Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:50:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
129
130
131
132
133
134
135
[
136
]
137
138
139
140
141
142
143
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621531 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6750 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 19:40:03 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.30 csütörtök, 18:56:35
Pécs az egy mediterrán város kéremszépen!
érdekes itt a ház előtt -7,5 volt amit kiirt a kocsi, és ezis Pécs...
Apám skodája beis rottyant,megse mozdult(2éves)....bikáztam de semmi...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6751 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:10:17 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.30 csütörtök, 15:09:42
Éjjel megálmodtam, hogy csinálok egy tesztet.
Indítás izzítás nélkül -3 fokban. A benti hőmérő -2-t mutat, de mire visszamentem és leállítottam a motort -3-on állt. Annyi még, hogy egy napja nem volt beindítva. Az éjszakát garázsban töltötte, (+5 fok) de reggel kitoltam és 6 órát állt a hidegben.
Az a vezeték, amit leszedek, az izzítógyertyák áramellátása. Csak, hogy tuti ne izzítson.
http://www.youtube.com/watch?v=6Zb9JNCl5c0
Ezért írtam egy fórumtársnak akinek +6fokban nem indult be.Hát ennyit az izzítás fontosságáról.Ha jó a motor akkor az beindul.Na most ebben az időben -7 fok van Pécsen.3.5 órát állt kint a hidegben tutira lehűlt és kulcs elfordít és pöcc röfög.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6752 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:12:02 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.30 csütörtök, 20:10:17
Ezért írtam egy fórumtársnak akinek +6fokban nem indult be.Hát ennyit az izzítás fontosságáról.Ha jó a motor akkor az beindul.Na most ebben az időben -7 fok van Pécsen.3.5 órát állt kint a hidegben tutira lehűlt és kulcs elfordít és pöcc röfög.
nekem 2 napja állt kint , ma elsőre indult, úgy hogy meg sem vártam az izzítást
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6753 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:15:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.30 csütörtök, 20:12:02
nekem 2 napja állt kint , ma elsőre indult, úgy hogy meg sem vártam az izzítást
-10,8 elsőre indult 3 napi állás után
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6754 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:24:53 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.30 csütörtök, 15:43:29
Sziasztok! Ma kicseréltem a főköri termót valamivel jobb lett de az olajkörire nem volt időm,a kérdés az lenne kb 0,7-1 literrel kellet utántölteni a hütőfolyadékot csak enni kellene?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6755 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:31:33 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.30 csütörtök, 20:24:53
igen.
Köszi!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6756 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:32:03 »
Pécs -7,5 nemindul nincs benne egy darab porlasztó sem...
izzitókkal sem...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6757 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:33:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.30 csütörtök, 20:32:03
Pécs -7,5 nemindul nincs benne egy darab porlasztó sem...
izzitókkal sem...
...és már csak jövőre ketyeg-gondolom...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6758 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:37:15 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.30 csütörtök, 20:15:39
-10,8 elsőre indult 3 napi állás után
Nekem -6-ban egy heti allas utan nem indult be, ahogy szokott, hogy eppen csak poccentek egyet a kulcson. Masodikra gond nelkul, de fordult kettot a motor, mire beugrott. Mondjuk az izzitast nem vartam ki, az igaz, de direkt, kivancsi voltam.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6759 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 20:40:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.30 csütörtök, 20:37:15
Nekem -6-ban egy heti allas utan nem indult be, ahogy szokott, hogy eppen csak poccentek egyet a kulcson. Masodikra gond nelkul, de fordult kettot a motor, mire beugrott. Mondjuk az izzitast nem vartam ki, az igaz, de direkt, kivancsi voltam.
AndyA
Na jó mindig kétszer izzitok" mikor hideg van biztos ami biztos.A 2,2-es tranzit 20e km-rel nem indul ilyen egyenletesen.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6760 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:03:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.30 csütörtök, 20:32:03
Pécs -7,5 nemindul nincs benne egy darab porlasztó sem...
izzitókkal sem...
