Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:40:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14622638 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6550 Dátum: 2010.12.22 szerda, 18:41:34 »

Hi,

Ez valamivel jobb mint az ELM327 Fordhoz.
http://www.tool4car.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=133
Nekem egy srác 12500Ft ért mondta 2 hete. (aktuális árfolymon+2 hét szállítás). Ha kell priviben elküldöm a címét.

Nebazz, az ELM-327 pontosan 27 dollarba es 22 centbe kerul ingyen postaval!!! Most rendeltem egyet, ket heten belul az is itt lesz. Az F-Super meg alighanem egy atmatricazas csak, pofara pont ugyanilyet adnak 22 dollar korul, csak a kek Ford-utanzat matrica nincs a kozepen. De direkt pont F-Supert is arulnak 30 dollartol felfele, szallitas meg pont ugyanugy megvan 2 heten belul.

Mondtam, hogy a kinaiaktol kabargombert lehet az ilyesmit kapni, csak tudni kell, hova kell menni erte. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6551 Dátum: 2010.12.22 szerda, 21:43:51 »

Nebazz, az ELM-327 pontosan 27 dollarba es 22 centbe kerul ingyen postaval!!! Most rendeltem egyet, ket heten belul az is itt lesz. Az F-Super meg alighanem egy atmatricazas csak, pofara pont ugyanilyet adnak 22 dollar korul, csak a kek Ford-utanzat matrica nincs a kozepen. De direkt pont F-Supert is arulnak 30 dollartol felfele, szallitas meg pont ugyanugy megvan 2 heten belul.

Mondtam, hogy a kinaiaktol kabargombert lehet az ilyesmit kapni, csak tudni kell, hova kell menni erte. :-)

AndyA
Az fsuper nem elm327-es chippel dolgozik, hanem a 90c2600 IC-vel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6552 Dátum: 2010.12.22 szerda, 21:49:17 »

Az fsuper nem elm327-es chippel dolgozik, hanem a 90c2600 IC-vel.
már csak azt kéne eldönteni, hogy melyik a jobb vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6553 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 00:52:20 »


Így már minden világos. Köszi!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6554 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 18:46:36 »

Úgy fest, hogy a visszahűlés ellen bevált a termosz csere. Azért a 2000 alatti fordulaton haladáskor továbbra is lassacskán melegszik.
Valaki el tudja mondani, hogy az olajkörinek nevezett termosztát tulajdonképpen mit is tesz?

az olajat hivatott hőntartani.Hamarabb kéne bemelegedjen az olaj,amíg zárva van,majd hőntartja,amikor kinyitott ,és így tovább......,de van pluszban még olajhűtő is a szűrőnél! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6555 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 18:47:31 »

Azt a leborult rétóromán mindenit! Hát ekkora Einsteint mint én! Én okos lehúztam a nyomásérzékelő csatlakozóját, hogy könnyebben hozzáférjek a szívósor csavarjaihoz (hogy meghúzzam), és elfelejtettem visszadugni, amikor az szívósor-EGR tömítést cseréltem, és persze indítottam. Nem indult be, rögtön tudtam mit felejtettem el.
Ez lehetett az. Alf! Köszi szépen! Nagy kő esett le a szívemről!  Cheesy
nyes akkó tényleg nó para!
Most megjegyezted,hogy semmilyen elektromos jeladó vezetékcsatiját nem húzzuk szét gyujtás alatt,vagy ha széthúztad nem adol rá gyújtást!
Egy ráckevei kolléga a csúcsok csatiait szedte le.Mondanom sem kell,hogy a csúcsok kódjait is elfelejtette az ecu.....
és nem is indult a gép...
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.23 csütörtök, 18:50:33 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6556 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:27:03 »

nyes akkó tényleg nó para!
Most megjegyezted,hogy semmilyen elektromos jeladó vezetékcsatiját nem húzzuk szét gyujtás alatt,vagy ha széthúztad nem adol rá gyújtást!
Egy ráckevei kolléga a csúcsok csatiait szedte le.Mondanom sem kell,hogy a csúcsok kódjait is elfelejtette az ecu.....
és nem is indult a gép...

