Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:04:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
117
118
119
120
121
122
123
[
124
]
125
126
127
128
129
130
131
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14681771 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6150 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 16:38:02 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.12.02 csütörtök, 15:26:07
Ezek szerint a kódolvasás nem fog menni.2002 6.havi a gépem. Viszont a dtc9318 biztos jelent valamit, csak hát nem tudjuk mit.
Arrabonus PÜ ment.
Ezt találtam: 9318 ..........B1318.......... Battery voltage low (less than 10V)
Ha indítás közben nagyon leesik a feszültség.
A többi nem hibakód:
http://mondeo.hu/index.php?topic=46.msg345985#msg345985
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.02 csütörtök, 17:16:52 írta arrabonus
»
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6151 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 18:21:04 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.12.02 csütörtök, 16:38:02
Ezt találtam: 9318 ..........B1318.......... Battery voltage low (less than 10V)
Ha indítás közben nagyon leesik a feszültség.
A többi nem hibakód:
http://mondeo.hu/index.php?topic=46.msg345985#msg345985
Sirály! Most cseréltem akksit, előtte már bikázni kellett, azért írta ezt. Bár érdekes, hogy nem törlődött azóta. Na mindegy, a többire marad a műszeres kiolvasás.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6152 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 18:41:16 »
Találtam egy ilyet angol oldalakon,de kicsit sántít:
http://invitelweb.hu/tamas.simon/Ford%20EGK.doc
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
arrabonus
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6153 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 18:44:18 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.12.02 csütörtök, 18:21:04
Sirály! Most cseréltem akksit, előtte már bikázni kellett, azért írta ezt. Bár érdekes, hogy nem törlődött azóta. Na mindegy, a többire marad a műszeres kiolvasás.
Olvasd el a linket az előző hozzászólásomban. A többi nem hibakód!!!
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6154 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 18:57:45 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.12.02 csütörtök, 18:44:18
Olvasd el a linket az előző hozzászólásomban. A többi nem hibakód!!!
Ezt most nem értem mire írod. Látom, hogy a többi nem az, de a motor akkor is traktor hangon jár. Hibakódolvasóval biztos hozna valamit. Sőt!Ha akkor nézném meg a műszertesztet amikor letilt, lehet írna is valamit.
Amúgy mit szólsz a PÜ-ben írt teszthez?Szerintem egy próbát megér.
Amúgy köszönöm az eddigi segítséget!
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
arrabonus
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6155 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 19:06:00 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.12.02 csütörtök, 18:57:45
Ezt most nem értem mire írod. Látom, hogy a többi nem az, de a motor akkor is traktor hangon jár. Hibakódolvasóval biztos hozna valamit. Sőt!Ha akkor nézném meg a műszertesztet amikor letilt, lehet írna is valamit.
Amúgy mit szólsz a PÜ-ben írt teszthez?Szerintem egy próbát megér.
Amúgy köszönöm az eddigi segítséget!
Erre a két kódra gondoltam:
r0206
Er0206
Relhist felsorolta, hogy milyen hibakódokra számíthatsz. Vidd be egy Ford szervízbe, ahol ki tudják olvasni, akkor tisztábban fogsz látni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6156 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 19:13:16 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.12.02 csütörtök, 19:06:00
Erre a két kódra gondoltam:
r0206
Er0206
Relhist felsorolta, hogy milyen hibakódokra számíthatsz. Vidd be egy Ford szervízbe, ahol ki tudják olvasni, akkor tisztábban fogsz látni.
szintén angol fórumról:
"Hi Szia
far as i can see 0206 is injector circuit malfunction (MONDEO 2.0 TDI) Amennyire én látom az 0206 injektor áramköri hiba (MONDEO 2.0 TDI)
TOM TOM
"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
arrabonus
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6157 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 19:19:31 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.02 csütörtök, 19:13:16
szintén angol fórumról:
"Hi Szia
far as i can see 0206 is injector circuit malfunction (MONDEO 2.0 TDI) Amennyire én látom az 0206 injektor áramköri hiba (MONDEO 2.0 TDI)
TOM TOM
"
Itt a műszertesztről van szó. Ha hibakód lenne, akkor ez is dtc-vel kezdődne.
