Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:47:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
121
122
123
124
125
126
127
[
128
]
129
130
131
132
133
134
135
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622780 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6350 Dátum:
2010.12.15 szerda, 17:22:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.15 szerda, 17:13:53
Ha nyomásgondja lenne, villognia kellene. Ha áteresztene, nyomásgondja lenne. és csattogósan járna a pontatlan befecskendezés miatt.
Lehet még ütemezési gondja, pl. amikor elveszti a karakterisztika kódokat az ecu. (ettől jelentősebb vezérlési gondnál a tüneteket lásd cseresznye eseténél)
Akkor hibakód olvasás, CR és turbónyomás mérés, és kompresszió...
OK, úgy lesz.
A motor egyébként viszonylag egyenletes járású, csak kismértékben egyenetlen, mint eddig, viszont azt tudom, hogy az a 2. csúcs miatt van, ami nem porlaszt be valami szuperul (túl sok résolaj).
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6351 Dátum:
2010.12.15 szerda, 19:23:14 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.15 szerda, 16:23:19
Nem vitatkozni akarok de huzni könnyebb mint tolni na meg az első kerekeden suly van a hátsón pedig nincs és ez nagy előny a gyorsulásnál.Ezért van pl télen,hogy emelkedön hatásosabbak az elsőkerekes autók,és ez szárazon is igaz de csak egy bizonyos pontig.
A hatsokerekes ott van elonyben, hogy elemeli az auto elejet, igy az a suly is a hatso kerekre kerul. Persze nem akarmennyire, de ha jo a sulyelosztas, akkor jobb lehet a dolog. Ha mondjuk Transitban gondolkodsz, ahol ez meg veletlenul sem tud megtortenni, akkor ertheto es igazad is van, hogy a hatsokerekes miert nem tud jol felmenni a hegyre hoban, az elso kerekes meg siman. De egy nagyobbacska BMW-nel mar siman jatszhat az a hatas, hogy megemeli a kocsi orrat, ami a Mondeonak nem jo, a bomosnek annal inkabb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
attila0819
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6352 Dátum:
2010.12.15 szerda, 19:46:57 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.15 szerda, 09:19:35
A 71e km-es szervíz utá volt valamikor olaj cserélve az autón? A "hivatalos" szervizek mindig páros tízezer km-re esnek (60000, 80000, stb.). Ha azóta nem volt olajcserén, vagy nem vagy benne halálbiztos, akkor a legjobb azonnal olajat cserélni.
A 7500 Ft/5l nem jó ár (aszem a Cromax adja ennyiért). A jó ár kb. 5200 Ft/5l és 1040 Ft/l, bár én eddig csak Bp.-en tudok ilyet. Ha kell, küldök telefonszámot p.ü.-ben.
A berregés miatt érdemes szemügyre venni a főtengely ékszíjtárcsát. Ha jó állapotban van, akkor csak a feszítőt (szettben van) és a szíjat érdemes cserélni. Ha nem, akkor bizony hozzá jön a főtengely ékszíjtárcsa is. Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor megkeresed Relhist fórumtársat, és benevezel nála egy ZEN generátor szabadonfutóra, ami jóval kitolja aztán az előbbi alkatrészek élettartamát (csökkenti a terhelést a szíjon, tárcsán és a feszítőn).
Üdv a klubban, sok balesetmentes km-t!
Helo!
Elnéztem a km-et az utolsó szerviz 79nél volt szoval még idöben vagyok az olajcserével.
Érdekelne az a telszám amit ajánlottál privát üzenetben légyszi küld el. Előre is köszi!
Ez a ZEN szabadon futó milyen árben mozog és konkrétan mit takar? Ha ki akarom cserélni a szíjat+ a feszítőt az kb menyibe fáj ? csak saccra!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6353 Dátum:
2010.12.15 szerda, 20:38:58 »
Idézetet írta: attila0819 - 2010.12.15 szerda, 19:46:57
Helo!
Elnéztem a km-et az utolsó szerviz 79nél volt szoval még idöben vagyok az olajcserével.
Érdekelne az a telszám amit ajánlottál privát üzenetben légyszi küld el. Előre is köszi!
