Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:06:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
846
847
848
849
850
851
852
[
853
]
854
855
856
857
858
859
860
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624774 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42600 Dátum:
2017.05.16 kedd, 11:33:41 »
Én azt gondoltam,hogy vészüzemben csak 80 km/h val tudok menni,
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
horvil87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42601 Dátum:
2017.05.16 kedd, 11:43:57 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.16 kedd, 11:29:06
csak,ha full vákumos minden.turbó,egr.
ha már van 1 helyzetérzékelő az egr-en,akkor már öszvér.
de eu3 2003ig volt(hivatalosan)
Ez 2004. 6. havi. 116le.
Naplózva
MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42602 Dátum:
2017.05.16 kedd, 13:14:49 »
Sziasztok !
Februárban teljes kuplung , ékszíjakat - feszítőgörgőket, vízpumpát és termosztátot cseréltünk.
Azóta párszor előfordult, hogy kicsit magasabbra ment a hőfok, de egy kis fűtés ráadással rendeződött.
Ma kb 10 km alatt kifeküdt a mutató. Amit észrevettem, hogy amikor kiszálltam a kocsiból nem ment a ventilátor pedig vízpumpa csere előtt mikor felmelegedett a víz percekig ment még amikor már nem is járt a motor.
Elképzelhető , hogy a ventilátor adta meg magát? Mit tudok megnézni, hogy esetleg kitudjam szűrni a hibát.
Segítségeteket előre is köszönöm.
üdv : Jasper
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42603 Dátum:
2017.05.16 kedd, 14:04:20 »
Észrevettem olajszivárgást az olajhűtő két része között. A gyári robbantott ábrán nem mutat tömítést, hanem csak egyben az egészet.
Viszont találtam ilyet, ami elvileg ide való:
http://www.ebay.co.uk/itm/OIL-COOLER-GASKET-SEAL-FITS-FORD-TRANSIT-MK6-2-0-Di-2-0-TDCi-2000-06/272576111946
Valaki, aki szedett már szét ilyet, meg tudná erősíteni, hogy ilyen tömítés megy bele?
Köszi!
Naplózva
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42604 Dátum:
2017.05.16 kedd, 16:19:27 »
Sziasztok! A p0251 es kódnak lehet köze a p406 os kódhoz?Egymás után mindegyik előjött.Esetleg ha már koszos az egr,dobhat üzemanyagrendszeri hibát is,vagy a kettőnek semmi köze egymáshoz?Előre is köszönöm a választ!
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42605 Dátum:
2017.05.16 kedd, 17:02:21 »
Idézetet írta: jasper - 2017.05.16 kedd, 13:14:49
Sziasztok !
Februárban teljes kuplung , ékszíjakat - feszítőgörgőket, vízpumpát és termosztátot cseréltünk.
Azóta párszor előfordult, hogy kicsit magasabbra ment a hőfok, de egy kis fűtés ráadással rendeződött.
Ma kb 10 km alatt kifeküdt a mutató. Amit észrevettem, hogy amikor kiszálltam a kocsiból nem ment a ventilátor pedig vízpumpa csere előtt mikor felmelegedett a víz percekig ment még amikor már nem is járt a motor.
Elképzelhető , hogy a ventilátor adta meg magát? Mit tudok megnézni, hogy esetleg kitudjam szűrni a hibát.
Segítségeteket előre is köszönöm.
üdv : Jasper
Ventilátort ki lehet vezérelni diagnosztikai eszközzel, és akkor kiderül, hogy jó-e. Vagy ha benyomod a klímát akkor is el kell indulnia.
Mit jelent a kicsit magasabbra ment? Mi az hogy kifeküdt? Merre?
Nekem ez a motor nyáron teljesen kuka ventilátorral sem melegedett túl annyira, hogy a mutató elinduljon a pirosba, csak a klíma kapcsolgatott le. Valami nagyon nem jó ott.
