Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:48:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
773
774
775
776
777
778
779
[
780
]
781
782
783
784
785
786
787
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14660531 alkalommal)
0 Felhasználó és 150 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38950 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 13:19:05 »
Idézetet írta: tuning94 - 2015.12.10 csütörtök, 13:10:12
Egr kiszerelés.
Tudtok valakit aki jól dolgozik és kitakarítaná a motort? Minden hasonló csövet. Budapesten
én nem csodálkoznék, hogy nem megy a gép. A képek alapján jelentős keresztmetszet csökkenés van a töltőlevegő oldalon. Várhatóan a turbó geometria is kb ilyen lehet, ezért pusztul meg az elektronika.
A tisztítást általában otthon,mindenki magának...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38951 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 13:55:24 »
Idézetet írta: tuning94 - 2015.12.10 csütörtök, 13:07:43
Sziasztok!
Autó: MK3 kombi, 2.0 tdci N7BB.
Régi szitu, tilt a rendszer az autó nem megy. (hegyalja út max. 40-50km/h. Felfelé
)
1. hiba pipa ( turbó vezérlő elektronika)
2. hiba P242F. Ez ha jól tudom a DPF telítettségére utal. De még ezek lehetnek:
- Dízel részecskeszűrő megtelt hamu
- A sérült dízel részecskeszűrő nyomásérzékelő
- Hibás Kipufogógáz-hőmérséklet (EGT)
- Kipufogógáz-hőmérséklet (EGT) kábelköteg megszakadt vagy zárlatos
- Kipufogógáz-hőmérséklet (EGT) áramkör hibás elektromos kapcsolat
- Hibás légtömegáramlás (MAF) / beszívott levegő hőmérséklet (IAT) érzékelő.
Ezeken szeretnék végig menni. Szerintetek milyen sorrendben kéne haladnom?
Még ami fontos, hogy a flexibilis cső a DPF előtt ki van szakadva, bár a szerelőm szerint nem fúj ki annyira, hogy amiatt tiltson a rendszer. Szerintetek?
Illetve reggeli indításnál (+5fok) hagyom járni amíg elszívok egy cigit és csak aztán indulok el. Viszont így is nagyon nehezen melegszik be kb. 10-15 perc és akkor is csak egy kicsit mozdul meg a mutató. És menet közben "ingadozik". Termosztát csere?
pedig az a lukadás okozhatja a hibádat a flexicsövön.Ott elszökik a nyomás,a részecskeszűrő után már nincs is mit mérjen a rendszer.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38952 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 15:19:35 »
Melyik MK3-asban van DPF szűrő?
2006/04-es 2.0 TDCI Sedan.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38953 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 15:40:22 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.10 csütörtök, 15:19:35
Melyik MK3-asban van DPF szűrő?
2006/04-es 2.0 TDCI Sedan.
Köszönöm!
Nekem 2006/06/16
Motorkód: N7BB
Az általam vásárolt típus azért rossz, mert a motorvezérlőjéből nem lehet ki kódolni a DPF-et, sem az egr-t. ( Persze nem igaz az állításom, hogy nem lehet, mert szerintem biztosan van akinek van erre biztos megoldása, de nekem még nem sikerült megtalálnom...). Majdnem 1 évig kutattam olyan ember után, aki meg tudja csinálni, de nem találtam. Mindenki azonnal rávágta, hogy meg tudja csinálni, de mikor meglátta a letöltött programot savanyú arccal közölte, hogy sajnálja de mégsem. Külföld felé is elkezdtem kutatni, de csak egy megoldást tudtak javasolni:
Vásárolni kell hozzá egy régebbi típusú programot, amiben nem szerepel DPF. Azt feltöltve a DPF-el nem lesz baja, de mivel az EGR nem egyezik meg a két programban, utána azt fogja kidobni hibának.
Ezt a fajta vezérlőt kb. 1 évig rakták ebbe a típusba. A szerelőm aki több mint 20 éve csak forddal foglalkozik, mondta hogy az enyém a második amivel találkozott
Ha valaki a fórumon még is tud valamit, annak szívesen elküldöm a letöltött programot.
