Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:15:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
745
746
747
748
749
750
751
[
752
]
753
754
755
756
757
758
759
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14661340 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37550 Dátum:
2015.07.14 kedd, 19:20:11 »
Idézetet írta: manoska - 2015.07.14 kedd, 18:59:11
Légyszives segitsetek,hogy kihez érdemes vinni pórlasztóbevizsgálás, szükség esetén porlasztó felújitás ügyben az autót? Olyan kéne aki kompletten megcsinálja szétszedés-bevizsgálás-összerakás. Köszönöm ha adtok tanácsot!! ÜDV
Másik fórumon már kaptad is a választ kispusi-tól,de bemásolom neked. filepdiesel.hu
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
manoska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37551 Dátum:
2015.07.14 kedd, 20:12:30 »
Idézetet írta: laza - 2015.07.14 kedd, 19:20:11
Másik fórumon már kaptad is a választ kispusi-tól,de bemásolom neked. filepdiesel.hu
Köszönöm neked is ,keresem Filepéket. Üdv
Naplózva
monyi85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37552 Dátum:
2015.07.14 kedd, 21:16:32 »
Sziasztok!
Sokan beszéltek erről a filep dízel nevű műhelyről de gondolom sokan a Pesti telepre gondolnak(ha nem akkor bocsi)...de engem az érdekelne, hogy a Székesfehérvári műhely milyen?Mert az oldalukon láttam, hogy két telep üzemel és ha valaha adódna gond akkor utóbbi közelebb lenne nekem.Szóval ha valaki járt ott ossza meg velem mit tapasztalt.Ugyan olyan jól felszerelt és el tudnak végezni mindent...stb?Köszönöm!
Üdv!
Naplózva
MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
manoska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37553 Dátum:
2015.07.14 kedd, 21:20:49 »
Idézetet írta: monyi85 - 2015.07.14 kedd, 21:16:32
Sziasztok!
Sokan beszéltek erről a filep dízel nevű műhelyről de gondolom sokan a Pesti telepre gondolnak(ha nem akkor bocsi)...de engem az érdekelne, hogy a Székesfehérvári műhely milyen?Mert az oldalukon láttam, hogy két telep üzemel és ha valaha adódna gond akkor utóbbi közelebb lenne nekem.Szóval ha valaki járt ott ossza meg velem mit tapasztalt.Ugyan olyan jól felszerelt és el tudnak végezni mindent...stb?Köszönöm!
Üdv!
Szia Fehérvári vagyok,egyszer kerestem öket telefonon/Fehérvári telephely/ ,ember mondja ,hogy szereljem ki a porlasztokat és vigyem öket be aztán megnézik ! Elköszöntem tölük ! Legyen hozzájuk szerencséd!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37554 Dátum:
2015.07.16 csütörtök, 20:49:05 »
Idézetet írta: monyi85 - 2015.07.14 kedd, 21:16:32
Sziasztok!
Sokan beszéltek erről a filep dízel nevű műhelyről de gondolom sokan a Pesti telepre gondolnak(ha nem akkor bocsi)...de engem az érdekelne, hogy a Székesfehérvári műhely milyen?Mert az oldalukon láttam, hogy két telep üzemel és ha valaha adódna gond akkor utóbbi közelebb lenne nekem.Szóval ha valaki járt ott ossza meg velem mit tapasztalt.Ugyan olyan jól felszerelt és el tudnak végezni mindent...stb?Köszönöm!
Üdv!
na agyalj ilyeneken, mert bevonzod a problémát
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37555 Dátum:
2015.07.16 csütörtök, 21:51:51 »
Idézetet írta: monyi85 - 2015.07.14 kedd, 21:16:32
Sziasztok!
Sokan beszéltek erről a filep dízel nevű műhelyről de gondolom sokan a Pesti telepre gondolnak(ha nem akkor bocsi)...de engem az érdekelne, hogy a Székesfehérvári műhely milyen?Mert az oldalukon láttam, hogy két telep üzemel és ha valaha adódna gond akkor utóbbi közelebb lenne nekem.Szóval ha valaki járt ott ossza meg velem mit tapasztalt.Ugyan olyan jól felszerelt és el tudnak végezni mindent...stb?Köszönöm!
Üdv!