Bp, -7 és a frizura meg mindig tart
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6761 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:28:09 »
Jó kis mozgalmat indítottam el!
Akkor azt hiszem, bizonyítottunk egy elméletet.
Ja és ott a videon a hármas (balról) magasnyomásúcső alatt van a CMP! Ha valaki még nem tudná...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 21:35:34 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6762 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:30:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.30 csütörtök, 20:32:03
Pécs -7,5 nemindul nincs benne egy darab porlasztó sem...
izzitókkal sem...
A látottak alapján nem is csodálom,de ez szép volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6763 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:36:02 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.29 szerda, 19:40:03
Szerintem a 4pk-s az a vizpumpá-é a szervo,generátor,klima az 6pk-s szerintem de nem biztos
a vizpumpa és a szervo egy oldalon vannak tudtommal, de lehet, hogy tévedek...
mindenesetre a vizpumpaoldaliról van szó.
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6764 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 21:50:14 »
Idézetet írta: dfeco - 2010.12.30 csütörtök, 21:36:02
a vizpumpa és a szervo egy oldalon vannak tudtommal, de lehet, hogy tévedek...
mindenesetre a vizpumpaoldaliról van szó.
Nem tévedsz.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6765 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 22:41:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.28 kedd, 11:46:36
Én is, de csak mióta tudom, hogy hogy is kell a lyukas turbócsővel bánni. Előtte meg simán széthajtottam. Semmi baja nem volt előtte a turbónak, de a téli lyukdás utóhatásaitó sikerült kimúlnia.
Érdemes még a koromlerakódásra is figyelni, mert ha a lyukas cső miatt kormolva jár a motor, a turbinakerék elkormolódha ami kiegyensúlyozatlanságot okoz, az meg nagyobb fordulaton halálos.
a
Köszönöm a jó tanácsokat!
Hétfőn a szervízben kiderült, hogy a nyomás szabályzó tartályból kiszakadt egy cső. :falbav:Ezért volt erőtlen az autó!Lerágta valamilyen állat(nyest)a csövet a helyéről!
Csövet visszadugták,turbót,csöveket átnézték és minden renben volt!Azóta szalad ujra a gép
Naplózva
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6766 Dátum:
2010.12.30 csütörtök, 23:44:41 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.30 csütörtök, 21:28:09
Jó kis mozgalmat indítottam el!
Akkor azt hiszem, bizonyítottunk egy elméletet.
Ja és ott a videon a hármas (balról) magasnyomásúcső alatt van a CMP! Ha valaki még nem tudná...
Ma rádobtam töltőre az aksit /vagyis fordítva, az aksira a töltőt/, csak úgy hirtelen egy kicsit átpezsdíteni
Mondom má meglesem azt a francos CMP-t milyen színű. No ott vágeztem is, hogy a csatit sem tudtam róla levenni.
Azt meg el sem tudom képzelni, hogy egyes kartársak, hogy tudnak ebben a gépben bármit is csinálni, hisz
még belátni sem nagyon látni sehova, nemmég hogy belenyúlni.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6767 Dátum:
2010.12.31 péntek, 00:17:24 »
Idézetet írta: octavia1 - 2010.12.30 csütörtök, 23:44:41
Ma rádobtam töltőre az aksit /vagyis fordítva, az aksira a töltőt/, csak úgy hirtelen egy kicsit átpezsdíteni
Es ? osszetort ?
Válasz
Mondom má meglesem azt a francos CMP-t milyen színű. No ott vágeztem is, hogy a csatit sem tudtam róla levenni.
Azt meg el sem tudom képzelni, hogy egyes kartársak, hogy tudnak ebben a gépben bármit is csinálni, hisz
még belátni sem nagyon látni sehova, nemmég hogy belenyúlni.
nyisd fel a moci geptetot...az neha sokat segit
Naplózva
blah blah blah
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6768 Dátum:
2010.12.31 péntek, 01:15:58 »
Idézetet írta: octavia1 - 2010.12.30 csütörtök, 23:44:41
Ma rádobtam töltőre az aksit /vagyis fordítva, az aksira a töltőt/, csak úgy hirtelen egy kicsit átpezsdíteni
Mondom má meglesem azt a francos CMP-t milyen színű. No ott vágeztem is, hogy a csatit sem tudtam róla levenni.
