Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:41:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 834 835 836 837 838 839 840 [841] 842 843 844 845 846 847 848 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14641644 alkalommal)
0 Felhasználó és 148 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42000 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 19:54:26 »

heló ,itt a Fórumon írtam az olajköri termosztát kiváltó másik termosztátról (MAHLE TH575).
mostjött meg, és a gond a következő: a termosztát tömítő felületébe van kb 1mm-res bemarás amin áttud csurogni a víz, gondolom gyárilag ígyvan megtervezve. falbav
 (de a tesztem alapján még akkor is kevesebb víz szökik meg mint a gyári éppen rossz ferde termosztáton) eplus2
ebből adódóan közvetlenűl nemlehet beépíteni/kiváltani mert 75c már nyit egyből, amíg a gyári ha jóltudom 82c nyit. rinya

kérdésem: milenne ha az olajhűtő után építeném be (a hűtő alatti csőbe) így csak akkor nyitna teljesen ha az olajis elérte a 75c és meghagynám a gyári olajkörit is ami néha működik és jólzár. Huh?
így tudom hogy ha a hűtővíz meleg és melegítenie kéne az olajat amíg hideg, de más TDI motorokon sem melegítik csak hűtik az olajat (a talált leírások alapján).

mi lenne ha tennél bele egy gyári újat és le lenne tudva a probléma 3-5évre? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42001 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 19:56:15 »

Igen ezt aláírom! Enyem most lett 10 és a szivattyú az olajtartály tetején fossa ki a szervóolajat...
Amúgy motormosással mi a helyzet? Szabad azt? Olyan szinten olajos hogy szégyen, tócsák vannak alatta
mérneszabadna?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42002 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:00:06 »

Hali!
Van egy 2004-es 2000-es tdci-s mondeom
A tünet a következő : Gázadásnál szaggat és az utastérbe olyan hang szűrődik be, mintha a szellőző motort maximális fordulatra kapcsolnám. Én a turbóra, turbócső repedésre gyanakszom, csak azt nem tudom, hogy a csövekkel vagy magával a turbóval van a probléma. Az egyik ilyen turbó csövet ami az autó elején az egr szelepnél van már régebben is cseréltem azt tudom hol van de a többi ilyen csövet még nem cseréltem és nem is tudom, hogy hol keressem, illetve házilag ki tudom e cserélni.
Válaszokat előre is köszönöm Szazo
1.közvetlen a turbón van egy rövid
2. a motor hasa alatt egy rövid
3. a rezonátor cső
4.cooler előtt
5.cooler után
6.egr re menő-ezt cserélted

mind bilincses,otthon cserélhető gumiszakasz.keress rajtuk olajos csőszakaszt.ott fúj ki.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42003 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:23:03 »

mi lenne ha tennél bele egy gyári újat és le lenne tudva a probléma 3-5évre? Roll Eyes

Heló, van itthon 2db új olajköri és mind a 2 átereszt és ujjonnan a dobozból kivéve is áteresztett!!!! (max pár napig jók ha forgatom/beállítom őket). falbav falbav falbav rinya
Most kipróbáltam egy másik megoldást: 2db o gyűrű 10*2.5mm felragasztva és a támasztásnak 1 nagy alátét 8*15mm felragasztva epokittal, így a víz nyomása nemlöki le az o gyűrűt nagy fordulatnál (tesztelgettem) Wink

de mivel 15km megtétele után max 80c a víz és visszahűl terhelés nélkűl, de viszont ha többet megyek 20km akkor még fűtés mellet is tartja a 80-85c. teljesen eltakart hűtővel.
így gondoltam arra hogyha ezt beépítem több hő áll rendelkezésre fűtésre és hamarabb átmelegszik a motor és amikor átmelegszik minden akkor nyit az új termosztát az olajhűtő után és nemengedi 70c alá az olajat és a vizet és nemkell eltakarni a hűtőt.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42004 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:25:24 »

