Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 18:50:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 861 862 863 864 865 866 867 [868] 869 870 871 872 873 874 875 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13322249 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #43350 Dátum: 2017.10.06 péntek, 18:31:08 »

Sziasztok! Valaki tudna segiteni leirassal vagy videoval esetleg hogy szedjem ki a map szenzort?
Megtalalni megtalaltam de alulrol nem lehet kicsavarozni
Felulrol pedig alig ferek hozza.  Mit bontsak meg?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43351 Dátum: 2017.10.06 péntek, 19:32:22 »

Sziasztok! Valaki tudna segiteni leirassal vagy videoval esetleg hogy szedjem ki a map szenzort?
Megtalalni megtalaltam de alulrol nem lehet kicsavarozni
Felulrol pedig alig ferek hozza.  Mit bontsak meg?
semmit, alulról ki lehet venni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43352 Dátum: 2017.10.06 péntek, 19:44:26 »

Sziasztok! Valaki tudna segiteni leirassal vagy videoval esetleg hogy szedjem ki a map szenzort?
Megtalalni megtalaltam de alulrol nem lehet kicsavarozni
Felulrol pedig alig ferek hozza.  Mit bontsak meg?

A motorvédő burkolatot, a hűtő alatti védő burkolatot leszeded és alulról simán kijön. Én mondjuk a fém csődarabbal együtt vettem ki.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #43353 Dátum: 2017.10.07 szombat, 17:15:23 »

Sikerült kivenni a map szenzort és *** érdekes de ketté volt szinte törve csak a szálak tartották, körülötte olajos sár volt. Megtisztitottam , tettem bele egy bontottat.
Sajna most sincs benne erő alig akar gyorsulni, én erre gyanyakodtam.
Volt 2 hibakódom, amiből probáltam kiindulni.
P0110
P0235
Valakinek lenne tippje?
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.07 szombat, 17:17:07 írta Ferike20 » Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #43354 Dátum: 2017.10.07 szombat, 17:21:41 »

Sikerült kivenni a map szenzort és *** érdekes de ketté volt szinte törve csak a szálak tartották, körülötte olajos sár volt. Megtisztitottam , tettem bele egy bontottat.
Sajna most sincs benne erő alig akar gyorsulni, én erre gyanyakodtam.
Volt 2 hibakódom, amiből probáltam kiindulni.
P0110
P0235
Valakinek lenne tippje?

INTAKE AIR TEMP CIRCUIT P0110
TURBO BOOST SENSOR A CIRCUIT ERROR P0235
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #43355 Dátum: 2017.10.07 szombat, 17:41:08 »

INTAKE AIR TEMP CIRCUIT P0110
TURBO BOOST SENSOR A CIRCUIT ERROR P0235


Ez nekem is megvolt azert gyanakodtam a mapra.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43356 Dátum: 2017.10.07 szombat, 18:33:10 »

Sikerült kivenni a map szenzort és *** érdekes de ketté volt szinte törve csak a szálak tartották, körülötte olajos sár volt. Megtisztitottam , tettem bele egy bontottat.
Sajna most sincs benne erő alig akar gyorsulni, én erre gyanyakodtam.
Volt 2 hibakódom, amiből probáltam kiindulni.
P0110
P0235
Valakinek lenne tippje?
élőadatban látszik nyomás és hőfok?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #43357 Dátum: 2017.10.07 szombat, 19:35:29 »

élőadatban látszik nyomás és hőfok?

Sajna műszereim nincsenek.
De rendesen melegszik tartja a 90 fokot.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43358 Dátum: 2017.10.07 szombat, 19:37:49 »

Ez nekem is megvolt azert gyanakodtam a mapra.

A hőmérsékletet a MAF méri(légszűrő turbó közötti csőben), ami a P0110 az arra vonatkozik. Ha kitörlöd a hibakódokat akkor mikor jön vissza, egyből? MAP jelet meg a beszívott levegő hőmérsékletet élőadatban meg kellene nézni mit mutat.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43359 Dátum: 2017.10.07 szombat, 19:38:41 »

Sajna műszereim nincsenek.
De rendesen melegszik tartja a 90 fokot.

Nem, ez nem az a hőfok, ez a beszívott levegő hőmérséklete, amit írtam is hogy a MAF szenzor méri.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #43360 Dátum: 2017.10.07 szombat, 20:09:53 »

A hőmérsékletet a MAF méri(légszűrő turbó közötti csőben), ami a P0110 az arra vonatkozik. Ha kitörlöd a hibakódokat akkor mikor jön vissza, egyből? MAP jelet meg a beszívott levegő hőmérsékletet élőadatban meg kellene nézni mit mutat.

