Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:47:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
120
121
122
123
124
125
126
[
127
]
128
129
130
131
132
133
134
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622776 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6300 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 17:34:31 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.13 hétfő, 16:57:13
Szia!Azt hiszem itt olvastam 1-2 hete valaki irt de már nem emlékszem ki-mikor,de a miénket ugy 160 ló-ig fel lehet huzni,azt,hogy érdemes-e neked kell eldönteni.320d-520d-ket igy is veri,ha ügyesvagy felénk(bükk-szerpentinek) a nagyobbakat is veri.CSAK ÉSSZEL MERT MINDENT EZ SEM BIR KI!!!!!!!!!!!!
Igen, ez az egyik jó dolog a dízelben, hogy többet hagynak benne fejlesztési tartalékból....ami azt is jelentheti akár, hogy alapból védik a normálatlan embertől
... a dízel motor masszív, mint egy "páncél", erősebb szerkezetű. A benzinest nem is lehet komolyan felhúzni, legfeljebb 5-6 %, a dízelt meg akár +25 %. Úgy olvastam kb. itt a kockázati határ. Ezért elég lehet a 20%. Ez a nagyobb terhelés a nyomaték és telj. változtatás. Elvileg nő a motor pillanatnyi hőterhelése is. Inkább ezek számíthatnak, hiszen a gyári értéktől rövid időre 20-25 %-kal nagyobb terhelések következnek be,
nemcsak a termikus vonalon, hanem a hajtásláncban, az egész mechanikában
. Aki vagányságból vágyik a chiptuningra, az szét is fogja hajtani. De aki azért szeretné, mert elkelt volna pár lóerő még, a forgalmi helyzet megkívánta, vagy kanyargós szakaszon jár, és néha kellene hirtelen előzni, gyorsan...szerintem annak megéri.
Akinek van, és ésszel használja, azok évek óta áldják, pl. Ervin.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6301 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 18:20:02 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.12.13 hétfő, 12:16:53
Sziasztok!
azt szeretném megkérdezni, hogy érdemes e csippelni a 96kwos TDCi-t? és meddig érdemes csippelni? nem fogja tonkretenni a motrot..csoveket...stb
Csak egy kis izelitő:http://www.autochip.hu/ford-chiptuning.De biztos ajánlanak megbizható partnert pl főoldal.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6302 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 18:52:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.13 hétfő, 08:54:15
Csinal olyat ujabban a hidegben az 2002-es Ghia, hogy amikor berugom, "sikit" egyet, mintha megcsuszna valami ekszij. Kivulrol (nyitott ablaknal) van egy kis fogaskerekhangja is. Saccra mintha az inditomotor fogaskereke nem menne vissza idoben a helyere, es a felporgo motor tulforgatna egy pillanatra az inditomotort. Lehet ilyen? Ha meg nem ez, akkor mi lehet?
AndyA
Nézd meg a szíjat,mert valszeg beleér a feszítő alutraverzébe.Elgyengült a feszítő rugója.Cserés lesz.És egykalap alatt szabadonfutósítani kell a generátort!A "fogaskerékhang" is a feszítőtől van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
falken sziszi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6303 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 19:33:43 »
Helló .Most regisztráltam nem rég lenne egy kérdésem . Van egy mondeóm 130 lovas tdci nagyob eröltetésnél pld. ellözésnél gondol egyet elhagya az erő kigyullad
az izzitás viszajelzö lámpa és egy pár másodperc mulva le is áll a motor . Ha valakinek van valami tipje ossza már meg velem . Elöre is köszi .
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6304 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 19:55:20 »
Idézetet írta: falken sziszi - 2010.12.13 hétfő, 19:33:43
Helló .Most regisztráltam nem rég lenne egy kérdésem . Van egy mondeóm 130 lovas tdci nagyob eröltetésnél pld. ellözésnél gondol egyet elhagya az erő kigyullad
az izzitás viszajelzö lámpa és egy pár másodperc mulva le is áll a motor . Ha valakinek van valami tipje ossza már meg velem . Elöre is köszi .
