Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 06:40:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13846570 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 10:39:34 »

Kérdés:
Kinek mi a véleménye arról, hogy hideg motornál milyen fordulatszámig szabad/ajánlott pörgetni a motort, hogy ne károsodjon? Itt most arra gondolok, hogy ha egy hideg motort elkezdek megtépni, akkor ugyebár az csökkenti az élettartalmát.
Én úgy szoktam hideg motoros indításnál, hogy menet közben (városban) próbálom ~1100-as fordulaton tartani, de gyorsításokkor sem nagyon megyek 1500 felé, magyarul hamar fel felváltok. Viszont így közlekedve esélyem sincs arra, hogy bemelegedjen a motor. ( mindkettő termosztát kicserélve) Ha viszont beleveszek 1-2 gyorsítást úgy, hogy kis ideig 2000 felett legyen a fordulatszám, akkor elkezd melegedni a hűtővíz.
Ti hogy csináljátok?
A túl alacsony fordulat sem jó, mert nem alakul ki a megfelelő olajfilm(ahhoz bizonyos fordulat kell)
Én úgy használom, hogy elindulástól kb 1km-ig  kb 1500-ig forgatom, utána max 2000-2200-ig, majd ha teljesen bemelegedett csak akkor használom e felett.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 10:42:09 »


Az autó hirdetések 80%-nál 140e-170e közötti km-t lehet látni és bizonytalanná tesz az a bűvös 150e amiről már sok helyen olvastam. A maradék 20% meg már a 200-at súrolja. De azért találkoztam 1-2 olyannal is amiben még 90 alatt van és 2005-ös. Ez a másik fele amiben meg kételkedek hogy mennyire lehet valóságos.  Undecided
Az óra vissza tekerést mennyire lehet megoldani házilag? Magánszemélytől vásárolt autónál nagyobb biztonságban lehet az ember, vagy azért nekik is csak van autószerelő haverjuk?
Magánszemély 1000ből 1 árul olyan mondit amit 0km-esen vett,és csak ő hajtotta.Amit már másodkézből árulnak,az már tekergetve volt.90% flotta autó volt, 1,5évesen elgurult 150e km-t,majd 4 évesen árulják 90e km-el.A kintről behozottakat mindet tekerik!Szóval az ismert előélet a biztos!Mondjuk,ha te hajtottad cégesként és azt akarod megvenni! vigyor3 Ilyen nem sok van......
Internet-digit kmóra javítás,és bárkinek helyreigazítják 10e ftért!Szóval hajrá! pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 10:47:32 »


Az autó hirdetések 80%-nál 140e-170e közötti km-t lehet látni és bizonytalanná tesz az a bűvös 150e amiről már sok helyen olvastam. A maradék 20% meg már a 200-at súrolja. De azért találkoztam 1-2 olyannal is amiben még 90 alatt van és 2005-ös. Ez a másik fele amiben meg kételkedek hogy mennyire lehet valóságos.  Undecided
Az óra vissza tekerést mennyire lehet megoldani házilag? Magánszemélytől vásárolt autónál nagyobb biztonságban lehet az ember, vagy azért nekik is csak van autószerelő haverjuk?
A nyáron csak 2006 év végi, vagy fiatalabb autókat néztem megvételre... szomoru1 hát siralmas rinya mindegyikben 200 felett volt jócskán, persze az órában 70....
De tedd fel a kérdést magadnak...Te eladnád a 2,5 éves autódat fél ár alatt, amikor csak 70-e km-t futott?Huh? Úgy hogy 1,5-2 milliót buksz évente? Ezt egy mondeo szintű autót vezető ember megengedheti? ....Szerinted?
A recept egyszerű: Szét hajtják 3 év alatt és eladják...csak ezek a dízel autók eladók 3 évesen! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 10:52:17 »


