Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:11:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 745 746 747 748 749 750 751 [752] 753 754 755 756 757 758 759 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14661232 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #37550 Dátum: 2015.07.14 kedd, 19:20:11 »

Légyszives  segitsetek,hogy kihez érdemes vinni  pórlasztóbevizsgálás, szükség esetén porlasztó felújitás ügyben az autót? Olyan kéne aki kompletten megcsinálja szétszedés-bevizsgálás-összerakás. Köszönöm ha adtok tanácsot!! ÜDV

Másik fórumon már kaptad is a választ kispusi-tól,de bemásolom neked. filepdiesel.hu
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
manoska
Vendég
« Új hozzászólás #37551 Dátum: 2015.07.14 kedd, 20:12:30 »

Másik fórumon már kaptad is a választ kispusi-tól,de bemásolom neked. filepdiesel.hu

Köszönöm neked is ,keresem Filepéket.   Üdv
Naplózva
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #37552 Dátum: 2015.07.14 kedd, 21:16:32 »

Sziasztok!

Sokan beszéltek erről a filep dízel nevű műhelyről de gondolom sokan a Pesti telepre gondolnak(ha nem akkor bocsi)...de engem az érdekelne, hogy a Székesfehérvári műhely milyen?Mert az oldalukon láttam, hogy két telep üzemel és ha valaha adódna gond akkor utóbbi közelebb lenne nekem.Szóval ha valaki járt ott ossza meg velem mit tapasztalt.Ugyan olyan jól felszerelt és el tudnak végezni mindent...stb?Köszönöm!

Üdv!
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
manoska
Vendég
« Új hozzászólás #37553 Dátum: 2015.07.14 kedd, 21:20:49 »

Sziasztok!

Sokan beszéltek erről a filep dízel nevű műhelyről de gondolom sokan a Pesti telepre gondolnak(ha nem akkor bocsi)...de engem az érdekelne, hogy a Székesfehérvári műhely milyen?Mert az oldalukon láttam, hogy két telep üzemel és ha valaha adódna gond akkor utóbbi közelebb lenne nekem.Szóval ha valaki járt ott ossza meg velem mit tapasztalt.Ugyan olyan jól felszerelt és el tudnak végezni mindent...stb?Köszönöm!

Üdv!
Szia   Fehérvári vagyok,egyszer kerestem öket telefonon/Fehérvári telephely/  ,ember mondja ,hogy szereljem ki a porlasztokat  és vigyem öket be aztán megnézik !  Elköszöntem tölük ! Legyen hozzájuk szerencséd!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37554 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 20:49:05 »

Sziasztok!

Sokan beszéltek erről a filep dízel nevű műhelyről de gondolom sokan a Pesti telepre gondolnak(ha nem akkor bocsi)...de engem az érdekelne, hogy a Székesfehérvári műhely milyen?Mert az oldalukon láttam, hogy két telep üzemel és ha valaha adódna gond akkor utóbbi közelebb lenne nekem.Szóval ha valaki járt ott ossza meg velem mit tapasztalt.Ugyan olyan jól felszerelt és el tudnak végezni mindent...stb?Köszönöm!

Üdv!
na agyalj ilyeneken, mert bevonzod a problémát  smile     
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #37555 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 21:51:51 »

Sziasztok!

Sokan beszéltek erről a filep dízel nevű műhelyről de gondolom sokan a Pesti telepre gondolnak(ha nem akkor bocsi)...de engem az érdekelne, hogy a Székesfehérvári műhely milyen?Mert az oldalukon láttam, hogy két telep üzemel és ha valaha adódna gond akkor utóbbi közelebb lenne nekem.Szóval ha valaki járt ott ossza meg velem mit tapasztalt.Ugyan olyan jól felszerelt és el tudnak végezni mindent...stb?Köszönöm!

