Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 16:09:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 938 939 940 941 942 943 944 [945] 946 947 948 949 950 951 952 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13292769 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47200 Dátum: 2020.08.23 vasárnap, 16:45:11 »

igen,a határai eléggé elmosódtak ezeknek a változtatásoknak az mk3nál.
Lacika71-nek a  2005ös autójában is ICU volt,pedig messze volt már a fl-től is.

Ezért is lehet érdekes a kérdés, hogy a témában lévő autóban ICU tárolja vagy a PCM a kódokat,mert akár megtévesztő is lehet a diagnosztika ha erre nem fordítanak elég figyelmet... Roll Eyes

 Huh? Huh? Huh?

Írható-olvasható volt a csúcskód.
« Utoljára szerkesztve: 2020.08.23 vasárnap, 16:46:42 írta Lacika71 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47201 Dátum: 2020.08.23 vasárnap, 21:44:25 »

Huh? Huh? Huh?

Írható-olvasható volt a csúcskód.
15ben jártál a munkahelyemen a 3kerben.
Az ilyen meglepő esetek megmaradnak,de az összes diag mentve van a gépemen.Forscan-el diagoltam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47202 Dátum: 2020.08.23 vasárnap, 23:04:48 »

15ben jártál a munkahelyemen a 3kerben.
Az ilyen meglepő esetek megmaradnak,de az összes diag mentve van a gépemen.Forscan-el diagoltam.

Az lehet, de akkor is írható-olvasható volt. Én is programoztam benne csúcsot. Amúgy meg 2007-es volt.
Naplózva
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #47203 Dátum: 2020.08.30 vasárnap, 18:57:46 »

Az akku alatt található, fém karikákkal erősített turbócső szakaszt kilehet cserélni felülről, az akku meg a tálcája eltávolítása után?
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #47204 Dátum: 2020.08.30 vasárnap, 19:15:49 »

Az akku alatt található, fém karikákkal erősített turbócső szakaszt kilehet cserélni felülről, az akku meg a tálcája eltávolítása után?
Szerintem alulról cseréld.Onnan könnyebb.Akkor nem kell az akkut kiszedni.
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #47205 Dátum: 2020.09.04 péntek, 09:30:11 »

Sziasztok!
Van egy 2003-as Mondeom 2.0 facelift HJBB motorkód.Az autó a P2339-es hibakódot dobta 4 henger a kopogásküszöb fölött.Izzítás villog,hidegen nehezem megy,de ha bemelegszik akkor viszonylag jól megy.Mondták többen lehet a szoftverfrissítés segít,de lehet,hogy inyjektor csere.A kérdésem,hogy Jász-Nagykun-Szolnok megyében kihez tudom vinni az autót?Előre is köszönöm.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170


E-mail
« Új hozzászólás #47206 Dátum: 2020.09.11 péntek, 16:27:30 »

Sziasztok, kérdezném hozzáértőtől, magasnyomású oljajzáshoz , üzemanyagba öntve , zöld still 2t olaj megfelelő?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47207 Dátum: 2020.09.11 péntek, 16:59:27 »

Sziasztok, kérdezném hozzáértőtől, magasnyomású oljajzáshoz , üzemanyagba öntve , zöld still 2t olaj megfelelő?
hasznalhatod.1 tankhoz 2dl.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #47208 Dátum: 2020.09.12 szombat, 15:42:12 »

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy van nekem egy 2.0 tdci mondeom. A tünet a következő:Nem indul az autó,de ha a rail szenzorról lehúzom a csatlakozót(a szenzor marad a railben.) és rádugók egy másik szenzort a csatlakozóra, akkor pöccre indul és kb 10mpig jár is, aztán leáll.Hátha volt valakinek hasonló problémája és tudna segíteni.Köszönöm előre is.Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47209 Dátum: 2020.09.12 szombat, 16:40:26 »

