Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:34:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
126
127
128
129
130
131
132
[
133
]
134
135
136
137
138
139
140
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621206 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6600 Dátum:
2010.12.25 szombat, 20:26:45 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.25 szombat, 20:12:46
hajjaj...
de még hogy?! ma kocsikáztam vele egyet.4 személlyel sincs gond elözéseknél.pillanat alatt 160 on van.
(bocsánat rendör bácsik,90-en... )
érdemes amugy ilyen teljesitményt egy szolidabb chippel megáldani?.nem szeretnék semmi kárt tenni benne.
üdv.
Érdemes
A plusz erő sose árt,és ha rendesen van megírva a chip,akkor normál használat mellett még a fogyi is csökkenhet
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6601 Dátum:
2010.12.25 szombat, 20:32:51 »
Idézetet írta: Dave - 2010.12.25 szombat, 18:50:29
köszi holnap megnézem, és ha a csövek rendben vannak akkor mi a következő tipp?
Létezik h ettől ennyire elmegy az ereje?140 nél nem ment többet.Holnap még 240km kell megtennem vele így!nem lesz nagyobb baja?
Vigyázz a turbódra, mindig azt érzékelik a szenzorok, hogy nincs nyomás, és csontra húzza a geometriát és kinyiffan a turbó, mert teljes terhelésen dolgoztatja megállás nélkül..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6602 Dátum:
2010.12.25 szombat, 20:54:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.25 szombat, 20:32:51
Vigyázz a turbódra, mindig azt érzékelik a szenzorok, hogy nincs nyomás, és csontra húzza a geometriát és kinyiffan a turbó, mert teljes terhelésen dolgoztatja megállás nélkül..
és még szennyeződés is juthat bele, az meg megy a motorba...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6603 Dátum:
2010.12.25 szombat, 21:38:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.25 szombat, 20:32:51
Vigyázz a turbódra, mindig azt érzékelik a szenzorok, hogy nincs nyomás, és csontra húzza a geometriát és kinyiffan a turbó, mert teljes terhelésen dolgoztatja megállás nélkül..
Na ez a lényeg. Nekem is így járt.
Tavaly novemberben lyukas turbócső, a -pár fokos hidegben már alacsony fordulaton is max-on forgott, majd a csere után ismét erőtlen lett, és elpukkant a turbó.
Próbáld álló helyzetben melegíteni. Tudom ez sem jó, de alapjáraton legalább nem nagyon állítgatja az ecu a turbógeometriát. Max terhelést meg ne adj neki, mert már alacsony (2000 alatt) fordulaton is elérheti a max fordulatszámát, amit egy esetleges intenzív pörgetés tovább emel a növekvő gázsebesség miatt, ott meg már szétszáll az egész.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6604 Dátum:
2010.12.25 szombat, 22:21:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.25 szombat, 21:38:48
Na ez a lényeg. Nekem is így járt.
Tavaly novemberben lyukas turbócső, a -pár fokos hidegben már alacsony fordulaton is max-on forgott, majd a csere után ismét erőtlen lett, és elpukkant a turbó.
Próbáld álló helyzetben melegíteni. Tudom ez sem jó, de alapjáraton legalább nem nagyon állítgatja az ecu a turbógeometriát. Max terhelést meg ne adj neki, mert már alacsony (2000 alatt) fordulaton is elérheti a max fordulatszámát, amit egy esetleges intenzív pörgetés tovább emel a növekvő gázsebesség miatt, ott meg már szétszáll az egész.
Igen ezért írtam, mert a persze menj csak vele 240km-t egy turbóba kerülhet....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6605 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 10:21:30 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.25 szombat, 22:21:54
Igen ezért írtam, mert a persze menj csak vele 240km-t egy turbóba kerülhet....
ennyire ne hegyezzük ki!én hazajönnék pl debrecenből egy lukas turbócsővel is vasárnap!és nem megy ennyitől tönkre a turbó!A kenése megvan,még akkor is,ha maxon megy végig.azt nem mondom,hogy jót tesz neki,de annyit nem is árt,hogy ennyitől tönkre menjen!óvatosan kell hajtani a gépet.1500as fordulaton ennyit simán el lehet vele közlekedni.még akkor is ha a geót maxra is húzza.És persze a hibát a lehető legrövidebb időn belül megkell szüntetni.