Az tuti, hogy megjegyeztem! Pedig mindig ott van az agyamban, hogy "rakd vissza a nyomásszenzor csatiját". Hát a francba nem elfelejtettem?
Mindenesetre jobb lett a motor járása miután a csúcsok újra lettek tanítva... és fizettem 3500 Ft-ot érte.
 hehe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6557 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:38:32 »

Ezt ne tőlem kérdezd. Én eleve szét se vágtam volna. Ha csak a leeresztőt csavarod ki akkor már láthatod is, hogy estleg van-e benne szemmel látható forgács. Ez egy 3mikronos szűrő, nem hiszem, hogy belül, a szűrőbetétben, látsz fémforgácsot vagy bármilyen szemcsét. Ha meg igen, akkor igen csak nagy gondok lehetnek már a szivattyúnál amit az izításjelző villogása és a vészüzemmód is jelez. Most, hogy flexszel  wow1 szétvágtad mire számítasz? Telvágtad fémforgáccsal!  Roll Eyes

Nálam már 3 hete áll a kiszerelt GO szűrő. Meg akartam nézni, hogy van-e benne fémforgács, de nem tudom, hogy hogyan fogjak hozzá. Se flexem, se lemezvágó ollóm, se helyem hogy megcsináljam.
Akkor mondjuk, hogy felrázom egy kicsit a gázolajat a szűrőben, aztán leengedem belőle a GO-t, és abba mágnest lógatok, akkor elvileg tisztán járnék el, nem?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6558 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:45:58 »

Nálam már 3 hete áll a kiszerelt GO szűrő. Meg akartam nézni, hogy van-e benne fémforgács, de nem tudom, hogy hogyan fogjak hozzá. Se flexem, se lemezvágó ollóm, se helyem hogy megcsináljam.
Akkor mondjuk, hogy felrázom egy kicsit a gázolajat a szűrőben, aztán leengedem belőle a GO-t, és abba mágnest lógatok, akkor elvileg tisztán járnék el, nem?
afro1 Na, ez egy nagyon jó ötlet!
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6559 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 23:39:30 »

afro1 Na, ez egy nagyon jó ötlet!

Köszi, de igazán nem az én ötletem. Én is hallottam valahol. Persze ezzel feltételezem, hogy a fémreszelék mágneses...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6560 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 23:59:08 »

Köszi, de igazán nem az én ötletem. Én is hallottam valahol. Persze ezzel feltételezem, hogy a fémreszelék mágneses...
És még szerény is!  worship Nem hiszem, hogy sok alumínium lehet benne. A mozgó alkatrészek amik forgácsolódhatnak, acélból vannak.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6561 Dátum: 2010.12.24 péntek, 00:13:43 »

És még szerény is!  worship Nem hiszem, hogy sok alumínium lehet benne. A mozgó alkatrészek amik forgácsolódhatnak, acélból vannak.

 vigyor3
A rozsdamentes acél elemek miatt. Az nem ferromágneses. De van egyáltalán rozsdamentes alkatrész az üzemanyagrendszerben?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6562 Dátum: 2010.12.24 péntek, 01:12:20 »

üdv mindenki.még uj vagyok az oldalon.1 hete vettem egy tdci 2.0 131 pacist.4 éves.nagyon elégedett vagyok vele.pár kérdésem volna azért.hallottam föbb hibákrol ennél a tipusnál.pl. lendkerék.porlaszto.turbo...
a kérdésem az lenne hogy mlyen hangokra érdemes figyelni pl a lendkerék kezdeti meghibásodásánál?ha udnátok segiteni azt nagyon megköszönném.benzinröl váltottam gázolajosra.még szokatlan ez a világ... de teccik...!  Smiley
szoval megköszönném ha pár hba leirását megirná valaki mire érdemes figyelni.az autorol annyit hogy 4 éves 146ezervan benne.a volt tulaja 12000ént szervizelte,amiröl az összes számla megvan.
köszi elöre is a segiséget.
üdv.Tamás
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6563 Dátum: 2010.12.24 péntek, 01:21:18 »