MAF szenzort is megtisztitottam. Hibakodot kitoroltem utana kb 2. Ujrainditasra megint kijon a kodhiba.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43361 Dátum: 2017.10.07 szombat, 20:50:01 »

Sikerült kivenni a map szenzort és *** érdekes de ketté volt szinte törve csak a szálak tartották, körülötte olajos sár volt. Megtisztitottam , tettem bele egy bontottat.
Sajna most sincs benne erő alig akar gyorsulni, én erre gyanyakodtam.
Volt 2 hibakódom, amiből probáltam kiindulni.
P0110
P0235
Valakinek lenne tippje?
Amit beletettél MAP szenzot,az nem jó!
Amig a hibakód MAP szenzor hiba,addig az autód vészüzemben lesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43362 Dátum: 2017.10.07 szombat, 21:06:28 »

Amit beletettél MAP szenzot,az nem jó!
Amig a hibakód MAP szenzor hiba,addig az autód vészüzemben lesz.
map szenzor ritkán döglik, inkább kábelezés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43363 Dátum: 2017.10.07 szombat, 21:07:36 »

Nem, ez nem az a hőfok, ez a beszívott levegő hőmérséklete, amit írtam is hogy a MAF szenzor méri.
húúúúúúúú, de vannak itt kavarodások nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #43364 Dátum: 2017.10.07 szombat, 21:49:08 »

Amit beletettél MAP szenzot,az nem jó!
Amig a hibakód MAP szenzor hiba,addig az autód vészüzemben lesz.

MAP szenzor szinten 2005 130 Lóerős 2.0 tdciből van
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #43365 Dátum: 2017.10.07 szombat, 21:50:29 »

map szenzor ritkán döglik, inkább kábelezés

Mint irtam valamilyen oknál fogva szinte ketté volt törve, azért cseréltem. Kábelezés alatt mit értesz?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #43366 Dátum: 2017.10.07 szombat, 22:12:37 »

Mint irtam valamilyen oknál fogva szinte ketté volt törve, azért cseréltem. Kábelezés alatt mit értesz?

 A wc-n ülve bélsár fektetést.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43367 Dátum: 2017.10.07 szombat, 23:05:13 »

Mint irtam valamilyen oknál fogva szinte ketté volt törve, azért cseréltem. Kábelezés alatt mit értesz?
map szenzor - exu közötti vezeték szakaszt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43368 Dátum: 2017.10.07 szombat, 23:24:18 »

map szenzor ritkán döglik, inkább kábelezés
éppen csak kettétört az előző is... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43369 Dátum: 2017.10.07 szombat, 23:37:25 »

map szenzor - exu közötti vezeték szakaszt
amúgy ez gyakori hiba.n3h3 is ezzel szenved hetek óta.pontosabban a szerelője... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43370 Dátum: 2017.10.07 szombat, 23:53:38 »

éppen csak kettétört az előző is... nyes
aha, gyakori map halál ok nyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.07 szombat, 23:55:35 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43371 Dátum: 2017.10.07 szombat, 23:56:18 »

amúgy ez gyakori hiba.n3h3 is ezzel szenved hetek óta.pontosabban a szerelője... nyes
nem jellemző egyik sem mk3 mondeora, de bele lehet futni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43372 Dátum: 2017.10.08 vasárnap, 09:37:37 »

nem jellemző egyik sem mk3 mondeora, de bele lehet futni
korábban 2-3 esetben tddi-knél futottam ilyennel össze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #43373 Dátum: 2017.10.08 vasárnap, 16:41:58 »

Ma átnéztem a vezetékeket és el van szakadva map szenzor egyik kábele. Összesodortam őket. Kép a szakadásról: http://www.***/images/hdd1/2017/10/08/38420171008_142351_tn.jpg
Egy tippem van, hogy mitől szakadt el és tört el. Pár napja volt ékszíj és görgő cserén, amikor vettem ki a map szenzort lattam h a vezeték súrólja a szíjat, gondolom a szerelő motoszkált arra fele mikor tette rá a szíjat.

