Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:22:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
147
148
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622233 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7000 Dátum:
2011.01.08 szombat, 09:14:36 »
Idézetet írta: thaifight - 2011.01.08 szombat, 09:07:15
Sziasztok, vezermutengelyi jeladorol lenne kerdesem. Hol talalom, es hogy cserelem ki egy 2005. 2.0 tdci mondeon?
:wow1:Kisse nehezseges, ha nem tudom hol van ez az oriasi alkatresz
http://www.youtube.com/watch?v=6Zb9JNCl5c0
Itt látszik szépen a balról hármas magasnyomásúcső alatt.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7001 Dátum:
2011.01.08 szombat, 09:15:37 »
Idézetet írta: gabe - 2011.01.07 péntek, 21:44:49
Egy szerelőtől azt hallottam, hogy a Mondi nem engedi felforralni a motort: az elektronika egyenként letiltja a hengereket.
Vagy lehet, hogy ezt benzinesre értette?
Hát az MKIII 2.5 V6 bizony megfőtt, úgyhogy abban nincs védelem.
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7002 Dátum:
2011.01.08 szombat, 09:43:12 »
Nekem végig középen maradt a mutató, sőt, amikor megálltunk akkor szokás szerint elkezdett hülni.
Úgyhogy szerintem semmi gond nem lett vele.
Hangja is szép volt. Meg a víz nem is folyt ki, hanem a hűtő tetején lett lyuk.
Idézetet írta: Motorcraft - 2011.01.08 szombat, 09:15:37
Hát az MKIII 2.5 V6 bizony megfőtt, úgyhogy abban nincs védelem.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7003 Dátum:
2011.01.08 szombat, 14:08:07 »
Idézetet írta: teo - 2011.01.07 péntek, 23:43:28
Korábban pedzegettem e témát, de nem ez a konklózió született. Pedig, magam is így sejtem.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg523242#msg523242
és miután megnéztem a tis-ben,valóban.én ott kavartam el,hogy arra emlékeztem,hogy az az érzékelő a blokkra van szerelve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7004 Dátum:
2011.01.08 szombat, 14:09:12 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.08 szombat, 14:08:07
és miután megnéztem a tis-ben,valóban.én ott kavartam el,hogy arra emlékeztem,hogy az az érzékelő a blokkra van szerelve.
Valóban mi? Akkor most mi is az igazság?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7005 Dátum:
2011.01.08 szombat, 14:13:32 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.01.08 szombat, 14:09:12
Valóban mi? Akkor most mi is az igazság?
valóban a hengerfej hőmérsékletét méri az ecu.De valószínűleg a hengerfej a legmelegebb a rendszerben,így ha elfolyik a víz,minden bizonnyal a hengerfej melegszik fel a leghamarabb.
Tehát ugyan ott vagyunk.Ha túlmelegedett volna a hengerfej(akár a vízhiány miatt),azt az ecu jelezte volna.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lkiss2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7006 Dátum:
2011.01.08 szombat, 23:36:06 »
Sziasztok
Tudja valaki, hogy az olaj hiany jelzo piros ikon mit jelent? Alacsony olajszintet, vagy alacsony olajnyomast? Volt mar valakinek gondja ezzel az erzekelovel?
Ma megjelent nehanyszor. Aztan a kovetkezo inditasnal mar nem. Olajszint a nivopalca kozepen. Par honapja mar be-be villant nehanyszor, akkor megnezte szerelo, olaj rendben volt, a hibajelzes elmult magatol. Remelem, csak az erzekelo vacakol.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7007 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 00:18:20 »
Idézetet írta: lkiss2 - 2011.01.08 szombat, 23:36:06
Sziasztok
Tudja valaki, hogy az olaj hiany jelzo piros ikon mit jelent? Alacsony olajszintet, vagy alacsony olajnyomast? Volt mar valakinek gondja ezzel az erzekelovel?
