Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:45:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
125
126
127
128
129
130
131
[
132
]
133
134
135
136
137
138
139
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622753 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6550 Dátum:
2010.12.22 szerda, 18:41:34 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.12.22 szerda, 13:13:25
Hi,
Ez valamivel jobb mint az ELM327 Fordhoz.
http://www.tool4car.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=133
Nekem egy srác 12500Ft ért mondta 2 hete. (aktuális árfolymon+2 hét szállítás). Ha kell priviben elküldöm a címét.
Nebazz, az ELM-327 pontosan 27 dollarba es 22 centbe kerul ingyen postaval!!! Most rendeltem egyet, ket heten belul az is itt lesz. Az F-Super meg alighanem egy atmatricazas csak, pofara pont ugyanilyet adnak 22 dollar korul, csak a kek Ford-utanzat matrica nincs a kozepen. De direkt pont F-Supert is arulnak 30 dollartol felfele, szallitas meg pont ugyanugy megvan 2 heten belul.
Mondtam, hogy a kinaiaktol kabargombert lehet az ilyesmit kapni, csak tudni kell, hova kell menni erte. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6551 Dátum:
2010.12.22 szerda, 21:43:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.22 szerda, 18:41:34
Nebazz, az ELM-327 pontosan 27 dollarba es 22 centbe kerul ingyen postaval!!! Most rendeltem egyet, ket heten belul az is itt lesz. Az F-Super meg alighanem egy atmatricazas csak, pofara pont ugyanilyet adnak 22 dollar korul, csak a kek Ford-utanzat matrica nincs a kozepen. De direkt pont F-Supert is arulnak 30 dollartol felfele, szallitas meg pont ugyanugy megvan 2 heten belul.
Mondtam, hogy a kinaiaktol kabargombert lehet az ilyesmit kapni, csak tudni kell, hova kell menni erte. :-)
AndyA
Az fsuper nem elm327-es chippel dolgozik, hanem a 90c2600 IC-vel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6552 Dátum:
2010.12.22 szerda, 21:49:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.22 szerda, 21:43:51
Az fsuper nem elm327-es chippel dolgozik, hanem a 90c2600 IC-vel.
már csak azt kéne eldönteni, hogy melyik a jobb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6553 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 00:52:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.22 szerda, 11:57:52
itt van egy kompletten:
http://bolthely.hu/obddiag/id/00246_ELM327_USB_V1_5A_Uj_
Így már minden világos. Köszi!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6554 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 18:46:36 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.12.22 szerda, 07:16:03
Úgy fest, hogy a visszahűlés ellen bevált a termosz csere. Azért a 2000 alatti fordulaton haladáskor továbbra is lassacskán melegszik.
Valaki el tudja mondani, hogy az olajkörinek nevezett termosztát tulajdonképpen mit is tesz?
az olajat hivatott hőntartani.Hamarabb kéne bemelegedjen az olaj,amíg zárva van,majd hőntartja,amikor kinyitott ,és így tovább......,de van pluszban még olajhűtő is a szűrőnél!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6555 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 18:47:31 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.21 kedd, 21:43:23
Azt a leborult rétóromán mindenit! Hát ekkora Einsteint mint én! Én okos lehúztam a nyomásérzékelő csatlakozóját, hogy könnyebben hozzáférjek a szívósor csavarjaihoz (hogy meghúzzam), és elfelejtettem visszadugni, amikor az szívósor-EGR tömítést cseréltem, és persze indítottam. Nem indult be, rögtön tudtam mit felejtettem el.
Ez lehetett az. Alf! Köszi szépen! Nagy kő esett le a szívemről!
akkó tényleg nó para!
Most megjegyezted,hogy semmilyen elektromos jeladó vezetékcsatiját nem húzzuk szét gyujtás alatt,vagy ha széthúztad nem adol rá gyújtást!
Egy ráckevei kolléga a csúcsok csatiait szedte le.Mondanom sem kell,hogy a csúcsok kódjait is elfelejtette az ecu.....
és nem is indult a gép...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.23 csütörtök, 18:50:33 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6556 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 22:27:03 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.23 csütörtök, 18:47:31
akkó tényleg nó para!
Most megjegyezted,hogy semmilyen elektromos jeladó vezetékcsatiját nem húzzuk szét gyujtás alatt,vagy ha széthúztad nem adol rá gyújtást!
Egy ráckevei kolléga a csúcsok csatiait szedte le.Mondanom sem kell,hogy a csúcsok kódjait is elfelejtette az ecu.....
