Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:13:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
114
115
116
117
118
119
120
[
121
]
122
123
124
125
126
127
128
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14681807 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6000 Dátum:
2010.11.24 szerda, 22:24:33 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.11.24 szerda, 20:46:31
A nyomásjeladót merre keressem? Megkontaktsprézném a csatlakozókat...
Még pucold ki a maf érzékelődet,hátha valami kosz ment bele.A levegő szűrő előtt van.Veszteni nemvesztesz vele semmit,hátha ez is bejátszik.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gaaboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6001 Dátum:
2010.11.25 csütörtök, 07:21:37 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2010.11.14 vasárnap, 23:08:03
Először az első függőleges turbócsövet nézd meg, hogy az S kanyarnál nincs-e kirepedve. Előfordulhat, hogy már régebben kirepedt a cső és szépen "ellustult" az autó, te meg hozzászoktál hogy ez ilyen. (én 1x így jártam) Csere után nagyon tudtam örülni, hogy nem utánfutós kispóckival vagyok
Sziasztok!
Sikerult Laci barátom segítségével kicserélnem a csovet egy savállocsore...két orát bíbelodtem vele mire sikerult beillesztenem..a baj az hogy még mindig szív mint a porszivo 1800 felett....
az érdekes az hogy helyben állva felporgetve nem szív...csak menet kozben...és akkor is csak ha rendesen nyomom neki...ha lassan huzatom akkor alig hallani.
van valakinek még otlete?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6002 Dátum:
2010.11.25 csütörtök, 11:11:37 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.11.25 csütörtök, 07:21:37
Sziasztok!
Sikerult Laci barátom segítségével kicserélnem a csovet egy savállocsore...két orát bíbelodtem vele mire sikerult beillesztenem..a baj az hogy még mindig szív mint a porszivo 1800 felett....
az érdekes az hogy helyben állva felporgetve nem szív...csak menet kozben...és akkor is csak ha rendesen nyomom neki...ha lassan huzatom akkor alig hallani.
van valakinek még otlete?
mit szív? hol?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gaaboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6003 Dátum:
2010.11.25 csütörtök, 11:59:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.25 csütörtök, 11:11:37
mit szív? hol?
hát mivel csak menetközben csinálja nemtudtam pontosan megállapítani...de gondolom levegőt szív és a motorbtérből jön a hang....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6004 Dátum:
2010.11.25 csütörtök, 13:53:41 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.11.25 csütörtök, 11:59:04
hát mivel csak menetközben csinálja nemtudtam pontosan megállapítani...de gondolom levegőt szív és a motorbtérből jön a hang....
Akkor inkább kifúj, tekintve hogy a rendszerben túlnyomás uralkodik.
Jó ez a fémcsöves dolog, de azt tudni kell, hogy a tdci-knél 6+1 tagból áll a töltőlevegő rendszer, amiből csak egyet cseréltél, bármelyik másik lehet sérült.
Érdemes megnézni az intercoolert (ez a +1 tag) illetve az EGR-szívósor és szívosor-blokk közötti tömítéseket, mert pontatlan szerelés (pl. szívósor tisztítás után) miatt kifújhat. Továbbá bármliyk eredeti cső lehet sérült.
Vagy simán a turbód halódik, annak a visító hangját hallod.
(én teljesen elégedett vagyok a forge-os csőszettel, hiba nélkül teszi a dolgát és tuti nem lyukad ki
A gyári csövekhez képest olcsó is volt a 60eFt-os szett ár)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gaaboy
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6005 Dátum:
2010.11.26 péntek, 12:51:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.25 csütörtök, 13:53:41
Akkor inkább kifúj, tekintve hogy a rendszerben túlnyomás uralkodik.
Jó ez a fémcsöves dolog, de azt tudni kell, hogy a tdci-knél 6+1 tagból áll a töltőlevegő rendszer, amiből csak egyet cseréltél, bármelyik másik lehet sérült.
Érdemes megnézni az intercoolert (ez a +1 tag) illetve az EGR-szívósor és szívosor-blokk közötti tömítéseket, mert pontatlan szerelés (pl. szívósor tisztítás után) miatt kifújhat. Továbbá bármliyk eredeti cső lehet sérült.