Angel írta régen:
Válasz
gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (LED -ek tesztelése)
r 0206 Kombinált műszer csak olvasható memória (ROM) Kijelzi a kombinált műszer ROM verziószintet
er0206 Kombinált műszer nem megszűnő tároló (NVM) Kijelzi a kombinált műszer NVM átvizsgálását
e 01 Kombinált műszer EEPROM szint Kijelzi a kombinált műszer EEPROM módosítását
d?a 250
dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindet írja ki)
sp0000 sebesség mph-ban
sp0000 sebesség km/h-ban
560016 vagy S60016
ta0894 motor fordutszám
?600b2
od000 megtett távolság (0-255, a sebesség szenzor 8 bit-es adata)
f 125 üzemanyag szint (0-255)
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c vízhőfok
0160c6
bat144 töltö feszültség (14,4 V)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6158 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 19:53:12 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.12.02 csütörtök, 19:19:31
Itt a műszertesztről van szó. Ha hibakód lenne, akkor ez is dtc-vel kezdődne.
Angel írta régen:
ja,ja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6159 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 20:11:59 »
Mondiba lehet csinázni lefújószelepet?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6160 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 20:28:48 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.02 csütörtök, 20:11:59
Mondiba lehet csinázni lefújószelepet?
Az meg minek? Nem levegős a Mondi :smile
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6161 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 20:31:29 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.12.02 csütörtök, 20:28:48
Az meg minek? Nem levegős a Mondi :smile
Csak a hang miatt? De annak van valami szerepe is vagy tényleg csak az a ahang?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6162 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 20:39:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.02 csütörtök, 20:31:29
Csak a hang miatt? De annak van valami szerepe is vagy tényleg csak az a ahang?
A lefujószelep általában a kompreszor által előállitoot magasnyomású levegő tárolására való tartályra szerelik,azért hogy nehogy túl magas nyomás kerüljön a tartályba mert felrobbanhat.De szerintem te arra a jellegzetes hangra gondolsz mikor megáll az IFA és behuzza a kézi féket,olyankor a plusz levegőt engedi el a rendszer.Ha mondiba akarsz ilyen hangot akkor szükséged van egy kompresszorra,tartályra meg egy szelepre.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6163 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 20:39:48 »
Ma ki lett cserélve a go szűrő.
Olvastam, hogy a szűrőt szétvágva, ha fémreszeléket találok, akkor az gáz.
Mivel fogalmam se volt, hogy hol, így én a szűrő alját vágtam le.
De a végén nem tudtam, hogy sírjak vagy örüljek??
Ami az első képen látszik az bizony fémreszelék volt tapintásra. De ez nem a vágás közben került oda???
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6164 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 20:41:49 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.02 csütörtök, 20:39:04
A lefujószelep általában a kompreszor által előállitoot magasnyomású levegő tárolására való tartályra szerelik,azért hogy nehogy túl magas nyomás kerüljön a tartályba mert felrobbanhat.De szerintem te arra a jellegzetes hangra gondolsz mikor megáll az IFA és behuzza a kézi féket,olyankor a plusz levegőt engedi el a rendszer.Ha mondiba akarsz ilyen hangot akkor szükséged van egy kompresszorra,tartályra meg egy szelepre.
http://www.youtube.com/watch?v=vKcttBMpBlA
pontosabban erre gondoltam, szóval ha neki lehetett akkor nekem is lehetne, de azt olvastam hogy diesel-be kell valami elektronika is. itt még senkinek nem volt ilyesféle ambíciója?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6165 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 20:45:23 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.12.02 csütörtök, 20:39:48
Ma ki lett cserélve a go szűrő.
Olvastam, hogy a szűrőt szétvágva, ha fémreszeléket találok, akkor az gáz.