és nem is indult a gép...
Az tuti, hogy megjegyeztem! Pedig mindig ott van az agyamban, hogy "rakd vissza a nyomásszenzor csatiját". Hát a francba nem elfelejtettem?
Mindenesetre jobb lett a motor járása miután a csúcsok újra lettek tanítva... és fizettem 3500 Ft-ot érte.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6557 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 22:38:32 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.22 szerda, 14:48:26
Ezt ne tőlem kérdezd. Én eleve szét se vágtam volna. Ha csak a leeresztőt csavarod ki akkor már láthatod is, hogy estleg van-e benne szemmel látható forgács. Ez egy 3mikronos szűrő, nem hiszem, hogy belül, a szűrőbetétben, látsz fémforgácsot vagy bármilyen szemcsét. Ha meg igen, akkor igen csak nagy gondok lehetnek már a szivattyúnál amit az izításjelző villogása és a vészüzemmód is jelez. Most, hogy flexszel
szétvágtad mire számítasz? Telvágtad fémforgáccsal!
Nálam már 3 hete áll a kiszerelt GO szűrő. Meg akartam nézni, hogy van-e benne fémforgács, de nem tudom, hogy hogyan fogjak hozzá. Se flexem, se lemezvágó ollóm, se helyem hogy megcsináljam.
Akkor mondjuk, hogy felrázom egy kicsit a gázolajat a szűrőben, aztán leengedem belőle a GO-t, és abba mágnest lógatok, akkor elvileg tisztán járnék el, nem?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6558 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 22:45:58 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.23 csütörtök, 22:38:32
Nálam már 3 hete áll a kiszerelt GO szűrő. Meg akartam nézni, hogy van-e benne fémforgács, de nem tudom, hogy hogyan fogjak hozzá. Se flexem, se lemezvágó ollóm, se helyem hogy megcsináljam.
Akkor mondjuk, hogy felrázom egy kicsit a gázolajat a szűrőben, aztán leengedem belőle a GO-t, és abba mágnest lógatok, akkor elvileg tisztán járnék el, nem?
Na, ez egy nagyon jó ötlet!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6559 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 23:39:30 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.23 csütörtök, 22:45:58
Na, ez egy nagyon jó ötlet!
Köszi, de igazán nem az én ötletem. Én is hallottam valahol. Persze ezzel feltételezem, hogy a fémreszelék mágneses...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6560 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 23:59:08 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.23 csütörtök, 23:39:30
Köszi, de igazán nem az én ötletem. Én is hallottam valahol. Persze ezzel feltételezem, hogy a fémreszelék mágneses...
És még szerény is!
Nem hiszem, hogy sok alumínium lehet benne. A mozgó alkatrészek amik forgácsolódhatnak, acélból vannak.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6561 Dátum:
2010.12.24 péntek, 00:13:43 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.23 csütörtök, 23:59:08
És még szerény is!
Nem hiszem, hogy sok alumínium lehet benne. A mozgó alkatrészek amik forgácsolódhatnak, acélból vannak.
A rozsdamentes acél elemek miatt. Az nem ferromágneses. De van egyáltalán rozsdamentes alkatrész az üzemanyagrendszerben?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6562 Dátum:
2010.12.24 péntek, 01:12:20 »
üdv mindenki.még uj vagyok az oldalon.1 hete vettem egy tdci 2.0 131 pacist.4 éves.nagyon elégedett vagyok vele.pár kérdésem volna azért.hallottam föbb hibákrol ennél a tipusnál.pl. lendkerék.porlaszto.turbo...
a kérdésem az lenne hogy mlyen hangokra érdemes figyelni pl a lendkerék kezdeti meghibásodásánál?ha udnátok segiteni azt nagyon megköszönném.benzinröl váltottam gázolajosra.még szokatlan ez a világ... de teccik...!
szoval megköszönném ha pár hba leirását megirná valaki mire érdemes figyelni.az autorol annyit hogy 4 éves 146ezervan benne.a volt tulaja 12000ént szervizelte,amiröl az összes számla megvan.
köszi elöre is a segiséget.
