Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 15:16:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
139
140
141
142
143
144
145
[
146
]
147
148
149
150
151
152
153
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14681566 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7250 Dátum:
2011.01.18 kedd, 22:26:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 16:51:57
elektronikusan vezérelt turbó és egr eu4-es motoroktól van. eu3-ason még mind2 vákumos
Az enyém vákumos de változó geometriás.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7251 Dátum:
2011.01.18 kedd, 22:29:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 18:17:06
annyival, ha be***ik rajta az elektronika, akkor fizethetsz érte 50eft körül
Én már ezt mondtam neki csak fiatal és feledékeny
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7252 Dátum:
2011.01.18 kedd, 22:34:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.18 kedd, 22:26:33
Az enyém vákumos de változó geometriás.
enyém is az lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7253 Dátum:
2011.01.18 kedd, 22:49:13 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.18 kedd, 19:11:18
üdv.hiába 20ezer az intervallum.akármilyen olajat teszel bele 15ezer után már nem olyan a viszkozitása és ezáltal a hütése és kenése sem.meg amennyi trutyit összeszed a olaj teknöböl...
szoval szerintem max 15000.
üdv.
ebben egyetertunk, en is 15K km-enkent cserelem, de szvsz a 10K tulzo kicsit, persze aki megteheti az csinalja csak, baja nem lesz
nekem hamar belerepul annyi, es nem lenne tul jo egyfolytaban olajat cserelni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7254 Dátum:
2011.01.18 kedd, 22:50:47 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.01.18 kedd, 22:49:13
ebben egyetertunk, en is 15K km-enkent cserelem, de szvsz a 10K tulzo kicsit, persze aki megteheti az csinalja csak, baja nem lesz
nekem hamar belerepul annyi, es nem lenne tul jo egyfolytaban olajat cserelni.
mi kb 13-14 fele szoktuk cserélni, ez kb fél év alatt jön össze.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7255 Dátum:
2011.01.18 kedd, 22:51:02 »
Idézetet írta: kalifa - 2011.01.18 kedd, 19:17:28
sőt olajcserekor go. szűrő(csak gyári) , levegőszűrő és pollenszűrő is csere.
persze, ez alap!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7256 Dátum:
2011.01.18 kedd, 22:51:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 22:50:47
mi kb 13-14 fele szoktuk cserélni, ez kb fél év alatt jön össze.
nekem hamarabb, sajnos
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7257 Dátum:
2011.01.19 szerda, 01:12:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.18 kedd, 22:29:20
Én már ezt mondtam neki csak fiatal és feledékeny
Igen tudom, hogy mondtad, hogy mhetek vele messzire hogy javítsák
nem felejtettem
Csak most drinkes este cvolt nemtom mivan
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7258 Dátum:
2011.01.19 szerda, 11:26:12 »
Üdv mindenki!
Nah, megjött a Ford super scanner box a múlt 7en, de egyből kis gond volt vele. Nem kommunikált a pc-vel. Elösször garba vissza akartam küldeni de ez megint egy 7 kiesés lett volna.... xal inkább megcsináltam
. Ma volt a főpróba, mindenféle gond nélkül átírta a porlasztókat, most nem tettem még bele az újakat, hanem a rosz csúcsoknak a értékét írtam, át úgy kompenzálva, hogy kevesebb ideig hagyja nyitva őket és ezáltal talán mérsékelve az üa nyomás esés miatti hibakódokatt.... délután teszt
. Lényeg a lényeg gond nélkül programozza a csúcsokat. Valamint a diagnosztikai ablakában több infó nyerhető mint pl PCMSCAN progival. Ilyen pl az egr nyitás kitöltési tényezője, egr szelep mennyire van nyitva ez mm-ben, aksi fesz, klíma, kieg fűtés állapota stb.
