Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:26:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
834
835
836
837
838
839
840
[
841
]
842
843
844
845
846
847
848
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14640561 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42000 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 19:54:26 »
Idézetet írta: barnab - 2017.02.13 hétfő, 17:48:19
heló ,itt a Fórumon írtam az olajköri termosztát kiváltó másik termosztátról (MAHLE TH575).
mostjött meg, és a gond a következő: a termosztát tömítő felületébe van kb 1mm-res bemarás amin áttud csurogni a víz, gondolom gyárilag ígyvan megtervezve.
(de a tesztem alapján még akkor is kevesebb víz szökik meg mint a gyári éppen rossz ferde termosztáton)
ebből adódóan közvetlenűl nemlehet beépíteni/kiváltani mert 75c már nyit egyből, amíg a gyári ha jóltudom 82c nyit.
kérdésem: milenne ha az olajhűtő után építeném be (a hűtő alatti csőbe) így csak akkor nyitna teljesen ha az olajis elérte a 75c és meghagynám a gyári olajkörit is ami néha működik és jólzár.
így tudom hogy ha a hűtővíz meleg és melegítenie kéne az olajat amíg hideg, de más TDI motorokon sem melegítik csak hűtik az olajat (a talált leírások alapján).
mi lenne ha tennél bele egy gyári újat és le lenne tudva a probléma 3-5évre?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42001 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 19:56:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.02.13 hétfő, 00:18:34
Igen ezt aláírom! Enyem most lett 10 és a szivattyú az olajtartály tetején fossa ki a szervóolajat...
Amúgy motormosással mi a helyzet? Szabad azt? Olyan szinten olajos hogy szégyen, tócsák vannak alatta
mérneszabadna?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42002 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:00:06 »
Idézetet írta: szazo - 2017.02.13 hétfő, 06:45:07
Hali!
Van egy 2004-es 2000-es tdci-s mondeom
A tünet a következő : Gázadásnál szaggat és az utastérbe olyan hang szűrődik be, mintha a szellőző motort maximális fordulatra kapcsolnám. Én a turbóra, turbócső repedésre gyanakszom, csak azt nem tudom, hogy a csövekkel vagy magával a turbóval van a probléma. Az egyik ilyen turbó csövet ami az autó elején az egr szelepnél van már régebben is cseréltem azt tudom hol van de a többi ilyen csövet még nem cseréltem és nem is tudom, hogy hol keressem, illetve házilag ki tudom e cserélni.
Válaszokat előre is köszönöm Szazo
1.közvetlen a turbón van egy rövid
2. a motor hasa alatt egy rövid
3. a rezonátor cső
4.cooler előtt
5.cooler után
6.egr re menő-ezt cserélted
mind bilincses,otthon cserélhető gumiszakasz.keress rajtuk olajos csőszakaszt.ott fúj ki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42003 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:23:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.13 hétfő, 19:54:26
mi lenne ha tennél bele egy gyári újat és le lenne tudva a probléma 3-5évre?
Heló, van itthon 2db új olajköri és mind a 2 átereszt és ujjonnan a dobozból kivéve is áteresztett!!!! (max pár napig jók ha forgatom/beállítom őket).
Most kipróbáltam egy másik megoldást: 2db o gyűrű 10*2.5mm felragasztva és a támasztásnak 1 nagy alátét 8*15mm felragasztva epokittal, így a víz nyomása nemlöki le az o gyűrűt nagy fordulatnál (tesztelgettem)
de mivel 15km megtétele után max 80c a víz és visszahűl terhelés nélkűl, de viszont ha többet megyek 20km akkor még fűtés mellet is tartja a 80-85c. teljesen eltakart hűtővel.