Szia nekem 4 éve ott csinálták meg ,Győrből vittem oda az autót 4 db csere , azóta hiba mentes,ja és kérés nélkül számla + gari,
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37556 Dátum:
2015.07.20 hétfő, 21:21:42 »
Sziasztok!
A 2T szintetikus olajra visszatérve az ÖMW olajokról valami vélemény, vagy teljesen mindegy mit teszek a gázolajba csak szintetikus legyen.
Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37557 Dátum:
2015.07.20 hétfő, 21:26:50 »
Idézetet írta: zooli74 - 2015.07.20 hétfő, 21:21:42
Sziasztok!
A 2T szintetikus olajra visszatérve az ÖMW olajokról valami vélemény, vagy teljesen mindegy mit teszek a gázolajba csak szintetikus legyen.
Köszönöm!
fontos,hogy szintetikus legyen,de a 2T is fontos,mert az ugye eleve képes elégni a hengerben,és mindazmellett keni az üzarendszer alkatrészeit.tehát a kétütemű olaj a lényeg.
én is adalékolom a gázolajat,és az utóbbi 2000km-en nem regenerált a dpf.így biztos,hogy nem kormol az olajtól jobban a kipuffba.tehát kilehet használni káros többletfüst nélkül a kenőképességét az olajnak a go rendszerben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37558 Dátum:
2015.07.21 kedd, 03:13:26 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.20 hétfő, 21:26:50
fontos,hogy szintetikus legyen,de a 2T is fontos,mert az ugye eleve képes elégni a hengerben,és mindazmellett keni az üzarendszer alkatrészeit.tehát a kétütemű olaj a lényeg.
én is adalékolom a gázolajat,és az utóbbi 2000km-en nem regenerált a dpf.így biztos,hogy nem kormol az olajtól jobban a kipuffba.tehát kilehet használni káros többletfüst nélkül a kenőképességét az olajnak a go rendszerben.
És azon belül mindegy hogy egy márkának melyik olaját valasztom?
Bocs, hogy értetlenkedem de át kell gondolni.
Naplózva
njozseflaszlo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37559 Dátum:
2015.07.21 kedd, 08:41:51 »
Sziasztok!
Az normális jelenség, hogy váltásnál ha megy a klíma is, hirtelen lezuhan az alapjárat kb 500-ig és onnan ugrik vissza 750 re? Klíma nélkül normálisan működik.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37560 Dátum:
2015.07.21 kedd, 08:54:19 »
Idézetet írta: zooli74 - 2015.07.21 kedd, 03:13:26
És azon belül mindegy hogy egy márkának melyik olaját valasztom?
Bocs, hogy értetlenkedem de át kell gondolni.
Én ezt használom:
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/meretoil_motorolaj/-REP%20203-1
Ha van Bárdi kedvezményed, akkor megkapod kétezer forint alatt.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37561 Dátum:
2015.07.21 kedd, 11:00:46 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2015.07.21 kedd, 08:54:19
Én ezt használom:
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/meretoil_motorolaj/-REP%20203-1
Ha van Bárdi kedvezményed, akkor megkapod kétezer forint alatt.
Köszi
Naplózva
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37562 Dátum:
2015.07.21 kedd, 12:26:01 »
Idézetet írta: zooli74 - 2015.07.21 kedd, 11:00:46
Köszi
Én is ilyet használok. Bátran belevele
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37563 Dátum:
2015.07.21 kedd, 17:49:16 »
Sziasztok
Segítségetek szeretném kérni, A porlasztókat honnan kell számolni? Konkrétan a hármas henger porlasztó jobbról v. balról?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37564 Dátum:
2015.07.21 kedd, 18:53:30 »
Idézetet írta: zooli74 - 2015.07.21 kedd, 03:13:26
És azon belül mindegy hogy egy márkának melyik olaját valasztom?
Bocs, hogy értetlenkedem de át kell gondolni.
Végül is mindegy h, milyen olajat használsz csak az a lényeg h, 2T olaj legyen.
Ha jobbat akarsz a verdának, olyan olajat választasz aminek a Specifikációja: FD jelölésű.
Ezt általában csak a szintetikus olajak tudják. És az sem mindegyik!