Idézetet írta: zsozso68 - 2017.05.16 kedd, 16:19:27
Sziasztok! A p0251 es kódnak lehet köze a p406 os kódhoz?Egymás után mindegyik előjött.Esetleg ha már koszos az egr,dobhat üzemanyagrendszeri hibát is,vagy a kettőnek semmi köze egymáshoz?Előre is köszönöm a választ!
Szerintem semmi köze.
Naplózva
Laci84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42606 Dátum:
2017.05.16 kedd, 19:00:49 »
Sziasztok!
Nem vagyok nagy mágus az autószerelésben, ezért is kérdezlek titeket
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96KW 130 LE (B5Y) 2002.05-ös évjáratú autóm van.
A kérdésem az lenne, hogy milyen porlasztócsúcsokat tennétek bele, ha cserélni kellene? Gondolok itt márkára, típusra... (bár lehet, hogy most hülyeséget kérdeztem...)
A "DELPHI R01001D" típusú az jó bele? - ha igen, akkor ti is ezt tennétek-e bele vagy inkább mást ajánlanátok?
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
Ford Mondeo 2002 - 2.0 TDCi 130 LE (MK3)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42607 Dátum:
2017.05.16 kedd, 19:04:00 »
Idézetet írta: Laci84 - 2017.05.16 kedd, 19:00:49
Sziasztok!
Nem vagyok nagy mágus az autószerelésben, ezért is kérdezlek titeket
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96KW 130 LE (B5Y) 2002.05-ös évjáratú autóm van.
A kérdésem az lenne, hogy milyen porlasztócsúcsokat tennétek bele, ha cserélni kellene? Gondolok itt márkára, típusra... (bár lehet, hogy most hülyeséget kérdeztem...)
A "DELPHI R01001D" típusú az jó bele? - ha igen, akkor ti is ezt tennétek-e bele vagy inkább mást ajánlanátok?
Előre is köszönöm a segítséget!
Csak delphi van, és azt a fajtát, ami bele való. Nézd meg a mostaniakon milyen kódú van benne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42608 Dátum:
2017.05.16 kedd, 19:12:54 »
Idézetet írta: Laci84 - 2017.05.16 kedd, 19:00:49
Sziasztok!
Nem vagyok nagy mágus az autószerelésben, ezért is kérdezlek titeket
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96KW 130 LE (B5Y) 2002.05-ös évjáratú autóm van.
A kérdésem az lenne, hogy milyen porlasztócsúcsokat tennétek bele, ha cserélni kellene? Gondolok itt márkára, típusra... (bár lehet, hogy most hülyeséget kérdeztem...)
A "DELPHI R01001D" típusú az jó bele? - ha igen, akkor ti is ezt tennétek-e bele vagy inkább mást ajánlanátok?
Előre is köszönöm a segítséget!
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laci84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42609 Dátum:
2017.05.16 kedd, 19:21:51 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.16 kedd, 19:12:54
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo 2002 - 2.0 TDCi 130 LE (MK3)
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42610 Dátum:
2017.05.16 kedd, 21:34:38 »
Sziasztok! 2.0Tdci gyári kipufogó dobom a csoknál eltört hegeszteni lehet e vagy bontóbol egy másikat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42611 Dátum:
2017.05.16 kedd, 21:40:31 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.16 kedd, 21:34:38
Sziasztok! 2.0Tdci gyári kipufogó dobom a csoknál eltört hegeszteni lehet e vagy bontóbol egy másikat?
mindkettő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42612 Dátum:
2017.05.16 kedd, 21:43:44 »
Levettem a dobott ugye merr csak a gumi tartotta igy lehet használni az autót?? vagy a kis érzékeny lelke nem
fog 100 hibát tárolni??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42613 Dátum:
2017.05.16 kedd, 21:45:15 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.16 kedd, 21:43:44
Levettem a dobott ugye merr csak a gumi tartotta igy lehet használni az autót?? vagy a kis érzékeny lelke nem
fog 100 hibát tárolni??