így gondoltam arra hogyha ezt beépítem több hő áll rendelkezésre fűtésre és hamarabb átmelegszik a motor és amikor átmelegszik minden akkor nyit az új termosztát az olajhűtő után és nemengedi 70c alá az olajat és a vizet és nemkell eltakarni a hűtőt.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42004 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:25:24 »
Idézetet írta: barnab - 2017.02.13 hétfő, 20:23:03
Heló, van itthon 2db új olajköri és mind a 2 átereszt és ujjonnan a dobozból kivéve is áteresztett!!!! (max pár napig jók ha forgatom/beállítom őket).
Most kipróbáltam egy másik megoldást: 2db o gyűrű 10*2.5mm felragasztva és a támasztásnak 1 nagy alátét 8*15mm felragasztva epokittal, így a víz nyomása nemlöki le az o gyűrűt nagy fordulatnál (tesztelgettem)
de mivel 15km megtétele után max 80c a víz és visszahűl terhelés nélkűl, de viszont ha többet megyek 20km akkor még fűtés mellet is tartja a 80-85c. teljesen eltakart hűtővel.
így gondoltam arra hogyha ezt beépítem több hő áll rendelkezésre fűtésre és hamarabb átmelegszik a motor és amikor átmelegszik minden akkor nyit az új termosztát az olajhűtő után és nemengedi 70c alá az olajat és a vizet és nemkell eltakarni a hűtőt.
ugye nem baj, ha nem hiszem el?
az hogy kint átenged pont semmit nem jelent, a hűtőrendszerben van még pár tényező, amit figyelembe kéne venni
cseréltem már párat, egyel se volt gond...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42005 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:57:31 »
Idézetet írta: barnab - 2017.02.13 hétfő, 17:48:19
heló ,itt a Fórumon írtam az olajköri termosztát kiváltó másik termosztátról (MAHLE TH575).
mostjött meg, és a gond a következő: a termosztát tömítő felületébe van kb 1mm-res bemarás amin áttud csurogni a víz, gondolom gyárilag ígyvan megtervezve.
(de a tesztem alapján még akkor is kevesebb víz szökik meg mint a gyári éppen rossz ferde termosztáton)
ebből adódóan közvetlenűl nemlehet beépíteni/kiváltani mert 75c már nyit egyből, amíg a gyári ha jóltudom 82c nyit.
kérdésem: milenne ha az olajhűtő után építeném be (a hűtő alatti csőbe) így csak akkor nyitna teljesen ha az olajis elérte a 75c és meghagynám a gyári olajkörit is ami néha működik és jólzár.
így tudom hogy ha a hűtővíz meleg és melegítenie kéne az olajat amíg hideg, de más TDI motorokon sem melegítik csak hűtik az olajat (a talált leírások alapján).
Csak hangosan gondolkodok:
1. Biztos nem kezdenék el babrálni a hűtésrendszerrel. Elég sok mérnökóra elmehet annek a tervezésére, hogy pont úgy és annyi hűtővíz kerüljön a megfelelő helyekre, amennyi kell.
2. Ha ennyire problémás a termosztát kérdés, akkor betolnám egy Ford szervizbe, csókolom ez a probléma az autóval, legyenek szívesek megoldani. Aztán ha tényleg ennyire problémás a gyári dobozos alkatrész is, akkor ha kell, minden nap visszavinném az autót, hogy még mindig nem oldódott meg a probléma. Legyen az az ő gondjuk, hogy csak a polcról levéve az ötödik darab lesz jó.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42006 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 21:10:30 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.13 hétfő, 20:57:31
Csak hangosan gondolkodok:
1. Biztos nem kezdenék el babrálni a hűtésrendszerrel. Elég sok mérnökóra elmehet annek a tervezésére, hogy pont úgy és annyi hűtővíz kerüljön a megfelelő helyekre, amennyi kell.
2. Ha ennyire problémás a termosztát kérdés, akkor betolnám egy Ford szervizbe, csókolom ez a probléma az autóval, legyenek szívesek megoldani. Aztán ha tényleg ennyire problémás a gyári dobozos alkatrész is, akkor ha kell, minden nap visszavinném az autót, hogy még mindig nem oldódott meg a probléma. Legyen az az ő gondjuk, hogy csak a polcról levéve az ötödik darab lesz jó.