Üdv. Mindenkinek
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38954 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 16:33:09 »
Idézetet írta: tuning94 - 2015.12.10 csütörtök, 15:40:22
Nekem 2006/06/16
Motorkód: N7BB
Az általam vásárolt típus azért rossz, mert a motorvezérlőjéből nem lehet ki kódolni a DPF-et, sem az egr-t. ( Persze nem igaz az állításom, hogy nem lehet, mert szerintem biztosan van akinek van erre biztos megoldása, de nekem még nem sikerült megtalálnom...). Majdnem 1 évig kutattam olyan ember után, aki meg tudja csinálni, de nem találtam. Mindenki azonnal rávágta, hogy meg tudja csinálni, de mikor meglátta a letöltött programot savanyú arccal közölte, hogy sajnálja de mégsem. Külföld felé is elkezdtem kutatni, de csak egy megoldást tudtak javasolni:
Vásárolni kell hozzá egy régebbi típusú programot, amiben nem szerepel DPF. Azt feltöltve a DPF-el nem lesz baja, de mivel az EGR nem egyezik meg a két programban, utána azt fogja kidobni hibának.
Ezt a fajta vezérlőt kb. 1 évig rakták ebbe a típusba. A szerelőm aki több mint 20 éve csak forddal foglalkozik, mondta hogy az enyém a második amivel találkozott
Ha valaki a fórumon még is tud valamit, annak szívesen elküldöm a letöltött programot.
Üdv. Mindenkinek
tenni kell bele egy dpf nélküli ecu-t és rátanítani a kocsira. n7ba-ból tuti van dpf nélküli de szerintem n7bb-ből is lennie kéne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38955 Dátum:
2015.12.10 csütörtök, 20:59:23 »
Idézetet írta: László - 2015.12.10 csütörtök, 11:34:24
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a motortérben a menetirány szerinti bal oldalon lévő torony mögött a tűzfalon van 2 db 70 A relé akkor biztosan elő van készítve. Akkor csak össze kell dugni a csatikat, a fűtőelemet beépíteni a vízkörbe és kész.
Én csak ajánlani tudom.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Akkor bonyolultabb lesz, relék nincsenek
Köszönöm a segítséget!
Üdv:
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38956 Dátum:
2015.12.11 péntek, 06:55:38 »
Idézetet írta: tuning94 - 2015.12.10 csütörtök, 15:40:22
Nekem 2006/06/16
Motorkód: N7BB
Az általam vásárolt típus azért rossz, mert a motorvezérlőjéből nem lehet ki kódolni a DPF-et, sem az egr-t. ( Persze nem igaz az állításom, hogy nem lehet, mert szerintem biztosan van akinek van erre biztos megoldása, de nekem még nem sikerült megtalálnom...). Majdnem 1 évig kutattam olyan ember után, aki meg tudja csinálni, de nem találtam. Mindenki azonnal rávágta, hogy meg tudja csinálni, de mikor meglátta a letöltött programot savanyú arccal közölte, hogy sajnálja de mégsem. Külföld felé is elkezdtem kutatni, de csak egy megoldást tudtak javasolni:
Vásárolni kell hozzá egy régebbi típusú programot, amiben nem szerepel DPF. Azt feltöltve a DPF-el nem lesz baja, de mivel az EGR nem egyezik meg a két programban, utána azt fogja kidobni hibának.
Ezt a fajta vezérlőt kb. 1 évig rakták ebbe a típusba. A szerelőm aki több mint 20 éve csak forddal foglalkozik, mondta hogy az enyém a második amivel találkozott
Ha valaki a fórumon még is tud valamit, annak szívesen elküldöm a letöltött programot.
Üdv. Mindenkinek
Az oldalon azt olvastam, hogy a német piacra szántakban van dpf szűrő, a kései 2006osokban. Akkor ha magyarországi a kocsi akoor nincs benne?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38957 Dátum:
2015.12.11 péntek, 09:27:17 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.11 péntek, 06:55:38
Az oldalon azt olvastam, hogy a német piacra szántakban van dpf szűrő, a kései 2006osokban. Akkor ha magyarországi a kocsi akoor nincs benne?