nem fog.vizsgára ne vidd....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42614 Dátum:
2017.05.16 kedd, 21:47:11 »
Kösszi Kisvárda környékén vagy szabolcs megyébe valami nagy hegesztő mágus
Valaki
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42615 Dátum:
2017.05.16 kedd, 21:50:15 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.16 kedd, 21:47:11
Kösszi Kisvárda környékén vagy szabolcs megyébe valami nagy hegesztő mágus
Valaki
talán HZSolt92-t kérdezd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42616 Dátum:
2017.05.16 kedd, 21:58:09 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.16 kedd, 21:50:15
talán HZSolt92-t kérdezd.
nem szoktam heggesztgetni az ilyet, 20körül lehet kapni hibátlan rendszert bontva, azt szoktam felcsavarozni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42617 Dátum:
2017.05.16 kedd, 22:34:57 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.16 kedd, 21:47:11
Kösszi Kisvárda környékén vagy szabolcs megyébe valami nagy hegesztő mágus
Valaki
Jene Zsolt
Petneháza
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
proli24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42618 Dátum:
2017.05.16 kedd, 23:35:23 »
Sziasztok!
Adott egy 2005ös 2.0 TDCI Mondeo, ami ugy füstöl mint egy IFA
Injektorok most lettek cserelve, felprogramozva (rosszak voltak), az EGR szelep nagyon el volt tömödve, ki lett pucolva, a turbo csövei atnezve, nem fuj ki sehol, turbonyomas is rendben van.......A kerdesem az hogy akkor mi az istentöl füstölhet meg?
Könyörgöm mondjatok valamit!!
Elöre is köszi
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42619 Dátum:
2017.05.17 szerda, 06:48:21 »
Idézetet írta: proli24 - 2017.05.16 kedd, 23:35:23
Sziasztok!
Adott egy 2005ös 2.0 TDCI Mondeo, ami ugy füstöl mint egy IFA
Injektorok most lettek cserelve, felprogramozva (rosszak voltak), az EGR szelep nagyon el volt tömödve, ki lett pucolva, a turbo csövei atnezve, nem fuj ki sehol, turbonyomas is rendben van.......A kerdesem az hogy akkor mi az istentöl füstölhet meg?
Könyörgöm mondjatok valamit!!
Elöre is köszi
Az EGR tisztitásnál a szivósort is kipucoltátok és az EGR le kellet volna dugózni, akkor kevésbé füstöl
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42620 Dátum:
2017.05.17 szerda, 06:50:10 »
Idézetet írta: proli24 - 2017.05.16 kedd, 23:35:23
Sziasztok!
Adott egy 2005ös 2.0 TDCI Mondeo, ami ugy füstöl mint egy IFA
Injektorok most lettek cserelve, felprogramozva (rosszak voltak), az EGR szelep nagyon el volt tömödve, ki lett pucolva, a turbo csövei atnezve, nem fuj ki sehol, turbonyomas is rendben van.......A kerdesem az hogy akkor mi az istentöl füstölhet meg?
Könyörgöm mondjatok valamit!!
Elöre is köszi
Milyen színű a füst? Korom fekete vagy szürkés?
Volt pár ember akinél mégsem sikerült a porlasztófelújítás.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42621 Dátum:
2017.05.17 szerda, 07:18:44 »
Idézetet írta: proli24 - 2017.05.16 kedd, 23:35:23
Sziasztok!
Adott egy 2005ös 2.0 TDCI Mondeo, ami ugy füstöl mint egy IFA
Injektorok most lettek cserelve, felprogramozva (rosszak voltak), az EGR szelep nagyon el volt tömödve, ki lett pucolva, a turbo csövei atnezve, nem fuj ki sehol, turbonyomas is rendben van.......A kerdesem az hogy akkor mi az istentöl füstölhet meg?
Könyörgöm mondjatok valamit!!
