Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:57:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
835
836
837
838
839
840
841
[
842
]
843
844
845
846
847
848
849
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14638990 alkalommal)
0 Felhasználó és 149 vendég van a témában
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42050 Dátum:
2017.02.17 péntek, 10:06:35 »
Idézetet írta: spyware - 2017.02.16 csütörtök, 17:36:57
Hali!
Az olajköri termosztát hány °C-on nyit?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha emlékeim nem csalnak akkor olyan 82-85°C körül.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42051 Dátum:
2017.02.17 péntek, 12:45:17 »
Sziasztok! Még új vagyok! De lehet lecserélem a focust egy mondira!
Mennyire ajánlatos megvenni egy olyan autó ami 2002-es
2.0 tdci fbma-s motorkódú és a tulaj elmondása szerint 1 hete vette az autót
és előzés közben elment a power, kigyulladt az olajnyomás lámpa és olajfolt volt alatta a megállás után!
Az első szerelő hajtókar kikönyökölést mondott de ezt megbontás nélkül, úgy hogy a motoron nem látszik kívülről semmi, a második tipp hajtókarcsapágy és a motorcserét ajánlották! Egyégként indul a motor de az olajnyomás lámpa világít és minden irányba rázkódik a motor valamint elvileg a motor hátsó részén olajcseppek vannak!
Kérem ha van tanácsotok osszátok meg velem, hogy mennyiből javítható, mennyi egy esetleges motorcsere, mi lehet a legjobb megoldás... vagy ha tudtok ajánlani valakit a fórumról aki esetleg foglalkozik ilyesmi dolgokkal és van tudása és tapasztalata hozzá, mert a javítás költsége határozza meg, hogy magamévá tegyem e az autót vagy maradjon a focus!sos lenne!
Köszönöm
Lackó
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42052 Dátum:
2017.02.17 péntek, 12:50:57 »
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42053 Dátum:
2017.02.17 péntek, 12:54:56 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.02.17 péntek, 12:45:17
Sziasztok! Még új vagyok! De lehet lecserélem a focust egy mondira!
Mennyire ajánlatos megvenni egy olyan autó ami 2002-es
2.0 tdci fbma-s motorkódú és a tulaj elmondása szerint 1 hete vette az autót
és előzés közben elment a power, kigyulladt az olajnyomás lámpa és olajfolt volt alatta a megállás után!
Az első szerelő hajtókar kikönyökölést mondott de ezt megbontás nélkül, úgy hogy a motoron nem látszik kívülről semmi, a második tipp hajtókarcsapágy és a motorcserét ajánlották! Egyégként indul a motor de az olajnyomás lámpa világít és minden irányba rázkódik a motor valamint elvileg a motor hátsó részén olajcseppek vannak!
Kérem ha van tanácsotok osszátok meg velem, hogy mennyiből javítható, mennyi egy esetleges motorcsere, mi lehet a legjobb megoldás... vagy ha tudtok ajánlani valakit a fórumról aki esetleg foglalkozik ilyesmi dolgokkal és van tudása és tapasztalata hozzá, mert a javítás költsége határozza meg, hogy magamévá tegyem e az autót vagy maradjon a focus!sos lenne!
Köszönöm
Lackó
Ha gondolod cseréld le a Focus-t Mondeo-ra, de erre semmiképp!
Ezt a Mondeo-t nagyon gyorsan felejtsd el!!! - Ez a legjobb megoldás.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.17 péntek, 12:56:59 írta ...™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42054 Dátum:
2017.02.17 péntek, 12:58:56 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.02.17 péntek, 12:45:17
Sziasztok! Még új vagyok! De lehet lecserélem a focust egy mondira!
Mennyire ajánlatos megvenni egy olyan autó ami 2002-es
2.0 tdci fbma-s motorkódú és a tulaj elmondása szerint 1 hete vette az autót
és előzés közben elment a power, kigyulladt az olajnyomás lámpa és olajfolt volt alatta a megállás után!