üdv.Tamás
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6563 Dátum:
2010.12.24 péntek, 01:21:18 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.24 péntek, 01:12:20
üdv mindenki.még uj vagyok az oldalon.1 hete vettem egy tdci 2.0 131 pacist.4 éves.nagyon elégedett vagyok vele.pár kérdésem volna azért.hallottam föbb hibákrol ennél a tipusnál.pl. lendkerék.porlaszto.turbo...
a kérdésem az lenne hogy mlyen hangokra érdemes figyelni pl a lendkerék kezdeti meghibásodásánál?ha udnátok segiteni azt nagyon megköszönném.benzinröl váltottam gázolajosra.még szokatlan ez a világ... de teccik...!
szoval megköszönném ha pár hba leirását megirná valaki mire érdemes figyelni.az autorol annyit hogy 4 éves 146ezervan benne.a volt tulaja 12000ént szervizelte,amiröl az összes számla megvan.
köszi elöre is a segiséget.
üdv.Tamás
Üdv itt nálunk! A lendkerék csattan leállításnál, vagy ráz az autó (a motor fordulatszámának megfelelően). Van ereje a dízelnek, mi?
Itt segítünk egymásnak, csak bátran kérdezz. A guruk mindenben segítenek...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6564 Dátum:
2010.12.24 péntek, 09:04:32 »
Idézetet írta: gabe - 2010.12.24 péntek, 01:21:18
Üdv itt nálunk! A lendkerék csattan leállításnál, vagy ráz az autó (a motor fordulatszámának megfelelően). Van ereje a dízelnek, mi?
Itt segítünk egymásnak, csak bátran kérdezz. A guruk mindenben segítenek...
üdv.
köszönöm szépen.hát van ereje jah..
mikor elöször mentem vele,végigvigyorogtam az utat!
amugy ez a rázás ennyire jelentös?hála istenke ilyet nem tapasztaltam.én eddig ami dizellel mentem abban mindegyikben lehetett érezni kis rázást.
ez a lendkerék hiba ált. mennyi km után kezd elöjönni?
köszi a segitséget.remélem jo csapattag leszek itt nálatok.
amugy soket gondolkodtam egy másik mondeon de abban már számomra sok volt a km(200e).az egy fekete 2.2 tdci 155le-s volt titánium x felszereltséggel szintén 4 évesen(jelenleg most is elado).de jol választottam szerintem.
ha esetleg tudnátok egy olyan oldalt mondani ahol sokminden le van irva ezekröl a mondeokrol akkor azt köszönném.
üdv.Tamás
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6565 Dátum:
2010.12.24 péntek, 10:12:18 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.24 péntek, 09:04:32
üdv.
köszönöm szépen.hát van ereje jah..
mikor elöször mentem vele,végigvigyorogtam az utat!
amugy ez a rázás ennyire jelentös?hála istenke ilyet nem tapasztaltam.én eddig ami dizellel mentem abban mindegyikben lehetett érezni kis rázást.
ez a lendkerék hiba ált. mennyi km után kezd elöjönni?
köszi a segitséget.remélem jo csapattag leszek itt nálatok.
amugy soket gondolkodtam egy másik mondeon de abban már számomra sok volt a km(200e).az egy fekete 2.2 tdci 155le-s volt titánium x felszereltséggel szintén 4 évesen(jelenleg most is elado).de jol választottam szerintem.
ha esetleg tudnátok egy olyan oldalt mondani ahol sokminden le van irva ezekröl a mondeokrol akkor azt köszönném.
üdv.Tamás
Szia! Üdv a csapatban!A vigyorgásról annyt,hogy nálam még mindig tart.Ha infokat akarsz kereskedj a főoldalon és olvasgass visszafelé sok jó hozzászolás,felvetés és infó van itt!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6566 Dátum:
2010.12.24 péntek, 10:14:24 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.23 csütörtök, 23:59:08
És még szerény is!
Nem hiszem, hogy sok alumínium lehet benne. A mozgó alkatrészek amik forgácsolódhatnak, acélból vannak.
Mintha ugy olvastam vólna,hogy inkább réz forgács szokott benne lenni,de nem biztos a szakik ugy is megmondják.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6567 Dátum:
2010.12.24 péntek, 10:15:20 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.24 péntek, 09:04:32
üdv.
köszönöm szépen.hát van ereje jah..
mikor elöször mentem vele,végigvigyorogtam az utat!
amugy ez a rázás ennyire jelentös?hála istenke ilyet nem tapasztaltam.én eddig ami dizellel mentem abban mindegyikben lehetett érezni kis rázást.
ez a lendkerék hiba ált. mennyi km után kezd elöjönni?
köszi a segitséget.remélem jo csapattag leszek itt nálatok.
amugy soket gondolkodtam egy másik mondeon de abban már számomra sok volt a km(200e).az egy fekete 2.2 tdci 155le-s volt titánium x felszereltséggel szintén 4 évesen(jelenleg most is elado).de jol választottam szerintem.
ha esetleg tudnátok egy olyan oldalt mondani ahol sokminden le van irva ezekröl a mondeokrol akkor azt köszönném.