Ma megjelent nehanyszor. Aztan a kovetkezo inditasnal mar nem. Olajszint a nivopalca kozepen. Par honapja mar be-be villant nehanyszor, akkor megnezte szerelo, olaj rendben volt, a hibajelzes elmult magatol. Remelem, csak az erzekelo vacakol.
Hát másik autókból van csak tapasztalatom, de úgy tudom hogy az olyankor "is" kivillan amikor megszűnik az olajnyomás
Nemtudom mondeonál hogyan működik ez a dolog, de ellenőriztesd, nehogy ne legyen kenése szegénynek
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7008 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 08:21:07 »
Idézetet írta: lkiss2 - 2011.01.08 szombat, 23:36:06
Sziasztok
Tudja valaki, hogy az olaj hiany jelzo piros ikon mit jelent? Alacsony olajszintet, vagy alacsony olajnyomast? Volt mar valakinek gondja ezzel az erzekelovel?
Ma megjelent nehanyszor. Aztan a kovetkezo inditasnal mar nem. Olajszint a nivopalca kozepen. Par honapja mar be-be villant nehanyszor, akkor megnezte szerelo, olaj rendben volt, a hibajelzes elmult magatol. Remelem, csak az erzekelo vacakol.
Ha 0,5 bar alá esik az olajnyomás akkor gyullad ki.
Nagyon sűrgősen méresd le egy mechanikus olajnyomás mérővel a nyomást...üzemmeleg motornál alapjáraton 1-1,2 bar körül kell lenni 2000-es fordulaton 2-2,5bar 4000-nél 3-4 bar....hideg motornál ezek az értékek jelentősen magasabbak, de azok nem mérvadóak.
Ha szerencséd van csak az olajnyomás gomba szórakozik..
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.09 vasárnap, 08:45:39 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7009 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 09:30:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.09 vasárnap, 08:21:07
Ha 0,5 bar alá esik az olajnyomás akkor gyullad ki.
Nagyon sűrgősen méresd le egy mechanikus olajnyomás mérővel a nyomást...üzemmeleg motornál alapjáraton 1-1,2 bar körül kell lenni 2000-es fordulaton 2-2,5bar 4000-nél 3-4 bar....hideg motornál ezek az értékek jelentősen magasabbak, de azok nem mérvadóak.
Ha szerencséd van csak az olajnyomás gomba szórakozik..
A hajtást asszem a láncról kapja a fogaskerékszivattyú.Ha nem nyomná az olajat-akkor egyáltalán nem nyomná.
Én pl már jártam úgy,hogy a nyomásjeladóra menő vezeték volt szakadt vagy kontakt hibás.Inkább ez a valószínű.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lkiss2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7010 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 10:59:44 »
Igen, en is arra gondoltam, hogy a jelado lehet a gond. Regebben felhivtam -e miatt Vik-et, es O is azt mondta, hogy nem jellemzo, hogy kenesi gond lenne.
A jeladot merre talalom a motoron?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7011 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 11:07:59 »
Idézetet írta: lkiss2 - 2011.01.09 vasárnap, 10:59:44
Igen, en is arra gondoltam, hogy a jelado lehet a gond. Regebben felhivtam -e miatt Vik-et, es O is azt mondta, hogy nem jellemzo, hogy kenesi gond lenne.
A jeladot merre talalom a motoron?
azt hiszem,hogy az olajszűrő környékén van 20cm-en belül....
Pont a szűrő felett van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lkiss2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7012 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 11:18:10 »
Thanks. Mindjart megvizslatom.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7013 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 11:51:08 »
csak megjegyzem akkor tud átfordulni a vezérlés ha nincs olajnyomás, és az elég kellemetlen tud lenni....vedd komolyan!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7014 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 17:58:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.09 vasárnap, 11:51:08
csak megjegyzem akkor tud átfordulni a vezérlés ha nincs olajnyomás, és az elég kellemetlen tud lenni....vedd komolyan!
ez így van.de szerintem senki nem úgy kezdi ezt a témát,hogy szétszedi a motort-vagy nyomást mér.Egyszerűbb a nyomásjeladót és a kábelét lecsekkolni.Baj akkor van,ha tényleg nem oldódik meg vele a hiba.Akkóó világvégemindmeghalunk...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7015 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 21:00:30 »
Üdv mindenki!