N7BA A Motorkód
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
TonySpark
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38958 Dátum:
2015.12.11 péntek, 19:03:37 »
Sziasztok
A hideg közeledtével egyre gyakrabban nem indult az autó. (2.0-TDCI)
Először csak nagyon nehezen indult miután állt pár napot, most viszont elég egy éjszaka és be sem indul, forog de csak gyengélkedik az önindító.
Bebikázás után jár egy 20 percet és gond nélkül beindul, de másnap reggel ugyanez.
Következtettem hogy az aksi már valószínűleg megadta magát ezért a mai napon vettem egy új 72Ah-ás kék vartát. 680A-es indítóárammal.
Gondoltam ennek bőven elégnek kell lennie és pöc-röff jó lesz, de nem. Ugyanazt csinálta, megint elő a bikakábelt és kis járatás után újra simán indul.
Most levettem a sarut és kíváncsian várom a reggelt, de nem hiszem hogy valami leszívná mert már rámértem műszerrel és kevesebb mint 20mA fogyasztást mutatott.
Az autóban gyári ford olaj lett cserélve kb 1000km-el ezelőtt.
A bebikázás se ment egyszerűen mintha zárlatos lenne az önindító, valami eszméletlen leszívta indításnál a másik kocsit is, járó motornál (1.7 benzin). 4.-5.-re sikerült csak.
Olyan mintha ezt csak hideg motornál csinálná. Lehet hogy szorul valami?
Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a baja a kicsikének?
Köszönöm előre is.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.11 péntek, 19:47:55 írta TonySpark
»
Naplózva
2005 MKIII Fehér Ghia / 2.0 TD
CI
FMBA
130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38959 Dátum:
2015.12.11 péntek, 19:13:15 »
Idézetet írta: TonySpark - 2015.12.11 péntek, 19:03:37
Sziasztok
A hideg közeledtével egyre gyakrabban nem indult az autó. (2.0-TDCI)
Először csak nagyon nehezen indult miután állt pár napot, most viszont elég egy éjszaka és be sem indul, forog de csak gyengélkedik az önindító.
Bebikázás után jár egy 20 percet és gond nélkül beindul, de másnap reggel ugyanez.
Következtettem hogy az aksi már valószínűleg megadta magát ezért a mai napon vettem egy új 72Ah-ás kék vartát. 680A-es indítóárammal.
Gondoltam ennek bőven elégnek kell lennie és pöc-röff jó lesz, de nem. Ugyanazt csinálta, megint elő a bikakábelt és kis járatás után újra simán indul.
Most levettem a sarut és kíváncsian várom a reggelt, de nem hiszem hogy valami leszívná mert már rámértem műszerrel és kevesebb mint 20mA fogyasztást mutatott.
Az autóban gyári ford olaj lett cserélve kb 1000km-el ezelőtt.
A bebikázás se ment egyszerűen mintha zárlatos lenne az önindító, valami eszméletlen leszívta indításnál a másik kocsit is, járó motornál (1.7 benzin). 4.-5.-re sikerült csak.
Olyan mintha ezt csak hideg motornál csinálná. Lehet hogy szorul valami?
Találkozott már valaki hasonlóval? M lehet a baja a kicsikének?
Köszönöm előre is.
fellevegősödik a go rendszer.de ellenőrizni kellene az izzítókat is,lehet zárlatosak.az önindítón áramot kellene mérni,de bikázással beindul,így talán nem avval van a baj.azon nem gondolkodtál,hogy megnézeted szerelővel?elég sok a hibalehetőség.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38960 Dátum:
2015.12.11 péntek, 20:50:47 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.11 péntek, 06:55:38
Az oldalon azt olvastam, hogy a német piacra szántakban van dpf szűrő, a kései 2006osokban. Akkor ha magyarországi a kocsi akoor nincs benne?
Az enyémben pl. van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38961 Dátum:
2015.12.11 péntek, 20:59:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.12.11 péntek, 20:50:47
Az enyémben pl. van.
