Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:59:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 835 836 837 838 839 840 841 [842] 843 844 845 846 847 848 849 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14639085 alkalommal)
0 Felhasználó és 159 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #42050 Dátum: 2017.02.17 péntek, 10:06:35 »

Hali!

Az olajköri termosztát hány °C-on nyit?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha emlékeim nem csalnak akkor olyan 82-85°C körül. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #42051 Dátum: 2017.02.17 péntek, 12:45:17 »

Sziasztok! Még új vagyok! De lehet lecserélem a focust egy mondira!
Mennyire ajánlatos megvenni egy olyan autó ami 2002-es
2.0 tdci fbma-s motorkódú és a tulaj elmondása szerint 1 hete vette az autót
és előzés közben elment a power, kigyulladt az olajnyomás lámpa és olajfolt volt alatta a megállás után!
Az első szerelő hajtókar kikönyökölést mondott de ezt megbontás nélkül, úgy hogy a motoron nem látszik kívülről semmi, a második tipp hajtókarcsapágy és a motorcserét ajánlották! Egyégként indul a motor de az olajnyomás lámpa világít és minden irányba rázkódik a motor valamint elvileg a motor hátsó részén olajcseppek vannak!
Kérem ha van tanácsotok osszátok meg velem, hogy mennyiből javítható, mennyi egy esetleges motorcsere, mi lehet a legjobb megoldás... vagy ha tudtok ajánlani valakit a fórumról aki esetleg foglalkozik ilyesmi dolgokkal és van tudása és tapasztalata hozzá, mert a javítás költsége határozza meg, hogy magamévá tegyem e az autót vagy maradjon a focus!sos lenne!
Köszönöm
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #42052 Dátum: 2017.02.17 péntek, 12:50:57 »

 worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42053 Dátum: 2017.02.17 péntek, 12:54:56 »

Sziasztok! Még új vagyok! De lehet lecserélem a focust egy mondira!
Mennyire ajánlatos megvenni egy olyan autó ami 2002-es
2.0 tdci fbma-s motorkódú és a tulaj elmondása szerint 1 hete vette az autót
és előzés közben elment a power, kigyulladt az olajnyomás lámpa és olajfolt volt alatta a megállás után!
Az első szerelő hajtókar kikönyökölést mondott de ezt megbontás nélkül, úgy hogy a motoron nem látszik kívülről semmi, a második tipp hajtókarcsapágy és a motorcserét ajánlották! Egyégként indul a motor de az olajnyomás lámpa világít és minden irányba rázkódik a motor valamint elvileg a motor hátsó részén olajcseppek vannak!
Kérem ha van tanácsotok osszátok meg velem, hogy mennyiből javítható, mennyi egy esetleges motorcsere, mi lehet a legjobb megoldás... vagy ha tudtok ajánlani valakit a fórumról aki esetleg foglalkozik ilyesmi dolgokkal és van tudása és tapasztalata hozzá, mert a javítás költsége határozza meg, hogy magamévá tegyem e az autót vagy maradjon a focus!sos lenne!
Köszönöm
Lackó


Ha gondolod cseréld le a Focus-t Mondeo-ra, de erre semmiképp!
Ezt a Mondeo-t nagyon gyorsan felejtsd el!!! - Ez a legjobb megoldás.
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.17 péntek, 12:56:59 írta ...™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42054 Dátum: 2017.02.17 péntek, 12:58:56 »

Sziasztok! Még új vagyok! De lehet lecserélem a focust egy mondira!
Mennyire ajánlatos megvenni egy olyan autó ami 2002-es
2.0 tdci fbma-s motorkódú és a tulaj elmondása szerint 1 hete vette az autót
és előzés közben elment a power, kigyulladt az olajnyomás lámpa és olajfolt volt alatta a megállás után!
Az első szerelő hajtókar kikönyökölést mondott de ezt megbontás nélkül, úgy hogy a motoron nem látszik kívülről semmi, a második tipp hajtókarcsapágy és a motorcserét ajánlották! Egyégként indul a motor de az olajnyomás lámpa világít és minden irányba rázkódik a motor valamint elvileg a motor hátsó részén olajcseppek vannak!
Kérem ha van tanácsotok osszátok meg velem, hogy mennyiből javítható, mennyi egy esetleges motorcsere, mi lehet a legjobb megoldás... vagy ha tudtok ajánlani valakit a fórumról aki esetleg foglalkozik ilyesmi dolgokkal és van tudása és tapasztalata hozzá, mert a javítás költsége határozza meg, hogy magamévá tegyem e az autót vagy maradjon a focus!sos lenne!
Köszönöm
Lackó