Az első szerelő hajtókar kikönyökölést mondott de ezt megbontás nélkül, úgy hogy a motoron nem látszik kívülről semmi, a második tipp hajtókarcsapágy és a motorcserét ajánlották! Egyégként indul a motor de az olajnyomás lámpa világít és minden irányba rázkódik a motor valamint elvileg a motor hátsó részén olajcseppek vannak!
Kérem ha van tanácsotok osszátok meg velem, hogy mennyiből javítható, mennyi egy esetleges motorcsere, mi lehet a legjobb megoldás... vagy ha tudtok ajánlani valakit a fórumról aki esetleg foglalkozik ilyesmi dolgokkal és van tudása és tapasztalata hozzá, mert a javítás költsége határozza meg, hogy magamévá tegyem e az autót vagy maradjon a focus!sos lenne!
Köszönöm
Lackó
Ha fel akarsz ülni a szopórollerre, akkor mindenképp vedd meg ezt az autót
(Ha gombokért adja oda és van donor, amiből át tudsz rakni jó állapotú motort és van jó szerelőd, akkor esetleg lehet gondolkodni rajta. De szvsz van akkora kínálat, hogy ne foglalkozz ezzel.)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42055 Dátum:
2017.02.17 péntek, 14:20:27 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.02.17 péntek, 12:45:17
Sziasztok! Még új vagyok! De lehet lecserélem a focust egy mondira!
Mennyire ajánlatos megvenni egy olyan autó ami 2002-es
2.0 tdci fbma-s motorkódú és a tulaj elmondása szerint 1 hete vette az autót
és előzés közben elment a power, kigyulladt az olajnyomás lámpa és olajfolt volt alatta a megállás után!
Az első szerelő hajtókar kikönyökölést mondott de ezt megbontás nélkül, úgy hogy a motoron nem látszik kívülről semmi, a második tipp hajtókarcsapágy és a motorcserét ajánlották! Egyégként indul a motor de az olajnyomás lámpa világít és minden irányba rázkódik a motor valamint elvileg a motor hátsó részén olajcseppek vannak!
Kérem ha van tanácsotok osszátok meg velem, hogy mennyiből javítható, mennyi egy esetleges motorcsere, mi lehet a legjobb megoldás... vagy ha tudtok ajánlani valakit a fórumról aki esetleg foglalkozik ilyesmi dolgokkal és van tudása és tapasztalata hozzá, mert a javítás költsége határozza meg, hogy magamévá tegyem e az autót vagy maradjon a focus!sos lenne!
Köszönöm
Lackó
Nem jársz semmivel rosszabbúl mint ha egy másik Mondeot vennél meg!! Azzal is ugyanezek a szo*ások lesznek, csak még nem tudsz róla!!
Itt legalább tudod mi a pálya, mi a sz*r
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42056 Dátum:
2017.02.17 péntek, 15:02:48 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.02.17 péntek, 12:45:17
Sziasztok! Még új vagyok! De lehet lecserélem a focust egy mondira!
Mennyire ajánlatos megvenni egy olyan autó ami 2002-es
2.0 tdci fbma-s motorkódú és a tulaj elmondása szerint 1 hete vette az autót
és előzés közben elment a power, kigyulladt az olajnyomás lámpa és olajfolt volt alatta a megállás után!
Az első szerelő hajtókar kikönyökölést mondott de ezt megbontás nélkül, úgy hogy a motoron nem látszik kívülről semmi, a második tipp hajtókarcsapágy és a motorcserét ajánlották! Egyégként indul a motor de az olajnyomás lámpa világít és minden irányba rázkódik a motor valamint elvileg a motor hátsó részén olajcseppek vannak!
Kérem ha van tanácsotok osszátok meg velem, hogy mennyiből javítható, mennyi egy esetleges motorcsere, mi lehet a legjobb megoldás... vagy ha tudtok ajánlani valakit a fórumról aki esetleg foglalkozik ilyesmi dolgokkal és van tudása és tapasztalata hozzá, mert a javítás költsége határozza meg, hogy magamévá tegyem e az autót vagy maradjon a focus!sos lenne!