Nos, tegnap óta mióta betettem a bontott map-ot, ahogy ráadom a gyújtást bekapcsol a fűtés és kikapcsolni nem lehet, ablakot nem lehet lehúzni, rádió be se kapcsol és belső világítasom sincs... okozhatja map szenzor? Vagy biztositék ment ki?
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.08 vasárnap, 16:45:02 írta Ferike20 » Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43374 Dátum: 2017.10.08 vasárnap, 16:53:25 »

Ma átnéztem a vezetékeket és el van szakadva map szenzor egyik kábele. Összesodortam őket. Kép a szakadásról: http://www.***/images/hdd1/2017/10/08/38420171008_142351_tn.jpg
Egy tippem van, hogy mitől szakadt el és tört el. Pár napja volt ékszíj és görgő cserén, amikor vettem ki a map szenzort lattam h a vezeték súrólja a szíjat, gondolom a szerelő motoszkált arra fele mikor tette rá a szíjat.

Nos, tegnap óta mióta betettem a bontott map-ot, ahogy ráadom a gyújtást bekapcsol a fűtés és kikapcsolni nem lehet, ablakot nem lehet lehúzni, rádió be se kapcsol és belső világítasom sincs... okozhatja map szenzor? Vagy biztositék ment ki?
nincs közük a map szenzorhoz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43375 Dátum: 2017.10.08 vasárnap, 21:23:08 »

húúúúúúúú, de vannak itt kavarodások nyes

Miért is?

Te kérdezted hogy élőadatban látja-e a hőfokot. Erre írta hogy: De rendesen melegszik tartja a 90 fokot.
Ő a víz hőfokra írta a 90 fokot gondolom, nem a beszívott levegő hőmérsékletre.
A beszívott levegő hőmérsékletet a MAF szenzor méri, nem a MAP szenzor.

Vagy tévedek? Vagy nagyon benéztem valamit?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43376 Dátum: 2017.10.08 vasárnap, 21:27:52 »

Miért is?

Te kérdezted hogy élőadatban látja-e a hőfokot. Erre írta hogy: De rendesen melegszik tartja a 90 fokot.
Ő a víz hőfokra írta a 90 fokot gondolom, nem a beszívott levegő hőmérsékletre.
A beszívott levegő hőmérsékletet a MAF szenzor méri, nem a MAP szenzor.

Vagy tévedek? Vagy nagyon benéztem valamit?
hol kérdeztem én itt a beszívott levegő hőmérsékletét?

map 4 lábas, 2-n hőfokot, 2-n nyomást mér
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43377 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 04:20:50 »

hol kérdeztem én itt a beszívott levegő hőmérsékletét?

map 4 lábas, 2-n hőfokot, 2-n nyomást mér

Ezt Relhist írta itt a fórumban:
P0110=IAT circuit malfunction = beszívott levegő hőmérséklet érzékelő áramkör hibája. Ez a MAF szenzorral közös házban van a szívócső légszűrő utáni részén.
És kérdezted a hőmérsékletet és a nyomást hogy látja-e élőadatban.
Én úgy gondoltam hogy itt nem a vízhőfokot kérdezted, hanem a levegőét.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43378 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 08:20:06 »

Ezt Relhist írta itt a fórumban:
P0110=IAT circuit malfunction = beszívott levegő hőmérséklet érzékelő áramkör hibája. Ez a MAF szenzorral közös házban van a szívócső légszűrő utáni részén.
És kérdezted a hőmérsékletet és a nyomást hogy látja-e élőadatban.
Én úgy gondoltam hogy itt nem a vízhőfokot kérdezted, hanem a levegőét.

valóban, hanem arra lettem volna kiváncsi, hogy a mapszenzor látja-e a turbónyomást és az intercooler utáni levegőhőmérsékletet vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43379 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 09:45:11 »

valóban, hanem arra lettem volna kiváncsi, hogy a mapszenzor látja-e a turbónyomást és az intercooler utáni levegőhőmérsékletet vigyor3

Tudom. Nem is neked írtam.
A kérdező írta vissza hogy hamar bemelegszik 90fokra. És én gondoltam hogy te nem erre voltál kíváncsi. Csak eźért írtam.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43380 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 09:56:31 »

Tudom. Nem is neked írtam.
A kérdező írta vissza hogy hamar bemelegszik 90fokra. És én gondoltam hogy te nem erre voltál kíváncsi. Csak eźért írtam.

de nem is a maf-ra, amit te idekevertél
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43381 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 11:15:15 »

de nem is a maf-ra, amit te idekevertél
De a MAF-ot a hibakód miatt írtam. mindenhol a MAF-ot említik ennél a kódnál.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
manhof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #43382 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 18:13:44 »