Ez a ZEN szabadon futó milyen árben mozog és konkrétan mit takar? Ha ki akarom cserélni a szíjat+ a feszítőt az kb menyibe fáj ? csak saccra!
zen-ha közös beszerzést megvárod,akkor 12e ft-volt még idén.Ez szabadonfutó szíjtárcsa a generátorhoz.
szíj kb 4e ft
feszítő kb32-35e ft
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6354 Dátum:
2010.12.15 szerda, 20:39:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.14 kedd, 19:51:04
Automata volt?
nem.manuális.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6355 Dátum:
2010.12.15 szerda, 20:50:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.14 kedd, 21:55:55
100cm-en?
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.14 kedd, 22:17:58
Még azon sem... mi még rég kapirgálunk a felugró elsőkerekünkkel, míg a bömbi a hátsó hajtással kilő..
..utána meg már csak ezt látjuk belőle:
a mondim most kb 400nm,a bömbinek csak 350nm a maxi nyomatéka.A mondi 3000nél leadja a maxi teljesítményt kb 150le,a bömbi 4000nél adja le maxi teljesítményét 177lovat.
szóval kb 100m en megléptem a mondimmal a a bömbimet,ez tutifix.a bömbi nadon állat,csak mint a benyásokat,ezt is szénné kell pörgetni,hogy mennyen.már már meg is sajnálja az ember,hogy dízelt nem forgatok 4e fölé,nemhogy 5eig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6356 Dátum:
2010.12.15 szerda, 21:12:30 »
kizárt hogy lenyomod....de nekem tökmindegy.
másik meg ha gyorsul az ember akkor szétpörgeti...azért gyorsulás.
akárhogyis pörgeted a mondi előbb fog széthullani mint az...nem egy kategória....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6357 Dátum:
2010.12.15 szerda, 21:41:00 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.15 szerda, 20:50:31
a mondim most kb 400nm,a bömbinek csak 350nm a maxi nyomatéka.A mondi 3000nél leadja a maxi teljesítményt kb 150le,a bömbi 4000nél adja le maxi teljesítményét 177lovat.
szóval kb 100m en megléptem a mondimmal a a bömbimet,ez tutifix.a bömbi nadon állat,csak mint a benyásokat,ezt is szénné kell pörgetni,hogy mennyen.már már meg is sajnálja az ember,hogy dízelt nem forgatok 4e fölé,nemhogy 5eig.
A mondeok is 4000 körül adják le a max teljesítményüket viszont a nyomaték maximumuk később jön..
Sajna a gyengébb kategóriás dízelek adják le alacsonyabb fordulaton a max lóerőt (nem nyomatékot)...mert pont az a gyengéjük, hogy kis tartományban használhatók(2000-4000) míg a prémium gyártók, mint pl a BMW aki mondjuk 50-szer annyit öl a motorok fejlesztésébe mint pl ford na azok már használhatók 1500-5000-ig...a 2000-nél hátbavágós feeling ma már a gagyi motorok jellemzője.
Egy 520d nincs 1,5 tonna
abszolút esélytelen a mondeo
szerintem megtévesztheti az embert, hogy fizikailag sokkal több jön vissza gyorsításkor a mondeoból (nagy hang, zajosabb futómű, nagyobb rezgések) ezért azt hiszed mennyivel jobban gyorsul...míg a másikban semmi hang, nem ráz, nem rezeg csak egyszerűen megy... aztán egymás mellől indulva meg jön a meglepi
Tudom itt a mondit kell szeretni..és szeretjük is
de azért a tényeken nem változtathatunk
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6358 Dátum:
2010.12.15 szerda, 22:32:00 »
Idézetet írta: falken sziszi - 2010.12.13 hétfő, 19:33:43
Helló .Most regisztráltam nem rég lenne egy kérdésem . Van egy mondeóm 130 lovas tdci nagyob eröltetésnél pld. ellözésnél gondol egyet elhagya az erő kigyullad
az izzitás viszajelzö lámpa és egy pár másodperc mulva le is áll a motor . Ha valakinek van valami tipje ossza már meg velem . Elöre is köszi .