Köszönöm
Lackó
Bontott motor sallangok nélkül mondjuk 80-130ezer de sokkal drágábban is van +szerlés+meg kell venni a kocsit is előtte. De van extrém olcsón hirdetett is
https://www.jofogas.hu/pest/mondeo_mk3__tdci_motor_61914231.htm
Ez olyannak jó aki magának megcsinálja, + gombokért veszi az autót.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42057 Dátum:
2017.02.17 péntek, 16:45:31 »
Köszönöm,mindenkinek!
Nagy a dilemmám, mert a fóka már 6 éve hibátlanul szolgál és félek, hogy mennyire idegbeteg lennék az út szélén!
Viszont egy hibátlan mk3 is jól jönne a lelki megnyugvásomnak, bár még soha nem volt diesel autóm
és most is inkább a benzin felé hajlanék!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42058 Dátum:
2017.02.17 péntek, 17:14:02 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.02.17 péntek, 16:45:31
Köszönöm,mindenkinek!
Nagy a dilemmám, mert a fóka már 6 éve hibátlanul szolgál és félek, hogy mennyire idegbeteg lennék az út szélén!
Viszont egy hibátlan mk3 is jól jönne a lelki megnyugvásomnak, bár még soha nem volt diesel autóm
és most is inkább a benzin felé hajlanék!
Bármilyet veszel, az első 1-2 évben úgyse lesz nyugalmad. MK3-ból szinte kizárt, hogy tudsz olyat venni, ami hibátlan (korából adódóan, a legfiatalabb is 10 éves...)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42059 Dátum:
2017.02.17 péntek, 17:33:38 »
Igen, tudom a hibátlant csak " " jelben gondoltam!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42060 Dátum:
2017.02.17 péntek, 17:59:58 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.02.17 péntek, 17:33:38
Igen, tudom a hibátlant csak " " jelben gondoltam!
Irtam pm-et.....
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42061 Dátum:
2017.02.18 szombat, 19:06:41 »
Sziasztok!
Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706
Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460
Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szándék előtt?
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42062 Dátum:
2017.02.18 szombat, 19:30:33 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.02.18 szombat, 19:06:41
Sziasztok!
Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706
Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460
Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szán dék előtt?
Köszönöm a segítséget!
Kevés bennük a kilométer... vajon miért? Ráadásul egy cég árulja mindkettőt.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42063 Dátum:
2017.02.18 szombat, 19:47:55 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.02.18 szombat, 19:06:41
Sziasztok!
Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706
Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460
Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szándék előtt?
Köszönöm a segítséget!
Ennyit semmiképp nem adnék érte. Majdnem fele ennyiért (de legalábbis 3-400ezerel olcsóbban) is tudsz venni MK3-ast. Arra meg semmi garancia nincs, hogy nem visszatekert egyik sem és nem kell rákölteni 1-2 hónap múlva 2-300 ezret.
Naplózva
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42064 Dátum:
2017.02.18 szombat, 20:04:22 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.02.18 szombat, 19:47:55
Ennyit semmiképp nem adnék érte. Majdnem fele ennyiért (de legalábbis 3-400ezerel olcsóbban) is tudsz venni MK3-ast. Arra meg semmi garancia nincs, hogy nem visszatekert egyik sem és nem kell rákölteni 1-2 hónap múlva 2-300 ezret.
Igen, kicsit húzós az áruk.
Azt feltételezvén, hogy valós a km, akkor 1.2-1.3 a reálisabb ár ezekért?
Illetve megfelelő szakember, vagy szerviz megtudja mondani, hogy a közeljövőben kell-e majd 3-4-500E Ft-ot költeni rá?
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42065 Dátum:
2017.02.18 szombat, 20:21:29 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.02.18 szombat, 20:04:22
Igen, kicsit húzós az áruk.
Azt feltételezvén, hogy valós a km, akkor 1.2-1.3 a reálisabb ár ezekért?
Illetve megfelelő szakember, vagy szerviz megtudja mondani, hogy a közeljövőben kell-e majd 3-4-500E Ft-ot költeni rá?