Vagy simán a turbód halódik, annak a visító hangját hallod.
(én teljesen elégedett vagyok a forge-os csőszettel, hiba nélkül teszi a dolgát és tuti nem lyukad ki
A gyári csövekhez képest olcsó is volt a 60eFt-os szett ár)
Most meg olyanokat is csinál a verda (vagyis már tobbszor is észrevettem már a levego szívás/fujás elott is) hogy otosben...nagyon ritkán beszaggat...csak egyet ránt ozt megy minden tovább...de mostanában már egyre gyakrabban csinálja
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6006 Dátum:
2010.11.26 péntek, 13:18:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.25 csütörtök, 13:53:41
Akkor inkább kifúj, tekintve hogy a rendszerben túlnyomás uralkodik.
Jó ez a fémcsöves dolog, de azt tudni kell, hogy a tdci-knél 6+1 tagból áll a töltőlevegő rendszer, amiből csak egyet cseréltél, bármelyik másik lehet sérült.
Érdemes megnézni az intercoolert (ez a +1 tag) illetve az EGR-szívósor és szívosor-blokk közötti tömítéseket, mert pontatlan szerelés (pl. szívósor tisztítás után) miatt kifújhat. Továbbá bármliyk eredeti cső lehet sérült.
Vagy simán a turbód halódik, annak a visító hangját hallod.
(én teljesen elégedett vagyok a forge-os csőszettel, hiba nélkül teszi a dolgát és tuti nem lyukad ki
A gyári csövekhez képest olcsó is volt a 60eFt-os szett ár)
Nálam valami ilyesmi történt. A szívósor-EGR pucolás után csöpög az olaj a szívósor-EGR közti tömítésnél. Most rendelek új tömítést, mert ezt nem cseréltem. Van valami tömítőpaszta vagy zsír, amit lehet ide használni?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Joe 33
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6007 Dátum:
2010.11.26 péntek, 21:38:25 »
Sziasztok. Hallott már valaki a hűtővízrendszernél vmi fűtőpatronról? Állítólag a tdci motorok nem termelnek alapból elég hőt ,azért van rá szükség.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6008 Dátum:
2010.11.26 péntek, 21:40:38 »
Idézetet írta: Joe 33 - 2010.11.26 péntek, 21:38:25
Sziasztok. Hallott már valaki a hűtővízrendszernél vmi fűtőpatronról? Állítólag a tdci motorok nem termelnek alapból elég hőt ,azért van rá szükség.
, pár napja volt téma, de nem csak a ci-kben van.
innen olvasd végig, majdnem minden le van írva róla:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg525604#msg525604
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6009 Dátum:
2010.11.27 szombat, 13:09:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.26 péntek, 21:40:38
, pár napja volt téma, de nem csak a ci-kben van.
innen olvasd végig, majdnem minden le van írva róla:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg525604#msg525604
Én inkább ezzel szemezek!Szerintem ez hatásosabb lehet.A bobtottnak elég jó az ára.lehet,hogy beújítok 1 ilyet értéknövelő tunningnak!
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43200832&termek_al_id=24837&katnev=Kieg
észítő fűtő
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balla780307
Vendég
izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6010 Dátum:
2010.11.27 szombat, 13:28:38 »
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki?
Van egy problémám:menet közben,visszaváltás során villogni kezdett az izzító lámpa.Az autó egy kicsit meg torpant és elment belőle az erő.A szervízben a hibakód leolvasó az elektromos levegő szabályzót adta ki,csere,a villogás megmaradt.
Találkozott már valaki ilyen problémával?
előre is köszönöm
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.27 szombat, 13:37:29 írta balla780307
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6011 Dátum:
2010.11.27 szombat, 14:09:43 »
Idézetet írta: balla780307 - 2010.11.27 szombat, 13:28:38
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki?
Van egy problémám:menet közben,visszaváltás során villogni kezdett az izzító lámpa.Az autó egy kicsit meg torpant és elment belőle az erő.A szervízben a hibakód leolvasó az elektromos levegő szabályzót adta ki,csere,a villogás megmaradt.