Üdv!
Szia nekem 4 éve ott csinálták meg ,Győrből vittem oda az autót 4 db csere , azóta hiba mentes,ja  és kérés nélkül számla + gari,
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37556 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 21:21:42 »

Sziasztok!
 A 2T szintetikus olajra visszatérve az ÖMW olajokról valami vélemény, vagy teljesen mindegy mit teszek a gázolajba csak szintetikus legyen.
Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37557 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 21:26:50 »

Sziasztok!
 A 2T szintetikus olajra visszatérve az ÖMW olajokról valami vélemény, vagy teljesen mindegy mit teszek a gázolajba csak szintetikus legyen.
Köszönöm!
fontos,hogy szintetikus legyen,de a 2T is fontos,mert az ugye eleve képes elégni a hengerben,és mindazmellett keni az üzarendszer alkatrészeit.tehát a kétütemű olaj a lényeg.
én is adalékolom a gázolajat,és az utóbbi 2000km-en nem regenerált a dpf.így biztos,hogy nem kormol az olajtól jobban a kipuffba.tehát kilehet használni káros többletfüst nélkül a kenőképességét az olajnak a go rendszerben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37558 Dátum: 2015.07.21 kedd, 03:13:26 »

fontos,hogy szintetikus legyen,de a 2T is fontos,mert az ugye eleve képes elégni a hengerben,és mindazmellett keni az üzarendszer alkatrészeit.tehát a kétütemű olaj a lényeg.
én is adalékolom a gázolajat,és az utóbbi 2000km-en nem regenerált a dpf.így biztos,hogy nem kormol az olajtól jobban a kipuffba.tehát kilehet használni káros többletfüst nélkül a kenőképességét az olajnak a go rendszerben.

És azon belül mindegy hogy egy márkának melyik olaját valasztom?
Bocs, hogy értetlenkedem de át kell gondolni.
Naplózva
njozseflaszlo
Vendég
« Új hozzászólás #37559 Dátum: 2015.07.21 kedd, 08:41:51 »

Sziasztok!

Az normális jelenség, hogy váltásnál ha megy a klíma is, hirtelen lezuhan az alapjárat kb 500-ig és onnan ugrik vissza 750 re? Klíma nélkül normálisan működik.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37560 Dátum: 2015.07.21 kedd, 08:54:19 »

És azon belül mindegy hogy egy márkának melyik olaját valasztom?
Bocs, hogy értetlenkedem de át kell gondolni.

Én ezt használom:
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/meretoil_motorolaj/-REP%20203-1
Ha van Bárdi kedvezményed, akkor megkapod kétezer forint alatt.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37561 Dátum: 2015.07.21 kedd, 11:00:46 »

Én ezt használom:
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/meretoil_motorolaj/-REP%20203-1
Ha van Bárdi kedvezményed, akkor megkapod kétezer forint alatt.

Köszi
Naplózva
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #37562 Dátum: 2015.07.21 kedd, 12:26:01 »

Köszi

Én is ilyet használok. Bátran belevele Wink
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #37563 Dátum: 2015.07.21 kedd, 17:49:16 »

Sziasztok
Segítségetek szeretném kérni, A porlasztókat honnan kell számolni? Konkrétan a hármas henger porlasztó jobbról v. balról?   
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #37564 Dátum: 2015.07.21 kedd, 18:53:30 »

És azon belül mindegy hogy egy márkának melyik olaját valasztom?
Bocs, hogy értetlenkedem de át kell gondolni.


Végül is mindegy h, milyen olajat használsz csak az a lényeg h, 2T olaj legyen.
Ha jobbat akarsz a verdának, olyan olajat választasz aminek a Specifikációja:   FD jelölésű.
Ezt általában csak a szintetikus olajak tudják. És az sem mindegyik!
Ha jól emlékszem az FD jelölés annyit tesz h, kormozás nélkül tökéletesen ég el az olaj a hengerben..   integet2
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #37565 Dátum: 2015.07.21 kedd, 19:23:01 »

Sziasztok
Segítségetek szeretném kérni, A porlasztókat honnan kell számolni? Konkrétan a hármas henger porlasztó jobbról v. balról?   
Hengereket nézd 1-es a lánc felől...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37566 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 22:23:22 »

Srácok
Itt miért nem látom a 401z-t?
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Common_Rail_Injector_Types
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #37567 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 23:05:09 »

Üdv!

