Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:06:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 940 941 942 943 944 945 946 [947] 948 949 950 951 952 953 954 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14676072 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #47300 Dátum: 2020.12.27 vasárnap, 00:11:35 »

Sziasztok. Tapasztalatokra lenne szükségem.
Felújíttattam a mondeom porlasztóit +magasnyomásút.
Egy hetet mentem vele majd leált. Nehézkes indítás után már csak lightosan tudtam eljutni a szerelőig mert nagyobb gázadásnál leált. Egy hónapig nézegették majd rámszólt, hogy megégtek a porlasztócsúcsok. Garanciában cserélik.
De hogy a fenében lehet ilyen? Egyszert tankoltam az egy hét alatt és főkènt városban használtam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47301 Dátum: 2020.12.27 vasárnap, 11:40:03 »

Sziasztok. Tapasztalatokra lenne szükségem.
Felújíttattam a mondeom porlasztóit +magasnyomásút.
Egy hetet mentem vele majd leált. Nehézkes indítás után már csak lightosan tudtam eljutni a szerelőig mert nagyobb gázadásnál leált. Egy hónapig nézegették majd rámszólt, hogy megégtek a porlasztócsúcsok. Garanciában cserélik.
De hogy a fenében lehet ilyen? Egyszert tankoltam az egy hét alatt és főkènt városban használtam.
valaki nem a valóságot mondta neked...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #47302 Dátum: 2020.12.27 vasárnap, 13:28:17 »

Csak egy kérdés, mivel porlasztó csere előtt álok. Az előírás a porlasztó cseréhez hogy a rail cső és a porlasztók közötti nagynyomású csöveket is cserélni kell, vajon ennek mi az oka mire vezethető vissza? Tudom hogy hatalmas nyomásnak van kitéve, és hogy "lasú víz partot mos" elven a benne áramló üz. anyag koptatja valamilyen szinten az anyagát, ami ugye nem tesz jót a drága pénzen vett nagyon pontos illesztésű porlasztónak, ami idő előtti elhasználódáshoz vezethet. Jó a feltételezés vagy tévút? Az ultrahangos tisztítás nem elegendő ilyen esetre?
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
macsaba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #47303 Dátum: 2020.12.27 vasárnap, 13:55:21 »

Sziasztok! Fentebb írtam egy hosszabb kommentet, hibakódokkal mindennel, most csak annyit, hogy fémforgács van a szűrőben, tehát a nagynyomású elszált.
Ilyen esetben azt szokták mondani, hogy porlasztót is cserélni kell, viszont azt is hallottam, hogy általában nem döglik be az összes. Első körben arra gondoltam, hogy szétszedem és UH-val kipucolom (mint https://www.fordwiki.co.uk/index.php/Injector_Cleaning írja) a porlasztókat és felújíttatom a nagynyomásút.
A kérdésem, hogy okozhatok-e további kárt, problémát azzal, ha előszőr csak a nagynyomásút cserélem (illetve kipucolom a rendszert), majd ha továbbra is hibát produkál a kocsi vagy a résolaj sok (kopogást egyikhez sem ír), akkor rámegyek a porlasztókra?
Köszi,
Csaba
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47304 Dátum: 2020.12.27 vasárnap, 14:29:43 »

Sziasztok! Fentebb írtam egy hosszabb kommentet, hibakódokkal mindennel, most csak annyit, hogy fémforgács van a szűrőben, tehát a nagynyomású elszált.
Ilyen esetben azt szokták mondani, hogy porlasztót is cserélni kell, viszont azt is hallottam, hogy általában nem döglik be az összes. Első körben arra gondoltam, hogy szétszedem és UH-val kipucolom (mint https://www.fordwiki.co.uk/index.php/Injector_Cleaning írja) a porlasztókat és felújíttatom a nagynyomásút.
A kérdésem, hogy okozhatok-e további kárt, problémát azzal, ha előszőr csak a nagynyomásút cserélem (illetve kipucolom a rendszert), majd ha továbbra is hibát produkál a kocsi vagy a résolaj sok (kopogást egyikhez sem ír), akkor rámegyek a porlasztókra?
Köszi,
Csaba
ez a szerencsésebb sorrend.Fordítva nem lenne értelme.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
macsaba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #47305 Dátum: 2020.12.27 vasárnap, 15:55:08 »

Az világos, hogy fordítva cserélgethetném a porlasztót hetente, de akkor szerintem ez lesz. Köszi!
Naplózva
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47306 Dátum: 2020.12.28 hétfő, 21:41:52 »

