az M0-tól már hazataláltam volna, ha nem vagy előttem lassan mozgó útakadályként. Tolni csak szerettél volna, a végén az én sávom beállt a körforgalomnál, akkor értél csak utol.
AndyA
Megértem, hogy a te korodban már rosszul emlékezik az ember....
(Még a híd utáni bal kanyar előtt elsuhantam melletted, ott még sehol sincs a körforgalom előtti sor
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38821 Dátum:
2015.11.20 péntek, 21:51:10 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.20 péntek, 19:13:59
Akkor már bőven 100 fölött mentünk. Amúgy meg mintha azért jöttél volna utánam, mert az elején nem tudtad hol és merre
.... Ja és nem is integettem.... jó kocsit néztél te?
Utána pedig toltalak(a kocsid és belső keringetésre kellett kapcsolnom, hogy életben maradjak!
) és a hídon
megelőztelek
elhaladtam melletted jobbról....
Az M0-tól már hazataláltam volna, ha nem vagy előttem lassan mozgó útakadályként. Tolni csak szerettél volna, a végén az én sávom beállt a körforgalomnál, akkor értél csak utol.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38822 Dátum:
2015.11.20 péntek, 22:07:31 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.20 péntek, 06:07:33
nem biztos,hogy érdemes rágörcsölni.eddig ez semmi.egy kis levegősödés is okozhatja.
A szombathelyi FORD-ban fül után azt szakértették meg ,hogy "üzemanyag nyomásszabályozó vagy nyomásérzékelő" gond csere és újraprogramozás potom
85000 FT....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38823 Dátum:
2015.11.20 péntek, 22:24:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.20 péntek, 21:51:10
Az M0-tól már hazataláltam volna, ha nem vagy előttem lassan mozgó útakadályként. Tolni csak szerettél volna, a végén az én sávom beállt a körforgalomnál, akkor értél csak utol.
AndyA
Megértem, hogy a te korodban már rosszul emlékezik az ember....
(Még a híd utáni bal kanyar előtt elsuhantam melletted, ott még sehol sincs a körforgalom előtti sor
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38824 Dátum:
2015.11.21 szombat, 08:40:26 »
Idézetet írta: voto - 2015.11.20 péntek, 22:07:31
A szombathelyi FORD-ban fül után azt szakértették meg ,hogy "üzemanyag nyomásszabályozó vagy nyomásérzékelő" gond csere és újraprogramozás potom
85000 FT....
85 rugóért semmit ne cseréltek, csak hallgatóztak és újraprogramoztak...?!?! Wazze...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38825 Dátum:
2015.11.21 szombat, 08:41:02 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.20 péntek, 22:24:42
Megértem, hogy a te korodban már rosszul emlékezik az ember....
(Még a híd utáni bal kanyar előtt elsuhantam melletted, ott még sehol sincs a körforgalom előtti sor
)
Csak egy 80-as tábla, amire tettél magasról.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38826 Dátum:
2015.11.21 szombat, 08:59:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.21 szombat, 08:41:02
Csak egy 80-as tábla, amire tettél magasról.
AndyA
neeeeeeeem.az nem lehet.Tibi betartja a szabályokat.az nem létezik,hogy ő nem vette figyelembe a 80as táblát.Biztosan valamit félreértelmeztél,de majd ezt is jól megmagyarázza....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38827 Dátum:
2015.11.21 szombat, 11:52:10 »
Sziasztok!
Mostanában az alábbi jelenséget tapasztalom az autón. Az alapjárat néha ingadozik ha lámpánál állok, illetve menet közben is megtorpan az autó. Check engine lámpa nincs. Ma reggel ez odáig fajult, hogy lámpánál állva megemelkedett az alapjárat, majd visszaesett a normálisra és kivillant az akksi visszajelző lámpa. Nem tudom, hogy a megtorpanás, illetve az akksi visszajelző lámpa összefügg-e. Mi lehet a probléma? Kezdőd befecskendező probléma? Légtömegmérő? *** akksi? Köszi előre is az iránymutatást!
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38828 Dátum:
2015.11.21 szombat, 12:11:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.21 szombat, 08:40:26
85 rugóért semmit ne cseréltek, csak hallgatóztak és újraprogramoztak...?!?! Wazze...
AndyA
Neeeem.