Mivel fogalmam se volt, hogy hol, így én a szűrő alját vágtam le.
De a végén nem tudtam, hogy sírjak vagy örüljek??
Ami az első képen látszik az bizony fémreszelék volt tapintásra. De ez nem a vágás közben került oda???
Szerintem az a fürészeléssel került bele,mert,ha annyi lenne benne már a pcs-k feladták volna.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6166 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 20:50:35 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.02 csütörtök, 20:45:23
Ja, ha fűrészelted akkor az annak az eredménye, de pl. ha lemezollóval vágtad volna, na akkor már én be lennék sz@rva
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6167 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 20:54:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.02 csütörtök, 20:11:59
Mondiba lehet csinázni lefújószelepet?
Ha turbo levegőt "lefújóra" gondolsz, akkor lehet csinázni, csak semmi értelme, mert a változógeos turbóra felesleges. A lefújónak vagyis a blow-off szelepnek az a szerepe, hogy gázelvételkor elengedi a turbonyomás, így az nem lassítja be a turbot. A következő gázadásnál pedig hamarabb jön meg a nyomás, mert nem kell megvárni míg felpörög a turbo. Nos a változó geos turbo ezt a lapátszögek állításával oldaj meg, így lesz kissebb az a bizonyos "turbolyuk".
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.02 csütörtök, 21:03:10 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6168 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 20:58:16 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.02 csütörtök, 20:54:54
Ha turbo levegőt "lefújóra" gondolsz, akkor lehet csinázni, csak semmi értelme, mert a változógeos turbóra felesleges.
Igen arra gondoltam mármint a turbo levegőt lefújóra. Azért felesleges mert nem lenne szép hangja? Az előbb belinkeltem egy videót ott is mondeo volt és szép hangja is volt
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6169 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 20:59:13 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.12.02 csütörtök, 20:39:48
Ma ki lett cserélve a go szűrő.
Olvastam, hogy a szűrőt szétvágva, ha fémreszeléket találok, akkor az gáz.
Mivel fogalmam se volt, hogy hol, így én a szűrő alját vágtam le.
De a végén nem tudtam, hogy sírjak vagy örüljek??
Ami az első képen látszik az bizony fémreszelék volt tapintásra. De ez nem a vágás közben került oda???
Ha enyi fémreszelék a nagynyomásúból került volna a szűrőbe, mar rég nem menne az autód.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.02 csütörtök, 21:01:25 írta Gyurka
»
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6170 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 21:00:52 »
Az szerintem sem hibakód.
Ez a szűrő szétvágós dolog szerintem fölösleges és félrevezető is. Én leengedtem a szűrő alján lévő csavart és szinte minden trutyi kijött belőle (lepke, légy, szúnyog, falevél stb.) Az a forgács valószínűbb, hogy a fűrésztől van.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6171 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 21:08:33 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.02 csütörtök, 20:58:16
Igen arra gondoltam mármint a turbo levegőt lefújóra. Azért felesleges mert nem lenne szép hangja? Az előbb belinkeltem egy videót ott is mondeo volt és szép hangja is volt
Ja csak a hang miatt! Akkor hajrá tegyél bele!
Más: képet ne idézzetek már.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6172 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 21:21:21 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.02 csütörtök, 20:11:59
Mondiba lehet csinázni lefújószelepet?
lehet rakni, dízeles szett kell, kb 50eft, semmi haszna, csak füttyög
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6173 Dátum:
2010.12.03 péntek, 17:54:52 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.02 csütörtök, 20:41:49
http://www.youtube.com/watch?v=vKcttBMpBlA
pontosabban erre gondoltam, szóval ha neki lehetett akkor nekem is lehetne, de azt olvastam hogy diesel-be kell valami elektronika is. itt még senkinek nem volt ilyesféle ambíciója?
De volt!
Nitrotom autójában volt lefújószelep!