Heló, van itthon 2db új olajköri és mind a 2 átereszt és ujjonnan a dobozból kivéve is áteresztett!!!! (max pár napig jók ha forgatom/beállítom őket). falbav falbav falbav rinya
Most kipróbáltam egy másik megoldást: 2db o gyűrű 10*2.5mm felragasztva és a támasztásnak 1 nagy alátét 8*15mm felragasztva epokittal, így a víz nyomása nemlöki le az o gyűrűt nagy fordulatnál (tesztelgettem) Wink

de mivel 15km megtétele után max 80c a víz és visszahűl terhelés nélkűl, de viszont ha többet megyek 20km akkor még fűtés mellet is tartja a 80-85c. teljesen eltakart hűtővel.
így gondoltam arra hogyha ezt beépítem több hő áll rendelkezésre fűtésre és hamarabb átmelegszik a motor és amikor átmelegszik minden akkor nyit az új termosztát az olajhűtő után és nemengedi 70c alá az olajat és a vizet és nemkell eltakarni a hűtőt.
ugye nem baj, ha nem hiszem el? vigyor3

az hogy kint átenged pont semmit nem jelent, a hűtőrendszerben van még pár tényező, amit figyelembe kéne venni

cseréltem már párat, egyel se volt gond...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42005 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:57:31 »

heló ,itt a Fórumon írtam az olajköri termosztát kiváltó másik termosztátról (MAHLE TH575).
mostjött meg, és a gond a következő: a termosztát tömítő felületébe van kb 1mm-res bemarás amin áttud csurogni a víz, gondolom gyárilag ígyvan megtervezve. falbav
 (de a tesztem alapján még akkor is kevesebb víz szökik meg mint a gyári éppen rossz ferde termosztáton) eplus2
ebből adódóan közvetlenűl nemlehet beépíteni/kiváltani mert 75c már nyit egyből, amíg a gyári ha jóltudom 82c nyit. rinya

kérdésem: milenne ha az olajhűtő után építeném be (a hűtő alatti csőbe) így csak akkor nyitna teljesen ha az olajis elérte a 75c és meghagynám a gyári olajkörit is ami néha működik és jólzár. Huh?
így tudom hogy ha a hűtővíz meleg és melegítenie kéne az olajat amíg hideg, de más TDI motorokon sem melegítik csak hűtik az olajat (a talált leírások alapján).


Csak hangosan gondolkodok:
1. Biztos nem kezdenék el babrálni a hűtésrendszerrel. Elég sok mérnökóra elmehet annek a tervezésére, hogy pont úgy és annyi hűtővíz kerüljön a megfelelő helyekre, amennyi kell.
2. Ha ennyire problémás a termosztát kérdés, akkor betolnám egy Ford szervizbe, csókolom ez a probléma az autóval, legyenek szívesek megoldani. Aztán ha tényleg ennyire problémás a gyári dobozos alkatrész is, akkor ha kell, minden nap visszavinném az autót, hogy még mindig nem oldódott meg a probléma. Legyen az az ő gondjuk, hogy csak a polcról levéve az ötödik darab lesz jó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42006 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 21:10:30 »

Csak hangosan gondolkodok:
1. Biztos nem kezdenék el babrálni a hűtésrendszerrel. Elég sok mérnökóra elmehet annek a tervezésére, hogy pont úgy és annyi hűtővíz kerüljön a megfelelő helyekre, amennyi kell.
2. Ha ennyire problémás a termosztát kérdés, akkor betolnám egy Ford szervizbe, csókolom ez a probléma az autóval, legyenek szívesek megoldani. Aztán ha tényleg ennyire problémás a gyári dobozos alkatrész is, akkor ha kell, minden nap visszavinném az autót, hogy még mindig nem oldódott meg a probléma. Legyen az az ő gondjuk, hogy csak a polcról levéve az ötödik darab lesz jó.

A 3 napig visszaviszem dolog, működik autó alkatrészeknél is ?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42007 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 21:29:55 »

A 3 napig visszaviszem dolog, működik autó alkatrészeknél is ?

