Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 15:59:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14681753 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7250 Dátum: 2011.01.18 kedd, 22:26:33 »

elektronikusan vezérelt turbó és egr eu4-es motoroktól van. eu3-ason még mind2 vákumos
Az enyém vákumos de változó geometriás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7251 Dátum: 2011.01.18 kedd, 22:29:20 »

annyival, ha be***ik rajta az elektronika, akkor fizethetsz érte 50eft körül 2funny
Én már ezt mondtam neki csak fiatal és feledékeny beka3 beka3 beka3
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7252 Dátum: 2011.01.18 kedd, 22:34:24 »

Az enyém vákumos de változó geometriás.
enyém is az lesz nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7253 Dátum: 2011.01.18 kedd, 22:49:13 »

üdv.hiába 20ezer az intervallum.akármilyen olajat teszel bele 15ezer után már nem olyan a viszkozitása és ezáltal  a hütése és kenése  sem.meg amennyi trutyit összeszed a olaj teknöböl...
szoval szerintem max 15000.
 worship
üdv.

ebben egyetertunk, en is 15K km-enkent cserelem, de szvsz a 10K tulzo kicsit, persze aki megteheti az csinalja csak, baja nem lesz Cheesy nekem hamar belerepul annyi, es nem lenne tul jo egyfolytaban olajat cserelni. wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7254 Dátum: 2011.01.18 kedd, 22:50:47 »

ebben egyetertunk, en is 15K km-enkent cserelem, de szvsz a 10K tulzo kicsit, persze aki megteheti az csinalja csak, baja nem lesz Cheesy nekem hamar belerepul annyi, es nem lenne tul jo egyfolytaban olajat cserelni. wave
mi kb 13-14 fele szoktuk cserélni, ez kb fél év alatt jön össze.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7255 Dátum: 2011.01.18 kedd, 22:51:02 »

sőt olajcserekor go. szűrő(csak gyári) , levegőszűrő és pollenszűrő is csere.
persze, ez alap!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7256 Dátum: 2011.01.18 kedd, 22:51:48 »

mi kb 13-14 fele szoktuk cserélni, ez kb fél év alatt jön össze.
nekem hamarabb, sajnos  eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7257 Dátum: 2011.01.19 szerda, 01:12:35 »

Én már ezt mondtam neki csak fiatal és feledékeny beka3 beka3 beka3
Igen tudom, hogy mondtad, hogy mhetek vele messzire hogy javítsák nyes nyes nem felejtettem  eplus2 Csak most drinkes este cvolt nemtom mivan  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7258 Dátum: 2011.01.19 szerda, 11:26:12 »

Üdv mindenki!

Nah, megjött a Ford super scanner box a múlt 7en, de egyből kis gond volt vele. Nem kommunikált a pc-vel. Elösször garba vissza akartam küldeni de ez megint egy 7 kiesés lett volna.... xal inkább megcsináltam Smiley. Ma volt a főpróba, mindenféle gond nélkül átírta a porlasztókat, most nem tettem még bele az újakat, hanem a rosz csúcsoknak a értékét írtam, át úgy kompenzálva, hogy kevesebb ideig hagyja nyitva őket és ezáltal talán mérsékelve az üa nyomás esés miatti hibakódokatt.... délután teszt Smiley. Lényeg a lényeg gond nélkül programozza a csúcsokat. Valamint a diagnosztikai ablakában több infó nyerhető mint pl PCMSCAN progival. Ilyen pl az egr nyitás kitöltési tényezője, egr szelep mennyire van nyitva ez mm-ben, aksi fesz, klíma, kieg fűtés állapota stb.

Negatíívum, szétszerelés után láttam, hogy ebben sem az a proci van amivel hirdették (hirdetésben a 90c2610-es procit írták, ebben peddig egy atmel mikrovezérlő van, az ok, hogy írtak rá egy prgramot ami azt csinálja mint az eredeti vezérlő na de azé mégsem az eredeti...).

holnap megírom, hogy milyen lett a módosított csúcskódokkal Smiley

7végén meg remélem már be tom tenni a jó csúcsokat Smiley

 worship integet2
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7259 Dátum: 2011.01.19 szerda, 11:38:33 »

Hali!
Az EGR-rel mit lehet még állítani? Időtényezőkre gondolok...

Üdv mindenki!