És tényleg ifás volt.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
p.otti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6174 Dátum:
2010.12.04 szombat, 12:35:05 »
Üdv mindenkinek!
Most kersgélem, hogy a különböző folyadékokat milyen időközönként kell cserélgetni de nem mindenről találok infót amit találok azt meg ellenőrizetném veletek hozzáértőkkel:
1. motorolaj: dízelnél aztatat írták 10e km-ként
2. hűtőfolyadék: 6 évenként (cserélhető házilag)
3. kormányszervó olaj - nincs infó
4. váltóolaj - nincs infó
5. fékolaj - 3 évente
Szal ezek így reálisak?
Köszi a segítséget.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6175 Dátum:
2010.12.04 szombat, 12:55:00 »
Nincs is jobb mint egy szombati autóbütykölgetés
Kicseréltem az izzítógyertyáimat, mert gondoltam már időszerű lesz, és igazam volt. A kiszedett izzítókat leteszteltem(12V kötöttem rá) és a 4ből csak 2 izzított. A kocsimban most van 139e km. A kiszedés szerencsére könnyen ment, nem volt semmi gond, simán kijöttek. Egyébként megnéztem a gyártó honlapján(
www.beru.com
) és 35Nm-nél törnek az izzítók. Tehát ha van otthon egy nyomaték kulcs akkor elkerülhető, hogy túl nagy erő miatt kárt okozzunk a gyertyákban. Én pl. 20Nm erővel csavartam ki és a simán ment. - Egyébként csak ajánlani tudom az Aldi-s nyomatékkulcsot (nekem is ilyen van) 10-210Nm között állítható és az ára sem vészes 5000Ft és kerékcserénél is jól jön -
. A költség sem vészes 12000Ft volt a 4 gyári gyertya( Beru GN 939) a Cromaxban. És persze a műveletet össze lehet kötni egy szívósor pucolással és EGR dugózással is. Az izzítócseréről meg a van cikk a wikiben, uh. HAJRÁ!!!
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6176 Dátum:
2010.12.04 szombat, 13:05:11 »
Idézetet írta: p.otti - 2010.12.04 szombat, 12:35:05
Üdv mindenkinek!
Most kersgélem, hogy a különböző folyadékokat milyen időközönként kell cserélgetni de nem mindenről találok infót amit találok azt meg ellenőrizetném veletek hozzáértőkkel:
1. motorolaj: dízelnél aztatat írták 10e km-ként
2. hűtőfolyadék: 6 évenként (cserélhető házilag)
3. kormányszervó olaj - nincs infó
4. váltóolaj - nincs infó
5. fékolaj - 3 évente
Szal ezek így reálisak?
Köszi a segítséget.
Hát ezek nem teljesen reálisak.
1. motorolaj: dízelnél aztatat írták 10e km-ként - a gyár szerint 20e Km vagy egy év, de inkább 15e Km, de ha csak városban használod akkor inkább 10e Km legyen.
2. hűtőfolyadék: 6 évenként (cserélhető házilag) Tudtommal a gyár 10 év után írja a cserét, de ha valamiért bontani kell a rendszert akkor már érdeme lecserélni akkor.
3. kormányszervó olaj - nincs infó - ha már nyikorog a kormány akkor érdemes cserélni
4. váltóolaj - nincs infó Gyár szerint nem kell cserélni, de van akik azt mondják hogy érdemes cserélni, én majd kuplungcserénél tervezem- remélem még jó soká lesz
5. fékolaj - 3 évente Éz viszont 2 évente
Egyébként minden cserélhető házilag csak szerszámok és egy pici hozzáértés kell
A főoldalin szinte mindenre találsz leírást, hogy tudod lecserélni magad.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6177 Dátum:
2010.12.04 szombat, 13:08:22 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.12.04 szombat, 13:05:11
3. kormányszervó olaj - nincs infó - ha már nyikorog a kormány akkor érdemes cserélni
vagy ha nagyon el van szennyeződve
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zoltn
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6178 Dátum:
2010.12.04 szombat, 15:40:21 »
Porlasztók ill. magasnyomású szivattyú ELADÓ!!!! TDCI 2.0 131 Le
ELADÓ porlasztók (4db) TDCI 2004 es évjárathoz, 50.000km futottak gyári , plussz egy magasnyomású szivattyú!!!!