Ha fel akarsz ülni a szopórollerre, akkor mindenképp vedd meg ezt az autót  eplus2
(Ha gombokért adja oda és van donor, amiből át tudsz rakni jó állapotú motort és van jó szerelőd, akkor esetleg lehet gondolkodni rajta. De szvsz van akkora kínálat, hogy ne foglalkozz ezzel.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #42055 Dátum: 2017.02.17 péntek, 14:20:27 »

Sziasztok! Még új vagyok! De lehet lecserélem a focust egy mondira!
Mennyire ajánlatos megvenni egy olyan autó ami 2002-es
2.0 tdci fbma-s motorkódú és a tulaj elmondása szerint 1 hete vette az autót
és előzés közben elment a power, kigyulladt az olajnyomás lámpa és olajfolt volt alatta a megállás után!
Az első szerelő hajtókar kikönyökölést mondott de ezt megbontás nélkül, úgy hogy a motoron nem látszik kívülről semmi, a második tipp hajtókarcsapágy és a motorcserét ajánlották! Egyégként indul a motor de az olajnyomás lámpa világít és minden irányba rázkódik a motor valamint elvileg a motor hátsó részén olajcseppek vannak!
Kérem ha van tanácsotok osszátok meg velem, hogy mennyiből javítható, mennyi egy esetleges motorcsere, mi lehet a legjobb megoldás... vagy ha tudtok ajánlani valakit a fórumról aki esetleg foglalkozik ilyesmi dolgokkal és van tudása és tapasztalata hozzá, mert a javítás költsége határozza meg, hogy magamévá tegyem e az autót vagy maradjon a focus!sos lenne!
Köszönöm
Lackó


Nem jársz semmivel rosszabbúl mint ha egy másik Mondeot vennél meg!! Azzal is ugyanezek a szo*ások lesznek, csak még nem tudsz róla!!  nyes nyes
Itt legalább tudod mi a pálya, mi a sz*r  Wink worship
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #42056 Dátum: 2017.02.17 péntek, 15:02:48 »

Sziasztok! Még új vagyok! De lehet lecserélem a focust egy mondira!
Mennyire ajánlatos megvenni egy olyan autó ami 2002-es
2.0 tdci fbma-s motorkódú és a tulaj elmondása szerint 1 hete vette az autót
és előzés közben elment a power, kigyulladt az olajnyomás lámpa és olajfolt volt alatta a megállás után!
Az első szerelő hajtókar kikönyökölést mondott de ezt megbontás nélkül, úgy hogy a motoron nem látszik kívülről semmi, a második tipp hajtókarcsapágy és a motorcserét ajánlották! Egyégként indul a motor de az olajnyomás lámpa világít és minden irányba rázkódik a motor valamint elvileg a motor hátsó részén olajcseppek vannak!
Kérem ha van tanácsotok osszátok meg velem, hogy mennyiből javítható, mennyi egy esetleges motorcsere, mi lehet a legjobb megoldás... vagy ha tudtok ajánlani valakit a fórumról aki esetleg foglalkozik ilyesmi dolgokkal és van tudása és tapasztalata hozzá, mert a javítás költsége határozza meg, hogy magamévá tegyem e az autót vagy maradjon a focus!sos lenne!
Köszönöm
Lackó

Bontott motor sallangok nélkül mondjuk 80-130ezer de sokkal drágábban is van +szerlés+meg kell venni a kocsit is előtte. De van extrém olcsón hirdetett is https://www.jofogas.hu/pest/mondeo_mk3__tdci_motor_61914231.htm
Ez olyannak jó aki magának megcsinálja, + gombokért veszi az autót. 
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #42057 Dátum: 2017.02.17 péntek, 16:45:31 »

Köszönöm,mindenkinek!
Nagy a dilemmám, mert a fóka már 6 éve hibátlanul szolgál és félek, hogy mennyire idegbeteg lennék az út szélén! falbav

Viszont egy hibátlan mk3 is jól jönne a lelki megnyugvásomnak, bár még soha nem volt diesel autóm
és most is inkább a benzin felé hajlanék!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42058 Dátum: 2017.02.17 péntek, 17:14:02 »

Köszönöm,mindenkinek!
Nagy a dilemmám, mert a fóka már 6 éve hibátlanul szolgál és félek, hogy mennyire idegbeteg lennék az út szélén! falbav

Viszont egy hibátlan mk3 is jól jönne a lelki megnyugvásomnak, bár még soha nem volt diesel autóm
és most is inkább a benzin felé hajlanék!


