Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Új hozzászólás #43350 Dátum: 2017.10.06 péntek, 18:31:08 » |
|
Sziasztok! Valaki tudna segiteni leirassal vagy videoval esetleg hogy szedjem ki a map szenzort? Megtalalni megtalaltam de alulrol nem lehet kicsavarozni Felulrol pedig alig ferek hozza. Mit bontsak meg?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43351 Dátum: 2017.10.06 péntek, 19:32:22 » |
|
Sziasztok! Valaki tudna segiteni leirassal vagy videoval esetleg hogy szedjem ki a map szenzort? Megtalalni megtalaltam de alulrol nem lehet kicsavarozni Felulrol pedig alig ferek hozza. Mit bontsak meg?
semmit, alulról ki lehet venni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43352 Dátum: 2017.10.06 péntek, 19:44:26 » |
|
Sziasztok! Valaki tudna segiteni leirassal vagy videoval esetleg hogy szedjem ki a map szenzort? Megtalalni megtalaltam de alulrol nem lehet kicsavarozni Felulrol pedig alig ferek hozza. Mit bontsak meg?
A motorvédő burkolatot, a hűtő alatti védő burkolatot leszeded és alulról simán kijön. Én mondjuk a fém csődarabbal együtt vettem ki.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Új hozzászólás #43353 Dátum: 2017.10.07 szombat, 17:15:23 » |
|
Sikerült kivenni a map szenzort és *** érdekes de ketté volt szinte törve csak a szálak tartották, körülötte olajos sár volt. Megtisztitottam , tettem bele egy bontottat. Sajna most sincs benne erő alig akar gyorsulni, én erre gyanyakodtam. Volt 2 hibakódom, amiből probáltam kiindulni. P0110 P0235 Valakinek lenne tippje?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.07 szombat, 17:17:07 írta Ferike20 »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #43354 Dátum: 2017.10.07 szombat, 17:21:41 » |
|
Sikerült kivenni a map szenzort és *** érdekes de ketté volt szinte törve csak a szálak tartották, körülötte olajos sár volt. Megtisztitottam , tettem bele egy bontottat. Sajna most sincs benne erő alig akar gyorsulni, én erre gyanyakodtam. Volt 2 hibakódom, amiből probáltam kiindulni. P0110 P0235 Valakinek lenne tippje?
INTAKE AIR TEMP CIRCUIT P0110 TURBO BOOST SENSOR A CIRCUIT ERROR P0235
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Új hozzászólás #43355 Dátum: 2017.10.07 szombat, 17:41:08 » |
|
INTAKE AIR TEMP CIRCUIT P0110 TURBO BOOST SENSOR A CIRCUIT ERROR P0235
Ez nekem is megvolt azert gyanakodtam a mapra.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43356 Dátum: 2017.10.07 szombat, 18:33:10 » |
|
Sikerült kivenni a map szenzort és *** érdekes de ketté volt szinte törve csak a szálak tartották, körülötte olajos sár volt. Megtisztitottam , tettem bele egy bontottat. Sajna most sincs benne erő alig akar gyorsulni, én erre gyanyakodtam. Volt 2 hibakódom, amiből probáltam kiindulni. P0110 P0235 Valakinek lenne tippje?
élőadatban látszik nyomás és hőfok?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Új hozzászólás #43357 Dátum: 2017.10.07 szombat, 19:35:29 » |
|
élőadatban látszik nyomás és hőfok?
Sajna műszereim nincsenek. De rendesen melegszik tartja a 90 fokot.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43358 Dátum: 2017.10.07 szombat, 19:37:49 » |
|
Ez nekem is megvolt azert gyanakodtam a mapra.
A hőmérsékletet a MAF méri(légszűrő turbó közötti csőben), ami a P0110 az arra vonatkozik. Ha kitörlöd a hibakódokat akkor mikor jön vissza, egyből? MAP jelet meg a beszívott levegő hőmérsékletet élőadatban meg kellene nézni mit mutat.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43359 Dátum: 2017.10.07 szombat, 19:38:41 » |
|
Sajna műszereim nincsenek. De rendesen melegszik tartja a 90 fokot.
Nem, ez nem az a hőfok, ez a beszívott levegő hőmérséklete, amit írtam is hogy a MAF szenzor méri.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Új hozzászólás #43360 Dátum: 2017.10.07 szombat, 20:09:53 » |
|
A hőmérsékletet a MAF méri(légszűrő turbó közötti csőben), ami a P0110 az arra vonatkozik. Ha kitörlöd a hibakódokat akkor mikor jön vissza, egyből? MAP jelet meg a beszívott levegő hőmérsékletet élőadatban meg kellene nézni mit mutat.