Ha a gépben 401Z-s csúcsok vannak (2.0 TDCi 130Le) akkor abba még belemegy az 501Z Huh?
Naplózva
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37568 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 23:11:25 »

Üdv!

Ha a gépben 401Z-s csúcsok vannak (2.0 TDCi 130Le) akkor abba még belemegy az 501Z Huh?
Lehet hogy belemegy, de nem bele való! szomoru1 Nagyon sokan mondták már, hogy belemegy a többi fajta is, sőt még működik is vele, de nem hiába más a tipusszáma. Szeretnék bele, 401z találni, ha nincs akkor felújítás.
Csak érdekel, hogy miért nincs benne a táblázatban az én kódom?!
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37569 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 23:12:27 »


Végül is mindegy h, milyen olajat használsz csak az a lényeg h, 2T olaj legyen.
Ha jobbat akarsz a verdának, olyan olajat választasz aminek a Specifikációja:   FD jelölésű.
Ezt általában csak a szintetikus olajak tudják. És az sem mindegyik!
Ha jól emlékszem az FD jelölés annyit tesz h, kormozás nélkül tökéletesen ég el az olaj a hengerben..   integet2


Inkább maradék hamu nélkül, de a lényeg ugyanaz: nyomtalanul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #37570 Dátum: 2015.07.24 péntek, 12:59:52 »

fontos,hogy szintetikus legyen,de a 2T is fontos,mert az ugye eleve képes elégni a hengerben,és mindazmellett keni az üzarendszer alkatrészeit.tehát a kétütemű olaj a lényeg.
én is adalékolom a gázolajat,és az utóbbi 2000km-en nem regenerált a dpf.így biztos,hogy nem kormol az olajtól jobban a kipuffba.tehát kilehet használni káros többletfüst nélkül a kenőképességét az olajnak a go rendszerben.
Hali!Milyen mennyiségben kevered a go-hoz?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37571 Dátum: 2015.07.24 péntek, 16:01:14 »

Hali!Milyen mennyiségben kevered a go-hoz?

Én pl 1 dl-t öntök egy tank go-hoz. (Én a Husquarna olajat használom)
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37572 Dátum: 2015.07.24 péntek, 21:10:17 »

Sziasztok!

Ma egy érdekes dolog történt.
Úgy járok, hogy világít a motor lámpa a műszerfalon az EGR dugózás miatt. Ma kellett egy kicsit jobban nyomnom neki mert kifordultam valaki elé. 1-2-3 ban gyorsult rendesen bár volt füst mögöttem (ilyen tempónál nem szokott).
Már éppen löktem volna a negyediket amikor hirtelen elment az erő az autóból, malacfarok elkezdett villogni.
Gondolom berakta magát szervíz módba. Egy kicsit csörgős hangja lett az autónak.
Szép lassan elmentem hazáig (3km) és járó motornál kiolvastam a hibakódot.
Csak az EGR hibakódja volt benne ami ugyebár már eleve benne volt.
Töröltem a hibát, rögtön megváltozott a hangja és minden rendbe jött.

Na ez mi a franc lehetett?  Az EGR miatt berakja szervíz módba?  Huh?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #37573 Dátum: 2015.07.25 szombat, 07:06:23 »

Tegnap Szolnokon jártam és odafele a 4-esen egy elég rémisztő szituba kerültem!
Sok kamion tötyögös személyautó mögött tetvészkedtem már hosszú kilóméter óta és már meguntam!