Hasonló gondom volt.kigyorsitásnál izzitás jelző villog és le áll.volt mikor nem állt le csak villogott,bár hibakódot nem tudtak kiolvasni,se würthös se boss géppel sem.Go szűrő csere után se múlt el a jelenség.Csináltunk egy résolaj mérést vagy poharazás nem tom minek hivják ..szóval ez volt a gond. és Nyírteleken 96 gurigáért elhárították a hibát. csúcsot nem kellett cserélni.Azóta zsír, sőt kellemesebb fogyi.Ja és nekem a végefele már reszketett alapjáraton a motor.
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6359 Dátum:
2010.12.15 szerda, 22:35:40 »
Hőfok gondom van. Városi közlekedésnél első vonásig megy fel a mutató.Viszont folyamatos 100 km/h vagy fölötte hibátlan .Thermo csere megvolt . mindkettő. Lehet a főköri mégse ok.?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6360 Dátum:
2010.12.15 szerda, 23:44:49 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2010.12.15 szerda, 22:35:40
Hőfok gondom van. Városi közlekedésnél első vonásig megy fel a mutató.Viszont folyamatos 100 km/h vagy fölötte hibátlan .Thermo csere megvolt . mindkettő. Lehet a főköri mégse ok.?
Valakinek segít mind a kettő cserélye valakinek ugyan olyan marad,sőt lehet,hogy többet megy a ventilátorod.Az enyém is ilyen,és nemcserélem ki.Városban lassú totyogásnál nem is fog ebben a hidegben jobban felmenni.Mondtam a szerelőnek és most azt tolmácsolom amit ő mondott.2-3 fok környékén nagy tempónál autópályán felmegy félig.érdemes megpróbálni ahogy többen mondják,de lehet,hogy ugyanolyan marad mint előtte.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6361 Dátum:
2010.12.15 szerda, 23:47:52 »
Idézetet írta: attila0819 - 2010.12.15 szerda, 19:46:57
Helo!
Elnéztem a km-et az utolsó szerviz 79nél volt szoval még idöben vagyok az olajcserével.
Érdekelne az a telszám amit ajánlottál privát üzenetben légyszi küld el. Előre is köszi!
Ez a ZEN szabadon futó milyen árben mozog és konkrétan mit takar? Ha ki akarom cserélni a szíjat+ a feszítőt az kb menyibe fáj ? csak saccra!
Ha cseréled akkor fogad meg a tanácsot szabadonfutó ügyben.Ha a gyárit cseréled akkor kb 90000ft-ból kijön minden:Feszítő,szíj,főtengelyékszíjtárcsa.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6362 Dátum:
2010.12.15 szerda, 23:54:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.15 szerda, 21:41:00
A mondeok is 4000 körül adják le a max teljesítményüket viszont a nyomaték maximumuk később jön..
Sajna a gyengébb kategóriás dízelek adják le alacsonyabb fordulaton a max lóerőt (nem nyomatékot)...mert pont az a gyengéjük, hogy kis tartományban használhatók(2000-4000) míg a prémium gyártók, mint pl a BMW aki mondjuk 50-szer annyit öl a motorok fejlesztésébe mint pl ford na azok már használhatók 1500-5000-ig...a 2000-nél hátbavágós feeling ma már a gagyi motorok jellemzője.
Egy 520d nincs 1,5 tonna
abszolút esélytelen a mondeo
szerintem megtévesztheti az embert, hogy fizikailag sokkal több jön vissza gyorsításkor a mondeoból (nagy hang, zajosabb futómű, nagyobb rezgések) ezért azt hiszed mennyivel jobban gyorsul...míg a másikban semmi hang, nem ráz, nem rezeg csak egyszerűen megy... aztán egymás mellől indulva meg jön a meglepi
Tudom itt a mondit kell szeretni..és szeretjük is
de azért a tényeken nem változtathatunk
BMW 520d pontosan 1585 kg!!!De nemszabad egykategóriába venni őket.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6363 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 07:09:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.15 szerda, 23:54:27
BMW 520d pontosan 1585 kg!!!De nemszabad egykategóriába venni őket.