Bármilyet veszel, az első 1-2 évben úgyse lesz nyugalmad. MK3-ból szinte kizárt, hogy tudsz olyat venni, ami hibátlan (korából adódóan, a legfiatalabb is 10 éves...)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #42059 Dátum: 2017.02.17 péntek, 17:33:38 »

Igen, tudom a hibátlant csak " " jelben gondoltam!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #42060 Dátum: 2017.02.17 péntek, 17:59:58 »

Igen, tudom a hibátlant csak " " jelben gondoltam!

Irtam pm-et.....
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #42061 Dátum: 2017.02.18 szombat, 19:06:41 »

Sziasztok!

Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706

Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460

Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szándék előtt?

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #42062 Dátum: 2017.02.18 szombat, 19:30:33 »

Sziasztok!

Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706

Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460

Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szán dék előtt?

Köszönöm a segítséget!
Kevés bennük a kilométer... vajon miért? Ráadásul egy cég árulja mindkettőt.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42063 Dátum: 2017.02.18 szombat, 19:47:55 »

Sziasztok!

Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706

Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460

Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szándék előtt?

Köszönöm a segítséget!

Ennyit semmiképp nem adnék érte. Majdnem fele ennyiért (de legalábbis 3-400ezerel olcsóbban) is tudsz venni MK3-ast. Arra meg semmi garancia nincs, hogy nem visszatekert egyik sem és nem kell rákölteni 1-2 hónap múlva 2-300 ezret.
Naplózva
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #42064 Dátum: 2017.02.18 szombat, 20:04:22 »

Ennyit semmiképp nem adnék érte. Majdnem fele ennyiért (de legalábbis 3-400ezerel olcsóbban) is tudsz venni MK3-ast. Arra meg semmi garancia nincs, hogy nem visszatekert egyik sem és nem kell rákölteni 1-2 hónap múlva 2-300 ezret.


Igen, kicsit húzós az áruk.
Azt feltételezvén, hogy valós a km, akkor 1.2-1.3 a reálisabb ár ezekért?
Illetve megfelelő szakember, vagy szerviz megtudja mondani, hogy a közeljövőben kell-e majd 3-4-500E Ft-ot költeni rá?
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42065 Dátum: 2017.02.18 szombat, 20:21:29 »

Igen, kicsit húzós az áruk.
Azt feltételezvén, hogy valós a km, akkor 1.2-1.3 a reálisabb ár ezekért?
Illetve megfelelő szakember, vagy szerviz megtudja mondani, hogy a közeljövőben kell-e majd 3-4-500E Ft-ot költeni rá?


Lehet találni viszonylag jó állapotút 1M környékén is vagy alatta. Az egyik legfontosabb, hogy olyannal menj el megnézni, aki "látott" már mondeot. Azért ezt is olvasd el: http://mondeo.hu/index.php?topic=5065.0
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42066 Dátum: 2017.02.18 szombat, 20:39:39 »

Sziasztok!

Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706

Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460

Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szándék előtt?

Köszönöm a segítséget!

A 2.2-est csak ajánlani tudom. Másképp is mozog, mint a 2.0, ráadásul valamivel tartósabb az adagolórendszere is, mint a 2.0-nak.

Ezt a kettőt viszont felejtsd el. Se a km, se az ár nem nagyon reális.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #42067 Dátum: 2017.02.18 szombat, 21:05:58 »

Sziasztok!

Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706

Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460

Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szándék előtt?

Köszönöm a segítséget!