Elöre is köszi
Könyörgök. Nem ikes.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
proli24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42622 Dátum:
2017.05.17 szerda, 08:35:50 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.05.17 szerda, 06:48:21
Az EGR tisztitásnál a szivósort is kipucoltátok és az EGR le kellet volna dugózni, akkor kevésbé füstöl
A szivosor nem lett kipucolva. Ha az EGR-t ledugozzuk, nem fog hibakodot dobni?
Naplózva
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42623 Dátum:
2017.05.17 szerda, 08:49:59 »
Idézetet írta: proli24 - 2017.05.17 szerda, 08:35:50
A szivosor nem lett kipucolva. Ha az EGR-t ledugozzuk, nem fog hibakodot dobni?
Lesz hibakód !!! Nem azonnal de kb 3-5 inditás után . Az autód kevésbé fog füstölni és érezhetően nyomatékosabb is lesz hiszen nem fogod a motort a saját szarjával etettni☺☺☺☺ Ja és ha kipucoltad a szivosort meg lavakoltad az egrt !!kb 3-5 másodpercig csak tekerni fog a motor nem indul saját tapasztalat. Utána semmi próbléma . Egr vakoláshoz tökéletesen megteszi ha bevágsz két fémdobozos Hell energia italt , az egr tömitését ráteszed a szétvágott ücsis dobozra olloval kivágod ebből kell 2 db hogy fasza feszes legyen. Furratokat pedig szépen kiszúrod .. nekem igy van megcsinálva no problem... jó munkát
Naplózva
Glasstiger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42624 Dátum:
2017.05.17 szerda, 11:37:26 »
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 2.0 tdci, automata váltós autóm. A hiba, hogy 60-80 és 100-120 között rángat. De csak akkor, ha alacsony a fordulatszám. Ha kézzel váltok és ilyenkor magasabb fordulatszámon megy, semmi baja. Voltam váltósnál, nem az a baja. Voltam féltengelyesnél, nem az a baja. Valakinek valami ötlete? Porlasztó, adagoló vagy mi lehet? Hibakód nincs.
Előre is köszönöm a választ!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42625 Dátum:
2017.05.17 szerda, 11:49:17 »
Idézetet írta: Glasstiger - 2017.05.17 szerda, 11:37:26
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 2.0 tdci, automata váltós autóm. A hiba, hogy 60-80 és 100-120 között rángat. De csak akkor, ha alacsony a fordulatszám. Ha kézzel váltok és ilyenkor magasabb fordulatszámon megy, semmi baja. Voltam váltósnál, nem az a baja. Voltam féltengelyesnél, nem az a baja. Valakinek valami ötlete? Porlasztó, adagoló vagy mi lehet? Hibakód nincs.
Előre is köszönöm a választ!
Mennyire alacsony olyankor a fordulatszám? Automata lévén én csak azt gyanusítanám elsőnek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Glasstiger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42626 Dátum:
2017.05.17 szerda, 12:06:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.17 szerda, 11:49:17
Mennyire alacsony olyankor a fordulatszám? Automata lévén én csak azt gyanusítanám elsőnek.
AndyA
Kb 2000 a fordulat. Vigyem el másik váltóshoz?
Csaba
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42627 Dátum:
2017.05.17 szerda, 12:22:20 »
Idézetet írta: Glasstiger - 2017.05.17 szerda, 12:06:23
Kb 2000 a fordulat. Vigyem el másik váltóshoz?
Csaba
2000 egy dízelnél nem alacsony fordulat, hanem normál üzemi. 1800 körül már kezd lenni turbonyomás, 2000-nél teljesen rendesen működik már minden. Alacsony az alapjárat fölötti, 1000-1500-ig tartomány lenne, amikor esetleg lehetne a motor hibája, hogy rángat.