A 3 napig visszaviszem dolog, működik autó alkatrészeknél is ?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42007 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 21:29:55 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.02.13 hétfő, 21:10:30
A 3 napig visszaviszem dolog, működik autó alkatrészeknél is ?
Autó alkatrészekre is van garancia, főleg ha gyári hibás. Viszont macerás lehet a dolog, mert kér(het)nek pl igazolást, hogy szakszerűen lett beszerelve bla bla bla.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42008 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 22:50:20 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.13 hétfő, 20:57:31
Csak hangosan gondolkodok:
1. Biztos nem kezdenék el babrálni a hűtésrendszerrel. Elég sok mérnökóra elmehet annek a tervezésére, hogy pont úgy és annyi hűtővíz kerüljön a megfelelő helyekre, amennyi kell.
2. Ha ennyire problémás a termosztát kérdés, akkor betolnám egy Ford szervizbe, csókolom ez a probléma az autóval, legyenek szívesek megoldani. Aztán ha tényleg ennyire problémás a gyári dobozos alkatrész is, akkor ha kell, minden nap visszavinném az autót, hogy még mindig nem oldódott meg a probléma. Legyen az az ő gondjuk, hogy csak a polcról levéve az ötödik darab lesz jó.
Szerinted a szervíz nem rázna le valamilyen mondvacsinált indokkal? Itt egyébként valamit azért nem teljesen jól számoltak ki azok a bizonyos "mérnök urak" legalábbis a TDCi nél. Mintha nem lenne elég hőfelesleg keményebb mínuszokban.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42009 Dátum:
2017.02.14 kedd, 08:20:12 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.02.13 hétfő, 21:10:30
A 3 napig visszaviszem dolog, működik autó alkatrészeknél is ?
Nem.
Ha nem építetted be és megvan az eredeti csomagolás, a legtöbb helyen visszaveszik. Bárdi pl. 2 héten belül, utána már csak 10%-kal alacsonyabb áron.
Vagy hibás az alkatrész, és akkor cseregarancia van rá.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42010 Dátum:
2017.02.14 kedd, 19:09:09 »
Idézetet írta: barnab - 2017.02.13 hétfő, 20:23:03
Heló, van itthon 2db új olajköri és mind a 2 átereszt és ujjonnan a dobozból kivéve is áteresztett!!!! (max pár napig jók ha forgatom/beállítom őket).
Most kipróbáltam egy másik megoldást: 2db o gyűrű 10*2.5mm felragasztva és a támasztásnak 1 nagy alátét 8*15mm felragasztva epokittal, így a víz nyomása nemlöki le az o gyűrűt nagy fordulatnál (tesztelgettem)
de mivel 15km megtétele után max 80c a víz és visszahűl terhelés nélkűl, de viszont ha többet megyek 20km akkor még fűtés mellet is tartja a 80-85c. teljesen eltakart hűtővel.
így gondoltam arra hogyha ezt beépítem több hő áll rendelkezésre fűtésre és hamarabb átmelegszik a motor és amikor átmelegszik minden akkor nyit az új termosztát az olajhűtő után és nemengedi 70c alá az olajat és a vizet és nemkell eltakarni a hűtőt.