Negatíívum, szétszerelés után láttam, hogy ebben sem az a proci van amivel hirdették (hirdetésben a 90c2610-es procit írták, ebben peddig egy atmel mikrovezérlő van, az ok, hogy írtak rá egy prgramot ami azt csinálja mint az eredeti vezérlő na de azé mégsem az eredeti...).
holnap megírom, hogy milyen lett a módosított csúcskódokkal
7végén meg remélem már be tom tenni a jó csúcsokat
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7259 Dátum:
2011.01.19 szerda, 11:38:33 »
Hali!
Az EGR-rel mit lehet még állítani? Időtényezőkre gondolok...
Idézetet írta: paky - 2011.01.19 szerda, 11:26:12
Üdv mindenki!
Nah, megjött a Ford super scanner box a múlt 7en, de egyből kis gond volt vele. Nem kommunikált a pc-vel. Elösször garba vissza akartam küldeni de ez megint egy 7 kiesés lett volna.... xal inkább megcsináltam
.......
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7260 Dátum:
2011.01.19 szerda, 12:04:26 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.19 szerda, 11:38:33
Hali!
Az EGR-rel mit lehet még állítani? Időtényezőkre gondolok...
módodítni azon nem lehet, csak az aktuális értékét tudod kiolvasni vele. Ledugózott EGR-nél meg lényegtlene
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7261 Dátum:
2011.01.19 szerda, 14:45:48 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.19 szerda, 11:26:12
Üdv mindenki!
Nah, megjött a Ford super scanner box a múlt 7en, de egyből kis gond volt vele. Nem kommunikált a pc-vel. Elösször garba vissza akartam küldeni de ez megint egy 7 kiesés lett volna.... xal inkább megcsináltam
. Ma volt a főpróba,
Hogyan javitottad meg?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7262 Dátum:
2011.01.19 szerda, 15:06:14 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.19 szerda, 11:26:12
Üdv mindenki!
Nah, megjött a Ford super scanner box a múlt 7en, de egyből kis gond volt vele. Nem kommunikált a pc-vel. Elösször garba vissza akartam küldeni de ez megint egy 7 kiesés lett volna.... xal inkább megcsináltam
. Ma volt a főpróba, mindenféle gond nélkül átírta a porlasztókat, most nem tettem még bele az újakat, hanem a rosz csúcsoknak a értékét írtam, át úgy kompenzálva, hogy kevesebb ideig hagyja nyitva őket és ezáltal talán mérsékelve az üa nyomás esés miatti hibakódokatt.... délután teszt
. Lényeg a lényeg gond nélkül programozza a csúcsokat. Valamint a diagnosztikai ablakában több infó nyerhető mint pl PCMSCAN progival. Ilyen pl az egr nyitás kitöltési tényezője, egr szelep mennyire van nyitva ez mm-ben, aksi fesz, klíma, kieg fűtés állapota stb.
Negatíívum, szétszerelés után láttam, hogy ebben sem az a proci van amivel hirdették (hirdetésben a 90c2610-es procit írták, ebben peddig egy atmel mikrovezérlő van, az ok, hogy írtak rá egy prgramot ami azt csinálja mint az eredeti vezérlő na de azé mégsem az eredeti...).
holnap megírom, hogy milyen lett a módosított csúcskódokkal
7végén meg remélem már be tom tenni a jó csúcsokat
Engem az érdekel, hogy milyen kódokat írtál be a régiek helyére? Honnét tudod, hogy kevesebb ideig hagyja nyitva ?
Amúgy meg nem meglepő, mert az eredeti ozenelektronik féle mOByDic 3210 150EUR, az fsuper meg szállítással együtt 50EUR (se...) Kihúzták belőle a progit és betöltötték egy PIC-be. ennyi.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7263 Dátum:
2011.01.19 szerda, 15:30:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.19 szerda, 15:06:14
Engem az érdekel, hogy milyen kódokat írtál be a régiek helyére? Honnét tudod, hogy kevesebb ideig hagyja nyitva ?
Amúgy meg nem meglepő, mert az eredeti ozenelektronik féle mOByDic 3210 150EUR, az fsuper meg szállítással együtt 50EUR (se...) Kihúzták belőle a progit és betöltötték egy PIC-be. ennyi.