Azt meg el sem tudom képzelni, hogy egyes kartársak, hogy tudnak ebben a gépben bármit is csinálni, hisz
még belátni sem nagyon látni sehova, nemmég hogy belenyúlni.
Az tény, hogy a Trabantban az út mellett, egy csavarhúzóval, meg egy kalapáccsal, motort lehetett cserélni, de hidd el a Mondeo még egy könnyen szerelhető vas. Ha leveszed a motorburkolatot szépen látszik a CMP, ott videó példának.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.31 péntek, 01:17:55 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6769 Dátum:
2010.12.31 péntek, 07:16:33 »
Idézetet írta: octavia1 - 2010.12.30 csütörtök, 23:44:41
Ma rádobtam töltőre az aksit /vagyis fordítva, az aksira a töltőt/, csak úgy hirtelen egy kicsit átpezsdíteni
Mondom má meglesem azt a francos CMP-t milyen színű. No ott vágeztem is, hogy a csatit sem tudtam róla levenni.
Azt meg el sem tudom képzelni, hogy egyes kartársak, hogy tudnak ebben a gépben bármit is csinálni, hisz
még belátni sem nagyon látni sehova, nemmég hogy belenyúlni.
Szia!
Az én véleményem a szerelhetőséggel kapcsolatosan, idővel megszokja az ember ezt az elrendezést és feltalálja magát. Egy nagyon érdekes saját tapasztalatom, hogy ha nincs fent az alsó motorvédő burkolat sokkal jobbak a fényviszonyok és egyből szellősebb átláthatóbb a motortér. A másik ilyen dolog számomra, (2001 TDDi-nél) EGR vakítás, termosztát csere, töltőlevegő csövek ellenőrzésekor az akku kivétele hatalmas teret nyit meg (a programozások meg nem tartanak sokáig).
Naplózva
phantom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6770 Dátum:
2010.12.31 péntek, 10:33:55 »
Sziasztok!Érdeklödnék hogy a p2031 hibakódra mi a megoldás és egyáltalán mi a hiba?Elöre is köszönöm PHANTOM
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6771 Dátum:
2010.12.31 péntek, 11:34:33 »
Idézetet írta: octavia1 - 2010.12.30 csütörtök, 23:44:41
Ma rádobtam töltőre az aksit /vagyis fordítva, az aksira a töltőt/, csak úgy hirtelen egy kicsit átpezsdíteni
Mondom má meglesem azt a francos CMP-t milyen színű. No ott vágeztem is, hogy a csatit sem tudtam róla levenni.
Azt meg el sem tudom képzelni, hogy egyes kartársak, hogy tudnak ebben a gépben bármit is csinálni, hisz
még belátni sem nagyon látni sehova, nemmég hogy belenyúlni.
Ha leveszed a szívósort akkor a legkönnyebb,de fölösleges.Egy hosszú T kulcsal ami nyakban is fordul simán 5 perces munka hidd el.Ha elsőre csinálod 10.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6772 Dátum:
2010.12.31 péntek, 12:18:59 »
Idézetet írta: phantom - 2010.12.31 péntek, 10:33:55
Sziasztok!Érdeklödnék hogy a p2031 hibakódra mi a megoldás és egyáltalán mi a hiba?Elöre is köszönöm PHANTOM
tdci-n? nem sok értelmeset lehet rá mondani, csak ha dpf-es a gép. akkor meg kipufogó gáz hőmérséklet érzékelő áramkör hiba.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6773 Dátum:
2010.12.31 péntek, 13:24:26 »
Idézetet írta: Dave - 2010.12.30 csütörtök, 22:41:31
Köszönöm a jó tanácsokat!
Hétfőn a szervízben kiderült, hogy a nyomás szabályzó tartályból kiszakadt egy cső. :falbav:Ezért volt erőtlen az autó!Lerágta valamilyen állat(nyest)a csövet a helyéről!