Találkozott már valaki ilyen problémával?
előre is köszönöm
tdci?elektromos levegőszabályzó?
...igen,mást is átvertek már a szervízben,nem te vagy az első.
nem a turbóvezérlő elektornikáról volt szó?
milyen motor,mikori,és mi volt a konkrét hibakód?
így nem megy....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balla780307
Vendég
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6012 Dátum:
2010.11.27 szombat, 15:31:27 »
2003-as Mondeo turnier 2.0 TDCI
Sajnos azt nem tudom megmondani,hogy mi volt a hibakód,mert azt nem mondták.Azt mondták innyektor csere,nem garantált,hogy jó lesz.Utána porlasztócsúcs csere,ha úgyse akkor nagy nyomású szivattyú csere.Elektromosan lehet hibája?Mert berakom a kulcsot,elfordítom,gyújtás és már villog az izzító jelző,a motor még nem jár.Második,harmadik köszörülésre indul,füstfelhő, a motor alapjáraton szépen dorombol,indulás kopogó hang, megy az autó a kopogó hang megszűnik,3.-ig a motor pörög,lassan gyorsul. Motor járatás le állítás után,pöccre indul.
köszönöm szépen a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6013 Dátum:
2010.11.27 szombat, 15:54:26 »
Idézetet írta: balla780307 - 2010.11.27 szombat, 15:31:27
2003-as Mondeo turnier 2.0 TDCI
Sajnos azt nem tudom megmondani,hogy mi volt a hibakód,mert azt nem mondták.Azt mondták innyektor csere,nem garantált,hogy jó lesz.Utána porlasztócsúcs csere,ha úgyse akkor nagy nyomású szivattyú csere.Elektromosan lehet hibája?Mert berakom a kulcsot,elfordítom,gyújtás és már villog az izzító jelző,a motor még nem jár.Második,harmadik köszörülésre indul,füstfelhő, a motor alapjáraton szépen dorombol,indulás kopogó hang, megy az autó a kopogó hang megszűnik,3.-ig a motor pörög,lassan gyorsul. Motor járatás le állítás után,pöccre indul.
köszönöm szépen a segítséget.
jobb oldalt "válasz" gomb!
Valszeg a csúcsok miatt lehet a kopogó hang,az izzítójel villogás is,és az összes probléma-vészüzem.
Amit megtudsz tenni otthon:
go szűrőt kicserélni
ha van olajfolyás a csúcsok körül vagy a résolajcsöveknél, akkor azt megkell szüntetni
amihez már szakember kell:
méress üzemanyagrendszer nyomást-min max értékeket.
olvastasd ki a hibakódokat
ha minden jel arra utal,hogy csúcs csere előtt állsz akkor
www.filepdiesel.hu
ők betudják mérni,hogy melyik csúcs a rossz,ha kell fel is újítják.
Vagy megpróbálsz másikat szerezni......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6014 Dátum:
2010.11.27 szombat, 16:32:03 »
Alf, van ok aggódni azért, mert kopog? Semmi izzító villogás, semmi füstölés, semmi erőtlenség, csak csattogás. Illetve inkább olyan kelepelés. Van aki meghallgatja és fülre azonosítani tudná? Alapjáratnál nincs zaj, motorféknél nincs, csak menet közben, meg gyorsításkor.
Hidegen erősebb, de bemelegedve is hallani.
Idézetet írta: alf - 2010.11.27 szombat, 15:54:26
jobb oldalt "válasz" gomb!
Valszeg a csúcsok miatt lehet a kopogó hang,az izzítójel villogás is,és az összes probléma-vészüzem.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6015 Dátum:
2010.11.27 szombat, 16:33:41 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.11.27 szombat, 16:32:03
Alf, van ok aggódni azért, mert kopog? Semmi izzító villogás, semmi füstölés, semmi erőtlenség, csak csattogás. Illetve inkább olyan kelepelés. Van aki meghallgatja és fülre azonosítani tudná? Alapjáratnál nincs zaj, motorféknél nincs, csak menet közben, meg gyorsításkor.
