Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:45:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621418 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6600 Dátum: 2010.12.25 szombat, 20:26:45 »

hajjaj... Smiley  de még hogy?! ma kocsikáztam vele egyet.4 személlyel sincs gond elözéseknél.pillanat alatt 160 on van. Smiley (bocsánat rendör bácsik,90-en... )

Smiley
érdemes amugy ilyen teljesitményt egy szolidabb chippel megáldani?.nem szeretnék semmi kárt tenni benne.
 üdv.

Érdemes Smiley A plusz erő sose árt,és ha rendesen van megírva a chip,akkor normál használat mellett még a fogyi is csökkenhet Smiley
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6601 Dátum: 2010.12.25 szombat, 20:32:51 »

köszi holnap megnézem, és ha a csövek rendben vannak akkor mi a következő tipp?

Létezik h ettől ennyire elmegy az ereje?140 nél  nem ment többet.Holnap még 240km kell megtennem vele így!nem lesz nagyobb baja?
Vigyázz a turbódra, mindig azt érzékelik a szenzorok, hogy nincs nyomás, és csontra húzza a geometriát és kinyiffan a turbó, mert teljes terhelésen dolgoztatja megállás nélkül..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6602 Dátum: 2010.12.25 szombat, 20:54:04 »

Vigyázz a turbódra, mindig azt érzékelik a szenzorok, hogy nincs nyomás, és csontra húzza a geometriát és kinyiffan a turbó, mert teljes terhelésen dolgoztatja megállás nélkül..
és még szennyeződés is juthat bele, az meg megy a motorba...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6603 Dátum: 2010.12.25 szombat, 21:38:48 »

Vigyázz a turbódra, mindig azt érzékelik a szenzorok, hogy nincs nyomás, és csontra húzza a geometriát és kinyiffan a turbó, mert teljes terhelésen dolgoztatja megállás nélkül..
Na ez a lényeg. Nekem is így járt.  rinya
Tavaly novemberben lyukas turbócső, a -pár fokos hidegben már alacsony fordulaton is max-on forgott, majd a csere után ismét erőtlen lett, és elpukkant a turbó.
Próbáld álló helyzetben melegíteni. Tudom ez sem jó, de alapjáraton legalább nem nagyon állítgatja az ecu a turbógeometriát. Max terhelést meg ne adj neki, mert már alacsony (2000 alatt) fordulaton is elérheti a max fordulatszámát, amit egy esetleges intenzív pörgetés tovább emel a növekvő gázsebesség miatt, ott meg már szétszáll az egész.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6604 Dátum: 2010.12.25 szombat, 22:21:54 »

Na ez a lényeg. Nekem is így járt.  rinya
Tavaly novemberben lyukas turbócső, a -pár fokos hidegben már alacsony fordulaton is max-on forgott, majd a csere után ismét erőtlen lett, és elpukkant a turbó.
Próbáld álló helyzetben melegíteni. Tudom ez sem jó, de alapjáraton legalább nem nagyon állítgatja az ecu a turbógeometriát. Max terhelést meg ne adj neki, mert már alacsony (2000 alatt) fordulaton is elérheti a max fordulatszámát, amit egy esetleges intenzív pörgetés tovább emel a növekvő gázsebesség miatt, ott meg már szétszáll az egész.  wave
Igen ezért írtam, mert a persze menj csak vele 240km-t egy turbóba kerülhet.... szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6605 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 10:21:30 »