Nah, megjött a Ford super scanner box a múlt 7en, de egyből kis gond volt vele. Nem kommunikált a pc-vel. Elösször garba vissza akartam küldeni de ez megint egy 7 kiesés lett volna.... xal inkább megcsináltam Smiley.......
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7260 Dátum: 2011.01.19 szerda, 12:04:26 »

Hali!
Az EGR-rel mit lehet még állítani? Időtényezőkre gondolok...


módodítni azon nem lehet, csak az aktuális értékét tudod kiolvasni vele. Ledugózott EGR-nél meg lényegtlene
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #7261 Dátum: 2011.01.19 szerda, 14:45:48 »

Üdv mindenki!

Nah, megjött a Ford super scanner box a múlt 7en, de egyből kis gond volt vele. Nem kommunikált a pc-vel. Elösször garba vissza akartam küldeni de ez megint egy 7 kiesés lett volna.... xal inkább megcsináltam Smiley. Ma volt a főpróba,

Hogyan javitottad meg?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7262 Dátum: 2011.01.19 szerda, 15:06:14 »

Üdv mindenki!

Nah, megjött a Ford super scanner box a múlt 7en, de egyből kis gond volt vele. Nem kommunikált a pc-vel. Elösször garba vissza akartam küldeni de ez megint egy 7 kiesés lett volna.... xal inkább megcsináltam Smiley. Ma volt a főpróba, mindenféle gond nélkül átírta a porlasztókat, most nem tettem még bele az újakat, hanem a rosz csúcsoknak a értékét írtam, át úgy kompenzálva, hogy kevesebb ideig hagyja nyitva őket és ezáltal talán mérsékelve az üa nyomás esés miatti hibakódokatt.... délután teszt Smiley. Lényeg a lényeg gond nélkül programozza a csúcsokat. Valamint a diagnosztikai ablakában több infó nyerhető mint pl PCMSCAN progival. Ilyen pl az egr nyitás kitöltési tényezője, egr szelep mennyire van nyitva ez mm-ben, aksi fesz, klíma, kieg fűtés állapota stb.

Negatíívum, szétszerelés után láttam, hogy ebben sem az a proci van amivel hirdették (hirdetésben a 90c2610-es procit írták, ebben peddig egy atmel mikrovezérlő van, az ok, hogy írtak rá egy prgramot ami azt csinálja mint az eredeti vezérlő na de azé mégsem az eredeti...).

holnap megírom, hogy milyen lett a módosított csúcskódokkal Smiley

7végén meg remélem már be tom tenni a jó csúcsokat Smiley

 worship integet2
Engem az érdekel, hogy milyen kódokat írtál be a régiek helyére?  Honnét tudod, hogy kevesebb ideig hagyja nyitva ?

Amúgy meg nem meglepő, mert az eredeti ozenelektronik féle mOByDic 3210 150EUR, az fsuper meg szállítással együtt 50EUR (se...) Kihúzták belőle a progit és betöltötték egy PIC-be. ennyi.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #7263 Dátum: 2011.01.19 szerda, 15:30:39 »

Engem az érdekel, hogy milyen kódokat írtál be a régiek helyére?  Honnét tudod, hogy kevesebb ideig hagyja nyitva ?

Amúgy meg nem meglepő, mert az eredeti ozenelektronik féle mOByDic 3210 150EUR, az fsuper meg szállítással együtt 50EUR (se...) Kihúzták belőle a progit és betöltötték egy PIC-be. ennyi.

Attol meg lehet pont annyira hasznos eszkoz, mint az eredeti.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7264 Dátum: 2011.01.19 szerda, 19:55:40 »

enyém is az lesz nyes
Motorvezérlőt is cserélsz  Roll Eyes?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7265 Dátum: 2011.01.19 szerda, 20:00:40 »

Motorvezérlőt is cserélsz  Roll Eyes?
nem, miért kéne?? felrakomúgy, ahogy te mondtad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7266 Dátum: 2011.01.19 szerda, 20:06:19 »

nem, miért kéne?? felrakomúgy, ahogy te mondtad
Az úgy jó lesz!!!! eplus2 eljen  Csak nem vákum vezérelt lesz ahogy írtad...de nyugi, még jobb...de komolyan!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7267 Dátum: 2011.01.19 szerda, 20:08:13 »

Az úgy jó lesz!!!! eplus2 eljen  Csak nem vákum vezérelt lesz ahogy írtad...de nyugi, még jobb...de komolyan!
én a vgt részére gondoltam, hogy nekem is az lesz. mot vezérlőt nem is tudnéá kicserélni, mert 90LE-s di nem volt vgt-vel

ui, ki akarom tolni a nyomást 1,7-1,8-ra, bírja ezt a motor??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomy
Vendég
« Új hozzászólás #7268 Dátum: 2011.01.19 szerda, 20:19:06 »

Sziasztok!