Sziasztok mondeo 2003 tdci 131 Le autóm van 170 000 km-el már sokadszor jön elő néha a 2-es néha a 4-es hengernél a kopogó égés hibakód már kétszer vittem el két különböző helyre az injektorokat az összes csővel együtt bevizsgálták jegyzőkönyvet adtak róla hibátlanok az injektorok kicseréltük a kopogás érzékelőt is hátha az a  rossz most megint előjött ha tud valaki segíteni azt megköszönném én tiszaújvárosi vagyok.   
Naplózva
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #43383 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 18:58:31 »

Sziasztok,

ForScannel kiolvastam a következő adatokat az üzemmeleg autómból alapjáraton:
INJ1_DEM 6.750 mg
INJ2_DEM 7.063 mg
INJ3_DEM 5.375 mg
INJ4_DEM 6.813 mg

Nincsen semmilyen érezhető, látható, vagy hallható rendellenesség számomra a motorban, ettől függetlenül kissé aggaszt a hármas hengerből kiolvasott adat.
Kicsit kevesebb mint a többi, van okom aggódni?
Vagy néha nézzek rá? A többi értéke egyáltalán normális?
Köszi  worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.09 hétfő, 19:02:27 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #43384 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 20:05:09 »

Hali. Végre visszajött az erő a kocsiba, a hiba a szakadt map vezeték volt. Összesodortam, megcineltem és körbeszigszalagoztam.
Kérdés maradhat e így vagy autóvillamosságis vállal e új vezetékelést?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43385 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 20:23:43 »

Sziasztok,

ForScannel kiolvastam a következő adatokat az üzemmeleg autómból alapjáraton:
INJ1_DEM 6.750 mg
INJ2_DEM 7.063 mg
INJ3_DEM 5.375 mg
INJ4_DEM 6.813 mg

Nincsen semmilyen érezhető, látható, vagy hallható rendellenesség számomra a motorban, ettől függetlenül kissé aggaszt a hármas hengerből kiolvasott adat.
Kicsit kevesebb mint a többi, van okom aggódni?
Vagy néha nézzek rá? A többi értéke egyáltalán normális?
Köszi  worship
wow1
Még megy az autó vészüzem nélkül?

2 körüli érték normális.Elvannak ezek kopva renesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43386 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 20:26:46 »

Hali. Végre visszajött az erő a kocsiba, a hiba a szakadt map vezeték volt. Összesodortam, megcineltem és körbeszigszalagoztam.
Kérdés maradhat e így vagy autóvillamosságis vállal e új vezetékelést?
félmunka.A művelet előtt gyantás zsugorcsövet kellett volna a vezetékre húzni,és a forrasztás után rámelegíteni.Úgy akár már maradhatna is.
Szigszalag alá bemegy a víz-pára,és elrohad a vezeték.
Otthon te is megtudod csinálni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #43387 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 20:31:08 »

wow1
Még megy az autó vészüzem nélkül?

2 körüli érték normális.Elvannak ezek kopva renesen.
Hibakód sincsen és nem is kormol.
Nagyon tré a helyzetem? Most mégjobban bennem van az ideg  rinya
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43388 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 20:34:11 »

Hibakód sincsen és nem is kormol.
Nagyon tré a helyzetem? Most mégjobban bennem van az ideg  rinya
Addig nem tudsz mit csinálni illetve nem érdemes amíg nem lesz vészüzem-villogó sárga malacfarok.
Gyűjtögess.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43389 Dátum: 2017.10.10 kedd, 04:19:02 »

Addig nem tudsz mit csinálni illetve nem érdemes amíg nem lesz vészüzem-villogó sárga malacfarok.
Gyűjtögess.

De ezek nem az offset értékek, amik 2 alatt jók. Ez a FUEL DEMAND értéke
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #43390 Dátum: 2017.10.10 kedd, 07:43:21 »

Hali. Végre visszajött az erő a kocsiba, a hiba a szakadt map vezeték volt. Összesodortam, megcineltem és körbeszigszalagoztam.
Kérdés maradhat e így vagy autóvillamosságis vállal e új vezetékelést?