Igen ezért írtam, mert a persze menj csak vele 240km-t egy turbóba kerülhet.... szomoru1
ennyire ne hegyezzük ki!én hazajönnék pl debrecenből egy lukas turbócsővel is vasárnap!és nem megy ennyitől tönkre a turbó!A kenése megvan,még akkor is,ha maxon megy végig.azt nem mondom,hogy jót tesz neki,de annyit nem is árt,hogy ennyitől tönkre menjen!óvatosan kell hajtani a gépet.1500as fordulaton ennyit simán el lehet vele közlekedni.még akkor is ha a geót maxra is húzza.És persze a hibát a lehető legrövidebb időn belül megkell szüntetni.
jóhogynem trélert hivatnátok 1 lukas turbócsőhöz.....
sajnos fiatalmondis koromban velem is előfordult,hogy lukas csővel közlekedtem párszáz km-t,nem tudtam sajnos mitől nem megy a gépsárkány,mikor megtaláltam az olajos csőszakaszt.azóta 3 csövem szállt el a gyáriból.szinte sosem tudtam azonnal cserélni,mégsem adta meg magát a turbicsek.
most pedig a Relhist féle tuning csőrendszer,viszi a prímet.ezek nem fognak elpukkanni.
agyári csövekben 2szövetréteg van,és gagyi olajra lágyuló gumiból készülnek.
a tuning csövek szilikonból készültek és 6 réteg szövetbetét van benne! eljen

és még szennyeződés is juthat bele, az meg megy a motorba...

az elég nehéz lenne,mert alapjáraton is pozitív nyomás van a rendszerben! pias
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 10:29:44 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6606 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 10:53:53 »

ennyire ne hegyezzük ki!én hazajönnék pl debrecenből egy lukas turbócsővel is vasárnap!és nem megy ennyitől tönkre a turbó!A kenése megvan,még akkor is,ha maxon megy végig.azt nem mondom,hogy jót tesz neki,de annyit nem is árt,hogy ennyitől tönkre menjen!óvatosan kell hajtani a gépet.1500as fordulaton ennyit simán el lehet vele közlekedni.még akkor is ha a geót maxra is húzza.És persze a hibát a lehető legrövidebb időn belül megkell szüntetni.
jóhogynem trélert hivatnátok 1 lukas turbócsőhöz.....
sajnos fiatalmondis koromban velem is előfordult,hogy lukas csővel közlekedtem párszáz km-t,nem tudtam sajnos mitől nem megy a gépsárkány,mikor megtaláltam az olajos csőszakaszt.azóta 3 csövem szállt el a gyáriból.szinte sosem tudtam azonnal cserélni,mégsem adta meg magát a turbicsek.
most pedig a Relhist féle tuning csőrendszer,viszi a prímet.ezek nem fognak elpukkanni.
agyári csövekben 2szövetréteg van,és gagyi olajra lágyuló gumiból készülnek.
a tuning csövek szilikonból készültek és 6 réteg szövetbetét van benne! eljen

az elég nehéz lenne,mert alapjáraton is pozitív nyomás van a rendszerben! pias
Én is hazajönnék, azért írtam, hogy vigyázzon a turbóra... vigyor3 Alacsony fordulat, kis terhelés..
De az is biztos, hogy találnék olyan betekerős módszert ami pár tized bar-t kibír és úgy indulnék el vele. Wink
Na akkor turbócsövekből is sikerült minőségi előrelépést elérnie a fordnak... hehe mert az enyémen még az összes 2001-es gyári  és hibátlanok. pias wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6607 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 10:56:39 »

De az is biztos, hogy találnék olyan betekerős módszert ami pár tized bar-t kibír és úgy indulnék el vele. Wink
hehe eljen


én meg max levenném a vákumcsövet a turbóról,és bedugnám valamivel.nem lenne turbó-de nem is pörögne... smile
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 10:58:24 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6608 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 11:14:32 »

hehe eljen


én meg max levenném a vákumcsövet a turbóról,és bedugnám valamivel.nem lenne turbó-de nem is pörögne... smile
Vagy rögzíteném közép állásban a kart, és úgy csak közepes terheléssel tudná terhelni a motor, de valamennyi nyomás meg lenne... Wink wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6609 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 11:18:02 »

Fiúk...A 7,6-os fogyasztás mennyire sok? :/ Most tankoltam tele és 460 km-re 35 litert fogyasztott...Jó persze tél van,meg néha használom városban is. De ez engem zavar,hogy ennyi.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6610 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 12:01:00 »