Az autó hirdetések 80%-nál 140e-170e közötti km-t lehet látni és bizonytalanná tesz az a bűvös 150e amiről már sok helyen olvastam. A maradék 20% meg már a 200-at súrolja. De azért találkoztam 1-2 olyannal is amiben még 90 alatt van és 2005-ös. Ez a másik fele amiben meg kételkedek hogy mennyire lehet valóságos.  Undecided
Az óra vissza tekerést mennyire lehet megoldani házilag? Magánszemélytől vásárolt autónál nagyobb biztonságban lehet az ember, vagy azért nekik is csak van autószerelő haverjuk?

nemrég én is átestem ezen a problémán. a papíron keveset futott autók alapvetően gyanúsak voltak. Azt kell, hogy mondjam, a szervízkönyv nélkülieket alapból ki kell zárni még akkor is, ha ez se mondható hiteles okiratnak. Ugyanúgy le kell majd ezeket is informálni, hiába szervízkönyvesek. A mondeokat nem vették olyanok, akik csak vasárnaponként használgatták.. Tisztelet a kivételnek, de ahhoz nem a használtautón keresztül jutsz el. Hanem ismerősön, haveron, rokonon keresztül. amire őszintén szólva kicsi az esély..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Otm Shank
Vendég
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 10:55:16 »

A nyáron csak 2006 év végi, vagy fiatalabb autókat néztem megvételre... szomoru1 hát siralmas rinya mindegyikben 200 felett volt jócskán, persze az órában 70....
De tedd fel a kérdést magadnak...Te eladnád a 2,5 éves autódat fél ár alatt, amikor csak 70-e km-t futott?Huh? Úgy hogy 1,5-2 milliót buksz évente? Ezt egy mondeo szintű autót vezető ember megengedheti? ....Szerinted?
A recept egyszerű: Szét hajtják 3 év alatt és eladják...csak ezek a dízel autók eladók 3 évesen! wave


Mondotok vmit rinya
És az olyan egyszerű végfelhasználó mint én hogyan tudhatnám az ilyeneket kivédeni?
Na persze azon kívül hogy térdre imához.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 11:01:21 »


Mondotok vmit rinya
És az olyan egyszerű végfelhasználó mint én hogyan tudhatnám az ilyeneket kivédeni?
Na persze azon kívül hogy térdre imához.


kiszűröd a szervízkönyves magyarországiakat és ezekből csemegézel autószerelővel. majd személyes vizsgálat szintén szakival és leinformálás. ha ezek után marad egy (azaz 1 db!) talpon, akkor sokat mondtam.
ha ez se megfelelő, akkor vársz egy hetet és újrakeresel, minden héten van új portéka a kínálatban.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 11:02:28 »


Mondotok vmit rinya
És az olyan egyszerű végfelhasználó mint én hogyan tudhatnám az ilyeneket kivédeni?
Na persze azon kívül hogy térdre imához.

Tényleg csak állapotot nézz, és mérlegeld, hogy ezek tudatában így megéri-e a kiszemelt autó az árát.
Nagyon nehéz lesz találni épkézláb példányt, de nem lehetetlen! Wink wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 11:30:28 »

hali.130 lóerős motor helyett 115 ös került az enyémbe és nemigazán olyan mint a régi,nemnagyon akar húzni,és 170nél nem akar többet menni,ujak a porlasztok és a szivattyú is.nemértem mivan vele.a szervizben sem jöttek rá.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 12:11:13 »


Mondotok vmit rinya
És az olyan egyszerű végfelhasználó mint én hogyan tudhatnám az ilyeneket kivédeni?
Na persze azon kívül hogy térdre imához.

