Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:53:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 898 899 900 901 902 903 904 [905] 906 907 908 909 910 911 912 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14654458 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45200 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 20:55:40 »

Köszönöm . Akkor esetleg tipp, hogy honnan jön a hang?


Tudod honnan, hiszen leírtad korábban.  vigyor3
Ahogyan akkor is írtam, mindegyiknél hallható ez a hang és mindegyiknél erősebb ha a légszűrőház fedelét leveszed.

Az, hogy emellett van-e más esetleg rendellenes dolog, hát azt monitor mögül nem lehet tudni és tippelgetni...főleg ha nincs mire, teljesen felesleges.....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45201 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:03:49 »

Köszönöm . Akkor esetleg tipp, hogy honnan jön a hang?

a légszűrőházból? Cheesy
Nem kell azt leszedegetni.Minek szeded le járó motornál?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45202 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:04:37 »

Ne vedd ki, ragaszd le. A számlap alatt.

Tibi, ez egész jó ötlet, talkfordon találtad? Tongue

ezekkel a foltokkal mit lehet kezdeni?

Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45203 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:32:22 »

hogy állt volna meg a szíve az egr feltalálójának....
Szóval egr le -> koszos, szorul
szívósor le -> koszos 1kiló korom kiszedés
Minden összeszerel, pont olyan tré mint előtte. Ha lehúzom az egr-ről a vákumcsövet, helyreáll a rend, ha lehúzom a vákumkapcsolóról a csatit, szintén.
Tehát egr zár rendesen, pucolás után vissza is tud zárni. A csati lehúzása óta Mil lámpa ég, hibakód olvasóm még mindig kölcsön, de nyilván egr hibát fog hozni.



Erre kíváncsi lennék, az enyém is ezt csinálta teljesen. Másik EGR-el és másik szolenoid szeleppel is. Feladtam, lefalaztam.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45204 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:34:17 »

Tibi, ez egész jó ötlet, talkfordon találtad? Tongue

ezekkel a foltokkal mit lehet kezdeni?



Nem ott találtam, hanem egy műszercsoportban......mert ott így volt elgáncsolva a MIL.  nyes



A másik kérdésedre:

http://www.vanish.hu/folteltavolito/
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.28 hétfő, 21:45:49 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45205 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:36:13 »

Erre kíváncsi lennék, az enyém is ezt csinálta teljesen. Másik EGR-el és másik szolenoid szeleppel is. Feladtam, lefalaztam.
lehetséges, hogy a PCM ad ki rossz jelet...talán lehetne mérni is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45206 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:42:45 »

lehetséges, hogy a PCM ad ki rossz jelet...talán lehetne mérni is.
Tuti valami khurvaság van, megoldani jó, de a hiba oka is érdekelne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45207 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:57:39 »

Tuti valami khurvaság van, megoldani jó, de a hiba oka is érdekelne.
és ha kiderülne, hogy a PCM rosszul szabályoz,kicserélnéd? naugye... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45208 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 22:19:20 »

és ha kiderülne, hogy a PCM rosszul szabályoz,kicserélnéd? naugye... hehe
Miért ne.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45209 Dátum: 2018.05.29 kedd, 05:23:49 »

Miért ne.

Azért ha lenne diagod akkor kíváncsi lennék mit mutatna az EGR szelep.
Nekem nem zárt le hirtelen gázadásra.
Lefalazva viszont egyből 0mmre rántja(mert lefalazva is ott mozog)
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45210 Dátum: 2018.05.29 kedd, 07:52:10 »

Azért ha lenne diagod akkor kíváncsi lennék mit mutatna az EGR szelep.
Nekem nem zárt le hirtelen gázadásra.
Lefalazva viszont egyből 0mmre rántja(mert lefalazva is ott mozog)

Van Elm-em, csak jelenleg a bledi tó mellett tölti a megérdemelt éves szabadságát  falbav
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45211 Dátum: 2018.05.29 kedd, 08:44:02 »

Van Elm-em, csak jelenleg a bledi tó mellett tölti a megérdemelt éves szabadságát  falbav

akkor majd...
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #45212 Dátum: 2018.05.29 kedd, 16:49:45 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban, hogy mi különbség van a következő cikkszámú turbók között, illetve, hogy felrakható-e az egyik a másik helyére vagy sem.
3S7Q-6K682    ez van jelenleg az én autómban, csak haldoklik
1S7Q-6K682    ezt találtam jó áron

Üdv. Zoli
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45213 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 12:22:35 »