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem ragoznám tovább a termosztát kérdést. Viszont a hűtő letakarásával nagyon nem értek egyet. Ha véletlenül a termosztát éppen jól működő kedvében van, akkor a letakart hűtő bizony nagyon nem frankó, se az olaj se a vízhőmérséklet szempontjából, a motorról nem is beszélve. Én még soha nem takartam le a hűtőt, de nem is fogom soha. A termosztátról annyit. Az olajköri termosztátot mindig Ford márkaszervizben rendelem. Lehet, hogy én csupán szerencsés vagyok, de nekem még ezekkel az olajtermosztátokkal nem volt gondom problémám. Egyszóval, beépítés után "jól" működtek.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42011 Dátum:
2017.02.14 kedd, 19:19:06 »
Sziasztok. Van nekem egy olyan hibakódom, hogy P132B. Írja a forscan, hogy a turbónál van hiba. Indítás után kb 15-20 másodperccel jelentkezik a hiba. De melegszik a motor kb 39-40 fokra újra indítom és akkor minden oké, de ha visszahűl, akkor újra jön a hiba. Mi lehet a gond? A segítséget köszönöm előre is!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42012 Dátum:
2017.02.14 kedd, 19:37:04 »
Idézetet írta: Attila925 - 2017.02.14 kedd, 19:19:06
Sziasztok. Van nekem egy olyan hibakódom, hogy P132B. Írja a forscan, hogy a turbónál van hiba. Indítás után kb 15-20 másodperccel jelentkezik a hiba. De melegszik a motor kb 39-40 fokra újra indítom és akkor minden oké, de ha visszahűl, akkor újra jön a hiba. Mi lehet a gond? A segítséget köszönöm előre is!
turbó elektronika hiba.Turbótisztítás,és elektronika javítás szükséges.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42013 Dátum:
2017.02.14 kedd, 20:21:30 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.14 kedd, 19:37:04
turbó elektronika hiba.Turbótisztítás,és elektronika javítás szükséges.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Köszönöm a választ!
Mitől hal le az elektronika, miért így jelentkezik a baja? Hidegen nem megy, utána meg életre kel...
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42014 Dátum:
2017.02.14 kedd, 21:00:51 »
Idézetet írta: Attila925 - 2017.02.14 kedd, 20:21:30
Köszönöm a választ!
Mitől hal le az elektronika, miért így jelentkezik a baja? Hidegen nem megy, utána meg életre kel...
talán hidegen nem tudja a geometriát állítani a mocija.melegen meg könnyebben mozoghat.ezért is kell a turbótakarítás is.
de okozhatja egyszerű forrasztási vagy kontakthiba is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nyírimondi
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42015 Dátum:
2017.02.14 kedd, 21:10:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.12 vasárnap, 17:45:11
sokba. új gyári hollander meg 5k a végére
Most 5000 Ft egy csőért? Mert akkor nincs probléma!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42016 Dátum:
2017.02.14 kedd, 21:11:22 »
Idézetet írta: Baker - 2017.02.14 kedd, 21:10:19
Most 5000 Ft egy csőért? Mert akkor nincs probléma!
az nem a cső,hanem a hollander,amiből kicsúszott a csöved.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42017 Dátum:
2017.02.14 kedd, 21:44:32 »
Idézetet írta: Baker - 2017.02.14 kedd, 21:10:19
Most 5000 Ft egy csőért? Mert akkor nincs probléma!
nem. a régi csövön cserélhető a hollander, ami 5k a gyári ford, 3k az utángyártott
az új cső egyben meg 55k
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42018 Dátum:
2017.02.15 szerda, 02:28:42 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.13 hétfő, 19:56:15
mérneszabadna?
hát mittudomén
gondoltam valamit eláztatok aztán annyit a tekkknikának
de most az lesz hogy belocsolom brigéciollal és szét mososm az egészet
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42019 Dátum:
2017.02.15 szerda, 15:57:30 »
Idézetet írta: Attila925 - 2017.02.14 kedd, 19:19:06
Sziasztok. Van nekem egy olyan hibakódom, hogy P132B. Írja a forscan, hogy a turbónál van hiba. Indítás után kb 15-20 másodperccel jelentkezik a hiba. De melegszik a motor kb 39-40 fokra újra indítom és akkor minden oké, de ha visszahűl, akkor újra jön a hiba. Mi lehet a gond? A segítséget köszönöm előre is!