Csövet visszadugták,turbót,csöveket átnézték és minden renben volt!Azóta szalad ujra a gép
vegyél 1 vadászpuskát!Vagy adj enni a dögnek!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6774 Dátum:
2010.12.31 péntek, 13:27:12 »
Idézetet írta: phantom - 2010.12.31 péntek, 10:33:55
Sziasztok!Érdeklödnék hogy a p2031 hibakódra mi a megoldás és egyáltalán mi a hiba?Elöre is köszönöm PHANTOM
mikori a géped,és milyen mocival?ez csak akkor valós hibakód,ha van részecskeszűrőd,de még akkor sem biztos,hogy dízelbe van ilyen szenzor.
P2031 Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Bank 1 Sensor 2
Mivel olvastátok ki a hibakódokat?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6775 Dátum:
2011.01.01 szombat, 10:16:37 »
Sziasztok,
BUÉK mindenkinek!
Irják sokan az izzitócserét, nekem 150e van benne, 120e-vel vettem, szerintem nem volt cserélve.
Van valami jele, hogy cserélni kellene, mert inditással nincs gondom -18ban is pöccre indul (koppkopp),
illetve mik a következmények, ha valaki nem cseréli időben? Mibe kerül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6776 Dátum:
2011.01.01 szombat, 11:03:04 »
Idézetet írta: polgab - 2011.01.01 szombat, 10:16:37
Sziasztok,
BUÉK mindenkinek!
Irják sokan az izzitócserét, nekem 150e van benne, 120e-vel vettem, szerintem nem volt cserélve.
Van valami jele, hogy cserélni kellene, mert inditással nincs gondom -18ban is pöccre indul (koppkopp),
illetve mik a következmények, ha valaki nem cseréli időben? Mibe kerül?
kb 12e ft.egyenetlen alapjárat,kicsit több füst indításkor....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6777 Dátum:
2011.01.01 szombat, 11:06:01 »
Idézetet írta: phantom - 2010.12.31 péntek, 10:33:55
Sziasztok!Érdeklödnék hogy a p2031 hibakódra mi a megoldás és egyáltalán mi a hiba?Elöre is köszönöm PHANTOM
ahogy nézem volt már gondod a részecskeszűrővel...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6778 Dátum:
2011.01.01 szombat, 11:09:56 »
Csipetet elbizonytalanodtam az új termosztát okán.
Alig picit melegebb a motor a csere óta. Ha bemelegszik akkor nem hűl annyra vissza, mint korábban, de mintha ez is hamar nyitna.
Ha 60 foknál már meleg a hűtőköri cső, az nekem korainak tűnik. Az olajköri, az is odatereli a vizet? Mert azt nem cseréltem. még...
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6779 Dátum:
2011.01.01 szombat, 11:19:37 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.01.01 szombat, 11:09:56
Csipetet elbizonytalanodtam az új termosztát okán.
Alig picit melegebb a motor a csere óta. Ha bemelegszik akkor nem hűl annyra vissza, mint korábban, de mintha ez is hamar nyitna.
Ha 60 foknál már meleg a hűtőköri cső, az nekem korainak tűnik. Az olajköri, az is odatereli a vizet? Mert azt nem cseréltem. még...
hát az biza hamar nyit.milyet vettél?
igen,az olajköri után is visszakering a hidegvíz a rendszerbe,ha folyamatosan nyitva van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6780 Dátum:
2011.01.01 szombat, 11:22:03 »
Germán utángyártottat, nem tűnt gagyinak a felépítménye...
Asziszem rászánok egy kis időt a tesztelésre, összefogdosom a csöveket, hátha kiérzem hol melegszik szükségtelenül.
Idézetet írta: alf - 2011.01.01 szombat, 11:19:37
hát az biza hamar nyit.milyet vettél?
igen,az olajköri után is visszakering a hidegvíz a rendszerbe,ha folyamatosan nyitva van.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6781 Dátum:
2011.01.01 szombat, 11:23:02 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.01.01 szombat, 11:22:03
Germán utángyártottat, nem tűnt gagyinak a felépítménye...