üdv.Tamás
Szia!
Üdv a klubban
leírást találsz a főoldalon a Programozások/Kezelési könyvek/Tuning stb alatt - nézzd át őket, érdemes.
pl egy érdekesség:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
Ezen felül a téged érdeklő témák szerint is kereshetsz, vagy felteszed a kérdéseid és kapsz majd rá választ.
Lendkerékről - én már túl vagyok egy cserén, de nálam a kinyomócsapágy hibája miatt kellett lebontani a váltót. Általánosságban azt lehet mondani, hogy ~200 ezres futásteljesítmény környékén lehet vele kalkulálni
de csak általánosságban igaz
jelentősen befolyásolja a használati stílus. Jellemzően csattanó hangot lehet hallani a motor leállításakor, amikor már kezd tönkremenni a kettőstömegű. De ide is teszek egy hasznosat:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/29/minek_nekunk_kettostomegu_lendkerek/
http://autotechnika.hu/cikkek/2496,valeo-4-piece-kit.html
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6568 Dátum:
2010.12.24 péntek, 10:36:44 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.24 péntek, 01:12:20
üdv mindenki.még uj vagyok az oldalon.1 hete vettem egy tdci 2.0 131 pacist.4 éves.nagyon elégedett vagyok vele.pár kérdésem volna azért.hallottam föbb hibákrol ennél a tipusnál.pl. lendkerék.porlaszto.turbo...
a kérdésem az lenne hogy mlyen hangokra érdemes figyelni pl a lendkerék kezdeti meghibásodásánál?ha udnátok segiteni azt nagyon megköszönném.benzinröl váltottam gázolajosra.még szokatlan ez a világ... de teccik...!
szoval megköszönném ha pár hba leirását megirná valaki mire érdemes figyelni.az autorol annyit hogy 4 éves 146ezervan benne.a volt tulaja 12000ént szervizelte,amiröl az összes számla megvan.
köszi elöre is a segiséget.
üdv.Tamás
hello
üdv a klubban
először is tölts ki az aláírásodat
lendkerék: rázni fogja a kasztnit egyre jobban
pcsúcs: ha gond lesz vele villogni fog az izzítás jelző
turbo: ehez kéne egy évjárat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zoltn
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6569 Dátum:
2010.12.24 péntek, 13:50:52 »
Porlasztók ill. magasnyomású szivattyú ELADÓ!!!! TDCI 2.0
ELADÓ porlasztók (4db) TDCI 2004 es évjárathoz, 50.000km futottak gyári , plussz egy magasnyomású szivattyú!!!!
Ejdr00501z
akit érdekel......06703322780
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6570 Dátum:
2010.12.24 péntek, 17:18:12 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.24 péntek, 01:12:20
üdv mindenki.még uj vagyok az oldalon.1 hete vettem egy tdci 2.0 131 pacist.4 éves.nagyon elégedett vagyok vele.pár kérdésem volna azért.hallottam föbb hibákrol ennél a tipusnál.pl. lendkerék.porlaszto.turbo...
a kérdésem az lenne hogy mlyen hangokra érdemes figyelni pl a lendkerék kezdeti meghibásodásánál?ha udnátok segiteni azt nagyon megköszönném.benzinröl váltottam gázolajosra.még szokatlan ez a világ... de teccik...!
szoval megköszönném ha pár hba leirását megirná valaki mire érdemes figyelni.az autorol annyit hogy 4 éves 146ezervan benne.a volt tulaja 12000ént szervizelte,amiröl az összes számla megvan.
köszi elöre is a segiséget.
üdv.Tamás
Légy üdvözölve nálunk.Én is mondanék egy-két jó szót.Mielőtt bármi hiba jelzés a műszerfalon fellép kivillan előbb itt kérdezz mielőtt bárki bármibe beleugraszt és le akar húzni,sajnos van ilyen.Mindig mindenből gyárit vegyél bele/Olaj-lég-gázolajszűrő/ ezeket max 15000km-t cseréld.Esetleg vidd el egy gyári diagra nehogy legyen benne tárolt hiba amiről nem szóltak neked.Aztán menetközben mindent itt megértesz megtanulsz,csak olvass és figyelj nagyon.Az aláírást töltsd ki ebből tudjuk a kocsi kivitelét évjáratát mert ehez megfelelően kapod a tanácsokat.neszégyeld a kérdéseket feltenni csak bátran.Keress egy a környékeden egy tuti szerelőt akire ha kell rábízhatod a kocsit.Majd alakul minden.