jóhogynem trélert hivatnátok 1 lukas turbócsőhöz.....
sajnos fiatalmondis koromban velem is előfordult,hogy lukas csővel közlekedtem párszáz km-t,nem tudtam sajnos mitől nem megy a gépsárkány,mikor megtaláltam az olajos csőszakaszt.azóta 3 csövem szállt el a gyáriból.szinte sosem tudtam azonnal cserélni,mégsem adta meg magát a turbicsek.
most pedig a Relhist féle tuning csőrendszer,viszi a prímet.ezek nem fognak elpukkanni.
agyári csövekben 2szövetréteg van,és gagyi olajra lágyuló gumiból készülnek.
a tuning csövek szilikonból készültek és 6 réteg szövetbetét van benne!
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.25 szombat, 20:54:04
és még szennyeződés is juthat bele, az meg megy a motorba...
az elég nehéz lenne,mert alapjáraton is pozitív nyomás van a rendszerben!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 10:29:44 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6606 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 10:53:53 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.26 vasárnap, 10:21:30
ennyire ne hegyezzük ki!én hazajönnék pl debrecenből egy lukas turbócsővel is vasárnap!és nem megy ennyitől tönkre a turbó!A kenése megvan,még akkor is,ha maxon megy végig.azt nem mondom,hogy jót tesz neki,de annyit nem is árt,hogy ennyitől tönkre menjen!óvatosan kell hajtani a gépet.1500as fordulaton ennyit simán el lehet vele közlekedni.még akkor is ha a geót maxra is húzza.És persze a hibát a lehető legrövidebb időn belül megkell szüntetni.
jóhogynem trélert hivatnátok 1 lukas turbócsőhöz.....
sajnos fiatalmondis koromban velem is előfordult,hogy lukas csővel közlekedtem párszáz km-t,nem tudtam sajnos mitől nem megy a gépsárkány,mikor megtaláltam az olajos csőszakaszt.azóta 3 csövem szállt el a gyáriból.szinte sosem tudtam azonnal cserélni,mégsem adta meg magát a turbicsek.
most pedig a Relhist féle tuning csőrendszer,viszi a prímet.ezek nem fognak elpukkanni.
agyári csövekben 2szövetréteg van,és gagyi olajra lágyuló gumiból készülnek.
a tuning csövek szilikonból készültek és 6 réteg szövetbetét van benne!
az elég nehéz lenne,mert alapjáraton is pozitív nyomás van a rendszerben!
Én is hazajönnék, azért írtam, hogy vigyázzon a turbóra...
Alacsony fordulat, kis terhelés..
De az is biztos, hogy találnék olyan betekerős módszert ami pár tized bar-t kibír és úgy indulnék el vele.
Na akkor turbócsövekből is sikerült minőségi előrelépést elérnie a fordnak...
mert az enyémen még az összes 2001-es gyári és hibátlanok.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6607 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 10:56:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.26 vasárnap, 10:53:53
De az is biztos, hogy találnék olyan betekerős módszert ami pár tized bar-t kibír és úgy indulnék el vele.
én meg max levenném a vákumcsövet a turbóról,és bedugnám valamivel.nem lenne turbó-de nem is pörögne...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 10:58:24 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6608 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 11:14:32 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.26 vasárnap, 10:56:39
én meg max levenném a vákumcsövet a turbóról,és bedugnám valamivel.nem lenne turbó-de nem is pörögne...
Vagy rögzíteném közép állásban a kart, és úgy csak közepes terheléssel tudná terhelni a motor, de valamennyi nyomás meg lenne...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6609 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 11:18:02 »
Fiúk...A 7,6-os fogyasztás mennyire sok? :/ Most tankoltam tele és 460 km-re 35 litert fogyasztott...Jó persze tél van,meg néha használom városban is. De ez engem zavar,hogy ennyi.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6610 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 12:01:00 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.26 vasárnap, 11:18:02
Fiúk...A 7,6-os fogyasztás mennyire sok? :/ Most tankoltam tele és 460 km-re 35 litert fogyasztott...Jó persze tél van,meg néha használom városban is. De ez engem zavar,hogy ennyi.