Attol meg lehet pont annyira hasznos eszkoz, mint az eredeti.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7264 Dátum:
2011.01.19 szerda, 19:55:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 22:34:24
enyém is az lesz
Motorvezérlőt is cserélsz
?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7265 Dátum:
2011.01.19 szerda, 20:00:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.19 szerda, 19:55:40
Motorvezérlőt is cserélsz
?
nem, miért kéne?? felrakomúgy, ahogy te mondtad
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7266 Dátum:
2011.01.19 szerda, 20:06:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.19 szerda, 20:00:40
nem, miért kéne?? felrakomúgy, ahogy te mondtad
Az úgy jó lesz!!!!
Csak nem vákum vezérelt lesz ahogy írtad...de nyugi, még jobb...de komolyan!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7267 Dátum:
2011.01.19 szerda, 20:08:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.19 szerda, 20:06:19
Az úgy jó lesz!!!!
Csak nem vákum vezérelt lesz ahogy írtad...de nyugi, még jobb...de komolyan!
én a vgt részére gondoltam, hogy nekem is az lesz. mot vezérlőt nem is tudnéá kicserélni, mert 90LE-s di nem volt vgt-vel
ui, ki akarom tolni a nyomást 1,7-1,8-ra, bírja ezt a motor??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7268 Dátum:
2011.01.19 szerda, 20:19:06 »
Sziasztok!
Erősebb gyorsításoknál olyan érzésem van mintha csúszna a kuplung.......könnyen felpörög és érzésre mintha nem lenne folyamatos a "nyomaték".
Lehet csak én érzem rosszul, mert egyébként jól megy.........ez lehet valami kezdődő hiba?Kuplung?Kettős tömegű lendkerék?- ha ezek a hibák jönnének elő akkor mi lenne a hibajelenség?
2.0TDCI 130LE Ghia
Előre is köszi a tanácsokat.
Tomy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7269 Dátum:
2011.01.19 szerda, 20:24:18 »
Idézetet írta: Tomy - 2011.01.19 szerda, 20:19:06
Sziasztok!
Erősebb gyorsításoknál olyan érzésem van mintha csúszna a kuplung.......könnyen felpörög és érzésre mintha nem lenne folyamatos a "nyomaték".
Lehet csak én érzem rosszul, mert egyébként jól megy.........ez lehet valami kezdődő hiba?Kuplung?Kettős tömegű lendkerék?- ha ezek a hibák jönnének elő akkor mi lenne a hibajelenség?
2.0TDCI 130LE Ghia
Előre is köszi a tanácsokat.
Tomy
nekem pl üresben alapjáraton rázott a kocsi. ha kinyomta a kuplongot, vagy emeltem a fordulatot, akkor abbahagyta. nála, kinyomó és lendkerék lett cserélve
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7270 Dátum:
2011.01.19 szerda, 20:29:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.19 szerda, 20:08:13
én a vgt részére gondoltam, hogy nekem is az lesz. mot vezérlőt nem is tudnéá kicserélni, mert 90LE-s di nem volt vgt-vel
ui, ki akarom tolni a nyomást 1,7-1,8-ra, bírja ezt a motor??
Igen, azt még bírja...de készülj fel legalább még +10-15 lóerőre
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7271 Dátum:
2011.01.19 szerda, 20:49:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.19 szerda, 20:29:04
Igen, azt még bírja...de készülj fel legalább még +10-15 lóerőre
Ugyanaz a blokkod van mint a ci-ken, és ott már felemelték gyárilag 1.5-re a nyomást,(115-ös Di-n csak 1.1 volt) mert kompenzálni kellett a cr rendszer elő és utánégetésből származó (halkabb legyen és kevesebb nirogén oxid..) teljesítmény vesztés és fogyi növekedést, mert jó hatásfokkal csak a fő befecskendezés működik...a többi a zaj és környezeti mese miatti veszteség..
