Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:07:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
898
899
900
901
902
903
904
[
905
]
906
907
908
909
910
911
912
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654928 alkalommal)
0 Felhasználó és 149 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45200 Dátum:
2018.05.28 hétfő, 20:55:40 »
Idézetet írta: nagypele - 2018.05.28 hétfő, 20:50:30
Köszönöm . Akkor esetleg tipp, hogy honnan jön a hang?
Tudod honnan, hiszen leírtad korábban.
Ahogyan akkor is írtam, mindegyiknél hallható ez a hang és mindegyiknél erősebb ha a légszűrőház fedelét leveszed.
Az, hogy emellett van-e más esetleg rendellenes dolog, hát azt monitor mögül nem lehet tudni és tippelgetni...főleg ha nincs mire, teljesen felesleges.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45201 Dátum:
2018.05.28 hétfő, 21:03:49 »
Idézetet írta: nagypele - 2018.05.28 hétfő, 20:50:30
Köszönöm . Akkor esetleg tipp, hogy honnan jön a hang?
a légszűrőházból?
Nem kell azt leszedegetni.Minek szeded le járó motornál?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45202 Dátum:
2018.05.28 hétfő, 21:04:37 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.28 hétfő, 20:51:36
Ne vedd ki, ragaszd le. A számlap alatt.
Tibi, ez egész jó ötlet, talkfordon találtad?
ezekkel a foltokkal mit lehet kezdeni?
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45203 Dátum:
2018.05.28 hétfő, 21:32:22 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.28 hétfő, 20:21:05
hogy állt volna meg a szíve az egr feltalálójának....
Szóval egr le -> koszos, szorul
szívósor le -> koszos 1kiló korom kiszedés
Minden összeszerel, pont olyan tré mint előtte. Ha lehúzom az egr-ről a vákumcsövet, helyreáll a rend, ha lehúzom a vákumkapcsolóról a csatit, szintén.
Tehát egr zár rendesen, pucolás után vissza is tud zárni. A csati lehúzása óta Mil lámpa ég, hibakód olvasóm még mindig kölcsön, de nyilván egr hibát fog hozni.
Erre kíváncsi lennék, az enyém is ezt csinálta teljesen. Másik EGR-el és másik szolenoid szeleppel is. Feladtam, lefalaztam.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45204 Dátum:
2018.05.28 hétfő, 21:34:17 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.28 hétfő, 21:04:37
Tibi, ez egész jó ötlet, talkfordon találtad?
ezekkel a foltokkal mit lehet kezdeni?
Nem ott találtam, hanem egy műszercsoportban......mert ott így volt elgáncsolva a MIL.
A másik kérdésedre:
http://www.vanish.hu/folteltavolito/
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.28 hétfő, 21:45:49 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45205 Dátum:
2018.05.28 hétfő, 21:36:13 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.05.28 hétfő, 21:32:22
Erre kíváncsi lennék, az enyém is ezt csinálta teljesen. Másik EGR-el és másik szolenoid szeleppel is. Feladtam, lefalaztam.
lehetséges, hogy a PCM ad ki rossz jelet...talán lehetne mérni is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45206 Dátum:
2018.05.28 hétfő, 21:42:45 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.28 hétfő, 21:36:13
lehetséges, hogy a PCM ad ki rossz jelet...talán lehetne mérni is.
Tuti valami khurvaság van, megoldani jó, de a hiba oka is érdekelne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45207 Dátum:
2018.05.28 hétfő, 21:57:39 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.28 hétfő, 21:42:45
Tuti valami khurvaság van, megoldani jó, de a hiba oka is érdekelne.
és ha kiderülne, hogy a PCM rosszul szabályoz,kicserélnéd? naugye...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45208 Dátum:
2018.05.28 hétfő, 22:19:20 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.28 hétfő, 21:57:39
és ha kiderülne, hogy a PCM rosszul szabályoz,kicserélnéd? naugye...
Miért ne.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45209 Dátum:
2018.05.29 kedd, 05:23:49 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.28 hétfő, 22:19:20
Miért ne.
Azért ha lenne diagod akkor kíváncsi lennék mit mutatna az EGR szelep.
Nekem nem zárt le hirtelen gázadásra.