Erősebb gyorsításoknál olyan érzésem van mintha csúszna a kuplung.......könnyen felpörög és érzésre mintha nem lenne folyamatos a "nyomaték".
Lehet csak én érzem rosszul, mert egyébként jól megy.........ez lehet valami kezdődő hiba?Kuplung?Kettős tömegű lendkerék?- ha ezek a hibák jönnének elő akkor mi lenne a hibajelenség?
2.0TDCI 130LE Ghia

Előre is köszi a tanácsokat.

Tomy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7269 Dátum: 2011.01.19 szerda, 20:24:18 »

Sziasztok!

Erősebb gyorsításoknál olyan érzésem van mintha csúszna a kuplung.......könnyen felpörög és érzésre mintha nem lenne folyamatos a "nyomaték".
Lehet csak én érzem rosszul, mert egyébként jól megy.........ez lehet valami kezdődő hiba?Kuplung?Kettős tömegű lendkerék?- ha ezek a hibák jönnének elő akkor mi lenne a hibajelenség?
2.0TDCI 130LE Ghia

Előre is köszi a tanácsokat.

Tomy
nekem pl üresben alapjáraton rázott a kocsi. ha kinyomta a kuplongot, vagy emeltem a fordulatot, akkor abbahagyta. nála, kinyomó és lendkerék lett cserélve
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7270 Dátum: 2011.01.19 szerda, 20:29:04 »

én a vgt részére gondoltam, hogy nekem is az lesz. mot vezérlőt nem is tudnéá kicserélni, mert 90LE-s di nem volt vgt-vel

ui, ki akarom tolni a nyomást 1,7-1,8-ra, bírja ezt a motor??
Igen, azt még bírja...de készülj fel legalább még +10-15 lóerőre  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7271 Dátum: 2011.01.19 szerda, 20:49:16 »

Igen, azt még bírja...de készülj fel legalább még +10-15 lóerőre  eplus2
Ugyanaz a blokkod van mint a ci-ken, és ott már felemelték gyárilag 1.5-re a nyomást,(115-ös Di-n csak 1.1 volt) mert kompenzálni kellett a cr rendszer elő és utánégetésből származó (halkabb legyen és kevesebb nirogén oxid..) teljesítmény vesztés és fogyi növekedést, mert jó hatásfokkal csak a fő befecskendezés működik...a többi a zaj és környezeti mese miatti veszteség.. szomoru1
Ezért hangosabb a mienk, viszont keveset esznek, és 1,5-1,6-os nyomással piszkosul odaba..
Szóval a motornak baja nem lehet annyitól. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7272 Dátum: 2011.01.19 szerda, 21:09:06 »

Ugyanaz a blokkod van mint a ci-ken, és ott már felemelték gyárilag 1.5-re a nyomást,(115-ös Di-n csak 1.1 volt) mert kompenzálni kellett a cr rendszer elő és utánégetésből származó (halkabb legyen és kevesebb nirogén oxid..) teljesítmény vesztés és fogyi növekedést, mert jó hatásfokkal csak a fő befecskendezés működik...a többi a zaj és környezeti mese miatti veszteség.. szomoru1
Ezért hangosabb a mienk, viszont keveset esznek, és 1,5-1,6-os nyomással piszkosul odaba..
Szóval a motornak baja nem lehet annyitól. wave
worship akkor először kell egy nyomásmérő vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7273 Dátum: 2011.01.19 szerda, 21:12:51 »

worship akkor először kell egy nyomásmérő vigyor3
Minden .... van az autódban, és egy turbósban nincs nyomásmérő Huh? Shocked bakker.. hehe Milyen dolog ez  falbav hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7274 Dátum: 2011.01.19 szerda, 21:25:00 »

Sziasztok!