üdv mindenki.még uj vagyok az oldalon.1 hete vettem egy tdci 2.0 131 pacist.4 éves.nagyon elégedett vagyok vele.pár kérdésem volna azért.hallottam föbb hibákrol ennél a tipusnál.pl. lendkerék.porlaszto.turbo...
a kérdésem az lenne hogy mlyen hangokra érdemes figyelni pl a lendkerék kezdeti meghibásodásánál?ha udnátok segiteni azt nagyon megköszönném.benzinröl váltottam gázolajosra.még szokatlan ez a világ... de teccik...!  Smiley
szoval megköszönném ha pár hba leirását megirná valaki mire érdemes figyelni.az autorol annyit hogy 4 éves 146ezervan benne.a volt tulaja 12000ént szervizelte,amiröl az összes számla megvan.
köszi elöre is a segiséget.
üdv.Tamás

Üdv itt nálunk! A lendkerék csattan leállításnál, vagy ráz az autó (a motor fordulatszámának megfelelően). Van ereje a dízelnek, mi?  Grin
Itt segítünk egymásnak, csak bátran kérdezz. A guruk mindenben segítenek...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6564 Dátum: 2010.12.24 péntek, 09:04:32 »

Üdv itt nálunk! A lendkerék csattan leállításnál, vagy ráz az autó (a motor fordulatszámának megfelelően). Van ereje a dízelnek, mi?  Grin
Itt segítünk egymásnak, csak bátran kérdezz. A guruk mindenben segítenek...

üdv.
köszönöm szépen.hát van ereje jah.. Smiley  mikor elöször mentem vele,végigvigyorogtam az utat! Smiley
amugy ez a rázás ennyire jelentös?hála istenke ilyet nem tapasztaltam.én eddig ami dizellel mentem abban mindegyikben lehetett érezni kis rázást.
ez a lendkerék hiba ált. mennyi km után kezd elöjönni?
köszi a segitséget.remélem jo csapattag leszek itt nálatok.
amugy soket gondolkodtam egy másik mondeon de abban már számomra sok volt a km(200e).az egy fekete 2.2 tdci 155le-s volt titánium x felszereltséggel szintén 4 évesen(jelenleg most is elado).de jol választottam szerintem.
ha esetleg tudnátok egy olyan oldalt mondani ahol sokminden le van irva ezekröl a mondeokrol akkor azt köszönném.

üdv.Tamás
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6565 Dátum: 2010.12.24 péntek, 10:12:18 »

üdv.
köszönöm szépen.hát van ereje jah.. Smiley  mikor elöször mentem vele,végigvigyorogtam az utat! Smiley
amugy ez a rázás ennyire jelentös?hála istenke ilyet nem tapasztaltam.én eddig ami dizellel mentem abban mindegyikben lehetett érezni kis rázást.
ez a lendkerék hiba ált. mennyi km után kezd elöjönni?
köszi a segitséget.remélem jo csapattag leszek itt nálatok.
amugy soket gondolkodtam egy másik mondeon de abban már számomra sok volt a km(200e).az egy fekete 2.2 tdci 155le-s volt titánium x felszereltséggel szintén 4 évesen(jelenleg most is elado).de jol választottam szerintem.
ha esetleg tudnátok egy olyan oldalt mondani ahol sokminden le van irva ezekröl a mondeokrol akkor azt köszönném.

üdv.Tamás
Szia! Üdv a csapatban!A vigyorgásról annyt,hogy nálam még mindig tart.Ha infokat akarsz kereskedj a főoldalon és olvasgass visszafelé sok jó hozzászolás,felvetés és infó van itt! integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6566 Dátum: 2010.12.24 péntek, 10:14:24 »

És még szerény is!  worship Nem hiszem, hogy sok alumínium lehet benne. A mozgó alkatrészek amik forgácsolódhatnak, acélból vannak.
Mintha ugy olvastam vólna,hogy inkább réz forgács szokott benne lenni,de nem biztos a szakik ugy is megmondják.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6567 Dátum: 2010.12.24 péntek, 10:15:20 »

üdv.
köszönöm szépen.hát van ereje jah.. Smiley  mikor elöször mentem vele,végigvigyorogtam az utat! Smiley
amugy ez a rázás ennyire jelentös?hála istenke ilyet nem tapasztaltam.én eddig ami dizellel mentem abban mindegyikben lehetett érezni kis rázást.
ez a lendkerék hiba ált. mennyi km után kezd elöjönni?
köszi a segitséget.remélem jo csapattag leszek itt nálatok.
amugy soket gondolkodtam egy másik mondeon de abban már számomra sok volt a km(200e).az egy fekete 2.2 tdci 155le-s volt titánium x felszereltséggel szintén 4 évesen(jelenleg most is elado).de jol választottam szerintem.
ha esetleg tudnátok egy olyan oldalt mondani ahol sokminden le van irva ezekröl a mondeokrol akkor azt köszönném.