Lehet találni viszonylag jó állapotút 1M környékén is vagy alatta. Az egyik legfontosabb, hogy olyannal menj el megnézni, aki "látott" már mondeot. Azért ezt is olvasd el:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5065.0
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42066 Dátum:
2017.02.18 szombat, 20:39:39 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.02.18 szombat, 19:06:41
Sziasztok!
Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706
Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460
Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szándék előtt?
Köszönöm a segítséget!
A 2.2-est csak ajánlani tudom. Másképp is mozog, mint a 2.0, ráadásul valamivel tartósabb az adagolórendszere is, mint a 2.0-nak.
Ezt a kettőt viszont felejtsd el. Se a km, se az ár nem nagyon reális.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42067 Dátum:
2017.02.18 szombat, 21:05:58 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.02.18 szombat, 19:06:41
Sziasztok!
Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706
Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460
Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szándék előtt?
Köszönöm a segítséget!
Sztem ez a szervizes átvizsgálás nem megoldható.......a fékeken meg az amúgy is látható dolgokon kivül mit fognak nézni?
Ráadásul ők nem fognak az "átnézésre" garit adni.....
itt a klubbon belül előbb utobb te is találsz jó gazdás autót....pl..én is itt vettem utoljára és nem bántam meg.
hibátlan kocsi itt már nincs,de jó igen!
Én pl hobby miatt akarok most autót cserélni...de mindent egybe vetve,ha van is kevés jobb autót tudnék mondani mint az MK3!
5év után megvettem harmadikat
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42068 Dátum:
2017.02.18 szombat, 21:06:51 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.02.18 szombat, 19:06:41
Sziasztok!
Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706
Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460
Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szándék előtt?
Köszönöm a segítséget!
Bármelyiket motorral is veszed, úgy 300ezer legyen mindig a párna alatt, hogy ne kelljen kenyéren és vizen élni, ha beüt egy nagyobb javítás.
Amúgy jó a 2.2-es motor, könnyen mozgatja az autót, jó vezetni pályán is, városban is.
Ha ilyen összegben gondolkodsz, akkor ha nem sürget a vásárlás, lehet, hogy jobba megérné, ha még kuporgatsz egy kis pénzt és MK4-et nézel.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42069 Dátum:
2017.02.19 vasárnap, 17:14:36 »
Köszönöm a választ mindenkinek!
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
zsolt.krisztian
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42070 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 14:09:02 »
Sziasztok,szép napot!
Nagyon fura parajelenséggel fordulnék hozzátok segítségért.Az autó 2004.10.havi 2.2tdci 155lovas kombi mk3 Mondeo,kéziváltós.
A jelenség a következő: Melegebb időben az autó 1300-1500 közötti fordulatnál rezonál a motortérből.A dolog érdekessége,hogy csak üzemmeleg motornál csinálja viszont ezt is csak akkor ha a kinti hőmérséklet +2 és 3 fok fölött van.Amíg voltak a nagy mínuszok,mentem az autóval egyhuzamban 140kilómétert tehát a motor üzemmeleg volt,de mégse hallottam azt a rezonálást.Most hogy megint jobb idő van,előjött.Hideg motornál nem hallani jobb időben se,és van amikor kevésbé, van amikor erősebben.Gyorsítás közben nem,viszont ha tartom a fordulatot vagy motorfékkel gurulok és eléri azt az adott fordulatot akkor hallani.Olvastam,hogy turbócső rögzítés lehet ilyenkor a ludas,de szerelő végig nézte az összeset és sehol semmi.Az autó hibátlanul gyorsul,hibakód nincs,füst nincs,semmi problémára utaló jelenség.Kipufogó az új végig,de előtte is és utána is megmaradt ez a rezonancia.Ha álló helyzetben üresben tartom az 1400körüli fordulatot,akkor hallom a rezonálást.Ha lehúzom az ablakokat,akkor viszont nem hallom se bentről,se kintről.
Kérlek adjatok tanácsot merre mit keressek,mert már az idegeimre megy
Szerelő átnézte az autót motortérben és alulról is de semmi mozgó fém részt nem talált ami valamihez hozzáérve zöröghet.Volt olajcsere,szíjakkal,szűrőkkel,semmi változás.Előre is köszi a segítségeteket.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42071 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 14:19:18 »
Idézetet írta: zsolt.krisztian - 2017.02.20 hétfő, 14:09:02
Sziasztok,szép napot!