Asziszem rászánok egy kis időt a tesztelésre, összefogdosom a csöveket, hátha kiérzem hol melegszik szükségtelenül.
légtelenítő szelep vagy a golyócska felülre került a helyére?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6782 Dátum:
2011.01.01 szombat, 11:29:41 »
Igen, rém szakszerű voltam. Elolvastam a leírásokat, fejben előre lejátszottam és rendben abszolváltam a műveletet.
Idézetet írta: alf - 2011.01.01 szombat, 11:23:02
légtelenítő szelep vagy a golyócska felülre került a helyére?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6783 Dátum:
2011.01.01 szombat, 13:43:43 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.01.01 szombat, 11:29:41
Igen, rém szakszerű voltam. Elolvastam a leírásokat, fejben előre lejátszottam és rendben abszolváltam a műveletet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6784 Dátum:
2011.01.01 szombat, 15:50:54 »
Idézetet írta: dfeco - 2010.12.30 csütörtök, 21:36:02
a vizpumpa és a szervo egy oldalon vannak tudtommal, de lehet, hogy tévedek...
mindenesetre a vizpumpaoldaliról van szó.
Én irtam sz@rul vagyis:a vizpumpa és szervó 4pk,generátor,klima,főtengely 6pk(lehet sok volt a sör
)
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6785 Dátum:
2011.01.01 szombat, 17:39:32 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.01.01 szombat, 15:50:54
Én irtam sz@rul vagyis:a vizpumpa és szervó 4pk,generátor,klima,főtengely 6pk(lehet sok volt a sör
)
semmi baj
Akkor a 4pk
735
a megfelelő méret a 2,2tdci -hez?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6786 Dátum:
2011.01.01 szombat, 18:10:06 »
Na megfőztem a régit. Kb. 90 foknál kezdet nyitni, és szépen tempósan meg is csinálta, majd levettem a gázról és hmarosan be is csukott.
Látszólag a világon semmi baja. Rugó erős, kézzel alig lehet megnyitni, lehet, hogy nem a főköri beteg?!?
Idézetet írta: alf - 2011.01.01 szombat, 13:43:43
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6787 Dátum:
2011.01.01 szombat, 20:02:13 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.01.01 szombat, 18:10:06
Na megfőztem a régit. Kb. 90 foknál kezdet nyitni, és szépen tempósan meg is csinálta, majd levettem a gázról és hmarosan be is csukott.
Látszólag a világon semmi baja. Rugó erős, kézzel alig lehet megnyitni, lehet, hogy nem a főköri beteg?!?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
thaifight
Vendég
CAMSHAFT POSITION SENSOR
«
Új hozzászólás #6788 Dátum:
2011.01.01 szombat, 22:37:20 »
Par hete van egy problemam a kocsival. 2005, 2.0 TDCI. Az izzito kontrol lampa folyamatosan villog, es ilyenkor az auto nem megy ugy ahogy kellene. Parszori ujrainditas utan mindig helyreall a rend. Elmentem markakereskedohoz, javitott ezt-azt de a problemat nem talalta, a diagnosztika nem dobta ki. Ok mindenaron a turbot akartak cserelni, de valahogy biztos voltam benne annak semmi baja(hallom amikor uzemel, jol huz,neha fustol ugyan egy kicsit), ne rajtam szerezzek be a karacsonyi extrat. Vegul is talaltam valamit amit meg akarok veletek osztani. Ugyanazok a tunetek amik nalam.
http://www.consumeractiongroup.co.uk/forum/showthread.php?26838-Diesel-03-Mondeo-Flashing-Glowplug-Light
CAMSHAFT POSITION SENSOR kerul £20-ba. a turbot csereltek volna £1200 ert Nem mindegy.
Az lenne a kerdesem, ha beszerzem hogy tudom kicserelni? Meg egyebkent mi is ez egyaltalan?