Hidegen erősebb, de bemelegedve is hallani.
az mindig attól függ,hogy mi is kopog.
sokszor elég nehéz behatárolni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6016 Dátum:
2010.11.27 szombat, 16:45:25 »
Azzal hitegetem magam, hogy tényleg 100ekm-el adták el. Ennyi alatt meg nem szokás kifeküdni mondeóéknál.
Keresek egy vájtfülű szakértőt, aki odatartaná a fülét!
Idézetet írta: alf - 2010.11.27 szombat, 16:33:41
az mindig attól függ,hogy mi is kopog.
sokszor elég nehéz behatárolni....
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
balla780307
Vendég
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6017 Dátum:
2010.11.27 szombat, 17:39:24 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.27 szombat, 15:54:26
jobb oldalt "válasz" gomb!
Valszeg a csúcsok miatt lehet a kopogó hang,az izzítójel villogás is,és az összes probléma-vészüzem.
Amit megtudsz tenni otthon:
go szűrőt kicserélni
ha van olajfolyás a csúcsok körül vagy a résolajcsöveknél, akkor azt megkell szüntetni
amihez már szakember kell:
méress üzemanyagrendszer nyomást-min max értékeket.
olvastasd ki a hibakódokat
ha minden jel arra utal,hogy csúcs csere előtt állsz akkor www.filepdiesel.hu
ők betudják mérni,hogy melyik csúcs a rossz,ha kell fel is újítják.
Vagy megpróbálsz másikat szerezni......
A porlasztó csúcsok körül nincs olaj folyás.Ha az üzemanyagrendszer nyomás alacsony akkor a porlasztó csúcsok vagy a nagynyomású szivattyú a rossz?Vagy dugulás a rendszerben?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6018 Dátum:
2010.11.27 szombat, 17:52:56 »
Idézetet írta: balla780307 - 2010.11.27 szombat, 17:39:24
A porlasztó csúcsok körül nincs olaj folyás.Ha az üzemanyagrendszer nyomás alacsony akkor a porlasztó csúcsok vagy a nagynyomású szivattyú a rossz?Vagy dugulás a rendszerben?
valószínűbb a csúcs,mert a nagynyomású az sokat kibír!dugulás nem jellemző.1600bar körüli nyomás van a rendszerben maxon.
a villogó izzításjelző attól lehet,hogy valamelyik csúcs elengedi a nyomást-pepisil,és adott időben az ecu hibás nyomást mér.de előfordulhat a csúcs elektromos hibája is.
A találgatás elkerülése végett van szükség a hibakódokra!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6019 Dátum:
2010.11.27 szombat, 18:20:26 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.27 szombat, 13:09:15
Én inkább ezzel szemezek!Szerintem ez hatásosabb lehet.A bobtottnak elég jó az ára.lehet,hogy beújítok 1 ilyet értéknövelő tunningnak!
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43200832&termek_al_id=24837&katnev=Kieg
észítő fűtő
ez a go-os??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6020 Dátum:
2010.11.27 szombat, 18:25:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.27 szombat, 18:20:26
ez a go-os??
szerintem igen.van üza csöve és kipuffja is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6021 Dátum:
2010.11.27 szombat, 18:35:33 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.27 szombat, 17:52:56
valószínűbb a csúcs,mert a nagynyomású az sokat kibír!dugulás nem jellemző.1600bar körüli nyomás van a rendszerben maxon.
a villogó izzításjelző attól lehet,hogy valamelyik csúcs elengedi a nyomást-pepisil,és adott időben az ecu hibás nyomást mér.de előfordulhat a csúcs elektromos hibája is.
A találgatás elkerülése végett van szükség a hibakódokra!
Ha elengedi a nyomást azt alapjáraton is lehet hallani én már hallottam.De azért érdekes,hogy nem mondják meg a hibakódot.
?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6022 Dátum:
2010.11.27 szombat, 18:37:44 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.11.27 szombat, 16:45:25
Azzal hitegetem magam, hogy tényleg 100ekm-el adták el. Ennyi alatt meg nem szokás kifeküdni mondeóéknál.
Keresek egy vájtfülű szakértőt, aki odatartaná a fülét!