Talán CMP de valaki ugyis tud biztosabbat.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6305 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 20:01:14 »
Idézetet írta: falken sziszi - 2010.12.13 hétfő, 19:33:43
Helló .Most regisztráltam nem rég lenne egy kérdésem . Van egy mondeóm 130 lovas tdci nagyob eröltetésnél pld. ellözésnél gondol egyet elhagya az erő kigyullad
az izzitás viszajelzö lámpa és egy pár másodperc mulva le is áll a motor . Ha valakinek van valami tipje ossza már meg velem . Elöre is köszi .
lehet a cmp is,de első körben go szűrő csere,és ha van a szivárgásokat meg kell szüntetni a csúcsok és a szűrő körül!
Ha ezek után is fennál a hiba,akkor irány a diagnosztika,és kellenek a hibakódok.Az már egy másik szint lesz.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6306 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 20:14:33 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.13 hétfő, 16:57:13
Szia!Azt hiszem itt olvastam 1-2 hete valaki irt de már nem emlékszem ki-mikor,de a miénket ugy 160 ló-ig fel lehet huzni,azt,hogy érdemes-e neked kell eldönteni.320d-520d-ket igy is veri,ha ügyesvagy felénk(bükk-szerpentinek) a nagyobbakat is veri.CSAK ÉSSZEL MERT MINDENT EZ SEM BIR KI!!!!!!!!!!!!
Szia!
Imádom a mondeot de Ezt azért nehéz elhinni!!!!!!!!!!!!!söt.......
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6307 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 20:21:36 »
Idézetet írta: balko - 2010.12.13 hétfő, 20:14:33
Szia!
Ez azért nehéz elhinni!!!!!!!!!!!!!
Menj ki Eger-Noszvaj szakaszra nezd meg.Ütötemm már agyon komolyabb autót is 47kw-os toyotával.Bár nem vagyok versenyző tipus csak nem szeretem ha valaki azért májer mert nekem csak erre futotta.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6308 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 20:23:15 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.13 hétfő, 18:52:22
Nézd meg a szíjat,mert valszeg beleér a feszítő alutraverzébe.Elgyengült a feszítő rugója.Cserés lesz.És egykalap alatt szabadonfutósítani kell a generátort!A "fogaskerékhang" is a feszítőtől van!
Hetvegen meglesem otthon. Mennyire egetoen surgos? Eselyes, hogy szakadjon, vagy kibirja meg karacsonyig? A ket unnep kozott otthon vagyok, akkor lesz idom legozni vele.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6309 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 20:34:24 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.13 hétfő, 20:21:36
Menj ki Eger-Noszvaj szakaszra nezd meg.Ütötemm már agyon komolyabb autót is 47kw-os toyotával.Bár nem vagyok versenyző tipus csak nem szeretem ha valaki azért májer mert nekem csak erre futotta.
Csak,hogy tisztán lássak te arra gondolsz,hogy szerpentinen jobb vagy a mondeonkal a 320d nél,ugye?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6310 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 20:37:07 »
Idézetet írta: balko - 2010.12.13 hétfő, 20:34:24
Csak,hogy tisztán lássak te arra gondolsz,hogy szerpentinen jobb vagy a mondeonkal a 320d nél,ugye?
Nem minden esetben de vannak szituációk amikor van rá esély,hogy igen.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6311 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 20:39:37 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.13 hétfő, 16:57:13
Szia!Azt hiszem itt olvastam 1-2 hete valaki irt de már nem emlékszem ki-mikor,de a miénket ugy 160 ló-ig fel lehet huzni,azt,hogy érdemes-e neked kell eldönteni.320d-520d-ket igy is veri,ha ügyesvagy felénk(bükk-szerpentinek) a nagyobbakat is veri.CSAK ÉSSZEL MERT MINDENT EZ SEM BIR KI!!!!!!!!!!!!
A feleségem 2005 ös 320d-vel jár 163 ló és 340newtonméter!
Már probáltuk lehagyni de még 1szer se sikerült sajnos.......
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6312 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 20:41:29 »
off lesz dobjuk a témát.......
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6313 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 20:49:21 »
Idézetet írta: balko - 2010.12.13 hétfő, 20:39:37
A feleségem 2005 ös 320d-vel jár 163 ló és 340newtonméter!
Már probáltuk lehagyni de még1szer se sikerült sajnos.......
Töröltem egy féloldalt de ok!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6314 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 23:22:12 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.13 hétfő, 18:52:22
Nézd meg a szíjat,mert valszeg beleér a feszítő alutraverzébe.Elgyengült a feszítő rugója.Cserés lesz.És egykalap alatt szabadonfutósítani kell a generátort!A "fogaskerékhang" is a feszítőtől van!