A használt autó olyan, mint az örökbefogadott gyerek. Hozott anyagból dolgozunk...de a most már a jövő számít, nem a múlt!
Talán az segít a helyzeten, ha nálad már aranyélete lesz a kocsinak. Édesítsd meg a hátralévő életét! Állítólag azért is van ma sok 60 feletti ember, mert bejött a szolgáltatások közé a wellness...(ez csak vicc). Én próbálok minél többet megtudni Róla, és ha eljön az idő, hogy szakértőként tetszeleghetek magamnak, az autónak is jobbak lesznek az esélyei.
Másképp fogalmazva - minden kezdő (mint én) először tanul és tanul, vagyis mások tapasztalataira hagyatkozik. Amikor majd eljut egy szintre, és saját tapasztalatai lesznek, amikben meg tud bízni, csak hagyni kell hogy azok a tanultak közé emelkedhessenek. (Ez úgy hangzott, mint egy Kung Fu mester tanácsa)
Addig is szeretgessd, imádd, beszélj hozzá, figyeld a pulzusát, ügyelj a vitaminszintjére, töltsd tele lélekkel, add meg neki a személyiségét, és ha már teljesen a tiéd, meglátod, mindjárt szebben húz, és nem is hagy cserben  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.27 vasárnap, 12:38:44 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 12:30:49 »

kiszűröd a szervízkönyves magyarországiakat és ezekből csemegézel autószerelővel. majd személyes vizsgálat szintén szakival és leinformálás. ha ezek után marad egy (azaz 1 db!) talpon, akkor sokat mondtam.
ha ez se megfelelő, akkor vársz egy hetet és újrakeresel, minden héten van új portéka a kínálatban.
Az a baj hogy ez se 100%-os garancia mert szerviz könyvet könnyű hamisítani. TAlán a szakszerviztől lekérdezni az adatbázist hogy mikor mit csináltak, mondjuk erre se tenném az életem.
Egy dolgot ajánlok: ha kinézted hogy mit akarsz, akkor kérj meg valakit aki ismerős, és látott már mondeot, hogy mire érdemes figyelni. pl. hidegen beindítani, mennyire kopottak a pedálok, zörejek, lelakottság. Esetleg egy diagnosztikát is csinálni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 12:32:32 »

hali.130 lóerős motor helyett 115 ös került az enyémbe és nemigazán olyan mint a régi,nemnagyon akar húzni,és 170nél nem akar többet menni,ujak a porlasztok és a szivattyú is.nemértem mivan vele.a szervizben sem jöttek rá.
Az ecu-t is cseréltétek a mocival?Mert a 130asban más,mint a 115ben!Az sw biztos! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 13:01:13 »

Az ecu-t is cseréltétek a mocival?Mert a 130asban más,mint a 115ben!Az sw biztos! Wink
Azt nem cseréltük ki,az maradt a régi motoré.
Naplózva
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 13:04:21 »

Azt nem cseréltük ki,az maradt a régi motoré.
Az sv az mitjelent?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 13:11:00 »

Az sv az mitjelent?
A soft ware-az ecu progija!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 13:13:18 »

Az a baj hogy ez se 100%-os garancia mert szerviz könyvet könnyű hamisítani. TAlán a szakszerviztől lekérdezni az adatbázist hogy mikor mit csináltak, mondjuk erre se tenném az életem.
Egy dolgot ajánlok: ha kinézted hogy mit akarsz, akkor kérj meg valakit aki ismerős, és látott már mondeot, hogy mire érdemes figyelni. pl. hidegen beindítani, mennyire kopottak a pedálok, zörejek, lelakottság. Esetleg egy diagnosztikát is csinálni.
persze, nem 100%, de ezt írtam előtte is. Viszont meg kell rostálnia valahogy és erre látatlanban csak a fent említett elveket lehet felhasználni, utána a rostán átesett járműveket személyesen, szakértővel átvizsgálni.. wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 13:14:24 »

Azt nem cseréltük ki,az maradt a régi motoré.
Így elég öszvér lett.ezt nem lesz egyszerű kigubancolni..... Roll Eyes
Vagy rá kell töltetni a 115ös moci sw-jét-valamelyik márkaszervízben.
Vagy cserélni kell az ecu-t is.
Ráadásul az ecu a 130as csúcsok programjait tartalmazza!Ezzel a 115le-s csúcsok nem működnek jól!
Szóval lesz ott még mit helyre tenni! szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 13:33:37 »