Szia! Nekem mikor össze rakták a motorját utánna jött a kopogás mégpedig ugy,hogy egyenetlen alapjárat és csak terhelésnél kopogot erössen,utánna beleraktunk egy kölcsön kapott bontottat akkor már az alapjárat jó lett de terhelésnél kopogott a poharazás mind a két esetben megmutatta a pcs magas résolaj veszteségét.Az lett a vége,hogy cseréltem egy pcs-t.Ja hibát csak az első csucsal jelzet azt hiszem alacsony rail nyomást tárolt.de folyamatos hiba nem volt.Szerintem poharaztasd meg egy probát megér.Egyépként több szerelövel beszéltem mielött kész lett,de inkább nem irom le mit mondtak mert feleslegesen nem idegesitenék senkit.Ha Eger környékén kell valakinek segitség tudok ajánlani valakit.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gaaboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6023 Dátum:
2010.11.27 szombat, 18:54:36 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.11.25 csütörtök, 07:21:37
Sziasztok!
Sikerult Laci barátom segítségével kicserélnem a csovet egy savállocsore...két orát bíbelodtem vele mire sikerult beillesztenem..a baj az hogy még mindig szív mint a porszivo 1800 felett....
az érdekes az hogy helyben állva felporgetve nem szív...csak menet kozben...és akkor is csak ha rendesen nyomom neki...ha lassan huzatom akkor alig hallani.
van valakinek még otlete?
Sziasztok srácok, és hölgyek (ha van itt egyáltalán olyan
)
Meglett a hiba...legalulo van egy kb S alaku cső amiből jön ki egy másik pici de attol vastagabb
és ott van elszakadva...szoval alul (ha szemben állsz a kocsival) jobbfelén. kb 15 centis csövecske...3 centis lyukkal...és fujja a levegőt int az eszeveszett... gondolom a megoldás ujjabb gumicső csere..vagy erre is létezik vlmilyen alternatíva?
koszonom a segítséget midnenkinek
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6024 Dátum:
2010.11.27 szombat, 19:20:41 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.11.27 szombat, 18:37:44
Szia! Nekem mikor össze rakták a motorját utánna jött a kopogás mégpedig ugy,hogy egyenetlen alapjárat és csak terhelésnél kopogot erössen,utánna beleraktunk egy kölcsön kapott bontottat akkor már az alapjárat jó lett de terhelésnél kopogott a poharazás mind a két esetben megmutatta a pcs magas résolaj veszteségét.Az lett a vége,hogy cseréltem egy pcs-t.Ja hibát csak az első csucsal jelzet azt hiszem alacsony rail nyomást tárolt.de folyamatos hiba nem volt.Szerintem poharaztasd meg egy probát megér.Egyépként több szerelövel beszéltem mielött kész lett,de inkább nem irom le mit mondtak mert feleslegesen nem idegesitenék senkit.Ha Eger környékén kell valakinek segitség tudok ajánlani valakit.
Cseresznye koma! mi van már a verdával?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6025 Dátum:
2010.11.27 szombat, 19:21:20 »
Alapjáratom beton, csak az a fránya csattogás. Az a poharazgatás azért gondolom ártani nem fog. Keresek egy poharazós vizsgáló helyet itt Pesten!?!
Idézetet írta: cseresznye - 2010.11.27 szombat, 18:37:44
Szia! Nekem mikor össze rakták a motorját utánna jött a kopogás mégpedig ugy,hogy egyenetlen alapjárat és csak terhelésnél kopogot erössen,utánna beleraktunk egy kölcsön kapott bontottat akkor már az alapjárat jó lett de terhelésnél kopogott a poharazás mind a két esetben megmutatta a pcs magas résolaj veszteségét.Az lett a vége,hogy cseréltem egy pcs-t.Ja hibát csak az első csucsal jelzet azt hiszem alacsony rail nyomást tárolt.de folyamatos hiba nem volt.Szerintem poharaztasd meg egy probát megér.Egyépként több szerelövel beszéltem mielött kész lett,de inkább nem irom le mit mondtak mert feleslegesen nem idegesitenék senkit.Ha Eger környékén kell valakinek segitség tudok ajánlani valakit.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6026 Dátum:
2010.11.27 szombat, 19:24:08 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.11.27 szombat, 19:21:20
Alapjáratom beton, csak az a fránya csattogás. Az a poharazgatás azért gondolom ártani nem fog. Keresek egy poharazós vizsgáló helyet itt Pesten!?!