Derítsd ki azt is, mi harapta el. Ha állat volt, akkor jó így. Ha van ott valami, aminek dörzsölődik a kábelköteg, akkor azt meg kell szüntetni, és utána megintcsak jó így. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #43391 Dátum: 2017.10.10 kedd, 07:45:24 »

Sziasztok,

ForScannel kiolvastam a következő adatokat az üzemmeleg autómból alapjáraton:
INJ1_DEM 6.750 mg
INJ2_DEM 7.063 mg
INJ3_DEM 5.375 mg
INJ4_DEM 6.813 mg

Nincsen semmilyen érezhető, látható, vagy hallható rendellenesség számomra a motorban, ettől függetlenül kissé aggaszt a hármas hengerből kiolvasott adat.
Kicsit kevesebb mint a többi, van okom aggódni?
Vagy néha nézzek rá? A többi értéke egyáltalán normális?
Köszi  worship

Ezek az alapjárati szállított értékek (ami lehet normális egy hideg motornál), vagy a korrekciós értékek? Utóbbinak kellene előjele legyen, mert + és - is lehet. A korrekciós értékek kicsit többet mondanak, bár azok sem nagyon sokat. Az már igen, hogy hibakódot kaptál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43392 Dátum: 2017.10.10 kedd, 12:13:40 »

Ezek az alapjárati szállított értékek (ami lehet normális egy hideg motornál), vagy a korrekciós értékek? Utóbbinak kellene előjele legyen, mert + és - is lehet. A korrekciós értékek kicsit többet mondanak, bár azok sem nagyon sokat. Az már igen, hogy hibakódot kaptál.

AndyA

Ott van hogy DEM, ez a szállított mennyiség.

Nekem az offset értékek mindig mást mutatnak, van hogy 3-at is mutatnak, és még nem volt hibakód 2 év alatt. Van olyan amikor 0,2 az összes, vagy hogy 1,0 ; 1,5 ; 3,0 ; 0,5. Minden indulásánál más az érték.
Ez mitől lehet?
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.10 kedd, 12:16:07 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #43393 Dátum: 2017.10.10 kedd, 12:15:19 »

Ott van hogy DEM ez a szállított mennyiség.

Az hideg motornál még nem tragikus. A korrekciót kellene inkább tudni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43394 Dátum: 2017.10.10 kedd, 12:17:08 »

Az hideg motornál még nem tragikus. A korrekciót kellene inkább tudni.

AndyA

Kiegészítettem a hozzászólásomat, az mitől van hogy mindig más az offset értéke? Minden indításnál más, hol több, hol kevesebb, hol az egyik, hol a másik Smiley
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43395 Dátum: 2017.10.10 kedd, 18:23:49 »

De ezek nem az offset értékek, amik 2 alatt jók. Ez a FUEL DEMAND értéke
igazad lehet.
A furcsa, hogy mk3 nem szokott ilyen értékeket megjeleníteni.Kizárólag az korrekciós értékeket közli.Ezek szerint ez is változott a 2006 os 2,2-esekkel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #43396 Dátum: 2017.10.10 kedd, 18:55:53 »

igazad lehet.
A furcsa, hogy mk3 nem szokott ilyen értékeket megjeleníteni.Kizárólag az korrekciós értékeket közli.Ezek szerint ez is változott a 2006 os 2,2-esekkel.

Nekem a 2006-os 2.0-án mutatja a DEMand értékét mg-ban, ms-ben gondolom mennyi ideig nyit rajta az elektromos szelep és az offset értékeket. Ezt a 3-at látom ami az injektorhoz tartozik.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #43397 Dátum: 2017.10.10 kedd, 19:15:33 »

igazad lehet.
A furcsa, hogy mk3 nem szokott ilyen értékeket megjeleníteni.Kizárólag az korrekciós értékeket közli.Ezek szerint ez is változott a 2006 os 2,2-esekkel.

Már hogyne mutatná a szállítottat is...? Mindig is mutatta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #43398 Dátum: 2017.10.10 kedd, 19:23:01 »

Már hogyne mutatná a szállítottat is...? Mindig is mutatta.

AndyA
nem.Az enyém sem mutatta csak a korrekciós értéket, de egy csomó mk3at diagoltam, amenyik szintén csak azt közölték.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #43399 Dátum: 2017.10.11 szerda, 20:12:25 »

Ezek az alapjárati szállított értékek (ami lehet normális egy hideg motornál), vagy a korrekciós értékek? Utóbbinak kellene előjele legyen, mert + és - is lehet. A korrekciós értékek kicsit többet mondanak, bár azok sem nagyon sokat. Az már igen, hogy hibakódot kaptál.

AndyA
Köszi a választ neked is.
Hogy pontosan melyik, azt nem tudom Sad Thomas8607 által említett ms értékeket is kiolvastam amikor csekkoltam múltkor, azok értékei 0.7 ms mindegyik porlasztónál.
Milyen előjele van, ha nem stimmelnek az említett értékek?
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Oldalak: 1 ... 861 862 863 864 865 866 867 [868] 869 870 871 872 873 874 875 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.