Erősebb gyorsításoknál olyan érzésem van mintha csúszna a kuplung.......könnyen felpörög és érzésre mintha nem lenne folyamatos a "nyomaték".
Lehet csak én érzem rosszul, mert egyébként jól megy.........ez lehet valami kezdődő hiba?Kuplung?Kettős tömegű lendkerék?- ha ezek a hibák jönnének elő akkor mi lenne a hibajelenség?
2.0TDCI 130LE Ghia

Előre is köszi a tanácsokat.

Tomy
Mikorleállítod ne nyomd be a kuplungot és ha csattan akkor kezd a lendkereked tönkre menni ha nem más lesz a baj.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7275 Dátum: 2011.01.19 szerda, 21:25:25 »

Minden .... van az autódban, és egy turbósban nincs nyomásmérő Huh? Shocked bakker.. hehe Milyen dolog ez  falbav hehe
http://cgi.ebay.co.uk/52mm-Smoked-Digital-BAR-Turbo-Boost-Vacuum-Gauge-Meter-/160528256161?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25603acca1

pl ez?? vigyor3

-1.03 ~ 3.10 BAR ennyi csak elég lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7276 Dátum: 2011.01.19 szerda, 21:27:55 »

Ez jó.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #7277 Dátum: 2011.01.19 szerda, 21:30:39 »

Mikorleállítod ne nyomd be a kuplungot és ha csattan akkor kezd a lendkereked tönkre menni ha nem más lesz a baj.
Keszi ezt en is megfigyelem, Visszagondolva mintha kozbe furcsa volt hogy kicsit hangosan all meg. De ezt megfigyelem legközelebbi autózás után. wave
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7278 Dátum: 2011.01.19 szerda, 21:33:29 »

Mikorleállítod ne nyomd be a kuplungot és ha csattan akkor kezd a lendkereked tönkre menni ha nem más lesz a baj.
De most nem úgy van, hogyha leállításkor benyomom a kuplungot akkor kímélem vele a lendkereket?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7279 Dátum: 2011.01.19 szerda, 21:37:54 »

De most nem úgy van, hogyha leállításkor benyomom a kuplungot akkor kímélem vele a lendkereket?
De igen, csak itt tesztelni akarják. integet2 A kuplungot meg négyesben kell alapjáraton felengedni, közben fékezni, ha lefullad akkor jó (nem kopott, nem csúszik) a kuplung.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7280 Dátum: 2011.01.19 szerda, 21:58:22 »

De most nem úgy van, hogyha leállításkor benyomom a kuplungot akkor kímélem vele a lendkereket?
Sőt még indításkor is benyomom!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7281 Dátum: 2011.01.19 szerda, 21:59:14 »

De igen, csak itt tesztelni akarják. integet2 A kuplungot meg négyesben kell alapjáraton felengedni, közben fékezni, ha lefullad akkor jó (nem kopott, nem csúszik) a kuplung.
Na ezt még egyszer sem hallottam,megint worship worship tudásom gyarapodott. worship worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7282 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 08:52:55 »

Hogyan javitottad meg?

AndyA

Az USB-soros illesztője (az az FTDI ic, aminek az illesztőprogramjával amúgy is gondok voltak(, adta meg magát, ezt cseréltem egy más gyártónak a vezérlőjére és már megy is szépen, és nincs illesztőprogram gond se....

Amikor megjött és rádugtam a gépre a procija lefutatta az öntesztett, szépen kapcsolgatta a ledeket ahogy kell, csak a gép felé nem kommunikált, ezért mertem nekiálni a javításnak, mert vagy hidegforrasztás, vagy illlesztő hw.-gond lehetett... Amúgy vezérlő- és mérőgépek tervezésével, javításával és programozásával foglalkozok, xal annyira nem ilyeszt meg az ien feladat  worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #7283 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 08:54:32 »

Az USB-soros illesztője (az az FTDI ic, aminek az illesztőprogramjával amúgy is gondok voltak(, adta meg magát, ezt cseréltem egy más gyártónak a vezérlőjére és már megy is szépen, és nincs illesztőprogram gond se....