MAF szenzort is megtisztitottam. Hibakodot kitoroltem utana kb 2. Ujrainditasra megint kijon a kodhiba.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43361 Dátum: 2017.10.07 szombat, 20:50:01 » |
|
Sikerült kivenni a map szenzort és *** érdekes de ketté volt szinte törve csak a szálak tartották, körülötte olajos sár volt. Megtisztitottam , tettem bele egy bontottat. Sajna most sincs benne erő alig akar gyorsulni, én erre gyanyakodtam. Volt 2 hibakódom, amiből probáltam kiindulni. P0110 P0235 Valakinek lenne tippje?
Amit beletettél MAP szenzot,az nem jó! Amig a hibakód MAP szenzor hiba,addig az autód vészüzemben lesz.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43362 Dátum: 2017.10.07 szombat, 21:06:28 » |
|
Amit beletettél MAP szenzot,az nem jó! Amig a hibakód MAP szenzor hiba,addig az autód vészüzemben lesz.
map szenzor ritkán döglik, inkább kábelezés
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43363 Dátum: 2017.10.07 szombat, 21:07:36 » |
|
Nem, ez nem az a hőfok, ez a beszívott levegő hőmérséklete, amit írtam is hogy a MAF szenzor méri.
húúúúúúúú, de vannak itt kavarodások
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Új hozzászólás #43364 Dátum: 2017.10.07 szombat, 21:49:08 » |
|
Amit beletettél MAP szenzot,az nem jó! Amig a hibakód MAP szenzor hiba,addig az autód vészüzemben lesz.
MAP szenzor szinten 2005 130 Lóerős 2.0 tdciből van
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
|
|
|
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Új hozzászólás #43365 Dátum: 2017.10.07 szombat, 21:50:29 » |
|
map szenzor ritkán döglik, inkább kábelezés
Mint irtam valamilyen oknál fogva szinte ketté volt törve, azért cseréltem. Kábelezés alatt mit értesz?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #43366 Dátum: 2017.10.07 szombat, 22:12:37 » |
|
Mint irtam valamilyen oknál fogva szinte ketté volt törve, azért cseréltem. Kábelezés alatt mit értesz?
A wc-n ülve bélsár fektetést.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43367 Dátum: 2017.10.07 szombat, 23:05:13 » |
|
Mint irtam valamilyen oknál fogva szinte ketté volt törve, azért cseréltem. Kábelezés alatt mit értesz?
map szenzor - exu közötti vezeték szakaszt
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43368 Dátum: 2017.10.07 szombat, 23:24:18 » |
|
map szenzor ritkán döglik, inkább kábelezés
éppen csak kettétört az előző is...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43369 Dátum: 2017.10.07 szombat, 23:37:25 » |
|
map szenzor - exu közötti vezeték szakaszt
amúgy ez gyakori hiba.n3h3 is ezzel szenved hetek óta.pontosabban a szerelője...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43370 Dátum: 2017.10.07 szombat, 23:53:38 » |
|
éppen csak kettétört az előző is... aha, gyakori map halál ok
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.07 szombat, 23:55:35 írta HZsolt92 »
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43371 Dátum: 2017.10.07 szombat, 23:56:18 » |
|
amúgy ez gyakori hiba.n3h3 is ezzel szenved hetek óta.pontosabban a szerelője... nem jellemző egyik sem mk3 mondeora, de bele lehet futni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43372 Dátum: 2017.10.08 vasárnap, 09:37:37 » |
|
nem jellemző egyik sem mk3 mondeora, de bele lehet futni
korábban 2-3 esetben tddi-knél futottam ilyennel össze.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Új hozzászólás #43373 Dátum: 2017.10.08 vasárnap, 16:41:58 » |
|
Ma átnéztem a vezetékeket és el van szakadva map szenzor egyik kábele. Összesodortam őket. Kép a szakadásról: http://www.***/images/hdd1/2017/10/08/38420171008_142351_tn.jpg Egy tippem van, hogy mitől szakadt el és tört el. Pár napja volt ékszíj és görgő cserén, amikor vettem ki a map szenzort lattam h a vezeték súrólja a szíjat, gondolom a szerelő motoszkált arra fele mikor tette rá a szíjat. Nos, tegnap óta mióta betettem a bontott map-ot, ahogy ráadom a gyújtást bekapcsol a fűtés és kikapcsolni nem lehet, ablakot nem lehet lehúzni, rádió be se kapcsol és belső világítasom sincs... okozhatja map szenzor? Vagy biztositék ment ki?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.08 vasárnap, 16:45:02 írta Ferike20 »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43374 Dátum: 2017.10.08 vasárnap, 16:53:25 » |