AndyA
Motortérből látható? Vagy alul van? Honnét lehet megtudni?
Holnap megyek nézni Székesfehérvárra egyet nézni. Remélem rendben lesz és meg is veszem
Miket nézzek meg mindenképpen?
-Nem füstölhet hidegen, melegen
-Alapjárat ne ingadozzon
-Alapjárat alá ne menjen gázfröccs után, hanem szépen álljon vissza
-Egyéb furcsa hangok?
Ha többet állt a kocsi mik lehetnek problémásak? 1 hónapot állt kb.
Köszönöm a segítséget
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38962 Dátum:
2015.12.12 szombat, 07:29:22 »
Sziasztok!
Meg mindig kuszkodok azzal a peoblemaval h nem huz normalisan az auto! Talaltunk meg egy hibat a termosztat nem jo!
Elol a huttom forro de a csovek langyosak mutato alig megy fel a nulla allasba is (40 perc) alapjarat utan!
Hetfon jon az uj a kerdesem h ez okozhatja azt h nem huz az auto?
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38963 Dátum:
2015.12.12 szombat, 08:23:08 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2015.12.12 szombat, 07:29:22
Sziasztok!
Meg mindig kuszkodok azzal a peoblemaval h nem huz normalisan az auto! Talaltunk meg egy hibat a termosztat nem jo!
Elol a huttom forro de a csovek langyosak mutato alig megy fel a nulla allasba is (40 perc) alapjarat utan!
Hetfon jon az uj a kerdesem h ez okozhatja azt h nem huz az auto?
Ha langyosak a csövek a hűtő meg forró, akkor hol megy át a víz?
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38964 Dátum:
2015.12.12 szombat, 13:07:56 »
hát ez az én is vakartam a fejem és feltettem a nagy kérdést!! Most akkor mivaaan?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38965 Dátum:
2015.12.12 szombat, 14:09:56 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2015.12.12 szombat, 13:07:56
hát ez az én is vakartam a fejem és feltettem a nagy kérdést!! Most akkor mivaaan?
az olajköri folyton nyitva van.attól meleg a hűtő,a főköri meg sosem éri el a nyitási hőfokot pont ezért.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38966 Dátum:
2015.12.12 szombat, 15:25:46 »
Értem!
Ez eredményezheti h az auto nem úgy húz? Sry de nem igazán tudom már mi a baja a verdának!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38967 Dátum:
2015.12.12 szombat, 15:26:52 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2015.12.12 szombat, 15:25:46
Értem!
Ez eredményezheti h az auto nem úgy húz? Sry de nem igazán tudom már mi a baja a verdának!
nem.az a lukas turbócső miatt van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38968 Dátum:
2015.12.12 szombat, 17:49:30 »
Ma Mondeo tulajdonos lettem
180km-re hoztam Székesfehérvártól el
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38969 Dátum:
2015.12.12 szombat, 18:14:24 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.12 szombat, 17:49:30
Ma Mondeo tulajdonos lettem
180km-re hoztam Székesfehérvártól el
Tisztelt Fórumtárs!
Gratulálok a kocsihoz.
Sok ezer, örömteli, probléma mentes, Km-t kívánok hozzá.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.13 vasárnap, 10:36:50 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38970 Dátum:
2015.12.12 szombat, 18:17:07 »
Idézetet írta: László - 2015.12.12 szombat, 18:14:24
tisztelt Fórumtárs!
Gratulálok a kocsihoz.
Sok ezer, örömteli, probléma mentes, Km-t kívánok hozzá.
Tisztelettel László!
Köszönöm László!
Remélem nem csalódok benne, nagyon megszerettem hazaúton. Bár nyári gumikkal óvatosan jöttem
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38971 Dátum:
2015.12.12 szombat, 19:21:14 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.12 szombat, 17:49:30
Ma Mondeo tulajdonos lettem
180km-re hoztam Székesfehérvártól el
Gratulálunk a Jézuskához:-)))) illetve a MONDEO-hoz :-)
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38972 Dátum:
2015.12.12 szombat, 19:25:15 »
Idézetet írta: süfike - 2015.12.12 szombat, 19:21:14
Gratulálunk a Jézuskához:-)))) illetve a MONDEO-hoz :-)
Jó lenne ha beférne a fa alá majd
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38973 Dátum:
2015.12.12 szombat, 20:07:07 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.12 szombat, 19:25:15
Jó lenne ha beférne a fa alá majd
Köszi!