Ezért hangosabb a mienk, viszont keveset esznek, és 1,5-1,6-os nyomással piszkosul odaba..
Szóval a motornak baja nem lehet annyitól.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7272 Dátum:
2011.01.19 szerda, 21:09:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.19 szerda, 20:49:16
Ugyanaz a blokkod van mint a ci-ken, és ott már felemelték gyárilag 1.5-re a nyomást,(115-ös Di-n csak 1.1 volt) mert kompenzálni kellett a cr rendszer elő és utánégetésből származó (halkabb legyen és kevesebb nirogén oxid..) teljesítmény vesztés és fogyi növekedést, mert jó hatásfokkal csak a fő befecskendezés működik...a többi a zaj és környezeti mese miatti veszteség..
Ezért hangosabb a mienk, viszont keveset esznek, és 1,5-1,6-os nyomással piszkosul odaba..
Szóval a motornak baja nem lehet annyitól.
akkor először kell egy nyomásmérő
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7273 Dátum:
2011.01.19 szerda, 21:12:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.19 szerda, 21:09:06
akkor először kell egy nyomásmérő
Minden .... van az autódban, és egy turbósban nincs nyomásmérő
bakker..
Milyen dolog ez
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7274 Dátum:
2011.01.19 szerda, 21:25:00 »
Idézetet írta: Tomy - 2011.01.19 szerda, 20:19:06
Sziasztok!
Erősebb gyorsításoknál olyan érzésem van mintha csúszna a kuplung.......könnyen felpörög és érzésre mintha nem lenne folyamatos a "nyomaték".
Lehet csak én érzem rosszul, mert egyébként jól megy.........ez lehet valami kezdődő hiba?Kuplung?Kettős tömegű lendkerék?- ha ezek a hibák jönnének elő akkor mi lenne a hibajelenség?
2.0TDCI 130LE Ghia
Előre is köszi a tanácsokat.
Tomy
Mikorleállítod ne nyomd be a kuplungot és ha csattan akkor kezd a lendkereked tönkre menni ha nem más lesz a baj.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7275 Dátum:
2011.01.19 szerda, 21:25:25 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.19 szerda, 21:12:51
Minden .... van az autódban, és egy turbósban nincs nyomásmérő
bakker..
Milyen dolog ez
http://cgi.ebay.co.uk/52mm-Smoked-Digital-BAR-Turbo-Boost-Vacuum-Gauge-Meter-/160528256161?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25603acca1
pl ez??
-1.03 ~ 3.10 BAR ennyi csak elég lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7276 Dátum:
2011.01.19 szerda, 21:27:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.19 szerda, 21:25:25
http://cgi.ebay.co.uk/52mm-Smoked-Digital-BAR-Turbo-Boost-Vacuum-Gauge-Meter-/160528256161?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25603acca1
pl ez??
-1.03 ~ 3.10 BAR ennyi csak elég lesz
Ez jó..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7277 Dátum:
2011.01.19 szerda, 21:30:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.19 szerda, 21:25:00
Mikorleállítod ne nyomd be a kuplungot és ha csattan akkor kezd a lendkereked tönkre menni ha nem más lesz a baj.
Keszi ezt en is megfigyelem, Visszagondolva mintha kozbe furcsa volt hogy kicsit hangosan all meg. De ezt megfigyelem legközelebbi autózás után.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7278 Dátum:
2011.01.19 szerda, 21:33:29 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.19 szerda, 21:25:00
Mikorleállítod ne nyomd be a kuplungot és ha csattan akkor kezd a lendkereked tönkre menni ha nem más lesz a baj.
De most nem úgy van, hogyha leállításkor benyomom a kuplungot akkor kímélem vele a lendkereket?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7279 Dátum:
2011.01.19 szerda, 21:37:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.19 szerda, 21:33:29
De most nem úgy van, hogyha leállításkor benyomom a kuplungot akkor kímélem vele a lendkereket?
De igen, csak itt tesztelni akarják.