üdv.Tamás

Szia!

Üdv a klubban  wave leírást találsz a főoldalon a Programozások/Kezelési könyvek/Tuning stb alatt - nézzd át őket, érdemes.
pl egy érdekesség: http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
Ezen felül a téged érdeklő témák szerint is kereshetsz, vagy felteszed a kérdéseid és kapsz majd rá választ.

Lendkerékről - én már túl vagyok egy cserén, de nálam a kinyomócsapágy hibája miatt kellett lebontani a váltót. Általánosságban azt lehet mondani, hogy ~200 ezres futásteljesítmény környékén lehet vele kalkulálni de csak általánosságban igaz jelentősen befolyásolja a használati stílus. Jellemzően csattanó hangot lehet hallani a motor leállításakor, amikor már kezd tönkremenni a kettőstömegű. De ide is teszek egy hasznosat:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/29/minek_nekunk_kettostomegu_lendkerek/
http://autotechnika.hu/cikkek/2496,valeo-4-piece-kit.html
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6568 Dátum: 2010.12.24 péntek, 10:36:44 »

üdv mindenki.még uj vagyok az oldalon.1 hete vettem egy tdci 2.0 131 pacist.4 éves.nagyon elégedett vagyok vele.pár kérdésem volna azért.hallottam föbb hibákrol ennél a tipusnál.pl. lendkerék.porlaszto.turbo...
a kérdésem az lenne hogy mlyen hangokra érdemes figyelni pl a lendkerék kezdeti meghibásodásánál?ha udnátok segiteni azt nagyon megköszönném.benzinröl váltottam gázolajosra.még szokatlan ez a világ... de teccik...!  Smiley
szoval megköszönném ha pár hba leirását megirná valaki mire érdemes figyelni.az autorol annyit hogy 4 éves 146ezervan benne.a volt tulaja 12000ént szervizelte,amiröl az összes számla megvan.
köszi elöre is a segiséget.
üdv.Tamás
hello

üdv a klubban wave

először is tölts ki az aláírásodat

lendkerék: rázni fogja a kasztnit egyre jobban
pcsúcs: ha gond lesz vele villogni fog az izzítás jelző
turbo: ehez kéne egy évjárat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zoltn
Vendég
« Új hozzászólás #6569 Dátum: 2010.12.24 péntek, 13:50:52 »

Porlasztók ill. magasnyomású szivattyú ELADÓ!!!! TDCI 2.0
ELADÓ porlasztók (4db) TDCI 2004 es évjárathoz, 50.000km futottak gyári , plussz egy magasnyomású szivattyú!!!!

Ejdr00501z

 akit érdekel......06703322780
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6570 Dátum: 2010.12.24 péntek, 17:18:12 »

üdv mindenki.még uj vagyok az oldalon.1 hete vettem egy tdci 2.0 131 pacist.4 éves.nagyon elégedett vagyok vele.pár kérdésem volna azért.hallottam föbb hibákrol ennél a tipusnál.pl. lendkerék.porlaszto.turbo...
a kérdésem az lenne hogy mlyen hangokra érdemes figyelni pl a lendkerék kezdeti meghibásodásánál?ha udnátok segiteni azt nagyon megköszönném.benzinröl váltottam gázolajosra.még szokatlan ez a világ... de teccik...!  Smiley
szoval megköszönném ha pár hba leirását megirná valaki mire érdemes figyelni.az autorol annyit hogy 4 éves 146ezervan benne.a volt tulaja 12000ént szervizelte,amiröl az összes számla megvan.
köszi elöre is a segiséget.
üdv.Tamás
Légy  üdvözölve nálunk.Én is mondanék egy-két jó szót.Mielőtt bármi hiba jelzés a műszerfalon fellép kivillan előbb itt kérdezz mielőtt bárki bármibe beleugraszt és le akar húzni,sajnos van ilyen.Mindig mindenből gyárit vegyél bele/Olaj-lég-gázolajszűrő/ ezeket max 15000km-t cseréld.Esetleg vidd el egy gyári diagra nehogy legyen benne tárolt hiba amiről nem szóltak neked.Aztán menetközben mindent itt megértesz megtanulsz,csak olvass és figyelj nagyon.Az aláírást töltsd ki ebből tudjuk a kocsi kivitelét évjáratát mert ehez megfelelően kapod a tanácsokat.neszégyeld a kérdéseket feltenni csak bátran.Keress egy a környékeden egy tuti szerelőt akire ha kell rábízhatod a kocsit.Majd alakul minden.
Üdv
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6571 Dátum: 2010.12.25 szombat, 01:26:17 »