Létezik az a fa méret
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38974 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 08:05:39 »
Sziasztok!
Le szeretném cserélni az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, üzemanyagszűrőt.
Melyik márkákat érdemes megvenni? Nem szeretnék gagyit, de például üzemanyagszűrőből van 4000Ft-os meg 15000Ft-os is.
Olajat a Ford F 5W30-at ajánlatos, vagy inkább Castrol? Motoröblítőt ilyet szeretnék használni:
http://autofelszerelesbolt.hu/Auto/PRO-TEC/motorbelter-tisztito
, kinek mi a véleménye?
Ezeken kívül érdemes még valamit cserélni?
Az EGR szelep le van vakítva a kocsiban
Nem lesz gond a műszakin vele?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38975 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 08:14:02 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.13 vasárnap, 08:05:39
Sziasztok!
Le szeretném cserélni az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, üzemanyagszűrőt.
Melyik márkákat érdemes megvenni? Nem szeretnék gagyit, de például üzemanyagszűrőből van 4000Ft-os meg 15000Ft-os is.
Olajat a Ford F 5W30-at ajánlatos, vagy inkább Castrol? Motoröblítőt ilyet szeretnék használni:
http://autofelszerelesbolt.hu/Auto/PRO-TEC/motorbelter-tisztito
, kinek mi a véleménye?
Ezeken kívül érdemes még valamit cserélni?
Az EGR szelep le van vakítva a kocsiban
Nem lesz gond a műszakin vele?
Köszönöm!
olaj ford.go.szűrő bosch.muszakin nem lesz gond.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38976 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 08:18:09 »
Idézetet írta: coboy - 2015.12.13 vasárnap, 08:14:02
olaj ford.go.szűrő bosch.muszakin nem lesz gond.
Mi az a go?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38977 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 08:21:30 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.13 vasárnap, 08:18:09
Mi az a go?
a gázolajszűrőnek a rövidítése.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38978 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 08:45:25 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.13 vasárnap, 08:05:39
Sziasztok!
Le szeretném cserélni az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, üzemanyagszűrőt.
Melyik márkákat érdemes megvenni? Nem szeretnék gagyit, de például üzemanyagszűrőből van 4000Ft-os meg 15000Ft-os is.
Olajat a Ford F 5W30-at ajánlatos, vagy inkább Castrol? Motoröblítőt ilyet szeretnék használni:
http://autofelszerelesbolt.hu/Auto/PRO-TEC/motorbelter-tisztito
, kinek mi a véleménye?
Ezeken kívül érdemes még valamit cserélni?
Az EGR szelep le van vakítva a kocsiban
Nem lesz gond a műszakin vele?
Köszönöm!
A Ford olaj Castrol.
Motoröblítő szerintem felesleges, ha rendesen volt korábban cserélve az olaj.
Műszaki előtt töröld a hibakódot, és akkor nem fog előjönni a műszaki alatt. NOx-t nem mérnek, szóval nem fog megbukni.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38979 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 08:55:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.12.13 vasárnap, 08:45:25
A Ford olaj Castrol.
Motoröblítő szerintem felesleges, ha rendesen volt korábban cserélve az olaj.
Műszaki előtt töröld a hibakódot, és akkor nem fog előjönni a műszaki alatt. NOx-t nem mérnek, szóval nem fog megbukni.