A kuplungot meg négyesben kell alapjáraton felengedni, közben fékezni, ha lefullad akkor jó (nem kopott, nem csúszik) a kuplung.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7280 Dátum:
2011.01.19 szerda, 21:58:22 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.19 szerda, 21:33:29
De most nem úgy van, hogyha leállításkor benyomom a kuplungot akkor kímélem vele a lendkereket?
Sőt még indításkor is benyomom!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7281 Dátum:
2011.01.19 szerda, 21:59:14 »
Idézetet írta: TZS - 2011.01.19 szerda, 21:37:54
De igen, csak itt tesztelni akarják.
A kuplungot meg négyesben kell alapjáraton felengedni, közben fékezni, ha lefullad akkor jó (nem kopott, nem csúszik) a kuplung.
Na ezt még egyszer sem hallottam,megint
tudásom gyarapodott.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7282 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 08:52:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.19 szerda, 14:45:48
Hogyan javitottad meg?
AndyA
Az USB-soros illesztője (az az FTDI ic, aminek az illesztőprogramjával amúgy is gondok voltak(, adta meg magát, ezt cseréltem egy más gyártónak a vezérlőjére és már megy is szépen, és nincs illesztőprogram gond se....
Amikor megjött és rádugtam a gépre a procija lefutatta az öntesztett, szépen kapcsolgatta a ledeket ahogy kell, csak a gép felé nem kommunikált, ezért mertem nekiálni a javításnak, mert vagy hidegforrasztás, vagy illlesztő hw.-gond lehetett... Amúgy vezérlő- és mérőgépek tervezésével, javításával és programozásával foglalkozok, xal annyira nem ilyeszt meg az ien feladat
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7283 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 08:54:32 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.20 csütörtök, 08:52:55
Az USB-soros illesztője (az az FTDI ic, aminek az illesztőprogramjával amúgy is gondok voltak(, adta meg magát, ezt cseréltem egy más gyártónak a vezérlőjére és már megy is szépen, és nincs illesztőprogram gond se....
Amikor megjött és rádugtam a gépre a procija lefutatta az öntesztett, szépen kapcsolgatta a ledeket ahogy kell, csak a gép felé nem kommunikált, ezért mertem nekiálni a javításnak, mert vagy hidegforrasztás, vagy illlesztő hw.-gond lehetett... Amúgy vezérlő- és mérőgépek tervezésével, javításával és programozásával foglalkozok, xal annyira nem ilyeszt meg az ien feladat
Aha. Alighanem hasonlo baja lehet az enyemnek is (ELM.327), mert nem csinal semmit, amikor az USB-re dugom, viszont valami LED-ek pislognak rajta, tehat tapot kap.
Mondjuk a driver CD-je is torott volt, ugyhogy azzal sem megyek semmire, letolteni meg nemigen talalom sehol... :-(
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7284 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 09:05:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.19 szerda, 15:06:14
Engem az érdekel, hogy milyen kódokat írtál be a régiek helyére? Honnét tudod, hogy kevesebb ideig hagyja nyitva ?
Amúgy meg nem meglepő, mert az eredeti ozenelektronik féle mOByDic 3210 150EUR, az fsuper meg szállítással együtt 50EUR (se...) Kihúzták belőle a progit és betöltötték egy PIC-be. ennyi.
Nos igen, pontos kalculátort, nem találtam, hogy mien értékeket adnak vissza a csúcs kódjai, de a leírásokból az jön le nekem, hogy a csúcsra beérkező vezérlő jel hatására, hogy engedi át magán az üa.-ot. Ebből feltételezem, hogy a kódolásnál azt mérik a kalibráló gépben, hogy amikor megkadják a jelet a csúcsnak egy időegység alatt hogy változik a nyomás a cr csőben.... persze csak egy elmélet és nem is megoldás a rosz csúcsokra egyedül arra vagyok kíváncsi, egyrészt, hogy ki lehet e tolni a csúcs cserét, vagyis a beszerzési időszakot minél kevesebb izzítójellel megúszni, másrészt, hogy az ilyen átkódoloás milyen hatással lehetünk a fogyasztásra és teljesítményre....