Láttam többen is szemeztetek a Ford super scanner-el és a Formidable nevű progival. Szeretném megkérdezni, hogy működik-e az icu programozás vele? Én is akarok venni egyet, mert az elm kevés :/ ... csak, hogy ne feleslgesen vegyem meg
előre is köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7016 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 21:03:05 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.09 vasárnap, 21:00:30
Üdv mindenki!
Láttam többen is szemeztetek a Ford super scanner-el és a Formidable nevű progival. Szeretném megkérdezni, hogy működik-e az icu programozás vele? Én is akarok venni egyet, mert az elm kevés :/ ... csak, hogy ne feleslgesen vegyem meg
előre is köszi
mi az az icu
nem ecu-t akartál írni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7017 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 21:03:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.09 vasárnap, 21:03:05
mi az az icu
nem ecu-t akartál írni??
nem az icu a porlasztó csúcs
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7018 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 21:05:07 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.09 vasárnap, 21:03:43
nem az icu a porlasztó csúcs
jah
szerintem azt jobb nem babrálni otthon...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7019 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 21:08:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.09 vasárnap, 21:05:07
jah
szerintem azt jobb nem babrálni otthon...
nem para, kicserélném magamnak itthon, ha fel is tudnám programozni utána, azért lenne szükségem a boxra, csak addig nem akarom megrendelni amíg, nem tuti h működni is fog...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7020 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 21:11:34 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.09 vasárnap, 21:08:52
nem para, kicserélném magamnak itthon, ha fel is tudnám programozni utána, azért lenne szükségem a boxra, csak addig nem akarom megrendelni amíg, nem tuti h működni is fog...
bátor vagy
a pcs-kkel járó szerelvények cseréjét ne felejtsd el
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7021 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 22:24:49 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.09 vasárnap, 21:03:43
nem az icu a porlasztó csúcs
Ezt a gyári diag nekem is kiírta mikor hibássan müködött a PCM modul.Én is néztem,hogy ez mi de megmondták!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7022 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 06:10:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.09 vasárnap, 22:24:49
Ezt a gyári diag nekem is kiírta mikor hibássan müködött a PCM modul.Én is néztem,hogy ez mi de megmondták!!!!!
Mit írt ki? ICU-nak hívja a Formidable nevü progi a pcs.-kat, azért így idéztem.... Nekem az a bajom, hogy a 2-3 pcs-om a végét járja, füstölés meg ilyesmi nincs, de néha kidobja ált. üa. rendszer hibával, ezen a 2 csúcson nagy a résolajveszteség, Vik-el is beszéltem, szerinte is ez a 2 csúcsom lesz a bajos... csak szeretnék venni egy boxot amivel ber tudnám írni az ecu-ba a csúcsokat, mert otthon ki tudom cserélni...
Van valakinek ilyen modulja? Ford szuper scanner a neve, és a Formadible progit adják hozzá....
üdv,
Páky
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7023 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 11:43:42 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.09 vasárnap, 21:00:30
Üdv mindenki!
Láttam többen is szemeztetek a Ford super scanner-el és a Formidable nevű progival. Szeretném megkérdezni, hogy működik-e az icu programozás vele? Én is akarok venni egyet, mert az elm kevés :/ ... csak, hogy ne feleslgesen vegyem meg
előre is köszi
ICU = injector control unit.
A facelift előtti tdci-kben volt ilyen egység, a bal első kerékjárati ív környékén található. Asszem, hogy az 501z (és efölött) injektorokat használó tdci-k esetében már az ECU vezérli az injektorokat.
A formidable tud injektort kódolni, de pont az ICU-val szerelt modelleknél szokott vele gond lenni.
Neked valószínűleg a facelift és a dátumod alapján már ECU vezérlésűek az injektorok, de alvázszám alapján dől el.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7024 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 16:25:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.10 hétfő, 11:43:42
ICU = injector control unit.