Sztem ez a szervizes átvizsgálás nem  megoldható.......a fékeken meg az amúgy is látható dolgokon kivül mit fognak nézni?
Ráadásul ők nem fognak az "átnézésre" garit adni.....
itt a klubbon belül előbb utobb te is találsz jó gazdás autót....pl..én is itt vettem utoljára és nem bántam meg.
hibátlan kocsi itt már nincs,de jó igen!
Én pl hobby miatt akarok most autót cserélni...de mindent egybe vetve,ha van is kevés jobb autót tudnék mondani mint az MK3!
5év után megvettem harmadikat   smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42068 Dátum: 2017.02.18 szombat, 21:06:51 »

Sziasztok!

Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706

Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460

Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szándék előtt?

Köszönöm a segítséget!

Bármelyiket motorral is veszed, úgy 300ezer legyen mindig a párna alatt, hogy ne kelljen kenyéren és vizen élni, ha beüt egy nagyobb javítás.
Amúgy jó a 2.2-es motor, könnyen mozgatja az autót, jó vezetni pályán is, városban is.

Ha ilyen összegben gondolkodsz, akkor ha nem sürget a vásárlás, lehet, hogy jobba megérné, ha még kuporgatsz egy kis pénzt és MK4-et nézel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #42069 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 17:14:36 »

Köszönöm a választ mindenkinek!  worship
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
zsolt.krisztian
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42070 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 14:09:02 »

Sziasztok,szép napot!

Nagyon fura parajelenséggel fordulnék hozzátok segítségért.Az autó 2004.10.havi 2.2tdci 155lovas kombi mk3 Mondeo,kéziváltós.
A jelenség a következő: Melegebb időben az autó 1300-1500 közötti fordulatnál rezonál a motortérből.A dolog érdekessége,hogy csak üzemmeleg motornál csinálja viszont ezt is csak akkor ha a kinti hőmérséklet +2 és 3 fok fölött van.Amíg voltak a nagy mínuszok,mentem az autóval egyhuzamban 140kilómétert tehát a motor üzemmeleg volt,de mégse hallottam azt a rezonálást.Most hogy megint jobb idő van,előjött.Hideg motornál nem hallani jobb időben se,és van amikor kevésbé, van amikor erősebben.Gyorsítás közben nem,viszont ha tartom a fordulatot vagy motorfékkel gurulok és eléri azt az adott fordulatot akkor hallani.Olvastam,hogy turbócső rögzítés lehet ilyenkor a ludas,de szerelő végig nézte az összeset és sehol semmi.Az autó hibátlanul gyorsul,hibakód nincs,füst nincs,semmi problémára utaló jelenség.Kipufogó az új végig,de előtte is és utána is megmaradt ez a rezonancia.Ha álló helyzetben üresben tartom az 1400körüli fordulatot,akkor hallom a rezonálást.Ha lehúzom az ablakokat,akkor viszont nem hallom se bentről,se kintről.

Kérlek adjatok tanácsot merre mit keressek,mert már az idegeimre megy Cheesy Szerelő átnézte az autót motortérben és alulról is de semmi mozgó fém részt nem talált ami valamihez hozzáérve zöröghet.Volt olajcsere,szíjakkal,szűrőkkel,semmi változás.Előre is köszi a segítségeteket.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42071 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 14:19:18 »

Sziasztok,szép napot!

Nagyon fura parajelenséggel fordulnék hozzátok segítségért.Az autó 2004.10.havi 2.2tdci 155lovas kombi mk3 Mondeo,kéziváltós.
A jelenség a következő: Melegebb időben az autó 1300-1500 közötti fordulatnál rezonál a motortérből.A dolog érdekessége,hogy csak üzemmeleg motornál csinálja viszont ezt is csak akkor ha a kinti hőmérséklet +2 és 3 fok fölött van.Amíg voltak a nagy mínuszok,mentem az autóval egyhuzamban 140kilómétert tehát a motor üzemmeleg volt,de mégse hallottam azt a rezonálást.Most hogy megint jobb idő van,előjött.Hideg motornál nem hallani jobb időben se,és van amikor kevésbé, van amikor erősebben.Gyorsítás közben nem,viszont ha tartom a fordulatot vagy motorfékkel gurulok és eléri azt az adott fordulatot akkor hallani.Olvastam,hogy turbócső rögzítés lehet ilyenkor a ludas,de szerelő végig nézte az összeset és sehol semmi.Az autó hibátlanul gyorsul,hibakód nincs,füst nincs,semmi problémára utaló jelenség.Kipufogó az új végig,de előtte is és utána is megmaradt ez a rezonancia.Ha álló helyzetben üresben tartom az 1400körüli fordulatot,akkor hallom a rezonálást.Ha lehúzom az ablakokat,akkor viszont nem hallom se bentről,se kintről.

