Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:22:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14622220 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6850 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:11:40 »

Az intercooler érintetlen.
A klíma az melyik?
a klíma hűtője van kivül, az üzemi hűtő belül. A 4462-es képen a fekete csavaros kupakban végződő fémcső a néhai ablakmosó tarály szájánál pedig a klíma töltőcsonkja, ami valahol a klímahűtő körényékén végződne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #6851 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:39:46 »

Kiolvastattam a hibakódot: P0251 és P1211 volt eltárolva. Az IDS hozott vagy 10 lehetőséget hogy mi lehet a baj!!! Nekem a legszimpatikusabb az eltömődött gázolajszűrő volt!! hehe Mondjuk lehet hogy az mert mióta nálam van az autó, még nem cseréltem ki. (25000 km.)
Ma is sikerült megvillogtatni az izzításjelzőt, 6.-ban odaléptem neki 100-nál kb 2másodpercre és ahogy elvettem a lábam a gázról, akkor villogott be, de érdekes módon a teljesítményt nem vette le, ugyanúgy húzott utána is. Sajnos többször nem tudtam kipróbálni, mert mellékutakon járok, ahol a hókotró csak akkor jár, amikor eltéved a nagy ködben!!
Várom az ötleteket!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6852 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:51:51 »

Kiolvastattam a hibakódot: P0251 és P1211 volt eltárolva. Az IDS hozott vagy 10 lehetőséget hogy mi lehet a baj!!! Nekem a legszimpatikusabb az eltömődött gázolajszűrő volt!! hehe Mondjuk lehet hogy az mert mióta nálam van az autó, még nem cseréltem ki. (25000 km.)
Ma is sikerült megvillogtatni az izzításjelzőt, 6.-ban odaléptem neki 100-nál kb 2másodpercre és ahogy elvettem a lábam a gázról, akkor villogott be, de érdekes módon a teljesítményt nem vette le, ugyanúgy húzott utána is. Sajnos többször nem tudtam kipróbálni, mert mellékutakon járok, ahol a hókotró csak akkor jár, amikor eltéved a nagy ködben!!
Várom az ötleteket!!
szomoru1
P0251 Injection Pump Fuel Metering Control A

P1211 Injector Control Pressure Higher/Lower Than Desired (engine running)

Ha a szűrőcsere nem jön be,akkor kezdj spórolni a csúcsokra.Esetleg újraprogizás...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6853 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 21:07:42 »

Kiolvastattam a hibakódot: P0251 és P1211 volt eltárolva. Az IDS hozott vagy 10 lehetőséget hogy mi lehet a baj!!! Nekem a legszimpatikusabb az eltömődött gázolajszűrő volt!! hehe Mondjuk lehet hogy az mert mióta nálam van az autó, még nem cseréltem ki. (25000 km.)
Ma is sikerült megvillogtatni az izzításjelzőt, 6.-ban odaléptem neki 100-nál kb 2másodpercre és ahogy elvettem a lábam a gázról, akkor villogott be, de érdekes módon a teljesítményt nem vette le, ugyanúgy húzott utána is. Sajnos többször nem tudtam kipróbálni, mert mellékutakon járok, ahol a hókotró csak akkor jár, amikor eltéved a nagy ködben!!
Várom az ötleteket!!
Szűrőből csak gyári!!!!!!!!! eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6854 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 21:10:24 »

szomoru1
P0251 Injection Pump Fuel Metering Control A

P1211 Injector Control Pressure Higher/Lower Than Desired (engine running)

Ha a szűrőcsere nem jön be,akkor kezdj spórolni a csúcsokra.Esetleg újraprogizás...... Roll Eyes
Nem emlékszem,hogy mondtad-e ha nem akkor poharaztasd meg a csúcsokat.Lehet,hogy csak azért van hibakódod mert az eltömődés miatt akkor pont kevés volt az üzemanyag.Ez lenne a legjobb mert a csúcs nem olcsó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #6855 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 21:15:09 »

Kiolvastattam a hibakódot: P0251 és P1211 volt eltárolva. Az IDS hozott vagy 10 lehetőséget hogy mi lehet a baj!!! Nekem a legszimpatikusabb az eltömődött gázolajszűrő volt!! hehe Mondjuk lehet hogy az mert mióta nálam van az autó, még nem cseréltem ki. (25000 km.)
Ma is sikerült megvillogtatni az izzításjelzőt, 6.-ban odaléptem neki 100-nál kb 2másodpercre és ahogy elvettem a lábam a gázról, akkor villogott be, de érdekes módon a teljesítményt nem vette le, ugyanúgy húzott utána is. Sajnos többször nem tudtam kipróbálni, mert mellékutakon járok, ahol a hókotró csak akkor jár, amikor eltéved a nagy ködben!!
Várom az ötleteket!!