Autó alkatrészekre is van garancia, főleg ha gyári hibás. Viszont macerás lehet a dolog, mert kér(het)nek pl igazolást, hogy szakszerűen lett beszerelve bla bla bla.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #42008 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 22:50:20 »

Csak hangosan gondolkodok:
1. Biztos nem kezdenék el babrálni a hűtésrendszerrel. Elég sok mérnökóra elmehet annek a tervezésére, hogy pont úgy és annyi hűtővíz kerüljön a megfelelő helyekre, amennyi kell.
2. Ha ennyire problémás a termosztát kérdés, akkor betolnám egy Ford szervizbe, csókolom ez a probléma az autóval, legyenek szívesek megoldani. Aztán ha tényleg ennyire problémás a gyári dobozos alkatrész is, akkor ha kell, minden nap visszavinném az autót, hogy még mindig nem oldódott meg a probléma. Legyen az az ő gondjuk, hogy csak a polcról levéve az ötödik darab lesz jó.
Szerinted a szervíz nem rázna le valamilyen mondvacsinált indokkal?  Itt egyébként valamit  azért nem teljesen jól számoltak ki azok a bizonyos "mérnök urak" legalábbis a TDCi nél. Mintha nem lenne elég hőfelesleg keményebb mínuszokban.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42009 Dátum: 2017.02.14 kedd, 08:20:12 »

A 3 napig visszaviszem dolog, működik autó alkatrészeknél is ?

Nem.

Ha nem építetted be és megvan az eredeti csomagolás, a legtöbb helyen visszaveszik. Bárdi pl. 2 héten belül, utána már csak 10%-kal alacsonyabb áron.

Vagy hibás az alkatrész, és akkor cseregarancia van rá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #42010 Dátum: 2017.02.14 kedd, 19:09:09 »

Heló, van itthon 2db új olajköri és mind a 2 átereszt és ujjonnan a dobozból kivéve is áteresztett!!!! (max pár napig jók ha forgatom/beállítom őket). falbav falbav falbav rinya
Most kipróbáltam egy másik megoldást: 2db o gyűrű 10*2.5mm felragasztva és a támasztásnak 1 nagy alátét 8*15mm felragasztva epokittal, így a víz nyomása nemlöki le az o gyűrűt nagy fordulatnál (tesztelgettem) Wink

de mivel 15km megtétele után max 80c a víz és visszahűl terhelés nélkűl, de viszont ha többet megyek 20km akkor még fűtés mellet is tartja a 80-85c. teljesen eltakart hűtővel.
így gondoltam arra hogyha ezt beépítem több hő áll rendelkezésre fűtésre és hamarabb átmelegszik a motor és amikor átmelegszik minden akkor nyit az új termosztát az olajhűtő után és nemengedi 70c alá az olajat és a vizet és nemkell eltakarni a hűtőt.
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem ragoznám tovább a termosztát kérdést. Viszont a hűtő letakarásával nagyon nem értek egyet. Ha véletlenül a termosztát éppen jól működő kedvében van, akkor a letakart hűtő bizony nagyon nem frankó, se az olaj se a vízhőmérséklet szempontjából, a motorról nem is beszélve. Én még soha nem takartam le a hűtőt, de nem is fogom soha. A termosztátról annyit. Az olajköri termosztátot mindig Ford márkaszervizben rendelem. Lehet, hogy én csupán szerencsés vagyok, de nekem még ezekkel az olajtermosztátokkal nem volt gondom problémám. Egyszóval, beépítés után "jól" működtek. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #42011 Dátum: 2017.02.14 kedd, 19:19:06 »

Sziasztok. Van nekem egy olyan hibakódom, hogy P132B. Írja a forscan, hogy a turbónál van hiba. Indítás után kb 15-20 másodperccel jelentkezik a hiba. De melegszik a motor kb 39-40 fokra újra indítom és akkor minden oké, de ha visszahűl, akkor újra jön a hiba. Mi lehet a gond? A segítséget köszönöm előre is!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42012 Dátum: 2017.02.14 kedd, 19:37:04 »

Sziasztok. Van nekem egy olyan hibakódom, hogy P132B. Írja a forscan, hogy a turbónál van hiba. Indítás után kb 15-20 másodperccel jelentkezik a hiba. De melegszik a motor kb 39-40 fokra újra indítom és akkor minden oké, de ha visszahűl, akkor újra jön a hiba. Mi lehet a gond? A segítséget köszönöm előre is!
turbó elektronika hiba.Turbótisztítás,és elektronika javítás szükséges.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #42013 Dátum: 2017.02.14 kedd, 20:21:30 »

turbó elektronika hiba.Turbótisztítás,és elektronika javítás szükséges.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0

