Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:15:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 773 774 775 776 777 778 779 [780] 781 782 783 784 785 786 787 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14661357 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38950 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 13:19:05 »



Egr kiszerelés.
Tudtok valakit aki jól dolgozik és kitakarítaná a motort? Minden hasonló csövet. Budapesten
én nem csodálkoznék, hogy nem megy a gép. A képek alapján jelentős keresztmetszet csökkenés van a töltőlevegő oldalon. Várhatóan a turbó geometria is kb ilyen lehet, ezért pusztul meg az elektronika.
A tisztítást általában otthon,mindenki magának...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38951 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 13:55:24 »

Sziasztok!
Autó: MK3 kombi, 2.0 tdci N7BB.
Régi szitu, tilt a rendszer az autó nem megy. (hegyalja út max. 40-50km/h. Felfelé Smiley )
1. hiba pipa ( turbó vezérlő elektronika)
2. hiba P242F. Ez ha jól tudom a DPF telítettségére utal. De még ezek lehetnek:
- Dízel részecskeszűrő megtelt hamu
- A sérült dízel részecskeszűrő nyomásérzékelő
- Hibás Kipufogógáz-hőmérséklet (EGT)
- Kipufogógáz-hőmérséklet (EGT) kábelköteg megszakadt vagy zárlatos
- Kipufogógáz-hőmérséklet (EGT) áramkör hibás elektromos kapcsolat
- Hibás légtömegáramlás (MAF) / beszívott levegő hőmérséklet (IAT) érzékelő.
Ezeken szeretnék végig menni. Szerintetek milyen sorrendben kéne haladnom?
Még ami fontos, hogy a flexibilis cső a DPF előtt ki van szakadva, bár a szerelőm szerint nem fúj ki annyira, hogy amiatt tiltson a rendszer. Szerintetek?
Illetve reggeli indításnál (+5fok) hagyom járni amíg elszívok egy cigit és csak aztán indulok el. Viszont így is nagyon nehezen melegszik be kb. 10-15 perc és akkor is csak egy kicsit mozdul meg a mutató. És menet közben "ingadozik". Termosztát csere?
 worship worship
pedig az a lukadás okozhatja a hibádat a flexicsövön.Ott elszökik a nyomás,a részecskeszűrő után már nincs is mit mérjen a rendszer.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #38952 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 15:19:35 »

Melyik MK3-asban van DPF szűrő?
2006/04-es 2.0 TDCI Sedan.

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #38953 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 15:40:22 »

Melyik MK3-asban van DPF szűrő?
2006/04-es 2.0 TDCI Sedan.

Köszönöm!

Nekem 2006/06/16
Motorkód: N7BB
Az általam vásárolt típus azért rossz, mert a motorvezérlőjéből nem lehet ki kódolni a DPF-et, sem az egr-t. ( Persze nem igaz az állításom, hogy nem lehet, mert szerintem biztosan van akinek van erre biztos megoldása, de nekem még nem sikerült megtalálnom...). Majdnem 1 évig kutattam olyan ember után, aki meg tudja csinálni, de nem találtam. Mindenki azonnal rávágta, hogy meg tudja csinálni, de mikor meglátta a letöltött programot savanyú arccal közölte, hogy sajnálja de mégsem. Külföld felé is elkezdtem kutatni, de csak egy megoldást tudtak javasolni:
Vásárolni kell hozzá egy régebbi típusú programot, amiben nem szerepel DPF. Azt feltöltve a DPF-el nem lesz baja, de mivel az EGR nem egyezik meg a két programban, utána azt fogja kidobni hibának.
Ezt a fajta vezérlőt kb. 1 évig rakták ebbe a típusba. A szerelőm aki több mint 20 éve csak forddal foglalkozik, mondta hogy az enyém a második amivel találkozott Cheesy Ha valaki a fórumon még is tud valamit, annak szívesen elküldöm a letöltött programot.
Üdv. Mindenkinek  wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38954 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 16:33:09 »