Lefalazva viszont egyből 0mmre rántja(mert lefalazva is ott mozog)
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45210 Dátum:
2018.05.29 kedd, 07:52:10 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.05.29 kedd, 05:23:49
Azért ha lenne diagod akkor kíváncsi lennék mit mutatna az EGR szelep.
Nekem nem zárt le hirtelen gázadásra.
Lefalazva viszont egyből 0mmre rántja(mert lefalazva is ott mozog)
Van Elm-em, csak jelenleg a bledi tó mellett tölti a megérdemelt éves szabadságát
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45211 Dátum:
2018.05.29 kedd, 08:44:02 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.29 kedd, 07:52:10
Van Elm-em, csak jelenleg a bledi tó mellett tölti a megérdemelt éves szabadságát
akkor majd...
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45212 Dátum:
2018.05.29 kedd, 16:49:45 »
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban, hogy mi különbség van a következő cikkszámú turbók között, illetve, hogy felrakható-e az egyik a másik helyére vagy sem.
3S7Q-6K682 ez van jelenleg az én autómban, csak haldoklik
1S7Q-6K682 ezt találtam jó áron
Üdv. Zoli
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45213 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 12:22:35 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.05.28 hétfő, 21:42:45
Tuti valami khurvaság van, megoldani jó, de a hiba oka is érdekelne.
Kitakaritottam,az egrből meg a szívócsőböl kb 1 kiló kormot, az egri nyitott helyzetben szorult is. Nem dugóztam le. Most hibatörlés után jól. A forscan szerint mondjuk viszonylag sok állapotban van akár 1mmre nyitva.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.04 hétfő, 12:24:41 írta VZoli
»
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45214 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 12:23:29 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2018.05.29 kedd, 16:49:45
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban, hogy mi különbség van a következő cikkszámú turbók között, illetve, hogy felrakható-e az egyik a másik helyére vagy sem.
3S7Q-6K682 ez van jelenleg az én autómban, csak haldoklik
1S7Q-6K682 ezt találtam jó áron
Üdv. Zoli
A 3-assal kezdődő az vákuumos geometriás. Az 1-essel kezdődő meg fix geometriás Wastegates-es turbó.
Azért olcsó az
Olyat kellene keresned ami a tiéden van, az aluminium részébe bele van ütve ez a szám amit kérdezel.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45215 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 12:25:47 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.06.04 hétfő, 12:22:35
Kitakaritottam az egrből meg a szívócsőböl óbudai 1 kiló kormot, az egri nyitott helyzetben szorult is. Nem dugóztam le. Most hibatörlés után jól. A forscan szerint mondjuk viszonylag sok állapotban van akár 1mmre nyitva.
Minimálisan (~5%) mindig nyitva van, alapjáraton is. Részterhelésen nyitva, teljes terhelésen zárva.
Ez az "alap program" egy EGR-nél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45216 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 12:28:29 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.04 hétfő, 12:25:47
Minimálisan (~5%) mindig nyitva van, alapjáraton is. Részterhelésen nyitva, teljes terhelésen zárva.
Ez az "alap program" egy EGR-nél.
Az hogy 4,5mm-re nyitva van alapjáraton az akkor nem az igazi?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45217 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 12:38:59 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.04 hétfő, 12:25:47
Minimálisan (~5%) mindig nyitva van, alapjáraton is. Részterhelésen nyitva, teljes terhelésen zárva.
Ez az "alap program" egy EGR-nél.
Igen. Pont ezt látszott . A baj az volt,hogy nyitott helyzetben meg tudott szorulni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45218 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 12:41:01 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.04 hétfő, 12:28:29
Az hogy 4,5mm-re nyitva van alapjáraton az akkor nem az igazi?
Valós 4.5 mm vagy kiolvasva annyi?
Elmozdulást is jelenthet és akár a nyitott állapot is lehet a 0.
Ezeket a konkrét modell, típusra jellemzően tudni kell.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45219 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 12:41:57 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.06.04 hétfő, 12:38:59
Igen. Pont ezt látszott . A baj az volt,hogy nyitott helyzetben meg tudott szorulni.