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy van nekem egy 2.0 tdci mondeom. A tünet a következő:Nem indul az autó,de ha a rail szenzorról lehúzom a csatlakozót(a szenzor marad a railben.) és rádugók egy másik szenzort a csatlakozóra, akkor pöccre indul és kb 10mpig jár is, aztán leáll.Hátha volt valakinek hasonló problémája és tudna segíteni.Köszönöm előre is.Üdv
diagolható.Eszköz nélkül minden felesleges.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #47210 Dátum: 2020.09.12 szombat, 21:38:11 »

Sziasztok!
Eladtam a mondeot és maradt 4db új 801d csúcsom.
Tudja valaki, hogy esetleg másik csúccsal kompatibilis?
Eladnám jó áron
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #47211 Dátum: 2020.09.13 vasárnap, 08:53:01 »

diagolható.Eszköz nélkül minden felesleges.

Kedden lesz diag akkor majd irok hogy mi van.Van 2darab 301Z injektorom eladó. ki lettek próbálva.Szépen működnek.
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #47212 Dátum: 2020.10.01 csütörtök, 19:46:07 »

Sziasztok!
A problémám a kormolás,fekete füst gyorsitasnal,füstfelhő mögöttem, 1500-2000 ford. közt, ami esetemben azért gond mert 20.e km-el ezelőtt történt meg a teljes üzemanyag rendszer felujitása...
Most 223e km az állás.
Turbocsöveket megnézték.Rendben van. Teljesítmény csökkenés nincs.
 Nagyreszt vegyes hasznalatban van az auto, kb 40 km naponta de 100 kmh felett ritkan tudok menni.lehet ez a gond?
Most Pro-tec - kel probalkozunk.
Autópálya kellene gyakrabban?
Köszi előre is a tippeket!
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47213 Dátum: 2020.10.01 csütörtök, 20:47:56 »

Sziasztok!
A problémám a kormolás,fekete füst gyorsitasnal,füstfelhő mögöttem, 1500-2000 ford. közt, ami esetemben azért gond mert 20.e km-el ezelőtt történt meg a teljes üzemanyag rendszer felujitása...
Most 223e km az állás.
Turbocsöveket megnézték.Rendben van. Teljesítmény csökkenés nincs.
 Nagyreszt vegyes hasznalatban van az auto, kb 40 km naponta de 100 kmh felett ritkan tudok menni.lehet ez a gond?
Most Pro-tec - kel probalkozunk.
Autópálya kellene gyakrabban?
Köszi előre is a tippeket!


Lehet kopott EGR szelep ami elereszti kicsit a nyomást.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47214 Dátum: 2020.10.01 csütörtök, 20:53:57 »

Sziasztok!
A problémám a kormolás,fekete füst gyorsitasnal,füstfelhő mögöttem, 1500-2000 ford. közt, ami esetemben azért gond mert 20.e km-el ezelőtt történt meg a teljes üzemanyag rendszer felujitása...
Most 223e km az állás.
Turbocsöveket megnézték.Rendben van. Teljesítmény csökkenés nincs.
 Nagyreszt vegyes hasznalatban van az auto, kb 40 km naponta de 100 kmh felett ritkan tudok menni.lehet ez a gond?
Most Pro-tec - kel probalkozunk.
Autópálya kellene gyakrabban?
Köszi előre is a tippeket!

egr szelepet ellenőrizzétek , nincs e felakadva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #47215 Dátum: 2020.10.06 kedd, 15:48:38 »

EGR miatt dobna hibakódot ?
Ha esetleg mégis egy lyukas turbócső miatt kormol, akkor életszerű, hogy csak főleg 2.-ban, 3-ban gyorsításnál kormol, autópályán 130-nál pedig egyáltalán nem?
Köszi!









egr szelepet ellenőrizzétek , nincs e felakadva.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47216 Dátum: 2020.10.06 kedd, 16:20:41 »

EGR miatt dobna hibakódot ?
Ha esetleg mégis egy lyukas turbócső miatt kormol, akkor életszerű, hogy csak főleg 2.-ban, 3-ban gyorsításnál kormol, autópályán 130-nál pedig egyáltalán nem?
Köszi!

igen,igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #47217 Dátum: 2020.10.28 szerda, 12:10:28 »