Tuti valami khurvaság van, megoldani jó, de a hiba oka is érdekelne.
Kitakaritottam,az egrből meg a szívócsőböl kb 1 kiló kormot, az egri nyitott helyzetben szorult is. Nem dugóztam le. Most hibatörlés után jól. A forscan szerint mondjuk viszonylag sok állapotban van akár 1mmre nyitva.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.04 hétfő, 12:24:41 írta VZoli » Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45214 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 12:23:29 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban, hogy mi különbség van a következő cikkszámú turbók között, illetve, hogy felrakható-e az egyik a másik helyére vagy sem.
3S7Q-6K682    ez van jelenleg az én autómban, csak haldoklik
1S7Q-6K682    ezt találtam jó áron

Üdv. Zoli

A 3-assal kezdődő az vákuumos geometriás. Az 1-essel kezdődő meg fix geometriás Wastegates-es turbó.
Azért olcsó az Cheesy
Olyat kellene keresned ami a tiéden van, az aluminium részébe bele van ütve ez a szám amit kérdezel.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45215 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 12:25:47 »

Kitakaritottam az egrből meg a szívócsőböl óbudai 1 kiló kormot, az egri nyitott helyzetben szorult is. Nem dugóztam le. Most hibatörlés után jól. A forscan szerint mondjuk viszonylag sok állapotban van akár 1mmre nyitva.

Minimálisan (~5%) mindig nyitva van, alapjáraton is. Részterhelésen nyitva, teljes terhelésen zárva.
Ez az "alap program" egy EGR-nél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45216 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 12:28:29 »

Minimálisan (~5%) mindig nyitva van, alapjáraton is. Részterhelésen nyitva, teljes terhelésen zárva.
Ez az "alap program" egy EGR-nél.

Az hogy 4,5mm-re nyitva van alapjáraton az akkor nem az igazi?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45217 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 12:38:59 »

Minimálisan (~5%) mindig nyitva van, alapjáraton is. Részterhelésen nyitva, teljes terhelésen zárva.
Ez az "alap program" egy EGR-nél.
Igen. Pont ezt látszott . A baj az volt,hogy nyitott helyzetben meg tudott szorulni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45218 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 12:41:01 »

Az hogy 4,5mm-re nyitva van alapjáraton az akkor nem az igazi?


Valós 4.5 mm vagy kiolvasva annyi?
Elmozdulást is jelenthet és akár a nyitott állapot is lehet a 0.

Ezeket a konkrét modell, típusra jellemzően tudni kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45219 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 12:41:57 »

Igen. Pont ezt látszott . A baj az volt,hogy nyitott helyzetben meg tudott szorulni.

Az EGR ilyen, sőt zárt és bármilyen köztes pozícióban is meg tud szorulni.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45220 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 12:44:16 »


Valós 4.5 mm vagy kiolvasva annyi?
Elmozdulást is jelenthet és akár a nyitott állapot is lehet a 0.

Ezeket a konkrét modell, típusra jellemzően tudni kell.
kiolvasva, ami a végén van elektromos szenzor az a zárttól méri a nyitást nem?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45221 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 12:45:51 »

kiolvasva, ami a végén van elektromos szenzor az a zárttól méri a nyitást nem?


Erre a kérdésre már az előbb megírtam a választ.  Cool

"Ezeket a konkrét modell, típusra jellemzően tudni kell. "
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45222 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 12:52:20 »


Erre a kérdésre már az előbb megírtam a választ.  Cool

"Ezeket a konkrét modell, típusra jellemzően tudni kell. "

Akkor egy utolsó kérdés. alapjáraton a légmennyiség mennyi egy 2.0-ás Mk3 Tdci-nél?
Kaptam egy képletet:

Légmennyiség=( (Hengerűrtartalom(literben)/2)   * ((MAP(bar)*1*Fordulat)/60))

Ezzel 13,3g/mp jön ki kb 800-as fordulaton
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45223 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 12:54:30 »

Akkor egy utolsó kérdés. alapjáraton a légmennyiség mennyi egy 2.0-ás Mk3 Tdci-nél?
Kaptam egy képletet:

Légmennyiség=( (Hengerűrtartalom(literben)/2)   * ((MAP(bar)*1*Fordulat)/60))

Ezzel 13,3g/mp jön ki kb 800-as fordulaton


Nem számoltál a beszívott levegő hőmérsékletével, ami nagymértékben befolyásolna az értéket.
Ezért nem ugyanaz a légmennyiség és a légtömeg.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45224 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 12:57:17 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy alapjáraton (hidegen jobban, melegen kevésbé) egy henger elkezd kopogni. Terhelésnél (ha kisebb gázzal indulok) akkor jobban kopog, ha nagyobb gázzal akkor kevésbé, szinte alig hallhatóan.
Olyan, mint amikor a régi adagolósoknál behugyozott egy csúcs. Gondoltam egyet és elkezdtem vizsgálgatni ForScannel (mintha annyira értenék hozzá Cheesy ) és a következő érdekességet tapasztaltam.