Köszönöm a választ!
Mitől hal le az elektronika, miért így jelentkezik a baja? Hidegen nem megy, utána meg életre kel...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42014 Dátum: 2017.02.14 kedd, 21:00:51 »

Köszönöm a választ!
Mitől hal le az elektronika, miért így jelentkezik a baja? Hidegen nem megy, utána meg életre kel...
talán hidegen nem tudja a geometriát állítani a mocija.melegen meg könnyebben mozoghat.ezért is kell a turbótakarítás is.
de okozhatja egyszerű forrasztási vagy kontakthiba is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #42015 Dátum: 2017.02.14 kedd, 21:10:19 »

sokba. új gyári hollander meg 5k a végére

Most 5000 Ft egy csőért? Mert akkor nincs probléma!  pias
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42016 Dátum: 2017.02.14 kedd, 21:11:22 »

Most 5000 Ft egy csőért? Mert akkor nincs probléma!  pias
az nem a cső,hanem a hollander,amiből kicsúszott a csöved. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42017 Dátum: 2017.02.14 kedd, 21:44:32 »

Most 5000 Ft egy csőért? Mert akkor nincs probléma!  pias
nem. a régi csövön cserélhető a hollander, ami 5k a gyári ford, 3k az utángyártott
 az új cső egyben meg 55k
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42018 Dátum: 2017.02.15 szerda, 02:28:42 »

mérneszabadna?
hát mittudomén  vigyor3

gondoltam valamit eláztatok aztán annyit a tekkknikának  Grin

de most az lesz hogy belocsolom brigéciollal és szét mososm az egészet
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42019 Dátum: 2017.02.15 szerda, 15:57:30 »

Sziasztok. Van nekem egy olyan hibakódom, hogy P132B. Írja a forscan, hogy a turbónál van hiba. Indítás után kb 15-20 másodperccel jelentkezik a hiba. De melegszik a motor kb 39-40 fokra újra indítom és akkor minden oké, de ha visszahűl, akkor újra jön a hiba. Mi lehet a gond? A segítséget köszönöm előre is!

A 2.2-esen is ez a hibakódunk volt decemberben. Ervin kipucolta a turbó geometriát, azóta -koppkoppkopp- nem jelentkezett.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42020 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:41:39 »

hát mittudomén  vigyor3

gondoltam valamit eláztatok aztán annyit a tekkknikának  Grin

de most az lesz hogy belocsolom brigéciollal és szét mososm az egészet

Arra kell csak jobban figyelned, hogy magasnyomásúval óvatosan az elektromos csatlakozóknál. Ha brigéciollal lelocsoltad, kicsit ecsettel átpacsmagolod, utána óvatosan lemosod és már kész is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42021 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:43:10 »

Arra kell csak jobban figyelned, hogy magasnyomásúval óvatosan az elektromos csatlakozóknál. Ha brigéciollal lelocsoltad, kicsit ecsettel átpacsmagolod, utána óvatosan lemosod és már kész is.
én minden autómat leveretem nagynyomásúval simán.Jók már ezek a csatik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42022 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:51:13 »

Arra kell csak jobban figyelned, hogy magasnyomásúval óvatosan az elektromos csatlakozóknál. Ha brigéciollal lelocsoltad, kicsit ecsettel átpacsmagolod, utána óvatosan lemosod és már kész is.
igen, a csatiknál érdemes óvatosan, mert ha nagyon meglocsolod akkor áthúz és megráz az áram.  help help

huszon éves autókban se tudod már beáztatni a csatlakozót, ettől felesleges tartani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42023 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:58:06 »

Szia!