üdv.
köszönöm a sok jo tanácsot.probálok sok adatot begyüjteni töletek.biztos vagyok benne hogy megéri!
amugy a verda 2006/7 évjárat.146000 van benne.az elözö tulaja 10-12ezrenként szervizeltette.az összes számla megvan rola.

üdv.
És mindenkinek nagyon boldog karácsonyt kívánok!
Naplózva
petya84b
Vendég
« Új hozzászólás #6572 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:06:48 »

Először is Szeretnék Boldog Karácsonyt kívánni mindenkinek.

Egy kérdésem volna az itteni szakikhoz. Mondeo 2.0TDCI vásárlásán töröm a fejem, de részecskeszűrő nélkülit szeretnék venni. Nem tudjátok, hogy mikortól vezették be a szűrőt ehhez a motorhoz? 2005-2006-os évjáratút nézegettem eddig.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6573 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:11:19 »

Először is Szeretnék Boldog Karácsonyt kívánni mindenkinek.

Egy kérdésem volna az itteni szakikhoz. Mondeo 2.0TDCI vásárlásán töröm a fejem, de részecskeszűrő nélkülit szeretnék venni. Nem tudjátok, hogy mikortól vezették be a szűrőt ehhez a motorhoz? 2005-2006-os évjáratút nézegettem eddig.
Én csak azt tudom,hogy a német piacra szánt változatokban volt.Amit én gondolok a második módosítástól lehet szerintem.az 2005-től de ez csak sejtés.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6574 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:13:23 »

Először is Szeretnék Boldog Karácsonyt kívánni mindenkinek.

Egy kérdésem volna az itteni szakikhoz. Mondeo 2.0TDCI vásárlásán töröm a fejem, de részecskeszűrő nélkülit szeretnék venni. Nem tudjátok, hogy mikortól vezették be a szűrőt ehhez a motorhoz? 2005-2006-os évjáratút nézegettem eddig.
a 3as mondiba csak néhány területre szerelték részecskeszűrővel,mondhatni fehér holló!
a kiszemelt autónak elkéred az alvázszámát és valaki jól megmondja neked a picicicából,hogy van-e benne vagy nincs!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petya84b
Vendég
« Új hozzászólás #6575 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:20:10 »

Köszönöm a gyors választ. Lenne még egy kérdésem. Ahogy láttam a 2.0TDCI-ből 3 változat létezik ebből az évjáratból: 90, 116 és 131LE. Mivel nem szeretnék sokat fizetni a teljesítményadó miatt ezért az első kettő az amivel szemezek. Ezek mennyire elegendőek ehhez a súlyhoz? Eddig 1.6-os benzines Stilom volt tehát annak megfelelő teljesítmény nekem elegendő. Illetve lényeg hogy megbízható konstrukció legyen. ezek amúgy láncosak vagy szíjas?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6576 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:24:26 »

Köszönöm a gyors választ. Lenne még egy kérdésem. Ahogy láttam a 2.0TDCI-ből 3 változat létezik ebből az évjáratból: 90, 116 és 131LE. Mivel nem szeretnék sokat fizetni a teljesítményadó miatt ezért az első kettő az amivel szemezek. Ezek mennyire elegendőek ehhez a súlyhoz? Eddig 1.6-os benzines Stilom volt tehát annak megfelelő teljesítmény nekem elegendő. Illetve lényeg hogy megbízható konstrukció legyen. ezek amúgy láncosak vagy szíjas?
mind láncos!
130LE viszi a prímet.milyen magas teljesítményadó? nemtudom fejvakaras
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #6577 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:27:43 »

mind láncos!
130LE viszi a prímet.milyen magas teljesítményadó? nemtudom fejvakaras