Így elég öszvér lett.ezt nem lesz egyszerű kigubancolni..... Roll Eyes
Vagy rá kell töltetni a 115ös moci sw-jét-valamelyik márkaszervízben.
Vagy cserélni kell az ecu-t is.
Ráadásul az ecu a 130as csúcsok programjait tartalmazza!Ezzel a 115le-s csúcsok nem működnek jól!
Szóval lesz ott még mit helyre tenni! szomoru1
A porlasztok 130 asba valok, a 115 ösbe valoval még rosszab volt az auto.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 14:22:39 »

A porlasztok 130 asba valok, a 115 ösbe valoval még rosszab volt az auto.
115 motorba 130-as porlasztók?  Nem lehet csak úgy motort cserélgetni mintha egy fékbetétet cserélnének, az egész motorvezérlést is cserélni kellett volna hozzá valóra. Ezt a tettek melyik szerviz követte el? Már csak azért nehogy más is oda tévedjen véletlenül  Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 14:28:55 »

A porlasztok 130 asba valok, a 115 ösbe valoval még rosszab volt az auto.
115ös csúcsokat vissza kell rakatni,és a saját kódjaival újraprogizni! Első lépésként.......
Ha az nem jön be,akkor ecu csere!Nézzél szét a bontósoknál! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 16:21:48 »

A használt autó olyan, mint az örökbefogadott gyerek. Hozott anyagból dolgozunk...de a most már a jövő számít, nem a múlt!
Talán az segít a helyzeten, ha nálad már aranyélete lesz a kocsinak. Édesítsd meg a hátralévő életét! Állítólag azért is van ma sok 60 feletti ember, mert bejött a szolgáltatások közé a wellness...(ez csak vicc). Én próbálok minél többet megtudni Róla, és ha eljön az idő, hogy szakértőként tetszeleghetek magamnak, az autónak is jobbak lesznek az esélyei.
Másképp fogalmazva - minden kezdő (mint én) először tanul és tanul, vagyis mások tapasztalataira hagyatkozik. Amikor majd eljut egy szintre, és saját tapasztalatai lesznek, amikben meg tud bízni, csak hagyni kell hogy azok a tanultak közé emelkedhessenek. (Ez úgy hangzott, mint egy Kung Fu mester tanácsa)
Addig is szeretgessd, imádd, beszélj hozzá, figyeld a pulzusát, ügyelj a vitaminszintjére, töltsd tele lélekkel, add meg neki a személyiségét, és ha már teljesen a tiéd, meglátod, mindjárt szebben húz, és nem is hagy cserben  Wink

Hú, ez nagyon szép volt, mintha csak magam mondtam volna...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 17:47:30 »

Amiről beszéltek hogy egy autó mennyi km-t futott,jelentéktelen dolog ahhoz képest hogy rongyá volt törve,vagy esetleg 3 autóból lett összerakva....
ezek a motorok jó esetben simán lefutnak 3-400.000km-t.
Az egy dolog hogy közben ráköltesz x-y összeget,de használva van és mozgó-kopó alkatrészek vannak benne....ezt szem előtt kell tartani.
Álltalában azért adják el az autókat mert vagy széthajtották,költeni kell rá,amugyis cserélik 3 évente pl(foltta),stb...poénból,hóbortból külföldön sem adnak el autókat,ezt azért tartsuk szem előtt....DE kivételek mindig vannak. pl saját autóm.... eplus2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 18:03:56 »

Azt nem cseréltük ki,az maradt a régi motoré.
Vazze, azért ez nem semmi. Tiszta frankeinstein autó. Nem lada ez, hogy legózni lehessen vele.
A motor és az ECU egy egységet alkot. Kíváncsi vagyok, hogy hangoltátok össze az új motor szivattyúját a régi ECU-vel, mivel az immobiliser miatt ezt meg kell tenni.
A megfelelő működéshez mindenképp 115Le-s be való porlasztókat és egy 115Le-s motor  ecu-je kell, vagy a 130Le-s porlasztók, ECU és a CR szivattyú+MAF+változó geometriás turbó.
Az összvér megoldás biztos nem jó.
Az enyém 130Le-s verzió és 40eKm-t mentek benne 115Le-s porlasztók (nem tudtam róla). A végén már nem volt indításkor alapjárat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 18:05:36 »