Nekem 2006/06/16
Motorkód: N7BB
Az általam vásárolt típus azért rossz, mert a motorvezérlőjéből nem lehet ki kódolni a DPF-et, sem az egr-t. ( Persze nem igaz az állításom, hogy nem lehet, mert szerintem biztosan van akinek van erre biztos megoldása, de nekem még nem sikerült megtalálnom...). Majdnem 1 évig kutattam olyan ember után, aki meg tudja csinálni, de nem találtam. Mindenki azonnal rávágta, hogy meg tudja csinálni, de mikor meglátta a letöltött programot savanyú arccal közölte, hogy sajnálja de mégsem. Külföld felé is elkezdtem kutatni, de csak egy megoldást tudtak javasolni:
Vásárolni kell hozzá egy régebbi típusú programot, amiben nem szerepel DPF. Azt feltöltve a DPF-el nem lesz baja, de mivel az EGR nem egyezik meg a két programban, utána azt fogja kidobni hibának.
Ezt a fajta vezérlőt kb. 1 évig rakták ebbe a típusba. A szerelőm aki több mint 20 éve csak forddal foglalkozik, mondta hogy az enyém a második amivel találkozott Cheesy Ha valaki a fórumon még is tud valamit, annak szívesen elküldöm a letöltött programot.
Üdv. Mindenkinek  wave
tenni kell bele egy dpf nélküli ecu-t és rátanítani a kocsira. n7ba-ból tuti van dpf nélküli de szerintem n7bb-ből is lennie kéne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #38955 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 20:59:23 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha a motortérben a menetirány szerinti bal oldalon lévő torony mögött a tűzfalon van 2 db 70 A relé akkor biztosan elő van készítve. Akkor csak össze kell dugni a csatikat, a fűtőelemet beépíteni a vízkörbe és kész.
Én csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Akkor bonyolultabb lesz, relék nincsenek rinya
Köszönöm a segítséget!

Üdv:
      Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #38956 Dátum: 2015.12.11 péntek, 06:55:38 »

Nekem 2006/06/16
Motorkód: N7BB
Az általam vásárolt típus azért rossz, mert a motorvezérlőjéből nem lehet ki kódolni a DPF-et, sem az egr-t. ( Persze nem igaz az állításom, hogy nem lehet, mert szerintem biztosan van akinek van erre biztos megoldása, de nekem még nem sikerült megtalálnom...). Majdnem 1 évig kutattam olyan ember után, aki meg tudja csinálni, de nem találtam. Mindenki azonnal rávágta, hogy meg tudja csinálni, de mikor meglátta a letöltött programot savanyú arccal közölte, hogy sajnálja de mégsem. Külföld felé is elkezdtem kutatni, de csak egy megoldást tudtak javasolni:
Vásárolni kell hozzá egy régebbi típusú programot, amiben nem szerepel DPF. Azt feltöltve a DPF-el nem lesz baja, de mivel az EGR nem egyezik meg a két programban, utána azt fogja kidobni hibának.
Ezt a fajta vezérlőt kb. 1 évig rakták ebbe a típusba. A szerelőm aki több mint 20 éve csak forddal foglalkozik, mondta hogy az enyém a második amivel találkozott Cheesy Ha valaki a fórumon még is tud valamit, annak szívesen elküldöm a letöltött programot.
Üdv. Mindenkinek  wave

Az oldalon azt olvastam, hogy a német piacra szántakban van dpf szűrő, a kései 2006osokban. Akkor ha magyarországi a kocsi akoor nincs benne?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #38957 Dátum: 2015.12.11 péntek, 09:27:17 »

Az oldalon azt olvastam, hogy a német piacra szántakban van dpf szűrő, a kései 2006osokban. Akkor ha magyarországi a kocsi akoor nincs benne?
N7BA A Motorkód
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
TonySpark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #38958 Dátum: 2015.12.11 péntek, 19:03:37 »

Sziasztok

A hideg közeledtével egyre gyakrabban nem indult az autó. (2.0-TDCI)
Először csak nagyon nehezen indult miután állt pár napot, most viszont elég egy éjszaka és be sem indul, forog de csak gyengélkedik az önindító.
Bebikázás után jár egy 20 percet és gond nélkül beindul, de másnap reggel ugyanez.
Következtettem hogy az aksi már valószínűleg megadta magát ezért a mai napon vettem egy új 72Ah-ás kék vartát. 680A-es indítóárammal.
Gondoltam ennek bőven elégnek kell lennie és pöc-röff jó lesz, de nem. Ugyanazt csinálta, megint elő a bikakábelt és kis járatás után újra simán indul.
Most levettem a sarut és kíváncsian várom a reggelt, de nem hiszem hogy valami leszívná mert már rámértem műszerrel és kevesebb mint 20mA fogyasztást mutatott.
Az autóban gyári ford olaj lett cserélve kb 1000km-el ezelőtt.
A bebikázás se ment egyszerűen mintha zárlatos lenne az önindító, valami eszméletlen leszívta indításnál a másik kocsit is, járó motornál (1.7 benzin). 4.-5.-re sikerült csak.
Olyan mintha ezt csak hideg motornál csinálná. Lehet hogy szorul valami?

Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a baja a kicsikének?
Köszönöm előre is.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.11 péntek, 19:47:55 írta TonySpark » Naplózva

2005 MKIII Fehér Ghia / 2.0 TDCI FMBA 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38959 Dátum: 2015.12.11 péntek, 19:13:15 »

Sziasztok

A hideg közeledtével egyre gyakrabban nem indult az autó. (2.0-TDCI)
Először csak nagyon nehezen indult miután állt pár napot, most viszont elég egy éjszaka és be sem indul, forog de csak gyengélkedik az önindító.
Bebikázás után jár egy 20 percet és gond nélkül beindul, de másnap reggel ugyanez.
Következtettem hogy az aksi már valószínűleg megadta magát ezért a mai napon vettem egy új 72Ah-ás kék vartát. 680A-es indítóárammal.
Gondoltam ennek bőven elégnek kell lennie és pöc-röff jó lesz, de nem. Ugyanazt csinálta, megint elő a bikakábelt és kis járatás után újra simán indul.
Most levettem a sarut és kíváncsian várom a reggelt, de nem hiszem hogy valami leszívná mert már rámértem műszerrel és kevesebb mint 20mA fogyasztást mutatott.
Az autóban gyári ford olaj lett cserélve kb 1000km-el ezelőtt.
A bebikázás se ment egyszerűen mintha zárlatos lenne az önindító, valami eszméletlen leszívta indításnál a másik kocsit is, járó motornál (1.7 benzin). 4.-5.-re sikerült csak.
Olyan mintha ezt csak hideg motornál csinálná. Lehet hogy szorul valami?

Találkozott már valaki hasonlóval? M lehet a baja a kicsikének?
Köszönöm előre is.
fellevegősödik a go rendszer.de ellenőrizni kellene az izzítókat is,lehet zárlatosak.az önindítón áramot kellene mérni,de bikázással beindul,így talán nem avval van a baj.azon nem gondolkodtál,hogy megnézeted szerelővel?elég sok a hibalehetőség.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38960 Dátum: 2015.12.11 péntek, 20:50:47 »

Az oldalon azt olvastam, hogy a német piacra szántakban van dpf szűrő, a kései 2006osokban. Akkor ha magyarországi a kocsi akoor nincs benne?

Az enyémben pl. van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #38961 Dátum: 2015.12.11 péntek, 20:59:24 »

Az enyémben pl. van.

AndyA

Motortérből látható? Vagy alul van? Honnét lehet megtudni? Wink
Holnap megyek nézni Székesfehérvárra egyet nézni. Remélem rendben lesz és meg is veszem

Miket nézzek meg mindenképpen?
-Nem füstölhet hidegen, melegen
-Alapjárat ne ingadozzon
-Alapjárat alá ne menjen gázfröccs után, hanem szépen álljon vissza
-Egyéb furcsa hangok?

Ha többet állt a kocsi mik lehetnek problémásak? 1 hónapot állt kb.

Köszönöm a segítséget
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38962 Dátum: 2015.12.12 szombat, 07:29:22 »

Sziasztok!
Meg mindig kuszkodok azzal a peoblemaval h nem huz normalisan az auto! Talaltunk meg egy hibat a termosztat nem jo!
Elol a huttom forro de a csovek langyosak mutato alig megy fel a nulla allasba is (40 perc) alapjarat utan!
Hetfon jon az uj a kerdesem h ez okozhatja azt h nem huz az auto?
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #38963 Dátum: 2015.12.12 szombat, 08:23:08 »

Sziasztok!
Meg mindig kuszkodok azzal a peoblemaval h nem huz normalisan az auto! Talaltunk meg egy hibat a termosztat nem jo!
Elol a huttom forro de a csovek langyosak mutato alig megy fel a nulla allasba is (40 perc) alapjarat utan!
Hetfon jon az uj a kerdesem h ez okozhatja azt h nem huz az auto?
Ha langyosak a csövek a hűtő meg forró, akkor hol megy át a víz? wow1
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38964 Dátum: 2015.12.12 szombat, 13:07:56 »

hát ez az én is vakartam a fejem és feltettem a nagy kérdést!! Most akkor mivaaan?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38965 Dátum: 2015.12.12 szombat, 14:09:56 »

hát ez az én is vakartam a fejem és feltettem a nagy kérdést!! Most akkor mivaaan?
az olajköri folyton nyitva van.attól meleg a hűtő,a főköri meg sosem éri el a nyitási hőfokot pont ezért.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #38966 Dátum: 2015.12.12 szombat, 15:25:46 »