A 2.2-esen is ez a hibakódunk volt decemberben. Ervin kipucolta a turbó geometriát, azóta -koppkoppkopp- nem jelentkezett.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42020 Dátum:
2017.02.15 szerda, 18:41:39 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.02.15 szerda, 02:28:42
hát mittudomén
gondoltam valamit eláztatok aztán annyit a tekkknikának
de most az lesz hogy belocsolom brigéciollal és szét mososm az egészet
Arra kell csak jobban figyelned, hogy magasnyomásúval óvatosan az elektromos csatlakozóknál. Ha brigéciollal lelocsoltad, kicsit ecsettel átpacsmagolod, utána óvatosan lemosod és már kész is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42021 Dátum:
2017.02.15 szerda, 18:43:10 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.02.15 szerda, 18:41:39
Arra kell csak jobban figyelned, hogy magasnyomásúval óvatosan az elektromos csatlakozóknál. Ha brigéciollal lelocsoltad, kicsit ecsettel átpacsmagolod, utána óvatosan lemosod és már kész is.
én minden autómat leveretem nagynyomásúval simán.Jók már ezek a csatik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42022 Dátum:
2017.02.15 szerda, 18:51:13 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.02.15 szerda, 18:41:39
Arra kell csak jobban figyelned, hogy magasnyomásúval óvatosan az elektromos csatlakozóknál. Ha brigéciollal lelocsoltad, kicsit ecsettel átpacsmagolod, utána óvatosan lemosod és már kész is.
igen, a csatiknál érdemes óvatosan, mert ha nagyon meglocsolod akkor áthúz és megráz az áram.
huszon éves autókban se tudod már beáztatni a csatlakozót, ettől felesleges tartani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42023 Dátum:
2017.02.15 szerda, 18:58:06 »
Szia!
Nekem is ezt a hibakodot írta a kocsim. Nagy nehezen rájöttünk h a turbóelektronika nem tudja rendesen mozgatni a turbónak a szelepét vagy hogyis hívják. Nem tudom h mi a szakszó rá. Kézzel mozgatható de az nem elég, így most ma adtam be felújitásra a turbót.
Igaz akkor derül ki de elvileg az a baj.
Nálam az izzitás jelző villogot és mígy nem melegedett be addig erőtlen volt a motor aztán újrainditás és jó volt. P132b volt a hibakód. Turbó pozicionáló
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.15 szerda, 15:57:30
A 2.2-esen is ez a hibakódunk volt decemberben. Ervin kipucolta a turbó geometriát, azóta -koppkoppkopp- nem jelentkezett.
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42024 Dátum:
2017.02.15 szerda, 19:20:56 »
Szia!
Nekem is ezt a hibakodot írta a kocsim. Nagy nehezen rájöttünk h a turbóelektronika nem tudja rendesen mozgatni a turbónak a szelepét vagy hogyis hívják. Nem tudom h mi a szakszó rá. Kézzel mozgatható de az nem elég, így most ma adtam be felújitásra a turbót.
Igaz akkor derül ki de elvileg az a baj.
Nálam az izzitás jelző villogot és mígy nem melegedett be addig erőtlen volt a motor aztán újrainditás és jó volt. P132b volt a hibakód. Turbó pozicionáló
Idézetet írta: Attila925 - 2017.02.14 kedd, 19:19:06
Sziasztok. Van nekem egy olyan hibakódom, hogy P132B. Írja a forscan, hogy a turbónál van hiba. Indítás után kb 15-20 másodperccel jelentkezik a hiba. De melegszik a motor kb 39-40 fokra újra indítom és akkor minden oké, de ha visszahűl, akkor újra jön a hiba. Mi lehet a gond? A segítséget köszönöm előre is!
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42025 Dátum:
2017.02.15 szerda, 21:08:53 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.02.15 szerda, 19:20:56
Szia!