Tüzelőanyag kiegyenlítés vizsgálatakor a "D" jelű befecskendező (erre még visszatérünk, mert qrvára nem kóser, hogy mit-hogyan-honnan számolnak  angel ) alapjáraton szépen kezd el felfelé "kúszni". Kb. 1,4mg-tól hallani a kopogást és a képen látható értékre beáll. Majd emelek a fordulatszámon, a korrekciós értékek "kiegyenlítődnek" mind a négy hengernél -0,6 és -0,9 mg közé. Aztán vissza alapjárat és a "D" jelű megint elkezd felfelé menni.


Kérdésem, hogy az elmondottakból tud-e valaki egy használható diagnózist felállítani? Smiley
Noha a végzettségem szerint autószerelő vagyok, jó néhány évig saját autójavító vállalkozásomból éltem, de 1999-óta már nem praktizálok. Ezt csak azért említettem meg, hogy nem vagyok teljesen béna, de műszeres diagnosztikával soha az életben nem foglalkoztam, ennél fogva  a diagnosztikai tudásom a nullához közelít.  eplus2

A másik gondom a kalibrációs kódok......
Kiolvastattam a kódokat, amik meg is egyeznek a matricán szereplő kódokkal, de akárhogy próbálom értelmezni a dolgokat, számomra úgy fest, hogy nem a megfelelő sorrendben vannak programozva.
Amennyiben nem jól látom a dolgot, valaki okosítson ki, hogy melyik sorrendet kell értelmezni! Smiley  worship



Bocs, a hosszúra nyúlt posztért, de ettől egyszerűbben nem tudtam leírni a gondomat.  vigyor3
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45225 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 13:35:50 »


Nem számoltál a beszívott levegő hőmérsékletével, ami nagymértékben befolyásolna az értéket.
Ezért nem ugyanaz a légmennyiség és a légtömeg.

Igen a második részben az 1 az, de ha 1,2-vel számolok akkor még nagyobb lesz az eredmény.
Nekem meg jelenleg 9,5 körül van amit az autó mér, a MAF szenzoron.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45226 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 21:44:57 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy alapjáraton (hidegen jobban, melegen kevésbé) egy henger elkezd kopogni. Terhelésnél (ha kisebb gázzal indulok) akkor jobban kopog, ha nagyobb gázzal akkor kevésbé, szinte alig hallhatóan.
Olyan, mint amikor a régi adagolósoknál behugyozott egy csúcs. Gondoltam egyet és elkezdtem vizsgálgatni ForScannel (mintha annyira értenék hozzá Cheesy ) és a következő érdekességet tapasztaltam.

Tüzelőanyag kiegyenlítés vizsgálatakor a "D" jelű befecskendező (erre még visszatérünk, mert qrvára nem kóser, hogy mit-hogyan-honnan számolnak  angel ) alapjáraton szépen kezd el felfelé "kúszni". Kb. 1,4mg-tól hallani a kopogást és a képen látható értékre beáll. Majd emelek a fordulatszámon, a korrekciós értékek "kiegyenlítődnek" mind a négy hengernél -0,6 és -0,9 mg közé. Aztán vissza alapjárat és a "D" jelű megint elkezd felfelé menni.
[img]https://www.fb.pics/img/2018/06/04/2018-05-31_182334.jpg

Kérdésem, hogy az elmondottakból tud-e valaki egy használható diagnózist felállítani? Smiley
Noha a végzettségem szerint autószerelő vagyok, jó néhány évig saját autójavító vállalkozásomból éltem, de 1999-óta már nem praktizálok. Ezt csak azért említettem meg, hogy nem vagyok teljesen béna, de műszeres diagnosztikával soha az életben nem foglalkoztam, ennél fogva  a diagnosztikai tudásom a nullához közelít.  eplus2

A másik gondom a kalibrációs kódok......
Kiolvastattam a kódokat, amik meg is egyeznek a matricán szereplő kódokkal, de akárhogy próbálom értelmezni a dolgokat, számomra úgy fest, hogy nem a megfelelő sorrendben vannak programozva.
Amennyiben nem jól látom a dolgot, valaki okosítson ki, hogy melyik sorrendet kell értelmezni! Smiley  worship

[img]https://www.fb.pics/img/2018/06/04/2018-05-31_181111.jpg

Bocs, a hosszúra nyúlt posztért, de ettől egyszerűbben nem tudtam leírni a gondomat.  vigyor3


Jól vannak beírva a kódok.
A képen alul a hengerek számozása(ami a címkén is)
Ahol a kódok kiolvasva vannak azok pedig az injektor kódjaik, amik a rajzon felül vannak.