De ha 2000-nél is rángat, akkor ott valaminek nagyon kehe van, és én elsőre a váltót gyanusítanám továbbra is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42628 Dátum:
2017.05.17 szerda, 12:26:26 »
Sziasztok! p0251 kóddal mi a teendő?Egyből kezdjek a filip szervízben?Csak mert róluk csupa jó véleményt olvastam! Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42629 Dátum:
2017.05.17 szerda, 12:35:44 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2017.05.17 szerda, 12:26:26
Sziasztok! p0251 kóddal mi a teendő?Egyből kezdjek a filip szervízben?Csak mert róluk csupa jó véleményt olvastam! Köszönöm a válaszokat!
A legjobb, amit tehetsz, ha nem találkozol vele!
A gázolajszűrőtől kezdve a komplett üzemanyag rendszer felújításig bármi lehet belőle.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42630 Dátum:
2017.05.17 szerda, 12:36:13 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2017.05.17 szerda, 12:26:26
Sziasztok! p0251 kóddal mi a teendő?Egyből kezdjek a filip szervízben?Csak mert róluk csupa jó véleményt olvastam! Köszönöm a válaszokat!
Ezer oka lehet. CR-szivattyú, kopott porlasztók, eldugult GO-szűrő.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42631 Dátum:
2017.05.17 szerda, 12:46:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.17 szerda, 12:36:13
Ezer oka lehet. CR-szivattyú, kopott porlasztók, eldugult GO-szűrő.
AndyA
Mostanában mindent utánam írsz, szinte ugyanazt....
(A másik a kuplungban van. Ha elolvasod az utolsó hsz-t, lehet megspórolnál egy beírást.
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Glasstiger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42632 Dátum:
2017.05.17 szerda, 12:49:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.17 szerda, 12:22:20
2000 egy dízelnél nem alacsony fordulat, hanem normál üzemi. 1800 körül már kezd lenni turbonyomás, 2000-nél teljesen rendesen működik már minden. Alacsony az alapjárat fölötti, 1000-1500-ig tartomány lenne, amikor esetleg lehetne a motor hibája, hogy rángat.
De ha 2000-nél is rángat, akkor ott valaminek nagyon kehe van, és én elsőre a váltót gyanusítanám továbbra is.
AndyA
Most sikerült beszélni egy váltóssal, aki elmondta, hogy ez váltó probléma, nem is érti, hogy aki elsőre megnézte és ment vele, miért nem jött rá...
Csaba
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42633 Dátum:
2017.05.17 szerda, 12:56:43 »
Idézetet írta: Glasstiger - 2017.05.17 szerda, 12:49:40
Most sikerült beszélni egy váltóssal, aki elmondta, hogy ez váltó probléma, nem is érti, hogy aki elsőre megnézte és ment vele, miért nem jött rá...
Csaba
Lassan elmehetek autóreszelőnek...
GSR, vigyázz, jön a konkurrencia!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42634 Dátum:
2017.05.17 szerda, 13:00:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.17 szerda, 12:56:43
Lassan elmehetek autóreszelőnek...
GSR, vigyázz, jön a konkurrencia!
AndyA
Nincs mitől félnem.... Kényelmes a fotel?
Annyit olvastál ilyenekről már, hogy nem csak a kosz ragadt rád.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.17 szerda, 13:32:33 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42635 Dátum:
2017.05.17 szerda, 14:11:22 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.17 szerda, 13:00:57
Nincs mitől félnem.... Kényelmes a fotel?
Annyit olvastál ilyenekről már, hogy nem csak a kosz ragadt rád.
Te is mennyit tanultál a fotelban... Hát még mi...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42636 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 10:49:02 »
A gyári kipufogó rendszere a TDCi-nek most már több sebből vérzik, a hátsó dob külső rétege elkezdett leválni, a középső dob utáni hegesztésnél lyukas is.
(A házi hőpajzs rögzítésemen nem ér nevetni
)
Ahogy néztem egyben nem is lehet kapni egész kipufogót, csak darabokban, ami össze kell bilincselgetni, vagy hegesztetni.
Igazából két kérdés lenne:
Mennyire fontos a középső dob? Ha jól tudom később már enélkül jöttek ki a dízelek.