Ha jól emlékszem az FD jelölés annyit tesz h, kormozás nélkül tökéletesen ég el az olaj a hengerben..
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37565 Dátum:
2015.07.21 kedd, 19:23:01 »
Idézetet írta: kismio - 2015.07.21 kedd, 17:49:16
Sziasztok
Segítségetek szeretném kérni, A porlasztókat honnan kell számolni? Konkrétan a hármas henger porlasztó jobbról v. balról?
Hengereket nézd 1-es a lánc felől...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37566 Dátum:
2015.07.23 csütörtök, 22:23:22 »
Srácok
Itt miért nem látom a 401z-t?
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Common_Rail_Injector_Types
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37567 Dátum:
2015.07.23 csütörtök, 23:05:09 »
Üdv!
Ha a gépben 401Z-s csúcsok vannak (2.0 TDCi 130Le) akkor abba még belemegy az 501Z
Naplózva
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37568 Dátum:
2015.07.23 csütörtök, 23:11:25 »
Idézetet írta: Taki - 2015.07.23 csütörtök, 23:05:09
Üdv!
Ha a gépben 401Z-s csúcsok vannak (2.0 TDCi 130Le) akkor abba még belemegy az 501Z
Lehet hogy belemegy, de nem bele való!
Nagyon sokan mondták már, hogy belemegy a többi fajta is, sőt még működik is vele, de nem hiába más a tipusszáma. Szeretnék bele, 401z találni, ha nincs akkor felújítás.
Csak érdekel, hogy miért nincs benne a táblázatban az én kódom?!
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37569 Dátum:
2015.07.23 csütörtök, 23:12:27 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.07.21 kedd, 18:53:30
Végül is mindegy h, milyen olajat használsz csak az a lényeg h, 2T olaj legyen.
Ha jobbat akarsz a verdának, olyan olajat választasz aminek a Specifikációja: FD jelölésű.
Ezt általában csak a szintetikus olajak tudják. És az sem mindegyik!
Ha jól emlékszem az FD jelölés annyit tesz h, kormozás nélkül tökéletesen ég el az olaj a hengerben..
Inkább maradék hamu nélkül, de a lényeg ugyanaz: nyomtalanul.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37570 Dátum:
2015.07.24 péntek, 12:59:52 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.20 hétfő, 21:26:50
fontos,hogy szintetikus legyen,de a 2T is fontos,mert az ugye eleve képes elégni a hengerben,és mindazmellett keni az üzarendszer alkatrészeit.tehát a kétütemű olaj a lényeg.
én is adalékolom a gázolajat,és az utóbbi 2000km-en nem regenerált a dpf.így biztos,hogy nem kormol az olajtól jobban a kipuffba.tehát kilehet használni káros többletfüst nélkül a kenőképességét az olajnak a go rendszerben.
Hali!Milyen mennyiségben kevered a go-hoz?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37571 Dátum:
2015.07.24 péntek, 16:01:14 »
Idézetet írta: Döme - 2015.07.24 péntek, 12:59:52
Hali!Milyen mennyiségben kevered a go-hoz?
Én pl 1 dl-t öntök egy tank go-hoz. (Én a Husquarna olajat használom)
Naplózva
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37572 Dátum:
2015.07.24 péntek, 21:10:17 »
Sziasztok!
Ma egy érdekes dolog történt.
Úgy járok, hogy világít a motor lámpa a műszerfalon az EGR dugózás miatt. Ma kellett egy kicsit jobban nyomnom neki mert kifordultam valaki elé. 1-2-3 ban gyorsult rendesen bár volt füst mögöttem (ilyen tempónál nem szokott).
Már éppen löktem volna a negyediket amikor hirtelen elment az erő az autóból, malacfarok elkezdett villogni.
Gondolom berakta magát szervíz módba. Egy kicsit csörgős hangja lett az autónak.
Szép lassan elmentem hazáig (3km) és járó motornál kiolvastam a hibakódot.
Csak az EGR hibakódja volt benne ami ugyebár már eleve benne volt.
Töröltem a hibát, rögtön megváltozott a hangja és minden rendbe jött.
Na ez mi a franc lehetett? Az EGR miatt berakja szervíz módba?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37573 Dátum:
2015.07.25 szombat, 07:06:23 »
Tegnap Szolnokon jártam és odafele a 4-esen egy elég rémisztő szituba kerültem!