Az új kódokkal, tegnap 2x dobot megint hibát ...igaz nem sokat változtattam az eredeti értéken... , még teszt tovább...
Motor járás, nem változott. Ereje ugyan úgy megvan. Füstölni nem füstöl...
Ezesetben AVR-be írták a progit.
Szerinted, honnan lehetne megszerezni a vezérlő parancsokat az ecu-hoz?
Naplózva
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7285 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 09:11:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.20 csütörtök, 08:54:32
Aha. Alighanem hasonlo baja lehet az enyemnek is (ELM.327), mert nem csinal semmit, amikor az USB-re dugom, viszont valami LED-ek pislognak rajta, tehat tapot kap.
Mondjuk a driver CD-je is torott volt, ugyhogy azzal sem megyek semmire, letolteni meg nemigen talalom sehol... :-(
AndyA
Esélyes. Az én ELM 327-es boxomban is ilyen illesztő van mint amit az F-scanner-be tettem most. Ha működnek ezek az illesztők, akkor miután csatlakoztatod, az op rendszerednek ki kell adnia új hw-ként (ha korábban nem volt még telepítve), neten rákeresve meg találsz hozzá illesztőprogit. Ezekben cp2101, vagy cp210x usb-soros átalakíto szokott lenni.
Naplózva
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7286 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 09:13:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.20 csütörtök, 08:54:32
Aha. Alighanem hasonlo baja lehet az enyemnek is (ELM.327), mert nem csinal semmit, amikor az USB-re dugom, viszont valami LED-ek pislognak rajta, tehat tapot kap.
Mondjuk a driver CD-je is torott volt, ugyhogy azzal sem megyek semmire, letolteni meg nemigen talalom sehol... :-(
AndyA
kb 10 perc mulva probáld meg ezt letölteni, én ezt a drivert használom (türelem pls, lassu az upload :/)
creator.dtsh.hu/cp.rar
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7287 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 11:25:29 »
Idézetet írta: Tomy - 2011.01.19 szerda, 20:19:06
Sziasztok!
Erősebb gyorsításoknál olyan érzésem van mintha csúszna a kuplung.......könnyen felpörög és érzésre mintha nem lenne folyamatos a "nyomaték".
Lehet csak én érzem rosszul, mert egyébként jól megy.........ez lehet valami kezdődő hiba?Kuplung?Kettős tömegű lendkerék?- ha ezek a hibák jönnének elő akkor mi lenne a hibajelenség?
2.0TDCI 130LE Ghia
Előre is köszi a tanácsokat.
Tomy
Van ESP az autódban?? Ha igen valószínű hogy az miatt van az egyenletlen nyomatékleadás, mert elvesz a turbónyomásból ha ki akar pörögni a kereked, utána pedig visszaadja. De felpörögni nem szabad miatta!!!!!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7288 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 11:27:46 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.20 csütörtök, 08:52:55
Az USB-soros illesztője (az az FTDI ic, aminek az illesztőprogramjával amúgy is gondok voltak(, adta meg magát, ezt cseréltem egy más gyártónak a vezérlőjére és már megy is szépen, és nincs illesztőprogram gond se....
Amikor megjött és rádugtam a gépre a procija lefutatta az öntesztett, szépen kapcsolgatta a ledeket ahogy kell, csak a gép felé nem kommunikált, ezért mertem nekiálni a javításnak, mert vagy hidegforrasztás, vagy illlesztő hw.-gond lehetett... Amúgy vezérlő- és mérőgépek tervezésével, javításával és programozásával foglalkozok, xal annyira nem ilyeszt meg az ien feladat
az fsuperben lévő ftdi-hez még a lemezen hozzáadott driver sem nagyon jó. Annyi a gond vele, hogy az eszközazonosítója nincs felvéve a driver inf részébe. Ha ezt pótolod, simán megy az ftdi driverrel. Ha kell, én csináltam hozzá ilyen telepítőkészletet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7289 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 11:30:29 »
Idézetet írta: Tomy - 2011.01.19 szerda, 20:19:06
Sziasztok!