Összepárosítva jók
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.05 kedd, 07:31:16 írta AndyA » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #45227 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 21:51:29 »

Köszönöm szépen, gyanús volt az olcsó ár. Az eladó pedig azt mondta, hogy mindegy milyen szám van rajta akkor is jó. Ezek szerint mégsem.

A 3-assal kezdődő az vákuumos geometriás. Az 1-essel kezdődő meg fix geometriás Wastegates-es turbó.
Azért olcsó az Cheesy
Olyat kellene keresned ami a tiéden van, az aluminium részébe bele van ütve ez a szám amit kérdezel.
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45228 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 21:52:35 »

Köszönöm szépen, gyanús volt az olcsó ár. Az eladó pedig azt mondta, hogy mindegy milyen szám van rajta akkor is jó. Ezek szerint mégsem.


Mindenképpen nézd meg a tiéden lévő számokat. Csak olyat vegyél
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
nagypele
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #45229 Dátum: 2018.06.05 kedd, 04:57:50 »

 taps
Van Tdciben is Wastegates turbó. Nincs Maf szenzor sem azokban.
A korai tdcikben volt
Naplózva

Mk4 2011  2.0 Tdci Titánium/Mk3 2006 2.0Tdci  Titánium/ Mk2 1997 1.8 Tdi
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45230 Dátum: 2018.06.05 kedd, 06:37:39 »

Jól vannak beírva a kódok.
A képen alul a hengerek számozása(ami a címkén is)
Ahol a kódok kiolvasva vannak azok pedig az injektor kódjaik, amik a rajzon felül vannak.

Összepárosítva jók

Köszi!

Az első részhez esetleg valaki?
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45231 Dátum: 2018.06.05 kedd, 06:50:24 »

Köszi!

Az első részhez esetleg valaki?
Mielött fel lett újítva az üzemanyagrendszerem volt hogy 2-es értékek is voltak nálam, még se kopogott.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45232 Dátum: 2018.06.05 kedd, 07:54:05 »

taps
úgy érzed, hogy a tiéd korai tdci? zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45233 Dátum: 2018.06.05 kedd, 07:55:24 »

Köszi!

Az első részhez esetleg valaki?
a (D) 2es-érték nem jó de nem is a világvége.Az rosszabb mint a többi. Ha tovább akarod vinni a problémát, azt megkell vizsgáltatni próbapadon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45234 Dátum: 2018.06.05 kedd, 11:50:53 »

Mielött fel lett újítva az üzemanyagrendszerem volt hogy 2-es értékek is voltak nálam, még se kopogott.


Érdekes, egyértelműen tudom a hangot társítani az érték emelkedéséhez alapjáraton. Járatom, rajta a műszer, 1,4-től kezd el kopogni a motor.

alf® !
Köszi neked is! Lehet, hogy összeszedem magam és megnézetem padon. Filepéken kívül van más ajánlott műhely?
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45235 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:00:54 »

Érdekes, egyértelműen tudom a hangot társítani az érték emelkedéséhez alapjáraton. Járatom, rajta a műszer, 1,4-től kezd el kopogni a motor.

alf® !
Köszi neked is! Lehet, hogy összeszedem magam és megnézetem padon. Filepéken kívül van más ajánlott műhely?
hidegen és melegen is kopog? Hidegen és melegen mennyi a kiegyenlítés?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45236 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:04:26 »

hidegen és melegen is kopog? Hidegen és melegen mennyi a kiegyenlítés?
Este megnézem.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45237 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:25:41 »

Érdekes, egyértelműen tudom a hangot társítani az érték emelkedéséhez alapjáraton. Járatom, rajta a műszer, 1,4-től kezd el kopogni a motor.

alf® !
Köszi neked is! Lehet, hogy összeszedem magam és megnézetem padon. Filepéken kívül van más ajánlott műhely?
valahol gödöllőn is van egy szakműhely...de a filep is rendben van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45238 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:28:34 »

Érdekes, egyértelműen tudom a hangot társítani az érték emelkedéséhez alapjáraton. Járatom, rajta a műszer, 1,4-től kezd el kopogni a motor.

alf® !
Köszi neked is! Lehet, hogy összeszedem magam és megnézetem padon. Filepéken kívül van más ajánlott műhely?


www.dieselgodollo.hu

Keresd Csabit nyugodtan, korrekt és jól dolgozik!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #45239 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:47:01 »


www.dieselgodollo.hu

Keresd Csabit nyugodtan, korrekt és jól dolgozik!  wave
off:
belenézegettem az átalakításokba. ezek így átmennek műszakin is papírozás nélkül?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45240 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:49:39 »

off:
belenézegettem az átalakításokba. ezek így átmennek műszakin is papírozás nélkül?