Érdemes-e vagdosni, új dobokat feltenni, vagy inkább vegyek egy komplett bontott gyári rendszert ami jól néz ki, és azt dobjam fel?
Naplózva
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42637 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 11:33:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.17 szerda, 12:36:13
Ezer oka lehet. CR-szivattyú, kopott porlasztók, eldugult GO-szűrő.
AndyA
Köszönöm a választ!Akkor kezdem a GO szűrő cserével,hátha megoldódik.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.18 csütörtök, 11:42:42 írta Zsolteey
»
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42638 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 11:55:47 »
Válasz
A házi hőpajzs rögzítésemen nem ér nevetni
)
Válasz
Csak nem egy PCI slot fedőlemez?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42639 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 12:09:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.05.18 csütörtök, 10:49:02
A gyári kipufogó rendszere a TDCi-nek most már több sebből vérzik, a hátsó dob külső rétege elkezdett leválni, a középső dob utáni hegesztésnél lyukas is.
(A házi hőpajzs rögzítésemen nem ér nevetni
)
Ahogy néztem egyben nem is lehet kapni egész kipufogót, csak darabokban, ami össze kell bilincselgetni, vagy hegesztetni.
Igazából két kérdés lenne:
Mennyire fontos a középső dob? Ha jól tudom később már enélkül jöttek ki a dízelek.
Érdemes-e vagdosni, új dobokat feltenni, vagy inkább vegyek egy komplett bontott gyári rendszert ami jól néz ki, és azt dobjam fel?
Beszélj a bontósokkal, és vegyél meg egyben valami rendszert.
Én anno MK2 Krisztiántól kaptam egy utángyártott, 63 mm-es, rozsdamentes szettet. Szóval ki lehet fogni igen jót is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42640 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 12:22:34 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.18 csütörtök, 11:55:47
Csak nem egy PCI slot fedőlemez?
De bizony hogy az
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.18 csütörtök, 12:09:03
Beszélj a bontósokkal, és vegyél meg egyben valami rendszert.
Én anno MK2 Krisztiántól kaptam egy utángyártott, 63 mm-es, rozsdamentes szettet. Szóval ki lehet fogni igen jót is.
AndyA
Rákérdezek akkor hogy mijük van
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42641 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 13:46:26 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.05.18 csütörtök, 12:22:34
De bizony hogy az
Rákérdezek akkor hogy mijük van
Ha nem muszáj azonnal lenni valaminek, akkor esélyesebb. Az én rendszerem olyan, hogy méternél hosszabb darab nincs benne, vagy 4-5 cső, dob, miegyéb. Gondolom, úgy csináltatta a gazdája, hogy beférjen a csomiba.
Viszont utána volt 3 óra a kipufogósnál, hogy beigazítsa úgy, hogy ne zörögjön-kopogjon mindenfelé... Szóval így lesz a 25 ezres kipukészletből 45 ezres kiadás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42642 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 15:18:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.18 csütörtök, 13:46:26
Ha nem muszáj azonnal lenni valaminek, akkor esélyesebb. Az én rendszerem olyan, hogy méternél hosszabb darab nincs benne, vagy 4-5 cső, dob, miegyéb. Gondolom, úgy csináltatta a gazdája, hogy beférjen a csomiba.
Viszont utána volt 3 óra a kipufogósnál, hogy beigazítsa úgy, hogy ne zörögjön-kopogjon mindenfelé... Szóval így lesz a 25 ezres kipukészletből 45 ezres kiadás.
AndyA
Ráér igazából. Szeptemberben megy vizsgára, és igazából amiatt érdekes. Nem hangos, nem zörög, nem hörög így sem
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42643 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 16:47:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.05.18 csütörtök, 10:49:02
A gyári kipufogó rendszere a TDCi-nek most már több sebből vérzik, a hátsó dob külső rétege elkezdett leválni, a középső dob utáni hegesztésnél lyukas is.