Olvasgattam a hozzászólsokat üzemanyagrendszer ügyileg. A helyzet az, hogy már az unix is árul felújító szettet a porlasztókhoz, jó minőségűt. De lehet akrhonnan rendelni, kinek melyik szimpi. Kettő darab villáskulccsal szét lehet szerelni és ügyelve a tisztaságra kb kettő perc/darab felújítani. Na de itt jön persze a mumus. Jaaj ima kód nélkül most mi lesz? Elküldöd kódoltatni valamelyik porlasztóshoz 5000 ft/darab áron. Akárhogy is számolok, közel sem éri el a műhelyek által kért felújítási költséget. Ami a nagynyomásút illeti, akinek van türelme a 88 csavart kicsavarni és utána visszalegózni, az szétkapja és kicseréli a belét, ami nem nagy tudomány, tekintve, hogy három dugattyú, egy tengely, egy középrész, és talán csapágy és itt is megspórolt közel 100.000 forintot. Egyszóval a rémisztgetés és a lehúzás megy ezerrel itt is. Ami a műveleteket illeti, amint végigcsináltam a felújításokat, részletes leírásokkal, munkafolyamat, stb... majd felteszem ide. És persze az alkatrész kereskedőnek is az elérhetőségét, aki ellátja a legtöbb porlasztóst. Bocs, hogy ilyen flegmába tolom, de tele van a t.köm már a magyar szerelőkkel. Hozzánemértő, youtube nézegetős, két csavart ki tud cserélnis, non stop fórumokon lógós szakemberektől, akiknek a szereléshez annyi közük van, mint nekem a tehén fejéshez. Persze akad egy két kivétel, csak arra az átlagpolgárnak nincs bukszája. Ami az útmutatót illeti, most már rászánom magam és csinálok egy komplett youtube videós szerelést a mondin a legutolsó csavarig. Csak azért, hogy mást se sz.passanak meg a bandában.  gun
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47307 Dátum: 2020.12.29 kedd, 07:28:23 »

Olvasgattam a hozzászólsokat üzemanyagrendszer ügyileg. A helyzet az, hogy már az unix is árul felújító szettet a porlasztókhoz, jó minőségűt. De lehet akrhonnan rendelni, kinek melyik szimpi. Kettő darab villáskulccsal szét lehet szerelni és ügyelve a tisztaságra kb kettő perc/darab felújítani. Na de itt jön persze a mumus. Jaaj ima kód nélkül most mi lesz? Elküldöd kódoltatni valamelyik porlasztóshoz 5000 ft/darab áron. Akárhogy is számolok, közel sem éri el a műhelyek által kért felújítási költséget. Ami a nagynyomásút illeti, akinek van türelme a 88 csavart kicsavarni és utána visszalegózni, az szétkapja és kicseréli a belét, ami nem nagy tudomány, tekintve, hogy három dugattyú, egy tengely, egy középrész, és talán csapágy és itt is megspórolt közel 100.000 forintot. Egyszóval a rémisztgetés és a lehúzás megy ezerrel itt is. Ami a műveleteket illeti, amint végigcsináltam a felújításokat, részletes leírásokkal, munkafolyamat, stb... majd felteszem ide. És persze az alkatrész kereskedőnek is az elérhetőségét, aki ellátja a legtöbb porlasztóst. Bocs, hogy ilyen flegmába tolom, de tele van a t.köm már a magyar szerelőkkel. Hozzánemértő, youtube nézegetős, két csavart ki tud cserélnis, non stop fórumokon lógós szakemberektől, akiknek a szereléshez annyi közük van, mint nekem a tehén fejéshez. Persze akad egy két kivétel, csak arra az átlagpolgárnak nincs bukszája. Ami az útmutatót illeti, most már rászánom magam és csinálok egy komplett youtube videós szerelést a mondin a legutolsó csavarig. Csak azért, hogy mást se sz.passanak meg a bandában.  gun

Üdv a klubban! :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #47308 Dátum: 2020.12.29 kedd, 18:23:58 »

Olvasgattam a hozzászólsokat üzemanyagrendszer ügyileg. A helyzet az, hogy már az unix is árul felújító szettet a porlasztókhoz, jó minőségűt. De lehet akrhonnan rendelni, kinek melyik szimpi. Kettő darab villáskulccsal szét lehet szerelni és ügyelve a tisztaságra kb kettő perc/darab felújítani. Na de itt jön persze a mumus. Jaaj ima kód nélkül most mi lesz? Elküldöd kódoltatni valamelyik porlasztóshoz 5000 ft/darab áron. Akárhogy is számolok, közel sem éri el a műhelyek által kért felújítási költséget. Ami a nagynyomásút illeti, akinek van türelme a 88 csavart kicsavarni és utána visszalegózni, az szétkapja és kicseréli a belét, ami nem nagy tudomány, tekintve, hogy három dugattyú, egy tengely, egy középrész, és talán csapágy és itt is megspórolt közel 100.000 forintot. Egyszóval a rémisztgetés és a lehúzás megy ezerrel itt is. Ami a műveleteket illeti, amint végigcsináltam a felújításokat, részletes leírásokkal, munkafolyamat, stb... majd felteszem ide. És persze az alkatrész kereskedőnek is az elérhetőségét, aki ellátja a legtöbb porlasztóst. Bocs, hogy ilyen flegmába tolom, de tele van a t.köm már a magyar szerelőkkel. Hozzánemértő, youtube nézegetős, két csavart ki tud cserélnis, non stop fórumokon lógós szakemberektől, akiknek a szereléshez annyi közük van, mint nekem a tehén fejéshez. Persze akad egy két kivétel, csak arra az átlagpolgárnak nincs bukszája. Ami az útmutatót illeti, most már rászánom magam és csinálok egy komplett youtube videós szerelést a mondin a legutolsó csavarig. Csak azért, hogy mást se sz.passanak meg a bandában.  gun
Hú de örülök neked  integet2 és a hozzád hasonló segítő szándékú embereknek itt a fórumon, a leírásokat és az ismertető anyagot pedig nagyon várom (várjuk). Előre is köszi hogy kikaparod nekünk a gesztenyét úgy mint beszerzési források útmutatás. Én sem vagyok rest nekiállni a szerelésnek pláne ha van hozzá segítség, és akkor legalább tudom hogy az meg van csinálva ahogy kell. Úgyhogy hajrá lássuk mielőbb a tutit! Wink
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47309 Dátum: 2020.12.30 szerda, 21:48:43 »