Méretsd meg a csúcsok résolajveszteségét, az egyik csúcsnak nagy a visszafolyása.
Eldöntheted, hogy 1-et cseréltetsz vagy mind a 4-et. Szervízben a résolaj mérésért 1/2 orát számolnak! rinya
Nem tréfa dolog, mert általában előzésnél jön ki a hiba, nagy baj lehet belőle!
Naplózva
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #6856 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 21:34:49 »

A tapasztalatok szerint a Mondeo tempomataja inkabb emeli a fogyasztast. Viszont eszement kenyelmes, es mintha odaszogeztek volna a mutatot. :-)

AndyA
Bármennyire hihetetlen kihoztam 3,8-ast is régebben a vasból, tempomattal gyorsúltam, nem gázpedálból, 85 km-es távon kb. papó stílusban. Csak gondolom szegény kicsit lekormolódhatott, többet nem csinálok ilyet, csak aki végletekig akar elmenni, ilyet is lehet. (van kép) Szóval jó az a tempomat 6 gangosnál. Wink
Am (igaz elfelejtettem felhívni a szerelőt) remélhetőleg 1,5 héten belül készen lesz a kicsike. Voltunk egy szerelőnél, rozsrétszőllősi (Nyíregyháza), mondta, hogy hasonló hibájút már kezelt (sajátja), és sokan ajánlották, remélem végre ő már beválik! Nem akarok többet szerelőkhöz menni, ha ő sem tudja megcsinálni, inkább eladom így ahogy van. Tényleg kérdés: ezekben a nagy hidegekben nem árt a motornak, ha néha beindítják, és kicsit járatják alapjáraton ilyen hibák mellet is?
Választ előre is köszönöm.
Üdv.
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #6857 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 21:47:03 »

Szűrőből csak gyári!!!!!!!!! eljen
A lottó ötösöm jönne be ilyen biztosan, mint a hibakódok.  szomoru1 Először keress szivárgást a szűrő és a porlasztócsúcsok környékén. Folytasd a szűrőcserével. A régi szűrő aljából tekerd ki a dugót és a benne lévő gázolajat engedd egy tiszta üvegbe, vagy flakonba. Esetleg szétvághatod a szűrőházat lemezollóval és a benne maradt üledéket is öntsd a flakonba. Utána egy mágnest tarts az üveghez és nézd meg, hogy vonz-e magához  fémreszeléket. Ha igen, akkor buktál egy CR szivattyút.  rinya  Utána poharaztasd meg a csúcsokat. Amelyik 1 perc alatt 17ml-nél több résolajat enged, az rossz. Újíttasd fel, vagy cseréld újra. Tudom, pesszimista vagyok...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6858 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 22:20:43 »

A lottó ötösöm jönne be ilyen biztosan, mint a hibakódok.  szomoru1 Először keress szivárgást a szűrő és a porlasztócsúcsok környékén. Folytasd a szűrőcserével. A régi szűrő aljából tekerd ki a dugót és a benne lévő gázolajat engedd egy tiszta üvegbe, vagy flakonba. Esetleg szétvághatod a szűrőházat lemezollóval és a benne maradt üledéket is öntsd a flakonba. Utána egy mágnest tarts az üveghez és nézd meg, hogy vonz-e magához  fémreszeléket. Ha igen, akkor buktál egy CR szivattyút.  rinya  Utána poharaztasd meg a csúcsokat. Amelyik 1 perc alatt 17ml-nél több résolajat enged, az rossz. Újíttasd fel, vagy cseréld újra. Tudom, pesszimista vagyok...
Bocs,hogy ezt mondom,de egyszerre poharaztasd őket ne külön mert múltkor valaki kettesével csinálta ,hát az nem jó!!!Mert csak így lehet összehasonlítani őket.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #6859 Dátum: 2011.01.04 kedd, 09:23:10 »

A lottó ötösöm jönne be ilyen biztosan, mint a hibakódok.  szomoru1 Először keress szivárgást a szűrő és a porlasztócsúcsok környékén. Folytasd a szűrőcserével. A régi szűrő aljából tekerd ki a dugót és a benne lévő gázolajat engedd egy tiszta üvegbe, vagy flakonba. Esetleg szétvághatod a szűrőházat lemezollóval és a benne maradt üledéket is öntsd a flakonba. Utána egy mágnest tarts az üveghez és nézd meg, hogy vonz-e magához  fémreszeléket. Ha igen, akkor buktál egy CR szivattyút.  rinya  Utána poharaztasd meg a csúcsokat. Amelyik 1 perc alatt 17ml-nél több résolajat enged, az rossz. Újíttasd fel, vagy cseréld újra. Tudom, pesszimista vagyok...