Félreértettál...
Ez csak árajánlat volt. Az ujraprogramozás "csak" 6000 lenne. A hallgatozás ingyééé volt..
VoTO
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38829 Dátum:
2015.11.21 szombat, 13:15:39 »
Idézetet írta: Shad - 2015.11.21 szombat, 11:52:10
Sziasztok!
Mostanában az alábbi jelenséget tapasztalom az autón. Az alapjárat néha ingadozik ha lámpánál állok, illetve menet közben is megtorpan az autó. Check engine lámpa nincs. Ma reggel ez odáig fajult, hogy lámpánál állva megemelkedett az alapjárat, majd visszaesett a normálisra és kivillant az akksi visszajelző lámpa. Nem tudom, hogy a megtorpanás, illetve az akksi visszajelző lámpa összefügg-e. Mi lehet a probléma? Kezdőd befecskendező probléma? Légtömegmérő? *** akksi? Köszi előre is az iránymutatást!
Ha a töltés jelző jelez, akkor érdemes azzal kezdeni.
üdv,
Á
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38830 Dátum:
2015.11.21 szombat, 13:44:12 »
Idézetet írta: akosm92 - 2015.11.21 szombat, 13:15:39
Ha a töltés jelző jelez, akkor érdemes azzal kezdeni.
üdv,
Á
Oks, ez egyértelmű. De egy dieselnél hogy függhet össze a generátor az alapjárattal, illetve a menetteljesítménnyel?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38831 Dátum:
2015.11.21 szombat, 14:03:25 »
Idézetet írta: voto - 2015.11.21 szombat, 12:11:04
Neeeem.
Félreértettál...
Ez csak árajánlat volt. Az ujraprogramozás "csak" 6000 lenne. A hallgatozás ingyééé volt..
VoTO
És mit csinálnának a 85-ért akkor?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38832 Dátum:
2015.11.21 szombat, 14:05:03 »
Idézetet írta: Shad - 2015.11.21 szombat, 13:44:12
Oks, ez egyértelmű. De egy dieselnél hogy függhet össze a generátor az alapjárattal, illetve a menetteljesítménnyel?
Erősen...?
Ha ingadozik a villany, a motorvezérlő számítógép sem érzi jól magát, meg a különféle szenzorok is tudnak neki hülyeséget beszélni, ha nem a névleges villannyal táplálod őket.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38833 Dátum:
2015.11.21 szombat, 14:10:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.21 szombat, 14:05:03
Erősen...?
Ha ingadozik a villany, a motorvezérlő számítógép sem érzi jól magát, meg a különféle szenzorok is tudnak neki hülyeséget beszélni, ha nem a névleges villannyal táplálod őket.
AndyA
Ez igaz
Remélem maximum ennyi lesz, és egy generátor felújítással megúszom. Bízom benne, hogy az üzemanyag rendszernek ehhez nincs köze. Kertész utcában mennyiért csinálják a felújítást? Lehet akkor már a ZEN-t is kicseréltetném rendes INA-ra.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38834 Dátum:
2015.11.21 szombat, 14:37:47 »
Idézetet írta: Shad - 2015.11.21 szombat, 14:10:24
Ez igaz
Remélem maximum ennyi lesz, és egy generátor felújítással megúszom. Bízom benne, hogy az üzemanyag rendszernek ehhez nincs köze. Kertész utcában mennyiért csinálják a felújítást? Lehet akkor már a ZEN-t is kicseréltetném rendes INA-ra.
35 a komplett felújítás, talán 6 ezer, hogy ott helyben átszerelik neked egy bő óra alatt. Erre még egy 5-ös, ha jól emlékszem, hogy 90-ről 115A-re felhúzzák a teljesítményét az állórész cseréjével. A szabadonfutó még 17 ezer, ha kifizeted a 35 ezret, ingyen felszerelik. Ezek másfél év előtti árak, azóta mehetett feljebb kicsit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38835 Dátum:
2015.11.21 szombat, 14:44:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.21 szombat, 14:37:53
35 a komplett felújítás, talán 6 ezer, hogy ott helyben átszerelik neked egy bő óra alatt. Erre még egy 5-ös, ha jól emlékszem, hogy 90-ről 115A-re felhúzzák a teljesítményét az állórész cseréjével. A szabadonfutó még 17 ezer, ha kifizeted a 35 ezret, ingyen felszerelik. Ezek másfél év előtti árak, azóta mehetett feljebb kicsit.