Belekezdtem egy előzésbe és mivel sűrű volt a szembe forgalom is keményen oda-oda kellett lépni, (amit a Mondeo eddig mindig tolerált sőt, talán mintha még élvezte is volna.)
de már a előzendő sor középen jártam, amikor elfogyott az erő, vészüzem, utána egyből csak alapjárat gázpedálra nem reagált!
Szerencsére bőven befértem, mert volt akkora lenduletem, hogy a bolgár kamion elé beférjek, de szégyenszemre elakadásjelző használatával kellett félreállnom egy olyan szakaszán a főútnak, ahol megállni tilos tábla meg halálfejek jelezték, hogy felejtsem el az itt parkolgatását az autónak, ráadásul fel kellett tartanom a megelőzött sort, amíg meg tudok állni, de szerencsémre egy keskeny földutas bekötőút előtt meg tudtam állni, hogy biztonságban ott túléljem az elkövetkező ki tudja mennyi időt. Mikor megálltam azutpatka mellett nem kellett leállítanom a gépet, mert ezt megtette magától.
Na gondoltam ennyi volt az utazásnak...
Próba szerencse alapon beindítottam és mitha mi se történt volna indultam tovább.

Kiolvastam a kódokat, íme:
P1211, P0251 egy sorba egy sorba írva
B1676
 Az akksi az töltést igényel, azt tudom ez az egyik kód. (Ma fel is töltöm)

Na, ez történt Péntek délután...
Megnéztem, hogy mi a másik, de már elfelejtettem. Holnap talán lesz időm nézegetni...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37574 Dátum: 2015.07.25 szombat, 08:28:56 »

Hali!Milyen mennyiségben kevered a go-hoz?

1 tankhoz 2dl Repsol olajat teszek.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37575 Dátum: 2015.07.25 szombat, 09:32:18 »

Tegnap Szolnokon jártam és odafele a 4-esen egy elég rémisztő szituba kerültem!
Sok kamion tötyögös személyautó mögött tetvészkedtem már hosszú kilóméter óta és már meguntam!

Belekezdtem egy előzésbe és mivel sűrű volt a szembe forgalom is keményen oda-oda kellett lépni, (amit a Mondeo eddig mindig tolerált sőt, talán mintha még élvezte is volna.)
de már a előzendő sor középen jártam, amikor elfogyott az erő, vészüzem, utána egyből csak alapjárat gázpedálra nem reagált!
Szerencsére bőven befértem, mert volt akkora lenduletem, hogy a bolgár kamion elé beférjek, de szégyenszemre elakadásjelző használatával kellett félreállnom egy olyan szakaszán a főútnak, ahol megállni tilos tábla meg halálfejek jelezték, hogy felejtsem el az itt parkolgatását az autónak, ráadásul fel kellett tartanom a megelőzött sort, amíg meg tudok állni, de szerencsémre egy keskeny földutas bekötőút előtt meg tudtam állni, hogy biztonságban ott túléljem az elkövetkező ki tudja mennyi időt. Mikor megálltam azutpatka mellett nem kellett leállítanom a gépet, mert ezt megtette magától.
Na gondoltam ennyi volt az utazásnak...
Próba szerencse alapon beindítottam és mitha mi se történt volna indultam tovább.

Kiolvastam a kódokat, íme:
P1211, P0251 egy sorba egy sorba írva
B1676
 Az akksi az töltést igényel, azt tudom ez az egyik kód. (Ma fel is töltöm)

Na, ez történt Péntek délután...
Megnéztem, hogy mi a másik, de már elfelejtettem. Holnap talán lesz időm nézegetni...
üzemanyagrendszeri probléma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37576 Dátum: 2015.07.25 szombat, 09:33:27 »

Hali!Milyen mennyiségben kevered a go-hoz?
van egy 375ml-es adalékos flaksim,azzal teszek a 70literbe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37577 Dátum: 2015.07.25 szombat, 09:35:17 »

Sziasztok!