Sziasztok,
Itt a hűvös, megint téma... eplus2 falbav Nyomásszabályzó szelep, vagy valami egyéb szelep, vagy érzékelő okozhat hideg állapotban alapjárati ingadozást? Vagy ez csúcs, és kész...?
Generátor, akku, izzitók már kizárva.
Köszi!
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47218 Dátum: 2020.10.28 szerda, 12:48:00 »

Sziasztok,
Itt a hűvös, megint téma... eplus2 falbav Nyomásszabályzó szelep, vagy valami egyéb szelep, vagy érzékelő okozhat hideg állapotban alapjárati ingadozást? Vagy ez csúcs, és kész...?
Generátor, akku, izzitók már kizárva.
Köszi!
generátor,akku,izzók.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #47219 Dátum: 2020.10.29 csütörtök, 13:31:19 »

generátor,akku,izzók.
Azokat már kizártam. Akkor a korábban említett szeleppel, érzékelőkkel nem is érdemes foglalkoznom?
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #47220 Dátum: 2020.11.24 kedd, 17:30:16 »

Azokat már kizártam. Akkor a korábban említett szeleppel, érzékelőkkel nem is érdemes foglalkoznom?
Voltam ma a nagykátai dizel szervízben, állítása szerint a dugózott EGR is okozhatja a hideg alapjárai ingadozást.
Igaz a motor meleg volt, de a porlasztók alapjárati értékeknél az egyik hengernél volt csak 1 körüli érték, a többi mind közelebb volt a 0-hoz - elvileg ez sem okozhatja.
Javaslatára öntöttem bele egy kis spurit, meglátjuk változik-e valami, de kétlem rinya
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47221 Dátum: 2020.11.24 kedd, 17:49:28 »

Voltam ma a nagykátai dizel szervízben, állítása szerint a dugózott EGR is okozhatja a hideg alapjárai ingadozást.
Igaz a motor meleg volt, de a porlasztók alapjárati értékeknél az egyik hengernél volt csak 1 körüli érték, a többi mind közelebb volt a 0-hoz - elvileg ez sem okozhatja.
Javaslatára öntöttem bele egy kis spurit, meglátjuk változik-e valami, de kétlem rinya

Szentelt vízzel is meglocsoltad hazafelé a templomnál? Hátha az segít... Smiley

Mire is való az EGR? Gondolj kicsit bele, azután rájössz, hogy miért nem pont úgy van, amit mondtak neked.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47222 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 06:46:29 »

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 2006.04-ik havi 2.2tdci ami már elvileg euro4-es megbízhatóbb az üzemanyag rendszere mint a korábbi tdci motoroké? Gondolok itt nagynyomású szivattyúra és az injektorokra illetve ez már dpf-es? Valahol olvastam, hogy az mk3 széria kifutási ideje felé már volt amelyikbe szereltek dpf szűrőt. A vezérlése tudomásom szerint láncos ha valóban az, akkor milyen időközönként kéne azt cserélni?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47223 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 07:52:38 »

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 2006.04-ik havi 2.2tdci ami már elvileg euro4-es megbízhatóbb az üzemanyag rendszere mint a korábbi tdci motoroké? Gondolok itt nagynyomású szivattyúra és az injektorokra illetve ez már dpf-es? Valahol olvastam, hogy az mk3 széria kifutási ideje felé már volt amelyikbe szereltek dpf szűrőt. A vezérlése tudomásom szerint láncos ha valóban az, akkor milyen időközönként kéne azt cserélni?

A 2.0-hoz három cikkszámon hoz CR-szivattyút a katalógus. A 2.2-höz egyet. A 2.2 jó a 2.0-ba, fordítva nem.

Igaz, hogy az én autóm nem tipikus felhasználású, mert főleg hosszú távon, autópályán használom, és német-osztrák gázolaj került eddig bele az esetek 80%-ában, de az eredeti szivattyú és porlasztók vannak benne 517 ezer km-en túl.