Üdv
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6571 Dátum:
2010.12.25 szombat, 01:26:17 »
üdv.
köszönöm a sok jo tanácsot.probálok sok adatot begyüjteni töletek.biztos vagyok benne hogy megéri!
amugy a verda 2006/7 évjárat.146000 van benne.az elözö tulaja 10-12ezrenként szervizeltette.az összes számla megvan rola.
üdv.
És mindenkinek nagyon boldog karácsonyt kívánok!
Naplózva
petya84b
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6572 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:06:48 »
Először is Szeretnék Boldog Karácsonyt kívánni mindenkinek.
Egy kérdésem volna az itteni szakikhoz. Mondeo 2.0TDCI vásárlásán töröm a fejem, de részecskeszűrő nélkülit szeretnék venni. Nem tudjátok, hogy mikortól vezették be a szűrőt ehhez a motorhoz? 2005-2006-os évjáratút nézegettem eddig.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6573 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:11:19 »
Idézetet írta: petya84b - 2010.12.25 szombat, 11:06:48
Először is Szeretnék Boldog Karácsonyt kívánni mindenkinek.
Egy kérdésem volna az itteni szakikhoz. Mondeo 2.0TDCI vásárlásán töröm a fejem, de részecskeszűrő nélkülit szeretnék venni. Nem tudjátok, hogy mikortól vezették be a szűrőt ehhez a motorhoz? 2005-2006-os évjáratút nézegettem eddig.
Én csak azt tudom,hogy a német piacra szánt változatokban volt.Amit én gondolok a második módosítástól lehet szerintem.az 2005-től de ez csak sejtés.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6574 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:13:23 »
Idézetet írta: petya84b - 2010.12.25 szombat, 11:06:48
Először is Szeretnék Boldog Karácsonyt kívánni mindenkinek.
Egy kérdésem volna az itteni szakikhoz. Mondeo 2.0TDCI vásárlásán töröm a fejem, de részecskeszűrő nélkülit szeretnék venni. Nem tudjátok, hogy mikortól vezették be a szűrőt ehhez a motorhoz? 2005-2006-os évjáratút nézegettem eddig.
a 3as mondiba csak néhány területre szerelték részecskeszűrővel,mondhatni fehér holló!
a kiszemelt autónak elkéred az alvázszámát és valaki jól megmondja neked a picicicából,hogy van-e benne vagy nincs!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
petya84b
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6575 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:20:10 »
Köszönöm a gyors választ. Lenne még egy kérdésem. Ahogy láttam a 2.0TDCI-ből 3 változat létezik ebből az évjáratból: 90, 116 és 131LE. Mivel nem szeretnék sokat fizetni a teljesítményadó miatt ezért az első kettő az amivel szemezek. Ezek mennyire elegendőek ehhez a súlyhoz? Eddig 1.6-os benzines Stilom volt tehát annak megfelelő teljesítmény nekem elegendő. Illetve lényeg hogy megbízható konstrukció legyen. ezek amúgy láncosak vagy szíjas?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6576 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:24:26 »
Idézetet írta: petya84b - 2010.12.25 szombat, 11:20:10
Köszönöm a gyors választ. Lenne még egy kérdésem. Ahogy láttam a 2.0TDCI-ből 3 változat létezik ebből az évjáratból: 90, 116 és 131LE. Mivel nem szeretnék sokat fizetni a teljesítményadó miatt ezért az első kettő az amivel szemezek. Ezek mennyire elegendőek ehhez a súlyhoz? Eddig 1.6-os benzines Stilom volt tehát annak megfelelő teljesítmény nekem elegendő. Illetve lényeg hogy megbízható konstrukció legyen. ezek amúgy láncosak vagy szíjas?
mind láncos!
130LE viszi a prímet.milyen magas teljesítményadó?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6577 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:27:43 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.25 szombat, 11:24:26
mind láncos!
130LE viszi a prímet.milyen magas teljesítményadó?