Hogyan lehet megnezni, hogy birja-e a feszito vagy valoban elhullott benne a rugo?
Ha megdoglendett, hogye' van uj feszito? Bardiban majd' 40 rugo. Szabad ilyenbol bontottat venni vagy nem erdemes, mert ki tudja, milyen allapotban van?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6315 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 23:27:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.13 hétfő, 23:22:12
Hogyan lehet megnezni, hogy birja-e a feszito vagy valoban elhullott benne a rugo?
Ha megdoglendett, hogye' van uj feszito? Bardiban majd' 40 rugo. Szabad ilyenbol bontottat venni vagy nem erdemes, mert ki tudja, milyen allapotban van?
AndyA
Leveszed a jobb kereket és mögötte a borítást. Ott a feszítő rugója. A gumiszilentek szoktak szétmenni. A bontott zsákbamacska, mert ez hamar behalós cucc.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gaaboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6316 Dátum:
2010.12.14 kedd, 08:12:10 »
Sziasztok!
Ujra visszatérek a problémámhoz...az elszakadt turbo csövemhez. Voltam vele szervizben és kikértek nekem árta...27e FT...
kb igy reagáltam...utángyártottat nem tudnak szerezni.
Nagyon kérem a segítségeteket...már elvagyok keseredve...ha vlkinek esetleg lenne bontott...vagy megbízhato utángyártott elfogatható áron... kérem szóljon PÜben...
előre is koszonom!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6317 Dátum:
2010.12.14 kedd, 08:44:04 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.12.14 kedd, 08:12:10
Sziasztok!
Ujra visszatérek a problémámhoz...az elszakadt turbo csövemhez. Voltam vele szervizben és kikértek nekem árta...27e FT...
kb igy reagáltam...utángyártottat nem tudnak szerezni.
Nagyon kérem a segítségeteket...már elvagyok keseredve...ha vlkinek esetleg lenne bontott...vagy megbízhato utángyártott elfogatható áron... kérem szóljon PÜben...
előre is koszonom!
Ez a csőszakasz kell?
http://cromax.hu/index.php?katid=42778834&termek_al_id=16266&katnev=2002.05.15-2007.03.19.
Naplózva
gaaboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6318 Dátum:
2010.12.14 kedd, 08:57:16 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.14 kedd, 08:44:04
Ez a csőszakasz kell?
http://cromax.hu/index.php?katid=42778834&termek_al_id=16266&katnev=2002.05.15-2007.03.19.
Hát ha jollátom akkor igen...jon a kulerrol egy cso...és az után ami van.....fujja a levegőt..nem szívja.
itt egy link hogy hol van elszakadva (menetirányban a bel elso keréknél majdnem..egész lent..majd felfele húzódik:
http://d.imagehost.org/0870/P1060532_800.jpg
itt már megvan toldva egy másik csovel...valmi idiota nem cserélte ki miután neki is leszakadt...hanem levágta majd beillesztett vlmi öntöző csovet.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6319 Dátum:
2010.12.14 kedd, 09:01:23 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.12.14 kedd, 08:57:16
Hát ha jollátom akkor igen...jon a kulerrol egy cso...és az után ami van.....fujja a levegőt..nem szívja.
itt egy link hogy hol van elszakadva (menetirányban a bel elso keréknél majdnem..egész lent..majd felfele húzódik:
http://d.imagehost.org/0870/P1060532_800.jpg
itt már megvan toldva egy másik csovel...valmi idiota nem cserélte ki miután neki is leszakadt...hanem levágta majd beillesztett vlmi öntöző csovet.
A képen szerintem ez a cső van :
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=42788914&termek_al_id=15416
Naplózva
gaaboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6320 Dátum:
2010.12.14 kedd, 09:34:18 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.14 kedd, 09:01:23
A képen szerintem ez a cső van :
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=42788914&termek_al_id=15416
szerintem nem az...ne tévesszem meg a kis méret és az S alak...ahogy mondtam az elozo tulaj csak beillesztett egy kis csovet mert gondolom nem volt hajlando javitattni...orult ár egy gumicsoér
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6321 Dátum:
2010.12.14 kedd, 10:10:00 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.12.14 kedd, 09:34:18
szerintem nem az...ne tévesszem meg a kis méret és az S alak...ahogy mondtam az elozo tulaj csak beillesztett egy kis csovet mert gondolom nem volt hajlando javitattni...orult ár egy gumicsoér
Lehetőségek:
-veszel gyárit, 16eFt a cromaxban, beszereled magad, kb 10 perc.