Nagynyomású szivattyú felújításának menete lépésről lépésre: https://www.youtube.com/watch?v=q2tqAiL4DAo

A porlasztót pedig valamikor levideózom.
Naplózva
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #47310 Dátum: 2021.01.02 szombat, 07:55:23 »

Nagynyomású szivattyú felújításának menete lépésről lépésre: https://www.youtube.com/watch?v=q2tqAiL4DAo

A porlasztót pedig valamikor levideózom.
Köszi a videót, de ezt bő másfél éve már én is beraktam (persze nem árt a frissítés)! Engem a hozzávaló alkatrészek beszerzési forrása érdekelne, mivel nekem annó csak a felujítással foglalkozó cégek közül egy adott volna hozzá cuccost, azok is olyan áron mintha náluk ujítattam volna fel a szivattyút. Tehát én nem találtam gazdaságos beszerzési forrást, ha te tudsz ilyet ne tartsd magadban!
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #47311 Dátum: 2021.01.02 szombat, 19:59:33 »

Sziasztok!

"Próbapadi" vizsgálat vigyor3
https://www.youtube.com/watch?v=XzcPBA7x1YE
Külön figyelmet érdemel az ECU  smile smile smile
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #47312 Dátum: 2021.01.03 vasárnap, 13:32:21 »

Sziasztok!

"Próbapadi" vizsgálat vigyor3
https://www.youtube.com/watch?v=XzcPBA7x1YE
Külön figyelmet érdemel az ECU  smile smile smile
wow1 hehe nyes Vajon mennyi a rezsióradíj! Full gyári CR tecnologi service Grin Grin. Kitudja lehet a helyi országos ford márkaképviselet szakemberei  eplus2 Lehet nálunk is ez van, így már értem miért nem engedtek hátra a műhelybe!!  vigyor3 vigyor3 És mi meg sokaljuk a számlát nevetes1 nevetes1 nevetes1 nevetes1
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47313 Dátum: 2021.01.05 kedd, 07:56:54 »

Köszi a videót, de ezt bő másfél éve már én is beraktam (persze nem árt a frissítés)! Engem a hozzávaló alkatrészek beszerzési forrása érdekelne, mivel nekem annó csak a felujítással foglalkozó cégek közül egy adott volna hozzá cuccost, azok is olyan áron mintha náluk ujítattam volna fel a szivattyút. Tehát én nem találtam gazdaságos beszerzési forrást, ha te tudsz ilyet ne tartsd magadban!
Mellékelem a linket: https://www.delphipartsstore.co.uk/ Ha megy az angol, akkor típus alapján kérhetsz alkatrészt. A szétszedésen és összerakáson túl vagyok. Nálam a problémát egy nyamvadt fél centis átmérőjű tömítőszelep okozta, ami a túlnyomás visszaengedéséért felel. Így már értem, hogy a túlpörgés mit vágott szét nálam. Egyébként szerintem ez nem egyedi hiba, mivel három pumpából háromnak ez volt a baja.
Naplózva
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #47314 Dátum: 2021.01.05 kedd, 13:40:23 »

Mellékelem a linket: https://www.delphipartsstore.co.uk/ Ha megy az angol, akkor típus alapján kérhetsz alkatrészt. A szétszedésen és összerakáson túl vagyok. Nálam a problémát egy nyamvadt fél centis átmérőjű tömítőszelep okozta, ami a túlnyomás visszaengedéséért felel. Így már értem, hogy a túlpörgés mit vágott szét nálam. Egyébként szerintem ez nem egyedi hiba, mivel három pumpából háromnak ez volt a baja.
Köszi a linket, nekem nem megy az angol de van ismerős aki vágja. Csak egyszerűen a nagynyomású cikkszáma alapján kértél hozzá jav. készletet? Vagy hogy ment a rendelés?
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #47315 Dátum: 2021.01.05 kedd, 14:24:53 »

Csak kíváncsiságból megpoharaztam a porlasztókat. Előzmény röv.: vészüzem után a p2339- (4 es henger kopogás határérték felett) hibakód, a porlasztó újra programozásával minden cukor mint ahogy kell. Azóta is minden rendben működik. A fórumon azt lehet olvasni hogy ilyenkor már nem sokáig segít az újra progizás (pár ezer kilométer óvatosan bánva a gázpedállal), a porlasztó a végét járja. Már nem rémlik hogy honnan szedtem le a művelet menetét anno, de felírtam és így csináltam: meleg motor min 50 C.fok beindít 120mp alapjárat 30mp 3800f/p 30mp alap. 30mp 3800f/p 30mp alap. 30mp 3800f/p 30mp alapjárat, tehát össz 5 perc.
Az eredmény a köv:   
1. henger 41.5 ml
2. henger 50 ml
3. henger 38 ml
4. henger 41.5 ml , arra számítottam hogy ez sokkal több lesz mint a többi, ha megjön az ELM 327-es a forscan-nal is megnézem a korrekciós értékeket mert nagyon kíváncsi vagyok kiváltképp a 4. hengerére.
 Hozzáértők ezen adatok alapján szeretném ha értékelnék a poharazás eredményét!
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #47316 Dátum: 2021.01.06 szerda, 08:12:39 »