Nekem is ezt a hibakodot írta a kocsim. Nagy nehezen rájöttünk h a turbóelektronika nem tudja rendesen mozgatni a turbónak a szelepét vagy hogyis hívják. Nem tudom h mi a szakszó rá. Kézzel mozgatható de az nem elég, így most ma adtam be felújitásra a turbót.
Igaz akkor derül ki de elvileg az a baj.
Nálam az izzitás jelző villogot és mígy nem melegedett be addig erőtlen volt a motor aztán újrainditás és jó volt. P132b volt a hibakód. Turbó pozicionáló

A 2.2-esen is ez a hibakódunk volt decemberben. Ervin kipucolta a turbó geometriát, azóta -koppkoppkopp- nem jelentkezett.
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42024 Dátum: 2017.02.15 szerda, 19:20:56 »

Szia!

Nekem is ezt a hibakodot írta a kocsim. Nagy nehezen rájöttünk h a turbóelektronika nem tudja rendesen mozgatni a turbónak a szelepét vagy hogyis hívják. Nem tudom h mi a szakszó rá. Kézzel mozgatható de az nem elég, így most ma adtam be felújitásra a turbót.
Igaz akkor derül ki de elvileg az a baj.
Nálam az izzitás jelző villogot és mígy nem melegedett be addig erőtlen volt a motor aztán újrainditás és jó volt. P132b volt a hibakód. Turbó pozicionáló


Sziasztok. Van nekem egy olyan hibakódom, hogy P132B. Írja a forscan, hogy a turbónál van hiba. Indítás után kb 15-20 másodperccel jelentkezik a hiba. De melegszik a motor kb 39-40 fokra újra indítom és akkor minden oké, de ha visszahűl, akkor újra jön a hiba. Mi lehet a gond? A segítséget köszönöm előre is!
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42025 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:08:53 »

Szia!

Nekem is ezt a hibakodot írta a kocsim. Nagy nehezen rájöttünk h a turbóelektronika nem tudja rendesen mozgatni a turbónak a szelepét vagy hogyis hívják. Nem tudom h mi a szakszó rá. Kézzel mozgatható de az nem elég, így most ma adtam be felújitásra a turbót.
Igaz akkor derül ki de elvileg az a baj.
Nálam az izzitás jelző villogot és mígy nem melegedett be addig erőtlen volt a motor aztán újrainditás és jó volt. P132b volt a hibakód. Turbó pozicionáló


ezért miért kell felújítani? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42026 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:18:18 »

Azt a részét kéne csak megcsinálniuk, de én úgy kértem h ha más is rossz vagy rosszabb állapotban van akkor az is legyen megcsinálva.
Az alap takarítás 35ezerbe kerül és így feljebb 110ig, de akkor mindent megcsinálnak rajta.
De ez lehet az elektonika része is, de az sem olcsó.
A bontókban álltalában turbóval eggyütt adják.
Nagy nehezen jöttünk rá mi is.
Meg kell mozgatni azt a karocskát mármint akkor mikor leszeded a vezérlőről és ha nem úgy mozog mint forró kés a vajban akkor ott a bibi
ezért miért kell felújítani? Roll Eyes
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42027 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:20:30 »

Azt a részét kéne csak megcsinálniuk, de én úgy kértem h ha más is rossz vagy rosszabb állapotban van akkor az is legyen megcsinálva.
Az alap takarítás 35ezerbe kerül és így feljebb 110ig, de akkor mindent megcsinálnak rajta.
De ez lehet az elektonika része is, de az sem olcsó.
A bontókban álltalában turbóval eggyütt adják.
Nagy nehezen jöttünk rá mi is.
Meg kell mozgatni azt a karocskát mármint akkor mikor leszeded a vezérlőről és ha nem úgy mozog mint forró kés a vajban akkor ott a bibi
újat nem mondtál, de egy takarításért tuti nem vinném felújítóshoz. tengely ha nem lóg benne, akkor nincs baja. náluk ha jó ha nem rámondják, hogy vacak és lehet ott hagyni a zsák pénzt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42028 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:26:43 »

Ez igaz, nem cáfolom.  Smiley
Csak benne van az is h kitakarítod és rövid időn belül vissza jön. ( ilyenkor a sok kosz ráég.)
Valamikor sikerül de valamikor meg csak egy ideig.
Igazából én csak egy ötletet adtam ezzel.
Személy szerént én most emiatt elvittem, aztán majd meglátjuk h mit cserélnek. Smiley