Nekem is ezt a hibakodot írta a kocsim. Nagy nehezen rájöttünk h a turbóelektronika nem tudja rendesen mozgatni a turbónak a szelepét vagy hogyis hívják. Nem tudom h mi a szakszó rá. Kézzel mozgatható de az nem elég, így most ma adtam be felújitásra a turbót.
Igaz akkor derül ki de elvileg az a baj.
Nálam az izzitás jelző villogot és mígy nem melegedett be addig erőtlen volt a motor aztán újrainditás és jó volt. P132b volt a hibakód. Turbó pozicionáló
ezért miért kell felújítani?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42026 Dátum:
2017.02.15 szerda, 21:18:18 »
Azt a részét kéne csak megcsinálniuk, de én úgy kértem h ha más is rossz vagy rosszabb állapotban van akkor az is legyen megcsinálva.
Az alap takarítás 35ezerbe kerül és így feljebb 110ig, de akkor mindent megcsinálnak rajta.
De ez lehet az elektonika része is, de az sem olcsó.
A bontókban álltalában turbóval eggyütt adják.
Nagy nehezen jöttünk rá mi is.
Meg kell mozgatni azt a karocskát mármint akkor mikor leszeded a vezérlőről és ha nem úgy mozog mint forró kés a vajban akkor ott a bibi
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.15 szerda, 21:08:53
ezért miért kell felújítani?
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42027 Dátum:
2017.02.15 szerda, 21:20:30 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.02.15 szerda, 21:18:18
Azt a részét kéne csak megcsinálniuk, de én úgy kértem h ha más is rossz vagy rosszabb állapotban van akkor az is legyen megcsinálva.
Az alap takarítás 35ezerbe kerül és így feljebb 110ig, de akkor mindent megcsinálnak rajta.
De ez lehet az elektonika része is, de az sem olcsó.
A bontókban álltalában turbóval eggyütt adják.
Nagy nehezen jöttünk rá mi is.
Meg kell mozgatni azt a karocskát mármint akkor mikor leszeded a vezérlőről és ha nem úgy mozog mint forró kés a vajban akkor ott a bibi
újat nem mondtál, de egy takarításért tuti nem vinném felújítóshoz. tengely ha nem lóg benne, akkor nincs baja. náluk ha jó ha nem rámondják, hogy vacak és lehet ott hagyni a zsák pénzt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42028 Dátum:
2017.02.15 szerda, 21:26:43 »
Ez igaz, nem cáfolom.
Csak benne van az is h kitakarítod és rövid időn belül vissza jön. ( ilyenkor a sok kosz ráég.)
Valamikor sikerül de valamikor meg csak egy ideig.
Igazából én csak egy ötletet adtam ezzel.
Személy szerént én most emiatt elvittem, aztán majd meglátjuk h mit cserélnek.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.15 szerda, 21:20:30
újat nem mondtál, de egy takarításért tuti nem vinném felújítóshoz. tengely ha nem lóg benne, akkor nincs baja. náluk ha jó ha nem rámondják, hogy vacak és lehet ott hagyni a zsák pénzt
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42029 Dátum:
2017.02.15 szerda, 21:29:08 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.02.15 szerda, 21:26:43
Ez igaz, nem cáfolom.
Csak benne van az is h kitakarítod és rövid időn belül vissza jön. ( ilyenkor a sok kosz ráég.)
Valamikor sikerül de valamikor meg csak egy ideig.
Igazából én csak egy ötletet adtam ezzel.
Személy szerént én most emiatt elvittem, aztán majd meglátjuk h mit cserélnek.
na ilyen nincs. ha tudod, hogy mit miért és hogyan csinálsz takarítás közben akkor nem jön vissza a probléma
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42030 Dátum:
2017.02.15 szerda, 21:32:44 »
Lehet, nem próbáltam még. Nem vitatkozni akarok.