Ma egy érdekes dolog történt.
Úgy járok, hogy világít a motor lámpa a műszerfalon az EGR dugózás miatt. Ma kellett egy kicsit jobban nyomnom neki mert kifordultam valaki elé. 1-2-3 ban gyorsult rendesen bár volt füst mögöttem (ilyen tempónál nem szokott).
Már éppen löktem volna a negyediket amikor hirtelen elment az erő az autóból, malacfarok elkezdett villogni.
Gondolom berakta magát szervíz módba. Egy kicsit csörgős hangja lett az autónak.
Szép lassan elmentem hazáig (3km) és járó motornál kiolvastam a hibakódot.
Csak az EGR hibakódja volt benne ami ugyebár már eleve benne volt.
Töröltem a hibát, rögtön megváltozott a hangja és minden rendbe jött.

Na ez mi a franc lehetett?  Az EGR miatt berakja szervíz módba?  Huh?
nem hiszem,hogy az egr okozta volna.hacsak nem érzékelős,és a szenzor jele hiányozhatott teljesen......de akkor sem.
egyszer sem vetted le a gyújtást?mivel diagoltad?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37578 Dátum: 2015.07.25 szombat, 11:54:59 »

nem hiszem,hogy az egr okozta volna.hacsak nem érzékelős,és a szenzor jele hiányozhatott teljesen......de akkor sem.
egyszer sem vetted le a gyújtást?mivel diagoltad?

Nem, úgy ahogy volt villogó malacfarokkal hazavánszorogtam, rádugtam az ELM-et, csak az EGR hiba volt benne, töröltem (még mindíg járt a motor) és hallani lehetett, hogy megváltozott a motorhang.  

Androidos telefonon Torque pro progival néztem és töröltem a hibakódot.

Azóta jó minden. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.25 szombat, 12:00:33 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37579 Dátum: 2015.07.25 szombat, 12:19:08 »

Sziasztok!

Hamarosan olajat kell cserélnem a gépben. Nézegettem a gyári ford olajokat (ford formula F 5W-30).

Mindenhol azt írják, hogy az olajnak a teljesítményszintje: ACEA: A1/B1  ami nagyon gagyi. Ilyen olajat nem szívesen öntenék bele.

Ez elírás lehet? Vagy tényleg ilyen minőségű a gyári olaj?  Huh?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #37580 Dátum: 2015.07.25 szombat, 12:20:42 »

Sziasztok!

Hamarosan olajat kell cserélnem a gépben. Nézegettem a gyári ford olajokat (ford formula F 5W-30).

Mindenhol azt írják, hogy az olajnak a teljesítményszintje: ACEA: A1/B1  ami nagyon gagyi. Ilyen olajat nem szívesen öntenék bele.

Ez elírás lehet? Vagy tényleg ilyen minőségű a gyári olaj?  Huh?
A5/B5 és pont olyan kell bele.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37581 Dátum: 2015.07.25 szombat, 12:34:15 »

Sziasztok!

Hamarosan olajat kell cserélnem a gépben. Nézegettem a gyári ford olajokat (ford formula F 5W-30).

Mindenhol azt írják, hogy az olajnak a teljesítményszintje: ACEA: A1/B1  ami nagyon gagyi. Ilyen olajat nem szívesen öntenék bele.

Ez elírás lehet? Vagy tényleg ilyen minőségű a gyári olaj?  Huh?

Honnan vetted, hogy az A1/B1 nagyon gagyi?
A szám nem az olaj minőségét jelenti...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37582 Dátum: 2015.07.25 szombat, 16:57:50 »

Nem, úgy ahogy volt villogó malacfarokkal hazavánszorogtam, rádugtam az ELM-et, csak az EGR hiba volt benne, töröltem (még mindíg járt a motor) és hallani lehetett, hogy megváltozott a motorhang.  

Androidos telefonon Torque pro progival néztem és töröltem a hibakódot.

Azóta jó minden. eljen
akkor meg is van,hogy mi volt a baj.mármint a diaggal.töltsd le a Forscan-t és diagolj azzal: http://forscan.org/download/FORScanSetup2.2.5.beta.exe

És ne telón,hanem laptoppal-ha lehet.Biztos,hogy nem az egr okozta!!!!ezt a Torque benyelte neked.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37583 Dátum: 2015.07.26 vasárnap, 09:00:29 »

akkor meg is van,hogy mi volt a baj.mármint a diaggal.töltsd le a Forscan-t és diagolj azzal: http://forscan.org/download/FORScanSetup2.2.5.beta.exe

És ne telón,hanem laptoppal-ha lehet.Biztos,hogy nem az egr okozta!!!!ezt a Torque benyelte neked.