A facelift előtti tdci-kben volt ilyen egység, a bal első kerékjárati ív környékén található. Asszem, hogy az 501z (és efölött) injektorokat használó tdci-k esetében már az ECU vezérli az injektorokat.
A formidable tud injektort kódolni, de pont az ICU-val szerelt modelleknél szokott vele gond lenni.
Neked valószínűleg a facelift és a dátumod alapján már ECU vezérlésűek az injektorok, de alvázszám alapján dől el.
Köszi szépen az infót. nincs külön icu-m, xal megrendeltem a boxot, remélem müxeni fog.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7025 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 18:06:53 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.10 hétfő, 16:25:42
Köszi szépen az infót. nincs külön icu-m, xal megrendeltem a boxot, remélem müxeni fog.
Nekem meg van és ezért mondtam,hogy kiírta.félre is voltunk vele vezetve mert ahog írtam ma PCM modul/Anyós ülés előtt müszerfal alatt van/volt a hiobás.A módosítás után ezt már egybetették.Ha neked tuti a pcsúcs hiba akkor a hiba már megvan.Nekem mikor ezt is meg azt is kiírt sok idő eltelt mire kiszürtünk mindent.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7026 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 18:12:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.10 hétfő, 18:06:53
Nekem meg van és ezért mondtam,hogy kiírta.félre is voltunk vele vezetve mert ahog írtam ma PCM modul/Anyós ülés előtt müszerfal alatt van/volt a hiobás.A módosítás után ezt már egybetették.Ha neked tuti a pcsúcs hiba akkor a hiba már megvan.Nekem mikor ezt is meg azt is kiírt sok idő eltelt mire kiszürtünk mindent.
igen a hiba megvan, csak itthon akarom cserélni a pcs-kat és ahhoz kell egy működő box amivel be tudom írni a pcs.-k kalib.kódjait....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7027 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 18:19:38 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.10 hétfő, 18:12:42
igen a hiba megvan, csak itthon akarom cserélni a pcs-kat és ahhoz kell egy működő box amivel be tudom írni a pcs.-k kalib.kódjait....
Ugye tudod,hogy kell programozni őket?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7028 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 18:30:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.10 hétfő, 18:19:38
Ugye tudod,hogy kell programozni őket?
a formidable progi, icu menüjében vannak felsorolva a csúcsok, itt tod kiolvasni a jelenlegi kalibrációs számukat(ami a csúcsokra is rá van írva), ezeket kell átírniaz új kal értékekre.... enniy ha jól néztem xtem nem nagy kaland.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7029 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 18:39:26 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.10 hétfő, 18:30:15
a formidable progi, icu menüjében vannak felsorolva a csúcsok, itt tod kiolvasni a jelenlegi kalibrációs számukat(ami a csúcsokra is rá van írva), ezeket kell átírniaz új kal értékekre.... enniy ha jól néztem xtem nem nagy kaland.
a sorrend is számít!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7030 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 18:41:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.10 hétfő, 18:39:26
a sorrend is számít!!
mármint? 1-es pcs kal száma az 1-esnek a mezőjé be 2-es a 2 esébe stb stb.... vagy milyen sorrendre gondoltál?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7031 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 18:42:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.10 hétfő, 18:39:26
a sorrend is számít!!
Vezérlési sorrendben kell programozni mert nem lesz jó. 1-3-4-2.És pontosan kell beírni.Ha nem jó újra kezdheted.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7032 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 18:44:14 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.10 hétfő, 18:42:39
Vezérlési sorrendben kell programozni mert nem lesz jó. 1-3-4-2.És pontosan kell beírni.Ha nem jó újra kezdheted.
pontosan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7033 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 18:49:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.10 hétfő, 18:42:39
Vezérlési sorrendben kell programozni mert nem lesz jó. 1-3-4-2.És pontosan kell beírni.Ha nem jó újra kezdheted.
igen, abban a sorrendben is kéri be a progi a kódokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7034 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 20:21:53 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.10 hétfő, 18:49:20
igen, abban a sorrendben is kéri be a progi a kódokat
de azért mentsd le a bennelévő kódokat is,nehogy valami gixer közbejöjjön!