Na!!! Ne legyél ennyire pesszimista!!!!!  Az egyik barátom aki a Fordnál kollégám volt, Ő nézte meg az este IDS-sel. A gépen csinált egy tesztet is amivel a porlasztók állapotát vizsgálta és egy sem ment 1500 alá (pirosba) úgyhogy reménykedem hogy nem az halt meg. A régi Mondeomon amikor egy porlasztó meghalt egy kicsit mások voltak a jelenségek, ezért reménykedem hogy a szűrőcsere megoldja a problémát. A barátom is azt mondta hogy amelyik mondeóban rossz volt a porlasztó, annál mindíg bement 1500 alá annál a porlasztónál amelyiket cserélni kelett.
Naplózva
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6860 Dátum: 2011.01.04 kedd, 10:14:05 »

Sziasztok!

Most hoztam a verdat a szervizbol. Ugyanis hangosan bug es vibral ha a kormanyt csavarom.allitolag lyukas a szervoszivattyu. Sad... 50e ft a javitas. Letezik olcsobb alternativa?
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #6861 Dátum: 2011.01.04 kedd, 12:01:03 »

Sziasztok!

Most hoztam a verdat a szervizbol. Ugyanis hangosan bug es vibral ha a kormanyt csavarom.allitolag lyukas a szervoszivattyu. Sad... 50e ft a javitas. Letezik olcsobb alternativa?

Próbáld meg itt: http://racing-bazar.hu/alkatresz/bontott/ford_mondeo_iii_2003_evj_2.0_tdci_megmaratt_alkatreszei
Naplózva
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6862 Dátum: 2011.01.04 kedd, 12:25:52 »


Mar eladta  rinya rinya

20-25er volt neki.kerdes megeri e bontottat venni?  wave
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6863 Dátum: 2011.01.04 kedd, 12:30:29 »

Mar eladta  rinya rinya

20-25er volt neki.kerdes megeri e bontottat venni?  wave
Keresd Motorcraft-ot
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #6864 Dátum: 2011.01.04 kedd, 13:28:01 »

Üdv mindenkinek!!
Két kérdésem is lenne.

Az egyik a generátor szíjam már cserés lesz. Minden esetben ki kell cserélni a görgőket ha szíjat cserélek?Mennyi km-et fut el egy szíj? Az autoban 96e Km van.

A másik a vízpumpa alatt látni némi szivárgást. Ha benyúlok a pumpa aljához akkor ilyen piros kocsonyás anyag van alatta. a fagyállóm az piros. valószínű hogy akkor ott engedné a hűtővizet?

Valakinek volt e már asonló tapasztalata? Mi lehet a gond?

előre is köszi
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6865 Dátum: 2011.01.04 kedd, 13:55:39 »

Üdv mindenkinek!!
Két kérdésem is lenne.

Az egyik a generátor szíjam már cserés lesz. Minden esetben ki kell cserélni a görgőket ha szíjat cserélek?Mennyi km-et fut el egy szíj? Az autoban 96e Km van.

A másik a vízpumpa alatt látni némi szivárgást. Ha benyúlok a pumpa aljához akkor ilyen piros kocsonyás anyag van alatta. a fagyállóm az piros. valószínű hogy akkor ott engedné a hűtővizet?

Valakinek volt e már asonló tapasztalata? Mi lehet a gond?

előre is köszi
Igen illik cserélni a görgöket de a generátor szabadon futót is javasolt feltenni.Nekem vizpumpa csere oldotta meg a problémát.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #6866 Dátum: 2011.01.04 kedd, 16:07:30 »

Üdv mindenkinek!!
Két kérdésem is lenne.

Az egyik a generátor szíjam már cserés lesz. Minden esetben ki kell cserélni a görgőket ha szíjat cserélek?Mennyi km-et fut el egy szíj? Az autoban 96e Km van.