Csak a P0401 hibakód van benne.  Megnéztem forscan-el laptopon.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37584 Dátum: 2015.07.26 vasárnap, 10:41:56 »

Csak a P0401 hibakód van benne.  Megnéztem forscan-el laptopon.
mostmár igen.akkor diagold,amikor villog a malacfarok-természetesen a forscannel.nem az egr okozza,ez 100%.üzemanyagrendszer lesz az,vagy a turbó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37585 Dátum: 2015.07.26 vasárnap, 12:19:20 »

sziasztok segitseget kernek mitol nyomlya a fekete fustot ford mondeo mk3 2000 tdci motoral van alapjaraton nem fustol ha huzatom a motrot vagy sebeseget valtok vagy turazom a motrot elkezd nagyon fustolni feketet most csereltetem turbot rajta aszt montak nekem a szervizbe hogy a motorolajat felszivta a turbo es a katalizator megtelt olajal es atol fustol de asztmontak hogy kel jarni vele tobet es kitisztul a katalizator es nemfog fustolni a 2 es a 4 es porlaszto nem mukodik normalisan az auto megy jol meg minden de nemukodik normalisan a teszt kimutata szerintetek a porlaszto hibajabol fustol vagy a katalizatortol? elore is koszonom a valaszokot
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37586 Dátum: 2015.07.26 vasárnap, 13:03:24 »

mostmár igen.akkor diagold,amikor villog a malacfarok-természetesen a forscannel.nem az egr okozza,ez 100%.üzemanyagrendszer lesz az,vagy a turbó.

Ok. Megvárom a következő vészleállást aztán meglátjuk.

Viszont ma ránéztem az autóra az EGR környékén, hogy vákumcső + elektromos csati rendben van-e.
Ekkor látom, hogy az EGR szelep alatt minden olajpöttyös. Hirtelen arra gondoltam, hogy eldurrant a turbócső.
Jobban megvizsgálva azt vettem észre, hogy folyik lefelé az olaj a turbócsövön és a felső bilincs is csupa olaj volt.
Úgy néz ki, hogy a felső bilincsnél jött ki az olaj de meg volt húzva rendesen.
Levettem a turbócsövet, hogy megkeressem a lyukat. De nem találtam.
Letisztítottam mindent és visszatettem.

A kérdésem, hogy mennyi olaj lehet a csőben? Azt tudom, hogy a kartergáz miatt összegyűlik az olajpára és ettől lehet olajos, de mennyire?

A turbócső bilincseit mennyire kell meghúzni? (hány Nm)

Kell valami pasztát vagy akármilyen tömítőanyagot tenni összerakásnál? vagy szárazon összerakni és kész?

Ha a turbó elszáll és nyomja ki az olajat akkor füstölni kellene kékes fehéresen az autónak nem?

« Utoljára szerkesztve: 2015.07.26 vasárnap, 13:05:53 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37587 Dátum: 2015.07.26 vasárnap, 13:29:50 »

sziasztok segitseget kernek mitol nyomlya a fekete fustot ford mondeo mk3 2000 tdci motoral van alapjaraton nem fustol ha huzatom a motrot vagy sebeseget valtok vagy turazom a motrot elkezd nagyon fustolni feketet most csereltetem turbot rajta aszt montak nekem a szervizbe hogy a motorolajat felszivta a turbo es a katalizator megtelt olajal es atol fustol de asztmontak hogy kel jarni vele tobet es kitisztul a katalizator es nemfog fustolni a 2 es a 4 es porlaszto nem mukodik normalisan az auto megy jol meg minden de nemukodik normalisan a teszt kimutata szerintetek a porlaszto hibajabol fustol vagy a katalizatortol? elore is koszonom a valaszokot


Szia!