Szerintem ez rendben van, tél van, fűteni is kell, meg kipörgeted a kereket
Szerintem 2 literrel több fogyasztás még nem gáz, télen. Gondolj rra is, hogy 20-30 km/órával biztosan lassabban mész, jópár helyen eggyel kisebb seb.fokozatban, mint nyári körülmények közt. Nekem is felment a fogyi másfél litert, mert ahol eddig hatodikban mentem, most csak 5.-ben lehet....
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6611 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 12:15:38 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.26 vasárnap, 11:18:02
Fiúk...A 7,6-os fogyasztás mennyire sok? :/ Most tankoltam tele és 460 km-re 35 litert fogyasztott...Jó persze tél van,meg néha használom városban is. De ez engem zavar,hogy ennyi.
Ugyan ezt tudom hozzá tenni.Amióta hideg van és megy a fűtés 24 fokon azóta egy literrel felment nekem is.Én városban használom 80%-ot 20% kint.Melegben ez 6.5-6.8-at jelent.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6612 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 12:18:07 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.12.26 vasárnap, 12:01:00
Szerintem ez rendben van, tél van, fűteni is kell, meg kipörgeted a kereket
Szerintem 2 literrel több fogyasztás még nem gáz, télen. Gondolj rra is, hogy 20-30 km/órával biztosan lassabban mész, jópár helyen eggyel kisebb seb.fokozatban, mint nyári körülmények közt. Nekem is felment a fogyi másfél litert, mert ahol eddig hatodikban mentem, most csak 5.-ben lehet....
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.26 vasárnap, 12:15:38
Ugyan ezt tudom hozzá tenni.Amióta hideg van és megy a fűtés 24 fokon azóta egy literrel felment nekem is.Én városban használom 80%-ot 20% kint.Melegben ez 6.5-6.8-at jelent.
Rendben,akkor megnyugodtam
Csak hirtelen sokkolt a dolog.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6613 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 12:58:07 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.26 vasárnap, 12:18:07
Rendben,akkor megnyugodtam
Csak hirtelen sokkolt a dolog.
Nekem most a havas utazgatások ellenére 6 alatt van a fogyasztás, de egy hete volt porlasztócsere, ez gondolom sokat számít
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6614 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 13:23:36 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.26 vasárnap, 12:58:07
Nekem most a havas utazgatások ellenére 6 alatt van a fogyasztás, de egy hete volt porlasztócsere, ez gondolom sokat számít
6,3-6,4 körül fogyaszt de mintha minimálisan nőne a fogyi de nem a hideg hanem a párás idő miatt (szerintem).
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6615 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 14:48:49 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.26 vasárnap, 12:15:38
Ugyan ezt tudom hozzá tenni.Amióta hideg van és megy a fűtés 24 fokon azóta egy literrel felment nekem is.Én városban használom 80%-ot 20% kint.Melegben ez 6.5-6.8-at jelent.
Fűtés 24 fokon??? Az előbb jöttem, 20-ra raktam, majdnem szauna volt!
Igaz, már 12-13 km benne volt a kocsiban.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6616 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 16:03:13 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.26 vasárnap, 12:58:07
Nekem most a havas utazgatások ellenére 6 alatt van a fogyasztás, de egy hete volt porlasztócsere, ez gondolom sokat számít
A rekord fogyi az 5,5 volt,de akkor max 120 és autópálya Salzburgig...Azt azóta megközelíteni se sikerült,mondjuk itt a Dél-Dunántúlon nehéz lassítások-gyorsítások nélkül elközlekedni... :/
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6617 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 16:09:44 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.26 vasárnap, 16:03:13
A rekord fogyi az 5,5 volt,de akkor max 120 és autópálya Salzburgig...Azt azóta megközelíteni se sikerült,mondjuk itt a Dél-Dunántúlon nehéz lassítások-gyorsítások nélkül elközlekedni... :/
Nyáron Keszthelyre mentünk és 4.6-ot mutatott(nullázva a fed.comp.,tempómat 120-130-as tempó max.),aztán haza még akkor is ugyanezt mutatta na de jött a város......6.5 -ig meg se állt
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 16:11:22 írta balko
»
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6618 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 16:14:59 »
Idézetet írta: balko - 2010.12.26 vasárnap, 16:09:44
Nyáron Keszthelyre mentünk és 4.6-ot mutatott(nullázva a fed.comp.,tempómat 120-130-as tempó max.),aztán haza még akkor is ugyanezt mutatta na de jött a város......6.5 -ig meg se állt
Hát ha én Keszthelyre megyek...Hmm...