|
Ma átnéztem a vezetékeket és el van szakadva map szenzor egyik kábele. Összesodortam őket. Kép a szakadásról: http://www.***/images/hdd1/2017/10/08/38420171008_142351_tn.jpg Egy tippem van, hogy mitől szakadt el és tört el. Pár napja volt ékszíj és görgő cserén, amikor vettem ki a map szenzort lattam h a vezeték súrólja a szíjat, gondolom a szerelő motoszkált arra fele mikor tette rá a szíjat. Nos, tegnap óta mióta betettem a bontott map-ot, ahogy ráadom a gyújtást bekapcsol a fűtés és kikapcsolni nem lehet, ablakot nem lehet lehúzni, rádió be se kapcsol és belső világítasom sincs... okozhatja map szenzor? Vagy biztositék ment ki? nincs közük a map szenzorhoz
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43375 Dátum: 2017.10.08 vasárnap, 21:23:08 » |
|
húúúúúúúú, de vannak itt kavarodások Miért is? Te kérdezted hogy élőadatban látja-e a hőfokot. Erre írta hogy: De rendesen melegszik tartja a 90 fokot. Ő a víz hőfokra írta a 90 fokot gondolom, nem a beszívott levegő hőmérsékletre. A beszívott levegő hőmérsékletet a MAF szenzor méri, nem a MAP szenzor. Vagy tévedek? Vagy nagyon benéztem valamit?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43376 Dátum: 2017.10.08 vasárnap, 21:27:52 » |
|
Miért is?
Te kérdezted hogy élőadatban látja-e a hőfokot. Erre írta hogy: De rendesen melegszik tartja a 90 fokot. Ő a víz hőfokra írta a 90 fokot gondolom, nem a beszívott levegő hőmérsékletre. A beszívott levegő hőmérsékletet a MAF szenzor méri, nem a MAP szenzor.
Vagy tévedek? Vagy nagyon benéztem valamit?
hol kérdeztem én itt a beszívott levegő hőmérsékletét? map 4 lábas, 2-n hőfokot, 2-n nyomást mér
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43377 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 04:20:50 » |
|
hol kérdeztem én itt a beszívott levegő hőmérsékletét?
map 4 lábas, 2-n hőfokot, 2-n nyomást mér
Ezt Relhist írta itt a fórumban: P0110=IAT circuit malfunction = beszívott levegő hőmérséklet érzékelő áramkör hibája. Ez a MAF szenzorral közös házban van a szívócső légszűrő utáni részén. És kérdezted a hőmérsékletet és a nyomást hogy látja-e élőadatban. Én úgy gondoltam hogy itt nem a vízhőfokot kérdezted, hanem a levegőét.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43378 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 08:20:06 » |
|
Ezt Relhist írta itt a fórumban: P0110=IAT circuit malfunction = beszívott levegő hőmérséklet érzékelő áramkör hibája. Ez a MAF szenzorral közös házban van a szívócső légszűrő utáni részén. És kérdezted a hőmérsékletet és a nyomást hogy látja-e élőadatban. Én úgy gondoltam hogy itt nem a vízhőfokot kérdezted, hanem a levegőét.
valóban, hanem arra lettem volna kiváncsi, hogy a mapszenzor látja-e a turbónyomást és az intercooler utáni levegőhőmérsékletet
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43379 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 09:45:11 » |
|
valóban, hanem arra lettem volna kiváncsi, hogy a mapszenzor látja-e a turbónyomást és az intercooler utáni levegőhőmérsékletet Tudom. Nem is neked írtam. A kérdező írta vissza hogy hamar bemelegszik 90fokra. És én gondoltam hogy te nem erre voltál kíváncsi. Csak eźért írtam.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43380 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 09:56:31 » |
|
Tudom. Nem is neked írtam. A kérdező írta vissza hogy hamar bemelegszik 90fokra. És én gondoltam hogy te nem erre voltál kíváncsi. Csak eźért írtam.