Kérlek adjatok tanácsot merre mit keressek,mert már az idegeimre megy Cheesy Szerelő átnézte az autót motortérben és alulról is de semmi mozgó fém részt nem talált ami valamihez hozzáérve zöröghet.Volt olajcsere,szíjakkal,szűrőkkel,semmi változás.Előre is köszi a segítségeteket.

Jöhet pl a generátor oldali szíjrendszerből is.
De én csak a bölcső-turbócső rögzítést nézném mégegyszer, semmibe nem kerül kivenni a szilentet belőle és fixre csavarozni. Nekem is borzalmasan rezonált, és kézzel hiába mozgattam, aztán fixre rögzítés után elhallgatott.
Naplózva
zsolt.krisztian
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42072 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 14:25:30 »

Jöhet pl a generátor oldali szíjrendszerből is.
De én csak a bölcső-turbócső rögzítést nézném mégegyszer, semmibe nem kerül kivenni a szilentet belőle és fixre csavarozni. Nekem is borzalmasan rezonált, és kézzel hiába mozgattam, aztán fixre rögzítés után elhallgatott.

Ebben igazad van teljesen,csak az ember nem gondolná hogy ha mozgatásra jó,attól még zöröghet az.Az akkumulátor alatti lenne a ludas igaz?mert amúgy nagyjából a hang is onnan jön,vezetőülésben ülve bal előröl.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42073 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 15:03:43 »

Ebben igazad van teljesen,csak az ember nem gondolná hogy ha mozgatásra jó,attól még zöröghet az.Az akkumulátor alatti lenne a ludas igaz?mert amúgy nagyjából a hang is onnan jön,vezetőülésben ülve bal előröl.

Igazából mindkettő lehet, nekem már mindkettőt fixre kellett csavarozni. De hogy melyik oldali hagyta el magát elsőnek nem emlékszem.
Naplózva
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #42074 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 16:55:35 »

Sziasztok!

Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706

Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460

Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szándék előtt?

Köszönöm a segítséget!  Ha kell eladom az enyemet Diagot a szemed elott csinalom 4 evet vegig tudsz kovetni itt a forumon ennel jobbat ugy sem talalsz ...
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42075 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 17:11:03 »

Igazából mindkettő lehet, nekem már mindkettőt fixre kellett csavarozni. De hogy melyik oldali hagyta el magát elsőnek nem emlékszem.
általában a rezonátor felőli hamarabb....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ihasz77
Vendég
« Új hozzászólás #42076 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 18:37:04 »

Sziasztok!!!Érdekelne nagynyomásúszivatyú felujit
ásárol vélemény érdemes e!!!!???2004évj.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #42077 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 18:42:02 »

Sziasztok!!!Érdekelne nagynyomásúszivatyú felujit
ásárol vélemény érdemes e!!!!???2004évj.

Szia!

Cseredarabbal tudok neked garanciális felújítottat! Ha jól tudom 80körül van!
Ha érdekel szólj megkérdezem pontosan!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #42078 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 19:45:34 »

Sziasztok!

2003-as 2,0TDCI 131 LE kombi mondeom van.Szükségem lenne egy kis segítségre.1600-1800 fordulatnál kb olyan 60-90 között bedadog az autó,elkezd kicsit ugrálni a fordulatszám mutató,de ha feljebb váltok akkor megszűnik ugyan ennél a sebességnél.Ha valaki valami okosat tudna mondani azt megköszönném.

ÜdvZoli
Naplózva
Kopter004
Vendég
« Új hozzászólás #42079 Dátum: 2017.02.24 péntek, 11:58:53 »

Sziasztok!

Segítség kellene. 116le HJBB. Vezérlés csere? Jelre rakás? Köszi előre is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42080 Dátum: 2017.02.24 péntek, 12:21:05 »

Sziasztok!

2003-as 2,0TDCI 131 LE kombi mondeom van.Szükségem lenne egy kis segítségre.1600-1800 fordulatnál kb olyan 60-90 között bedadog az autó,elkezd kicsit ugrálni a fordulatszám mutató,de ha feljebb váltok akkor megszűnik ugyan ennél a sebességnél.Ha valaki valami okosat tudna mondani azt megköszönném.