Felszereltség függő....van épphogy 1500 alatti is!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
fronti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6364 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 16:08:01 »
Sziasztok
Olyan gondom lenne, hogy egy pár hete menet közben elkezdett villogni az izzításjelző majd leállt a motor. Nem nagy ügy már máskor is csinálta majd abbahagyja gondoltam, idő közben rájöttem, hogy csak normál vagy erősebb gázadáskor csinálja, majd ezután finoman közlekedtem az autóval. Pár nap múlva pedig a napi első indításnál nagyon sokat tekert, majd egy pár nap múlva el sem indult, ekkor cseréltem benne gázolajszűrőt amitől megjavult az autó, lehetett vele normálisan gyorsítani, igen ám de 2 nap után megint baromi sokat tekert indítás előtt ( kb 6-7 ik kísérletre és 1 indítózás legalább 15-20 mp-ig tartott) és most megint nem indul. Szerintetek mi lehet a baj sztem vhol levegős. Ja a régi szűrőből kiengedtem alul az olajat és sztem annyira koszos nem volt mondjuk ez relatív.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6365 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 16:46:35 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.15 szerda, 20:50:31
a mondim most kb 400nm,a bömbinek csak 350nm a maxi nyomatéka.A mondi 3000nél leadja a maxi teljesítményt kb 150le,a bömbi 4000nél adja le maxi teljesítményét 177lovat.
szóval kb 100m en megléptem a mondimmal a a bömbimet,ez tutifix.a bömbi nadon állat,csak mint a benyásokat,ezt is szénné kell pörgetni,hogy mennyen.már már meg is sajnálja az ember,hogy dízelt nem forgatok 4e fölé,nemhogy 5eig.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6366 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 18:24:09 »
Idézetet írta: fronti - 2010.12.16 csütörtök, 16:08:01
Sziasztok
Olyan gondom lenne, hogy egy pár hete menet közben elkezdett villogni az izzításjelző majd leállt a motor. Nem nagy ügy már máskor is csinálta majd abbahagyja gondoltam, idő közben rájöttem, hogy csak normál vagy erősebb gázadáskor csinálja, majd ezután finoman közlekedtem az autóval. Pár nap múlva pedig a napi első indításnál nagyon sokat tekert, majd egy pár nap múlva el sem indult, ekkor cseréltem benne gázolajszűrőt amitől megjavult az autó, lehetett vele normálisan gyorsítani, igen ám de 2 nap után megint baromi sokat tekert indítás előtt ( kb 6-7 ik kísérletre és 1 indítózás legalább 15-20 mp-ig tartott) és most megint nem indul. Szerintetek mi lehet a baj sztem vhol levegős. Ja a régi szűrőből kiengedtem alul az olajat és sztem annyira koszos nem volt mondjuk ez relatív.
szivárog valahol az olaj a csúcsok körül?!vagy a szűrőnél.falsot szív ésaz okozza a gondot neked!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6367 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 18:47:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.15 szerda, 21:12:30
kizárt hogy lenyomod....de nekem tökmindegy.
másik meg ha gyorsul az ember akkor szétpörgeti...azért gyorsulás.
akárhogyis pörgeted a mondi előbb fog széthullani mint az...nem egy kategória....
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.15 szerda, 21:41:00
A mondeok is 4000 körül adják le a max teljesítményüket viszont a nyomaték maximumuk később jön..
Sajna a gyengébb kategóriás dízelek adják le alacsonyabb fordulaton a max lóerőt (nem nyomatékot)...mert pont az a gyengéjük, hogy kis tartományban használhatók(2000-4000) míg a prémium gyártók, mint pl a BMW aki mondjuk 50-szer annyit öl a motorok fejlesztésébe mint pl ford na azok már használhatók 1500-5000-ig...a 2000-nél hátbavágós feeling ma már a gagyi motorok jellemzője.