Ejdr00501z
akit érdekel......06703322780
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6179 Dátum:
2010.12.04 szombat, 16:33:59 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.12.04 szombat, 12:55:00
Nincs is jobb mint egy szombati autóbütykölgetés
Kicseréltem az izzítógyertyáimat, mert gondoltam már időszerű lesz, és igazam volt. A kiszedett izzítókat leteszteltem(12V kötöttem rá) és a 4ből csak 2 izzított. A kocsimban most van 139e km. A kiszedés szerencsére könnyen ment, nem volt semmi gond, simán kijöttek. Egyébként megnéztem a gyártó honlapján(
www.beru.com
) és 35Nm-nél törnek az izzítók. Tehát ha van otthon egy nyomaték kulcs akkor elkerülhető, hogy túl nagy erő miatt kárt okozzunk a gyertyákban. Én pl. 20Nm erővel csavartam ki és a simán ment. - Egyébként csak ajánlani tudom az Aldi-s nyomatékkulcsot (nekem is ilyen van) 10-210Nm között állítható és az ára sem vészes 5000Ft és kerékcserénél is jól jön -
. A költség sem vészes 12000Ft volt a 4 gyári gyertya( Beru GN 939) a Cromaxban. És persze a műveletet össze lehet kötni egy szívósor pucolással és EGR dugózással is. Az izzítócseréről meg a van cikk a wikiben, uh. HAJRÁ!!!
Ma erőt vettem magamon és megnéztem az izzitóimat énis...4-ből 3 gatya...veszek énis valamikor azt kicserélem...ezt beis irom a blogomba...
olvasgattam erről a BERU-ról és tetszik...lehet ilyet veszek inkább.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.04 szombat, 16:37:17 írta Bunyek
»
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6180 Dátum:
2010.12.04 szombat, 17:11:56 »
Hamarosan lekívánkozik a légszűrő és a motor közötti gumicső. Néztem, hogy nem egyszerű bilincs fogja, hanem valami csavar nélküli megoldású. Az leszedhető roncsolás, illetve célszerszám nélkül?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6181 Dátum:
2010.12.04 szombat, 17:46:55 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.12.04 szombat, 17:11:56
Hamarosan lekívánkozik a légszűrő és a motor közötti gumicső. Néztem, hogy nem egyszerű bilincs fogja, hanem valami csavar nélküli megoldású. Az leszedhető roncsolás, illetve célszerszám nélkül?
Én nem csináltam belőle nagy dolgot. A standard, turbócsövet szorító gyári bilincset kicseréltem sima awab bilincsre. Sőt! Amikor kilukadt a turbócsövem a haveromnál kukáztam egy kamion vízcsövét(dupla falú,szövettel erősített), méretre vágtam és azóta is azzal megy.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
p.otti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6182 Dátum:
2010.12.04 szombat, 18:35:04 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.12.04 szombat, 13:05:11
Hát ezek nem teljesen reálisak.
1. motorolaj: dízelnél aztatat írták 10e km-ként - a gyár szerint 20e Km vagy egy év, de inkább 15e Km, de ha csak városban használod akkor inkább 10e Km legyen.
2. hűtőfolyadék: 6 évenként (cserélhető házilag) Tudtommal a gyár 10 év után írja a cserét, de ha valamiért bontani kell a rendszert akkor már érdeme lecserélni akkor.