Nekem 115Le 5 sebességes változat van, ~1536kg, és igazából teljesen elégedett vagyok a teljesítményével. Még ez a 115le-s motor is jól mozgatja a kasznit előzésnés. Stiló utám meg főleg fogod élvezni a nyomatékból való vezetést.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6578 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:29:04 »

Nekem 115Le 5 sebességes változat van, ~1536kg, és igazából teljesen elégedett vagyok a teljesítményével. Még ez a 115le-s motor is jól mozgatja a kasznit előzésnés. Stiló utám meg főleg fogod élvezni a nyomatékból való vezetést.
ettől még az van amit írtam! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petya84b
Vendég
« Új hozzászólás #6579 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:29:55 »

mind láncos!
130LE viszi a prímet.milyen magas teljesítményadó? nemtudom fejvakaras

Elnézést elírtam szóval a súlyadó ami most már ugye teljesítmény alapján megy. Jó persze tudom 136LE-ig egy kategóriába esik, de azért biztos nem mindegy hogy 66kw 85kw vagy 96kw-tal szorozzák be azt a bizonyos értéket ami alapján kiszámítják a fizetendő összeget.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #6580 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:32:41 »

ettől még az van amit írtam! vigyor3

Ezzel nem is vitáznék, de 115le-s változat sem rosz. Ja és a teljesétményadós eltérés tök minimális egy évre levetítve. szóval ha teheted vedd a 130le-s változatot. Én is csak azért a 115le-t vettem mert amikor autót vettem ez a példány felet meg az elvárásoknak+műszakilag is ez volt a toppon. Nekem ez let a kompromisszum a kocsivásárlásnál. (115le 5gang), de nem bántam meg)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6581 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:33:02 »

Elnézést elírtam szóval a súlyadó ami most már ugye teljesítmény alapján megy. Jó persze tudom 136LE-ig egy kategóriába esik, de azért biztos nem mindegy hogy 66kw 85kw vagy 96kw-tal szorozzák be azt a bizonyos értéket ami alapján kiszámítják a fizetendő összeget.
persze,1kw 300ft......szóval akkor mennyi a külömbség?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6582 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:34:24 »

Ezzel nem is vitáznék, de 115le-s változat sem rosz. Ja és a teljesétményadós eltérés tök minimális egy évre levetítve. szóval ha teheted vedd a 130le-s változatot. Én is csak azért a 115le-t vettem mert amikor autót vettem ez a példány felet meg az elvárásoknak+műszakilag is ez volt a toppon. Nekem ez let a kompromisszum a kocsivásárlásnál. (115le 5gang), de nem bántam meg)
nyes egy szóval sem mondtam,hogy az rossz.csak a másik viszi a prímet! Wink
ja,és örülök,hogy a súlyadós kérdésben 1et értünk! hehe eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6583 Dátum: 2010.12.25 szombat, 12:16:57 »

Elnézést elírtam szóval a súlyadó ami most már ugye teljesítmény alapján megy. Jó persze tudom 136LE-ig egy kategóriába esik, de azért biztos nem mindegy hogy 66kw 85kw vagy 96kw-tal szorozzák be azt a bizonyos értéket ami alapján kiszámítják a fizetendő összeget.
Azért azt nefeledd el ,hogy a szorzónál évjárat is figyelembe kell venni.Nekem 131LE a motor 2002-es és 12800ft körül kell fizetni fél évre.Neked ez több lesz ha 2005-ös az évjárat.Ha veszel mind a kettő jó te döntesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6584 Dátum: 2010.12.25 szombat, 12:22:07 »

Azért azt nefeledd el ,hogy a szorzónál évjárat is figyelembe kell venni.Nekem 131LE a motor 2002-es és 12800ft körül kell fizetni fél évre.Neked ez több lesz ha 2005-ös az évjárat.Ha veszel mind a kettő jó te döntesz.