Nincs hibakód, nem világít a lámpa.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38980 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 08:58:42 »
Sziasztok! Agázolaj minősége a hozzáadott adaléktól függ?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38981 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 09:05:52 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.13 vasárnap, 08:55:38
Nincs hibakód, nem világít a lámpa.
majd fog.kb.a tied evj.alapján elektromor egr.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38982 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 09:07:47 »
Idézetet írta: pamacs - 2015.12.13 vasárnap, 08:58:42
Sziasztok! Agázolaj minősége a hozzáadott adaléktól függ?
a minősége a tisztaságától függ.az adalék meg pszihologia.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38983 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 09:15:23 »
Idézetet írta: coboy - 2015.12.13 vasárnap, 09:05:52
majd fog.kb.a tied evj.alapján elektromor egr.
Márciusban lesz műszaki addig kiderül.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38984 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 09:51:17 »
És melyik kúthálózat go-a a legtisztább?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38985 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 09:56:30 »
Idézetet írta: pamacs - 2015.12.13 vasárnap, 09:51:17
És melyik kúthálózat go-a a legtisztább?
kérdezd VZolit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38986 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 10:07:43 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.13 vasárnap, 09:56:30
:Dkérdezd VZolit.
A kiadott mennyiséget ne firtasd arra allergiás!
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38987 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 10:36:19 »
Idézetet írta: pamacs - 2015.12.13 vasárnap, 09:51:17
És melyik kúthálózat go-a a legtisztább?
nem tudom.én oson kúton tankolok kizárólag.de az már 15 eve folyamatos.
Ezek relytelyes dolgok.mindenkinek mas a tapasztalata és senki nem ért eggyet a másikkal.van aki az oson kúton egy tankolás után köpköd nekem 15eve folyamatosan jó .
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38988 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 11:01:13 »
Jól értettem, Auchan kút?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38989 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 11:07:29 »
Idézetet írta: pamacs - 2015.12.13 vasárnap, 11:01:13
Jól értettem, Auchan kút?
igen csak én nem szerettem volna kiírni.de köszönöm szépen
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38990 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 11:10:54 »
Én is ott tankolok régóta de tavaly nyáron megállt a vas a nagynyomású szivsztyú és a csúcson miatt de akkor nem az üzemanyag miatt.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38991 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 12:04:17 »
Sziasztok.
Hol érdemes átnézni csöveket, hogy mennyi a lerakódott korom. Én kicsit furcsállom az egr vakítását, igen vastag a lemez, meg az alakja is érdekes.
A kocsi amúgy nagyon megy
az 1.4 es fucus után
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38992 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 13:04:59 »
Idézetet írta: pamacs - 2015.12.13 vasárnap, 11:10:54
Én is ott tankolok régóta de tavaly nyáron megállt a vas a nagynyomású szivsztyú és a csúcson miatt de akkor nem az üzemanyag miatt.
Nekem az tűnt fel, hogy többet fogyaszt belőle az autó, most kagylós go. 5.2 madaras tacskó go. 5.8 liter.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38993 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 20:12:14 »
Idézetet írta: horizss - 2015.12.13 vasárnap, 13:04:59
Nekem az tűnt fel, hogy többet fogyaszt belőle az autó, most kagylós go. 5.2 madaras tacskó go. 5.8 liter.
Lehet, hogy többet voltál "városi" forgalomban, többet tötyögtél dugóban, rövidebb távokat mentél. Ezek mind befolyásolhatják a fogyasztást. Meg ugye hidegebb is van.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38994 Dátum:
2015.12.13 vasárnap, 20:22:14 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.12.13 vasárnap, 20:12:14
Lehet, hogy többet voltál "városi" forgalomban, többet tötyögtél dugóban, rövidebb távokat mentél. Ezek mind befolyásolhatják a fogyasztást. Meg ugye hidegebb is van.
Minden nap ugyanott járok ma már, régebben jártam európát de az már a múlt, hidd el millión felül tudja az ember mit beszél a fogyasztásról.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38995 Dátum:
2015.12.15 kedd, 11:12:53 »
Sziasztok,
most vásároltam a gépet, és lenne pár kérdésem. Pénteken viszem a kocsit olajcserére, mert 17ezer km van már benne. Én azért szeretnék átállni a 10-15 ezres cserére. Az első kérdés h milyen motorolaj? 5w30at olvasok mindenhol, azt ajánlja a ford is, tehát gondolom ezzel nagyon nem lövök mellé. Van esetleg valami kicsit jobb minőségű típus, nem szeretnék gatyit bele rakatni. Ja, ezzel el is árultam, hogy én vásárlok be motorolajat és szűrőket is. Mennyit vegyek? 4 literes elég ugye? Érdemes olaj, levegő szűrő mellett pollen és üzemanyagszűrőt is cserélni ilyenkor? Mert akkor már azt is megveszem egyben. Tudom sok a kérdés, és lehet, hogy egyértelműek a válaszok, de nagyon kezdő vagyok még
.