AndyA
Köszi!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38836 Dátum:
2015.11.21 szombat, 15:07:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.21 szombat, 08:41:02
Csak egy 80-as tábla, amire tettél magasról.
AndyA
Ó te szent..... arra én mindig teszek! Az csak dízeleknek szól, hogy lassan lakó-pihenő övezet lesz és csökkentség a sebességet....ezzel együtt a kormolást!
(A 80-as tábla a kanyar kezdeténél van kirakva. Én még jóval előtte
haladtam
el melletted jobbról.
)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.21 szombat, 15:13:15 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38837 Dátum:
2015.11.21 szombat, 15:09:12 »
Egy admin törölné a 3x 4x előforduló ugyanazon hozzászólásokat?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38838 Dátum:
2015.11.21 szombat, 15:10:54 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.21 szombat, 08:59:42
neeeeeeeem.az nem lehet.Tibi betartja a szabályokat.az nem létezik,hogy ő nem vette figyelembe a 80as táblát.Biztosan valamit félreértelmeztél,de majd ezt is jól megmagyarázza....
Vagy eddig -és mindig is- igen rosszul tudtok dolgokat, velem kapcsolatban. De nem baj..... jó magasra nézek .... és annyira érdekel mit gondoltok!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.21 szombat, 15:13:42 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38839 Dátum:
2015.11.21 szombat, 16:20:03 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.21 szombat, 15:09:12
Egy admin törölné a 3x 4x előforduló ugyanazon hozzászólásokat?
Nem. Az a moderátorok dolga.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38840 Dátum:
2015.11.21 szombat, 16:30:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.21 szombat, 16:20:03
Nem. Az a moderátorok dolga.
AndyA
" Az adminisztrátornak nem a moderálás az alapvető feladata, de erre joga és lehetősége is van, tehát ezzel élhet is. Amennyiben él ezzel a joggal, akkor a moderálás esetében rájuk és velük szemben is jelen szabályzat moderálásra vonatkozó szabályai az irányadóak."
Szóval egész nyugodtan törölheted a saját klónozott hsz-eidet is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38841 Dátum:
2015.11.21 szombat, 17:11:02 »
Sziasztok, sokan emlegetitek a rossz termosztátot gyenge fűtést, most lehet énis belefutottam a rossz minőségbe vagycsak én bonyolítom túl.
A kivett olajköri termosztát nemengedett át hiába fujtam bele, a főköri meg televolt lerakódott kosszal de mindkettőt kicseréltem újra
SZóval kűlső hőmérséklet 7-8 c-fok, mindkét termosztát kicserélve 10Km-után még mindíg 40-41 c-fokos a víz, nagyobb gázadás ,erőltetés 20km 85-88c-fok de miest lassítok, vánszorgok visszahűl 70c-ra
a főköri termosztát : eps 1.880.412 15k (jónak tünik szemre)
az olajköri :gyári ford 1128018 pipa alakú (ujjonnan belefújtam és átengedett) ---- akkor ez rossz, gyári hibás? vissza kell vinnem?
tesztelgettem 40km után stabil 80c-fölött van, aztán hidegen kezdi előről.
2005 mondeo mk3 tdci 130Le FMBA
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38842 Dátum:
2015.11.21 szombat, 18:15:38 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.21 szombat, 16:30:21
" Az adminisztrátornak nem a moderálás az alapvető feladata, de erre joga és lehetősége is van, tehát ezzel élhet is. Amennyiben él ezzel a joggal, akkor a moderálás esetében rájuk és velük szemben is jelen szabályzat moderálásra vonatkozó szabályai az irányadóak."
Szóval egész nyugodtan törölheted a saját klónozott hsz-eidet is.
Mit klónoztam?
Volt valami hiba a PHP-vel a szolgáltatónál, hibaüzenetre futott, amikor írtam valamit. Olyankor küldtem újra pár hozzászólást, de lehet, hogy a hibaüzenet ellenére beírta annyiszor, ahányszor próbáltam.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38843 Dátum:
2015.11.21 szombat, 18:18:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.21 szombat, 18:15:38
Mit klónoztam?