Csak kíváncsiságból megpoharaztam a porlasztókat. Előzmény röv.: vészüzem után a p2339- (4 es henger kopogás határérték felett) hibakód, a porlasztó újra programozásával minden cukor mint ahogy kell. Azóta is minden rendben működik. A fórumon azt lehet olvasni hogy ilyenkor már nem sokáig segít az újra progizás (pár ezer kilométer óvatosan bánva a gázpedállal), a porlasztó a végét járja. Már nem rémlik hogy honnan szedtem le a művelet menetét anno, de felírtam és így csináltam: meleg motor min 50 C.fok beindít 120mp alapjárat 30mp 3800f/p 30mp alap. 30mp 3800f/p 30mp alap. 30mp 3800f/p 30mp alapjárat, tehát össz 5 perc.
Az eredmény a köv:   
1. henger 41.5 ml
2. henger 50 ml
3. henger 38 ml
4. henger 41.5 ml , arra számítottam hogy ez sokkal több lesz mint a többi, ha megjön az ELM 327-es a forscan-nal is megnézem a korrekciós értékeket mert nagyon kíváncsi vagyok kiváltképp a 4. hengerére.
 Hozzáértők ezen adatok alapján szeretném ha értékelnék a poharazás eredményét!

Valaki mondjon már valamit a poharazással kapott eredményre, mert nincsenek adataim a helyes értékekre. Azt olvastam itt a fórumon hogy 17ml ig, de ez percenként vagy hogyan értendő?
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47317 Dátum: 2021.01.06 szerda, 09:21:00 »

Köszi a linket, nekem nem megy az angol de van ismerős aki vágja. Csak egyszerűen a nagynyomású cikkszáma alapján kértél hozzá jav. készletet? Vagy hogy ment a rendelés?
Nekem csak egy gumitömítés kellett. Helyi gazdaboltban megvettem. Ami a felújítást illeti: a három tárcsa kell belülről(előnyomó rész) és a magasnyomású tűgörgők, ha szelel. Kompresszorral megnézhető ez utóbbi. És igen, ha rajta van a cikkszám, úgy könnyebb. De alvázszám alapján is megtalálják. Ami a felújítást illeti, meg kell nézni, hogy pontosan mi a hiba benne.
Naplózva
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47318 Dátum: 2021.01.06 szerda, 09:26:24 »

Valaki mondjon már valamit a poharazással kapott eredményre, mert nincsenek adataim a helyes értékekre. Azt olvastam itt a fórumon hogy 17ml ig, de ez percenként vagy hogyan értendő?
pontos értékeket nem tudok, de amint a Delphi videóján láttam, hogy az a hunyó, ahol több a résolaj. Nagyjából egyforma mennyiségekbek kellene lenni. A számaidat látva inkább a 2-esnél van több. Ami a 4-es kopogását illeti, asszem(de nem szentírás),a kettest korrigálja. De ennek utána kellene járni. Ha találok valamit a résolajra, akkor kirakom.
Naplózva
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47319 Dátum: 2021.01.06 szerda, 09:39:11 »

Valaki mondjon már valamit a poharazással kapott eredményre, mert nincsenek adataim a helyes értékekre. Azt olvastam itt a fórumon hogy 17ml ig, de ez percenként vagy hogyan értendő?
Annyit találtam, hogy két perc alapjárat után kb 20 ml. De ez eltérhet, mivel nem mondin csinálták. Továbbra is azt javaslom, hogy mérj még egyet és nézd össze az értékeket. A legkisebb szokott lenni az irányadó. Ahol pedig túl sok a veszteség, ott injektor kapcsoló izé(XD) csere. Sok sikert!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47320 Dátum: 2021.01.06 szerda, 09:56:10 »

Valaki mondjon már valamit a poharazással kapott eredményre, mert nincsenek adataim a helyes értékekre. Azt olvastam itt a fórumon hogy 17ml ig, de ez percenként vagy hogyan értendő?
régről  (talán) ha jól emlékszem a  TIS2004ben volt erről szervíz bulletin.Az emlékek szerint 1perc alapjáraton max 17ml lehet.
Ha konkrét infót szeretnél töltsd le a netről a Ford TIS2004es cdt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #47321 Dátum: 2021.01.06 szerda, 10:12:07 »

Nekem csak egy gumitömítés kellett. Helyi gazdaboltban megvettem. Ami a felújítást illeti: a három tárcsa kell belülről(előnyomó rész) és a magasnyomású tűgörgők, ha szelel. Kompresszorral megnézhető ez utóbbi. És igen, ha rajta van a cikkszám, úgy könnyebb. De alvázszám alapján is megtalálják. Ami a felújítást illeti, meg kell nézni, hogy pontosan mi a hiba benne.
Ennek a gumitömítésnek a cseréje előtt milyen tünetet produkált a gépezet? A csere megoldotta? Illetve milyen hibakódot dobott?
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47322 Dátum: 2021.01.06 szerda, 10:36:25 »