Értem!
Ez eredményezheti h az auto nem úgy húz? Sry de nem igazán tudom már mi a baja a verdának!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38967 Dátum: 2015.12.12 szombat, 15:26:52 »

Értem!
Ez eredményezheti h az auto nem úgy húz? Sry de nem igazán tudom már mi a baja a verdának!
nem.az a lukas turbócső miatt van.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #38968 Dátum: 2015.12.12 szombat, 17:49:30 »

Ma Mondeo tulajdonos lettem  worship
180km-re hoztam Székesfehérvártól el Smiley
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38969 Dátum: 2015.12.12 szombat, 18:14:24 »

Ma Mondeo tulajdonos lettem  worship
180km-re hoztam Székesfehérvártól el Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
Gratulálok a kocsihoz. eljen eljen eljen
Sok ezer, örömteli, probléma mentes, Km-t kívánok hozzá. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.13 vasárnap, 10:36:50 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #38970 Dátum: 2015.12.12 szombat, 18:17:07 »

tisztelt Fórumtárs!
Gratulálok a kocsihoz. eljen eljen eljen
Sok ezer, örömteli, probléma mentes, Km-t kívánok hozzá. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm László!

Remélem nem csalódok benne, nagyon megszerettem hazaúton. Bár nyári gumikkal óvatosan jöttem  Cheesy
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #38971 Dátum: 2015.12.12 szombat, 19:21:14 »

Ma Mondeo tulajdonos lettem  worship
180km-re hoztam Székesfehérvártól el Smiley

Gratulálunk a Jézuskához:-)))) illetve a MONDEO-hoz :-)
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #38972 Dátum: 2015.12.12 szombat, 19:25:15 »

Gratulálunk a Jézuskához:-)))) illetve a MONDEO-hoz :-)
Jó lenne ha beférne a fa alá majd Cheesy

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38973 Dátum: 2015.12.12 szombat, 20:07:07 »

Jó lenne ha beférne a fa alá majd Cheesy

Köszi!
Létezik az a fa méret  nyes
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #38974 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 08:05:39 »

Sziasztok!

Le szeretném cserélni az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, üzemanyagszűrőt.
Melyik márkákat érdemes megvenni? Nem szeretnék gagyit, de például üzemanyagszűrőből van 4000Ft-os meg 15000Ft-os is.

Olajat a Ford F 5W30-at ajánlatos, vagy inkább Castrol? Motoröblítőt ilyet szeretnék használni: http://autofelszerelesbolt.hu/Auto/PRO-TEC/motorbelter-tisztito, kinek mi a véleménye?

Ezeken kívül érdemes még valamit cserélni?

Az EGR szelep le van vakítva a kocsiban  Smiley Nem lesz gond a műszakin vele?

Köszönöm!

Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #38975 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 08:14:02 »

Sziasztok!

Le szeretném cserélni az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, üzemanyagszűrőt.
Melyik márkákat érdemes megvenni? Nem szeretnék gagyit, de például üzemanyagszűrőből van 4000Ft-os meg 15000Ft-os is.

Olajat a Ford F 5W30-at ajánlatos, vagy inkább Castrol? Motoröblítőt ilyet szeretnék használni: http://autofelszerelesbolt.hu/Auto/PRO-TEC/motorbelter-tisztito, kinek mi a véleménye?

Ezeken kívül érdemes még valamit cserélni?

Az EGR szelep le van vakítva a kocsiban  Smiley Nem lesz gond a műszakin vele?

Köszönöm!


olaj ford.go.szűrő  bosch.muszakin nem lesz gond.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #38976 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 08:18:09 »

olaj ford.go.szűrő  bosch.muszakin nem lesz gond.

Mi az a go?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #38977 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 08:21:30 »

Mi az a go?
  a gázolajszűrőnek a rövidítése.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38978 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 08:45:25 »

Sziasztok!

Le szeretném cserélni az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, üzemanyagszűrőt.
Melyik márkákat érdemes megvenni? Nem szeretnék gagyit, de például üzemanyagszűrőből van 4000Ft-os meg 15000Ft-os is.