Füstölhet a porlasztócsúcsoktól de akkor már berakja magát szerviz módba, villogó malacfarok stb.

Füstölhet még a turbócső repedéstől és az EGR szelep hibájából is. Ezeket könnyen ki lehet küszöbölni.

A katalizátorban maradt olaj szerintem kékes-fehéres füsstel ég és gyorsan kimegy belőle.

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37588 Dátum: 2015.07.26 vasárnap, 13:44:26 »

szia 2 porlasztot felujitatam az 1 est es a 3 ast az mostis jol mukodik de amig rosz volt a a porlaszto az 1 es a 3 as akorsem jelzet semit a muszerfalon csak nem indult az auto es csak 2 henger rol mukodot de nem jot elo semi a muszerfalon a masik 2 porlasztot nem javitatam meg a 2 est es a 4 est a teszt minuszat mutat a 2 es es a 4 porlasztorol es tobb motorinat adagol mert elvitem a porlaszto javitoba es levete a porlasztorol ami nem mukodik es latszot hogy tobet adagol mint a tobbi a turbo most let kicserelve turbo cso minden kilet mosva szoval nem hinem hogy a egr el lene gond mert az auto tokeletesen megy csak fustol es nemis rangat vagy ijesmi a katalizator meg szerintemis feher vagy kekes fustot kelene adjon nem feketet de a szerelo aszt monta hogy atolis lehet a katalizatortolis vagy a porlaszto
Naplózva
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37589 Dátum: 2015.07.26 vasárnap, 13:52:14 »

a muszerfalon a toltest jelezki csak valami nincs rendbe a toltesel aszt montak a tolto relet kel cserelni hetfon kicserelem a rellet ja es a pilanatnyi fogyasztasom aszt irja 10 es 12 litert fogyaszt 100 km be de az visza esik aszt monta a szerelo nemtudom visza fog e esni
Naplózva
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37590 Dátum: 2015.07.26 vasárnap, 16:19:58 »

akos nekem pont ugyanigy csinalt ahogy teirtad amikor a turbo tengely eltort kihuzatam  1  2   3 negyedikbe akartam teni es nem volt ero nagy feher fust es eltort a turbo tengely
Naplózva
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #37591 Dátum: 2015.07.28 kedd, 16:38:25 »

Szerelőt keresek ! Sos Láncot és kerékcsapágyat , vagy féltengelycsuklót kell cserélni.
    Nagyon nagyon sürgős....
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #37592 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 07:15:05 »

Szerelőt keresek ! Sos Láncot és kerékcsapágyat , vagy féltengelycsuklót kell cserélni.
    Nagyon nagyon sürgős....
 

Megoldódott!
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #37593 Dátum: 2015.07.31 péntek, 09:26:33 »

Sziasztok!!

Már pár hete nem hallottatok felőlem  Wink Wink
Ismét megjöttem Sad

Ma reggel mentem az autóval, és minden előzmény nélkül leállt...majd a kormnyzár is beállt...még jó, hogy egyenesben tette 30-as tempónál!
Semmi előjele nem volt, előtte 2 perccel még előztem, húzott ahogy kell, nem füstölt, semmi jele nem volt. Fordulat jó volt. Előtte semmi malacfarok nem volt!
Majd megálltam ( mivel megállt maga), újraindítottam, és jó volt!

Kérdésem az lenne hogy merre keressem a hibát?
Jeladókat olvastam, hogy lehetséges ok...szerintetek??
Illetve milyen kell bele? 2 darab van? vagy melyik jeladót kellene megnéznem, tisztítani?
Koszos EGR szelep okozhat ilyen hibát?
Magyarul merre induljak?

Köszönöm segítségetek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37594 Dátum: 2015.07.31 péntek, 09:58:09 »

Sziasztok!!