Egy 520d nincs 1,5 tonna
abszolút esélytelen a mondeo
szerintem megtévesztheti az embert, hogy fizikailag sokkal több jön vissza gyorsításkor a mondeoból (nagy hang, zajosabb futómű, nagyobb rezgések) ezért azt hiszed mennyivel jobban gyorsul...míg a másikban semmi hang, nem ráz, nem rezeg csak egyszerűen megy... aztán egymás mellől indulva meg jön a meglepi
Tudom itt a mondit kell szeretni..és szeretjük is
de azért a tényeken nem változtathatunk
vót már tapasztalat?...... a kipörgésgátló csúnyán leszabályozza ám azt a száznyócvan pacit.....
na mind1.én tapasztaltam,ti meg csak hisztek benne......
Pedig én nem vagyok fanatikus fordos,sem mondis.Sőt a bömi nadon tetszett,de csak a mondi előnyeit hozta ki-legalábbis az én szemszögemből nézve.A bömbi egy olyan dolog,amihez az ember csak szubjektíven tud hozzáállni.Ha objektíven nézed,már nem is olyan facca.....
Mint ahogy az A6osom is csak tetszelgett a 180 le-vel.Abban csak az összkerékhajtás ami valamit is ért.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6368 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 19:08:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.15 szerda, 23:44:49
Valakinek segít mind a kettő cserélye valakinek ugyan olyan marad,sőt lehet,hogy többet megy a ventilátorod.Az enyém is ilyen,és nemcserélem ki.Városban lassú totyogásnál nem is fog ebben a hidegben jobban felmenni.Mondtam a szerelőnek és most azt tolmácsolom amit ő mondott.2-3 fok környékén nagy tempónál autópályán felmegy félig.érdemes megpróbálni ahogy többen mondják,de lehet,hogy ugyanolyan marad mint előtte.
De ha nem éri el a hőfokot akkor sztem nem is megy a ventilátor. sztem.Meg sokan írják hiába a nagy hideg annak hőfokon kell lennie.Kiváncsi lennék több véleményre is,hogy kinek mi a tapasztalata.test módban nézegetttem és 100 km/h felett felkűszik 84-87 körülig de amint 90 km/h roppant hamar lemegy 67 re.pl ma -9 nél.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6369 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 19:53:04 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2010.12.16 csütörtök, 19:08:33
De ha nem éri el a hőfokot akkor sztem nem is megy a ventilátor. sztem.Meg sokan írják hiába a nagy hideg annak hőfokon kell lennie.Kiváncsi lennék több véleményre is,hogy kinek mi a tapasztalata.test módban nézegetttem és 100 km/h felett felkűszik 84-87 körülig de amint 90 km/h roppant hamar lemegy 67 re.pl ma -9 nél.
Ha visszakeresel erről sokat tudsz olvasni.Ezért írtam amit írtam.Cseréltek már ez miatt a szerelőim és ugyan az maradt.Egyik haver a lakástól 6 km-re dolgozik,még megse mozdul a cáger mire oda ér,haza ugyan ez.Az enyém 8km után elindul negyednél megáll.Fűt mint az állat.Ha melegebb az idő +van akkor feljebb megy.Ha nagyon meleg van mindig félúton áll és onnan elsem mozdul.Csak annyit,hogy a benzines kocsim ugyan ilyen.Szerintem majd ha nem mozdul akkor csere.Nekem ezt mondta a szerelő mert így jártak.Azért megér egy próbát.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6370 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 19:59:36 »
hát énmár tényleg ne értem ezt a termosztát dolgot. mondták akik cseréltek hogy akkor se jobb. Most akkor normális, hogyha terhelés alatt 90'C(nem műszerteszttel hanem ránézésre) és ha ereszkedek dombon lefele vagy lakott terület akkor meg visszamegy 60 és középállás közé?
Amúgy jó a fűtés amint már mondtam rövid idő után tud meleget nyomni! Viszonylag gyorsan elindul felfele a mutató, ilyen hidegben is 8-10km után!
Mit szóltok?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6371 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 20:02:32 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.16 csütörtök, 19:59:36
hát énmár tényleg ne értem ezt a termosztát dolgot. mondták akik cseréltek hogy akkor se jobb. Most akkor normális, hogyha terhelés alatt 90'C(nem műszerteszttel hanem ránézésre) és ha ereszkedek dombon lefele vagy lakott terület akkor meg visszamegy 60 és középállás közé?