Vidd VIK-hez.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6027 Dátum:
2010.11.27 szombat, 19:26:22 »
Kösze!
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.11.27 szombat, 19:24:08
Vidd VIK-hez.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6028 Dátum:
2010.11.27 szombat, 19:29:36 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.27 szombat, 19:20:41
Cseresznye koma! mi van már a verdával?
Köszi kérdésed!Minden rendben.Már mentem vele vagy egy ezrest ugynézki,hogy hibátlan.Remélem igy is marad.Amugy az 1400 körüli rezgés még megvan hiába cseréltem le a főtengely tárcsát de ezek után már ez nem zavar. :integet2:Jaa a navid mükszik már?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6029 Dátum:
2010.11.27 szombat, 19:38:36 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.11.27 szombat, 19:29:36
Köszi kérdésed!Minden rendben.Már mentem vele vagy egy ezrest ugynézki,hogy hibátlan.Remélem igy is marad.Amugy az 1400 körüli rezgés még megvan hiába cseréltem le a főtengely tárcsát de ezek után már ez nem zavar. :integet2:Jaa a navid mükszik már?
rezgés nálam se múlt el, de nem csörög és nincs olyan érzésem, hogy szétpereg valami apró darabokra...
Elketyeg úgy néz ki a gps-es kütyüke is. szolidan, de használhatóan.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6030 Dátum:
2010.11.27 szombat, 19:45:37 »
a füstölés miatt rádugattam az ids-t a verdára.. turbónyomásom jónak tűnik a mért adatok alapján, de a fickó szerint minimális szivárgás is okozhatja a füstölést. másik meg készítettem egy képet majd valaki véleményezze, hogy cseréljem-e már a porlasztót..
http://www.kephost.com/view3.php?filename=yaixbr4myhkknoiip2ut.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.27 szombat, 19:47:20 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6031 Dátum:
2010.11.27 szombat, 19:48:56 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.11.27 szombat, 18:54:36
Sziasztok srácok, és hölgyek (ha van itt egyáltalán olyan
)
Meglett a hiba...legalulo van egy kb S alaku cső amiből jön ki egy másik pici de attol vastagabb
és ott van elszakadva...szoval alul (ha szemben állsz a kocsival) jobbfelén. kb 15 centis csövecske...3 centis lyukkal...és fujja a levegőt int az eszeveszett... gondolom a megoldás ujjabb gumicső csere..vagy erre is létezik
vlmilyen alternatíva
?
koszonom a segítséget midnenkinek
veszel 1 másikat!
ha nem sk ba kéne küldeni feladnék neked 1 használtat postán.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6032 Dátum:
2010.11.27 szombat, 19:52:24 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.27 szombat, 19:45:37
a füstölés miatt rádugattam az ids-t a verdára.. turbónyomásom jónak tűnik a mért adatok alapján, de a fickó szerint minimális szivárgás is okozhatja a füstölést. másik meg készítettem egy képet majd valaki véleményezze, hogy cseréljem-e már a porlasztót..
http://www.kephost.com/view3.php?filename=yaixbr4myhkknoiip2ut.jpg
terhelésen kell nyomást mérni.Relhist szokott ilyet csinálni......
úgy emlékszem 16-17 ml/perc-nél nem lehet több a résolaj mennyisége....ez alapán jók,ha jól emlékszem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6033 Dátum:
2010.11.27 szombat, 19:57:06 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.27 szombat, 19:45:37
a füstölés miatt rádugattam az ids-t a verdára.. turbónyomásom jónak tűnik a mért adatok alapján, de a fickó szerint minimális szivárgás is okozhatja a füstölést. másik meg készítettem egy képet majd valaki véleményezze, hogy cseréljem-e már a porlasztót..