Az a baj,hogy az ember nem tudja megállni,hogy gyorsan menjen és ugye Kaposvár-Keszthely útvonalon sok a falu...De azért 6,5-7 között ellehet járni
Igaz,ez csak 5 sebességes,és nem mindig váltok fel 2250-2500nál
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6619 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 17:30:04 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.26 vasárnap, 16:14:59
Hát ha én Keszthelyre megyek...Hmm...
Az a baj,hogy az ember nem tudja megállni,hogy gyorsan menjen és ugye Kaposvár-Keszthely útvonalon sok a falu...De azért 6,5-7 között ellehet járni
Igaz,ez csak 5 sebességes,és nem mindig váltok fel 2250-2500nál
M7 bevezetőnél nullázva a fogy.mérő és ezt mutatja
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6620 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 19:06:59 »
Idézetet írta: balko - 2010.12.26 vasárnap, 17:30:04
M7 bevezetőnél nullázva a fogy.mérő és ezt mutatja
Egyszerűbb: nincs fedcomp
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6621 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 19:15:48 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.26 vasárnap, 19:06:59
Egyszerűbb: nincs fedcomp
Te nyertél!!!!!!
Boldog karit.....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6622 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 20:07:02 »
Idézetet írta: teo - 2010.12.26 vasárnap, 14:48:49
Fűtés 24 fokon??? Az előbb jöttem, 20-ra raktam, majdnem szauna volt!
Igaz, már 12-13 km benne volt a kocsiban.
Remélem nem baj,én szeretem a meleget.Mivel nekem van előfűtés ez már hamar megvan.Most 22 fokon van,és 20 fokon is jó a meleg de ha reggel elindulok vele az udvarból nekem már ömlik bele a meleg és kabát nélkül ülök benne.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6623 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 20:18:14 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.26 vasárnap, 13:23:36
6,3-6,4 körül fogyaszt de mintha minimálisan nőne a fogyi de nem a hideg hanem a párás idő miatt (szerintem).
Azért reggel mikor -5fok van és a szivató 900-ra felemeli az alapjáratot és ez kise kapcsol mert a hideg nem enyhül,továbbá 2-es,3-asban totyogsz a városi forgalomban akkor ez biztos növelő tényező.De ez van és majd ha jobb idő lesz vissza megy.Különben az eddigi írások alapján van a kocxsik és a használat között is különbség,de én úgy gondolom,hogy városban egy 2.0-es ekkora súlyú autötöl a 6.5-es fogyi jó.Egyik haver TDDI-je 9litert eszik.Ha ehez kicsit ma hideg miatt nő ennyivel akkor sincs semmi baj.De én nagyon sokat megyek városban.Ha kitudok menni,hogy egy kicsit gyorsabban menjek már örülök,hogy nem kell totyogni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6624 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 22:10:09 »
Idézetet írta: balko - 2010.12.26 vasárnap, 19:15:48
Te nyertél!!!!!!
Boldog karit.....
Kariajinak meg napszemcsit, mi?
Hagyjuk mar meg ezt a picsogast a noklapjatinirovat tagjainak, ha szabad kernem. Ez itt egy komoly (?), szakmai forum.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6625 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 00:37:53 »
üdv mindenki.
a fogyasztásos üzenetere reagálva...nekem a 131 pacis városba nem megy 7.2 fölé,igaz 7 alá se nagyon...
lenne pár kérdésem.lehet hogy nagyon kezdö vagyok még dizelben,nézzétek el nekem.
az mennyire természetes hogy kicsit mindha csattogosabb lenne a motot ebben a -2 ben?ma este azt tapasztaltam hogy olyan 1500 körül kicsit jobban csattog mint eddig.utána meg olyan 2000 körül ujbol kicsit hangosabb csattogás és utána elhagyja ezt a hangot.lehet hogy csak bebeszélem magamnak,de kezdek kicsit parázni.multkor mentem haverom ilyen modijával és semmi ilyet nem hallottam.meg ma este hidegen mintha kicsit erötlenebb lett volna.bár nem is akartam forgatni nagyon.ti tapasztaltatok ilyeneket?mi lehet az a csettegös hang?vagy csak rezonál valami?ha mühelyben átnézetném müszerekkel vagy számitogéppel az kimutatna valamit?esetleg lehet a turboval kezd lenni valami?
másik.