A 2.0-t 83 ezerrel vettük, akkor gyárilag felújítottra kicserélt porlasztókkal adták el. Most 170 ezer van benne, és az egyik csúcs már csörög néha egy kicsit. Tipikusan városban, rövid távokra használt autó, néha egy-egy hosszabb menettel vidékre, küldföldre.

Szóval ezen is sok múlik, de alapvetően a 2.2-t tartósabb konstrukciónak tartják.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47224 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 08:01:50 »

A 2.0-hoz három cikkszámon hoz CR-szivattyút a katalógus. A 2.2-höz egyet. A 2.2 jó a 2.0-ba, fordítva nem.

Igaz, hogy az én autóm nem tipikus felhasználású, mert főleg hosszú távon, autópályán használom, és német-osztrák gázolaj került eddig bele az esetek 80%-ában, de az eredeti szivattyú és porlasztók vannak benne 517 ezer km-en túl.

A 2.0-t 83 ezerrel vettük, akkor gyárilag felújítottra kicserélt porlasztókkal adták el. Most 170 ezer van benne, és az egyik csúcs már csörög néha egy kicsit. Tipikusan városban, rövid távokra használt autó, néha egy-egy hosszabb menettel vidékre, küldföldre.

Szóval ezen is sok múlik, de alapvetően a 2.2-t tartósabb konstrukciónak tartják.

AndyA

Köszönöm szépen a választ Smiley. Akkor ha szép hangja van a motornak nincsen traktoros hangja nem füstöl stb, akkor 270ezer km-el érdemes bele vágni?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #47225 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 08:02:16 »

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 2006.04-ik havi 2.2tdci ami már elvileg euro4-es megbízhatóbb az üzemanyag rendszere mint a korábbi tdci motoroké? Gondolok itt nagynyomású szivattyúra és az injektorokra illetve ez már dpf-es? Valahol olvastam, hogy az mk3 széria kifutási ideje felé már volt amelyikbe szereltek dpf szűrőt. A vezérlése tudomásom szerint láncos ha valóban az, akkor milyen időközönként kéne azt cserélni?
A dpf-es verziót kerüld, itt mindenki csak szív(ott) vele, a lánc elvileg 500ekm ig jó.
Az üa rendszerrel kapcsolatban, meg amit AndyA írt, stabilabb, mint a 2,0Tdci

Hosszbordás szíjrendszerrel szoktak még szívni, tárcsa, feszítő, generátor szabadonfutó, vezetőgörgő stb
Meg a lassan melegedés, olajköri termoszát nyűg nem tudom mennyire érinti a 2,2 Tdcit, de sztem pont ugyanúgy mint a 2,0Tdci-t
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47226 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 08:08:32 »

A dpf-es verziót kerüld, itt mindenki csak szív(ott) vele, a lánc elvileg 500ekm ig jó.
Az üa rendszerrel kapcsolatban, meg amit AndyA írt, stabilabb, mint a 2,0Tdci

Hosszbordás szíjrendszerrel szoktak még szívni, tárcsa, feszítő, generátor szabadonfutó, vezetőgörgő stb
Meg a lassan melegedés, olajköri termoszát nyűg nem tudom mennyire érinti a 2,2 Tdcit, de sztem pont ugyanúgy mint a 2,0Tdci-t


Az Euro4-es 2.2 TDCi az DPF-es... Ha nem az, akkor csak Euro3-as. A 2.0-ból az N7BA motorok voltak olyanok, hogy DPF nélkül tudtak Euro4-et.

A lánc addig jó, amíg jó. Nincs előírt csereperiódus. Az enyémben 498500-ig elment szó-hang nélkül. Utána sem a láncot cseréltem, hanem a komplett motort. Smiley

Hosszbordás szíjnál annyi az ökölszabály, hogy egyben érdemes mindent cserélni, darabonként hiába, mert a többi félig rossz alkatrész hamarabb tönkreteszi az újat, mintha egyben lecserélsz mindent, és utána megint jó sokáig elmegy. Ügyelni kell a szíj hosszára is, mert 2 vagy 3 különféle hosszal is szerelték ezeket az autókat. Pár mm az eltérés, de másképp feszül a szíj, más a terhelés a görgők csapágyain stb.