Ennek a gumitömítésnek a cseréje előtt milyen tünetet produkált a gépezet? A csere megoldotta? Illetve milyen hibakódot dobott?
Túlnyomás keletkezett a féktisztítózás miatt. A rail nyomás ugrált, nem tartotta meg. Rángatott az autó mint a barom. Csere után megjavult. Viszont mire megtaláltam a hibát, végigjártam a teljes rendszert. Egy 35.000 ft-os delphi diag nagy segítség ilyen esetben. Gyári szintű, nekem bevált.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47323 Dátum: 2021.01.06 szerda, 11:37:05 »

Túlnyomás keletkezett a féktisztítózás miatt. A rail nyomás ugrált, nem tartotta meg. Rángatott az autó mint a barom. Csere után megjavult. Viszont mire megtaláltam a hibát, végigjártam a teljes rendszert. Egy 35.000 ft-os delphi diag nagy segítség ilyen esetben. Gyári szintű, nekem bevált.

Mit vettél pontosan és hol?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47324 Dátum: 2021.01.06 szerda, 16:47:25 »

Mit vettél pontosan és hol?

AndyA
https://m.emag.hu/autocom-delphi-ds150-cars-trucks-autodiagnosztika-gold-deluxe-edition-a-megszokott-magas-minoseg-041/pd/DLYYT3MBM/?ref=graph_profiled_similar_1_2&provider=rec&recid=rec_49_43708b206a3f4f40ec92c698dd1c34c4ce060c1f436211c1f58ce74189dd43b3_1609946794&scenario_ID=49
Naplózva
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47325 Dátum: 2021.01.06 szerda, 19:11:51 »

És még egy gyöngyszem: https://www.ebay.com.au/itm/All-Sun-Professional-EM276-Injector-Tester-4-Pluse-Modes-Fuel-System-Scan-Tool-/112837522316
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47326 Dátum: 2021.01.06 szerda, 19:17:45 »

ezzel megnézem hogy vezérelsz ki egy cr injectort hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47327 Dátum: 2021.01.06 szerda, 19:19:35 »

az megvan, hogy 1.5-2mft a birság érte(feltört kínai kacat, több esetben hoztak autót, hogy ilyen után csak szoft frissítéssel lett jó)?  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47328 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 06:29:05 »

az megvan, hogy 1.5-2mft a birság érte(feltört kínai kacat, több esetben hoztak autót, hogy ilyen után csak szoft frissítéssel lett jó)?  vigyor3
laugh Mint a letöltött filmek és zenék és egyéb jogvédett dolgok után. Ez Magyarország. Ami a szoftvert illeti, akinek gond, hogy a kereskedő(akitől veszed) trükkös programokat ad hozzá, az megveszi a korrekt licencet. Attól a készülék még hatékony. Nekem a Mondihoz bevált. A porlasztó tesztert pedig azért raktam fel, hogy lássák mások is, hogy milyen csillió dollárba kerül összeszedni az üzemanyag rendszerhez a dolgokat. Persze megértem, hogy így elvész a haszon(óradíj, alkatrész utáni extra haszon, stb). Csak ugye végigjárva a szamárlétrát, még a szerelő is guglizik, fórumozik, ha nem tud valamit. Szóval, ha valaki segíteni akarja a mondisokat tapasztalattal, infókkal, tippekkel, akkor tegye. De ha lehet, akkor ne játszon saját kapura.
Naplózva
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #47329 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 08:29:56 »

régről  (talán) ha jól emlékszem a  TIS2004ben volt erről szervíz bulletin.Az emlékek szerint 1perc alapjáraton max 17ml lehet.
Ha konkrét infót szeretnél töltsd le a netről a Ford TIS2004es cdt.
Tölteném én 1000-rel, de minden próbálkozás zsákutca falbav! Pedig nagyon rámoccantam a témára!
  help Ha valaki tudja hogy honnan lehet beszerezni a Ford TIS 2004-es anyagot Írja már meg.  help
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47330 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 10:13:31 »

Tölteném én 1000-rel, de minden próbálkozás zsákutca falbav! Pedig nagyon rámoccantam a témára!
  help Ha valaki tudja hogy honnan lehet beszerezni a Ford TIS 2004-es anyagot Írja már meg.  help

16 év távlatából nem sokra mész vele. Az igazi megoldás az online hozzáférés, de azt még nehezebb szerezni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47331 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 10:26:19 »

Injektor tisztítás: https://youtu.be/EWbusFAciBc
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47332 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 11:36:18 »

16 év távlatából nem sokra mész vele. Az igazi megoldás az online hozzáférés, de azt még nehezebb szerezni.

AndyA
Pont ugyan azt éri vele,mint 16éve.Olyan infókat,ami nincs máshol.
Csak virtuális  gépen fut,mert xp-vel kopmatibilis csak. Anno nagyon ment itt a fórumon....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #47333 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 12:17:39 »

Pont ugyan azt éri vele,mint 16éve.Olyan infókat,ami nincs máshol.
Csak virtuális  gépen fut,mert xp-vel kopmatibilis csak. Anno nagyon ment itt a fórumon....