érdemes adalékokat használni akár gázolajhoz hogy tisztán tartsa a porlasztokat?vagy eseteleg olajba a kenés miatt?tapasztalatok?
valoszinüleg rakatok bele egy küberl box-ot.elég jokat hallottam rola.minöségi állitolag nagyon.szerintetek érdemes?130 helyett 150 le lenne.
mindenképp átnézetem a kocsit mert nekem nem teccik valami...
irjatok.köszi.
Tamás
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6626 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 00:45:24 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.27 hétfő, 00:37:53
valoszinüleg rakatok bele egy küberl box-ot.elég jokat hallottam rola.minöségi állitolag nagyon.szerintetek érdemes?130 helyett 150 le lenne.
nem tom mennyi ez a box, de annyiból valószínűleg már meg lehet chippelni
boxnál egy értéket tolnak ki nagyon(rail nyomás), akár vészüzemre is dobhajtja a gépet, chip-nél az összes értéket tudják állítani biztonságos határokig és a másik nagy előnye, hogy teljesen személyre szabott. addig állítják, még neked is megfelel. pl az ényémet 3óra alatt sikerült beállítani.
helyileg merre laksz, hogy tudjunk kit ajánlani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6627 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 00:57:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.27 hétfő, 00:45:24
nem tom mennyi ez a box, de annyiból valószínűleg már meg lehet chippelni
boxnál egy értéket tolnak ki nagyon(rail nyomás), akár vészüzemre is dobhajtja a gépet, chip-nél az összes értéket tudják állítani biztonságos határokig és a másik nagy előnye, hogy teljesen személyre szabott. addig állítják, még neked is megfelel. pl az ényémet 3óra alatt sikerült beállítani.
helyileg merre laksz, hogy tudjunk kit ajánlani
Nagykanizsa.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6628 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 00:59:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.27 hétfő, 00:45:24
nem tom mennyi ez a box, de annyiból valószínűleg már meg lehet chippelni
boxnál egy értéket tolnak ki nagyon(rail nyomás), akár vészüzemre is dobhajtja a gépet, chip-nél az összes értéket tudják állítani biztonságos határokig és a másik nagy előnye, hogy teljesen személyre szabott. addig állítják, még neked is megfelel. pl az ényémet 3óra alatt sikerült beállítani.
helyileg merre laksz, hogy tudjunk kit ajánlani
a tuning boxra visszatérve...
http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/dizel/ford/mondeo/20_tdci-774.html
nézd meg a kübertl-t a további részleteknél.
100 rongy az ára.
üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6629 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 01:00:19 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.27 hétfő, 00:57:01
Nagykanizsa.
Bunyek Pécsen, Zsiri Balatonfüreden tud szakit hozzá. mind2-en írtak már meg néhány mondeo-t
nekem Bunyek ismerőse írta meg, én kb 900km-t utaztam érte oda-vissza, de megérte, mert nem valami kontár írta meg
keresd meg őket pü-ben, ha komolyan gondolod
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6630 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 01:00:35 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.27 hétfő, 00:59:17
a tuning boxra visszatérve...
http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/dizel/ford/mondeo/20_tdci-774.html
nézd meg a kübertl-t a további részleteknél.
100 rongy az ára.
üdv.
Egy jobb chip meg 50-60 ezer max
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6631 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 01:01:08 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.27 hétfő, 00:59:17
a tuning boxra visszatérve...
http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/dizel/ford/mondeo/20_tdci-774.html
nézd meg a kübertl-t a további részleteknél.
100 rongy az ára.
üdv.
akkor jól gondoltam, hogy annyiból kijön, még üanyag költséggel együtt is
115eft kedvezmény nélkül
ennyiből 2 autót is megcsinálnak chippel
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.27 hétfő, 01:02:48 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6632 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 01:01:55 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.27 hétfő, 01:00:35
Egy jobb chip meg 50-60 ezer max
pontosan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6633 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 01:03:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.27 hétfő, 01:01:55
pontosan
Majd egyszer én is befizetek egy ilyenre...