Amúgy jó a fűtés amint már mondtam rövid idő után tud meleget nyomni! Viszonylag gyorsan elindul felfele a mutató, ilyen hidegben is 8-10km után!
Mit szóltok?
Nekemis igy müködik,de már megvannak a termok,ha kicserélem nyilatkozom rólla.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6372 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 20:06:45 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.16 csütörtök, 20:02:32
Nekemis igy müködik,de már megvannak a termok,ha kicserélem nyilatkozom rólla.
Köszönöm
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6373 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 20:07:14 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.16 csütörtök, 20:02:32
Nekemis igy müködik,de már megvannak a termok,ha kicserélem nyilatkozom rólla.
Rendben de mind a kettőt cseréled ugye egyszerre?
?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6374 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 20:10:18 »
Fura hangja van vagy 2 napja a motornak.. Ha terhelem, olyan ... kattogósabb lett a hangja. Eleinte azt hittem, hogy a hidegtől (-10) van, ezért bemelegítettem, de ugyanolyan melegen is. Lehet ezt nevezik kopogósnak, a franc tudja.
Az alpesitől nem lehet ekkora különbség a hangjában?
Cseresznye nem jársz errefelé?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6375 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 20:14:35 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.16 csütörtök, 20:10:18
Fura hangja van vagy 2 napja a motornak.. Ha terhelem, olyan ... kattogósabb lett a hangja. Eleinte azt hittem, hogy a hidegtől (-10) van, ezért bemelegítettem, de ugyanolyan melegen is. Lehet ezt nevezik kopogósnak, a franc tudja.
Az alpesitől nem lehet ekkora különbség a hangjában?
Cseresznye nem jársz errefelé?
Holnap reggel megyek. Hivjalak?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6376 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 20:15:20 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.16 csütörtök, 20:14:35
Holnap reggel megyek. Hivjalak?
Feltétlenül... Köszönöm!!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6377 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 20:20:09 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.16 csütörtök, 20:15:20
Feltétlenül... Köszönöm!!
8 elött valamivel hivni foglak!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6378 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 20:20:59 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.16 csütörtök, 20:07:14
Rendben de mind a kettőt cseréled ugye egyszerre?
?
Igen!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6379 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 20:25:24 »
ja vettem ilyen protech-et hogy jólegyen
úgy az nemjó ha teli tankhoz rakom? vagy úgy nincsen akkora hatása?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6380 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 20:39:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.15 szerda, 17:13:53
Ha nyomásgondja lenne, villognia kellene. Ha áteresztene, nyomásgondja lenne. és csattogósan járna a pontatlan befecskendezés miatt.
Lehet még ütemezési gondja, pl. amikor elveszti a karakterisztika kódokat az ecu. (ettől jelentősebb vezérlési gondnál a tüneteket lásd cseresznye eseténél)
Akkor hibakód olvasás, CR és turbónyomás mérés, és kompresszió...
Hétfőn lesz minden, mert csak a soproni Ford szervizben tudom megcsináltatni. Ma kicseréltem az EGR és a szívósor közötti tömítést, ahol olajfolyást láttam. Plusz tegnap meghajtottam egy kicsit az autót, és most meg nem füstöl.
A fene se érti ezt...
Viszont a turbó burkolata belül kormos, meg a hangja sem az igazi. Van benne valami egyéb hang (nem nagyon tudnám leírni), ami miatt mindenképpen meg akarom nézetni.
Köszi a tippeket!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6381 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:15:14 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.16 csütörtök, 20:25:24
ja vettem ilyen protech-et hogy jólegyen
úgy az nemjó ha teli tankhoz rakom? vagy úgy nincsen akkora hatása?
Nincs olyan hatása mert higul.Negyed tankhoz tedd bele és 10000km-t ismételd.Milyet vettél kéket vagy sárgát?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6382 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:16:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.16 csütörtök, 20:25:24
ja vettem ilyen protech-et hogy jólegyen
úgy az nemjó ha teli tankhoz rakom? vagy úgy nincsen akkora hatása?