Az EGR ilyen, sőt zárt és bármilyen köztes pozícióban is meg tud szorulni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45220 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 12:44:16 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.04 hétfő, 12:41:01
Valós 4.5 mm vagy kiolvasva annyi?
Elmozdulást is jelenthet és akár a nyitott állapot is lehet a 0.
Ezeket a konkrét modell, típusra jellemzően tudni kell.
kiolvasva, ami a végén van elektromos szenzor az a zárttól méri a nyitást nem?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45221 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 12:45:51 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.04 hétfő, 12:44:16
kiolvasva, ami a végén van elektromos szenzor az a zárttól méri a nyitást nem?
Erre a kérdésre már az előbb megírtam a választ.
"Ezeket a konkrét modell, típusra jellemzően tudni kell. "
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45222 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 12:52:20 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.04 hétfő, 12:45:51
Erre a kérdésre már az előbb megírtam a választ.
"Ezeket a konkrét modell, típusra jellemzően tudni kell. "
Akkor egy utolsó kérdés. alapjáraton a légmennyiség mennyi egy 2.0-ás Mk3 Tdci-nél?
Kaptam egy képletet:
Légmennyiség=( (Hengerűrtartalom(literben)/2) * ((MAP(bar)*1*Fordulat)/60))
Ezzel 13,3g/mp jön ki kb 800-as fordulaton
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45223 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 12:54:30 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.04 hétfő, 12:52:20
Akkor egy utolsó kérdés. alapjáraton a légmennyiség mennyi egy 2.0-ás Mk3 Tdci-nél?
Kaptam egy képletet:
Légmennyiség=( (Hengerűrtartalom(literben)/2) * ((MAP(bar)*1*Fordulat)/60))
Ezzel 13,3g/mp jön ki kb 800-as fordulaton
Nem számoltál a beszívott levegő hőmérsékletével, ami nagymértékben befolyásolna az értéket.
Ezért nem ugyanaz a légmennyiség és a légtömeg.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45224 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 12:57:17 »
Sziasztok!
Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy alapjáraton (hidegen jobban, melegen kevésbé) egy henger elkezd kopogni. Terhelésnél (ha kisebb gázzal indulok) akkor jobban kopog, ha nagyobb gázzal akkor kevésbé, szinte alig hallhatóan.
Olyan, mint amikor a régi adagolósoknál behugyozott egy csúcs. Gondoltam egyet és elkezdtem vizsgálgatni ForScannel (mintha annyira értenék hozzá
) és a következő érdekességet tapasztaltam.
Tüzelőanyag kiegyenlítés vizsgálatakor a "D" jelű befecskendező
(erre még visszatérünk, mert qrvára nem kóser, hogy mit-hogyan-honnan számolnak
)
alapjáraton szépen kezd el felfelé "kúszni". Kb. 1,4mg-tól hallani a kopogást és a képen látható értékre beáll. Majd emelek a fordulatszámon, a korrekciós értékek "kiegyenlítődnek" mind a négy hengernél -0,6 és -0,9 mg közé. Aztán vissza alapjárat és a "D" jelű megint elkezd felfelé menni.
Kérdésem, hogy az elmondottakból tud-e valaki egy használható diagnózist felállítani?
Noha a végzettségem szerint autószerelő vagyok, jó néhány évig saját autójavító vállalkozásomból éltem, de 1999-óta már nem praktizálok. Ezt csak azért említettem meg, hogy nem vagyok teljesen béna, de műszeres diagnosztikával soha az életben nem foglalkoztam, ennél fogva a diagnosztikai tudásom a nullához közelít.
A másik gondom a kalibrációs kódok......
Kiolvastattam a kódokat, amik meg is egyeznek a matricán szereplő kódokkal, de akárhogy próbálom értelmezni a dolgokat, számomra úgy fest, hogy nem a megfelelő sorrendben vannak programozva.
Amennyiben nem jól látom a dolgot, valaki okosítson ki, hogy melyik sorrendet kell értelmezni!
Bocs, a hosszúra nyúlt posztért, de ettől egyszerűbben nem tudtam leírni a gondomat.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45225 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 13:35:50 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.04 hétfő, 12:54:30
Nem számoltál a beszívott levegő hőmérsékletével, ami nagymértékben befolyásolna az értéket.