-csináltatsz saválló cső+szilikon könyökből sajátot, ezzel többen kísérleteznek itt.
-veszel tdci szilikon csőszettet a Forge-tól vagy samco-tól, ha 6sebességes tdci-re kell. (a samco verzió most van készülőben, a forge-os elérhető itt:
http://www.prodigymotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=45818
)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gaaboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6322 Dátum:
2010.12.14 kedd, 10:48:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.14 kedd, 10:10:00
Lehetőségek:
-veszel gyárit, 16eFt a cromaxban, beszereled magad, kb 10 perc.
-csináltatsz saválló cső+szilikon könyökből sajátot, ezzel többen kísérleteznek itt.
-veszel tdci szilikon csőszettet a Forge-tól vagy samco-tól, ha 6sebességes tdci-re kell. (a samco verzió most van készülőben, a forge-os elérhető itt:
http://www.prodigymotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=45818
)
Hello!
A Forge-nak csak egész szettje kaphato? vagy lehet kapni kulon kulon is???
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6323 Dátum:
2010.12.14 kedd, 12:16:16 »
MTZ traktorcső 2300ft/méter...a büdös életbe nem lukad ki....akkorára vágod amekkora köll...
Ha meg kell pl bárdinál lehet venni fém idomokat, 45,90-es könyököket....1-2000ft-ért.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6324 Dátum:
2010.12.14 kedd, 15:48:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.14 kedd, 10:10:00
Lehetőségek:
-veszel gyárit, 16eFt a cromaxban, beszereled magad, kb 10 perc.
-csináltatsz saválló cső+szilikon könyökből sajátot, ezzel többen kísérleteznek itt.
-veszel tdci szilikon csőszettet a Forge-tól vagy samco-tól, ha 6sebességes tdci-re kell. (a samco verzió most van készülőben, a forge-os elérhető itt:
http://www.prodigymotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=45818
)
ez 5 sebességesre nincs is?
Tényleg 10 perces munka kicsierélni ezeket a csöveket?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6325 Dátum:
2010.12.14 kedd, 16:07:11 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.14 kedd, 15:48:07
ez 5 sebességesre nincs is?
Tényleg 10 perces munka kicsierélni ezeket a csöveket?
Miért lenne több? Szeretnéd?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6326 Dátum:
2010.12.14 kedd, 16:15:03 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.14 kedd, 16:07:11
Miért lenne több? Szeretnéd?
Hát én hétvégén láttam először ezeket a csöveket de akkor azt gondoltam hogy jaj annak aki ezeket cserélni akarja
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6327 Dátum:
2010.12.14 kedd, 16:39:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.14 kedd, 12:16:16
MTZ traktorcső 2300ft/méter...a büdös életbe nem lukad ki....akkorára vágod amekkora köll...
Ha meg kell pl bárdinál lehet venni fém idomokat, 45,90-es könyököket....1-2000ft-ért.
csak nem neked is ilyen lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6328 Dátum:
2010.12.14 kedd, 16:40:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.14 kedd, 16:15:03
Hát én hétvégén láttam először ezeket a csöveket de akkor azt gondoltam hogy jaj annak aki ezeket cserélni akarja
egy cső 2 végén van 1-1 bilincs, azt kilazítod lehúzod a csövet és kész
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6329 Dátum:
2010.12.14 kedd, 17:05:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.14 kedd, 15:48:07
ez 5 sebességesre nincs is?
Tényleg 10 perces munka kicsierélni ezeket a csöveket?
nekem akna nélkül 2 órába került, míg kicseréltem az összeset.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6330 Dátum:
2010.12.14 kedd, 18:56:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.14 kedd, 17:05:09
nekem akna nélkül 2 órába került, míg kicseréltem az összeset.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6331 Dátum:
2010.12.14 kedd, 18:58:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.13 hétfő, 23:22:12
Hogyan lehet megnezni, hogy birja-e a feszito vagy valoban elhullott benne a rugo?