Amikor megjött és rádugtam a gépre a procija lefutatta az öntesztett, szépen kapcsolgatta a ledeket ahogy kell, csak a gép felé nem kommunikált, ezért mertem nekiálni a javításnak, mert vagy hidegforrasztás, vagy illlesztő hw.-gond lehetett... Amúgy vezérlő- és mérőgépek tervezésével, javításával és programozásával foglalkozok, xal annyira nem ilyeszt meg az ien feladat  worship

Aha. Alighanem hasonlo baja lehet az enyemnek is (ELM.327), mert nem csinal semmit, amikor az USB-re dugom, viszont valami LED-ek pislognak rajta, tehat tapot kap.

Mondjuk a driver CD-je is torott volt, ugyhogy azzal sem megyek semmire, letolteni meg nemigen talalom sehol... :-(

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7284 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 09:05:15 »

Engem az érdekel, hogy milyen kódokat írtál be a régiek helyére?  Honnét tudod, hogy kevesebb ideig hagyja nyitva ?

Amúgy meg nem meglepő, mert az eredeti ozenelektronik féle mOByDic 3210 150EUR, az fsuper meg szállítással együtt 50EUR (se...) Kihúzták belőle a progit és betöltötték egy PIC-be. ennyi.

Nos igen, pontos kalculátort, nem találtam, hogy mien értékeket adnak vissza a csúcs kódjai, de a leírásokból az jön le nekem, hogy a csúcsra beérkező vezérlő jel hatására, hogy engedi át magán az üa.-ot. Ebből feltételezem, hogy a kódolásnál azt mérik a kalibráló gépben, hogy amikor megkadják a jelet a csúcsnak egy időegység alatt hogy változik a nyomás a cr csőben.... persze csak egy elmélet és nem is megoldás a rosz csúcsokra egyedül arra vagyok kíváncsi, egyrészt, hogy ki lehet e tolni a csúcs cserét, vagyis a beszerzési időszakot minél kevesebb izzítójellel megúszni, másrészt, hogy az ilyen átkódoloás milyen hatással lehetünk a fogyasztásra és teljesítményre....

Az új kódokkal, tegnap 2x dobot megint hibát ...igaz nem sokat változtattam az eredeti értéken... , még teszt tovább...
Motor járás, nem változott. Ereje ugyan úgy megvan. Füstölni nem füstöl...

Ezesetben AVR-be írták a progit.
Szerinted, honnan lehetne megszerezni a vezérlő parancsokat az ecu-hoz?

Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7285 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 09:11:35 »

Aha. Alighanem hasonlo baja lehet az enyemnek is (ELM.327), mert nem csinal semmit, amikor az USB-re dugom, viszont valami LED-ek pislognak rajta, tehat tapot kap.

Mondjuk a driver CD-je is torott volt, ugyhogy azzal sem megyek semmire, letolteni meg nemigen talalom sehol... :-(

AndyA

Esélyes. Az én ELM 327-es boxomban is ilyen illesztő van mint amit az F-scanner-be tettem most. Ha működnek ezek az illesztők, akkor miután csatlakoztatod, az op rendszerednek ki kell adnia új hw-ként (ha korábban nem volt még telepítve), neten rákeresve meg találsz hozzá illesztőprogit. Ezekben cp2101, vagy cp210x usb-soros átalakíto szokott lenni.
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7286 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 09:13:37 »

Aha. Alighanem hasonlo baja lehet az enyemnek is (ELM.327), mert nem csinal semmit, amikor az USB-re dugom, viszont valami LED-ek pislognak rajta, tehat tapot kap.

Mondjuk a driver CD-je is torott volt, ugyhogy azzal sem megyek semmire, letolteni meg nemigen talalom sehol... :-(

AndyA

kb 10 perc mulva probáld meg ezt letölteni, én ezt a drivert használom (türelem pls, lassu az upload :/)

creator.dtsh.hu/cp.rar
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7287 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 11:25:29 »

Sziasztok!

Erősebb gyorsításoknál olyan érzésem van mintha csúszna a kuplung.......könnyen felpörög és érzésre mintha nem lenne folyamatos a "nyomaték".
Lehet csak én érzem rosszul, mert egyébként jól megy.........ez lehet valami kezdődő hiba?Kuplung?Kettős tömegű lendkerék?- ha ezek a hibák jönnének elő akkor mi lenne a hibajelenség?
2.0TDCI 130LE Ghia

Előre is köszi a tanácsokat.