Elment az W7 alatt is, nem kellett hozzá virtuális xp.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47334 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 13:36:35 »

laugh Mint a letöltött filmek és zenék és egyéb jogvédett dolgok után. Ez Magyarország. Ami a szoftvert illeti, akinek gond, hogy a kereskedő(akitől veszed) trükkös programokat ad hozzá, az megveszi a korrekt licencet. Attól a készülék még hatékony. Nekem a Mondihoz bevált. A porlasztó tesztert pedig azért raktam fel, hogy lássák mások is, hogy milyen csillió dollárba kerül összeszedni az üzemanyag rendszerhez a dolgokat. Persze megértem, hogy így elvész a haszon(óradíj, alkatrész utáni extra haszon, stb). Csak ugye végigjárva a szamárlétrát, még a szerelő is guglizik, fórumozik, ha nem tud valamit. Szóval, ha valaki segíteni akarja a mondisokat tapasztalattal, infókkal, tippekkel, akkor tegye. De ha lehet, akkor ne játszon saját kapura.
akkor elmondom, mert nem sikerült annyit gugliznod, az sima 12v benzin injectorhoz való, nem cr dízelhez. van bosch-nak cr injectorhoz ilyen, ami megtudja küldeni a szükséges feszültséggel, 800eft. 

az hogy ki mit dug rá az az ő baja, mostanában sorozatban találkoztam az ilyen feltört delphis cuccokkal, hogy megkergült 1-2 modul. ezzel a nem csiliárd dolláros cuccal semmi bajom amíg ilyen formában hozza az ügyfeleket, amin szétbaxtak vele valamit, addig nekem termeli visszafele a pár milliós diag eszközöket, amikkel ki tudom javítani az ilyen csodákat mint te is. ha neked nem felel meg, hogy drágább eszközt dugnak rá a kocsidra mint annak az értéke az a te bajod, de azért másokat ilyenre bátorítani nem nagyon kellene, lehet vele bőven problémát termelni...

a filmes, zenés példád nem jó, otthon nem fogja rádrugni az ajtót senki mert letöltötted, de ha már hirdetnél rá "mozizást, koncertet" akkor már ott is lenne baj...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47335 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 15:26:04 »

Elment az W7 alatt is, nem kellett hozzá virtuális xp.
Én úgy emléxem.Akkor most azért kell a virtuális gép,mert win10-en akkor sem fut egy korszerű gépen.... nyes
Még azon is kellett gépészkedni,hogy a rendszeridőt visszakellett dátumozni 2004re,amikor még csak xp volt. Roll Eyes
Win7 2009ben jelent meg,én meg már 2004ben gépészkedtem az mk3al,2010ben adtam el,akkor már nem futott az új laptopomon win7en.
De talán csak a 32 vs 64 bites rendszer miatt nem futott...rég volt. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2021.01.07 csütörtök, 15:39:39 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47336 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 15:40:25 »

akkor elmondom, mert nem sikerült annyit gugliznod, az sima 12v benzin injectorhoz való, nem cr dízelhez. van bosch-nak cr injectorhoz ilyen, ami megtudja küldeni a szükséges feszültséggel, 800eft.  

az hogy ki mit dug rá az az ő baja, mostanában sorozatban találkoztam az ilyen feltört delphis cuccokkal, hogy megkergült 1-2 modul. ezzel a nem csiliárd dolláros cuccal semmi bajom amíg ilyen formában hozza az ügyfeleket, amin szétbaxtak vele valamit, addig nekem termeli visszafele a pár milliós diag eszközöket, amikkel ki tudom javítani az ilyen csodákat mint te is. ha neked nem felel meg, hogy drágább eszközt dugnak rá a kocsidra mint annak az értéke az a te bajod, de azért másokat ilyenre bátorítani nem nagyon kellene, lehet vele bőven problémát termelni...

a filmes, zenés példád nem jó, otthon nem fogja rádrugni az ajtót senki mert letöltötted, de ha már hirdetnél rá "mozizást, koncertet" akkor már ott is lenne baj...
Jó tudni. Na majd ha lesz valami baja az ecu-mnak akkor jelzek. Addig is használom egészséggel. Smiley Ami meg téged illet, nem itt kellene kuncsaftokat potyázni. Ez egy infó fórum, ahol megosztjuk egymással a tapasztalatainkat. Nem privátban írunk a segítséget kérőnek. levele
« Utoljára szerkesztve: 2021.01.07 csütörtök, 15:42:31 írta antalodor » Naplózva
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47337 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 15:49:08 »

Itt van a CR-hez a teszter: https://www.ebay.com/i/292975022194?mkevt=1&siteid=1&mkcid=2&mkrid=711-153320-877651-5&source_name=google&mktype=smartpla&campaignid=11823505674&groupid=117885258954&crlp=485731961674&keyword=&targeted=pla-293946777986&MT_ID=&adpos=&device=m&googleloc=1007633&itemid=292975022194&merchantid=116792603&geo_id=181&gclid=CjwKCAiA_9r_BRBZEiwAHZ_v1-EY02nfGmig1xj1UCPUIMiv4ogy9hi9Ddfq41uWn3KBdJ96izxXxhoCXM4QAvD_BwE
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47338 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 16:02:03 »

Jó tudni. Na majd ha lesz valami baja az ecu-mnak akkor jelzek. Addig is használom egészséggel. Smiley Ami meg téged illet, nem itt kellene kuncsaftokat potyázni. Ez egy infó fórum, ahol megosztjuk egymással a tapasztalatainkat. Nem privátban írunk a segítséget kérőnek. levele

Új vagy, nem ismered Zsoltit. Itt van már pár éve, és elég sokat tett már a fórumért.