3. kormányszervó olaj - nincs infó - ha már nyikorog a kormány akkor érdemes cserélni
4. váltóolaj - nincs infó Gyár szerint nem kell cserélni, de van akik azt mondják hogy érdemes cserélni, én majd kuplungcserénél tervezem- remélem még jó soká lesz
5. fékolaj - 3 évente Éz viszont 2 évente
Köszi szépen
Egyébként minden cserélhető házilag csak szerszámok és egy pici hozzáértés kell
A főoldalin szinte mindenre találsz leírást, hogy tudod lecserélni magad.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6183 Dátum:
2010.12.04 szombat, 20:39:58 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.12.04 szombat, 17:11:56
Hamarosan lekívánkozik a légszűrő és a motor közötti gumicső. Néztem, hogy nem egyszerű bilincs fogja, hanem valami csavar nélküli megoldású. Az leszedhető roncsolás, illetve célszerszám nélkül?
Szia!
Régebben már írtam róla:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg525084#msg525084
Ha kell még infó szólj.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6184 Dátum:
2010.12.04 szombat, 20:56:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.04 szombat, 16:33:59
Ma erőt vettem magamon és megnéztem az izzitóimat énis...4-ből 3 gatya...veszek énis valamikor azt kicserélem...ezt beis irom a blogomba...
olvasgattam erről a BERU-ról és tetszik...lehet ilyet veszek inkább.
és hogy nézted meg??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6185 Dátum:
2010.12.04 szombat, 22:49:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.04 szombat, 20:56:41
és hogy nézted meg??
egy sima villanykábellel...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6186 Dátum:
2010.12.04 szombat, 23:06:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.04 szombat, 22:49:33
egy sima villanykábellel...
olyanokra gondoltam, hogy kivetted, vagy sem, stb...
de ha egy 12-voltos izzót sorba kötök vele, akkor is kiderül nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6187 Dátum:
2010.12.04 szombat, 23:08:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.04 szombat, 23:06:18
olyanokra gondoltam, hogy kivetted, vagy sem, stb...
de ha egy 12-voltos izzót sorba kötök vele, akkor is kiderül nem??
Nem vettem még ki őket, mivel ne tudtam mennyi rossz..
Sorba? mivel? hova?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6188 Dátum:
2010.12.04 szombat, 23:12:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.04 szombat, 23:08:58
Nem vettem még ki őket, mivel ne tudtam mennyi rossz..
Sorba? mivel? hova?
az izzítógyertyát sorbakötöm egy 12v-os izzóval, és ha nem fog menni az izzó, akkor szakadás van a gyertyában. vagy rosszul gondolom??
esetleg ellenállás méréssel??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6189 Dátum:
2010.12.04 szombat, 23:23:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.04 szombat, 23:12:07
az izzítógyertyát sorbakötöm egy 12v-os izzóval, és ha nem fog menni az izzó, akkor szakadás van a gyertyában. vagy rosszul gondolom??
esetleg ellenállás méréssel??
ez igy nemjó,kétemberes és túlmelós is....na figyú:
Lekötöd az izzitókról a gyári csatikat(motor nem jár értelemszerüen) félrehúzod...
fogsz egy vezetéket és akku +12V-ra teszed, a másik felét meg hozzáérinted az izzitógyertyákhoz egyesével.
Amelyik szikrázik az jó,amelyik nem az meg kuka...(hengerhez meg más fémekhez ne érjél a környéken mert azis szikrázni fog)
Multiméterrel is kilehet sipolni szerintem de melóhelyen volt sajátom....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6190 Dátum:
2010.12.04 szombat, 23:32:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.04 szombat, 23:23:53
ez igy nemjó,kétemberes és túlmelós is....na figyú:
Lekötöd az izzitókról a gyári csatikat(motor nem jár értelemszerüen) félrehúzod...
fogsz egy vezetéket és akku +12V-ra teszed, a másik felét meg hozzáérinted az izzitógyertyákhoz egyesével.