Sok kamion tötyögös személyautó mögött tetvészkedtem már hosszú kilóméter óta és már meguntam!
Belekezdtem egy előzésbe és mivel sűrű volt a szembe forgalom is keményen oda-oda kellett lépni, (amit a Mondeo eddig mindig tolerált sőt, talán mintha még élvezte is volna.)
de már a előzendő sor középen jártam, amikor elfogyott az erő, vészüzem, utána egyből csak alapjárat gázpedálra nem reagált!
Szerencsére bőven befértem, mert volt akkora lenduletem, hogy a bolgár kamion elé beférjek, de szégyenszemre elakadásjelző használatával kellett félreállnom egy olyan szakaszán a főútnak, ahol megállni tilos tábla meg halálfejek jelezték, hogy felejtsem el az itt parkolgatását az autónak, ráadásul fel kellett tartanom a megelőzött sort, amíg meg tudok állni, de szerencsémre egy keskeny földutas bekötőút előtt meg tudtam állni, hogy biztonságban ott túléljem az elkövetkező ki tudja mennyi időt. Mikor megálltam azutpatka mellett nem kellett leállítanom a gépet, mert ezt megtette magától.
Na gondoltam ennyi volt az utazásnak...
Próba szerencse alapon beindítottam és mitha mi se történt volna indultam tovább.
Kiolvastam a kódokat, íme:
P1211, P0251 egy sorba egy sorba írva
B1676
Az akksi az töltést igényel, azt tudom ez az egyik kód. (Ma fel is töltöm)
Na, ez történt Péntek délután...
Megnéztem, hogy mi a másik, de már elfelejtettem. Holnap talán lesz időm nézegetni...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37574 Dátum:
2015.07.25 szombat, 08:28:56 »
Idézetet írta: Döme - 2015.07.24 péntek, 12:59:52
Hali!Milyen mennyiségben kevered a go-hoz?
1 tankhoz 2dl Repsol olajat teszek.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37575 Dátum:
2015.07.25 szombat, 09:32:18 »
Idézetet írta: Koniman - 2015.07.25 szombat, 07:06:23
Tegnap Szolnokon jártam és odafele a 4-esen egy elég rémisztő szituba kerültem!
Sok kamion tötyögös személyautó mögött tetvészkedtem már hosszú kilóméter óta és már meguntam!
Belekezdtem egy előzésbe és mivel sűrű volt a szembe forgalom is keményen oda-oda kellett lépni, (amit a Mondeo eddig mindig tolerált sőt, talán mintha még élvezte is volna.)
de már a előzendő sor középen jártam, amikor elfogyott az erő, vészüzem, utána egyből csak alapjárat gázpedálra nem reagált!
Szerencsére bőven befértem, mert volt akkora lenduletem, hogy a bolgár kamion elé beférjek, de szégyenszemre elakadásjelző használatával kellett félreállnom egy olyan szakaszán a főútnak, ahol megállni tilos tábla meg halálfejek jelezték, hogy felejtsem el az itt parkolgatását az autónak, ráadásul fel kellett tartanom a megelőzött sort, amíg meg tudok állni, de szerencsémre egy keskeny földutas bekötőút előtt meg tudtam állni, hogy biztonságban ott túléljem az elkövetkező ki tudja mennyi időt. Mikor megálltam azutpatka mellett nem kellett leállítanom a gépet, mert ezt megtette magától.
Na gondoltam ennyi volt az utazásnak...
Próba szerencse alapon beindítottam és mitha mi se történt volna indultam tovább.
Kiolvastam a kódokat, íme:
P1211, P0251 egy sorba egy sorba írva
B1676
Az akksi az töltést igényel, azt tudom ez az egyik kód. (Ma fel is töltöm)
Na, ez történt Péntek délután...
Megnéztem, hogy mi a másik, de már elfelejtettem. Holnap talán lesz időm nézegetni...
üzemanyagrendszeri probléma.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37576 Dátum:
2015.07.25 szombat, 09:33:27 »
Idézetet írta: Döme - 2015.07.24 péntek, 12:59:52
Hali!Milyen mennyiségben kevered a go-hoz?
van egy 375ml-es adalékos flaksim,azzal teszek a 70literbe
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37577 Dátum:
2015.07.25 szombat, 09:35:17 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.07.24 péntek, 21:10:17
Sziasztok!