ÜdvZoli

Azonos fordulat, más fokozatban?

Más fordulatszám, azonos sebességnél?

Egyéb, valami fura zaj vagy bármi más rendellenes viselkedés, amikor éppen jelentkezik a hiba?

Kódolvasás (motorleállítás nélkül!), amikor előjött a hiba, hátha mutat valamit?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42081 Dátum: 2017.02.24 péntek, 12:34:10 »

Sziasztok!

2003-as 2,0TDCI 131 LE kombi mondeom van.Szükségem lenne egy kis segítségre.1600-1800 fordulatnál kb olyan 60-90 között bedadog az autó,elkezd kicsit ugrálni a fordulatszám mutató,de ha feljebb váltok akkor megszűnik ugyan ennél a sebességnél.Ha valaki valami okosat tudna mondani azt megköszönném.

ÜdvZoli

Az első okosság, hogy 1600-1800 között NE válts feljebb!
Második, EGR szelep dugózva vagy nem?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42082 Dátum: 2017.02.24 péntek, 12:56:10 »

Sziasztok!

2003-as 2,0TDCI 131 LE kombi mondeom van.Szükségem lenne egy kis segítségre.1600-1800 fordulatnál kb olyan 60-90 között bedadog az autó,elkezd kicsit ugrálni a fordulatszám mutató,de ha feljebb váltok akkor megszűnik ugyan ennél a sebességnél.Ha valaki valami okosat tudna mondani azt megköszönném.

ÜdvZoli
ez simán lehet lendkerék, ha így használtad az autót
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42083 Dátum: 2017.02.24 péntek, 12:56:47 »

Az első okosság, hogy 1600-1800 között NE válts feljebb!

lendkerék meghálálja vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #42084 Dátum: 2017.02.24 péntek, 16:50:14 »

Sziasztok!

Van néhány hibakódom, meg tudnátok mondani mit jelentenek, míg el nem kezdik szétszedni az autók?
P1700
P1211
P0251

Köszönöm előre is.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #42085 Dátum: 2017.02.24 péntek, 19:28:25 »

Azonos fordulat, más fokozatban?

Más fordulatszám, azonos sebességnél?

Egyéb, valami fura zaj vagy bármi más rendellenes viselkedés, amikor éppen jelentkezik a hiba?

Kódolvasás (motorleállítás nélkül!), amikor előjött a hiba, hátha mutat valamit?

AndyA



Köszi a választ.akkor írom egyszerűen.pl:90 km/h-nál 5.-ben olyan 1800 fordulatnál elkezd ugrálni az alapjárat mutatója és bedadog a motor.
Semmi zaj,semmi rendellenesség,kiolvasásra semmi hiba.
Üdv:Zoli
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.24 péntek, 19:35:26 írta studeni » Naplózva
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #42086 Dátum: 2017.02.24 péntek, 19:33:15 »

Az első okosság, hogy 1600-1800 között NE válts feljebb!
Második, EGR szelep dugózva vagy nem?

még nem néztem meg,de én is erre gondoltam.köszi a választ.

Üdv.Zoli
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42087 Dátum: 2017.02.24 péntek, 19:33:26 »

Elkezd ugrálni az alapjárat mutatója?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #42088 Dátum: 2017.02.24 péntek, 19:41:27 »

Elkezd ugrálni az alapjárat mutatója?

alapjáraton nem ugrál, csak menet közben.Akkor is csak bizonyos fordulaton.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42089 Dátum: 2017.02.24 péntek, 19:41:39 »

Sziasztok!

Van néhány hibakódom, meg tudnátok mondani mit jelentenek, míg el nem kezdik szétszedni az autók?
P1700
P1211
P0251

Köszönöm előre is.

p1211; p0251 http://tadefanklub.atw.hu/izzitas.pdf

p1700
http://p1700.enginetroublecode.com/ford-mondeo
Naplózva
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #42090 Dátum: 2017.02.24 péntek, 19:49:14 »


Köszönöm! worship
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42091 Dátum: 2017.02.24 péntek, 19:51:29 »

Köszönöm! worship

Én úgy vettem ki, hogy üzemanyag rendszeri hibák ezek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42092 Dátum: 2017.02.24 péntek, 19:51:34 »

Sziasztok!