Amelyik szikrázik az jó,amelyik nem az meg kuka...(hengerhez meg más fémekhez ne érjél a környéken mert azis szikrázni fog)
Multiméterrel is kilehet sipolni szerintem de melóhelyen volt sajátom....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6191 Dátum:
2010.12.05 vasárnap, 08:48:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.04 szombat, 23:23:53
ez igy nemjó,kétemberes és túlmelós is....na figyú:
Lekötöd az izzitókról a gyári csatikat(motor nem jár értelemszerüen) félrehúzod...
fogsz egy vezetéket és akku +12V-ra teszed, a másik felét meg hozzáérinted az izzitógyertyákhoz egyesével.
Amelyik szikrázik az jó,amelyik nem az meg kuka...(hengerhez meg más fémekhez ne érjél a környéken mert azis szikrázni fog)
Multiméterrel is kilehet sipolni szerintem de melóhelyen volt sajátom....
Szia Bunyek!
Az is jó ahogy te írod, de az égős dologtól még nem kell, hogy két emberes legyen.
Az égőre rá kell forrasztani a drótokat, a drótok szabad végére tegyél krokodilcsipeszt, mert azzal szabaddá válik a kezed és pl. csatiban lévő érintkezők ellenőrzésére egyszerűen belefogsz egy kisebb, vékonyabb szeget és máris jó "érintőceruzának". Ha kibontott dolgokat szeretnél ellenőrizni a testnek is készíts egy sima drótot és akkor ezt még sokszor, sok mindenre is fel tudod majd használni.
Ez nem olyan sok ~ 2 m drót, 1 égő, 4 krokodilcsipesz + 10 perc munka.
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6192 Dátum:
2010.12.05 vasárnap, 10:00:42 »
Köszi, megpróbálom, de a biztonság kedvéért asziszem veszek pár csavaros bilincset. Ha végképp nem megy, akkor marad a csere.
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.04 szombat, 20:39:58
Szia!
Régebben már írtam róla:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg525084#msg525084
Ha kell még infó szólj.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6193 Dátum:
2010.12.05 vasárnap, 12:18:41 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.05 vasárnap, 08:48:56
Szia Bunyek!
Az is jó ahogy te írod, de az égős dologtól még nem kell, hogy két emberes legyen.
Az égőre rá kell forrasztani a drótokat, a drótok szabad végére tegyél krokodilcsipeszt, mert azzal szabaddá válik a kezed és pl. csatiban lévő érintkezők ellenőrzésére egyszerűen belefogsz egy kisebb, vékonyabb szeget és máris jó "érintőceruzának". Ha kibontott dolgokat szeretnél ellenőrizni a testnek is készíts egy sima drótot és akkor ezt még sokszor, sok mindenre is fel tudod majd használni.
Ez nem olyan sok ~ 2 m drót, 1 égő, 4 krokodilcsipesz + 10 perc munka.
Amig ezt leirtad megnézek két autót....ennyi a gond ezzel...nem érünk rá ilyenekre,meg kell forrasztó,stb...idő és eszköz igényes,ez meg egy sima kábeldarab....de úgyis jó persze...
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6194 Dátum:
2010.12.05 vasárnap, 13:28:36 »
Üdv Mindenki!
Az előbb csináltam egy házi résolaj veszteség mérést. Korábbi hozzászólásoknál olvastam, hogy kb. 20 ml 4 perc alatt a normál. Na most nekem 145 ml jött ki.
Csak két hengert néztem meg egyenlőre, de szerintem valami nem stimmel.
Ötlet valakinek?
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6195 Dátum:
2010.12.05 vasárnap, 13:33:02 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.12.05 vasárnap, 13:28:36
Üdv Mindenki!
Az előbb csináltam egy házi résolaj veszteség mérést. Korábbi hozzászólásoknál olvastam, hogy kb. 20 ml 4 perc alatt a normál. Na most nekem 145 ml jött ki.
Csak két hengert néztem meg egyenlőre, de szerintem valami nem stimmel.
Ötlet valakinek?
Az értékre kérdezz rá Vik-től priviben, vagy telefonon, az a biztos!