Ma egy érdekes dolog történt.
Úgy járok, hogy világít a motor lámpa a műszerfalon az EGR dugózás miatt. Ma kellett egy kicsit jobban nyomnom neki mert kifordultam valaki elé. 1-2-3 ban gyorsult rendesen bár volt füst mögöttem (ilyen tempónál nem szokott).
Már éppen löktem volna a negyediket amikor hirtelen elment az erő az autóból, malacfarok elkezdett villogni.
Gondolom berakta magát szervíz módba. Egy kicsit csörgős hangja lett az autónak.
Szép lassan elmentem hazáig (3km) és járó motornál kiolvastam a hibakódot.
Csak az EGR hibakódja volt benne ami ugyebár már eleve benne volt.
Töröltem a hibát, rögtön megváltozott a hangja és minden rendbe jött.
Na ez mi a franc lehetett? Az EGR miatt berakja szervíz módba?
nem hiszem,hogy az egr okozta volna.hacsak nem érzékelős,és a szenzor jele hiányozhatott teljesen......de akkor sem.
egyszer sem vetted le a gyújtást?mivel diagoltad?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37578 Dátum:
2015.07.25 szombat, 11:54:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.25 szombat, 09:35:17
nem hiszem,hogy az egr okozta volna.hacsak nem érzékelős,és a szenzor jele hiányozhatott teljesen......de akkor sem.
egyszer sem vetted le a gyújtást?mivel diagoltad?
Nem, úgy ahogy volt villogó malacfarokkal hazavánszorogtam, rádugtam az ELM-et, csak az EGR hiba volt benne, töröltem (még mindíg járt a motor) és hallani lehetett, hogy megváltozott a motorhang.
Androidos telefonon Torque pro progival néztem és töröltem a hibakódot.
Azóta jó minden.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.07.25 szombat, 12:00:33 írta szoszo
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37579 Dátum:
2015.07.25 szombat, 12:19:08 »
Sziasztok!
Hamarosan olajat kell cserélnem a gépben. Nézegettem a gyári ford olajokat (ford formula F 5W-30).
Mindenhol azt írják, hogy az olajnak a teljesítményszintje: ACEA: A1/B1 ami nagyon gagyi. Ilyen olajat nem szívesen öntenék bele.
Ez elírás lehet? Vagy tényleg ilyen minőségű a gyári olaj?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37580 Dátum:
2015.07.25 szombat, 12:20:42 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.07.25 szombat, 12:19:08
Sziasztok!
Hamarosan olajat kell cserélnem a gépben. Nézegettem a gyári ford olajokat (ford formula F 5W-30).
Mindenhol azt írják, hogy az olajnak a teljesítményszintje: ACEA: A1/B1 ami nagyon gagyi. Ilyen olajat nem szívesen öntenék bele.
Ez elírás lehet? Vagy tényleg ilyen minőségű a gyári olaj?
A5/B5 és pont olyan kell bele.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37581 Dátum:
2015.07.25 szombat, 12:34:15 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.07.25 szombat, 12:19:08
Sziasztok!
Hamarosan olajat kell cserélnem a gépben. Nézegettem a gyári ford olajokat (ford formula F 5W-30).
Mindenhol azt írják, hogy az olajnak a teljesítményszintje: ACEA: A1/B1 ami nagyon gagyi. Ilyen olajat nem szívesen öntenék bele.
Ez elírás lehet? Vagy tényleg ilyen minőségű a gyári olaj?
Honnan vetted, hogy az A1/B1 nagyon gagyi?
A szám nem az olaj minőségét jelenti...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37582 Dátum:
2015.07.25 szombat, 16:57:50 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.07.25 szombat, 11:54:59
Nem, úgy ahogy volt villogó malacfarokkal hazavánszorogtam, rádugtam az ELM-et, csak az EGR hiba volt benne, töröltem (még mindíg járt a motor) és hallani lehetett, hogy megváltozott a motorhang.
Androidos telefonon Torque pro progival néztem és töröltem a hibakódot.