Az olajköri termosztát megoldása ugyanaz. A gyári megoldás cseréje vagy házilagos barkácsolása helyett az enyém kapott egy második termosztátot (egy 85 fokon nyitó, VW automata váltóhoz való csőtermosztát) a csőbe beépítve, azóta béke van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47227 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 09:22:46 »

Az Euro4-es 2.2 TDCi az DPF-es... Ha nem az, akkor csak Euro3-as. A 2.0-ból az N7BA motorok voltak olyanok, hogy DPF nélkül tudtak Euro4-et.

A lánc addig jó, amíg jó. Nincs előírt csereperiódus. Az enyémben 498500-ig elment szó-hang nélkül. Utána sem a láncot cseréltem, hanem a komplett motort. Smiley

Hosszbordás szíjnál annyi az ökölszabály, hogy egyben érdemes mindent cserélni, darabonként hiába, mert a többi félig rossz alkatrész hamarabb tönkreteszi az újat, mintha egyben lecserélsz mindent, és utána megint jó sokáig elmegy. Ügyelni kell a szíj hosszára is, mert 2 vagy 3 különféle hosszal is szerelték ezeket az autókat. Pár mm az eltérés, de másképp feszül a szíj, más a terhelés a görgők csapágyain stb.

Az olajköri termosztát megoldása ugyanaz. A gyári megoldás cseréje vagy házilagos barkácsolása helyett az enyém kapott egy második termosztátot (egy 85 fokon nyitó, VW automata váltóhoz való csőtermosztát) a csőbe beépítve, azóta béke van.

AndyA


Ez a dpf rossz hír. Meg néztem az autót ügyfélkapun és ott az szerepel, hogy euro4, a tulaj telefonba azt mondta szerinte nem dpf-es. Elviekben új kora óta magyarországi az autó nem tudom ez befolyásol e valamit vagy nem.
« Utoljára szerkesztve: 2020.11.26 csütörtök, 09:24:53 írta Atta20 » Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47228 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 09:53:00 »

Ez a dpf rossz hír. Meg néztem az autót ügyfélkapun és ott az szerepel, hogy euro4, a tulaj telefonba azt mondta szerinte nem dpf-es. Elviekben új kora óta magyarországi az autó nem tudom ez befolyásol e valamit vagy nem.
szerintem meg eu4 attól lett a 2.2 is,amikor megkapta az elektromos Egrt és turbot. A dpf-et váz szám etis megmondja.
Kérd el a váz számot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #47229 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 10:11:33 »

szerintem meg eu4 attól lett a 2.2 is,amikor megkapta az elektromos Egrt és turbot. A dpf-et váz szám etis megmondja.
Kérd el a váz számot.
nekem is ez rémlik, és a dpf-es meg vmi 4.1 vagy vmi volt, de lehet keverem vmivel
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #47230 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 10:58:42 »

Az Euro4-es 2.2 TDCi az DPF-es...


Az enyémnek elektromos a geo-ja és az EGR is, forgalmiban euro 4 szerepel, nincs és nem is volt benne DPF. Német autó volt valaha.
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47231 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 12:12:02 »

Ez a dpf rossz hír. Meg néztem az autót ügyfélkapun és ott az szerepel, hogy euro4, a tulaj telefonba azt mondta szerinte nem dpf-es. Elviekben új kora óta magyarországi az autó nem tudom ez befolyásol e valamit vagy nem.

Hogyne befolyásolna. Az aktuális tulaj - elvileg - lekérdezheti a teljes magyar szerviztörténetet - elvileg - bármelyik Ford kereskedésben.