Azt viszont nem várhatod el tőle, hogy a sok év alatt kemény munkával szerzett tapasztalatát, amiből autószerelőként megél, "pacsira" tálcán szolgálja fel bárkinek, hiszen ebből él.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47339 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 16:20:39 »

Új vagy, nem ismered Zsoltit. Itt van már pár éve, és elég sokat tett már a fórumért.

Azt viszont nem várhatod el tőle, hogy a sok év alatt kemény munkával szerzett tapasztalatát, amiből autószerelőként megél, "pacsira" tálcán szolgálja fel bárkinek, hiszen ebből él.

AndyA
Ez rendben van. Amit nem értek, hogy minek a szúrkálódás. Fél évtized leforgása alatt fejlődött annyit a webshop világa, hogy mára már bármihez hozzájutsz. A keletieket hidegen hagyja a licenc vagy a jogvédelem. Lemásolnak bármit tömegszámra. És persze fillérekért eladják. Mire kitotózzák, hogy hol gyártották, addigra a cég megszűnik létezni. És ami a segíteni akarást illeti, én ingyen teszem. Hiába vér-verejték mire rájövök egy hibára, akkor is megosztom másokkal. Éppen ezért keresnek fel barátok, ha gond van az autójukkal. Valakinek élvezet a szerelés(nekem), van akinek biznisz. Az információ dömping(internet) miatt dögledeznek a műhelyek és már szinte csak a ganéval viszik el a gazdik az autót. Minden mást megcsinálnak otthon. Spórolás. Ami az autó szerelést illeti, nem az alkatrész cserével kezdődik szerintem. Korábban már írtam: az autók össze és szétszerelése hülyebiztosra van csinálva. A kihívás a hibafeltárás, majd az öröm, hogy rájöttél. Én személy szerint igyekszem minél több infót begyűjteni, ha valami gebasz van a vassal, majd lépésről lépésre haladva végigcsinálni. Hogy megismerjem egyes elemek működési elvét, ezáltal hamarabb rájöjjek a hibára. Nos ilyen pl ez a link is: https://youtu.be/EWbusFAciBc
Tanulni, fejlődni, időnként hibázni nem ciki!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47340 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 18:51:27 »

Jó tudni. Na majd ha lesz valami baja az ecu-mnak akkor jelzek. Addig is használom egészséggel. Smiley Ami meg téged illet, nem itt kellene kuncsaftokat potyázni. Ez egy infó fórum, ahol megosztjuk egymással a tapasztalatainkat. Nem privátban írunk a segítséget kérőnek. levele
szeptemberi az utolsó kimenő levelem hehe 3 hétre van szabad időpontom, pont szükségem van erre Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47341 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 18:59:25 »

Ez rendben van. Amit nem értek, hogy minek a szúrkálódás. Fél évtized leforgása alatt fejlődött annyit a webshop világa, hogy mára már bármihez hozzájutsz. A keletieket hidegen hagyja a licenc vagy a jogvédelem. Lemásolnak bármit tömegszámra. És persze fillérekért eladják. Mire kitotózzák, hogy hol gyártották, addigra a cég megszűnik létezni. És ami a segíteni akarást illeti, én ingyen teszem. Hiába vér-verejték mire rájövök egy hibára, akkor is megosztom másokkal. Éppen ezért keresnek fel barátok, ha gond van az autójukkal. Valakinek élvezet a szerelés(nekem), van akinek biznisz. Az információ dömping(internet) miatt dögledeznek a műhelyek és már szinte csak a ganéval viszik el a gazdik az autót. Minden mást megcsinálnak otthon. Spórolás. Ami az autó szerelést illeti, nem az alkatrész cserével kezdődik szerintem. Korábban már írtam: az autók össze és szétszerelése hülyebiztosra van csinálva. A kihívás a hibafeltárás, majd az öröm, hogy rájöttél. Én személy szerint igyekszem minél több infót begyűjteni, ha valami gebasz van a vassal, majd lépésről lépésre haladva végigcsinálni. Hogy megismerjem egyes elemek működési elvét, ezáltal hamarabb rájöjjek a hibára. Nos ilyen pl ez a link is: https://youtu.be/EWbusFAciBc
Tanulni, fejlődni, időnként hibázni nem ciki!
21 hosszászólásodból fele magyarázkodás, 2 youtube link, meg ebaylink, de látatlanban vagdalkozol "felesleges alkatrészcserével", "potyázással" meg egyebekkel. inkább told el a biciklit a fagyisdobozod mellé
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47342 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 19:36:03 »