Ha megdoglendett, hogye' van uj feszito? Bardiban majd' 40 rugo. Szabad ilyenbol bontottat venni vagy nem erdemes, mert ki tudja, milyen allapotban van?
AndyA
kromaxnál 32körül van,de 20ért kapható csak rugó is.vagy jól felújított.cikket találsz róla a wikiben.
Csak ha szétszedted ,akkor derül ki,hogy mi adta meg magát ,de kb 99%,hogy a rugóban a szilent........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6332 Dátum:
2010.12.14 kedd, 19:01:21 »
Idézetet írta: balko - 2010.12.13 hétfő, 20:39:37
A feleségem 2005 ös 320d-vel jár 163 ló és 340newtonméter!
Már probáltuk lehagyni de még 1szer se sikerült sajnos.......
az én bömbim 520d,2007es 177(210)le volt,de a mondim tutira le startolta 100on.Más kérdés,hogy utána csak a tükörben maradt helye.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6333 Dátum:
2010.12.14 kedd, 19:15:35 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.14 kedd, 19:01:21
az én bömbim 520d,2007es 177(210)le volt,de a mondim tutira le startolta 100on.Más kérdés,hogy utána csak a tükörben maradt helye.....
Ezért van a szerpentinen a mondinak esélye,no meg az elsőkerék hajtás.De ezt hagyjuk mert hosszú vita lehet belölle.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6334 Dátum:
2010.12.14 kedd, 19:51:04 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.14 kedd, 19:01:21
az én bömbim 520d,2007es 177(210)le volt,de a mondim tutira le startolta 100on.Más kérdés,hogy utána csak a tükörben maradt helye.....
Automata volt?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6335 Dátum:
2010.12.14 kedd, 21:55:55 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.14 kedd, 19:01:21
az én bömbim 520d,2007es 177(210)le volt,de a mondim tutira le startolta 100on.Más kérdés,hogy utána csak a tükörben maradt helye.....
100cm-en?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6336 Dátum:
2010.12.14 kedd, 22:17:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.14 kedd, 21:55:55
100cm-en?
Még azon sem... mi még rég kapirgálunk a felugró elsőkerekünkkel, míg a bömbi a hátsó hajtással kilő..
..utána meg már csak ezt látjuk belőle:
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila0819
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6337 Dátum:
2010.12.14 kedd, 23:05:03 »
Helo ! Üdv Mindenkinek!
Új vagyok itt a fórumon . 1 hónapja van nálam egy 2006 os 2,0 tdci 6 gang 130 le 5 ajtós mondeo
93e km van a kocsiban ami annyi is nem visszacsavart
Egyik kérdésem lenne hogy nagyszervizet mikor érdemes csinálni az autón . 71e km nél van az utolsó pecsét a szervizkönyvben.
A ford gyári olajat mennyire ajánljátok ? ( 7500 5 l jo ár -e?)
Alapjáraton hideg és meleg motornál egyaránt hallható néha ilyen berregésszerű hang én a szijfeszitőre gyanakszom .Tudtok-e ebben segiteni? Hogyan érdemes cserélni stb.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6338 Dátum:
2010.12.14 kedd, 23:14:42 »
Idézetet írta: attila0819 - 2010.12.14 kedd, 23:05:03
Helo ! Üdv Mindenkinek!
Új vagyok itt a fórumon . 1 hónapja van nálam egy 2006 os 2,0 tdci 6 gang 130 le 5 ajtós mondeo
93e km van a kocsiban ami annyi is nem visszacsavart
Egyik kérdésem lenne hogy nagyszervizet mikor érdemes csinálni az autón . 71e km nél van az utolsó pecsét a szervizkönyvben.
A ford gyári olajat mennyire ajánljátok ? ( 7500 5 l jo ár -e?)
Alapjáraton hideg és meleg motornál egyaránt hallható néha ilyen berregésszerű hang én a szijfeszitőre gyanakszom .Tudtok-e ebben segiteni? Hogyan érdemes cserélni stb.