Van néhány hibakódom, meg tudnátok mondani mit jelentenek, míg el nem kezdik szétszedni az autók?
P1700
P1211
P0251

Köszönöm előre is.
P0251     Befecskendező-szivattyú tüzelőanyag mennyiség szabályzás 'A' (Bütyök/rotor/porlasztó)
üzemanyagrendszeri hiba

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #42093 Dátum: 2017.02.24 péntek, 20:12:48 »

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni. Menet közben egyszer csak elkezdett villogni az izzítás jelző. (kb 60 km/h ánál nem volt gyorsítás erőltetés). Az autó pedig átment csökkentett üzemmódba.
Most az a hiba áll fenn, hogy amikor ráadom a gyújtást és egyből villog az izzításjelző még a motort be sem indítottam.

Volt már valakinek hasonló?
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42094 Dátum: 2017.02.24 péntek, 20:16:23 »

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni. Menet közben egyszer csak elkezdett villogni az izzítás jelző. (kb 60 km/h ánál nem volt gyorsítás erőltetés). Az autó pedig átment csökkentett üzemmódba.
Most az a hiba áll fenn, hogy amikor ráadom a gyújtást és egyből villog az izzításjelző még a motort be sem indítottam.

Volt már valakinek hasonló?
vészüzem.

Ha elektromos a turbód,akkor az is okozhatja.
Vagy üzarendszeri hiba,szűrő,csúcsok,szivattyú,levegősödés....
Vagy érzékaló hiba pl MAP szenzor.
Amikor villog ,akkor kell hibakódot olvasni.Aztán lehet csak nekiállni a javításnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #42095 Dátum: 2017.02.24 péntek, 20:20:47 »

vészüzem.

Ha elektromos a turbód,akkor az is okozhatja.
Vagy üzarendszeri hiba,szűrő,csúcsok,szivattyú,levegősödés....
Vagy érzékaló hiba pl MAP szenzor.
Amikor villog ,akkor kell hibakódot olvasni.Aztán lehet csak nekiállni a javításnak.

Már volt hasonlóban részem. Akkor úgy emlékszem, hogy amikor nem járt a motor akkor nem villogott az izzítás jelző. Csak miután beindítottam.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42096 Dátum: 2017.02.24 péntek, 20:35:49 »

Már volt hasonlóban részem. Akkor úgy emlékszem, hogy amikor nem járt a motor akkor nem villogott az izzítás jelző. Csak miután beindítottam.
az üzarendszeri hiba szokott a végső stádiumban ilyen lenni.aztán már el sem indul.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #42097 Dátum: 2017.02.24 péntek, 21:05:25 »

az üzarendszeri hiba szokott a végső stádiumban ilyen lenni.aztán már el sem indul.

~40 ezer km ezelőtt lett teljes üzemanyagrendszer felújítva.
Sikerüt a hibakódot kiolvasni P2339.
Ez vajon segíthet: http://www.hibakodolvaso.hu/blog/tag/p2339_13.html (nem szeretnék még 1x egy vagyont rákölteni)
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
Doozzii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #42098 Dátum: 2017.02.24 péntek, 21:07:22 »

Sziasztok! Ford mondeo 2.0Tdci 2005. Olyan problémám van vele hogy 1800 körül néha berángat és 2000 felett pedig olyat csinál mint ha játszanék a gázzal! De nem nagyon érezhető inkább a hangján hallani! Hiba kód nincs! De kicsit gyengébb is meg van kormolas is!
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.24 péntek, 21:26:02 írta Doozzii » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42099 Dátum: 2017.02.24 péntek, 21:08:31 »

~40 ezer km ezelőtt lett teljes üzemanyagrendszer felújítva.
Sikerüt a hibakódot kiolvasni P2339.
Ez vajon segíthet: http://www.hibakodolvaso.hu/blog/tag/p2339_13.html (nem szeretnék még 1x egy vagyont rákölteni)

Ez szerint a porlasztók kódjait újra be kell írni. Azt, amit a szervizben kaptak. Elvileg kellett kapnod egy papírt, amin szerepelnek a régi (a porlasztón levő) és az új kódok, amiket kaptak a felújítás után.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 835 836 837 838 839 840 841 [842] 843 844 845 846 847 848 849 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.