Fiúk...A 7,6-os fogyasztás mennyire sok? :/ Most tankoltam tele és 460 km-re 35 litert fogyasztott...Jó persze tél van,meg néha használom városban is. De ez engem zavar,hogy ennyi.
Szerintem ez rendben van, tél van, fűteni is kell, meg kipörgeted a kereket  hehe
Szerintem 2 literrel több fogyasztás még nem gáz, télen. Gondolj rra is, hogy 20-30 km/órával biztosan lassabban mész, jópár helyen eggyel kisebb seb.fokozatban, mint nyári körülmények közt. Nekem is felment a fogyi másfél litert, mert ahol eddig hatodikban mentem, most csak 5.-ben lehet....
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6611 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 12:15:38 »

Fiúk...A 7,6-os fogyasztás mennyire sok? :/ Most tankoltam tele és 460 km-re 35 litert fogyasztott...Jó persze tél van,meg néha használom városban is. De ez engem zavar,hogy ennyi.
Ugyan ezt tudom hozzá tenni.Amióta hideg van és megy a fűtés 24 fokon azóta egy literrel felment nekem is.Én városban használom 80%-ot 20% kint.Melegben ez 6.5-6.8-at jelent.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6612 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 12:18:07 »

Szerintem ez rendben van, tél van, fűteni is kell, meg kipörgeted a kereket  hehe
Szerintem 2 literrel több fogyasztás még nem gáz, télen. Gondolj rra is, hogy 20-30 km/órával biztosan lassabban mész, jópár helyen eggyel kisebb seb.fokozatban, mint nyári körülmények közt. Nekem is felment a fogyi másfél litert, mert ahol eddig hatodikban mentem, most csak 5.-ben lehet....
Ugyan ezt tudom hozzá tenni.Amióta hideg van és megy a fűtés 24 fokon azóta egy literrel felment nekem is.Én városban használom 80%-ot 20% kint.Melegben ez 6.5-6.8-at jelent.

Rendben,akkor megnyugodtam Smiley Csak hirtelen sokkolt a dolog.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6613 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 12:58:07 »

Rendben,akkor megnyugodtam Smiley Csak hirtelen sokkolt a dolog.
Nekem most a havas utazgatások ellenére 6 alatt van a fogyasztás, de egy hete volt porlasztócsere, ez gondolom sokat számít Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6614 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 13:23:36 »

Nekem most a havas utazgatások ellenére 6 alatt van a fogyasztás, de egy hete volt porlasztócsere, ez gondolom sokat számít Smiley
6,3-6,4 körül fogyaszt de mintha minimálisan nőne a fogyi de nem a hideg hanem a párás idő miatt (szerintem).
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
teo
Vendég
« Új hozzászólás #6615 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 14:48:49 »

Ugyan ezt tudom hozzá tenni.Amióta hideg van és megy a fűtés 24 fokon azóta egy literrel felment nekem is.Én városban használom 80%-ot 20% kint.Melegben ez 6.5-6.8-at jelent.

Fűtés 24 fokon??? Az előbb jöttem, 20-ra raktam, majdnem szauna volt! Smiley Igaz, már 12-13 km benne volt a kocsiban.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6616 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 16:03:13 »

Nekem most a havas utazgatások ellenére 6 alatt van a fogyasztás, de egy hete volt porlasztócsere, ez gondolom sokat számít Smiley

A rekord fogyi az 5,5 volt,de akkor max 120 és autópálya Salzburgig...Azt azóta megközelíteni se sikerült,mondjuk itt a Dél-Dunántúlon nehéz lassítások-gyorsítások nélkül elközlekedni... :/
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6617 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 16:09:44 »

A rekord fogyi az 5,5 volt,de akkor max 120 és autópálya Salzburgig...Azt azóta megközelíteni se sikerült,mondjuk itt a Dél-Dunántúlon nehéz lassítások-gyorsítások nélkül elközlekedni... :/
Nyáron Keszthelyre mentünk és 4.6-ot mutatott(nullázva a fed.comp.,tempómat 120-130-as tempó max.),aztán haza még akkor is ugyanezt mutatta na de jött a város......6.5 -ig meg se állt nyes nyes
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 16:11:22 írta balko » Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6618 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 16:14:59 »