Azóta jó minden.
akkor meg is van,hogy mi volt a baj.mármint a diaggal.töltsd le a Forscan-t és diagolj azzal:
http://forscan.org/download/FORScanSetup2.2.5.beta.exe
És ne telón,hanem laptoppal-ha lehet.Biztos,hogy nem az egr okozta!!!!ezt a Torque benyelte neked.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37583 Dátum:
2015.07.26 vasárnap, 09:00:29 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.25 szombat, 16:57:50
akkor meg is van,hogy mi volt a baj.mármint a diaggal.töltsd le a Forscan-t és diagolj azzal:
http://forscan.org/download/FORScanSetup2.2.5.beta.exe
És ne telón,hanem laptoppal-ha lehet.Biztos,hogy nem az egr okozta!!!!ezt a Torque benyelte neked.
Csak a P0401 hibakód van benne. Megnéztem forscan-el laptopon.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37584 Dátum:
2015.07.26 vasárnap, 10:41:56 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.07.26 vasárnap, 09:00:29
Csak a P0401 hibakód van benne. Megnéztem forscan-el laptopon.
mostmár igen.akkor diagold,amikor villog a malacfarok-természetesen a forscannel.nem az egr okozza,ez 100%.üzemanyagrendszer lesz az,vagy a turbó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37585 Dátum:
2015.07.26 vasárnap, 12:19:20 »
sziasztok segitseget kernek mitol nyomlya a fekete fustot ford mondeo mk3 2000 tdci motoral van alapjaraton nem fustol ha huzatom a motrot vagy sebeseget valtok vagy turazom a motrot elkezd nagyon fustolni feketet most csereltetem turbot rajta aszt montak nekem a szervizbe hogy a motorolajat felszivta a turbo es a katalizator megtelt olajal es atol fustol de asztmontak hogy kel jarni vele tobet es kitisztul a katalizator es nemfog fustolni a 2 es a 4 es porlaszto nem mukodik normalisan az auto megy jol meg minden de nemukodik normalisan a teszt kimutata szerintetek a porlaszto hibajabol fustol vagy a katalizatortol? elore is koszonom a valaszokot
Naplózva
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37586 Dátum:
2015.07.26 vasárnap, 13:03:24 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.26 vasárnap, 10:41:56
mostmár igen.akkor diagold,amikor villog a malacfarok-természetesen a forscannel.nem az egr okozza,ez 100%.üzemanyagrendszer lesz az,vagy a turbó.
Ok. Megvárom a következő vészleállást aztán meglátjuk.
Viszont ma ránéztem az autóra az EGR környékén, hogy vákumcső + elektromos csati rendben van-e.
Ekkor látom, hogy az EGR szelep alatt minden olajpöttyös. Hirtelen arra gondoltam, hogy eldurrant a turbócső.
Jobban megvizsgálva azt vettem észre, hogy folyik lefelé az olaj a turbócsövön és a felső bilincs is csupa olaj volt.
Úgy néz ki, hogy a felső bilincsnél jött ki az olaj de meg volt húzva rendesen.
Levettem a turbócsövet, hogy megkeressem a lyukat. De nem találtam.
Letisztítottam mindent és visszatettem.
A kérdésem, hogy mennyi olaj lehet a csőben? Azt tudom, hogy a kartergáz miatt összegyűlik az olajpára és ettől lehet olajos, de mennyire?
A turbócső bilincseit mennyire kell meghúzni? (hány Nm)
Kell valami pasztát vagy akármilyen tömítőanyagot tenni összerakásnál? vagy szárazon összerakni és kész?
Ha a turbó elszáll és nyomja ki az olajat akkor füstölni kellene kékes fehéresen az autónak nem?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.07.26 vasárnap, 13:05:53 írta szoszo
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37587 Dátum:
2015.07.26 vasárnap, 13:29:50 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2015.07.26 vasárnap, 12:19:20
sziasztok segitseget kernek mitol nyomlya a fekete fustot ford mondeo mk3 2000 tdci motoral van alapjaraton nem fustol ha huzatom a motrot vagy sebeseget valtok vagy turazom a motrot elkezd nagyon fustolni feketet most csereltetem turbot rajta aszt montak nekem a szervizbe hogy a motorolajat felszivta a turbo es a katalizator megtelt olajal es atol fustol de asztmontak hogy kel jarni vele tobet es kitisztul a katalizator es nemfog fustolni a 2 es a 4 es porlaszto nem mukodik normalisan az auto megy jol meg minden de nemukodik normalisan a teszt kimutata szerintetek a porlaszto hibajabol fustol vagy a katalizatortol? elore is koszonom a valaszokot
Szia!