Nagyon fura parajelenséggel fordulnék hozzátok segítségért.Az autó 2004.10.havi 2.2tdci 155lovas kombi mk3 Mondeo,kéziváltós.
A jelenség a következő: Melegebb időben az autó 1300-1500 közötti fordulatnál rezonál a motortérből.A dolog érdekessége,hogy csak üzemmeleg motornál csinálja viszont ezt is csak akkor ha a kinti hőmérséklet +2 és 3 fok fölött van.Amíg voltak a nagy mínuszok,mentem az autóval egyhuzamban 140kilómétert tehát a motor üzemmeleg volt,de mégse hallottam azt a rezonálást.Most hogy megint jobb idő van,előjött.Hideg motornál nem hallani jobb időben se,és van amikor kevésbé, van amikor erősebben.Gyorsítás közben nem,viszont ha tartom a fordulatot vagy motorfékkel gurulok és eléri azt az adott fordulatot akkor hallani.Olvastam,hogy turbócső rögzítés lehet ilyenkor a ludas,de szerelő végig nézte az összeset és sehol semmi.Az autó hibátlanul gyorsul,hibakód nincs,füst nincs,semmi problémára utaló jelenség.Kipufogó az új végig,de előtte is és utána is megmaradt ez a rezonancia.Ha álló helyzetben üresben tartom az 1400körüli fordulatot,akkor hallom a rezonálást.Ha lehúzom az ablakokat,akkor viszont nem hallom se bentről,se kintről.
Kérlek adjatok tanácsot merre mit keressek,mert már az idegeimre megy
Szerelő átnézte az autót motortérben és alulról is de semmi mozgó fém részt nem talált ami valamihez hozzáérve zöröghet.Volt olajcsere,szíjakkal,szűrőkkel,semmi változás.Előre is köszi a segítségeteket.
Jöhet pl a generátor oldali szíjrendszerből is.
De én csak a bölcső-turbócső rögzítést nézném mégegyszer, semmibe nem kerül kivenni a szilentet belőle és fixre csavarozni. Nekem is borzalmasan rezonált, és kézzel hiába mozgattam, aztán fixre rögzítés után elhallgatott.
Naplózva
zsolt.krisztian
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42072 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 14:25:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.02.20 hétfő, 14:19:18
Jöhet pl a generátor oldali szíjrendszerből is.
De én csak a bölcső-turbócső rögzítést nézném mégegyszer, semmibe nem kerül kivenni a szilentet belőle és fixre csavarozni. Nekem is borzalmasan rezonált, és kézzel hiába mozgattam, aztán fixre rögzítés után elhallgatott.
Ebben igazad van teljesen,csak az ember nem gondolná hogy ha mozgatásra jó,attól még zöröghet az.Az akkumulátor alatti lenne a ludas igaz?mert amúgy nagyjából a hang is onnan jön,vezetőülésben ülve bal előröl.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42073 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 15:03:43 »
Idézetet írta: zsolt.krisztian - 2017.02.20 hétfő, 14:25:30
Ebben igazad van teljesen,csak az ember nem gondolná hogy ha mozgatásra jó,attól még zöröghet az.Az akkumulátor alatti lenne a ludas igaz?mert amúgy nagyjából a hang is onnan jön,vezetőülésben ülve bal előröl.
Igazából mindkettő lehet, nekem már mindkettőt fixre kellett csavarozni. De hogy melyik oldali hagyta el magát elsőnek nem emlékszem.
Naplózva
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42074 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 16:55:35 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.02.18 szombat, 19:06:41
Sziasztok!
Szemezgetek mostanában 2006-os 2.2 TDCI Mondeoval. Érdemes pl ilyenért pénz adni?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_executive_makulatlan_gyari_allapotban-11127706
Vagy inkább a jóval gyakoribb 2.0 TDCI-vel lenne érdemes szemeznem?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_165000km_futura-x_makulatlan-11130460
Tudnátok ajánlani olyan szervizt, ahol megbízhatóan vizsgálják át (főként a drágább dízel specifikus) alkatrészeket vásárlási szándék előtt?