Nekem 115Le 5 sebességes változat van, ~1536kg, és igazából teljesen elégedett vagyok a teljesítményével. Még ez a 115le-s motor is jól mozgatja a kasznit előzésnés. Stiló utám meg főleg fogod élvezni a nyomatékból való vezetést.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6578 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:29:04 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.12.25 szombat, 11:27:43
Nekem 115Le 5 sebességes változat van, ~1536kg, és igazából teljesen elégedett vagyok a teljesítményével. Még ez a 115le-s motor is jól mozgatja a kasznit előzésnés. Stiló utám meg főleg fogod élvezni a nyomatékból való vezetést.
ettől még az van amit írtam!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
petya84b
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6579 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:29:55 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.25 szombat, 11:24:26
mind láncos!
130LE viszi a prímet.milyen magas teljesítményadó?
Elnézést elírtam szóval a súlyadó ami most már ugye teljesítmény alapján megy. Jó persze tudom 136LE-ig egy kategóriába esik, de azért biztos nem mindegy hogy 66kw 85kw vagy 96kw-tal szorozzák be azt a bizonyos értéket ami alapján kiszámítják a fizetendő összeget.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6580 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:32:41 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.25 szombat, 11:29:04
ettől még az van amit írtam!
Ezzel nem is vitáznék, de 115le-s változat sem rosz. Ja és a teljesétményadós eltérés tök minimális egy évre levetítve. szóval ha teheted vedd a 130le-s változatot. Én is csak azért a 115le-t vettem mert amikor autót vettem ez a példány felet meg az elvárásoknak+műszakilag is ez volt a toppon. Nekem ez let a kompromisszum a kocsivásárlásnál. (115le 5gang), de nem bántam meg)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6581 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:33:02 »
Idézetet írta: petya84b - 2010.12.25 szombat, 11:29:55
Elnézést elírtam szóval a súlyadó ami most már ugye teljesítmény alapján megy. Jó persze tudom 136LE-ig egy kategóriába esik, de azért biztos nem mindegy hogy 66kw 85kw vagy 96kw-tal szorozzák be azt a bizonyos értéket ami alapján kiszámítják a fizetendő összeget.
persze,1kw 300ft......szóval akkor mennyi a külömbség?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6582 Dátum:
2010.12.25 szombat, 11:34:24 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.12.25 szombat, 11:32:41
Ezzel nem is vitáznék, de 115le-s változat sem rosz. Ja és a teljesétményadós eltérés tök minimális egy évre levetítve. szóval ha teheted vedd a 130le-s változatot. Én is csak azért a 115le-t vettem mert amikor autót vettem ez a példány felet meg az elvárásoknak+műszakilag is ez volt a toppon. Nekem ez let a kompromisszum a kocsivásárlásnál. (115le 5gang), de nem bántam meg)
egy szóval sem mondtam,hogy az rossz.csak a másik viszi a prímet!
ja,és örülök,hogy a súlyadós kérdésben 1et értünk!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6583 Dátum:
2010.12.25 szombat, 12:16:57 »
Idézetet írta: petya84b - 2010.12.25 szombat, 11:29:55
Elnézést elírtam szóval a súlyadó ami most már ugye teljesítmény alapján megy. Jó persze tudom 136LE-ig egy kategóriába esik, de azért biztos nem mindegy hogy 66kw 85kw vagy 96kw-tal szorozzák be azt a bizonyos értéket ami alapján kiszámítják a fizetendő összeget.
Azért azt nefeledd el ,hogy a szorzónál évjárat is figyelembe kell venni.Nekem 131LE a motor 2002-es és 12800ft körül kell fizetni fél évre.Neked ez több lesz ha 2005-ös az évjárat.Ha veszel mind a kettő jó te döntesz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6584 Dátum:
2010.12.25 szombat, 12:22:07 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.25 szombat, 12:16:57
Azért azt nefeledd el ,hogy a szorzónál évjárat is figyelembe kell venni.Nekem 131LE a motor 2002-es és 12800ft körül kell fizetni fél évre.Neked ez több lesz ha 2005-ös az évjárat.Ha veszel mind a kettő jó te döntesz.