Ezért nem ugyanaz a légmennyiség és a légtömeg.
Igen a második részben az 1 az, de ha 1,2-vel számolok akkor még nagyobb lesz az eredmény.
Nekem meg jelenleg 9,5 körül van amit az autó mér, a MAF szenzoron.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45226 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 21:44:57 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2018.06.04 hétfő, 12:57:17
Sziasztok!
Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy alapjáraton (hidegen jobban, melegen kevésbé) egy henger elkezd kopogni. Terhelésnél (ha kisebb gázzal indulok) akkor jobban kopog, ha nagyobb gázzal akkor kevésbé, szinte alig hallhatóan.
Olyan, mint amikor a régi adagolósoknál behugyozott egy csúcs. Gondoltam egyet és elkezdtem vizsgálgatni ForScannel (mintha annyira értenék hozzá
) és a következő érdekességet tapasztaltam.
Tüzelőanyag kiegyenlítés vizsgálatakor a "D" jelű befecskendező
(erre még visszatérünk, mert qrvára nem kóser, hogy mit-hogyan-honnan számolnak
)
alapjáraton szépen kezd el felfelé "kúszni". Kb. 1,4mg-tól hallani a kopogást és a képen látható értékre beáll. Majd emelek a fordulatszámon, a korrekciós értékek "kiegyenlítődnek" mind a négy hengernél -0,6 és -0,9 mg közé. Aztán vissza alapjárat és a "D" jelű megint elkezd felfelé menni.
[img]https://www.fb.pics/img/2018/06/04/2018-05-31_182334.jpg
Kérdésem, hogy az elmondottakból tud-e valaki egy használható diagnózist felállítani?
Noha a végzettségem szerint autószerelő vagyok, jó néhány évig saját autójavító vállalkozásomból éltem, de 1999-óta már nem praktizálok. Ezt csak azért említettem meg, hogy nem vagyok teljesen béna, de műszeres diagnosztikával soha az életben nem foglalkoztam, ennél fogva a diagnosztikai tudásom a nullához közelít.
A másik gondom a kalibrációs kódok......
Kiolvastattam a kódokat, amik meg is egyeznek a matricán szereplő kódokkal, de akárhogy próbálom értelmezni a dolgokat, számomra úgy fest, hogy nem a megfelelő sorrendben vannak programozva.
Amennyiben nem jól látom a dolgot, valaki okosítson ki, hogy melyik sorrendet kell értelmezni!
[img]https://www.fb.pics/img/2018/06/04/2018-05-31_181111.jpg
Bocs, a hosszúra nyúlt posztért, de ettől egyszerűbben nem tudtam leírni a gondomat.
Jól vannak beírva a kódok.
A képen alul a hengerek számozása(ami a címkén is)
Ahol a kódok kiolvasva vannak azok pedig az injektor kódjaik, amik a rajzon felül vannak.
Összepárosítva jók
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.05 kedd, 07:31:16 írta AndyA
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45227 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 21:51:29 »
Köszönöm szépen, gyanús volt az olcsó ár. Az eladó pedig azt mondta, hogy mindegy milyen szám van rajta akkor is jó. Ezek szerint mégsem.
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.04 hétfő, 12:23:29
A 3-assal kezdődő az vákuumos geometriás. Az 1-essel kezdődő meg fix geometriás Wastegates-es turbó.
Azért olcsó az
Olyat kellene keresned ami a tiéden van, az aluminium részébe bele van ütve ez a szám amit kérdezel.
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45228 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 21:52:35 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2018.06.04 hétfő, 21:51:29
Köszönöm szépen, gyanús volt az olcsó ár. Az eladó pedig azt mondta, hogy mindegy milyen szám van rajta akkor is jó. Ezek szerint mégsem.
Mindenképpen nézd meg a tiéden lévő számokat. Csak olyat vegyél
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
nagypele
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45229 Dátum:
2018.06.05 kedd, 04:57:50 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.05.27 vasárnap, 21:32:10
Van Tdciben is Wastegates turbó. Nincs Maf szenzor sem azokban.