Az Strdrivers.co.uk oldalon kezdték szervezni az angol ST TDCi tulajok a töltőlevegő rendszer hibák miatt az erősebb, nem gyári megoldást. Időközben folyamatba tették a dologot.
A Forge Motorsport fogja gyártani a csöveket, a prodigy motorsport fogja forgalmazni. szilikonos, erősebb, mint a gyári, fluoro line bevonattal.
Az alapszett 6 darabból áll (ld. itt, a 2, 5, 16, 28, 20, 22), ami kb. 150GBP+áfa lesz + posta angliából. Kiegészítőként rendelhető a légszűrőház-turbó közötti darab kb. 60GBP+áfa+posta áron.
Kb márcisura lesz kész a szett úgy, hogy a jelenlegi állás szerint január közepére meglesz a tesztdarab, 5 hétig tesztelik, aztán usgyi.
Én beneveztem egy 6os szettre kék színben. Nevezéshez kell előleget fizetni PayPalon keresztül.

Kérdeztem a prodigy-s srácot, van-e lehetőség további rendelésre, mert akkor ha esetleg valakit érdekel, megpróbálom megszervezni.


Ez akkor senkit sem érdekel?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 20:10:24 »

Itt megragadnám az alakalmat mert nem tudom hova raktam a fordos progijaimat, valaki tudna nekem küldeni egy TDDI 115Le-höz valo  turbó-levegő rendszer teljes csövezés rajzot?
köszi előre is.
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 20:13:22 »

A túl alacsony fordulat sem jó, mert nem alakul ki a megfelelő olajfilm(ahhoz bizonyos fordulat kell)
Én úgy használom, hogy elindulástól kb 1km-ig  kb 1500-ig forgatom, utána max 2000-2200-ig, majd ha teljesen bemelegedett csak akkor használom e felett.
Köszönöm Ervin!
Megpróbálom a javaslataid szerint!  worship
Naplózva
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 21:05:57 »

Vazze, azért ez nem semmi. Tiszta frankeinstein autó. Nem lada ez, hogy legózni lehessen vele.
A motor és az ECU egy egységet alkot. Kíváncsi vagyok, hogy hangoltátok össze az új motor szivattyúját a régi ECU-vel, mivel az immobiliser miatt ezt meg kell tenni.
A megfelelő működéshez mindenképp 115Le-s be való porlasztókat és egy 115Le-s motor  ecu-je kell, vagy a 130Le-s porlasztók, ECU és a CR szivattyú+MAF+változó geometriás turbó.
Az összvér megoldás biztos nem jó.
Az enyém 130Le-s verzió és 40eKm-t mentek benne 115Le-s porlasztók (nem tudtam róla). A végén már nem volt indításkor alapjárat.

Ti nem értitek mit mondok!!!!!!!!csak füzött blokk került bele ami 115 lovasé volt.maradt az ecu, a szivattyú a porlaszto a turbo minden.azért kérdeztem hogy tudja e valaki mi a külömbség a két motor közt!!!!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 21:08:42 »

Ti nem értitek mit mondok!!!!!!!!csak füzött blokk került bele ami 115 lovasé volt.maradt az ecu, a szivattyú a porlaszto a turbo minden.azért kérdeztem hogy tudja e valaki mi a külömbség a két motor közt!!!!
Értettem, ezért írtam, hogy semmi.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 21:17:05 »