A másik a vízpumpa alatt látni némi szivárgást. Ha benyúlok a pumpa aljához akkor ilyen piros kocsonyás anyag van alatta. a fagyállóm az piros. valószínű hogy akkor ott engedné a hűtővizet?

Valakinek volt e már asonló tapasztalata? Mi lehet a gond?



előre is köszi

Szia!

Biztos hogy a fagyállód szivárog.Nekem már 4 éve úgy van azóta sem cseréltem ki,majd ha jobban megindúl.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6867 Dátum: 2011.01.04 kedd, 16:40:28 »

Szia!

Biztos hogy a fagyállód szivárog.Nekem már 4 éve úgy van azóta sem cseréltem ki,majd ha jobban megindúl.

Szia!

Vízpumpát már kb 17 ezertől kínálnak és te is simán ki tudod cserélni. A halogatással benne lehet a pakliban az is, hogy esetleg a szivárgó fagyálló széteszi a bordás tengely kapcsolatodat, vagy berág megáll a vízpumpád és ekkor felforr a motorod. Igaz, hogy ez a te kockázatvállalásod, de másnak a figyelmét fel kellene hívni az esetleges veszélyekre.
Én cserélném  worship
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6868 Dátum: 2011.01.04 kedd, 16:47:18 »

Szia!

Vízpumpát már kb 17 ezertől kínálnak és te is simán ki tudod cserélni. A halogatással benne lehet a pakliban az is, hogy esetleg a szivárgó fagyálló széteszi a bordás tengely kapcsolatodat, vagy berág megáll a vízpumpád és ekkor felforr a motorod. Igaz, hogy ez a te kockázatvállalásod, de másnak a figyelmét fel kellene hívni az esetleges veszélyekre.
Én cserélném  worship
Sziaszok!
Nekem már tavaly megállt a vizpumpám de jelzi a gép mert vészüzembe kapcsolt és nem tudtam 2500 fölé pörgetni nyes
De természetesen igazad van cserélni kell....
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6869 Dátum: 2011.01.04 kedd, 17:40:13 »

Üdv mindenkinek!!


A másik a vízpumpa alatt látni némi szivárgást. Ha benyúlok a pumpa aljához akkor ilyen piros kocsonyás anyag van alatta. a fagyállóm az piros. valószínű hogy akkor ott engedné a hűtővizet?

Valakinek volt e már asonló tapasztalata? Mi lehet a gond?

előre is köszi

A fagyálló olyan, hogy ha kiül valami felületre, akkor kocsonyásodik, vagy kristályosodik. Az a rózsaszínű trutyi amit látsz, az tényleg a fagyálló. A vízpumpa házán van egy "indikátorfurat", amin a fagyálló ki tud folyni a vízpumpa és a szervószivattyú közti térből. Ide viszont csak akkor kerülhet fagyálló, ha a vízpumpa tömszelencéje átereszt.
Fennáll viszont a veszély, hogy pont a kocsonyásodás miatt a furat eltömődik, és tartósan folyadékba merül a bordástengely, ami így el kezd rozsdálni, és tönkremehet.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6870 Dátum: 2011.01.04 kedd, 17:42:51 »

Sziasztok!

Most hoztam a verdat a szervizbol. Ugyanis hangosan bug es vibral ha a kormanyt csavarom.allitolag lyukas a szervoszivattyu. Sad... 50e ft a javitas. Letezik olcsobb alternativa?

Hogy lehet egy szervószivattyú lyukas?  wow1 Ez nem egy egyszerű centrifugálszivattyú! Mást nem mondtak neked?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6871 Dátum: 2011.01.04 kedd, 18:44:20 »

A fagyálló olyan, hogy ha kiül valami felületre, akkor kocsonyásodik, vagy kristályosodik. Az a rózsaszínű trutyi amit látsz, az tényleg a fagyálló. A vízpumpa házán van egy "indikátorfurat", amin a fagyálló ki tud folyni a vízpumpa és a szervószivattyú közti térből. Ide viszont csak akkor kerülhet fagyálló, ha a vízpumpa tömszelencéje átereszt.
Fennáll viszont a veszély, hogy pont a kocsonyásodás miatt a furat eltömődik, és tartósan folyadékba merül a bordástengely, ami így el kezd rozsdálni, és tönkremehet.
eljen worship ...és elviszi a szervószivattyút is.Az meg a kettő 1ütt már tetemes összeg.Persze nem ér fel avval,ha a vízpumpa beáll,és a hengerfej lepukkan a blokkról,mert szétfő a moci....
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.04 kedd, 18:46:11 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6872 Dátum: 2011.01.04 kedd, 18:47:14 »

Szia!