Azt mindenesetre meg lehet tudni, hogy hol helyezték forgalomba, és hogy hol szervizelték, legalább eleinte? Ott érdemes érdeklődni, ott többnyire megvannak ezek az adatok.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47232 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 12:12:53 »

Az enyémnek elektromos a geo-ja és az EGR is, forgalmiban euro 4 szerepel, nincs és nem is volt benne DPF. Német autó volt valaha.
igen,erről beszélek.AdminA öregszik,lukas az agya ilyesmi... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47233 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 12:13:09 »

nekem is ez rémlik, és a dpf-es meg vmi 4.1 vagy vmi volt, de lehet keverem vmivel

Nem. A 601-es csúcsokkal és DPF nélkül 155 lóerő (mint az enyém), és 701-es csúcsokkal és DPF-fel Euro4. Olyanról nem tudok, hogy 2.2-es DPF nélkül tudná az Euro4-et.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47234 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 17:15:59 »

Elmentem ma megnézni az autót. Nem hallottam semmi traktor szerű vagy csörgő hangot a motor felől, jól is ment, DE benyomott kuplung pedálnál remegett a kuplung pedál. Eladó állítása szerint ez 2.2 tdci-nél normális, de szerintem nem. Menet közben nem remegett a kuplung pedál, de álló helyzetben igen. Erről mi a véleményetek? Igen magyar az autó vezetett szervizkönyve van, de kuplung és porlasztó csúcsokról nem volt benne bejegyzés.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #47235 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 17:42:55 »

Elmentem ma megnézni az autót. Nem hallottam semmi traktor szerű vagy csörgő hangot a motor felől, jól is ment, DE benyomott kuplung pedálnál remegett a kuplung pedál. Eladó állítása szerint ez 2.2 tdci-nél normális, de szerintem nem. Menet közben nem remegett a kuplung pedál, de álló helyzetben igen. Erről mi a véleményetek? Igen magyar az autó vezetett szervizkönyve van, de kuplung és porlasztó csúcsokról nem volt benne bejegyzés.
Szia.Mennyi kilóméter van benne és volt már cserélve a kuplung kéttömegű kinyomó??
« Utoljára szerkesztve: 2020.11.26 csütörtök, 17:45:51 írta uzoli70 » Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47236 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 19:51:07 »

Szia.Mennyi kilóméter van benne és volt már cserélve a kuplung kéttömegű kinyomó??

Óra szerint 274ezer km van benne..ügyfélkapun lekérdezve ez valósnak is tűnik...elviekben volt cserélve, de írásos nyoma gondolok is számlára vagy bármi másra nincs...menet közben nem remeg a kuplung pedál csak álló helyzetben ahogy teljesen be nyomtam
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #47237 Dátum: 2020.11.26 csütörtök, 20:01:24 »

Óra szerint 274ezer km van benne..ügyfélkapun lekérdezve ez valósnak is tűnik...elviekben volt cserélve, de írásos nyoma gondolok is számlára vagy bármi másra nincs...menet közben nem remeg a kuplung pedál csak álló helyzetben ahogy teljesen be nyomtam
Nekem is kicsit remeg ha benyomom teljesen de így vettem.Szerintem kinyomó csapágyas de kicseréltetem az egészet.Ha már volt cserélve akkor szerintem valamit nem úgy húztak meg ahogy kéne.Ha jó minden nem kéne remegnie szerintem.Már volt 2.2 mondeóm amibe cseréltettem és nem remegett utána.Ha szakember csinálja jónak kell lennie.
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47238 Dátum: 2020.11.27 péntek, 02:24:19 »

Etis-ben beírtam az alvázszámot az autót mutatja is, de nem tudom meg nézni a specifikációkat nem engedi.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47239 Dátum: 2020.11.27 péntek, 08:41:45 »

Etis-ben beírtam az alvázszámot az autót mutatja is, de nem tudom meg nézni a specifikációkat nem engedi.
a +ra kattintva nem nyílik le az ablak?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47240 Dátum: 2020.11.27 péntek, 08:49:48 »

a +ra kattintva nem nyílik le az ablak?