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38996 Dátum:
2015.12.15 kedd, 11:23:22 »
Idézetet írta: okros1 - 2015.12.15 kedd, 11:12:53
Sziasztok,
most vásároltam a gépet, és lenne pár kérdésem. Pénteken viszem a kocsit olajcserére, mert 17ezer km van már benne. Én azért szeretnék átállni a 10-15 ezres cserére. Az első kérdés h milyen motorolaj? 5w30at olvasok mindenhol, azt ajánlja a ford is, tehát gondolom ezzel nagyon nem lövök mellé. Van esetleg valami kicsit jobb minőségű típus, nem szeretnék gatyit bele rakatni. Ja, ezzel el is árultam, hogy én vásárlok be motorolajat és szűrőket is. Mennyit vegyek? 4 literes elég ugye? Érdemes olaj, levegő szűrő mellett pollen és üzemanyagszűrőt is cserélni ilyenkor? Mert akkor már azt is megveszem egyben. Tudom sok a kérdés, és lehet, hogy egyértelműek a válaszok, de nagyon kezdő vagyok még
.
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!
Ford gyári 5w-30 olaj teljesen jó, 6 liter, én olajszűrőből is a gyárit szeretem, de ez csak személyes preferencia.
Szerintem minden szűrőt cserélj. Gázolajszűrőből gyári, bosch, mann, hengst, tehát ne az olcsó kategóriát, a másik kettő meg tetszőleges.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38997 Dátum:
2015.12.15 kedd, 11:25:56 »
Úgy ahogy tpmportál javasolja
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38998 Dátum:
2015.12.15 kedd, 11:40:13 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.12.15 kedd, 11:23:22
Ford gyári 5w-30 olaj teljesen jó, 6 liter, én olajszűrőből is a gyárit szeretem, de ez csak személyes preferencia.
Szerintem minden szűrőt cserélj. Gázolajszűrőből gyári, bosch, mann, hengst, tehát ne az olcsó kategóriát, a másik kettő meg tetszőleges.
köszi szépen
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38999 Dátum:
2015.12.15 kedd, 21:39:29 »
Idézetet írta: okros1 - 2015.12.15 kedd, 11:12:53
Sziasztok,
most vásároltam a gépet, és lenne pár kérdésem. Pénteken viszem a kocsit olajcserére, mert 17ezer km van már benne. Én azért szeretnék átállni a 10-15 ezres cserére. Az első kérdés h milyen motorolaj? 5w30at olvasok mindenhol, azt ajánlja a ford is, tehát gondolom ezzel nagyon nem lövök mellé. Van esetleg valami kicsit jobb minőségű típus, nem szeretnék gatyit bele rakatni. Ja, ezzel el is árultam, hogy én vásárlok be motorolajat és szűrőket is. Mennyit vegyek? 4 literes elég ugye? Érdemes olaj, levegő szűrő mellett pollen és üzemanyagszűrőt is cserélni ilyenkor? Mert akkor már azt is megveszem egyben. Tudom sok a kérdés, és lehet, hogy egyértelműek a válaszok, de nagyon kezdő vagyok még
.
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!
Bárdiban "Ford olaj" néven kapható 5w30-as pont tutti. Ennél se jobb, se drágább nem kell bele. 6 liter kell belőle, amit az utolsó cseppig bele kell tölteni, ha látszólag sok, akkor is, mert az új szűrő is fel fog belőle venni valamennyit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
773
774
775
776
777
778
779
[
780
]
781
782
783
784
785
786
787
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