Ti nem értitek mit mondok!!!!!!!!csak füzött blokk került bele ami 115 lovasé volt.maradt az ecu, a szivattyú a porlaszto a turbo minden.azért kérdeztem hogy tudja e valaki mi a külömbség a két motor közt!!!!
Ha felújított a blokk (fűzött) akkor járasd be előbb! 3000 km kell neki legalább, mint egy új autónak. Amíg össze nem kopik, az olajat is csipegetheti.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.27 vasárnap, 21:23:03 írta Zsiri » Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 21:19:57 »

Ti nem értitek mit mondok!!!!!!!!csak füzött blokk került bele ami 115 lovasé volt.maradt az ecu, a szivattyú a porlaszto a turbo minden.azért kérdeztem hogy tudja e valaki mi a külömbség a két motor közt!!!!
Azért fűzött blokk mást jelent mint a motor csere. Ebből lett a félreértés.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 21:21:50 »

Ez akkor senkit sem érdekel?
engem!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 21:26:36 »

Azért fűzött blokk mást jelent mint a motor csere. Ebből lett a félreértés.
igen csak füzött blokk, de nem felujitott,használt,csak nem 130 as hanem 115ös.amugy a hengerfej is ugyan az mindkettőn?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 21:29:13 »

igen csak füzött blokk, de nem felujitott,használt,csak nem 130 as hanem 115ös.amugy a hengerfej is ugyan az mindkettőn?
igen.félreértettelek.
De a csúcsok fel lettek progizva?Vagy azok is az eredetiek?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 21:29:46 »

igen csak füzött blokk, de nem felujitott,használt,csak nem 130 as hanem 115ös.amugy a hengerfej is ugyan az mindkettőn?
Ugyanaz a hengerfej is!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 21:36:47 »

igen.félreértettelek.
De a csúcsok fel lettek progizva?Vagy azok is az eredetiek?
felvannak programozva a csucsok is.minden programozás szervizben történt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 21:38:50 »

felvannak programozva a csucsok is.minden programozás szervizben történt.
mitörtént az eredeti mocival?csak nem kilukadt egy dugó? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 21:47:07 »

mitörtént az eredeti mocival?csak nem kilukadt egy dugó? Roll Eyes
bárcsak azlett volna,sajnos leszakadt az eggyik dugattyú,és a hajtokar kinézett a motor oldalán.ezért kellett másik motor.és csak ezt találtam.aztmonták a fordban hogy jobele azis,minden passzolt rá a régiröl.csak nem úgy megy mint rég.már nemtudom mit kezgyek vele..
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 22:22:20 »

engem!
mennyire érdekel?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 22:37:10 »

bárcsak azlett volna,sajnos leszakadt az eggyik dugattyú,és a hajtokar kinézett a motor oldalán.ezért kellett másik motor.és csak ezt találtam.aztmonták a fordban hogy jobele azis,minden passzolt rá a régiröl.csak nem úgy megy mint rég.már nemtudom mit kezgyek vele..

Nem lehet hogy valait nem raktak vissza rendesen,vagy nem húztak meg,esetleg lecsúszott?
Naplózva
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 23:14:24 »

A használt autó olyan, mint az örökbefogadott gyerek. Hozott anyagból dolgozunk...de a most már a jövő számít, nem a múlt!
Talán az segít a helyzeten, ha nálad már aranyélete lesz a kocsinak. Édesítsd meg a hátralévő életét! Állítólag azért is van ma sok 60 feletti ember, mert bejött a szolgáltatások közé a wellness...(ez csak vicc). Én próbálok minél többet megtudni Róla, és ha eljön az idő, hogy szakértőként tetszeleghetek magamnak, az autónak is jobbak lesznek az esélyei.
Másképp fogalmazva - minden kezdő (mint én) először tanul és tanul, vagyis mások tapasztalataira hagyatkozik. Amikor majd eljut egy szintre, és saját tapasztalatai lesznek, amikben meg tud bízni, csak hagyni kell hogy azok a tanultak közé emelkedhessenek. (Ez úgy hangzott, mint egy Kung Fu mester tanácsa)
Addig is szeretgessd, imádd, beszélj hozzá, figyeld a pulzusát, ügyelj a vitaminszintjére, töltsd tele lélekkel, add meg neki a személyiségét, és ha már teljesen a tiéd, meglátod, mindjárt szebben húz, és nem is hagy cserben  Wink