de nem is a maf-ra, amit te idekevertél
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43381 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 11:15:15 » |
|
de nem is a maf-ra, amit te idekevertél
De a MAF-ot a hibakód miatt írtam. mindenhol a MAF-ot említik ennél a kódnál.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
manhof
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Új hozzászólás #43382 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 18:13:44 » |
|
Sziasztok mondeo 2003 tdci 131 Le autóm van 170 000 km-el már sokadszor jön elő néha a 2-es néha a 4-es hengernél a kopogó égés hibakód már kétszer vittem el két különböző helyre az injektorokat az összes csővel együtt bevizsgálták jegyzőkönyvet adtak róla hibátlanok az injektorok kicseréltük a kopogás érzékelőt is hátha az a rossz most megint előjött ha tud valaki segíteni azt megköszönném én tiszaújvárosi vagyok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bari012
|
|
« Új hozzászólás #43383 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 18:58:31 » |
|
Sziasztok, ForScannel kiolvastam a következő adatokat az üzemmeleg autómból alapjáraton: INJ1_DEM 6.750 mg INJ2_DEM 7.063 mg INJ3_DEM 5.375 mg INJ4_DEM 6.813 mg Nincsen semmilyen érezhető, látható, vagy hallható rendellenesség számomra a motorban, ettől függetlenül kissé aggaszt a hármas hengerből kiolvasott adat. Kicsit kevesebb mint a többi, van okom aggódni? Vagy néha nézzek rá? A többi értéke egyáltalán normális? Köszi
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.09 hétfő, 19:02:27 írta bari012 »
|
Naplózva
|
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
|
|
|
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Új hozzászólás #43384 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 20:05:09 » |
|
Hali. Végre visszajött az erő a kocsiba, a hiba a szakadt map vezeték volt. Összesodortam, megcineltem és körbeszigszalagoztam. Kérdés maradhat e így vagy autóvillamosságis vállal e új vezetékelést?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43385 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 20:23:43 » |
|
Sziasztok, ForScannel kiolvastam a következő adatokat az üzemmeleg autómból alapjáraton: INJ1_DEM 6.750 mg INJ2_DEM 7.063 mg INJ3_DEM 5.375 mg INJ4_DEM 6.813 mg Nincsen semmilyen érezhető, látható, vagy hallható rendellenesség számomra a motorban, ettől függetlenül kissé aggaszt a hármas hengerből kiolvasott adat. Kicsit kevesebb mint a többi, van okom aggódni? Vagy néha nézzek rá? A többi értéke egyáltalán normális? Köszi Még megy az autó vészüzem nélkül? 2 körüli érték normális.Elvannak ezek kopva renesen.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43386 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 20:26:46 » |
|
Hali. Végre visszajött az erő a kocsiba, a hiba a szakadt map vezeték volt. Összesodortam, megcineltem és körbeszigszalagoztam. Kérdés maradhat e így vagy autóvillamosságis vállal e új vezetékelést?
félmunka.A művelet előtt gyantás zsugorcsövet kellett volna a vezetékre húzni,és a forrasztás után rámelegíteni.Úgy akár már maradhatna is. Szigszalag alá bemegy a víz-pára,és elrohad a vezeték. Otthon te is megtudod csinálni.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
bari012
|
|
« Új hozzászólás #43387 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 20:31:08 » |
|
Még megy az autó vészüzem nélkül? 2 körüli érték normális.Elvannak ezek kopva renesen. Hibakód sincsen és nem is kormol. Nagyon tré a helyzetem? Most mégjobban bennem van az ideg
|
|
|
Naplózva
|
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43388 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 20:34:11 » |
|
Hibakód sincsen és nem is kormol. Nagyon tré a helyzetem? Most mégjobban bennem van az ideg Addig nem tudsz mit csinálni illetve nem érdemes amíg nem lesz vészüzem-villogó sárga malacfarok. Gyűjtögess.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43389 Dátum: 2017.10.10 kedd, 04:19:02 » |
|
Addig nem tudsz mit csinálni illetve nem érdemes amíg nem lesz vészüzem-villogó sárga malacfarok. Gyűjtögess.
De ezek nem az offset értékek, amik 2 alatt jók. Ez a FUEL DEMAND értéke
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #43390 Dátum: 2017.10.10 kedd, 07:43:21 » |
|
Hali. Végre visszajött az erő a kocsiba, a hiba a szakadt map vezeték volt. Összesodortam, megcineltem és körbeszigszalagoztam. Kérdés maradhat e így vagy autóvillamosságis vállal e új vezetékelést?