Köszönöm a segítséget! Ha kell eladom az enyemet Diagot a szemed elott csinalom 4 evet vegig tudsz kovetni itt a forumon ennel jobbat ugy sem talalsz ...
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42075 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 17:11:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.02.20 hétfő, 15:03:43
Igazából mindkettő lehet, nekem már mindkettőt fixre kellett csavarozni. De hogy melyik oldali hagyta el magát elsőnek nem emlékszem.
általában a rezonátor felőli hamarabb....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ihasz77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42076 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 18:37:04 »
Sziasztok!!!Érdekelne nagynyomásúszivatyú felujit
ásárol vélemény érdemes e!!!!???2004évj.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42077 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 18:42:02 »
Idézetet írta: Ihasz77 - 2017.02.23 csütörtök, 18:37:04
Sziasztok!!!Érdekelne nagynyomásúszivatyú felujit
ásárol vélemény érdemes e!!!!???2004évj.
Szia!
Cseredarabbal tudok neked garanciális felújítottat! Ha jól tudom 80körül van!
Ha érdekel szólj megkérdezem pontosan!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
studeni
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42078 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 19:45:34 »
Sziasztok!
2003-as 2,0TDCI 131 LE kombi mondeom van.Szükségem lenne egy kis segítségre.1600-1800 fordulatnál kb olyan 60-90 között bedadog az autó,elkezd kicsit ugrálni a fordulatszám mutató,de ha feljebb váltok akkor megszűnik ugyan ennél a sebességnél.Ha valaki valami okosat tudna mondani azt megköszönném.
ÜdvZoli
Naplózva
Kopter004
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42079 Dátum:
2017.02.24 péntek, 11:58:53 »
Sziasztok!
Segítség kellene. 116le HJBB. Vezérlés csere? Jelre rakás? Köszi előre is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42080 Dátum:
2017.02.24 péntek, 12:21:05 »
Idézetet írta: studeni - 2017.02.23 csütörtök, 19:45:34
Sziasztok!
2003-as 2,0TDCI 131 LE kombi mondeom van.Szükségem lenne egy kis segítségre.1600-1800 fordulatnál kb olyan 60-90 között bedadog az autó,elkezd kicsit ugrálni a fordulatszám mutató,de ha feljebb váltok akkor megszűnik ugyan ennél a sebességnél.Ha valaki valami okosat tudna mondani azt megköszönném.
ÜdvZoli
Azonos fordulat, más fokozatban?
Más fordulatszám, azonos sebességnél?
Egyéb, valami fura zaj vagy bármi más rendellenes viselkedés, amikor éppen jelentkezik a hiba?
Kódolvasás (motorleállítás nélkül!), amikor előjött a hiba, hátha mutat valamit?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42081 Dátum:
2017.02.24 péntek, 12:34:10 »
Idézetet írta: studeni - 2017.02.23 csütörtök, 19:45:34
Sziasztok!
2003-as 2,0TDCI 131 LE kombi mondeom van.Szükségem lenne egy kis segítségre.1600-1800 fordulatnál kb olyan 60-90 között bedadog az autó,elkezd kicsit ugrálni a fordulatszám mutató,de ha feljebb váltok akkor megszűnik ugyan ennél a sebességnél.Ha valaki valami okosat tudna mondani azt megköszönném.
ÜdvZoli
Az első okosság, hogy 1600-1800 között NE válts feljebb!
Második, EGR szelep dugózva vagy nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42082 Dátum:
2017.02.24 péntek, 12:56:10 »
Idézetet írta: studeni - 2017.02.23 csütörtök, 19:45:34
Sziasztok!
2003-as 2,0TDCI 131 LE kombi mondeom van.Szükségem lenne egy kis segítségre.1600-1800 fordulatnál kb olyan 60-90 között bedadog az autó,elkezd kicsit ugrálni a fordulatszám mutató,de ha feljebb váltok akkor megszűnik ugyan ennél a sebességnél.Ha valaki valami okosat tudna mondani azt megköszönném.