Biztos hogy a fagyállód szivárog.Nekem már 4 éve úgy van azóta sem cseréltem ki,majd ha jobban megindúl.
ha majd jobban megindúl? Shocked nezze nono2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #6873 Dátum: 2011.01.04 kedd, 18:51:36 »

Boldog Új Évet mindenkinek.
    Pár napja azt csinálja a gépem, hogy hatodikban, folyamatos haladáskor, 1500-1600-as fordulaton berángat.Ha adok egy kis gázt, akkor elmúlik.Ez csak akkor fordul elő, ha nem gyorsítok, vagy lassítok, hanem egy ponton tartom a gázpedált. Csak 1500 környékén és csak hatodikban, de nem minden esetben.
    Próbáltam ötödikben 1500 környékén tartani folyamatosan a fordulatot, de ott nem jelentkezik a rángatás. Csak 6.-ban.
 Mi lehet a baj? Valakinek volt már ilyen gond?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6874 Dátum: 2011.01.04 kedd, 18:52:35 »

Üdv mindenkinek!!
Két kérdésem is lenne.

Az egyik a generátor szíjam már cserés lesz. Minden esetben ki kell cserélni a görgőket ha szíjat cserélek?Mennyi km-et fut el egy szíj? Az autoban 96e Km van.

A másik a vízpumpa alatt látni némi szivárgást. Ha benyúlok a pumpa aljához akkor ilyen piros kocsonyás anyag van alatta. a fagyállóm az piros. valószínű hogy akkor ott engedné a hűtővizet?

Valakinek volt e már asonló tapasztalata? Mi lehet a gond?

előre is köszi
ha még nem volt cserélve akkor:
szíj 4e ft
2db támasztógörgő kb 10e ft
1db vezetőgörgő kb 5e ft
1db automata szíjfeszítő-ezen ha van,akkor nem kell az 1ik támasztógörgő! kb 32e ft
1db kéttömegű főtengelyszíjtárcsa kb 25e ft
1db szabadonfutó szíjtárcsa a generátorra!!!! kb 12-18e ft

A vízpumpa meg azonnal csere!! kb 17e ft-tól
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6875 Dátum: 2011.01.04 kedd, 18:58:17 »

Boldog Új Évet mindenkinek.
    Pár napja azt csinálja a gépem, hogy hatodikban, folyamatos haladáskor, 1500-1600-as fordulaton berángat.Ha adok egy kis gázt, akkor elmúlik.Ez csak akkor fordul elő, ha nem gyorsítok, vagy lassítok, hanem egy ponton tartom a gázpedált. Csak 1500 környékén és csak hatodikban, de nem minden esetben.
    Próbáltam ötödikben 1500 környékén tartani folyamatosan a fordulatot, de ott nem jelentkezik a rángatás. Csak 6.-ban.
 Mi lehet a baj? Valakinek volt már ilyen gond?
menj egy picit gyorsabban! vigyor3 bocs ,nem tudtam kihagyni.
nem exact hiba,túl random módon jön elő-hol igen,hol nem.Ami állandó,hogy csak 6odikban.Az kb 90km/h-t jelent?
Nincs sok tippem.Légszűrő,maf,turbócső rendszer,turbónyomás ellenörzése.....kb. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #6876 Dátum: 2011.01.04 kedd, 19:08:30 »

menj egy picit gyorsabban! vigyor3 bocs ,nem tudtam kihagyni.
nem exact hiba,túl random módon jön elő-hol igen,hol nem.Ami állandó,hogy csak 6odikban.Az kb 90km/h-t jelent?
Nincs sok tippem.Légszűrő,maf,turbócső rendszer,turbónyomás ellenörzése.....kb. Roll Eyes
Igen. 90-100 körül. Ha jön a rángatás, akkor vissza váltok ötbe, aztán jó. Légszűrő mindig cserélve van az olajjal, MAF nincs, EGR kiiktatva. Marad a csövek ellenőrzése? De nem hallom, hogy kifújna valahol. nemtudom
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6877 Dátum: 2011.01.04 kedd, 19:18:50 »