Füstölhet a porlasztócsúcsoktól de akkor már berakja magát szerviz módba, villogó malacfarok stb.
Füstölhet még a turbócső repedéstől és az EGR szelep hibájából is. Ezeket könnyen ki lehet küszöbölni.
A katalizátorban maradt olaj szerintem kékes-fehéres füsstel ég és gyorsan kimegy belőle.
Üdv: Ákos
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37588 Dátum:
2015.07.26 vasárnap, 13:44:26 »
szia 2 porlasztot felujitatam az 1 est es a 3 ast az mostis jol mukodik de amig rosz volt a a porlaszto az 1 es a 3 as akorsem jelzet semit a muszerfalon csak nem indult az auto es csak 2 henger rol mukodot de nem jot elo semi a muszerfalon a masik 2 porlasztot nem javitatam meg a 2 est es a 4 est a teszt minuszat mutat a 2 es es a 4 porlasztorol es tobb motorinat adagol mert elvitem a porlaszto javitoba es levete a porlasztorol ami nem mukodik es latszot hogy tobet adagol mint a tobbi a turbo most let kicserelve turbo cso minden kilet mosva szoval nem hinem hogy a egr el lene gond mert az auto tokeletesen megy csak fustol es nemis rangat vagy ijesmi a katalizator meg szerintemis feher vagy kekes fustot kelene adjon nem feketet de a szerelo aszt monta hogy atolis lehet a katalizatortolis vagy a porlaszto
Naplózva
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37589 Dátum:
2015.07.26 vasárnap, 13:52:14 »
a muszerfalon a toltest jelezki csak valami nincs rendbe a toltesel aszt montak a tolto relet kel cserelni hetfon kicserelem a rellet ja es a pilanatnyi fogyasztasom aszt irja 10 es 12 litert fogyaszt 100 km be de az visza esik aszt monta a szerelo nemtudom visza fog e esni
Naplózva
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37590 Dátum:
2015.07.26 vasárnap, 16:19:58 »
akos nekem pont ugyanigy csinalt ahogy teirtad amikor a turbo tengely eltort kihuzatam 1 2 3 negyedikbe akartam teni es nem volt ero nagy feher fust es eltort a turbo tengely
Naplózva
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37591 Dátum:
2015.07.28 kedd, 16:38:25 »
Szerelőt keresek ! Sos Láncot és kerékcsapágyat , vagy féltengelycsuklót kell cserélni.
Nagyon nagyon sürgős....
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37592 Dátum:
2015.07.30 csütörtök, 07:15:05 »
Idézetet írta: Rlala - 2015.07.28 kedd, 16:38:25
Szerelőt keresek ! Sos Láncot és kerékcsapágyat , vagy féltengelycsuklót kell cserélni.
Nagyon nagyon sürgős....
Megoldódott!
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37593 Dátum:
2015.07.31 péntek, 09:26:33 »
Sziasztok!!
Már pár hete nem hallottatok felőlem
Ismét megjöttem
Ma reggel mentem az autóval, és minden előzmény nélkül leállt...majd a kormnyzár is beállt...még jó, hogy egyenesben tette 30-as tempónál!
Semmi előjele nem volt, előtte 2 perccel még előztem, húzott ahogy kell, nem füstölt, semmi jele nem volt. Fordulat jó volt. Előtte semmi malacfarok nem volt!
Majd megálltam ( mivel megállt maga), újraindítottam, és jó volt!
Kérdésem az lenne hogy merre keressem a hibát?
Jeladókat olvastam, hogy lehetséges ok...szerintetek??
Illetve milyen kell bele? 2 darab van? vagy melyik jeladót kellene megnéznem, tisztítani?
Koszos EGR szelep okozhat ilyen hibát?
Magyarul merre induljak?
Köszönöm segítségetek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37594 Dátum:
2015.07.31 péntek, 09:58:09 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.07.31 péntek, 09:26:33
Sziasztok!!