Érdekelne majd a végeredmény is!
Szóval pls az infót!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7035 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 20:46:16 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.10 hétfő, 20:21:53
de azért mentsd le a bennelévő kódokat is,nehogy valami gixer közbejöjjön!
Érdekelne majd a végeredmény is!
Szóval pls az infót!
természetesen referálok a végeredményről
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7036 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 20:59:06 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.10 hétfő, 20:46:16
természetesen referálok a végeredményről
Sok sikert hozzá!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7037 Dátum:
2011.01.11 kedd, 08:40:27 »
Na ma reggel sem indult a gépezet
Nemértem...ma még hideg sem volt, hogy izzítani kellett volna rá, mert ÖTSZÖR legalább akartam indítani és nem engedett, aztán egyszer csak sikerült. Szóval így megy:
-Gyújtást ráadom, megvárom amíg elalszik aminek el kell, és indítóznéééék, de miután elfordítottam a kulcsot nincs egy mukk se
-Ezt eljátssza, mostani tapasztalataim szerint ahányszor kedve van
és egyszer csak amikor indítóznék, működni kezd minden tökéletesen...
-Nem teker nehezebben az önindító, nincs kattanás, sőt semmi nincsen olyankor amikor nem enged indítani...
Nem értem ezt a dolgot...nem lehet az indításgátlóm, mert az egy egyszerű elvű cucc, ott nem lehet probléma, de akkor MI???
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7038 Dátum:
2011.01.11 kedd, 11:16:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.11 kedd, 08:40:27
Na ma reggel sem indult a gépezet
Nemértem...ma még hideg sem volt, hogy izzítani kellett volna rá, mert ÖTSZÖR legalább akartam indítani és nem engedett, aztán egyszer csak sikerült. Szóval így megy:
-Gyújtást ráadom, megvárom amíg elalszik aminek el kell, és indítóznéééék, de miután elfordítottam a kulcsot nincs egy mukk se
-Ezt eljátssza, mostani tapasztalataim szerint ahányszor kedve van
és egyszer csak amikor indítóznék, működni kezd minden tökéletesen...
-Nem teker nehezebben az önindító, nincs kattanás, sőt semmi nincsen olyankor amikor nem enged indítani...
Nem értem ezt a dolgot...nem lehet az indításgátlóm, mert az egy egyszerű elvű cucc, ott nem lehet probléma, de akkor MI???
figyeld közben a közékonzol órájában elhelyezett ledet. Ha villog, mikor nem indul, akkor a gyári immoval lesz gond. Amúgy meg ilyenkor érdemes gépre dugni az első nem indulás után, hátha dob egy átmeneti kódot, csak nem látod, mert a motorkontroll lámpa indítás előtt világít.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7039 Dátum:
2011.01.11 kedd, 12:44:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.11 kedd, 11:16:10
figyeld közben a közékonzol órájában elhelyezett ledet. Ha villog, mikor nem indul, akkor a gyári immoval lesz gond. Amúgy meg ilyenkor érdemes gépre dugni az első nem indulás után, hátha dob egy átmeneti kódot, csak nem látod, mert a motorkontroll lámpa indítás előtt világít.
Gondoltam rá biztos nem olvasssa be a kulcsot, de nem villogott a ledem
Az a baj, hogy nem tudom megállapítani mikor fog indulni és mikor nem, mert mint mondtam annyiszor csinálja ahányszor akarja és akkor amikor akarja, szóval igazából meghatározhatatlan
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7040 Dátum:
2011.01.11 kedd, 12:50:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.11 kedd, 12:44:08
Gondoltam rá biztos nem olvasssa be a kulcsot, de nem villogott a ledem
Az a baj, hogy nem tudom megállapítani mikor fog indulni és mikor nem, mert mint mondtam annyiszor csinálja ahányszor akarja és akkor amikor akarja, szóval igazából meghatározhatatlan
azert en a helyedben eloszor kidobnam az utolasgos immot, es aztan keresgelnek tovabb.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7041 Dátum:
2011.01.11 kedd, 12:58:51 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.01.11 kedd, 12:50:47
azert en a helyedben eloszor kidobnam az utolasgos immot, es aztan keresgelnek tovabb.