Nekem ez volt az opció most, h beadom és csinálják.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.15 szerda, 21:29:08
na ilyen nincs. ha tudod, hogy mit miért és hogyan csinálsz takarítás közben akkor nem jön vissza a probléma
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42031 Dátum:
2017.02.15 szerda, 21:54:37 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.02.15 szerda, 21:18:18
Azt a részét kéne csak megcsinálniuk, de én úgy kértem h ha más is rossz vagy rosszabb állapotban van akkor az is legyen megcsinálva.
Az alap takarítás 35ezerbe kerül és így feljebb 110ig, de akkor mindent megcsinálnak rajta.
De ez lehet az elektonika része is, de az sem olcsó.
A bontókban álltalában turbóval eggyütt adják.
Nagy nehezen jöttünk rá mi is.
Meg kell mozgatni azt a karocskát mármint akkor mikor leszeded a vezérlőről és ha nem úgy mozog mint forró kés a vajban akkor ott a bibi
Ervin Súron 16-ért csinálta pár éve, szerintem mostanában sem kér többet egy huszasnál. Csak oda kell menni, és ha nem esik útba, akkor hiába olcsóbb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42032 Dátum:
2017.02.15 szerda, 21:57:07 »
Köszike az infót
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.15 szerda, 21:54:37
Ervin Súron 16-ért csinálta pár éve, szerintem mostanában sem kér többet egy huszasnál. Csak oda kell menni, és ha nem esik útba, akkor hiába olcsóbb.
AndyA
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42033 Dátum:
2017.02.15 szerda, 22:34:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.15 szerda, 21:54:37
Ervin Súron 16-ért csinálta pár éve, szerintem mostanában sem kér többet egy huszasnál. Csak oda kell menni, és ha nem esik útba, akkor hiába olcsóbb.
AndyA
De
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42034 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 08:50:28 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.15 szerda, 22:34:42
De
Ezt csak én nem értem...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42035 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 08:53:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.16 csütörtök, 08:50:28
Ezt csak én nem értem...?
AndyA
Csak te.
Erre írta, szerintem: "Ervin Súron 16-ért csinálta pár éve, szerintem mostanában sem kér többet egy huszasnál."
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42036 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 08:54:12 »
GSR (szokás szerint) berakta a bogarat a fülembe, hogy rossz a termosztátom.
Néztem a műszerfalon a tesztüzemben a hőmérsékletet. A kérdés az, hogy egyrészt mennyire pontos, amit mutat, másrészt pontosan hol, azaz melyik vízkörben, és azon belül hol méri, amit mér?
50 fok körül mutatott, amikor elkezdett a mutató is felfelé indulni. A mutató fixen állt középen, amikor a műszerfalon 80-81 fok (max. 83) volt a kijelzett érték, és ezen gyakorlatilag semmi nem változtatott, kieg. fűtés bekapcsolása (egyelőre kézi kapcsolással, de végre beüzemeltem
), lámpánál álldogálás vagy 80-as tempó a Szentendrei úton.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42037 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 08:54:59 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.02.16 csütörtök, 08:53:04
Csak te.
Erre írta, szerintem: "Ervin Súron 16-ért csinálta pár éve, szerintem mostanában sem kér többet egy huszasnál."
Mármint többet kér egy huszasnál? Mennyit?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42038 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 08:58:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.16 csütörtök, 08:54:59
Mármint többet kér egy huszasnál? Mennyit?
AndyA
Azt én nem tudhatom, nincs traktorom.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42039 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 09:17:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.16 csütörtök, 08:54:12
GSR (szokás szerint) berakta a bogarat a fülembe, hogy rossz a termosztátom.
Néztem a műszerfalon a tesztüzemben a hőmérsékletet. A kérdés az, hogy egyrészt mennyire pontos, amit mutat, másrészt pontosan hol, azaz melyik vízkörben, és azon belül hol méri, amit mér?
50 fok körül mutatott, amikor elkezdett a mutató is felfelé indulni. A mutató fixen állt középen, amikor a műszerfalon 80-81 fok (max. 83) volt a kijelzett érték, és ezen gyakorlatilag semmi nem változtatott, kieg. fűtés bekapcsolása (egyelőre kézi kapcsolással, de végre beüzemeltem
), lámpánál álldogálás vagy 80-as tempó a Szentendrei úton.