Volt valami hiba a PHP-vel a szolgáltatónál, hibaüzenetre futott, amikor írtam valamit. Olyankor küldtem újra pár hozzászólást, de lehet, hogy a hibaüzenet ellenére beírta annyiszor, ahányszor próbáltam.
AndyA
Ne kend a klónozást a szolgáltatóra....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38844 Dátum:
2015.11.21 szombat, 18:32:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.21 szombat, 14:03:25
És mit csinálnának a 85-ért akkor?
AndyA
Ha jól értettem cserélnék azt a bizonyos üzemanyag nyomásszabályzót vayg mérőt vagy mittudomén meg újrakalibrálnák vagyis felprogramoznák azt.
VoTo
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38845 Dátum:
2015.11.21 szombat, 19:09:40 »
Idézetet írta: barnab - 2015.11.21 szombat, 17:11:02
Sziasztok, sokan emlegetitek a rossz termosztátot gyenge fűtést, most lehet énis belefutottam a rossz minőségbe vagycsak én bonyolítom túl.
A kivett olajköri termosztát nemengedett át hiába fujtam bele, a főköri meg televolt lerakódott kosszal de mindkettőt kicseréltem újra
SZóval kűlső hőmérséklet 7-8 c-fok, mindkét termosztát kicserélve 10Km-után még mindíg 40-41 c-fokos a víz, nagyobb gázadás ,erőltetés 20km 85-88c-fok de miest lassítok, vánszorgok visszahűl 70c-ra
a főköri termosztát : eps 1.880.412 15k (jónak tünik szemre)
az olajköri :gyári ford 1128018 pipa alakú (ujjonnan belefújtam és átengedett) ---- akkor ez rossz, gyári hibás? vissza kell vinnem?
tesztelgettem 40km után stabil 80c-fölött van, aztán hidegen kezdi előről.
2005 mondeo mk3 tdci 130Le FMBA
A gyári kistermosztátba belefújtál és átengedett? Kuka!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38846 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 12:37:15 »
Idézetet írta: barnab - 2015.11.21 szombat, 17:11:02
Sziasztok, sokan emlegetitek a rossz termosztátot gyenge fűtést, most lehet énis belefutottam a rossz minőségbe vagycsak én bonyolítom túl.
A kivett olajköri termosztát nemengedett át hiába fujtam bele, a főköri meg televolt lerakódott kosszal de mindkettőt kicseréltem újra
SZóval kűlső hőmérséklet 7-8 c-fok, mindkét termosztát kicserélve 10Km-után még mindíg 40-41 c-fokos a víz, nagyobb gázadás ,erőltetés 20km 85-88c-fok de miest lassítok, vánszorgok visszahűl 70c-ra
a főköri termosztát : eps 1.880.412 15k (jónak tünik szemre)
az olajköri :gyári ford 1128018 pipa alakú (ujjonnan belefújtam és átengedett) ---- akkor ez rossz, gyári hibás? vissza kell vinnem?
tesztelgettem 40km után stabil 80c-fölött van, aztán hidegen kezdi előről.
2005 mondeo mk3 tdci 130Le FMBA
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztátoknak alapon megfelelően tömítettnek kell lennie. Nem szabad, hogy átfújható legyen. Javaslom vidd vissza az olajtermót és mutasd meg nekik, hogy nem tömített és cseréltesd ki. 10 ezer pénzt csak úgy, nem szabad kidobni. Ha a régi megfelelően tömített olajtermót visszaszereled meglátod megjavul a rendszer.
Még valami. Ha a hűtőrendszered tele van piszokkal akkor alaposan át kell öblíteni a rendszert. Mert később ugyanúgy kitámaszthatja a folyadékban lévő szennyeződés mindkét termosztátot, mint az előbbiekben.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.22 vasárnap, 12:38:53 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38847 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 13:15:22 »
Idézetet írta: László - 2015.11.22 vasárnap, 12:37:15
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztátoknak alapon megfelelően tömítettnek kell lennie. Nem szabad, hogy átfújható legyen. Javaslom vidd vissza az olajtermót és mutasd meg nekik, hogy nem tömített és cseréltesd ki. 10 ezer pénzt csak úgy, nem szabad kidobni. Ha a régi megfelelően tömített olajtermót visszaszereled meglátod megjavul a rendszer.