Azt tudom a motor aljan talalhato valahol.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: CAMSHAFT POSITION SENSOR
«
Új hozzászólás #6789 Dátum:
2011.01.01 szombat, 22:47:26 »
Idézetet írta: thaifight - 2011.01.01 szombat, 22:37:20
Par hete van egy problemam a kocsival. 2005, 2.0 TDCI. Az izzito kontrol lampa folyamatosan villog, es ilyenkor az auto nem megy ugy ahogy kellene. Parszori ujrainditas utan mindig helyreall a rend. Elmentem markakereskedohoz, javitott ezt-azt de a problemat nem talalta, a diagnosztika nem dobta ki. Ok mindenaron a turbot akartak cserelni, de valahogy biztos voltam benne annak semmi baja(hallom amikor uzemel, jol huz,neha fustol ugyan egy kicsit), ne rajtam szerezzek be a karacsonyi extrat. Vegul is talaltam valamit amit meg akarok veletek osztani. Ugyanazok a tunetek amik nalam.
http://www.consumeractiongroup.co.uk/forum/showthread.php?26838-Diesel-03-Mondeo-Flashing-Glowplug-Light
CAMSHAFT POSITION SENSOR kerul £20-ba. a turbot csereltek volna £1200 ert Nem mindegy.
Az lenne a kerdesem, ha beszerzem hogy tudom kicserelni? Meg egyebkent mi is ez egyaltalan?
Azt tudom a motor aljan talalhato valahol.
ez a cmp(vez tengely jeladó). a blokkon a szívósor alatt található, de ha ez behal, akkor nem szokott indulni.
akkor kéne hibakódot olvasni, amikor villog az izzítás jelző. ha van hibakód, azzal gyere vissza, és tudjuk mondani, hogy mi a baj
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyalak
Vendég
Válasz: CAMSHAFT POSITION SENSOR
«
Új hozzászólás #6790 Dátum:
2011.01.01 szombat, 22:51:14 »
Idézetet írta: thaifight - 2011.01.01 szombat, 22:37:20
Par hete van egy problemam a kocsival. 2005, 2.0 TDCI. Az izzito kontrol lampa folyamatosan villog, es ilyenkor az auto nem megy ugy ahogy kellene. Parszori ujrainditas utan mindig helyreall a rend. Elmentem markakereskedohoz, javitott ezt-azt de a problemat nem talalta, a diagnosztika nem dobta ki. Ok mindenaron a turbot akartak cserelni, de valahogy biztos voltam benne annak semmi baja(hallom amikor uzemel, jol huz,neha fustol ugyan egy kicsit), ne rajtam szerezzek be a karacsonyi extrat. Vegul is talaltam valamit amit meg akarok veletek osztani. Ugyanazok a tunetek amik nalam.
http://www.consumeractiongroup.co.uk/forum/showthread.php?26838-Diesel-03-Mondeo-Flashing-Glowplug-Light
CAMSHAFT POSITION SENSOR kerul £20-ba. a turbot csereltek volna £1200 ert Nem mindegy.
Az lenne a kerdesem, ha beszerzem hogy tudom kicserelni? Meg egyebkent mi is ez egyaltalan?
Azt tudom a motor aljan talalhato valahol.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=41410289&termek_al_id=15771&katnev=Diesel
Naplózva
thaifight
Vendég
Válasz: Válasz: CAMSHAFT POSITION SENSOR
«
Új hozzászólás #6791 Dátum:
2011.01.01 szombat, 23:06:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.01 szombat, 22:47:26
ez a cmp(vez tengely jeladó). a blokkon a szívósor alatt található, de ha ez behal, akkor nem szokott indulni.
akkor kéne hibakódot olvasni, amikor villog az izzítás jelző. ha van hibakód, azzal gyere vissza, és tudjuk mondani, hogy mi a baj
Hat villog neha rendesen. Voltam mar kodot olvasni, de allitolag ezt nem latja a diagnosztika.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: CAMSHAFT POSITION SENSOR
«
Új hozzászólás #6792 Dátum:
2011.01.01 szombat, 23:09:56 »
Idézetet írta: thaifight - 2011.01.01 szombat, 23:06:03
Hat villog neha rendesen. Voltam mar kodot olvasni, de allitolag ezt nem latja a diagnosztika.