Ez rendben van. Amit nem értek, hogy minek a szúrkálódás. Fél évtized leforgása alatt fejlődött annyit a webshop világa, hogy mára már bármihez hozzájutsz. A keletieket hidegen hagyja a licenc vagy a jogvédelem. Lemásolnak bármit tömegszámra. És persze fillérekért eladják. Mire kitotózzák, hogy hol gyártották, addigra a cég megszűnik létezni. És ami a segíteni akarást illeti, én ingyen teszem. Hiába vér-verejték mire rájövök egy hibára, akkor is megosztom másokkal. Éppen ezért keresnek fel barátok, ha gond van az autójukkal. Valakinek élvezet a szerelés(nekem), van akinek biznisz. Az információ dömping(internet) miatt dögledeznek a műhelyek és már szinte csak a ganéval viszik el a gazdik az autót. Minden mást megcsinálnak otthon. Spórolás. Ami az autó szerelést illeti, nem az alkatrész cserével kezdődik szerintem. Korábban már írtam: az autók össze és szétszerelése hülyebiztosra van csinálva. A kihívás a hibafeltárás, majd az öröm, hogy rájöttél. Én személy szerint igyekszem minél több infót begyűjteni, ha valami gebasz van a vassal, majd lépésről lépésre haladva végigcsinálni. Hogy megismerjem egyes elemek működési elvét, ezáltal hamarabb rájöjjek a hibára. Nos ilyen pl ez a link is: https://youtu.be/EWbusFAciBc
Tanulni, fejlődni, időnként hibázni nem ciki!

Mert ilyen a stílusa, pont. Mi már megszoktuk az évek alatt, neked új. Majd megszokod te is.

Ez is hozzátartozik a fórumhoz. Unalmas is lenne, ha mindenki a tökéletesen jól nevelt kisfiú stílusban közlekedne rajta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47343 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 19:43:08 »

Mert ilyen a stílusa, pont. Mi már megszoktuk az évek alatt, neked új. Majd megszokod te is.

Ez is hozzátartozik a fórumhoz. Unalmas is lenne, ha mindenki a tökéletesen jól nevelt kisfiú stílusban közlekedne rajta. Smiley

AndyA
Pont nem érdekel. Majd elkopik, ha már nem tud hiénáskodni.
Naplózva
antalodor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #47344 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 19:45:54 »

21 hosszászólásodból fele magyarázkodás, 2 youtube link, meg ebaylink, de látatlanban vagdalkozol "felesleges alkatrészcserével", "potyázással" meg egyebekkel. inkább told el a biciklit a fagyisdobozod mellé
Az arc az megvan. De nem igazán brillírozol a tudásoddal. Dobj fel te is egy videót és mutasd meg, hogy te neked jobban megy. Addig is türelemmel várjuk a videódat. integet2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47345 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 19:47:35 »

Pont nem érdekel. Majd elkopik, ha már nem tud hiénáskodni.

Ne tévedj...

Mind a kettőtökre igaz, hogy vagy megszokik, vagy megszökik. Ő már itt van vagy 5-6-8 éve, mittudomén, és senki nem kívánja elüldözni, mert mint mondtam, egyet s mást már letett az asztalra. Megsúgom, miattad sem fog leregelni.

Ha tudsz és akarsz, segíts, lesz, akinek jól jön, és lesz, aki meg is fogja köszönni. De fölösleges veszekedni valami vélt megsértődnivalón. Ennyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #47346 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 20:50:17 »

Én úgy emléxem.Akkor most azért kell a virtuális gép,mert win10-en akkor sem fut egy korszerű gépen.... nyes
Még azon is kellett gépészkedni,hogy a rendszeridőt visszakellett dátumozni 2004re,amikor még csak xp volt. Roll Eyes
Win7 2009ben jelent meg,én meg már 2004ben gépészkedtem az mk3al,2010ben adtam el,akkor már nem futott az új laptopomon win7en.
De talán csak a 32 vs 64 bites rendszer miatt nem futott...rég volt. Roll Eyes
Gondoltam gyorsan felteszem a gépre, hogy kiderüljön, de a múltkori nagytakarítás alkalmával letöröltem, mondván minek, Mk4hez nem jó
Lehet a 32/64 bit körül lehetett a kérdés, nekem szinte biztos, hogy W7 32bit volt a gépen, amin futott.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47347 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 21:06:49 »

Az arc az megvan. De nem igazán brillírozol a tudásoddal. Dobj fel te is egy videót és mutasd meg, hogy te neked jobban megy. Addig is türelemmel várjuk a videódat. integet2
sajnos nem vagyok ilyenekre így berendezkedve, + nem tudom ilyen ügyesen taposni az injectort meg a villáskulcsot hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47348 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 21:07:36 »

Gondoltam gyorsan felteszem a gépre, hogy kiderüljön, de a múltkori nagytakarítás alkalmával letöröltem, mondván minek, Mk4hez nem jó
Lehet a 32/64 bit körül lehetett a kérdés, nekem szinte biztos, hogy W7 32bit volt a gépen, amin futott.

64bit-en úgy futott, ha 32esen felraktad és átmasoltad az ikont meg a telepített mappát 64esre
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47349 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 21:09:38 »

Ne tévedj...

Mind a kettőtökre igaz, hogy vagy megszokik, vagy megszökik. Ő már itt van vagy 5-6-8 éve, mittudomén, és senki nem kívánja elüldözni, mert mint mondtam, egyet s mást már letett az asztalra. Megsúgom, miattad sem fog leregelni.

Ha tudsz és akarsz, segíts, lesz, akinek jól jön, és lesz, aki meg is fogja köszönni. De fölösleges veszekedni valami vélt megsértődnivalón. Ennyi.

AndyA
11 meg egy kicsi, de ki számolja vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 940 941 942 943 944 945 946 [947] 948 949 950 951 952 953 954 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.