ÜdvZoli
ez simán lehet lendkerék, ha így használtad az autót
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42083 Dátum:
2017.02.24 péntek, 12:56:47 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.02.24 péntek, 12:34:10
Az első okosság, hogy 1600-1800 között NE válts feljebb!
lendkerék meghálálja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42084 Dátum:
2017.02.24 péntek, 16:50:14 »
Sziasztok!
Van néhány hibakódom, meg tudnátok mondani mit jelentenek, míg el nem kezdik szétszedni az autók?
P1700
P1211
P0251
Köszönöm előre is.
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
studeni
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42085 Dátum:
2017.02.24 péntek, 19:28:25 »
Azonos fordulat, más fokozatban?
Más fordulatszám, azonos sebességnél?
Egyéb, valami fura zaj vagy bármi más rendellenes viselkedés, amikor éppen jelentkezik a hiba?
Kódolvasás (motorleállítás nélkül!), amikor előjött a hiba, hátha mutat valamit?
AndyA
Köszi a választ.akkor írom egyszerűen.pl:90 km/h-nál 5.-ben olyan 1800 fordulatnál elkezd ugrálni az alapjárat mutatója és bedadog a motor.
Semmi zaj,semmi rendellenesség,kiolvasásra semmi hiba.
Üdv:Zoli
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.24 péntek, 19:35:26 írta studeni
»
Naplózva
studeni
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42086 Dátum:
2017.02.24 péntek, 19:33:15 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.02.24 péntek, 12:34:10
Az első okosság, hogy 1600-1800 között NE válts feljebb!
Második, EGR szelep dugózva vagy nem?
még nem néztem meg,de én is erre gondoltam.köszi a választ.
Üdv.Zoli
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42087 Dátum:
2017.02.24 péntek, 19:33:26 »
Elkezd ugrálni az
alapjárat mutatója
?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
studeni
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42088 Dátum:
2017.02.24 péntek, 19:41:27 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.02.24 péntek, 19:33:26
Elkezd ugrálni az
alapjárat mutatója
?
alapjáraton nem ugrál, csak menet közben.Akkor is csak bizonyos fordulaton.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42089 Dátum:
2017.02.24 péntek, 19:41:39 »
Idézetet írta: bihu - 2017.02.24 péntek, 16:50:14
Sziasztok!
Van néhány hibakódom, meg tudnátok mondani mit jelentenek, míg el nem kezdik szétszedni az autók?
P1700
P1211
P0251
Köszönöm előre is.
p1211; p0251
http://tadefanklub.atw.hu/izzitas.pdf
p1700
http://p1700.enginetroublecode.com/ford-mondeo
Naplózva
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42090 Dátum:
2017.02.24 péntek, 19:49:14 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.02.24 péntek, 19:41:39
p1211; p0251
http://tadefanklub.atw.hu/izzitas.pdf
p1700
http://p1700.enginetroublecode.com/ford-mondeo
Köszönöm!
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42091 Dátum:
2017.02.24 péntek, 19:51:29 »
Idézetet írta: bihu - 2017.02.24 péntek, 19:49:14
Köszönöm!
Én úgy vettem ki, hogy üzemanyag rendszeri hibák ezek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42092 Dátum:
2017.02.24 péntek, 19:51:34 »
Idézetet írta: bihu - 2017.02.24 péntek, 16:50:14
Sziasztok!
Van néhány hibakódom, meg tudnátok mondani mit jelentenek, míg el nem kezdik szétszedni az autók?
P1700
P1211
P0251
Köszönöm előre is.
P0251 Befecskendező-szivattyú tüzelőanyag mennyiség szabályzás 'A' (Bütyök/rotor/porlasztó)
üzemanyagrendszeri hiba
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42093 Dátum:
2017.02.24 péntek, 20:12:48 »
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni. Menet közben egyszer csak elkezdett villogni az izzítás jelző. (kb 60 km/h ánál nem volt gyorsítás erőltetés). Az autó pedig átment csökkentett üzemmódba.