Hát,,,,,, ez gyönyörű volt!!!
Ezt én sem tudtam volna szebben megfogalmazni, pedig én is így gondolom, és érzem!
 worship taps taps worship 
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 10:48:29 »

bárcsak azlett volna,sajnos leszakadt az eggyik dugattyú,és a hajtokar kinézett a motor oldalán.ezért kellett másik motor.és csak ezt találtam.aztmonták a fordban hogy jobele azis,minden passzolt rá a régiröl.csak nem úgy megy mint rég.már nemtudom mit kezgyek vele..
A világért sem terhelném Stealt-et,de ő kimondottan szereti ezeket a különlegességeket méricskélni!Próbáld meg,hátha össze tudtok futni valahol az országban!Keresd priviben! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 11:42:04 »

A használt autó olyan, mint az örökbefogadott gyerek. Hozott anyagból dolgozunk...de a most már a jövő számít, nem a múlt!
Talán az segít a helyzeten, ha nálad már aranyélete lesz a kocsinak. Édesítsd meg a hátralévő életét! Állítólag azért is van ma sok 60 feletti ember, mert bejött a szolgáltatások közé a wellness...(ez csak vicc). Én próbálok minél többet megtudni Róla, és ha eljön az idő, hogy szakértőként tetszeleghetek magamnak, az autónak is jobbak lesznek az esélyei.
Másképp fogalmazva - minden kezdő (mint én) először tanul és tanul, vagyis mások tapasztalataira hagyatkozik. Amikor majd eljut egy szintre, és saját tapasztalatai lesznek, amikben meg tud bízni, csak hagyni kell hogy azok a tanultak közé emelkedhessenek. (Ez úgy hangzott, mint egy Kung Fu mester tanácsa)
Addig is szeretgessd, imádd, beszélj hozzá, figyeld a pulzusát, ügyelj a vitaminszintjére, töltsd tele lélekkel, add meg neki a személyiségét, és ha már teljesen a tiéd, meglátod, mindjárt szebben húz, és nem is hagy cserben  Wink

hát  a szívemből szóltál, bár még csak két hónapos az új családtagunk  Grin
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 11:52:25 »

én cserlném őket! Wink

Nekem ez is csak azt bizonyítja, hogy a termosztátod jó.

 falbav

akkor megveszem az új termókat, és ha mégsem fog semmi sem változni, akkor Alf-ra hárítom a költségeim  vigyor3
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 11:54:29 »

falbav

akkor megveszem az új termókat, és ha mégsem fog semmi sem változni, akkor Alf-ra hárítom a költségeim  vigyor3
Se gond,zűrmalac sokmindent elbír..... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 12:00:18 »

Se gond,zűrmalac sokmindent elbír..... vigyor3 Wink wave

 Cool

holnap Pesten fogok járni, szerintetek érdemes a porlasztóimat valakivel megnézetni? igazából nem érzem, hogy lenne vele gond, csak mégis, ha már ott járok, ahol ilyen sok hozzáértő lakik...

igazából azt sem tudom, hogy mire vagyok kíváncsi, hogy hova érdemes vinni, és persze azt sem, hogy mennyibe kerülne ez nekem   pias
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 13:11:20 »

Cool

holnap Pesten fogok járni, szerintetek érdemes a porlasztóimat valakivel megnézetni? igazából nem érzem, hogy lenne vele gond, csak mégis, ha már ott járok, ahol ilyen sok hozzáértő lakik...