A korai tdcikben volt
Naplózva
Mk4 2011 2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45230 Dátum:
2018.06.05 kedd, 06:37:39 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.04 hétfő, 21:44:57
Jól vannak beírva a kódok.
A képen alul a hengerek számozása(ami a címkén is)
Ahol a kódok kiolvasva vannak azok pedig az injektor kódjaik, amik a rajzon felül vannak.
Összepárosítva jók
Köszi!
Az első részhez esetleg valaki?
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45231 Dátum:
2018.06.05 kedd, 06:50:24 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2018.06.05 kedd, 06:37:39
Köszi!
Az első részhez esetleg valaki?
Mielött fel lett újítva az üzemanyagrendszerem volt hogy 2-es értékek is voltak nálam, még se kopogott.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45232 Dátum:
2018.06.05 kedd, 07:54:05 »
Idézetet írta: nagypele - 2018.06.05 kedd, 04:57:50
úgy érzed, hogy a tiéd korai tdci?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45233 Dátum:
2018.06.05 kedd, 07:55:24 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2018.06.05 kedd, 06:37:39
Köszi!
Az első részhez esetleg valaki?
a (D) 2es-érték nem jó de nem is a világvége.Az rosszabb mint a többi. Ha tovább akarod vinni a problémát, azt megkell vizsgáltatni próbapadon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45234 Dátum:
2018.06.05 kedd, 11:50:53 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.05 kedd, 06:50:24
Mielött fel lett újítva az üzemanyagrendszerem volt hogy 2-es értékek is voltak nálam, még se kopogott.
Érdekes, egyértelműen tudom a hangot társítani az érték emelkedéséhez alapjáraton. Járatom, rajta a műszer, 1,4-től kezd el kopogni a motor.
alf®
!
Köszi neked is! Lehet, hogy összeszedem magam és megnézetem padon. Filepéken kívül van más ajánlott műhely?
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45235 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:00:54 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2018.06.05 kedd, 11:50:53
Érdekes, egyértelműen tudom a hangot társítani az érték emelkedéséhez alapjáraton. Járatom, rajta a műszer, 1,4-től kezd el kopogni a motor.
alf®
!
Köszi neked is! Lehet, hogy összeszedem magam és megnézetem padon. Filepéken kívül van más ajánlott műhely?
hidegen és melegen is kopog? Hidegen és melegen mennyi a kiegyenlítés?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45236 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:04:26 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.06.05 kedd, 12:00:54
hidegen és melegen is kopog? Hidegen és melegen mennyi a kiegyenlítés?
Este megnézem.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45237 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:25:41 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2018.06.05 kedd, 11:50:53
Érdekes, egyértelműen tudom a hangot társítani az érték emelkedéséhez alapjáraton. Járatom, rajta a műszer, 1,4-től kezd el kopogni a motor.
alf®
!
Köszi neked is! Lehet, hogy összeszedem magam és megnézetem padon. Filepéken kívül van más ajánlott műhely?
valahol gödöllőn is van egy szakműhely...de a filep is rendben van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45238 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:28:34 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2018.06.05 kedd, 11:50:53
Érdekes, egyértelműen tudom a hangot társítani az érték emelkedéséhez alapjáraton. Járatom, rajta a műszer, 1,4-től kezd el kopogni a motor.
alf®
!
Köszi neked is! Lehet, hogy összeszedem magam és megnézetem padon. Filepéken kívül van más ajánlott műhely?
www.dieselgodollo.hu
Keresd Csabit nyugodtan, korrekt és jól dolgozik!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45239 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:47:01 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.05 kedd, 12:28:34
www.dieselgodollo.hu
Keresd Csabit nyugodtan, korrekt és jól dolgozik!
off:
belenézegettem az átalakításokba. ezek így átmennek műszakin is papírozás nélkül?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45240 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:49:39 »
Idézetet írta: G_B - 2018.06.05 kedd, 12:47:01
off:
belenézegettem az átalakításokba. ezek így átmennek műszakin is papírozás nélkül?
Hm...
A sok tuning és igazából bármilyen gyáritól eltérő átalakítás vajon le van papírozva? Az efféle autók egyike sem felelne meg a műszakin és nem is közlekedhetnének közúton! Rendszám le.