Igen. 90-100 körül. Ha jön a rángatás, akkor vissza váltok ötbe, aztán jó. Légszűrő mindig cserélve van az olajjal, MAF nincs, EGR kiiktatva. Marad a csövek ellenőrzése? De nem hallom, hogy kifújna valahol. nemtudom
egy elm327 el már megelehet mérni a nyomást.....nincs az ismerettségben senkinek?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #6878 Dátum: 2011.01.04 kedd, 19:23:08 »

egy elm327 el már megelehet mérni a nyomást.....nincs az ismerettségben senkinek?
Nem tudok róla. Amúgy mennyinek kell lenni a nyomásnak?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6879 Dátum: 2011.01.04 kedd, 19:25:59 »

Nem tudok róla. Amúgy mennyinek kell lenni a nyomásnak?
maxi terhelésen lekell adjon  a turbicsek 2,5bar-t.de ezt csak menet közbeni diaggal lehet megmérni!
látom külhonban evezel...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #6880 Dátum: 2011.01.04 kedd, 19:33:32 »

maxi terhelésen lekell adjon  a turbicsek 2,5bar-t.de ezt csak menet közbeni diaggal lehet megmérni!
látom külhonban evezel...
   Most 17.-ig itthon vagyok. Pihi.
Apropó: Vikről lehet tudni valamit? Azt üzeni a telefonja, hogy szeptemberig nem elérhető. Vele meg úgy jártam, hogy beépítettük a tempomatot még tavaly november körül, de hatodikban sehogy sem akart működni. Abban maradtunk, hogy ha legközelebb időm lesz, akkor még egyszer nekiugrunk. Most lenne az az idő.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6881 Dátum: 2011.01.04 kedd, 20:55:46 »

   Most 17.-ig itthon vagyok. Pihi.
Apropó: Vikről lehet tudni valamit? Azt üzeni a telefonja, hogy szeptemberig nem elérhető. Vele meg úgy jártam, hogy beépítettük a tempomatot még tavaly november körül, de hatodikban sehogy sem akart működni. Abban maradtunk, hogy ha legközelebb időm lesz, akkor még egyszer nekiugrunk. Most lenne az az idő.
Vik lesz valamikor. Küldj neki PÜ-t.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #6882 Dátum: 2011.01.04 kedd, 21:01:26 »

Köszi szépen mindekinek a gyors választ.  VAlószinű h akkor cserélem a vízpumpát . Nem akarom hogy akárhol meglepjen a dolog. Szerencsére most a lóvém is megvan rá ugyhogy inkább legyen rendben a gép.

ARRól mi a véleményetek hogy a gázolaj szűrő elé egy előszűrőt betenni?

Nissan szalonba egy ismerős mondta hogy láttot mer egy pár darab ilyen megoldást.

Kérdés hogy nem terheli-e ez meg a szivattyút?

Kamionokon alkalmazzák ezt a dolgot és ugye ott elég nagy szervizintervallumok vannak.

Mi a véleményetek erről a dologról?

Ja és itt egy link:                                http://www.supertech.hu/common_rail_diesel.html

itt elég magas beszerelési árról írnak de szerintem ezt olcsóbban is meg lehet oldani
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6883 Dátum: 2011.01.04 kedd, 21:38:25 »

a cikkben 10 mikronos szűrő elé applikálják.
szerintem a 2 mikronos elé.. már komoly ellenállás lenne együtt.. de ez egy laikus véleménye :-)  wave

Köszi szépen mindekinek a gyors választ.  VAlószinű h akkor cserélem a vízpumpát . Nem akarom hogy akárhol meglepjen a dolog. Szerencsére most a lóvém is megvan rá ugyhogy inkább legyen rendben a gép.

ARRól mi a véleményetek hogy a gázolaj szűrő elé egy előszűrőt betenni?

Nissan szalonba egy ismerős mondta hogy láttot mer egy pár darab ilyen megoldást.

Kérdés hogy nem terheli-e ez meg a szivattyút?

Kamionokon alkalmazzák ezt a dolgot és ugye ott elég nagy szervizintervallumok vannak.

Mi a véleményetek erről a dologról?

Ja és itt egy link:                                http://www.supertech.hu/common_rail_diesel.html

itt elég magas beszerelési árról írnak de szerintem ezt olcsóbban is meg lehet oldani
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #6884 Dátum: 2011.01.04 kedd, 21:38:46 »

Sziasztok.
3 hete vettem egy 2007 es 2.0 TDCI Mondeot. Azt tapasztaltam, hogy alacsonyabb fordulaton (1300-1600) enyhe gyorsításkor kopog  vagy csörög a motor. Ha intenzíven gyorsítok teljesen rendben a motor hangja és megy is. Üresben megforgatva szintén.