(A házi hőpajzs rögzítésemen nem ér nevetni
)
Ahogy néztem egyben nem is lehet kapni egész kipufogót, csak darabokban, ami össze kell bilincselgetni, vagy hegesztetni.
Igazából két kérdés lenne:
Mennyire fontos a középső dob? Ha jól tudom később már enélkül jöttek ki a dízelek.
Érdemes-e vagdosni, új dobokat feltenni, vagy inkább vegyek egy komplett bontott gyári rendszert ami jól néz ki, és azt dobjam fel?
eu4eken már nincs középdob. simán jó rá a középdob nélküli, nem lesz hangosabb
vegyél egy hibátlan bontott rendszert és le van tudva megint 5 évre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42644 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 17:04:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.18 csütörtök, 16:47:16
eu4eken már nincs középdob. simán jó rá a középdob nélküli, nem lesz hangosabb
vegyél egy hibátlan bontott rendszert és le van tudva megint 5 évre
Az enyém eu4, aztán mégis van rajta, gyári katalógus szerint is
Keresek bontottat
Naplózva
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42645 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 10:37:41 »
Sziasztok. Tegnap arra lettem figyelmes hogy gázadáskor ugy 100 környékén rázkodik az autó pontosan nem tudom mi az .. kuplungot kinyomom nem érzem hogy ütne valamelyik gumi. Valaki találkozott már ilyenel?? Féltengely? Kettőstömegű?? Szálszakadt gumi.?? Futomű?? 2005 2.0 tdci mondeo kombi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42646 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 10:53:19 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.21 vasárnap, 10:37:41
Sziasztok. Tegnap arra lettem figyelmes hogy gázadáskor ugy 100 környékén rázkodik az autó pontosan nem tudom mi az .. kuplungot kinyomom nem érzem hogy ütne valamelyik gumi. Valaki találkozott már ilyenel?? Féltengely? Kettőstömegű?? Szálszakadt gumi.?? Futomű?? 2005 2.0 tdci mondeo kombi
Sok dolog lehet. Féltengelycsukló, jobb féltengely támcsapágy, centírozatlan gumi. Kísérletezni kell, hogy hátha máskor is csinálja, és próbálni szűkíteni a kört.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42647 Dátum:
2017.05.22 hétfő, 22:15:32 »
Otthon annyit mászkáltam, hogy kifogyott a legutolsó osztrák tankolás, így elég pontosan belőttem, hogy mennyit tankolok az ÖMV-nél, amivel még éppen kiérek. Ha már homár, legyen kövér alapon hozzáöntöttem egy adag Liqui Moly injektortisztítót is. Tetszett neki a dolog, mire kiértem Bécsbe, harapósabban közlekedett az autó, mint eddig. Azután a német pályán a "tesztszakaszokon" simán hozta is a korábbi 190 helyett a 200-at, illetve a másik szakaszon a 203-at. Ez még mindig nem annyi, mint lenni kellene neki, de ezt betudom a 225-ös gumiknak meg a majdnem 340 ezer km-nek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42648 Dátum:
2017.05.22 hétfő, 22:21:35 »
Ehhez még hozzájöhet az is, hogy vékonyabb ruházatban ültél a kocsiban, másik cipő volt rajtad....és még sz.rás után is voltál.
Szép dolog, hogy az ember szinte bármit be tud képzelni és megideologizálni.
Mennyi a változás, ha bal kézzel tankolsz és nem jobbal?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42649 Dátum:
2017.05.23 kedd, 06:02:32 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.22 hétfő, 22:21:35
Ehhez még hozzájöhet az is, hogy vékonyabb ruházatban ültél a kocsiban, másik cipő volt rajtad....és még sz.rás után is voltál.
Szép dolog, hogy az ember szinte bármit be tud képzelni és megideologizálni.
Mennyi a változás, ha bal kézzel tankolsz és nem jobbal
?
Az olyan mintha más csinálná
Naplózva
Oldalak:
1
...
846
847
848
849
850
851
852
[
853
]
854
855
856
857
858
859
860
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