Csak jönne már rá össze a pénz
Bár,szerintetek 350ezernél érdemes? :/
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6634 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 10:02:43 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.27 hétfő, 00:59:17
a tuning boxra visszatérve...
http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/dizel/ford/mondeo/20_tdci-774.html
nézd meg a kübertl-t a további részleteknél.
100 rongy az ára.
üdv.
Szia!
Nem szabad pénzt adni boxért...nem 100 ezret, hanem 1 forintot sem...hidd el nem véletlenül írja mindenki, hogy egy kalap ...r.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6635 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 10:21:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.27 hétfő, 10:02:43
Szia!
Nem szabad pénzt adni boxért...nem 100 ezret, hanem 1 forintot sem...hidd el nem véletlenül írja mindenki, hogy egy kalap ...r.
köszi az infot.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6636 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 10:22:39 »
erre tudnátok gyógyirt?
Hozzászólások: 9
bt-exhale@freemail.hu
Profil megtekintése E-mail Privát üzenet (Elérhető)
Válasz: TDCi motorok
« Új hozzászólás #6666 Dátum: Ma - 00:37:53 »
Válasz idézettelVálasz Üzenet módosításaMódosítás Üzenet eltávolításaTörlés
üdv mindenki.
a fogyasztásos üzenetere reagálva...nekem a 131 pacis városba nem megy 7.2 fölé,igaz 7 alá se nagyon... Smiley
lenne pár kérdésem.lehet hogy nagyon kezdö vagyok még dizelben,nézzétek el nekem.
az mennyire természetes hogy kicsit mindha csattogosabb lenne a motot ebben a -2 ben?ma este azt tapasztaltam hogy olyan 1500 körül kicsit jobban csattog mint eddig.utána meg olyan 2000 körül ujbol kicsit hangosabb csattogás és utána elhagyja ezt a hangot.lehet hogy csak bebeszélem magamnak,de kezdek kicsit parázni.multkor mentem haverom ilyen modijával és semmi ilyet nem hallottam.meg ma este hidegen mintha kicsit erötlenebb lett volna.bár nem is akartam forgatni nagyon.ti tapasztaltatok ilyeneket?mi lehet az a csettegös hang?vagy csak rezonál valami?ha mühelyben átnézetném müszerekkel vagy számitogéppel az kimutatna valamit?esetleg lehet a turboval kezd lenni valami?
másik.
érdemes adalékokat használni akár gázolajhoz hogy tisztán tartsa a porlasztokat?vagy eseteleg olajba a kenés miatt?tapasztalatok?
valoszinüleg rakatok bele egy küberl box-ot.elég jokat hallottam rola.minöségi állitolag nagyon.szerintetek érdemes?130 helyett 150 le lenne.
mindenképp átnézetem a kocsit mert nekem nem teccik valami...
irjatok.köszi.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6637 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 11:34:13 »
Válasz
erre tudnátok gyógyirt?
Tdci motor hidegben, üzemi hőfok eléréséig keményebben jár, ez a konstrukciójából fakad és ezért mondhatni természetes. Kétezres fordulat környékén változik a befecskendezés, a turbó akkor lép be igazán (ott a nyomatékcsúcs) Szóval az is természetes. Olaj adalék nem kell, gyári 5w-30-at tegyél bele 20 ezrenként. Üzemanyagba is csak akkor kell adalék amikor ingadozik az alapjárat vagy nem ejti vissza a fordulatot. Ekkor egy flakon protec-et tegyél fél-negyed tankhoz. Ami fontos, hogy ne "kannából" tankolj és csak gyári go. szűrőt használj.