Hát, igazából én azt megnéztem már, magamnak...de annyira egyszerű, hogy nincs mi elromoljon benne, de mégis csak én tudom beindítani az autót.
Igaz mostanában van hogy énsem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7042 Dátum:
2011.01.11 kedd, 14:18:01 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.11 kedd, 12:58:51
Hát, igazából én azt megnéztem már, magamnak...de annyira egyszerű, hogy nincs mi elromoljon benne, de mégis csak én tudom beindítani az autót.
Igaz mostanában van hogy énsem
nekem okozott mar igen nagy fejtorest egy ilyen utolagos hazi megszakito anno a regi off autonkban. mindenki megeskudott, hogy az nem lehet, es vegul az volt a baj, csak 3 honapig nem volt auto emiatt
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7043 Dátum:
2011.01.11 kedd, 15:59:57 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.11 kedd, 08:40:27
Na ma reggel sem indult a gépezet
Nemértem...ma még hideg sem volt, hogy izzítani kellett volna rá, mert ÖTSZÖR legalább akartam indítani és nem engedett, aztán egyszer csak sikerült. Szóval így megy:
-Gyújtást ráadom, megvárom amíg elalszik aminek el kell, és indítóznéééék, de miután elfordítottam a kulcsot nincs egy mukk se
-Ezt eljátssza, mostani tapasztalataim szerint ahányszor kedve van
és egyszer csak amikor indítóznék, működni kezd minden tökéletesen...
-Nem teker nehezebben az önindító, nincs kattanás, sőt semmi nincsen olyankor amikor nem enged indítani...
Nem értem ezt a dolgot...nem lehet az indításgátlóm, mert az egy egyszerű elvű cucc, ott nem lehet probléma, de akkor MI???
Szia!
Ha jól értem időnként semmit sem csinál, nem történik semmi mikor indítoznál, se katt, se motor búgás.
Csak egy ötlet!
Én arra gondolnék, hogy mivel ez is egy villanymotor, ami a blendixen keresztűl hajtja meg a fogaskoszorút, nem-e magának a motornak lesz valami gondja? Bár nem Mondeó, de nekem a mosógép motorom szokott ilyet csinálni. Túl puha szénkefét kapott és amikor már elég sok kefepor rakódik a kommutátorra nem indul el a motor - ilyenkor motor ki kefepor tisztítás, majd minden rendben. Nem lehet esetleg valami hasonló gond a szénkefe, kommutátor környékén?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7044 Dátum:
2011.01.11 kedd, 16:19:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.11 kedd, 08:40:27
Na ma reggel sem indult a gépezet
Nemértem...ma még hideg sem volt, hogy izzítani kellett volna rá, mert ÖTSZÖR legalább akartam indítani és nem engedett, aztán egyszer csak sikerült. Szóval így megy:
-Gyújtást ráadom, megvárom amíg elalszik aminek el kell, és indítóznéééék, de miután elfordítottam a kulcsot nincs egy mukk se
-Ezt eljátssza, mostani tapasztalataim szerint ahányszor kedve van
és egyszer csak amikor indítóznék, működni kezd minden tökéletesen...
-Nem teker nehezebben az önindító, nincs kattanás, sőt semmi nincsen olyankor amikor nem enged indítani...
Nem értem ezt a dolgot...nem lehet az indításgátlóm, mert az egy egyszerű elvű cucc, ott nem lehet probléma, de akkor MI???
nekem 2x csinált ilyet, de akkor villogott az izzításjelzőm, nekem valszeg ckp lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7045 Dátum:
2011.01.11 kedd, 16:23:19 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.11 kedd, 15:59:57
Szia!