http://www.kephost.com/view3.php?filename=yaixbr4myhkknoiip2ut.jpg
Ugye akinak van a póócón 4db pcs anak könnyü.Szentem jó helyen vannak még azok.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6034 Dátum:
2010.11.27 szombat, 20:13:29 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.11.27 szombat, 19:29:36
Köszi kérdésed!Minden rendben.Már mentem vele vagy egy ezrest ugynézki,hogy hibátlan.Remélem igy is marad.Amugy az 1400 körüli rezgés még megvan hiába cseréltem le a főtengely tárcsát de ezek után már ez nem zavar. :integet2:Jaa a navid mükszik már?
ma voltam Motocraft-nál és mondta, hogy nagyon szép hangja lett
sok hibamentes km-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6035 Dátum:
2010.11.27 szombat, 21:06:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.27 szombat, 20:13:29
ma voltam Motocraft-nál és mondta, hogy nagyon szép hangja lett
sok hibamentes km-t
Köszi köszi!!!!!Ezalatt a közel 10 hét alatt az asszony is azt mondta adjuk el és vegyünk valami kicsit,de kész lett akadt valami dolga kövezsden lement,hazajött és azt mondta ha bele döglik is megtartjuk,jobb lett mint volt.Érdekes a hangja is jobb lett de a fogyi elötte olyan 6,0-7,2-ig most elég keményen kell nyomni ha 6,4 fölé menjen.Szerintem én is állandó vendég leszek Motorcraft-nál hiányzott pár apróság,de mindig elfelejtek valamit valszeg a közel jövőben megint meglátogatom ugyis le kell mennem a hortobágyra valamikor.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6036 Dátum:
2010.11.27 szombat, 21:07:23 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.11.27 szombat, 21:06:01
Köszi köszi!!!!!Ezalatt a közel 10 hét alatt az asszony is azt mondta adjuk el és vegyünk valami kicsit,de kész lett akadt valami dolga kövezsden lement,hazajött és azt mondta ha bele döglik is megtartjuk,jobb lett mint volt.Érdekes a hangja is jobb lett de a fogyi elötte olyan 6,0-7,2-ig most elég keményen kell nyomni ha 6,4 fölé menjen.Szerintem én is állandó vendég leszek Motorcraft-nál hiányzott pár apróság,de mindig elfelejtek valamit valszeg a közel jövőben megint meglátogatom ugyis le kell mennem a hortobágyra valamikor.
nekem is jutott még eszembe pár dolog, amikor már eljöttem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6037 Dátum:
2010.11.27 szombat, 21:41:54 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.27 szombat, 13:09:15
Én inkább ezzel szemezek!Szerintem ez hatásosabb lehet.A bobtottnak elég jó az ára.lehet,hogy beújítok 1 ilyet értéknövelő tunningnak!
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43200832&termek_al_id=24837&katnev=Kieg
észítő fűtő
én is. Nincs sok infó róla a TIS-ben sem, csak az, hogy hogy kell ki-be szerelni. De mi vezérli?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gaaboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6038 Dátum:
2010.11.27 szombat, 22:53:41 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.27 szombat, 19:48:56
veszel 1 másikat!
ha nem sk ba kéne küldeni feladnék neked 1 használtat postán.....
Hello!
Tudok adni esztergomi cimet...privat uziben elkuldom holnap es megegyezunk.
Elore is koszi...
Naplózva
Joe 33
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6039 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 01:49:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.26 péntek, 21:40:38
, pár napja volt téma, de nem csak a ci-kben van.
innen olvasd végig, majdnem minden le van írva róla:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg525604#msg525604
Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6040 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 12:23:32 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.27 szombat, 21:41:54
én is. Nincs sok infó róla a TIS-ben sem, csak az, hogy hogy kell ki-be szerelni. De mi vezérli?
szerintem van benne gyujtószerkezet,egy venti,meg egy keringető szivattyú.nem sokkal kellhet többet tudnia.ezt meglehet tápolni kívülről is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6041 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 12:34:10 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.11.27 szombat, 22:53:41
Hello!
Tudok adni esztergomi cimet...privat uziben elkuldom holnap es megegyezunk.
Elore is koszi...
ok. 4e ft + postaköltség,de mindenképp dobj be róla 1 képet.