A küberl box tényleg jó, nekem is az van. 9 fokozatban állítható és a fogyasztás is kevesebb lett egy fél literrel. Azonban, ha már haldoklik valamelyik porlasztócsúcsod akkor ne tekerd fel nagyon mert vészüzemre vágja a gépet. Én úgy 5-7 között használom (téli-nyári) az öt a gyári alapbeállítás. Még annyi, hogy én anno itt vettem a fórumon használtan, így olcsóbb volt. Azonban manapság már vannak jó "szakik" akik hasonló árban vagy olcsóbban tudnak tuningot írni.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.27 hétfő, 11:37:18 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6638 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 11:46:14 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.27 hétfő, 11:34:13
Tdci motor hidegben, üzemi hőfok eléréséig keményebben jár, ez a konstrukciójából fakad és ezért mondhatni természetes. Kétezres fordulat környékén változik a befecskendezés, a turbó akkor lép be igazán (ott a nyomatékcsúcs) Szóval az is természetes. Olaj adalék nem kell, gyári 5w-30-at tegyél bele 20 ezrenként. Üzemanyagba is csak akkor kell adalék amikor ingadozik az alapjárat vagy nem ejti vissza a fordulatot. Ekkor egy flakon protec-et tegyél fél-negyed tankhoz. Ami fontos, hogy ne "kannából" tankolj és csak gyári go. szűrőt használj.
A küberl box tényleg jó, nekem is az van. 9 fokozatban állítható és a fogyasztás is kevesebb lett egy fél literrel. Azonban, ha már haldoklik valamelyik porlasztócsúcsod akkor ne tekerd fel nagyon mert vészüzemre vágja a gépet. Én úgy 5-7 között használom (téli-nyári) az öt a gyári alapbeállítás. Még annyi, hogy én anno itt vettem a fórumon használtan, így olcsóbb volt. Azonban manapság már vannak jó "szakik" akik hasonló árban vagy olcsóbban tudnak tuningot írni.
köszi szépen.sokat segitettél!örök hála! (én biztos ami biztos átnézetem egy szerelövel.ugyis csak akkor nyugszok meg...
)
köszi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6639 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 18:01:34 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.27 hétfő, 11:46:14
köszi szépen.sokat segitettél!örök hála! (én biztos ami biztos átnézetem egy szerelövel.ugyis csak akkor nyugszok meg...
)
köszi.
Én ezt írtam neked először is ha emlékszel rá,nézesd át.Itt Pécsen ahogy írták neked van egy jó chip tuni ngos,szerintem egyről beszélünk.Ő volt aki nekem is rájött a hibára.Nekem az a furcsa,hogy erőtlen lesz ahogy írod.Nagykanizsán ha kell egy szerelő én is tudok segíteni mert az enyém onnan van ésa volt gazdájával tartom a kapcsolatot.Akinél az enyémet javítatta azt ha akarod megszerzem neked.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6640 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 18:11:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.26 vasárnap, 22:10:09
Kariajinak meg napszemcsit, mi?
Hagyjuk mar meg ezt a picsogast a noklapjatinirovat tagjainak, ha szabad kernem. Ez itt egy komoly (?), szakmai forum.
AndyA
Te nem kaptál ajándékot?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6641 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 18:35:36 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.27 hétfő, 18:01:34
Én ezt írtam neked először is ha emlékszel rá,nézesd át.Itt Pécsen ahogy írták neked van egy jó chip tuni ngos,szerintem egyről beszélünk.Ő volt aki nekem is rájött a hibára.Nekem az a furcsa,hogy erőtlen lesz ahogy írod.Nagykanizsán ha kell egy szerelő én is tudok segíteni mert az enyém onnan van ésa volt gazdájával tartom a kapcsolatot.Akinél az enyémet javítatta azt ha akarod megszerzem neked.
ha elküldenéd a számát vagy az elérhetöségét a kanizsainak azt megköszönném.akár email cimemre is.ma mikor mentem vele nem éreztem erötlennek,lehet tegnap este csak a hideg miatt nem is ugy nyomtam neki.holnap itt kanizsán mindenképp bemgyek a fordhoz,és átnézetem a gépet.rárakják számitogépre is.meg megnézik szilenteket és egyéb fontos dolgokat.nekem megér 3500 ftot hogy nyugodtan üljek be az autoba...
köszi.üdv.