Nincsen + jel
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47241 Dátum: 2020.11.27 péntek, 09:34:55 »

Nincsen + jel
ezek szerint regisztrálnod kell. Addig nem is lesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47242 Dátum: 2020.11.27 péntek, 10:31:47 »

Meg elfelejtettem írni, hogy a két első toronymerevítő belsejénél, ahol van a lengéscsillapító felfogatása ott kicsit rozsdás volt. Kérdés ez normális dolog? igaz, hogy 2006-os az autó, de én furcsálom meg nem volt rajtuk a takaró fedél sem..
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47243 Dátum: 2020.11.27 péntek, 11:30:06 »

Meg elfelejtettem írni, hogy a két első toronymerevítő belsejénél, ahol van a lengéscsillapító felfogatása ott kicsit rozsdás volt. Kérdés ez normális dolog? igaz, hogy 2006-os az autó, de én furcsálom meg nem volt rajtuk a takaró fedél sem..
fl2 vel megszűnt a torony takaró.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47244 Dátum: 2020.11.27 péntek, 11:38:39 »

Meg elfelejtettem írni, hogy a két első toronymerevítő belsejénél, ahol van a lengéscsillapító felfogatása ott kicsit rozsdás volt. Kérdés ez normális dolog? igaz, hogy 2006-os az autó, de én furcsálom meg nem volt rajtuk a takaró fedél sem..

Mármint maga a kitámasztó darab rozsdás, ami 7 csavar tart és levehető? Azzal nem kell törődni. Leveszed, drótkefe, rozsdaátalakító, festék, ha nagyon zavar. (Lehetőleg ne foszfátos átalakítót használj, hanem csersavast.)

Amikor nincs a helyén, ne mozgasd az autót, mert a toronycsapágy csavarjait is leveszed ehhez. :-)

Ha alatta a torony rozsdál, azzal már illik foglalkozni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47245 Dátum: 2020.11.27 péntek, 15:03:14 »

Mármint maga a kitámasztó darab rozsdás, ami 7 csavar tart és levehető? Azzal nem kell törődni. Leveszed, drótkefe, rozsdaátalakító, festék, ha nagyon zavar. (Lehetőleg ne foszfátos átalakítót használj, hanem csersavast.)

Amikor nincs a helyén, ne mozgasd az autót, mert a toronycsapágy csavarjait is leveszed ehhez. :-)

Ha alatta a torony rozsdál, azzal már illik foglalkozni.

AndyA

Igen annak a közepe rozsdás, nem maga a torony. 2006-os 2.2 tdci komplett kuplung csere mennyibe kerülhet? Lendkerék+komplett kuplung, tárcsa, szerkezet, kinyomó csapágy illetve mennyibe kerülhet mostanság az üzemanyag rendszer felújítása? Injektorok és magasnyomású szivattyúé?
« Utoljára szerkesztve: 2020.11.27 péntek, 17:29:10 írta Atta20 » Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #47246 Dátum: 2020.11.28 szombat, 07:31:59 »

Sziasztok! Az lehetséges, hogy 100000 km után a vezérműlánc megnyúlik, és hangja van ?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47247 Dátum: 2020.11.28 szombat, 09:55:57 »

Sziasztok! Az lehetséges, hogy 100000 km után a vezérműlánc megnyúlik, és hangja van ?
biztosra szétszedéssel lehet megmondani.Valamennyit nyúlik és a lánc vezetők is kopnak,de ezért van a hidraulikus feszítője.Annak a munkatartományában a kopott állapot is jó.Kérdés, hogy te azt hallod e.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47248 Dátum: 2020.11.28 szombat, 11:25:34 »

Sziasztok! Az lehetséges, hogy 100000 km után a vezérműlánc megnyúlik, és hangja van ?

100 ezer km után max. akkor, ha műanyagból van... Rendesen nem kellene neki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47249 Dátum: 2020.11.28 szombat, 11:29:56 »

100 ezer km után max. akkor, ha műanyagból van... Rendesen nem kellene neki.

AndyA
kevés 16éves mk3 tdci autóban lehet 100e km.Nem lehetetlen,de ritka.
Az is kérdés,hogy valós e ez a futásteljesítmény.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 938 939 940 941 942 943 944 [945] 946 947 948 949 950 951 952 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.