Olajat a Ford F 5W30-at ajánlatos, vagy inkább Castrol? Motoröblítőt ilyet szeretnék használni: http://autofelszerelesbolt.hu/Auto/PRO-TEC/motorbelter-tisztito, kinek mi a véleménye?

Ezeken kívül érdemes még valamit cserélni?

Az EGR szelep le van vakítva a kocsiban  Smiley Nem lesz gond a műszakin vele?

Köszönöm!



A Ford olaj Castrol.
Motoröblítő szerintem felesleges, ha rendesen volt korábban cserélve az olaj.
Műszaki előtt töröld a hibakódot, és akkor nem fog előjönni a műszaki alatt. NOx-t nem mérnek, szóval nem fog megbukni.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #38979 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 08:55:38 »

A Ford olaj Castrol.
Motoröblítő szerintem felesleges, ha rendesen volt korábban cserélve az olaj.
Műszaki előtt töröld a hibakódot, és akkor nem fog előjönni a műszaki alatt. NOx-t nem mérnek, szóval nem fog megbukni.
Nincs hibakód, nem világít a lámpa.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #38980 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 08:58:42 »

Sziasztok! Agázolaj minősége a hozzáadott adaléktól függ?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #38981 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 09:05:52 »

Nincs hibakód, nem világít a lámpa.
majd fog.kb.a tied evj.alapján elektromor egr.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #38982 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 09:07:47 »

Sziasztok! Agázolaj minősége a hozzáadott adaléktól függ?
a minősége a tisztaságától függ.az adalék meg pszihologia.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #38983 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 09:15:23 »

majd fog.kb.a tied evj.alapján elektromor egr.
Márciusban lesz műszaki addig kiderül.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #38984 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 09:51:17 »

És melyik kúthálózat go-a a legtisztább?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38985 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 09:56:30 »

 Cheesy
És melyik kúthálózat go-a a legtisztább?
kérdezd VZolit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #38986 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 10:07:43 »

:Dkérdezd VZolit.
A kiadott mennyiséget ne firtasd arra allergiás! taps
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #38987 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 10:36:19 »

És melyik kúthálózat go-a a legtisztább?
nem tudom.én oson kúton tankolok kizárólag.de az már  15 eve folyamatos.
Ezek relytelyes dolgok.mindenkinek mas a tapasztalata és  senki nem ért eggyet a másikkal.van aki az oson kúton egy tankolás után köpköd  nekem 15eve folyamatosan jó .
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #38988 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 11:01:13 »

Jól értettem, Auchan kút?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #38989 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 11:07:29 »

Jól értettem, Auchan kút?
igen csak én nem szerettem volna kiírni.de köszönöm szépen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #38990 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 11:10:54 »

Én is ott tankolok régóta de tavaly nyáron megállt a vas a nagynyomású szivsztyú és a csúcson miatt de akkor nem az üzemanyag miatt.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #38991 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 12:04:17 »

Sziasztok.
Hol érdemes átnézni csöveket, hogy mennyi a lerakódott korom. Én kicsit furcsállom az egr vakítását, igen vastag a lemez,  meg az alakja is érdekes.
A kocsi amúgy nagyon megy Smiley az 1.4 es fucus után Smiley
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #38992 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 13:04:59 »

Én is ott tankolok régóta de tavaly nyáron megállt a vas a nagynyomású szivsztyú és a csúcson miatt de akkor nem az üzemanyag miatt.
Nekem az tűnt fel, hogy többet fogyaszt belőle az autó, most kagylós go. 5.2 madaras tacskó go. 5.8 liter.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #38993 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 20:12:14 »

Nekem az tűnt fel, hogy többet fogyaszt belőle az autó, most kagylós go. 5.2 madaras tacskó go. 5.8 liter.