Mi lehet a gond? vagy a benzineshez szokott fülem nem ismeri még a diesel hangokat?
Köszi és üdv : mpalfy

Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #6885 Dátum: 2011.01.04 kedd, 21:40:18 »

Sziasztok.
3 hete vettem egy 2007 es 2.0 TDCI Mondeot. Azt tapasztaltam, hogy alacsonyabb fordulaton (1300-1600) enyhe gyorsításkor kopog  vagy csörög a motor. Ha intenzíven gyorsítok teljesen rendben a motor hangja és megy is. Üresben megforgatva szintén.



Mi lehet a gond? vagy a benzineshez szokott fülem nem ismeri még a diesel hangokat?
Köszi és üdv : mpalfy



Még MK3 és 95000 km van az autóban.
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
teo
Vendég
« Új hozzászólás #6886 Dátum: 2011.01.04 kedd, 21:50:34 »

Sziasztok.
3 hete vettem egy 2007 es 2.0 TDCI Mondeot. Azt tapasztaltam, hogy alacsonyabb fordulaton (1300-1600) enyhe gyorsításkor kopog  vagy csörög a motor. Ha intenzíven gyorsítok teljesen rendben a motor hangja és megy is. Üresben megforgatva szintén.

Mi lehet a gond? vagy a benzineshez szokott fülem nem ismeri még a diesel hangokat?
Köszi és üdv : mpalfy



Nem tudom, mi lehet, de nem normális. Egy dízel sem kopog, csörög hiába. Nekem nem csinál ilyet.
Naplózva
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #6887 Dátum: 2011.01.04 kedd, 21:53:24 »

Nem tudom, mi lehet, de nem normális. Egy dízel sem kopog, csörög hiába. Nekem nem csinál ilyet.

Nem tudom, de 1800-1900 körül meg teljesen megszűnik. Melegen sokkal kevésbé hallható.
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6888 Dátum: 2011.01.04 kedd, 21:57:36 »

egy elm327 el már megelehet mérni a nyomást.....nincs az ismerettségben senkinek?

Talan holnap megkapom, ma jott egy csomagom. Mondjuk ket masik rendelesem is van, a fene tudja, hogy pont ez melyik lesz. De ha nem most, akkor a jovo hetre megjon biztosan, Hong Kongbol mar tovabbkuldtek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6889 Dátum: 2011.01.04 kedd, 22:02:02 »

a cikkben 10 mikronos szűrő elé applikálják.
szerintem a 2 mikronos elé.. már komoly ellenállás lenne együtt.. de ez egy laikus véleménye :-)  wave


Jutiseszembe, GO-szurot mennyi idonkent ildomos cserelni? A 140-ezres szerviz ota kb. 5 ezret futott magyar uzemanyaggal, azota csak osztrakkal, 149-nel tartunk most.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6890 Dátum: 2011.01.04 kedd, 22:02:30 »

Sziasztok.
3 hete vettem egy 2007 es 2.0 TDCI Mondeot. Azt tapasztaltam, hogy alacsonyabb fordulaton (1300-1600) enyhe gyorsításkor kopog  vagy csörög a motor. Ha intenzíven gyorsítok teljesen rendben a motor hangja és megy is. Üresben megforgatva szintén.

Mi lehet a gond? vagy a benzineshez szokott fülem nem ismeri még a diesel hangokat?
Köszi és üdv : mpalfy


Ha tudsz, menj el egy mini találkozóra pesten és mutasd meg a dízeles kollégáknak. Sokan, akiknek nem volt még diesel autójuk gyakran megijednek. Azt tudni kell, hogy a tdci motor keményebben jár, ez a konstrukciójából fakad, és főleg hidegen, 1800-2000 fordulat környékén megváltozik a hangja, mert akkor már megjön a turbónyomás, ott a nyomatékcsúcs, és a több levegőhöz több anyagot ad. Alapszabály minden motornál, de a dízelnél főleg, hogy hdegen nem pörgetjük, de ha már meleg nyomatékból alázzuk a benzinest. A nagyobb futamok után hagyjuk kicsit alapjáraton pöfögni, mert a turbót vissza kell hűteni. Ha nagyon füstöl, vagy nem húz, akkor kell inkább vizsgálódni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6891 Dátum: 2011.01.04 kedd, 22:05:13 »

Jutiseszembe, GO-szurot mennyi idonkent ildomos cserelni? A 140-ezres szerviz ota kb. 5 ezret futott magyar uzemanyaggal, azota csak osztrakkal, 149-nel tartunk most.