Most az a hiba áll fenn, hogy amikor ráadom a gyújtást és egyből villog az izzításjelző még a motort be sem indítottam.
Volt már valakinek hasonló?
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42094 Dátum:
2017.02.24 péntek, 20:16:23 »
Idézetet írta: rottbali - 2017.02.24 péntek, 20:12:48
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni. Menet közben egyszer csak elkezdett villogni az izzítás jelző. (kb 60 km/h ánál nem volt gyorsítás erőltetés). Az autó pedig átment csökkentett üzemmódba.
Most az a hiba áll fenn, hogy amikor ráadom a gyújtást és egyből villog az izzításjelző még a motort be sem indítottam.
Volt már valakinek hasonló?
vészüzem.
Ha elektromos a turbód,akkor az is okozhatja.
Vagy üzarendszeri hiba,szűrő,csúcsok,szivattyú,levegősödés....
Vagy érzékaló hiba pl MAP szenzor.
Amikor villog ,akkor kell hibakódot olvasni.Aztán lehet csak nekiállni a javításnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42095 Dátum:
2017.02.24 péntek, 20:20:47 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.24 péntek, 20:16:23
vészüzem.
Ha elektromos a turbód,akkor az is okozhatja.
Vagy üzarendszeri hiba,szűrő,csúcsok,szivattyú,levegősödés....
Vagy érzékaló hiba pl MAP szenzor.
Amikor villog ,akkor kell hibakódot olvasni.Aztán lehet csak nekiállni a javításnak.
Már volt hasonlóban részem. Akkor úgy emlékszem, hogy amikor nem járt a motor akkor nem villogott az izzítás jelző. Csak miután beindítottam.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42096 Dátum:
2017.02.24 péntek, 20:35:49 »
Idézetet írta: rottbali - 2017.02.24 péntek, 20:20:47
Már volt hasonlóban részem. Akkor úgy emlékszem, hogy amikor nem járt a motor akkor nem villogott az izzítás jelző. Csak miután beindítottam.
az üzarendszeri hiba szokott a végső stádiumban ilyen lenni.aztán már el sem indul.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42097 Dátum:
2017.02.24 péntek, 21:05:25 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.24 péntek, 20:35:49
az üzarendszeri hiba szokott a végső stádiumban ilyen lenni.aztán már el sem indul.
~40 ezer km ezelőtt lett teljes üzemanyagrendszer felújítva.
Sikerüt a hibakódot kiolvasni P2339.
Ez vajon segíthet:
http://www.hibakodolvaso.hu/blog/tag/p2339_13.html
(nem szeretnék még 1x egy vagyont rákölteni)
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
Doozzii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42098 Dátum:
2017.02.24 péntek, 21:07:22 »
Sziasztok! Ford mondeo 2.0Tdci 2005. Olyan problémám van vele hogy 1800 körül néha berángat és 2000 felett pedig olyat csinál mint ha játszanék a gázzal! De nem nagyon érezhető inkább a hangján hallani! Hiba kód nincs! De kicsit gyengébb is meg van kormolas is!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.24 péntek, 21:26:02 írta Doozzii
»
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42099 Dátum:
2017.02.24 péntek, 21:08:31 »
Idézetet írta: rottbali - 2017.02.24 péntek, 21:05:25
~40 ezer km ezelőtt lett teljes üzemanyagrendszer felújítva.
Sikerüt a hibakódot kiolvasni P2339.
Ez vajon segíthet:
http://www.hibakodolvaso.hu/blog/tag/p2339_13.html
(nem szeretnék még 1x egy vagyont rákölteni)
Ez szerint a porlasztók kódjait újra be kell írni. Azt, amit a szervizben kaptak. Elvileg kellett kapnod egy papírt, amin szerepelnek a régi (a porlasztón levő) és az új kódok, amiket kaptak a felújítás után.
Naplózva
Oldalak:
1
...
835
836
837
838
839
840
841
[
842
]
843
844
845
846
847
848
849
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