Hm...
A sok tuning és igazából bármilyen gyáritól eltérő átalakítás vajon le van papírozva? Az efféle autók egyike sem felelne meg a műszakin és nem is közlekedhetnének közúton! Rendszám le.
Vajon ott, ahol ezek vizsgáznak, nézik az engedélyezettől eltérő dolgokat?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45241 Dátum: 2018.06.05 kedd, 21:33:45 »

Sziasztok. Tudnátok e segíteni.? Mk3 2.0 TDCI 131 le
A légszűrőhából ritmikus puffogást hallok olyan mintha az egyik szelep ből kitört volna egy darab. Találkozott már valaki ilyennel? Vagy esetleg mi lehet a hiba szerintetek?
Naplózva
forza20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #45242 Dátum: 2018.06.06 szerda, 15:44:53 »

sziasztok!
Mk3 TDCi mondeom van 2002es kiadás.
az a baj vele, hogy forralja a vizet... kicseréltem a főköri termosztátot, nem változott a helyzet semmit. vízpumpa elvileg rendben van... valaki akinek van ötlete legyen kedves írja meg, előre is nagyon köszönöm!
Naplózva

2.0 TDCi, 131LE, 2002.10. FMBA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45243 Dátum: 2018.06.06 szerda, 15:49:14 »

sziasztok!
Mk3 TDCi mondeom van 2002es kiadás.
az a baj vele, hogy forralja a vizet... kicseréltem a főköri termosztátot, nem változott a helyzet semmit. vízpumpa elvileg rendben van... valaki akinek van ötlete legyen kedves írja meg, előre is nagyon köszönöm!


Az elvileg rendben van, gyakorlatilag kevés.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45244 Dátum: 2018.06.06 szerda, 15:54:52 »

Puffogás a légszűrő házban. Valaki tud mondani okot?
Naplózva
forza20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #45245 Dátum: 2018.06.06 szerda, 16:09:52 »


Az elvileg rendben van, gyakorlatilag kevés.....

levettem a légtelenítő csavart kis átmérőjű csavarhúzót beledugtam, lapátok feszesek, fix. ezért elvileg...
Naplózva

2.0 TDCi, 131LE, 2002.10. FMBA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45246 Dátum: 2018.06.06 szerda, 20:11:28 »

levettem a légtelenítő csavart kis átmérőjű csavarhúzót beledugtam, lapátok feszesek, fix. ezért elvileg...

Lapátok feszesek?  Milyen lehetne még?  eplus2
Ha fix a lapát az nem jó, mert akkor meg van szorulva és elforog a tengely benne.  Roll Eyes
Azt kell-ene ellenőrizni, hogy meleg motornál is forog-e a vízpumpa lapátja olyan sebességgel, amivel a tengely a szervószivattyú felől meghajtja.
Ezt nem túl könnyű, de ha már ez a hiba is felmerült.... ki kell venni a vízpumpát és ellenőrizni!  Megéri....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45247 Dátum: 2018.06.06 szerda, 20:46:20 »

levettem a légtelenítő csavart kis átmérőjű csavarhúzót beledugtam, lapátok feszesek, fix. ezért elvileg...
lekell venni a szervószivattyút,és a vizszivattyú tengely bordázatát ellenőrizni,ha megforgott a szivattyúban,akkor annak reszeltek.rosszz esetben cserélni kell a szervó szivattyút is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45248 Dátum: 2018.06.06 szerda, 21:01:34 »

lekell venni a szervószivattyút,és a vizszivattyú tengely bordázatát ellenőrizni,ha megforgott a szivattyúban,akkor annak reszeltek.rosszz esetben cserélni kell a szervó szivattyút is.

Bagoly, nem félsz? Ilyen hejesirással?  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45249 Dátum: 2018.06.06 szerda, 21:16:20 »

Bagoly, nem félsz? Ilyen hejesirással?  eplus2
mire gondolsz? A hirtelen megsokasodott nyelvészek felesleges szellemi maszturbációjára? vigyor3

Van aki nem tud olyan magasra nézni,....amennyire engem ez érdekel. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 898 899 900 901 902 903 904 [905] 906 907 908 909 910 911 912 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.