igazából azt sem tudom, hogy mire vagyok kíváncsi, hogy hova érdemes vinni, és persze azt sem, hogy mennyibe kerülne ez nekem   pias
Amíg nincs velük gond,ne foglalkozz velük! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kardosl
Vendég
« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 15:58:12 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Kb. másfél éve volt az első eset. Vasúti átjárón áthaladva izzításjelző villog, rögtön megálltam, motor leállít, újraindít, izzításjelző folyamatosan villog, a motor indult, haza bírtam vele gurulni (kb. 40 km). Reggel már nem indult, be kellett vontatni a Ford szervizbe. Ott azt mondták, hogy az egyik henger elvesztette a vezérlését újra kellett programozni. 1-2 hónap múlva ugyanez az eset ugyanannál a vasúti átjárónál. Azt gondoltam, hogy esetleg vmi kontakt hiba lehet és a rázkódástól. Azóta még újabb talán 4 esetben jött elő a hiba, de már nem vasúti átjáróban, hanem körforgalomból kifelé jövet, illetve kereszteződésben kanyarodásnál. Ebből arra következtetek, hogy nem a rázkódás a hunyó hanem vagy a lassítás, vagy a gázadás hozhatja elő. Amíg meleg a motor, addig újraindul és vészüzemmódban tudok vele közlekedni, hidegen már egyáltalán nem indul.
A hibakód kiolvasások alkalmával mindig azt mondták, hogy nincs olyan kód, ami egyértelműen utalna a hiba okára, annyit tudnak csinálni, hogy kiütik a hibakódot, újraprogramoznak és mehetek…
Valakinek vmi tippje? Esetleg találkozott már hasonlóval vagy tudtok ajánlani valakit, akihez elvihetném…
Köszönöm.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 16:01:37 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Kb. másfél éve volt az első eset. Vasúti átjárón áthaladva izzításjelző villog, rögtön megálltam, motor leállít, újraindít, izzításjelző folyamatosan villog, a motor indult, haza bírtam vele gurulni (kb. 40 km). Reggel már nem indult, be kellett vontatni a Ford szervizbe. Ott azt mondták, hogy az egyik henger elvesztette a vezérlését újra kellett programozni. 1-2 hónap múlva ugyanez az eset ugyanannál a vasúti átjárónál. Azt gondoltam, hogy esetleg vmi kontakt hiba lehet és a rázkódástól. Azóta még újabb talán 4 esetben jött elő a hiba, de már nem vasúti átjáróban, hanem körforgalomból kifelé jövet, illetve kereszteződésben kanyarodásnál. Ebből arra következtetek, hogy nem a rázkódás a hunyó hanem vagy a lassítás, vagy a gázadás hozhatja elő. Amíg meleg a motor, addig újraindul és vészüzemmódban tudok vele közlekedni, hidegen már egyáltalán nem indul.
A hibakód kiolvasások alkalmával mindig azt mondták, hogy nincs olyan kód, ami egyértelműen utalna a hiba okára, annyit tudnak csinálni, hogy kiütik a hibakódot, újraprogramoznak és mehetek…
Valakinek vmi tippje? Esetleg találkozott már hasonlóval vagy tudtok ajánlani valakit, akihez elvihetném…
Köszönöm.


Évjárat? Hány lóerős?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kardosl
Vendég
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 16:02:53 »

Évjárat? Hány lóerős?
2003 és 130LE
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 16:08:56 »

2003 és 130LE

Hány kilóméter van az autóban? Te vagy az első tulaj?

Nekem ez megint cmp (vagy cpm) jeladó hibájára utaló jelnek minősül. Itt olvasgass vissza ebben a topikban, ahol megtalálod a helyét, és azt is, hogy vagy a szürke színű, vagy a fekete színű (nem emlékszem pontosan) a rossz, amit ha cserélsz remélhetőleg megszűnik a hiba.

Bár szerintem a szagszervíznek ezt hibakódból tudniuk kellene.

Roszabb esetben valami katymasz van a befecskendezésben, pl. porlasztócsúcsok elfáradtak, de az árban húzosabb lesz.

Füstölés mennyire van?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 16:28:41 »

Így kell EGT-t dugózni
Naplózva
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.