Tomy

Van ESP az autódban?? Ha igen valószínű hogy az miatt van az egyenletlen nyomatékleadás, mert elvesz a turbónyomásból ha ki akar pörögni a kereked, utána pedig visszaadja. De felpörögni nem szabad miatta!!!!!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7288 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 11:27:46 »

Az USB-soros illesztője (az az FTDI ic, aminek az illesztőprogramjával amúgy is gondok voltak(, adta meg magát, ezt cseréltem egy más gyártónak a vezérlőjére és már megy is szépen, és nincs illesztőprogram gond se....

Amikor megjött és rádugtam a gépre a procija lefutatta az öntesztett, szépen kapcsolgatta a ledeket ahogy kell, csak a gép felé nem kommunikált, ezért mertem nekiálni a javításnak, mert vagy hidegforrasztás, vagy illlesztő hw.-gond lehetett... Amúgy vezérlő- és mérőgépek tervezésével, javításával és programozásával foglalkozok, xal annyira nem ilyeszt meg az ien feladat  worship
az fsuperben lévő ftdi-hez még a lemezen hozzáadott driver sem nagyon jó. Annyi a gond vele, hogy az eszközazonosítója nincs felvéve a driver inf részébe. Ha ezt pótolod, simán megy az ftdi driverrel. Ha kell, én csináltam hozzá ilyen telepítőkészletet.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7289 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 11:30:29 »

Sziasztok!

Erősebb gyorsításoknál olyan érzésem van mintha csúszna a kuplung.......könnyen felpörög és érzésre mintha nem lenne folyamatos a "nyomaték".
Lehet csak én érzem rosszul, mert egyébként jól megy.........ez lehet valami kezdődő hiba?Kuplung?Kettős tömegű lendkerék?- ha ezek a hibák jönnének elő akkor mi lenne a hibajelenség?
2.0TDCI 130LE Ghia

Előre is köszi a tanácsokat.

Tomy
csúszik a tárcsa, ki kell cserélni. Nekem is ilyen volt, aztán mikor cseréltettem a lendkerék/kuplung/kinyomó hármast, mutatták a tárcsát, hogy teljesen oda volt már. Főleg 2-3-ban jelentkezett, ahol elég nagy a nyomatékátvitel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7290 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 11:34:54 »

Nos igen, pontos kalculátort, nem találtam, hogy mien értékeket adnak vissza a csúcs kódjai, de a leírásokból az jön le nekem, hogy a csúcsra beérkező vezérlő jel hatására, hogy engedi át magán az üa.-ot. Ebből feltételezem, hogy a kódolásnál azt mérik a kalibráló gépben, hogy amikor megkadják a jelet a csúcsnak egy időegység alatt hogy változik a nyomás a cr csőben.... persze csak egy elmélet és nem is megoldás a rosz csúcsokra egyedül arra vagyok kíváncsi, egyrészt, hogy ki lehet e tolni a csúcs cserét, vagyis a beszerzési időszakot minél kevesebb izzítójellel megúszni, másrészt, hogy az ilyen átkódoloás milyen hatással lehetünk a fogyasztásra és teljesítményre....

Az új kódokkal, tegnap 2x dobot megint hibát ...igaz nem sokat változtattam az eredeti értéken... , még teszt tovább...
Motor járás, nem változott. Ereje ugyan úgy megvan. Füstölni nem füstöl...

Ezesetben AVR-be írták a progit.
Szerinted, honnan lehetne megszerezni a vezérlő parancsokat az ecu-hoz?


én úgy tudom, hogy az ECU által várt elméleti magatartáshoz képest (adott gázpedál jeladó/fordulatszám/?  várt befecskendezési mennyiség) gyártási pontatlanságból fakadó eltérés kompenzálásához kell. Tehát lehet + és - is a nyitási idő a kódolásban. Talán Bunyek tud valamit mondani az algoritmusról.
Az irányhoz meg azt kellene tudni, hogy keresztmetszet szűkülés van-e vagy áteresztés a porlaszótban, ami miatt a DTC-t betetszi az ECU.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7291 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 12:06:45 »

én úgy tudom, hogy az ECU által várt elméleti magatartáshoz képest (adott gázpedál jeladó/fordulatszám/?  várt befecskendezési mennyiség) gyártási pontatlanságból fakadó eltérés kompenzálásához kell. Tehát lehet + és - is a nyitási idő a kódolásban. Talán Bunyek tud valamit mondani az algoritmusról.
Az irányhoz meg azt kellene tudni, hogy keresztmetszet szűkülés van-e vagy áteresztés a porlaszótban, ami miatt a DTC-t betetszi az ECU.