Nyáron Keszthelyre mentünk és 4.6-ot mutatott(nullázva a fed.comp.,tempómat 120-130-as tempó max.),aztán haza még akkor is ugyanezt mutatta na de jött a város......6.5 -ig meg se állt nyes nyes

Hát ha én Keszthelyre megyek...Hmm...Cheesy Az a baj,hogy az ember nem tudja megállni,hogy gyorsan menjen és ugye Kaposvár-Keszthely útvonalon sok a falu...De azért 6,5-7 között ellehet járni Cheesy Igaz,ez csak 5 sebességes,és nem mindig váltok fel 2250-2500nál  angel
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6619 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 17:30:04 »

Hát ha én Keszthelyre megyek...Hmm...Cheesy Az a baj,hogy az ember nem tudja megállni,hogy gyorsan menjen és ugye Kaposvár-Keszthely útvonalon sok a falu...De azért 6,5-7 között ellehet járni Cheesy Igaz,ez csak 5 sebességes,és nem mindig váltok fel 2250-2500nál  angel
M7 bevezetőnél nullázva a fogy.mérő és ezt mutatja wave wave taps
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6620 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 19:06:59 »

M7 bevezetőnél nullázva a fogy.mérő és ezt mutatja wave wave taps

Egyszerűbb: nincs fedcomp Smiley
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6621 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 19:15:48 »

Egyszerűbb: nincs fedcomp Smiley
Te nyertél!!!!!!
Boldog karit.....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6622 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 20:07:02 »

Fűtés 24 fokon??? Az előbb jöttem, 20-ra raktam, majdnem szauna volt! Smiley Igaz, már 12-13 km benne volt a kocsiban.
Remélem nem baj,én szeretem a meleget.Mivel nekem van előfűtés ez már hamar megvan.Most 22 fokon van,és 20 fokon is jó a meleg de ha reggel elindulok vele az udvarból nekem már ömlik bele a meleg és kabát nélkül ülök benne.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6623 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 20:18:14 »

6,3-6,4 körül fogyaszt de mintha minimálisan nőne a fogyi de nem a hideg hanem a párás idő miatt (szerintem).
Azért reggel mikor -5fok van és a szivató 900-ra felemeli az alapjáratot és ez kise kapcsol mert a hideg nem enyhül,továbbá 2-es,3-asban totyogsz a városi forgalomban akkor ez biztos növelő tényező.De ez van és majd ha jobb idő lesz vissza megy.Különben az eddigi írások alapján van a kocxsik és a használat között is különbség,de én úgy gondolom,hogy városban egy 2.0-es ekkora súlyú autötöl a 6.5-es fogyi jó.Egyik haver TDDI-je 9litert eszik.Ha ehez kicsit ma hideg miatt nő ennyivel akkor sincs semmi baj.De én nagyon sokat megyek városban.Ha kitudok menni,hogy egy kicsit gyorsabban menjek már örülök,hogy nem kell totyogni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6624 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 22:10:09 »

Te nyertél!!!!!!
Boldog karit.....

Kariajinak meg napszemcsit, mi?

Hagyjuk mar meg ezt a picsogast a noklapjatinirovat tagjainak, ha szabad kernem. Ez itt egy komoly (?), szakmai forum.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6625 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 00:37:53 »

üdv mindenki.
a fogyasztásos üzenetere reagálva...nekem a 131 pacis városba nem megy 7.2 fölé,igaz 7 alá se nagyon... Smiley
lenne pár kérdésem.lehet hogy nagyon kezdö vagyok még dizelben,nézzétek el nekem.
az mennyire természetes hogy kicsit mindha csattogosabb lenne a motot ebben a -2 ben?ma este azt tapasztaltam hogy olyan 1500 körül kicsit jobban csattog mint eddig.utána meg olyan 2000 körül ujbol kicsit hangosabb csattogás és utána elhagyja ezt a hangot.lehet hogy csak bebeszélem magamnak,de kezdek kicsit parázni.multkor mentem haverom ilyen modijával és semmi ilyet nem hallottam.meg ma este hidegen mintha kicsit erötlenebb lett volna.bár nem is akartam forgatni nagyon.ti tapasztaltatok ilyeneket?mi lehet az a csettegös hang?vagy csak rezonál valami?ha mühelyben átnézetném müszerekkel vagy számitogéppel az kimutatna valamit?esetleg lehet a turboval kezd lenni valami?
másik.
érdemes adalékokat használni akár gázolajhoz hogy tisztán tartsa a porlasztokat?vagy eseteleg olajba a kenés miatt?tapasztalatok?
valoszinüleg rakatok bele egy küberl box-ot.elég jokat hallottam rola.minöségi állitolag nagyon.szerintetek érdemes?130 helyett 150 le lenne.
mindenképp átnézetem a kocsit mert nekem nem teccik valami...