Üdv a klubban!!!Az olaj csere gyárilag 20000km,de 15000km után ajánlott.Csak mindenből gyárit/olaj-lég-gáz olaj szürő/ és Ford olaj.A feszítőnek alapból van egy kis hangja.,de nézesd meg milyen állapotban van és milyen a szíj.Én minden olajcserénél cserélek GO szürőt.Nézesd meg a pollen szürőt milyen az állapota.Én rátenném gyári diagra nincs-e benne tárolt hiba kód.Ha ben vagy a szerelőnél nézzétek át a turbó csöveket nincs-e valahol lukas rész,olajpára ezt megmutatja.Ha bármi hibát észlelsz előtte kérdezz itt a fórumon és utána vidd el a szerelőhöz itt ellátnak minden hasznos tanáccsal.
Üdv
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6339 Dátum:
2010.12.15 szerda, 09:19:35 »
Idézetet írta: attila0819 - 2010.12.14 kedd, 23:05:03
Egyik kérdésem lenne hogy nagyszervizet mikor érdemes csinálni az autón . 71e km nél van az utolsó pecsét a szervizkönyvben.
A 71e km-es szervíz utá volt valamikor olaj cserélve az autón? A "hivatalos" szervizek mindig páros tízezer km-re esnek (60000, 80000, stb.). Ha azóta nem volt olajcserén, vagy nem vagy benne halálbiztos, akkor a legjobb azonnal olajat cserélni.
Idézetet írta: attila0819 - 2010.12.14 kedd, 23:05:03
A ford gyári olajat mennyire ajánljátok ? ( 7500 5 l jo ár -e?)
Alapjáraton hideg és meleg motornál egyaránt hallható néha ilyen berregésszerű hang én a szijfeszitőre gyanakszom .Tudtok-e ebben segiteni? Hogyan érdemes cserélni stb.
A 7500 Ft/5l nem jó ár (aszem a Cromax adja ennyiért). A jó ár kb. 5200 Ft/5l és 1040 Ft/l, bár én eddig csak Bp.-en tudok ilyet. Ha kell, küldök telefonszámot p.ü.-ben.
A berregés miatt érdemes szemügyre venni a főtengely ékszíjtárcsát. Ha jó állapotban van, akkor csak a feszítőt (szettben van) és a szíjat érdemes cserélni. Ha nem, akkor bizony hozzá jön a főtengely ékszíjtárcsa is. Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor megkeresed Relhist fórumtársat, és benevezel nála egy ZEN generátor szabadonfutóra, ami jóval kitolja aztán az előbbi alkatrészek élettartamát (csökkenti a terhelést a szíjon, tárcsán és a feszítőn).
Üdv a klubban, sok balesetmentes km-t!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6340 Dátum:
2010.12.15 szerda, 11:09:28 »
Ma reggel néztem a vízhőfok emelkedést menet közben. Amikor úgy 50 fok körül járt a diag szerint, akkor leálltam és megfogtam a hűtő felé menő vastag csövet. Az bizony már meleg volt.
A termosztát ha jó, akkor ugye 50 foknál még javában zárva kell legyen?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6341 Dátum:
2010.12.15 szerda, 12:07:01 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.12.15 szerda, 11:09:28
Ma reggel néztem a vízhőfok emelkedést menet közben. Amikor úgy 50 fok körül járt a diag szerint, akkor leálltam és megfogtam a hűtő felé menő vastag csövet. Az bizony már meleg volt.
A termosztát ha jó, akkor ugye 50 foknál még javában zárva kell legyen?
Elvileg nyolcvanakarhany foknal nyit, de kerdes, hogy a diag hol meri, a kis vagy a nagy vizkoron, ezt nem tudom..
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6342 Dátum:
2010.12.15 szerda, 12:53:53 »
Hengerfejben.
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.15 szerda, 12:07:01
Elvileg nyolcvanakarhany foknal nyit, de kerdes, hogy a diag hol meri, a kis vagy a nagy vizkoron, ezt nem tudom..
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6343 Dátum:
2010.12.15 szerda, 15:31:55 »
Füstöl az autó, de valami eszméletlen mértékben, már alapjáraton is, semmi gázadásnál! Ezenkívül morgósabb lett a motor hangja, és enyhén berángat gyorsításnál. Voltam Fordéknál (Sopron), ott a szerelő nyomott neki egy kövér gázt, és hát... öreganyám olajkályhája nem füstölt így! Sűrű szénfekete füst.
A turbónál lehetett látni egy nagyon kis koromlerakódást, de nem látszik, hogy valahol kifújna a turbócsöveken, szóval nem turbócsőrepedés. Az EGR ledugózva, szívósor pucolva, a szívósor kerek tömítőgyűrűjénél enyhe olajfolyás, de itt se fúj ki. Mindegy, új tömítést rendeltem bele (1890 Ft). Egyébként a szívósori tömítéseket már cseréltem.