AndyA
60-ezrenként, de ha nem kénmentessel jársz olajcserekor cseréld.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6892 Dátum: 2011.01.04 kedd, 22:14:02 »

ARRól mi a véleményetek hogy a gázolaj szűrő elé egy előszűrőt betenni?
Szerintem, hülyeség és felesleges. A gyári szűrő (az utángyártott nem, ezért nem is szabad használni) 2 mikronos.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6893 Dátum: 2011.01.04 kedd, 22:18:18 »

60-ezrenként, de ha nem kénmentessel jársz olajcserekor cseréld.

Akkor azt hiszem, szeret ejtem rovidesen. Ki tudja, mi lakik benne korabbrol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6894 Dátum: 2011.01.04 kedd, 22:27:51 »

Akkor azt hiszem, szeret ejtem rovidesen. Ki tudja, mi lakik benne korabbrol.

AndyA
Az olajcsere és szűrőcserék ajánlottak, egy használtautó vásárlás után. Én szkeptkus vagyok ezen a területen. Az a tuti amit én megcsinálok/belerakok.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6895 Dátum: 2011.01.04 kedd, 22:31:37 »

Az olajcsere és szűrőcserék ajánlottak, egy használtautó vásárlás után. Én szkeptkus vagyok ezen a területen. Az a tuti amit én megcsinálok/belerakok.
Én még annyit hozzá tennék,hogy a magyar üzemanyag nem olyan mint a kinti ezért amit TZS mondott ha lehet minden olajcserekor GO szürő is.Ha cserélteted és nem te cseréled mindig légy mellette és lásd mit tesznek bele.Mindig csak mindenből a gyárit!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6896 Dátum: 2011.01.05 szerda, 08:47:54 »

Sziasztok.
3 hete vettem egy 2007 es 2.0 TDCI Mondeot. Azt tapasztaltam, hogy alacsonyabb fordulaton (1300-1600) enyhe gyorsításkor kopog  vagy csörög a motor. Ha intenzíven gyorsítok teljesen rendben a motor hangja és megy is. Üresben megforgatva szintén.

Mi lehet a gond? vagy a benzineshez szokott fülem nem ismeri még a diesel hangokat?
Köszi és üdv : mpalfy
Hello, gratula az autóhoz! Lehet, hogy egyszerűbb a gond, valami meglazult a motortérben, és rezonálni kezd, amikor a motor alacsony rezgési amplitúdójával megegyezik. Nekünk az egyik töltőcső bilincset kellett lehúzni, szilent nélkül, az vibrált be, csak kis fordulaton. Nézd át a csőbilincseket is. Volt, akinek a go szűrő nem volt rendesen rögzítve, és zörgött. Előbb próbáld az egyszerűbb lehetőségeket lecsekkolni.... de biztos, hogy a motorból jön?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #6897 Dátum: 2011.01.05 szerda, 09:11:38 »

Hello, gratula az autóhoz! Lehet, hogy egyszerűbb a gond, valami meglazult a motortérben, és rezonálni kezd, amikor a motor alacsony rezgési amplitúdójával megegyezik. Nekünk az egyik töltőcső bilincset kellett lehúzni, szilent nélkül, az vibrált be, csak kis fordulaton. Nézd át a csőbilincseket is. Volt, akinek a go szűrő nem volt rendesen rögzítve, és zörgött. Előbb próbáld az egyszerűbb lehetőségeket lecsekkolni.... de biztos, hogy a motorból jön?

Tuti, hogy a motorból jön.
Köszönöm a tanácsot. Hol is van az a GO szűrő?
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
laszlozoltan79
Vendég
« Új hozzászólás #6898 Dátum: 2011.01.05 szerda, 09:37:34 »

sziasztok alapjárat hidegen melegen meg meg remeg nem túl erösen de idegesítő mitöl lehet ez  2l es 2006os 115le előre is köszönöm  worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6899 Dátum: 2011.01.05 szerda, 10:35:26 »

Tuti, hogy a motorból jön.
Köszönöm a tanácsot. Hol is van az a GO szűrő?


Az anyosules elott, a tuzfalnal a sarokban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.