irjatok.köszi.
Tamás
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6626 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 00:45:24 »


valoszinüleg rakatok bele egy küberl box-ot.elég jokat hallottam rola.minöségi állitolag nagyon.szerintetek érdemes?130 helyett 150 le lenne.


nem tom mennyi ez a box, de annyiból valószínűleg már meg lehet chippelni

boxnál egy értéket tolnak ki nagyon(rail nyomás), akár vészüzemre is dobhajtja a gépet, chip-nél az összes értéket tudják állítani biztonságos határokig és a másik nagy előnye, hogy teljesen személyre szabott. addig állítják, még neked is megfelel. pl az ényémet 3óra alatt sikerült beállítani.

helyileg merre laksz, hogy tudjunk kit ajánlani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6627 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 00:57:01 »

nem tom mennyi ez a box, de annyiból valószínűleg már meg lehet chippelni

boxnál egy értéket tolnak ki nagyon(rail nyomás), akár vészüzemre is dobhajtja a gépet, chip-nél az összes értéket tudják állítani biztonságos határokig és a másik nagy előnye, hogy teljesen személyre szabott. addig állítják, még neked is megfelel. pl az ényémet 3óra alatt sikerült beállítani.

helyileg merre laksz, hogy tudjunk kit ajánlani


Nagykanizsa.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6628 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 00:59:17 »

nem tom mennyi ez a box, de annyiból valószínűleg már meg lehet chippelni

boxnál egy értéket tolnak ki nagyon(rail nyomás), akár vészüzemre is dobhajtja a gépet, chip-nél az összes értéket tudják állítani biztonságos határokig és a másik nagy előnye, hogy teljesen személyre szabott. addig állítják, még neked is megfelel. pl az ényémet 3óra alatt sikerült beállítani.

helyileg merre laksz, hogy tudjunk kit ajánlani

a tuning boxra visszatérve...
http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/dizel/ford/mondeo/20_tdci-774.html
nézd meg a kübertl-t a további részleteknél.
100 rongy az ára.

üdv. Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6629 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 01:00:19 »


Nagykanizsa.
Bunyek Pécsen, Zsiri Balatonfüreden tud szakit hozzá. mind2-en írtak már meg néhány mondeo-t

nekem Bunyek ismerőse írta meg, én kb 900km-t utaztam érte oda-vissza, de megérte, mert nem valami kontár írta meg

keresd meg őket pü-ben, ha komolyan gondolod
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6630 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 01:00:35 »

a tuning boxra visszatérve...
http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/dizel/ford/mondeo/20_tdci-774.html
nézd meg a kübertl-t a további részleteknél.
100 rongy az ára.

üdv. Smiley

Egy jobb chip meg 50-60 ezer max Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6631 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 01:01:08 »

a tuning boxra visszatérve...
http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/dizel/ford/mondeo/20_tdci-774.html
nézd meg a kübertl-t a további részleteknél.
100 rongy az ára.