úgy a legjobb...de rajta is van a flakonon hány literhez kell egy falkon...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6383 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:18:51 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.16 csütörtök, 18:47:16
vót már tapasztalat?...... a kipörgésgátló csúnyán leszabályozza ám azt a száznyócvan pacit.....
na mind1.én tapasztaltam,ti meg csak hisztek benne......
Pedig én nem vagyok fanatikus fordos,sem mondis.Sőt a bömi nadon tetszett,de csak a mondi előnyeit hozta ki-legalábbis az én szemszögemből nézve.A bömbi egy olyan dolog,amihez az ember csak szubjektíven tud hozzáállni.Ha objektíven nézed,már nem is olyan facca.....
Mint ahogy az A6osom is csak tetszelgett a 180 le-vel.Abban csak az összkerékhajtás ami valamit is ért.....
Igen volt, vezettem már 520d-525d-530d-t is.(sajna 535d-t nem
) Nekem objektíven is nagyon kiválló darabnak tűnt mindegyik
...tudom ha költeni kell rá, akkor sok, meg sokk...de hát nem járhat mindenki suzuki 1.0-val...
Ui: kipörgésgátló kikapcsol?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6384 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:19:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.16 csütörtök, 21:15:14
Nincs olyan hatása mert higul.Negyed tankhoz tedd bele és 10000km-t ismételd.Milyet vettél kéket vagy sárgát?
kéket
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6385 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:30:51 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.16 csütörtök, 21:21:06
Sárgát kellett volna mert az a jó a magasnyomású rendszerhez mint a mienk.Jó bele a kék is de a sárga kell legközelebb.Ha még nem öntötted bele próbáld meg kicserélni.
Ezt nagyon rosszul tudod....sárga az tdi.hez kell.
kék meg cr motorokhoz....
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6386 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:31:22 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.16 csütörtök, 18:47:16
vót már tapasztalat?...... a kipörgésgátló csúnyán leszabályozza ám azt a száznyócvan pacit.....
na mind1.én tapasztaltam,ti meg csak hisztek benne......
Pedig én nem vagyok fanatikus fordos,sem mondis.Sőt a bömi nadon tetszett,de csak a mondi előnyeit hozta ki-legalábbis az én szemszögemből nézve.A bömbi egy olyan dolog,amihez az ember csak szubjektíven tud hozzáállni.Ha objektíven nézed,már nem is olyan facca.....
Mint ahogy az A6osom is csak tetszelgett a 180 le-vel.Abban csak az összkerékhajtás ami valamit is ért.....
Tegnap óta megy a BMW vs Ford "vita", de azt hittem ennél azért komolyabbak vagytok...
Aki használta már mindkettőt az tudja, hogy mi a különbség aki meg nem az ne lövöldözzön vaktában butaságokat.
Azonos évjáratú és méretű BMW-hez képest egy valamiben jobb egy Ford és az az ára.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6387 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:33:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.16 csütörtök, 21:30:51
Ezt nagyon rosszul tudod....sárga az tdi.hez kell.
kék meg cr motorokhoz....
Bocs már rájöttem!!!!!Csak elfelejtettem javítani.Először kaptam én is sárgát aztán kéket.Mégegyszer bocsi
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6388 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:36:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.16 csütörtök, 21:30:51
Ezt nagyon rosszul tudod....sárga az tdi.hez kell.
kék meg cr motorokhoz....
Apám Opeljába kell sárga és ez maradt meg bennem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6389 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:39:22 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.12.16 csütörtök, 21:31:22
Azonos évjáratú és méretű BMW-hez képest egy valamiben jobb egy Ford és az az ára.