Ha jól értem időnként semmit sem csinál, nem történik semmi mikor indítoznál, se katt, se motor búgás.
Csak egy ötlet!
Én arra gondolnék, hogy mivel ez is egy villanymotor, ami a blendixen keresztűl hajtja meg a fogaskoszorút, nem-e magának a motornak lesz valami gondja? Bár nem Mondeó, de nekem a mosógép motorom szokott ilyet csinálni. Túl puha szénkefét kapott és amikor már elég sok kefepor rakódik a kommutátorra nem indul el a motor - ilyenkor motor ki kefepor tisztítás, majd minden rendben. Nem lehet esetleg valami hasonló gond a szénkefe, kommutátor környékén?
A lényeget kivettem belőle köszönöm
Hát...akkor minek álljak neki, hol kezdjem, mert ésszerű megoldásnak hangzik amit mondasz. Igen időnként semmi, mintha valami kontakt probléma lenne vagy nemtudom. Csak nehogy egyszer ottmaradjak valahol
Köszönöm a választ
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7046 Dátum:
2011.01.11 kedd, 16:23:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.11 kedd, 16:19:10
nekem 2x csinált ilyet, de akkor villogott az izzításjelzőm, nekem valszeg ckp lesz
Nekem semmise villog, csak nem mozdul a motr
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7047 Dátum:
2011.01.11 kedd, 16:45:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.11 kedd, 16:23:19
A lényeget kivettem belőle köszönöm
Hát...akkor minek álljak neki, hol kezdjem, mert ésszerű megoldásnak hangzik amit mondasz. Igen időnként semmi, mintha valami kontakt probléma lenne vagy nemtudom. Csak nehogy egyszer ottmaradjak valahol
Köszönöm a választ
Szia!
Esetleg kérdezz rá a Dél-Dunántúli topicban, hogy hol szerelnek azok a volt Ford szerelős srácok, tőlük kérhetnél tanácsot, talán volt már ilyen tapasztalatuk. TISLER19, Bunyek biztos segítenek ebben. Gondolom nem ártana kivenni esetleg az önindítót megnézni a szénkefét, kommutátort a csapágyait, hogy ott minden rendben van-e. Annyit még meg lehetne nézni, hogy nem szivárog-e a vízpumpád, vagy a szervó szivatyú, mert az az önindító felett lakik és nehogy pl onnét kapjon valamit.
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7048 Dátum:
2011.01.11 kedd, 17:37:30 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.11 kedd, 16:23:19
A lényeget kivettem belőle köszönöm
Hát...akkor minek álljak neki, hol kezdjem, mert ésszerű megoldásnak hangzik amit mondasz. Igen időnként semmi, mintha valami kontakt probléma lenne vagy nemtudom. Csak nehogy egyszer ottmaradjak valahol
Köszönöm a választ
Elsőnek azt nézd meg egy multiméter vagy próbalámpa segítségével (természetesen akkor mikor nem indul), hogy kap-e a bendix feszültséget mikor indítózol.
A mondeoknak és tranzitoknak egyébként sűrűn szokták tisztogatni az önindítojukat a villamossági szerelők, mert könnyen eltudnak állítólag koszolódni.
Szerintem szed le az önindítót és nézd meg.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7049 Dátum:
2011.01.11 kedd, 17:39:36 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.01.11 kedd, 17:37:30
Elsőnek azt nézd meg egy multiméter vagy próbalámpa segítségével (természetesen akkor mikor nem indul), hogy kap-e a bendix feszültséget mikor indítózol.
A mondeoknak és tranzitoknak egyébként sűrűn szokták tisztogatni az önindítojukat a villamossági szerelők, mert könnyen eltudnak állítólag koszolódni.
Szerintem szed le az önindítót és nézd meg.
Ezt én is így hallotam, csak nem volt még ilyen gondom, tapasztalatom ezért nem mertem leírni. Még Zacci erre is ráharap
Naplózva
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
147
148
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