Vajon ott, ahol ezek vizsgáznak, nézik az engedélyezettől eltérő dolgokat?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45241 Dátum:
2018.06.05 kedd, 21:33:45 »
Sziasztok. Tudnátok e segíteni.? Mk3 2.0 TDCI 131 le
A légszűrőhából ritmikus puffogást hallok olyan mintha az egyik szelep ből kitört volna egy darab. Találkozott már valaki ilyennel? Vagy esetleg mi lehet a hiba szerintetek?
Naplózva
forza20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45242 Dátum:
2018.06.06 szerda, 15:44:53 »
sziasztok!
Mk3 TDCi mondeom van 2002es kiadás.
az a baj vele, hogy forralja a vizet... kicseréltem a főköri termosztátot, nem változott a helyzet semmit. vízpumpa elvileg rendben van... valaki akinek van ötlete legyen kedves írja meg, előre is nagyon köszönöm!
Naplózva
2.0 TDCi, 131LE, 2002.10. FMBA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45243 Dátum:
2018.06.06 szerda, 15:49:14 »
Idézetet írta: forza20 - 2018.06.06 szerda, 15:44:53
sziasztok!
Mk3 TDCi mondeom van 2002es kiadás.
az a baj vele, hogy forralja a vizet... kicseréltem a főköri termosztátot, nem változott a helyzet semmit. vízpumpa
elvileg rendben
van... valaki akinek van ötlete legyen kedves írja meg, előre is nagyon köszönöm!
Az elvileg rendben van, gyakorlatilag kevés.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45244 Dátum:
2018.06.06 szerda, 15:54:52 »
Puffogás a légszűrő házban. Valaki tud mondani okot?
Naplózva
forza20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45245 Dátum:
2018.06.06 szerda, 16:09:52 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.06 szerda, 15:49:14
Az elvileg rendben van, gyakorlatilag kevés.....
levettem a légtelenítő csavart kis átmérőjű csavarhúzót beledugtam, lapátok feszesek, fix. ezért elvileg...
Naplózva
2.0 TDCi, 131LE, 2002.10. FMBA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45246 Dátum:
2018.06.06 szerda, 20:11:28 »
Idézetet írta: forza20 - 2018.06.06 szerda, 16:09:52
levettem a légtelenítő csavart kis átmérőjű csavarhúzót beledugtam, lapátok feszesek, fix. ezért elvileg...
Lapátok feszesek? Milyen lehetne még?
Ha fix a lapát az nem jó, mert akkor meg van szorulva és elforog a tengely benne.
Azt kell-ene ellenőrizni, hogy meleg motornál is forog-e a vízpumpa lapátja olyan sebességgel, amivel a tengely a szervószivattyú felől meghajtja.
Ezt nem túl könnyű, de ha már ez a hiba is felmerült.... ki kell venni a vízpumpát és ellenőrizni! Megéri....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45247 Dátum:
2018.06.06 szerda, 20:46:20 »
Idézetet írta: forza20 - 2018.06.06 szerda, 16:09:52
levettem a légtelenítő csavart kis átmérőjű csavarhúzót beledugtam, lapátok feszesek, fix. ezért elvileg...
lekell venni a szervószivattyút,és a vizszivattyú tengely bordázatát ellenőrizni,ha megforgott a szivattyúban,akkor annak reszeltek.rosszz esetben cserélni kell a szervó szivattyút is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45248 Dátum:
2018.06.06 szerda, 21:01:34 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.06 szerda, 20:46:20
lekell venni a szervószivattyút,és a vizszivattyú tengely bordázatát ellenőrizni,ha megforgott a szivattyúban,akkor annak reszeltek.rosszz esetben cserélni kell a szervó szivattyút is.
Bagoly, nem félsz? Ilyen hejesirással?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45249 Dátum:
2018.06.06 szerda, 21:16:20 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.06.06 szerda, 21:01:34
Bagoly, nem félsz? Ilyen hejesirással?
mire gondolsz? A hirtelen megsokasodott nyelvészek felesleges szellemi maszturbációjára?
Van aki nem tud olyan magasra nézni,....amennyire engem ez érdekel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
898
899
900
901
902
903
904
[
905
]
906
907
908
909
910
911
912
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