üdv. Smiley
akkor jól gondoltam, hogy annyiból kijön, még üanyag költséggel együtt is Wink

115eft kedvezmény nélkül wow1 ennyiből 2 autót is megcsinálnak chippel nyes
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.27 hétfő, 01:02:48 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6632 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 01:01:55 »

Egy jobb chip meg 50-60 ezer max Smiley
pontosan eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6633 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 01:03:25 »

pontosan eljen

Majd egyszer én is befizetek egy ilyenre...Smiley Csak jönne már rá össze a pénz Cheesy Bár,szerintetek 350ezernél érdemes? :/
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6634 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 10:02:43 »

a tuning boxra visszatérve...
http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/dizel/ford/mondeo/20_tdci-774.html
nézd meg a kübertl-t a további részleteknél.
100 rongy az ára.

üdv. Smiley
Szia!
Nem szabad pénzt adni boxért...nem 100 ezret, hanem 1 forintot sem...hidd el nem véletlenül írja mindenki, hogy egy kalap ...r. wave pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6635 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 10:21:03 »

Szia!
Nem szabad pénzt adni boxért...nem 100 ezret, hanem 1 forintot sem...hidd el nem véletlenül írja mindenki, hogy egy kalap ...r. wave pias

köszi az infot. worship
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6636 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 10:22:39 »

erre tudnátok gyógyirt?


Hozzászólások: 9


bt-exhale@freemail.hu
Profil megtekintése E-mail Privát üzenet (Elérhető)
   
   
Válasz: TDCi motorok
« Új hozzászólás #6666 Dátum: Ma - 00:37:53 »
   Válasz idézettelVálasz Üzenet módosításaMódosítás Üzenet eltávolításaTörlés
üdv mindenki.
a fogyasztásos üzenetere reagálva...nekem a 131 pacis városba nem megy 7.2 fölé,igaz 7 alá se nagyon... Smiley
lenne pár kérdésem.lehet hogy nagyon kezdö vagyok még dizelben,nézzétek el nekem.
az mennyire természetes hogy kicsit mindha csattogosabb lenne a motot ebben a -2 ben?ma este azt tapasztaltam hogy olyan 1500 körül kicsit jobban csattog mint eddig.utána meg olyan 2000 körül ujbol kicsit hangosabb csattogás és utána elhagyja ezt a hangot.lehet hogy csak bebeszélem magamnak,de kezdek kicsit parázni.multkor mentem haverom ilyen modijával és semmi ilyet nem hallottam.meg ma este hidegen mintha kicsit erötlenebb lett volna.bár nem is akartam forgatni nagyon.ti tapasztaltatok ilyeneket?mi lehet az a csettegös hang?vagy csak rezonál valami?ha mühelyben átnézetném müszerekkel vagy számitogéppel az kimutatna valamit?esetleg lehet a turboval kezd lenni valami?
másik.
érdemes adalékokat használni akár gázolajhoz hogy tisztán tartsa a porlasztokat?vagy eseteleg olajba a kenés miatt?tapasztalatok?
valoszinüleg rakatok bele egy küberl box-ot.elég jokat hallottam rola.minöségi állitolag nagyon.szerintetek érdemes?130 helyett 150 le lenne.
mindenképp átnézetem a kocsit mert nekem nem teccik valami...

irjatok.köszi.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6637 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 11:34:13 »

Válasz
erre tudnátok gyógyirt?
Tdci motor hidegben, üzemi hőfok eléréséig keményebben jár, ez a konstrukciójából fakad és ezért mondhatni természetes. Kétezres fordulat környékén változik a befecskendezés, a turbó akkor lép be igazán (ott a nyomatékcsúcs) Szóval az is természetes. Olaj adalék nem kell, gyári 5w-30-at tegyél bele 20 ezrenként. Üzemanyagba is csak akkor kell adalék amikor ingadozik az alapjárat vagy nem ejti vissza a fordulatot. Ekkor egy flakon protec-et tegyél fél-negyed tankhoz. Ami fontos, hogy ne "kannából" tankolj és csak gyári go. szűrőt használj.
A küberl box tényleg jó, nekem is az van. 9 fokozatban állítható és a fogyasztás is kevesebb lett egy fél literrel. Azonban, ha már haldoklik valamelyik porlasztócsúcsod akkor ne tekerd fel nagyon mert vészüzemre vágja a gépet. Én úgy 5-7 között használom (téli-nyári) az öt a gyári alapbeállítás. Még annyi, hogy én anno itt vettem a fórumon használtan, így olcsóbb volt. Azonban manapság már vannak jó "szakik" akik hasonló árban vagy olcsóbban tudnak tuningot írni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.27 hétfő, 11:37:18 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6638 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 11:46:14 »