Csak a tisztánlátás végett:
A menet irány szerinti bal oldalon a coolerre menő gumicső kell neked?
ezek közül melyik?na nem ilyet küldök,hanem gyári-használtat,csak a formája miatt linkeltem ezt a képet-meg ez volt most hirtelen a közelben.....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.28 vasárnap, 12:45:05 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6042 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 12:34:39 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.11.27 szombat, 21:06:01
Köszi köszi!!!!!Ezalatt a közel 10 hét alatt az asszony is azt mondta adjuk el és vegyünk valami kicsit,de kész lett akadt valami dolga kövezsden lement,hazajött és azt mondta ha bele döglik is megtartjuk,jobb lett mint volt.Érdekes a hangja is jobb lett de a fogyi elötte olyan 6,0-7,2-ig most elég keményen kell nyomni ha 6,4 fölé menjen.Szerintem én is állandó vendég leszek Motorcraft-nál hiányzott pár apróság,de mindig elfelejtek valamit valszeg a közel jövőben megint meglátogatom ugyis le kell mennem a hortobágyra valamikor.
ha mész hozzá, előtte szólj légy szíves..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6043 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 12:36:14 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.28 vasárnap, 12:23:32
szerintem van benne gyujtószerkezet,egy venti,meg egy keringető szivattyú.nem sokkal kellhet többet tudnia.ezt meglehet tápolni kívülről is.
csak be ne haljon benne valami, mert akkor drága extra lesz...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6044 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 12:36:46 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.28 vasárnap, 12:34:10
ok. 4e ft + postaköltség,de mindenképp dobj be róla 1 képet.
Csak a tisztánlátás végett:
A menet irány szerinti bal oldalon a coolerre menő gumicső kell neked?
ezek közül melyik?
tényleg Alf, mennyibe kerülne az EGR-re menő cső ebből? Csak szettben lehet kapni?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6045 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 12:43:21 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.28 vasárnap, 12:36:46
tényleg Alf, mennyibe kerülne az EGR-re menő cső ebből? Csak szettben lehet kapni?
ezt a készletet Relhist tudja rendelni az ebay-ről(asszem)a gyártótól!És igen,ez csak készletben jön-legalább is idáig így volt,de kérdezd meg Relhistet.
De el kell mondanom,hogy megéri az árát!
Nekem nagyon bejött.Aztán összeadva darabonként a gyári is ennyibe van,de azokat lehet 2évente cserélni.Ez meg örök élet meg 1 hét.
Ha meg az érdekel,hogy a gyáriban mennyi a függőleges-azt hiszem 14-15e körül van most.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6046 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 12:46:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.28 vasárnap, 12:36:14
csak be ne haljon benne valami, mert akkor drága extra lesz...
nyilván jól körül kell járni ezt a témát.aztán lehet majd erre is indítani 1 közös beszerzést,és akkor már nem lesz ilyen drága.....
bár a bontott kromaxos most sem olyan drága.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6047 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 13:06:30 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.28 vasárnap, 12:46:54
nyilván jól körül kell járni ezt a témát.aztán lehet majd erre is indítani 1 közös beszerzést,és akkor már nem lesz ilyen drága.....
bár a bontott kromaxos most sem olyan drága.....
előző off-ban volt go-s állófűtés, de nem igen egyhuzamban 1 hónap, amikor működött volna
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: izzító jelző:villogás
«
Új hozzászólás #6048 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 14:12:16 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.28 vasárnap, 12:34:39
ha mész hozzá, előtte szólj légy szíves..
Ok!!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6049 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 14:20:49 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.28 vasárnap, 12:43:21
ezt a készletet Relhist tudja rendelni az ebay-ről(asszem)a gyártótól!És igen,ez csak készletben jön-legalább is idáig így volt,de kérdezd meg Relhistet.
De el kell mondanom,hogy megéri az árát!
Nekem nagyon bejött.Aztán összeadva darabonként a gyári is ennyibe van,de azokat lehet 2évente cserélni.Ez meg örök élet meg 1 hét.
Ha meg az érdekel,hogy a gyáriban mennyi a függőleges-azt hiszem 14-15e körül van most.....
Ha jólemlékszem múltkor azt írtátok,hogy még nem jó ez a szett mindegyik évjáratú TDCI-re???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
114
115
116
117
118
119
120
[
121
]
122
123
124
125
126
127
128
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