Erősebb gyorsításoknál olyan érzésem van mintha csúszna a kuplung.......könnyen felpörög és érzésre mintha nem lenne folyamatos a "nyomaték".
Lehet csak én érzem rosszul, mert egyébként jól megy.........ez lehet valami kezdődő hiba?Kuplung?Kettős tömegű lendkerék?- ha ezek a hibák jönnének elő akkor mi lenne a hibajelenség?
2.0TDCI 130LE Ghia
Előre is köszi a tanácsokat.
Tomy
csúszik a tárcsa, ki kell cserélni. Nekem is ilyen volt, aztán mikor cseréltettem a lendkerék/kuplung/kinyomó hármast, mutatták a tárcsát, hogy teljesen oda volt már. Főleg 2-3-ban jelentkezett, ahol elég nagy a nyomatékátvitel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7290 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 11:34:54 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.20 csütörtök, 09:05:15
Nos igen, pontos kalculátort, nem találtam, hogy mien értékeket adnak vissza a csúcs kódjai, de a leírásokból az jön le nekem, hogy a csúcsra beérkező vezérlő jel hatására, hogy engedi át magán az üa.-ot. Ebből feltételezem, hogy a kódolásnál azt mérik a kalibráló gépben, hogy amikor megkadják a jelet a csúcsnak egy időegység alatt hogy változik a nyomás a cr csőben.... persze csak egy elmélet és nem is megoldás a rosz csúcsokra egyedül arra vagyok kíváncsi, egyrészt, hogy ki lehet e tolni a csúcs cserét, vagyis a beszerzési időszakot minél kevesebb izzítójellel megúszni, másrészt, hogy az ilyen átkódoloás milyen hatással lehetünk a fogyasztásra és teljesítményre....
Az új kódokkal, tegnap 2x dobot megint hibát ...igaz nem sokat változtattam az eredeti értéken... , még teszt tovább...
Motor járás, nem változott. Ereje ugyan úgy megvan. Füstölni nem füstöl...
Ezesetben AVR-be írták a progit.
Szerinted, honnan lehetne megszerezni a vezérlő parancsokat az ecu-hoz?
én úgy tudom, hogy az ECU által várt elméleti magatartáshoz képest (adott gázpedál jeladó/fordulatszám/? várt befecskendezési mennyiség) gyártási pontatlanságból fakadó eltérés kompenzálásához kell. Tehát lehet + és - is a nyitási idő a kódolásban. Talán Bunyek tud valamit mondani az algoritmusról.
Az irányhoz meg azt kellene tudni, hogy keresztmetszet szűkülés van-e vagy áteresztés a porlaszótban, ami miatt a DTC-t betetszi az ECU.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7291 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 12:06:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.20 csütörtök, 11:34:54
én úgy tudom, hogy az ECU által várt elméleti magatartáshoz képest (adott gázpedál jeladó/fordulatszám/? várt befecskendezési mennyiség) gyártási pontatlanságból fakadó eltérés kompenzálásához kell. Tehát lehet + és - is a nyitási idő a kódolásban. Talán Bunyek tud valamit mondani az algoritmusról.
Az irányhoz meg azt kellene tudni, hogy keresztmetszet szűkülés van-e vagy áteresztés a porlaszótban, ami miatt a DTC-t betetszi az ECU.
2 porlasztómban nagy a résolajveszteség ennek a 2-nek a kódjait módosítom + irányba, hogy azt lássa az ecu, h nagyobb az átersztése és így remélhetőleg rövidebb inpulzust küld ki rá nyitásnál és így nem esik le annyira a cr nyomás, h hibát dobjon a rendszer. A csúcs kódjaiból rajzoltattam egy grafikont (egy egyszerü ecxel táblában), csak hogy így vizuálisabb a módosulás.
ez az az excel fájl
creator.dtsh.hu/c2i code.xlsx
biztos, h nem pontos, de bármiféle leírás hiányában ....