újat nem mondtál, de egy takarításért tuti nem vinném felújítóshoz. tengely ha nem lóg benne, akkor nincs baja. náluk ha jó ha nem rámondják, hogy vacak és lehet ott hagyni a zsák pénzt
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42029 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:29:08 »

Ez igaz, nem cáfolom.  Smiley
Csak benne van az is h kitakarítod és rövid időn belül vissza jön. ( ilyenkor a sok kosz ráég.)
Valamikor sikerül de valamikor meg csak egy ideig.
Igazából én csak egy ötletet adtam ezzel.
Személy szerént én most emiatt elvittem, aztán majd meglátjuk h mit cserélnek. Smiley

na ilyen nincs. ha tudod, hogy mit miért és hogyan csinálsz takarítás közben akkor nem jön vissza a probléma
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42030 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:32:44 »

Lehet, nem próbáltam még. Nem vitatkozni akarok.
Nekem ez volt az opció most, h beadom és csinálják.


na ilyen nincs. ha tudod, hogy mit miért és hogyan csinálsz takarítás közben akkor nem jön vissza a probléma
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42031 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:54:37 »

Azt a részét kéne csak megcsinálniuk, de én úgy kértem h ha más is rossz vagy rosszabb állapotban van akkor az is legyen megcsinálva.
Az alap takarítás 35ezerbe kerül és így feljebb 110ig, de akkor mindent megcsinálnak rajta.
De ez lehet az elektonika része is, de az sem olcsó.
A bontókban álltalában turbóval eggyütt adják.
Nagy nehezen jöttünk rá mi is.
Meg kell mozgatni azt a karocskát mármint akkor mikor leszeded a vezérlőről és ha nem úgy mozog mint forró kés a vajban akkor ott a bibi

Ervin Súron 16-ért csinálta pár éve, szerintem mostanában sem kér többet egy huszasnál. Csak oda kell menni, és ha nem esik útba, akkor hiába olcsóbb. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42032 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:57:07 »

Köszike az infót  Smiley

Ervin Súron 16-ért csinálta pár éve, szerintem mostanában sem kér többet egy huszasnál. Csak oda kell menni, és ha nem esik útba, akkor hiába olcsóbb. Smiley

AndyA
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42033 Dátum: 2017.02.15 szerda, 22:34:42 »

Ervin Súron 16-ért csinálta pár éve, szerintem mostanában sem kér többet egy huszasnál. Csak oda kell menni, és ha nem esik útba, akkor hiába olcsóbb. Smiley

AndyA

De  Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42034 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 08:50:28 »

De  Wink


Ezt csak én nem értem...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #42035 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 08:53:04 »

Ezt csak én nem értem...?

AndyA

Csak te. vigyor3

Erre írta, szerintem: "Ervin Súron 16-ért csinálta pár éve, szerintem mostanában sem kér többet egy huszasnál."
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42036 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 08:54:12 »

GSR (szokás szerint) berakta a bogarat a fülembe, hogy rossz a termosztátom.

Néztem a műszerfalon a tesztüzemben a hőmérsékletet. A kérdés az, hogy egyrészt mennyire pontos, amit mutat, másrészt pontosan hol, azaz melyik vízkörben, és azon belül hol méri, amit mér?

50 fok körül mutatott, amikor elkezdett a mutató is felfelé indulni. A mutató fixen állt középen, amikor a műszerfalon 80-81 fok (max. 83) volt a kijelzett érték, és ezen gyakorlatilag semmi nem változtatott, kieg. fűtés bekapcsolása (egyelőre kézi kapcsolással, de végre beüzemeltem Smiley), lámpánál álldogálás vagy 80-as tempó a Szentendrei úton.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42037 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 08:54:59 »

Csak te. vigyor3

Erre írta, szerintem: "Ervin Súron 16-ért csinálta pár éve, szerintem mostanában sem kér többet egy huszasnál."

Mármint többet kér egy huszasnál? Mennyit?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #42038 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 08:58:11 »

Mármint többet kér egy huszasnál? Mennyit?

AndyA

Azt én nem tudhatom, nincs traktorom. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42039 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 09:17:51 »

GSR (szokás szerint) berakta a bogarat a fülembe, hogy rossz a termosztátom.