Miután kicseréltem, a következőt akarom tenni:
- turbónyomás mérése (ha mégis a levegőrendszerben van a hiba, itt ki kell jönnie,
- diagnosztika és poharazás (ha az üzemanyagrendszer a hibás, akkor annak itt kell kibuknia).
Lehetőségként még a kompressziómérés jutott eszembe, de nem tudom, hogy ehhez ki kell-e szerelni a porlasztócsúcsokat. Ki kell?
A szerelő szerint a csúcsok lesznek a hibásak, mert úgy tűnik, mintha túl sok gázolajat kapna a motor, amit nem tud elégetni. Magyarul, bepisilnek a csúcsok. Ezzel jól be is paráztam, mert még élénken emlékszem Domi történetére a bepisilő csúcsról meg a dugattyúlyukadásról, és qrvára nem kívánom magamnak...
Van még valami ötletetek, hogy még mit érdemes megfigyelni, vagy hogy mi lehet még a hiba? Ötletben nem olyanra gondolok, hogy szerezzek be vontatókötelet...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6344 Dátum:
2010.12.15 szerda, 15:52:51 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.15 szerda, 15:31:55
Füstöl az autó, de valami eszméletlen mértékben, már alapjáraton is, semmi gázadásnál! Ezenkívül morgósabb lett a motor hangja, és enyhén berángat gyorsításnál. Voltam Fordéknál (Sopron), ott a szerelő nyomott neki egy kövér gázt, és hát... öreganyám olajkályhája nem füstölt így! Sűrű szénfekete füst.
A turbónál lehetett látni egy nagyon kis koromlerakódást, de nem látszik, hogy valahol kifújna a turbócsöveken, szóval nem turbócsőrepedés. Az EGR ledugózva, szívósor pucolva, a szívósor kerek tömítőgyűrűjénél enyhe olajfolyás, de itt se fúj ki. Mindegy, új tömítést rendeltem bele (1890 Ft). Egyébként a szívósori tömítéseket már cseréltem.
Miután kicseréltem, a következőt akarom tenni:
- turbónyomás mérése (ha mégis a levegőrendszerben van a hiba, itt ki kell jönnie,
- diagnosztika és poharazás (ha az üzemanyagrendszer a hibás, akkor annak itt kell kibuknia).
Lehetőségként még a kompressziómérés jutott eszembe, de nem tudom, hogy ehhez ki kell-e szerelni a porlasztócsúcsokat. Ki kell?
A szerelő szerint a csúcsok lesznek a hibásak, mert úgy tűnik, mintha túl sok gázolajat kapna a motor, amit nem tud elégetni. Magyarul, bepisilnek a csúcsok. Ezzel jól be is paráztam, mert még élénken emlékszem Domi történetére a bepisilő csúcsról meg a dugattyúlyukadásról, és qrvára nem kívánom magamnak...
Van még valami ötletetek, hogy még mit érdemes megfigyelni, vagy hogy mi lehet még a hiba? Ötletben nem olyanra gondolok, hogy szerezzek be vontatókötelet...
Milyen színű/szagú a füst? Ha tényleg koromfekete, akkor tökéletlen égés, de nem sok a gázolaj. Túlsok gázolajnál kopogós, csattogós járás és szürkés, gázolaj szagú füst van.
Az alapjáraton füstölés persze valószínűsíti az áteresztést, de azt azonnal jelzi a fedcomp az izzító villogásával (az áteresztő porlasztók miatt a nyomásesés nagyobb a vártnál, így az ecu a vártnál kisebb CR nyomás miatt dob egy P0251-es hibát, majd pedig a kopogás miatt lesz egy másik DTC is benne)
Sajnos a fekete füst mutathat kompresszióhiányra ami dugólyukadás vagy hajtókar elhajlás, gyűrűtörés miatt lehet.
Ha alapjáraton füstöl, érdemes tényleg megnézni a töltőnyomást, 100kpa körül kell lennie.