Viszont ha ebben a hidegben pöccre indul, nem dadog indítás után, és nem füstöl alapjáraton, akkor kár nézegetni a porlasztókat, mert azok jók.
Ilyenkor kell dízel autót venni, motorikusan szinte lehetetlen mellé nyúlni..
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.05 vasárnap, 13:35:16 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6196 Dátum:
2010.12.05 vasárnap, 13:34:28 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.12.05 vasárnap, 13:28:36
Üdv Mindenki!
Az előbb csináltam egy házi résolaj veszteség mérést. Korábbi hozzászólásoknál olvastam, hogy kb. 20 ml 4 perc alatt a normál. Na most nekem 145 ml jött ki.
Csak két hengert néztem meg egyenlőre, de szerintem valami nem stimmel.
Ötlet valakinek?
én 1 percre emlékszem alapjáraton......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6197 Dátum:
2010.12.05 vasárnap, 15:06:11 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.05 vasárnap, 08:48:56
Szia Bunyek!
Az is jó ahogy te írod, de az égős dologtól még nem kell, hogy két emberes legyen.
Az égőre rá kell forrasztani a drótokat, a drótok szabad végére tegyél krokodilcsipeszt, mert azzal szabaddá válik a kezed és pl. csatiban lévő érintkezők ellenőrzésére egyszerűen belefogsz egy kisebb, vékonyabb szeget és máris jó "érintőceruzának". Ha kibontott dolgokat szeretnél ellenőrizni a testnek is készíts egy sima drótot és akkor ezt még sokszor, sok mindenre is fel tudod majd használni.
Ez nem olyan sok ~ 2 m drót, 1 égő, 4 krokodilcsipesz + 10 perc munka.
Bocs,hogy bele szólok de mi van akkor ha ugy durrant el a fütőszál hogy testre szalad?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6198 Dátum:
2010.12.05 vasárnap, 15:24:19 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.05 vasárnap, 15:06:11
Bocs,hogy bele szólok de mi van akkor ha ugy durrant el a fütőszál hogy testre szalad?
ezt most nekem irtad?
te találkoztál ilyennel?
az eléggé szikrázna és észrevennéd,vagy hamar elverne valamit szerintem...
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6199 Dátum:
2010.12.05 vasárnap, 15:48:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.05 vasárnap, 15:24:19
ezt most nekem irtad?
te találkoztál ilyennel?
az eléggé szikrázna és észrevennéd,vagy hamar elverne valamit szerintem...
Nem neked irtam inkább csak egy kérdés mer régebbi diesel motoroknál nem volt 100%-os ez a szikráztatós modszer mert az izzitógyertya cekasza valamiféle szigetelő anyagba van ágyazva(pl:kerámia)a külső felület vagy acél vagy magas hő állóságú réz ötvözet ha a cekasz eldurrant akkor megrepedt a szigetelő anyag és bizonyos feszültség elment testre és voltak olyan esetek mikor olyan állapotot mutatott a rossz izzitó gyertya mintha jó lenne persze semmi hőt nem adott le.A biztos az,ha ki van véve 12V-rá ha izzik akkor jó ha nem izzik akkor nem jó.De persze lehet az újjabb izzitógyertyák lehet inteligensebbek.A mi werkstatthandbuch-ban azt irja a fáma,hogy lakat fogóval nézzük meg az áram felvételt,de kiszerelés után ellenörizzük le 12V-al az a biztos.Ja még azt is irja ha egy időben lettek beszerelve és találtál egy rosszat akkor érdemes cserélni mind a 4-et mert a használat során változik az ellenállás értéke a jó gyertyának is ha beraksz 1 újjat annak ideális az áramfelvétele a másik 3-nak nem,ettöl függetlenül lehet 1-et is cserélni,de lehet nem lesz olyan hosszú életü mint amit gyártója garantál.De nem kötekedni,vitatkozni akarok csak érdekesnek találtam a témát.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Oldalak:
1
...
117
118
119
120
121
122
123
[
124
]
125
126
127
128
129
130
131
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