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7292 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 13:02:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.20 csütörtök, 11:30:29
csúszik a tárcsa, ki kell cserélni. Nekem is ilyen volt, aztán mikor cseréltettem a lendkerék/kuplung/kinyomó hármast, mutatták a tárcsát, hogy teljesen oda volt már. Főleg 2-3-ban jelentkezett, ahol elég nagy a nyomatékátvitel.
üdv.én is tapasztalam ilyeneket.de nálam csak 3.ban csinálja ha odalépek neki 2000nél.van valami modszer hogy hogyan lehet kizárni a kuplung hibát?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7293 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 14:35:04 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.20 csütörtök, 13:02:35
üdv.én is tapasztalam ilyeneket.de nálam csak 3.ban csinálja ha odalépek neki 2000nél.van valami modszer hogy hogyan lehet kizárni a kuplung hibát?
akkor az én problémám valami más lehet, ha inkább 5-ben és 6-bal jelentkezik 1600 körül.
konkrétan rángat, majd ha visszaengedem a pedált és újranyomom, nem rángat...
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7294 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 15:05:03 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.20 csütörtök, 14:35:04
akkor az én problémám valami más lehet, ha inkább 5-ben és 6-bal jelentkezik 1600 körül.
konkrétan rángat, majd ha visszaengedem a pedált és újranyomom, nem rángat...
akkor nekem lehet csak a nyomatéktol van?lehet a chip is rátesz egy lapáttal.
én ha 3ban 2000nél megpadlozom persze csak meleg motornál,akkor igen megy de hirtelen tud nagyot ugrani a fordulatmérö.lehet még a kerekeket is elforditja a betonyon.akkor azért lehet.
nálad 5-6ban csinálja a rángatást 1600körül?lehet hüjeséget mondok...nem koszos a gázolajad vagy vizes?
amugy passz.bocs ha ne tudtam segiteni.
üdv.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7295 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 15:07:28 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.20 csütörtök, 15:05:03
akkor nekem lehet csak a nyomatéktol van?lehet a chip is rátesz egy lapáttal.
én ha 3ban 2000nél megpadlozom persze csak meleg motornál,akkor igen megy de hirtelen tud nagyot ugrani a fordulatmérö.lehet még a kerekeket is elforditja a betonyon.akkor azért lehet.
nálad 5-6ban csinálja a rángatást 1600körül?lehet hüjeséget mondok...nem koszos a gázolajad vagy vizes?
amugy passz.bocs ha ne tudtam segiteni.
üdv.
Nem, kúton tankolok..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7296 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 15:13:14 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.20 csütörtök, 15:07:28
Nem, kúton tankolok..
értem.akkor sajna nincs ötletem.majd a nagy mondeo guruk biztos tudnak itt segiteni.
üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7297 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 15:42:34 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.20 csütörtök, 15:07:28
Nem, kúton tankolok..
Magyar...? Akkor majdnem mindegy. :-(
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7298 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:05:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.20 csütörtök, 15:42:34
Magyar...? Akkor majdnem mindegy. :-(
AndyA
Te csak az a sógoréknál tankolsz?
Én is minden tankolásnál spurizom + az enyém csak prémiumot kap. Sajna én sem bízom a magyar minőségben
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7299 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:06:53 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.01.20 csütörtök, 16:05:45
Te csak az a sógoréknál tankolsz?
Én is minden tankolásnál spurizom + az enyém csak prémiumot kap. Sajna én sem bízom a magyar minőségben
Csak. Inkabb tankolok a hatar utan az elso autopalyakutnal 15 centtel dragabban par litert, de kihuzom addig, hogy magyar anyag ne keruljon bele.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
139
140
141
142
143
144
145
[
146
]
147
148
149
150
151
152
153
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