Már pár hete nem hallottatok felőlem  Wink Wink
Ismét megjöttem Sad

Ma reggel mentem az autóval, és minden előzmény nélkül leállt...majd a kormnyzár is beállt...még jó, hogy egyenesben tette 30-as tempónál!
Semmi előjele nem volt, előtte 2 perccel még előztem, húzott ahogy kell, nem füstölt, semmi jele nem volt. Fordulat jó volt. Előtte semmi malacfarok nem volt!
Majd megálltam ( mivel megállt maga), újraindítottam, és jó volt!

Kérdésem az lenne hogy merre keressem a hibát?
Jeladókat olvastam, hogy lehetséges ok...szerintetek??
Illetve milyen kell bele? 2 darab van? vagy melyik jeladót kellene megnéznem, tisztítani?
Koszos EGR szelep okozhat ilyen hibát?
Magyarul merre induljak?

Köszönöm segítségetek!
cmp, a szívósor alatt van a hengerfejben.nem lehettisztítani,cserélni kell.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #37595 Dátum: 2015.07.31 péntek, 10:27:34 »

Sziasztok!!

Már pár hete nem hallottatok felőlem  Wink Wink
Ismét megjöttem Sad

Ma reggel mentem az autóval, és minden előzmény nélkül leállt...majd a kormnyzár is beállt...még jó, hogy egyenesben tette 30-as tempónál!
Semmi előjele nem volt, előtte 2 perccel még előztem, húzott ahogy kell, nem füstölt, semmi jele nem volt. Fordulat jó volt. Előtte semmi malacfarok nem volt!
Majd megálltam ( mivel megállt maga), újraindítottam, és jó volt!

Kérdésem az lenne hogy merre keressem a hibát?
Jeladókat olvastam, hogy lehetséges ok...szerintetek??
Illetve milyen kell bele? 2 darab van? vagy melyik jeladót kellene megnéznem, tisztítani?
Koszos EGR szelep okozhat ilyen hibát?
Magyarul merre induljak?

Köszönöm segítségetek!
Ha a kormányzár is beállt, az nem azért volt, mert a gyújtáskapcsolóból kifordult a kulcs? Mert attól le is áll Cheesy Ha vészleállás volt, kell lennie hibakódnak. Ha nincs, akkor normál leállás volt.
(én is rúgtam már meg térdel kulcsot gyújtáskapcsolóban úgy, hogy visszafordult 0-ba, amitől leállt a gép Cheesy  falbav )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37596 Dátum: 2015.07.31 péntek, 18:21:58 »

sziasztok segitseget kernek toletek mien olajat rakjak  ford mondeo mk3 2002 kiadasu 1998 diesel 96 kw os motor es a motor mos lesz ujba gyuruzve es felujitot turbo szeritetek mejik a legjobb olaj bele?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #37597 Dátum: 2015.07.31 péntek, 20:23:39 »

sziasztok segitseget kernek toletek mien olajat rakjak  ford mondeo mk3 2002 kiadasu 1998 diesel 96 kw os motor es a motor mos lesz ujba gyuruzve es felujitot turbo szeritetek mejik a legjobb olaj bele?

Ford formula F 5W-30
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37598 Dátum: 2015.07.31 péntek, 20:50:17 »

enis ara gondoltam de tul hignak gondolom es utana olvastam es aszt irtak hogy nemjo a ford olaj inkab a castrol olajat ajanlota a szerelo vagy a aral 10w40 est
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #37599 Dátum: 2015.07.31 péntek, 20:56:10 »

enis ara gondoltam de tul hignak gondolom es utana olvastam es aszt irtak hogy nemjo a ford olaj inkab a castrol olajat ajanlota a szerelo vagy a aral 10w40 est
Nem is olyan rég írtam, hogy az max. láncfűrész lánckenésre való (10W-40) a Te autódba 5W-30-as olaj kell és abból is az amelynek 100 fokon 10 alatt van kevéssel a viszkozitása...na pont ilyen a gyári 5w-30.
Ja és a gyári is castrol... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.31 péntek, 20:58:55 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 745 746 747 748 749 750 751 [752] 753 754 755 756 757 758 759 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.