szerintem keress akkor másik szervízt, mert turbót nem szoktak csak így cserélni
és akkor nézzék a hibakódokat, ha villog a visszajelző, mert csak olyankor tudják kiolvasni!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
thaifight
Vendég
Válasz: Válasz: CAMSHAFT POSITION SENSOR
«
Új hozzászólás #6793 Dátum:
2011.01.01 szombat, 23:13:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.01 szombat, 23:09:56
szerintem keress akkor másik szervízt, mert turbót nem szoktak csak így cserélni
és akkor nézzék a hibakódokat, ha villog a visszajelző, mert csak olyankor tudják kiolvasni!!
Rendben. Koszi szepen a segitseget.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: CAMSHAFT POSITION SENSOR
«
Új hozzászólás #6794 Dátum:
2011.01.01 szombat, 23:38:05 »
Idézetet írta: thaifight - 2011.01.01 szombat, 23:06:03
Hat villog neha rendesen. Voltam mar kodot olvasni, de allitolag ezt nem latja a diagnosztika.
A villogás mikor jön elő indításkor már jelen van vagy csak menetközben egyszer csak előjön,továbbá indul rendesen?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
thaifight
Vendég
Válasz: Válasz: CAMSHAFT POSITION SENSOR
«
Új hozzászólás #6795 Dátum:
2011.01.01 szombat, 23:47:14 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.01 szombat, 23:38:05
A villogás mikor jön elő indításkor már jelen van vagy csak menetközben egyszer csak előjön,továbbá indul rendesen?
Inditaskor elkezd neha villogni, es par ujrainditas utan abbahagyja. Ugy hallottam par ujrainditas torliu a hibakodot is. A lenyeg az. hogy par ujrainditas utan hibatlanul megy minden. Utanna par napig semmi baj, majd megint elkezdi a villogast. Es ezt jatszuk par hete.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: CAMSHAFT POSITION SENSOR
«
Új hozzászólás #6796 Dátum:
2011.01.01 szombat, 23:49:13 »
Idézetet írta: thaifight - 2011.01.01 szombat, 23:47:14
Inditaskor elkezd neha villogni, es par ujrainditas utan abbahagyja. Ugy hallottam par ujrainditas torliu a hibakodot is. A lenyeg az. hogy par ujrainditas utan hibatlanul megy minden. Utanna par napig semmi baj, majd megint elkezdi a villogast. Es ezt jatszuk par hete.
menetközben terhelésre jön elő, vagy indításkor??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
thaifight
Vendég
Válasz: Válasz: CAMSHAFT POSITION SENSOR
«
Új hozzászólás #6797 Dátum:
2011.01.01 szombat, 23:59:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.01 szombat, 23:49:13
menetközben terhelésre jön elő, vagy indításkor??
Inditaskor elkezd neha villogni, es par ujrainditas utan abbahagyja.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: CAMSHAFT POSITION SENSOR
«
Új hozzászólás #6798 Dátum:
2011.01.02 vasárnap, 00:07:09 »
Idézetet írta: thaifight - 2011.01.01 szombat, 23:59:08
Inditaskor elkezd neha villogni, es par ujrainditas utan abbahagyja.
akkor ckp, cmp lehet. vezérműtengely és főtengely helyzetjelző
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
thaifight
Vendég
Válasz: Válasz: CAMSHAFT POSITION SENSOR
«
Új hozzászólás #6799 Dátum:
2011.01.02 vasárnap, 00:16:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.02 vasárnap, 00:07:09
akkor ckp, cmp lehet. vezérműtengely és főtengely helyzetjelző
Rendben. Koszonom a segitseget.
Naplózva
Oldalak:
1
...
129
130
131
132
133
134
135
[
136
]
137
138
139
140
141
142
143
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