Még valami. Ha a hűtőrendszered tele van piszokkal akkor alaposan át kell öblíteni a rendszert. Mert később ugyanúgy kitámaszthatja a folyadékban lévő szennyeződés mindkét termosztátot, mint az előbbiekben.
Tisztelettel László!
Tisztelt Fórumtárs!
Az olajkörinek nevezett -hőcserélő előtti- termosztátnak alapvetően szerkezeti problémája van.
A használt és kicserélt alkatrészről készített fényképen jól látható, hogy a rugó által megtámasztott patron ház, aminek közepéből mozgó rész a gumitömítést nyomja a fészekbe nem középen helyezkedik el. Ebből eredően nem központosan szorítja a patront és így annak középső mozgó része sem a tömítést a fészekbe. (Természetesen ha a gumitömítés sérült, akkor az is mindegy, hogy központosan áll-e.) Emiatt simán átereszthet és szükségtelenül a hőcserélő felé engedi áramlani a hűtőfolyadékot. Sajnos nem egy új volt már a kezemben, ami szintén ilyen félremozdult állapotban volt. Belefújva áteresztett kicsit. Ez kézzel megigazítható és zárni fog a tömítés! Sajnos ez csak bizonytalan ideig lesz/lehet így, mert működés közben szintén elmozdulhat és záráskor máris nem tömít tökéletesen a gumitömítés. Ez szerintem alapvetően gyári/gyártási, szerkezeti hiba, hogy ilyen előfordulhat! Nincs megvezetve, pozicionálva a patron és ezzel együtt a zárótömítést mozgató középső rész. Persze kicsit kúpos a tömítés, hogy majd megvezeti záráskor.....de még sem.
A "gyorsan elromló" új termosztát feltehetően emiatt válik hamar szintén "rossz" termosztáttá.
Tisztelettel GSR!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38848 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 15:55:43 »
Sziasztok, Köszönöm a termosztát problémára küldött válaszotokat.
A következő történt: az új olajköri termosztátnak a kis végét elkezdtem csavargatni, forróvízbe rakni , kivenni- hidegvízbe rakni. ÉS láss csodát már nemengedi át a levegőt és ha vizet csurgatok bele akkorsem szivárog el belőlle, és ha kiveszem a forróvízből és belefújok szinte azonnal lezár
(most a régi van benne tesztképpen az autóba)
Amit most vettem észre: 10Km után 60c a vízhőfok a kijelző szerint de a főköri termosztát után (hűtő fele) már meleg a csö, szerintem a másik főköri termosztátom (pedig azis új mint fentebb írtam) átenged, de ezt holnap jobban megnézem
Ja és mégvalami: ezt a rendszert kell légteleníteni? és ha igen , hogyan?
Most max fűtésen nyomja a meleget de nem a legjobban
pedig jönnek a minuszok.
MINDENKINEK KÖSZÖNÖM
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.22 vasárnap, 16:03:53 írta barnab
»
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38849 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 16:05:35 »
Idézetet írta: barnab - 2015.11.22 vasárnap, 15:55:43
Sziasztok, Köszönöm a termosztát problémára küldött válaszotokat.
A következő történt: az új olajköri termosztátnak a kis végét elkezdtem csavargatni, forróvízbe rakni , kivenni- hidegvízbe rakni. ÉS láss csodát már nemengedi át a levegőt és ha vizet csurgatok bele akkorsem szivárog el belőlle, és ha kiveszem a forróvízből és belefújok szinte azonnal lezár
(most a régi van benne tesztképpen az autóba)
Amit most vettem észre: 10Km után 60c a vízhőfok a kijelző szerint de a főköri termosztát után (hűtő fele) már meleg a csö, szerintem a másik főköri termosztátom (pedig azis új mint fentebb írtam) átenged, de ezt holnap jobban megnézem
Ja és mégvalami: ezt a rendszert kell légteleníteni? és ha igen , hogyan?
Most max fűtésen nyomja a meleget de nem a legjobban
pedig jönnek a minuszok.
MINDENKINEK KÖSZÖNÖM
A vízpumpa tetején van a légtelenítő csavar. A többi "automata".
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
770
771
772
773
774
775
776
[
777
]
778
779
780
781
782
783
784
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