A lényeg,hogy motorikus rendben legyen. Inkább az állapota a fontos,mint hogy 115 vagy 130 LE-s. Ha találsz egy rendben lévő 115öset,akkor vedd meg azt,nem rossz választás az sem Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6585 Dátum: 2010.12.25 szombat, 12:29:29 »

A lényeg,hogy motorikus rendben legyen. Inkább az állapota a fontos,mint hogy 115 vagy 130 LE-s. Ha találsz egy rendben lévő 115öset,akkor vedd meg azt,nem rossz választás az sem Smiley
eljen eljen worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6586 Dátum: 2010.12.25 szombat, 14:47:07 »

Köszönöm a gyors választ. Lenne még egy kérdésem. Ahogy láttam a 2.0TDCI-ből 3 változat létezik ebből az évjáratból: 90, 116 és 131LE. Mivel nem szeretnék sokat fizetni a teljesítményadó miatt ezért az első kettő az amivel szemezek. Ezek mennyire elegendőek ehhez a súlyhoz? Eddig 1.6-os benzines Stilom volt tehát annak megfelelő teljesítmény nekem elegendő. Illetve lényeg hogy megbízható konstrukció legyen. ezek amúgy láncosak vagy szíjas?
próbáld ki mind3-at és akkor meglátod, hogy melyik jó neked. h a kisebbet választod, akkor lehet segíteni rajta egy chiptuninggal
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6587 Dátum: 2010.12.25 szombat, 14:51:26 »

A lényeg,hogy motorikus rendben legyen. Inkább az állapota a fontos,mint hogy 115 vagy 130 LE-s. Ha találsz egy rendben lévő 115öset,akkor vedd meg azt,nem rossz választás az sem Smiley
vagy akár 90LE-set, ha az van nagyon jó állapotban. egy chip és megeszi a 115LE-set vigyor3

bár az enyém TDDI, nekem is a 90LE-s van chippelve, és a gyári 115LE-sekhez képest sokkal jobban, dinamikusabban megy, kipróbáltuk Wink

jah és ha kinézted valamelyiket, linkeld be és mi is megnézzük
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #6588 Dátum: 2010.12.25 szombat, 18:04:45 »

Sziasztok!

Boldog karácsonyt mindenkinek, boldogabbat mint nekem.

Ma reggel erőtlenné vált a szegény mondeom.Hiába nyomom neki alig megy! szomoru1  Semmi füstölés semmi rángatás nem tapasztalható egészen egyszerűen mintha a 130 paciból 100 aludna.Izzítójel nem villog hangja rendben van!

Mi lehet a gond? segítsetek!

Előre is köszönöm!

Dave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6589 Dátum: 2010.12.25 szombat, 18:13:29 »

Sziasztok!

Boldog karácsonyt mindenkinek, boldogabbat mint nekem.

Ma reggel erőtlenné vált a szegény mondeom.Hiába nyomom neki alig megy! szomoru1  Semmi füstölés semmi rángatás nem tapasztalható egészen egyszerűen mintha a 130 paciból 100 aludna.Izzítójel nem villog hangja rendben van!

Mi lehet a gond? segítsetek!

Előre is köszönöm!

Dave
turbócsöveket nézd át, lehet, hogy kihasadt az egyik cső. ahol kihasadt, ott minimális olajos por lesz a csövön
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #6590 Dátum: 2010.12.25 szombat, 18:50:29 »

turbócsöveket nézd át, lehet, hogy kihasadt az egyik cső. ahol kihasadt, ott minimális olajos por lesz a csövön

köszi holnap megnézem, és ha a csövek rendben vannak akkor mi a következő tipp?

Létezik h ettől ennyire elmegy az ereje?140 nél  nem ment többet.Holnap még 240km kell megtennem vele így!nem lesz nagyobb baja?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6591 Dátum: 2010.12.25 szombat, 18:58:55 »

köszi holnap megnézem, és ha a csövek rendben vannak akkor mi a következő tipp?

Létezik h ettől ennyire elmegy az ereje?140 nél  nem ment többet.Holnap még 240km kell megtennem vele így!
nem lesz nagyobb baja?
Létezik, igen, velem is előfordult, alig bírtam hazajönni a Dunakanyarból, minden emelkedőn belassult. Egyforma évjáratú az autónk, lehet hogy 6 év alatt menthetetlenül elérik, elfárad a gumicső. Roll Eyes
Ha kihasad a turbócső, akkor elszökik a nyomás. Elvileg füstnek is kéne lennie, az elégtelen égés miatt. De nem kéne erőltetned. Ha tényleg kihasadt a cső, sziszegő hangot is kellene hallanod, ahogy kifúj, főleg a turbó életre kelésekor (1600 fordulat felett). Ne menj vele így, ha ki van hasadva. Ha kormol, füstöl, odavághat a katalizátornak is....
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.25 szombat, 19:02:16 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6592 Dátum: 2010.12.25 szombat, 20:02:25 »

köszi holnap megnézem, és ha a csövek rendben vannak akkor mi a következő tipp?