Már pár hete nem hallottatok felőlem
Ismét megjöttem
Ma reggel mentem az autóval, és minden előzmény nélkül leállt...majd a kormnyzár is beállt...még jó, hogy egyenesben tette 30-as tempónál!
Semmi előjele nem volt, előtte 2 perccel még előztem, húzott ahogy kell, nem füstölt, semmi jele nem volt. Fordulat jó volt. Előtte semmi malacfarok nem volt!
Majd megálltam ( mivel megállt maga), újraindítottam, és jó volt!
Kérdésem az lenne hogy merre keressem a hibát?
Jeladókat olvastam, hogy lehetséges ok...szerintetek??
Illetve milyen kell bele? 2 darab van? vagy melyik jeladót kellene megnéznem, tisztítani?
Koszos EGR szelep okozhat ilyen hibát?
Magyarul merre induljak?
Köszönöm segítségetek!
cmp, a szívósor alatt van a hengerfejben.nem lehettisztítani,cserélni kell.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37595 Dátum:
2015.07.31 péntek, 10:27:34 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.07.31 péntek, 09:26:33
Sziasztok!!
Már pár hete nem hallottatok felőlem
Ismét megjöttem
Ma reggel mentem az autóval, és minden előzmény nélkül leállt...majd a kormnyzár is beállt...még jó, hogy egyenesben tette 30-as tempónál!
Semmi előjele nem volt, előtte 2 perccel még előztem, húzott ahogy kell, nem füstölt, semmi jele nem volt. Fordulat jó volt. Előtte semmi malacfarok nem volt!
Majd megálltam ( mivel megállt maga), újraindítottam, és jó volt!
Kérdésem az lenne hogy merre keressem a hibát?
Jeladókat olvastam, hogy lehetséges ok...szerintetek??
Illetve milyen kell bele? 2 darab van? vagy melyik jeladót kellene megnéznem, tisztítani?
Koszos EGR szelep okozhat ilyen hibát?
Magyarul merre induljak?
Köszönöm segítségetek!
Ha a kormányzár is beállt, az nem azért volt, mert a gyújtáskapcsolóból kifordult a kulcs? Mert attól le is áll
Ha vészleállás volt, kell lennie hibakódnak. Ha nincs, akkor normál leállás volt.
(én is rúgtam már meg térdel kulcsot gyújtáskapcsolóban úgy, hogy visszafordult 0-ba, amitől leállt a gép
)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37596 Dátum:
2015.07.31 péntek, 18:21:58 »
sziasztok segitseget kernek toletek mien olajat rakjak ford mondeo mk3 2002 kiadasu 1998 diesel 96 kw os motor es a motor mos lesz ujba gyuruzve es felujitot turbo szeritetek mejik a legjobb olaj bele?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37597 Dátum:
2015.07.31 péntek, 20:23:39 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2015.07.31 péntek, 18:21:58
sziasztok segitseget kernek toletek mien olajat rakjak ford mondeo mk3 2002 kiadasu 1998 diesel 96 kw os motor es a motor mos lesz ujba gyuruzve es felujitot turbo szeritetek mejik a legjobb olaj bele?
Ford formula F 5W-30
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37598 Dátum:
2015.07.31 péntek, 20:50:17 »
enis ara gondoltam de tul hignak gondolom es utana olvastam es aszt irtak hogy nemjo a ford olaj inkab a castrol olajat ajanlota a szerelo vagy a aral 10w40 est
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37599 Dátum:
2015.07.31 péntek, 20:56:10 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2015.07.31 péntek, 20:50:17
enis ara gondoltam de tul hignak gondolom es utana olvastam es aszt irtak hogy nemjo a ford olaj inkab a castrol olajat ajanlota a szerelo vagy a aral 10w40 est
Nem is olyan rég írtam, hogy az max. láncfűrész lánckenésre való (10W-40) a Te autódba 5W-30-as olaj kell és abból is az amelynek 100 fokon 10 alatt van kevéssel a viszkozitása...na pont ilyen a gyári 5w-30.
Ja és a gyári is castrol...
«
Utoljára szerkesztve: 2015.07.31 péntek, 20:58:55 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
745
746
747
748
749
750
751
[
752
]
753
754
755
756
757
758
759
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