A lényeg,hogy motorikus rendben legyen. Inkább az állapota a fontos,mint hogy 115 vagy 130 LE-s. Ha találsz egy rendben lévő 115öset,akkor vedd meg azt,nem rossz választás az sem
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6585 Dátum:
2010.12.25 szombat, 12:29:29 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.25 szombat, 12:22:07
A lényeg,hogy motorikus rendben legyen. Inkább az állapota a fontos,mint hogy 115 vagy 130 LE-s. Ha találsz egy rendben lévő 115öset,akkor vedd meg azt,nem rossz választás az sem
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6586 Dátum:
2010.12.25 szombat, 14:47:07 »
Idézetet írta: petya84b - 2010.12.25 szombat, 11:20:10
Köszönöm a gyors választ. Lenne még egy kérdésem. Ahogy láttam a 2.0TDCI-ből 3 változat létezik ebből az évjáratból: 90, 116 és 131LE. Mivel nem szeretnék sokat fizetni a teljesítményadó miatt ezért az első kettő az amivel szemezek. Ezek mennyire elegendőek ehhez a súlyhoz? Eddig 1.6-os benzines Stilom volt tehát annak megfelelő teljesítmény nekem elegendő. Illetve lényeg hogy megbízható konstrukció legyen. ezek amúgy láncosak vagy szíjas?
próbáld ki mind3-at és akkor meglátod, hogy melyik jó neked. h a kisebbet választod, akkor lehet segíteni rajta egy chiptuninggal
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6587 Dátum:
2010.12.25 szombat, 14:51:26 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.25 szombat, 12:22:07
A lényeg,hogy motorikus rendben legyen. Inkább az állapota a fontos,mint hogy 115 vagy 130 LE-s. Ha találsz egy rendben lévő 115öset,akkor vedd meg azt,nem rossz választás az sem
vagy akár 90LE-set, ha az van nagyon jó állapotban. egy chip és megeszi a 115LE-set
bár az enyém TDDI, nekem is a 90LE-s van chippelve, és a gyári 115LE-sekhez képest sokkal jobban, dinamikusabban megy, kipróbáltuk
jah és ha kinézted valamelyiket, linkeld be és mi is megnézzük
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6588 Dátum:
2010.12.25 szombat, 18:04:45 »
Sziasztok!
Boldog karácsonyt mindenkinek, boldogabbat mint nekem.
Ma reggel erőtlenné vált a szegény mondeom.Hiába nyomom neki alig megy!
Semmi füstölés semmi rángatás nem tapasztalható egészen egyszerűen mintha a 130 paciból 100 aludna.Izzítójel nem villog hangja rendben van!
Mi lehet a gond? segítsetek!
Előre is köszönöm!
Dave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6589 Dátum:
2010.12.25 szombat, 18:13:29 »
Idézetet írta: Dave - 2010.12.25 szombat, 18:04:45
Sziasztok!
Boldog karácsonyt mindenkinek, boldogabbat mint nekem.
Ma reggel erőtlenné vált a szegény mondeom.Hiába nyomom neki alig megy!
Semmi füstölés semmi rángatás nem tapasztalható egészen egyszerűen mintha a 130 paciból 100 aludna.Izzítójel nem villog hangja rendben van!
Mi lehet a gond? segítsetek!
Előre is köszönöm!
Dave
turbócsöveket nézd át, lehet, hogy kihasadt az egyik cső. ahol kihasadt, ott minimális olajos por lesz a csövön
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6590 Dátum:
2010.12.25 szombat, 18:50:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.25 szombat, 18:13:29
turbócsöveket nézd át, lehet, hogy kihasadt az egyik cső. ahol kihasadt, ott minimális olajos por lesz a csövön
köszi holnap megnézem, és ha a csövek rendben vannak akkor mi a következő tipp?
Létezik h ettől ennyire elmegy az ereje?140 nél nem ment többet.Holnap még 240km kell megtennem vele így!nem lesz nagyobb baja?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6591 Dátum:
2010.12.25 szombat, 18:58:55 »
Idézetet írta: Dave - 2010.12.25 szombat, 18:50:29
köszi holnap megnézem, és ha a csövek rendben vannak akkor mi a következő tipp?
Létezik h ettől ennyire elmegy az ereje?140 nél nem ment többet.Holnap még 240km kell megtennem vele így!
nem lesz nagyobb baja?
Létezik, igen, velem is előfordult, alig bírtam hazajönni a Dunakanyarból, minden emelkedőn belassult. Egyforma évjáratú az autónk, lehet hogy 6 év alatt menthetetlenül elérik, elfárad a gumicső.