Lehet, hogy többet voltál "városi" forgalomban, többet tötyögtél dugóban, rövidebb távokat mentél. Ezek mind befolyásolhatják a fogyasztást. Meg ugye hidegebb is van.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #38994 Dátum: 2015.12.13 vasárnap, 20:22:14 »

Lehet, hogy többet voltál "városi" forgalomban, többet tötyögtél dugóban, rövidebb távokat mentél. Ezek mind befolyásolhatják a fogyasztást. Meg ugye hidegebb is van.
Minden nap ugyanott járok ma már, régebben jártam európát de az már a múlt, hidd el millión felül tudja az ember mit beszél a fogyasztásról.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #38995 Dátum: 2015.12.15 kedd, 11:12:53 »

Sziasztok,

most vásároltam a gépet, és lenne pár kérdésem. Pénteken viszem a kocsit olajcserére, mert 17ezer km van már benne. Én azért szeretnék átállni a 10-15 ezres cserére. Az első kérdés h milyen motorolaj? 5w30at olvasok mindenhol, azt ajánlja a ford is, tehát gondolom ezzel nagyon nem lövök mellé. Van esetleg valami kicsit jobb minőségű típus, nem szeretnék gatyit bele rakatni. Ja, ezzel el is árultam, hogy én vásárlok be motorolajat és szűrőket is. Mennyit vegyek? 4 literes elég ugye? Érdemes olaj, levegő szűrő mellett pollen és üzemanyagszűrőt is cserélni ilyenkor? Mert akkor már azt is megveszem egyben. Tudom sok a kérdés, és lehet, hogy egyértelműek a válaszok, de nagyon kezdő vagyok még  szomoru1.
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38996 Dátum: 2015.12.15 kedd, 11:23:22 »

Sziasztok,

most vásároltam a gépet, és lenne pár kérdésem. Pénteken viszem a kocsit olajcserére, mert 17ezer km van már benne. Én azért szeretnék átállni a 10-15 ezres cserére. Az első kérdés h milyen motorolaj? 5w30at olvasok mindenhol, azt ajánlja a ford is, tehát gondolom ezzel nagyon nem lövök mellé. Van esetleg valami kicsit jobb minőségű típus, nem szeretnék gatyit bele rakatni. Ja, ezzel el is árultam, hogy én vásárlok be motorolajat és szűrőket is. Mennyit vegyek? 4 literes elég ugye? Érdemes olaj, levegő szűrő mellett pollen és üzemanyagszűrőt is cserélni ilyenkor? Mert akkor már azt is megveszem egyben. Tudom sok a kérdés, és lehet, hogy egyértelműek a válaszok, de nagyon kezdő vagyok még  szomoru1.
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!

Ford gyári 5w-30 olaj teljesen jó, 6 liter, én olajszűrőből is a gyárit szeretem, de ez csak személyes preferencia.
Szerintem minden szűrőt cserélj. Gázolajszűrőből gyári, bosch, mann, hengst, tehát ne az olcsó kategóriát, a másik kettő meg tetszőleges.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #38997 Dátum: 2015.12.15 kedd, 11:25:56 »

Úgy ahogy tpmportál javasolja
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #38998 Dátum: 2015.12.15 kedd, 11:40:13 »

Ford gyári 5w-30 olaj teljesen jó, 6 liter, én olajszűrőből is a gyárit szeretem, de ez csak személyes preferencia.
Szerintem minden szűrőt cserélj. Gázolajszűrőből gyári, bosch, mann, hengst, tehát ne az olcsó kategóriát, a másik kettő meg tetszőleges.

 worship köszi szépen
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38999 Dátum: 2015.12.15 kedd, 21:39:29 »

Sziasztok,

most vásároltam a gépet, és lenne pár kérdésem. Pénteken viszem a kocsit olajcserére, mert 17ezer km van már benne. Én azért szeretnék átállni a 10-15 ezres cserére. Az első kérdés h milyen motorolaj? 5w30at olvasok mindenhol, azt ajánlja a ford is, tehát gondolom ezzel nagyon nem lövök mellé. Van esetleg valami kicsit jobb minőségű típus, nem szeretnék gatyit bele rakatni. Ja, ezzel el is árultam, hogy én vásárlok be motorolajat és szűrőket is. Mennyit vegyek? 4 literes elég ugye? Érdemes olaj, levegő szűrő mellett pollen és üzemanyagszűrőt is cserélni ilyenkor? Mert akkor már azt is megveszem egyben. Tudom sok a kérdés, és lehet, hogy egyértelműek a válaszok, de nagyon kezdő vagyok még  szomoru1.
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!

Bárdiban "Ford olaj" néven kapható 5w30-as pont tutti. Ennél se jobb, se drágább nem kell bele. 6 liter kell belőle, amit az utolsó cseppig bele kell tölteni, ha látszólag sok, akkor is, mert az új szűrő is fel fog belőle venni valamennyit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 773 774 775 776 777 778 779 [780] 781 782 783 784 785 786 787 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.