2 porlasztómban nagy a résolajveszteség  ennek a 2-nek a kódjait módosítom + irányba, hogy azt lássa az ecu, h nagyobb az átersztése és így remélhetőleg rövidebb inpulzust küld ki rá nyitásnál és így nem esik le annyira a cr nyomás, h hibát dobjon a rendszer. A csúcs kódjaiból rajzoltattam egy grafikont (egy egyszerü ecxel táblában), csak hogy így vizuálisabb a módosulás.

ez az az excel fájl
creator.dtsh.hu/c2i code.xlsx

biztos, h nem pontos, de bármiféle leírás hiányában ....
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7292 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 13:02:35 »

csúszik a tárcsa, ki kell cserélni. Nekem is ilyen volt, aztán mikor cseréltettem a lendkerék/kuplung/kinyomó hármast, mutatták a tárcsát, hogy teljesen oda volt már. Főleg 2-3-ban jelentkezett, ahol elég nagy a nyomatékátvitel.

üdv.én is tapasztalam ilyeneket.de nálam csak 3.ban csinálja ha odalépek neki 2000nél.van valami modszer hogy hogyan lehet kizárni a kuplung hibát?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7293 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 14:35:04 »

üdv.én is tapasztalam ilyeneket.de nálam csak 3.ban csinálja ha odalépek neki 2000nél.van valami modszer hogy hogyan lehet kizárni a kuplung hibát?
akkor az én problémám valami más lehet, ha inkább 5-ben és 6-bal jelentkezik 1600 körül.
 konkrétan rángat, majd ha visszaengedem a pedált és újranyomom, nem rángat...
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7294 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 15:05:03 »

akkor az én problémám valami más lehet, ha inkább 5-ben és 6-bal jelentkezik 1600 körül.
 konkrétan rángat, majd ha visszaengedem a pedált és újranyomom, nem rángat...

akkor nekem lehet csak a nyomatéktol van?lehet a chip is rátesz egy lapáttal. Smiley
én ha 3ban 2000nél megpadlozom persze csak meleg motornál,akkor igen megy de hirtelen tud nagyot ugrani a fordulatmérö.lehet még a kerekeket is elforditja a betonyon.akkor azért lehet.
nálad 5-6ban csinálja a rángatást 1600körül?lehet hüjeséget mondok...nem koszos a gázolajad vagy vizes?
amugy passz.bocs ha ne tudtam segiteni.
üdv. worship
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7295 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 15:07:28 »

akkor nekem lehet csak a nyomatéktol van?lehet a chip is rátesz egy lapáttal. Smiley
én ha 3ban 2000nél megpadlozom persze csak meleg motornál,akkor igen megy de hirtelen tud nagyot ugrani a fordulatmérö.lehet még a kerekeket is elforditja a betonyon.akkor azért lehet.
nálad 5-6ban csinálja a rángatást 1600körül?lehet hüjeséget mondok...nem koszos a gázolajad vagy vizes?
amugy passz.bocs ha ne tudtam segiteni.
üdv. worship
Nem, kúton tankolok..  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7296 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 15:13:14 »

Nem, kúton tankolok..  wave

értem.akkor sajna nincs ötletem.majd a nagy mondeo guruk biztos tudnak itt segiteni.

üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #7297 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 15:42:34 »

Nem, kúton tankolok..  wave


Magyar...? Akkor majdnem mindegy. :-(

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7298 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:05:45 »


Magyar...? Akkor majdnem mindegy. :-(

AndyA
Te csak az a sógoréknál tankolsz?
Én is minden tankolásnál spurizom + az enyém csak prémiumot kap. Sajna én sem bízom a magyar minőségben  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #7299 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:06:53 »

Te csak az a sógoréknál tankolsz?
Én is minden tankolásnál spurizom + az enyém csak prémiumot kap. Sajna én sem bízom a magyar minőségben  szomoru1

Csak. Inkabb tankolok a hatar utan az elso autopalyakutnal 15 centtel dragabban par litert, de kihuzom addig, hogy magyar anyag ne keruljon bele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.