Néztem a műszerfalon a tesztüzemben a hőmérsékletet. A kérdés az, hogy egyrészt mennyire pontos, amit mutat, másrészt pontosan hol, azaz melyik vízkörben, és azon belül hol méri, amit mér?

50 fok körül mutatott, amikor elkezdett a mutató is felfelé indulni. A mutató fixen állt középen, amikor a műszerfalon 80-81 fok (max. 83) volt a kijelzett érték, és ezen gyakorlatilag semmi nem változtatott, kieg. fűtés bekapcsolása (egyelőre kézi kapcsolással, de végre beüzemeltem Smiley), lámpánál álldogálás vagy 80-as tempó a Szentendrei úton.

AndyA
vákumszivíttyú mellett van a hengerfejben a jeladó. amíg beáll középre és ott marad addig én nem nyúlnék hozzá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #42040 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 09:23:28 »

GSR (szokás szerint) berakta a bogarat a fülembe,


Az nem bogár volt...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42041 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 09:50:10 »

vákumszivíttyú mellett van a hengerfejben a jeladó. amíg beáll középre és ott marad addig én nem nyúlnék hozzá

Az renden van, de a műszerfalon kijelzett hőmérséklet egy jó 10-15°C-os eltérést mutat a diagnosztikai programok szerinti CHT-hez képest.
Mondjuk amíg nem konyul én sem piszkálnám.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42042 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 09:58:22 »

vákumszivíttyú mellett van a hengerfejben a jeladó. amíg beáll középre és ott marad addig én nem nyúlnék hozzá

Akkor a 80(-81-82-83) fok az kb. rendben van, az nem is igen fog feljebb menni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42043 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 09:59:00 »

vákumszivíttyú mellett van a hengerfejben a jeladó. amíg beáll középre és ott marad addig én nem nyúlnék hozzá

Képet tudsz róla mutatni, hogy pontosan hol?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42044 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 10:01:19 »

Ezt csak én nem értem...?

AndyA

Ne értetlenkedjééé  hehe nyes
Picivel 20 felett kért, de hozzáteszem, hogy dec 29-én írtam neki és jan 2-án délután 5 körül már ott állt az autó nála és aznap kész is lett. Itt is maxi köszönet neki a gyorsaságért, mert 3-án reggel már indult ki az autó németbe.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42045 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 10:52:14 »

Ne értetlenkedjééé  hehe nyes
Picivel 20 felett kért, de hozzáteszem, hogy dec 29-én írtam neki és jan 2-án délután 5 körül már ott állt az autó nála és aznap kész is lett. Itt is maxi köszönet neki a gyorsaságért, mert 3-án reggel már indult ki az autó németbe.

És titok, hogy mennyit...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #42046 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 11:26:14 »

Képet tudsz róla mutatni, hogy pontosan hol?

AndyA

Hogy hol konyul?

Perverz disznók...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42047 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 17:24:18 »

És titok, hogy mennyit...? Smiley

AndyA

Én egy privát üzenetben kaptam meg az árat. Ha Ervin úgy gondolja, akkor majd kiírja nyilvánosan Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #42048 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 17:36:57 »

Hali!

Az olajköri termosztát hány °C-on nyit?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42049 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 18:19:58 »

GSR (szokás szerint) berakta a bogarat a fülembe, hogy rossz a termosztátom.

Néztem a műszerfalon a tesztüzemben a hőmérsékletet. A kérdés az, hogy egyrészt mennyire pontos, amit mutat, másrészt pontosan hol, azaz melyik vízkörben, és azon belül hol méri, amit mér?

50 fok körül mutatott, amikor elkezdett a mutató is felfelé indulni. A mutató fixen állt középen, amikor a műszerfalon 80-81 fok (max. 83) volt a kijelzett érték, és ezen gyakorlatilag semmi nem változtatott, kieg. fűtés bekapcsolása (egyelőre kézi kapcsolással, de végre beüzemeltem Smiley), lámpánál álldogálás vagy 80-as tempó a Szentendrei úton.

AndyA
nemmér vízhőmérsékletet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 834 835 836 837 838 839 840 [841] 842 843 844 845 846 847 848 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.