Tdci motor hidegben, üzemi hőfok eléréséig keményebben jár, ez a konstrukciójából fakad és ezért mondhatni természetes. Kétezres fordulat környékén változik a befecskendezés, a turbó akkor lép be igazán (ott a nyomatékcsúcs) Szóval az is természetes. Olaj adalék nem kell, gyári 5w-30-at tegyél bele 20 ezrenként. Üzemanyagba is csak akkor kell adalék amikor ingadozik az alapjárat vagy nem ejti vissza a fordulatot. Ekkor egy flakon protec-et tegyél fél-negyed tankhoz. Ami fontos, hogy ne "kannából" tankolj és csak gyári go. szűrőt használj.
A küberl box tényleg jó, nekem is az van. 9 fokozatban állítható és a fogyasztás is kevesebb lett egy fél literrel. Azonban, ha már haldoklik valamelyik porlasztócsúcsod akkor ne tekerd fel nagyon mert vészüzemre vágja a gépet. Én úgy 5-7 között használom (téli-nyári) az öt a gyári alapbeállítás. Még annyi, hogy én anno itt vettem a fórumon használtan, így olcsóbb volt. Azonban manapság már vannak jó "szakik" akik hasonló árban vagy olcsóbban tudnak tuningot írni.

köszi szépen.sokat segitettél!örök hála! (én biztos ami biztos átnézetem egy szerelövel.ugyis csak akkor nyugszok meg... Smiley )

köszi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6639 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 18:01:34 »

köszi szépen.sokat segitettél!örök hála! (én biztos ami biztos átnézetem egy szerelövel.ugyis csak akkor nyugszok meg... Smiley )

köszi.
Én ezt írtam neked először is ha emlékszel rá,nézesd át.Itt Pécsen ahogy írták neked van egy jó chip tuni ngos,szerintem egyről beszélünk.Ő volt aki nekem is rájött a hibára.Nekem az a furcsa,hogy erőtlen lesz ahogy írod.Nagykanizsán ha kell egy szerelő én is tudok segíteni mert az enyém onnan van ésa volt gazdájával tartom a kapcsolatot.Akinél az enyémet javítatta azt ha akarod megszerzem neked.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6640 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 18:11:34 »

Kariajinak meg napszemcsit, mi?

Hagyjuk mar meg ezt a picsogast a noklapjatinirovat tagjainak, ha szabad kernem. Ez itt egy komoly (?), szakmai forum.

AndyA
Te nem kaptál ajándékot?Huh?Huh? eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6641 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 18:35:36 »

Én ezt írtam neked először is ha emlékszel rá,nézesd át.Itt Pécsen ahogy írták neked van egy jó chip tuni ngos,szerintem egyről beszélünk.Ő volt aki nekem is rájött a hibára.Nekem az a furcsa,hogy erőtlen lesz ahogy írod.Nagykanizsán ha kell egy szerelő én is tudok segíteni mert az enyém onnan van ésa volt gazdájával tartom a kapcsolatot.Akinél az enyémet javítatta azt ha akarod megszerzem neked.

ha elküldenéd a számát vagy az elérhetöségét a kanizsainak azt megköszönném.akár email cimemre is.ma mikor mentem vele nem éreztem erötlennek,lehet tegnap este csak a hideg miatt nem is ugy nyomtam neki.holnap itt kanizsán mindenképp bemgyek a fordhoz,és átnézetem a gépet.rárakják számitogépre is.meg megnézik szilenteket és egyéb fontos dolgokat.nekem megér 3500 ftot hogy nyugodtan üljek be az autoba... Smiley
köszi.üdv.
Tamás.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6642 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 20:17:38 »

ha elküldenéd a számát vagy az elérhetöségét a kanizsainak azt megköszönném.akár email cimemre is.ma mikor mentem vele nem éreztem erötlennek,lehet tegnap este csak a hideg miatt nem is ugy nyomtam neki.holnap itt kanizsán mindenképp bemgyek a fordhoz,és átnézetem a gépet.rárakják számitogépre is.meg megnézik szilenteket és egyéb fontos dolgokat.nekem megér 3500 ftot hogy nyugodtan üljek be az autoba... Smiley
köszi.üdv.
Tamás.
Ment PÜ.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6643 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 20:27:31 »