Derítsd ki azt is, mi harapta el. Ha állat volt, akkor jó így. Ha van ott valami, aminek dörzsölődik a kábelköteg, akkor azt meg kell szüntetni, és utána megintcsak jó így. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #43391 Dátum: 2017.10.10 kedd, 07:45:24 » |
|
Sziasztok, ForScannel kiolvastam a következő adatokat az üzemmeleg autómból alapjáraton: INJ1_DEM 6.750 mg INJ2_DEM 7.063 mg INJ3_DEM 5.375 mg INJ4_DEM 6.813 mg Nincsen semmilyen érezhető, látható, vagy hallható rendellenesség számomra a motorban, ettől függetlenül kissé aggaszt a hármas hengerből kiolvasott adat. Kicsit kevesebb mint a többi, van okom aggódni? Vagy néha nézzek rá? A többi értéke egyáltalán normális? Köszi Ezek az alapjárati szállított értékek (ami lehet normális egy hideg motornál), vagy a korrekciós értékek? Utóbbinak kellene előjele legyen, mert + és - is lehet. A korrekciós értékek kicsit többet mondanak, bár azok sem nagyon sokat. Az már igen, hogy hibakódot kaptál. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43392 Dátum: 2017.10.10 kedd, 12:13:40 » |
|
Ezek az alapjárati szállított értékek (ami lehet normális egy hideg motornál), vagy a korrekciós értékek? Utóbbinak kellene előjele legyen, mert + és - is lehet. A korrekciós értékek kicsit többet mondanak, bár azok sem nagyon sokat. Az már igen, hogy hibakódot kaptál.
AndyA
Ott van hogy DEM, ez a szállított mennyiség. Nekem az offset értékek mindig mást mutatnak, van hogy 3-at is mutatnak, és még nem volt hibakód 2 év alatt. Van olyan amikor 0,2 az összes, vagy hogy 1,0 ; 1,5 ; 3,0 ; 0,5. Minden indulásánál más az érték. Ez mitől lehet?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.10 kedd, 12:16:07 írta Thomas8607 »
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #43393 Dátum: 2017.10.10 kedd, 12:15:19 » |
|
Ott van hogy DEM ez a szállított mennyiség.
Az hideg motornál még nem tragikus. A korrekciót kellene inkább tudni. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43394 Dátum: 2017.10.10 kedd, 12:17:08 » |
|
Az hideg motornál még nem tragikus. A korrekciót kellene inkább tudni.
AndyA
Kiegészítettem a hozzászólásomat, az mitől van hogy mindig más az offset értéke? Minden indításnál más, hol több, hol kevesebb, hol az egyik, hol a másik
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43395 Dátum: 2017.10.10 kedd, 18:23:49 » |
|
De ezek nem az offset értékek, amik 2 alatt jók. Ez a FUEL DEMAND értéke
igazad lehet. A furcsa, hogy mk3 nem szokott ilyen értékeket megjeleníteni.Kizárólag az korrekciós értékeket közli.Ezek szerint ez is változott a 2006 os 2,2-esekkel.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #43396 Dátum: 2017.10.10 kedd, 18:55:53 » |
|
igazad lehet. A furcsa, hogy mk3 nem szokott ilyen értékeket megjeleníteni.Kizárólag az korrekciós értékeket közli.Ezek szerint ez is változott a 2006 os 2,2-esekkel.
Nekem a 2006-os 2.0-án mutatja a DEMand értékét mg-ban, ms-ben gondolom mennyi ideig nyit rajta az elektromos szelep és az offset értékeket. Ezt a 3-at látom ami az injektorhoz tartozik.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #43397 Dátum: 2017.10.10 kedd, 19:15:33 » |
|
igazad lehet. A furcsa, hogy mk3 nem szokott ilyen értékeket megjeleníteni.Kizárólag az korrekciós értékeket közli.Ezek szerint ez is változott a 2006 os 2,2-esekkel.
Már hogyne mutatná a szállítottat is...? Mindig is mutatta. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43398 Dátum: 2017.10.10 kedd, 19:23:01 » |
|
Már hogyne mutatná a szállítottat is...? Mindig is mutatta.
AndyA
nem.Az enyém sem mutatta csak a korrekciós értéket, de egy csomó mk3at diagoltam, amenyik szintén csak azt közölték.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
bari012
|
|
« Új hozzászólás #43399 Dátum: 2017.10.11 szerda, 20:12:25 » |
|
Ezek az alapjárati szállított értékek (ami lehet normális egy hideg motornál), vagy a korrekciós értékek? Utóbbinak kellene előjele legyen, mert + és - is lehet. A korrekciós értékek kicsit többet mondanak, bár azok sem nagyon sokat. Az már igen, hogy hibakódot kaptál.
AndyA
Köszi a választ neked is. Hogy pontosan melyik, azt nem tudom Thomas8607 által említett ms értékeket is kiolvastam amikor csekkoltam múltkor, azok értékei 0.7 ms mindegyik porlasztónál. Milyen előjele van, ha nem stimmelnek az említett értékek?
|
|
|
Naplózva
|
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
|
|
|
|