Ennyi...!!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6390 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:40:07 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.16 csütörtök, 21:33:12
Bocs már rájöttem!!!!!Csak elfelejtettem javítani.Először kaptam én is sárgát aztán kéket.Mégegyszer bocsi
Jó hogy szóltatok másodszor is
Egyszer szóltam hogy inkább a sárga kellene utána meg megint hogy nem nem mégis a kék
Mindegy semmi gond! Most biztos nem felejted már el többet
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6391 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:40:44 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.16 csütörtök, 21:33:12
Bocs már rájöttem!!!!!Csak elfelejtettem javítani.Először kaptam én is sárgát aztán kéket.Mégegyszer bocsi
Nem kell bocsánatot kérned,csak kijavitottalak...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6392 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:44:30 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.16 csütörtök, 21:40:07
Jó hogy szóltatok másodszor is
Egyszer szóltam hogy inkább a sárga kellene utána meg megint hogy nem nem mégis a kék
Mindegy semmi gond! Most biztos nem felejted már el többet
Az biztos.Csak az a furcsa,hogy másra gondoltam mint írtam viszont a boltban meg a kéket kértem,Valamiért tévedtem,A kijavításból meg tanulunk.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6393 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:44:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.16 csütörtök, 21:39:22
Ennyi...!!!!
ja meg előbb ellopják, mint ami nekem volt a mostani gazdájától...de visszalett szerezve azért...
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6394 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:50:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.16 csütörtök, 21:18:51
Ui: kipörgésgátló kikapcsol?
Ahhoz már vezetni is tudni kell. Kollégám így szenvedett balesetet az autópályán: apuci elvitt egy 530-as BMW-t próbaútra, és kikapcsolta az ESP-t, hogy megmutassa a pici lányának, hogy hogy gyorsul. Lépett neki egy kövéret a felhajtón, mire az egyből kidobta a seggét, és bepörgött az autó. Ekkor jött a kolléga a belső sávban 120-szal és beleszállt...
Kell az a kipörgésgátló.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6395 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 21:54:55 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.16 csütörtök, 21:50:36
Ahhoz már vezetni is tudni kell. Kollégám így szenvedett balesetet az autópályán: apuci elvitt egy 530-as BMW-t próbaútra, és kikapcsolta az ESP-t, hogy megmutassa a pici lányának, hogy hogy gyorsul. Lépett neki egy kövéret a felhajtón, mire az egyből kidobta a ***ét, és bepörgött az autó. Ekkor jött a kolléga a belső sávban 120-szal és beleszállt...
Kell az a kipörgésgátló.
Kollégádat sajnálom hogy egy balfasz miatt történt baj...Én még a baleset után úgy megvertem volna a hibás sofőrt hogy biztos ne kelljen neki tartós tejet venni...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6396 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 22:01:11 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.16 csütörtök, 21:50:36
Ahhoz már vezetni is tudni kell. Kollégám így szenvedett balesetet az autópályán: apuci elvitt egy 530-as BMW-t próbaútra, és kikapcsolta az ESP-t, hogy megmutassa a pici lányának, hogy hogy gyorsul. Lépett neki egy kövéret a felhajtón, mire az egyből kidobta a ***ét, és bepörgött az autó. Ekkor jött a kolléga a belső sávban 120-szal és beleszállt...
Kell az a kipörgésgátló.
Aki ennyire hüle, az kipörgésgátlóval is előbb-utóbb megcsukja....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6397 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 22:07:24 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.16 csütörtök, 21:54:55
Kollégádat sajnálom hogy egy bal*** miatt történt baj...Én még a baleset után úgy megvertem volna a hibás sofőrt hogy biztos ne kelljen neki tartós tejet venni...
Ja, vagy a fagyi visszanyal, aztán jól elver..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6398 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 22:10:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.16 csütörtök, 22:07:24
Ja, vagy a fagyi visszanyal, aztán jól elver..
Hát ha én lettem volna a balesetet szenvedett helyében és ősszetöri az autómat és ő a hibás akkor akár kerékkulccsal is...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6399 Dátum:
2010.12.16 csütörtök, 22:26:14 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.16 csütörtök, 22:10:14
Hát ha én lettem volna a balesetet szenvedett helyében és ősszetöri az autómat és ő a hibás akkor akár kerékkulccsal is...
Az tuti. Szegény srácnak viszont elrepedt az egyik nyakcsigolyája, úgyhogy ő ott és akkor nem nagyon ugrált. De egyértelműen a BMW-s volt a hibás...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak:
1
...
121
122
123
124
125
126
127
[
128
]
129
130
131
132
133
134
135
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