Tamás.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6642 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 20:17:38 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.27 hétfő, 18:35:36
ha elküldenéd a számát vagy az elérhetöségét a kanizsainak azt megköszönném.akár email cimemre is.ma mikor mentem vele nem éreztem erötlennek,lehet tegnap este csak a hideg miatt nem is ugy nyomtam neki.holnap itt kanizsán mindenképp bemgyek a fordhoz,és átnézetem a gépet.rárakják számitogépre is.meg megnézik szilenteket és egyéb fontos dolgokat.nekem megér 3500 ftot hogy nyugodtan üljek be az autoba...
köszi.üdv.
Tamás.
Ment PÜ.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6643 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 20:27:31 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.27 hétfő, 20:17:38
Ment PÜ.
köszönöm.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6644 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 20:31:07 »
Idézetet írta: waver - 2010.12.27 hétfő, 20:27:31
köszönöm.
Majd írd meg mi lesz mielőtt bármibe lépnél.Szívesen hát ezért vagyunk,hogy bárkinek amiben tudunk segítünk.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6645 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 20:35:13 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.27 hétfő, 20:31:07
Majd írd meg mi lesz mielőtt bármibe lépnél.Szívesen hát ezért vagyunk,hogy bárkinek amiben tudunk segítünk.
ok.köszi.irni fogok.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6646 Dátum:
2010.12.28 kedd, 11:33:19 »
Elkezdett villogni az izzitasjelzom... Szep tole, hogy legalabb a karacsonyt kivarta. :-(
Ki tud nekem ilyenkor hibakodot olvasni? A sajat olvasokam meg postazas alatt, azt jovo hetnel elobb nem kapom meg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6647 Dátum:
2010.12.28 kedd, 11:42:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.28 kedd, 11:33:19
Elkezdett villogni az izzitasjelzom... Szep tole, hogy legalabb a karacsonyt kivarta. :-(
Ki tud nekem ilyenkor hibakodot olvasni? A sajat olvasokam meg postazas alatt, azt jovo hetnel elobb nem kapom meg.
AndyA
Én tudok. BP XII. kerület. estefelé.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6648 Dátum:
2010.12.28 kedd, 11:46:36 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.26 vasárnap, 10:21:30
ennyire ne hegyezzük ki!én hazajönnék pl debrecenből egy lukas turbócsővel is vasárnap!és nem megy ennyitől tönkre a turbó!A kenése megvan,még akkor is,ha maxon megy végig.azt nem mondom,hogy jót tesz neki,de annyit nem is árt,hogy ennyitől tönkre menjen!óvatosan kell hajtani a gépet.1500as fordulaton ennyit simán el lehet vele közlekedni.még akkor is ha a geót maxra is húzza.És persze a hibát a lehető legrövidebb időn belül megkell szüntetni.
jóhogynem trélert hivatnátok 1 lukas turbócsőhöz.....
sajnos fiatalmondis koromban velem is előfordult,hogy lukas csővel közlekedtem párszáz km-t,nem tudtam sajnos mitől nem megy a gépsárkány,mikor megtaláltam az olajos csőszakaszt.azóta 3 csövem szállt el a gyáriból.szinte sosem tudtam azonnal cserélni,mégsem adta meg magát a turbicsek.
most pedig a Relhist féle tuning csőrendszer,viszi a prímet.ezek nem fognak elpukkanni.
agyári csövekben 2szövetréteg van,és gagyi olajra lágyuló gumiból készülnek.
a tuning csövek szilikonból készültek és 6 réteg szövetbetét van benne!
az elég nehéz lenne,mert alapjáraton is pozitív nyomás van a rendszerben!
Én is, de csak mióta tudom, hogy hogy is kell a lyukas turbócsővel bánni. Előtte meg simán széthajtottam. Semmi baja nem volt előtte a turbónak, de a téli lyukdás utóhatásaitó sikerült kimúlnia.
Érdemes még a koromlerakódásra is figyelni, mert ha a lyukas cső miatt kormolva jár a motor, a turbinakerék elkormolódha ami kiegyensúlyozatlanságot okoz, az meg nagyobb fordulaton halálos.
a
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
olaj
«
Új hozzászólás #6649 Dátum:
2010.12.28 kedd, 11:55:51 »
mennyi a különbség literben a nívópálca max és min jele között?
újabban gyanúsan középen van a szint, holott korábban max-ig volt. Ha most megint engedi az olajat a turbó, mérges leszek...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
126
127
128
129
130
131
132
[
133
]
134
135
136
137
138
139
140
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