Ha kihasad a turbócső, akkor elszökik a nyomás. Elvileg füstnek is kéne lennie, az elégtelen égés miatt. De nem kéne erőltetned. Ha tényleg kihasadt a cső, sziszegő hangot is kellene hallanod, ahogy kifúj, főleg a turbó életre kelésekor (1600 fordulat felett). Ne menj vele így, ha ki van hasadva. Ha kormol, füstöl, odavághat a katalizátornak is....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.25 szombat, 19:02:16 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6592 Dátum:
2010.12.25 szombat, 20:02:25 »
Idézetet írta: Dave - 2010.12.25 szombat, 18:50:29
köszi holnap megnézem, és ha a csövek rendben vannak akkor mi a következő tipp?
Létezik h ettől ennyire elmegy az ereje?140 nél nem ment többet.Holnap még 240km kell megtennem vele így!nem lesz nagyobb baja?
ha nem villog az izzításjelző,akkor turbócsőlukadás!
lehet még dugulás a go szűrőben,de akkor hamar villog az izzítójel,és le is áll.de ez inkább turbócső lesz...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6593 Dátum:
2010.12.25 szombat, 20:04:21 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.25 szombat, 20:02:25
ha nem villog az izzításjelző,akkor turbócsőlukadás!
lehet még dugulás a go szűrőben,de akkor hamar villog az izzítójel,és le is áll.de ez inkább turbócső lesz...
és ne használja így hosszútávon
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6594 Dátum:
2010.12.25 szombat, 20:04:50 »
Idézetet írta: petya84b - 2010.12.25 szombat, 11:20:10
Köszönöm a gyors választ. Lenne még egy kérdésem. Ahogy láttam a 2.0TDCI-ből 3 változat létezik ebből az évjáratból: 90, 116 és 131LE. Mivel nem szeretnék sokat fizetni a teljesítményadó miatt ezért az első kettő az amivel szemezek. Ezek mennyire elegendőek ehhez a súlyhoz? Eddig 1.6-os benzines Stilom volt tehát annak megfelelő teljesítmény nekem elegendő. Illetve lényeg hogy megbízható konstrukció legyen. ezek amúgy láncosak vagy szíjas?
üdv.én kb egy hete cseréltem le egy astra 1.4 et mondeo tdci 2.0 131 lovasra.nagyon elégedett vagyok vele.fogyasztás szempontjábol szerintem nem éri meg jobban megvenni a 116 lovast.plusz ennek még a gyorslási adatai is jobbak.árban meg ahogy én keresgettem,nincs különbség a kisebb meg a nagyobb motoros közt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6595 Dátum:
2010.12.25 szombat, 20:07:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.25 szombat, 20:04:21
és ne használja így hosszútávon
az biztos.de vasárnap hazajöhet 240ről még likas csővel is.aztán hétfőn irány a bolt vagy a szerelő......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6596 Dátum:
2010.12.25 szombat, 20:08:38 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.25 szombat, 20:04:50
üdv.én kb egy hete cseréltem le egy astra 1.4 et mondeo tdci 2.0 131 lovasra.nagyon elégedett vagyok vele.fogyasztás szempontjábol szerintem nem éri meg jobban megvenni a 116 lovast.plusz ennek még a gyorslási adatai is jobbak.árban meg ahogy én keresgettem,nincs különbség a kisebb meg a nagyobb motoros közt.
a mondi repül az astrához képest
(nekünk is volt 1,4-es)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6597 Dátum:
2010.12.25 szombat, 20:08:45 »
Idézetet írta: Dave - 2010.12.25 szombat, 18:50:29
köszi holnap megnézem, és ha a csövek rendben vannak akkor mi a következő tipp?
Létezik h ettől ennyire elmegy az ereje?140 nél nem ment többet.Holnap még 240km kell megtennem vele így!nem lesz nagyobb baja?
egyenlőre nincs másik tipp.hacsak nem kiégett az izzó a sárga lámpajel mögött.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6598 Dátum:
2010.12.25 szombat, 20:09:18 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.25 szombat, 20:08:45
egyenlőre nincs másik tipp.hacsak nem kiégett az izzó a sárga lámpajel mögött.....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6599 Dátum:
2010.12.25 szombat, 20:12:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.25 szombat, 20:08:38
a mondi repül az astrához képest
(nekünk is volt 1,4-es)
hajjaj...
de még hogy?! ma kocsikáztam vele egyet.4 személlyel sincs gond elözéseknél.pillanat alatt 160 on van.
(bocsánat rendör bácsik,90-en... )
érdemes amugy ilyen teljesitményt egy szolidabb chippel megáldani?.nem szeretnék semmi kárt tenni benne.
üdv.
Naplózva
Oldalak:
1
...
125
126
127
128
129
130
131
[
132
]
133
134
135
136
137
138
139
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