AndyA
vákumszivíttyú mellett van a hengerfejben a jeladó. amíg beáll középre és ott marad addig én nem nyúlnék hozzá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42040 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 09:23:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.16 csütörtök, 08:54:12
GSR (szokás szerint) berakta a bogarat a fülembe,
Az nem bogár volt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42041 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 09:50:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.16 csütörtök, 09:17:51
vákumszivíttyú mellett van a hengerfejben a jeladó. amíg beáll középre és ott marad addig én nem nyúlnék hozzá
Az renden van, de a műszerfalon kijelzett hőmérséklet egy jó 10-15°C-os eltérést mutat a diagnosztikai programok szerinti CHT-hez képest.
Mondjuk amíg nem konyul én sem piszkálnám.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42042 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 09:58:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.16 csütörtök, 09:17:51
vákumszivíttyú mellett van a hengerfejben a jeladó. amíg beáll középre és ott marad addig én nem nyúlnék hozzá
Akkor a 80(-81-82-83) fok az kb. rendben van, az nem is igen fog feljebb menni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42043 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 09:59:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.16 csütörtök, 09:17:51
vákumszivíttyú mellett van a hengerfejben a jeladó. amíg beáll középre és ott marad addig én nem nyúlnék hozzá
Képet tudsz róla mutatni, hogy pontosan hol?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42044 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 10:01:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.16 csütörtök, 08:50:28
Ezt csak én nem értem...?
AndyA
Ne értetlenkedjééé
Picivel 20 felett kért, de hozzáteszem, hogy dec 29-én írtam neki és jan 2-án délután 5 körül már ott állt az autó nála és aznap kész is lett. Itt is maxi köszönet neki a gyorsaságért, mert 3-án reggel már indult ki az autó németbe.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42045 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 10:52:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.16 csütörtök, 10:01:19
Ne értetlenkedjééé
Picivel 20 felett kért, de hozzáteszem, hogy dec 29-én írtam neki és jan 2-án délután 5 körül már ott állt az autó nála és aznap kész is lett. Itt is maxi köszönet neki a gyorsaságért, mert 3-án reggel már indult ki az autó németbe.
És titok, hogy mennyit...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42046 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 11:26:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.16 csütörtök, 09:59:00
Képet tudsz róla mutatni, hogy pontosan hol?
AndyA
Hogy hol konyul?
Perverz disznók...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42047 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 17:24:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.16 csütörtök, 10:52:14
És titok, hogy mennyit...?
AndyA
Én egy privát üzenetben kaptam meg az árat. Ha Ervin úgy gondolja, akkor majd kiírja nyilvánosan
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42048 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 17:36:57 »
Hali!
Az olajköri termosztát hány °C-on nyit?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42049 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 18:19:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.16 csütörtök, 08:54:12
GSR (szokás szerint) berakta a bogarat a fülembe, hogy rossz a termosztátom.
Néztem a műszerfalon a tesztüzemben a hőmérsékletet. A kérdés az, hogy egyrészt mennyire pontos, amit mutat, másrészt pontosan hol, azaz melyik vízkörben, és azon belül hol méri, amit mér?
50 fok körül mutatott, amikor elkezdett a mutató is felfelé indulni. A mutató fixen állt középen, amikor a műszerfalon 80-81 fok (max. 83) volt a kijelzett érték, és ezen gyakorlatilag semmi nem változtatott, kieg. fűtés bekapcsolása (egyelőre kézi kapcsolással, de végre beüzemeltem
), lámpánál álldogálás vagy 80-as tempó a Szentendrei úton.
AndyA
nemmér vízhőmérsékletet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
834
835
836
837
838
839
840
[
841
]
842
843
844
845
846
847
848
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