Érdemes még nézni az olajszintet is, nehogy az legyen, hogy a turbó támcsapágyán keresztül folyik az olaj be a motorba (ekkor jellegzetes sivító hangja lenne a turbónak)
A kompressziómérés is jó ötlet, de azt az izzítók helyén mérik állítólag.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6345 Dátum:
2010.12.15 szerda, 16:06:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.15 szerda, 15:52:51
Milyen színű/szagú a füst? Ha tényleg koromfekete, akkor tökéletlen égés, de nem sok a gázolaj. Túlsok gázolajnál kopogós, csattogós járás és szürkés, gázolaj szagú füst van.
Az alapjáraton füstölés persze valószínűsíti az áteresztést, de azt azonnal jelzi a fedcomp az izzító villogásával (az áteresztő porlasztók miatt a nyomásesés nagyobb a vártnál, így az ecu a vártnál kisebb CR nyomás miatt dob egy P0251-es hibát, majd pedig a kopogás miatt lesz egy másik DTC is benne)
Sajnos a fekete füst mutathat kompresszióhiányra ami dugólyukadás vagy hajtókar elhajlás, gyűrűtörés miatt lehet.
Ha alapjáraton füstöl, érdemes tényleg megnézni a töltőnyomást, 100kpa körül kell lennie.
Érdemes még nézni az olajszintet is, nehogy az legyen, hogy a turbó támcsapágyán keresztül folyik az olaj be a motorba (ekkor jellegzetes sivító hangja lenne a turbónak)
A kompressziómérés is jó ötlet, de azt az izzítók helyén mérik állítólag.
A füst koromfekete volt, de mikor megyek az autóval, akkor inkább csak szürkés. Komolyabb fekete füst csak hosszabb alapjáraton járatás után van, az első nagyobb gázadásnál.
A szaga leginkább parafinra és a régi IFA-ra emlékeztet. Olajcsere óta 3000 km-t mentem, és maxon van az olajszint. A fogyasztás enyhén nőtt, most kb. 850 km-t megyek el egy tankkal, ezelőtt kb. 1000 km-t.
A turbó hangja olyan mint eddig, enyhén sípol 2500 1/min felett.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6346 Dátum:
2010.12.15 szerda, 16:23:19 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.14 kedd, 22:17:58
Még azon sem... mi még rég kapirgálunk a felugró elsőkerekünkkel, míg a bömbi a hátsó hajtással kilő..
..utána meg már csak ezt látjuk belőle:
Nem vitatkozni akarok de huzni könnyebb mint tolni na meg az első kerekeden suly van a hátsón pedig nincs és ez nagy előny a gyorsulásnál.Ezért van pl télen,hogy emelkedön hatásosabbak az elsőkerekes autók,és ez szárazon is igaz de csak egy bizonyos pontig.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6347 Dátum:
2010.12.15 szerda, 16:48:25 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.15 szerda, 16:06:05
A füst koromfekete volt, de mikor megyek az autóval, akkor inkább csak szürkés. Komolyabb fekete füst csak hosszabb alapjáraton járatás után van, az első nagyobb gázadásnál.
A szaga leginkább parafinra és a régi IFA-ra emlékeztet. Olajcsere óta 3000 km-t mentem, és maxon van az olajszint. A fogyasztás enyhén nőtt, most kb. 850 km-t megyek el egy tankkal, ezelőtt kb. 1000 km-t.
A turbó hangja olyan mint eddig, enyhén sípol 2500 1/min felett.
hibajelzés van?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6348 Dátum:
2010.12.15 szerda, 17:00:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.15 szerda, 16:48:25
hibajelzés van?
Semmi. Az izzításjelző nem villog, persze, nem tudom, hogy van-e egyéb tárolt hibakód.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6349 Dátum:
2010.12.15 szerda, 17:13:53 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.15 szerda, 17:00:02
Semmi. Az izzításjelző nem villog, persze, nem tudom, hogy van-e egyéb tárolt hibakód.
Ha nyomásgondja lenne, villognia kellene. Ha áteresztene, nyomásgondja lenne. és csattogósan járna a pontatlan befecskendezés miatt.
Lehet még ütemezési gondja, pl. amikor elveszti a karakterisztika kódokat az ecu. (ettől jelentősebb vezérlési gondnál a tüneteket lásd cseresznye eseténél)
Akkor hibakód olvasás, CR és turbónyomás mérés, és kompresszió...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
120
121
122
123
124
125
126
[
127
]
128
129
130
131
132
133
134
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