Létezik h ettől ennyire elmegy az ereje?140 nél  nem ment többet.Holnap még 240km kell megtennem vele így!nem lesz nagyobb baja?
ha nem villog az izzításjelző,akkor turbócsőlukadás!
lehet még dugulás a go szűrőben,de akkor hamar villog az izzítójel,és le is áll.de ez inkább turbócső lesz...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6593 Dátum: 2010.12.25 szombat, 20:04:21 »

ha nem villog az izzításjelző,akkor turbócsőlukadás!
lehet még dugulás a go szűrőben,de akkor hamar villog az izzítójel,és le is áll.de ez inkább turbócső lesz...
és ne használja így hosszútávon wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6594 Dátum: 2010.12.25 szombat, 20:04:50 »

Köszönöm a gyors választ. Lenne még egy kérdésem. Ahogy láttam a 2.0TDCI-ből 3 változat létezik ebből az évjáratból: 90, 116 és 131LE. Mivel nem szeretnék sokat fizetni a teljesítményadó miatt ezért az első kettő az amivel szemezek. Ezek mennyire elegendőek ehhez a súlyhoz? Eddig 1.6-os benzines Stilom volt tehát annak megfelelő teljesítmény nekem elegendő. Illetve lényeg hogy megbízható konstrukció legyen. ezek amúgy láncosak vagy szíjas?

üdv.én kb egy hete cseréltem le egy astra 1.4 et mondeo tdci 2.0 131 lovasra.nagyon elégedett vagyok vele.fogyasztás szempontjábol szerintem nem éri meg jobban megvenni a 116 lovast.plusz ennek még a gyorslási adatai is jobbak.árban meg ahogy én keresgettem,nincs különbség a kisebb meg a nagyobb motoros közt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6595 Dátum: 2010.12.25 szombat, 20:07:05 »

és ne használja így hosszútávon wave
az biztos.de vasárnap hazajöhet 240ről még likas csővel is.aztán hétfőn irány a bolt vagy a szerelő...... pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6596 Dátum: 2010.12.25 szombat, 20:08:38 »

üdv.én kb egy hete cseréltem le egy astra 1.4 et mondeo tdci 2.0 131 lovasra.nagyon elégedett vagyok vele.fogyasztás szempontjábol szerintem nem éri meg jobban megvenni a 116 lovast.plusz ennek még a gyorslási adatai is jobbak.árban meg ahogy én keresgettem,nincs különbség a kisebb meg a nagyobb motoros közt.
a mondi repül az astrához képest eplus2 (nekünk is volt 1,4-es)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6597 Dátum: 2010.12.25 szombat, 20:08:45 »

köszi holnap megnézem, és ha a csövek rendben vannak akkor mi a következő tipp?

Létezik h ettől ennyire elmegy az ereje?140 nél  nem ment többet.Holnap még 240km kell megtennem vele így!nem lesz nagyobb baja?
egyenlőre nincs másik tipp.hacsak nem kiégett az izzó a sárga lámpajel mögött..... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6598 Dátum: 2010.12.25 szombat, 20:09:18 »

egyenlőre nincs másik tipp.hacsak nem kiégett az izzó a sárga lámpajel mögött..... Grin
falbav lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6599 Dátum: 2010.12.25 szombat, 20:12:46 »

a mondi repül az astrához képest eplus2 (nekünk is volt 1,4-es)

hajjaj... Smiley  de még hogy?! ma kocsikáztam vele egyet.4 személlyel sincs gond elözéseknél.pillanat alatt 160 on van. Smiley (bocsánat rendör bácsik,90-en... )

Smiley
érdemes amugy ilyen teljesitményt egy szolidabb chippel megáldani?.nem szeretnék semmi kárt tenni benne.
 üdv.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.