Ment PÜ.

köszönöm. worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6644 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 20:31:07 »

köszönöm. worship
Majd írd meg mi lesz mielőtt bármibe lépnél.Szívesen hát ezért vagyunk,hogy bárkinek amiben tudunk segítünk. taps taps taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6645 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 20:35:13 »

Majd írd meg mi lesz mielőtt bármibe lépnél.Szívesen hát ezért vagyunk,hogy bárkinek amiben tudunk segítünk. taps taps taps

ok.köszi.irni fogok. Wink
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6646 Dátum: 2010.12.28 kedd, 11:33:19 »

Elkezdett villogni az izzitasjelzom... Szep tole, hogy legalabb a karacsonyt kivarta. :-(

Ki tud nekem ilyenkor hibakodot olvasni? A sajat olvasokam meg postazas alatt, azt jovo hetnel elobb nem kapom meg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6647 Dátum: 2010.12.28 kedd, 11:42:12 »

Elkezdett villogni az izzitasjelzom... Szep tole, hogy legalabb a karacsonyt kivarta. :-(

Ki tud nekem ilyenkor hibakodot olvasni? A sajat olvasokam meg postazas alatt, azt jovo hetnel elobb nem kapom meg.

AndyA
Én tudok. BP XII. kerület. estefelé.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6648 Dátum: 2010.12.28 kedd, 11:46:36 »

ennyire ne hegyezzük ki!én hazajönnék pl debrecenből egy lukas turbócsővel is vasárnap!és nem megy ennyitől tönkre a turbó!A kenése megvan,még akkor is,ha maxon megy végig.azt nem mondom,hogy jót tesz neki,de annyit nem is árt,hogy ennyitől tönkre menjen!óvatosan kell hajtani a gépet.1500as fordulaton ennyit simán el lehet vele közlekedni.még akkor is ha a geót maxra is húzza.És persze a hibát a lehető legrövidebb időn belül megkell szüntetni.
jóhogynem trélert hivatnátok 1 lukas turbócsőhöz.....
sajnos fiatalmondis koromban velem is előfordult,hogy lukas csővel közlekedtem párszáz km-t,nem tudtam sajnos mitől nem megy a gépsárkány,mikor megtaláltam az olajos csőszakaszt.azóta 3 csövem szállt el a gyáriból.szinte sosem tudtam azonnal cserélni,mégsem adta meg magát a turbicsek.
most pedig a Relhist féle tuning csőrendszer,viszi a prímet.ezek nem fognak elpukkanni.
agyári csövekben 2szövetréteg van,és gagyi olajra lágyuló gumiból készülnek.
a tuning csövek szilikonból készültek és 6 réteg szövetbetét van benne! eljen

az elég nehéz lenne,mert alapjáraton is pozitív nyomás van a rendszerben! pias
Én is, de csak mióta tudom, hogy hogy is kell a lyukas turbócsővel bánni. Előtte meg simán széthajtottam. Semmi baja nem volt előtte a turbónak, de a téli lyukdás utóhatásaitó sikerült kimúlnia.
Érdemes még a koromlerakódásra is figyelni, mert ha a lyukas cső miatt kormolva jár a motor, a turbinakerék elkormolódha ami kiegyensúlyozatlanságot okoz, az meg nagyobb fordulaton halálos.


a
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6649 Dátum: 2010.12.28 kedd, 11:55:51 »

mennyi a különbség literben a nívópálca max és min jele között?
újabban gyanúsan középen van a szint, holott korábban max-ig volt. Ha most megint engedi az olajat a turbó, mérges leszek...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.