Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:36:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14662020 alkalommal)
0 Felhasználó és 144 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9750 Dátum: 2011.04.26 kedd, 08:20:58 »

Ezekről le lehet olvasni a hibakódot laptop nélkül?
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9751 Dátum: 2011.04.26 kedd, 08:55:15 »

Majd próbálgatom, hogy kevésbé terhelt állapot után hogy áll le?! Más nem, veszek fel majd hangot.
Azért köszi!!!

Egy-ket dolgot meg a szelloztetesben is allitgat motor leo utan, az is ciripelhet egy kicsit. Mondjuk az nem kivulrol jon, csukott ajtonal is ugyanugy hallani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9752 Dátum: 2011.04.26 kedd, 08:58:34 »

Ezekről le lehet olvasni a hibakódot laptop nélkül?
Köszi, T.

Ezekkel pont nem, de van olyan olvaso is a DX-en, ami teljesen onallo cucc.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9753 Dátum: 2011.04.26 kedd, 09:20:52 »

Ezekkel pont nem, de van olyan olvaso is a DX-en, ami teljesen onallo cucc.

AndyA
Na olyan link kellene nekem, pls.
Köszi  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9754 Dátum: 2011.04.26 kedd, 13:36:49 »

Lenne igény több embernél chip-re? mert akkor lehet kimennénk....de 1 miatt nem....lehet akármilyen autó....ott meglehetne húzatni van pálya,stb....
Ezt mielőbb döntse el mindenki és jelezze itt....ez egy lehetőség nem kötelez semmire.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9755 Dátum: 2011.04.26 kedd, 14:03:01 »

Lenne igény több embernél chip-re? mert akkor lehet kimennénk....de 1 miatt nem....lehet akármilyen autó....ott meglehetne húzatni van pálya,stb....
Ezt mielőbb döntse el mindenki és jelezze itt....ez egy lehetőség nem kötelez semmire.
ezt akartam kérdezni én is, hogy jöttök-e...

akkor lehet, ha készen lennék addig, akkor megvenném tőled a 115le-s csúcsokat és utána kéne állítani... vigyor3

ui.: miért nem találkozósba írod?? lehet, hogy lenne mk4 vagy di is, akit érdekelne...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9756 Dátum: 2011.04.26 kedd, 14:16:59 »

Lenne igény több embernél chip-re? mert akkor lehet kimennénk....de 1 miatt nem....lehet akármilyen autó....ott meglehetne húzatni van pálya,stb....
Ezt mielőbb döntse el mindenki és jelezze itt....ez egy lehetőség nem kötelez semmire.
nekem tutira van egy jelentkezőm  eplus2 megijedt a mondeom-tól és biztosra akar menni Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9757 Dátum: 2011.04.26 kedd, 16:53:08 »

ha 3.-ban kihuzatom és megyek 100 környékén és ott kinyomom a kuplungot és lefékezek nagyon kopog a motor...de rendesen traktoros a hangja!!
Aztán ha alapjáraton csak megpöccintem a gázt, minden helyreáll és csendes lesz

Ez mitől van? Előremegy az olaj a motorban és attól kopog mert nincs kenés vagy mi?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #9758 Dátum: 2011.04.26 kedd, 19:27:35 »

Ma azt vettem észre, hogy intezívebb gyorsítároknál (1500tól) olyan hang jön az anyósülés elől mint amikor a ventilátor nagyobb fordulaton fújja a levegőt. Amint visszaveszem a gázt akkor abbahagyja. A kocsi nem füstöl, legalábbis tükörben nem látszódik. Egy helyben állva nem tudom reprodukálni a jelenséget. Egy helyben állva lepadlózva is csak egy nagyon pici fekete füstbamacs van, de tényleg pici, ami szerintem normális. Valakinek valami ötlet? Teljesítmény csökkenést nem nagyon tapasztaltam.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9759 Dátum: 2011.04.26 kedd, 20:12:40 »

Ma azt vettem észre, hogy intezívebb gyorsítároknál (1500tól) olyan hang jön az anyósülés elől mint amikor a ventilátor nagyobb fordulaton fújja a levegőt. Amint visszaveszem a gázt akkor abbahagyja. A kocsi nem füstöl, legalábbis tükörben nem látszódik. Egy helyben állva nem tudom reprodukálni a jelenséget. Egy helyben állva lepadlózva is csak egy nagyon pici fekete füstbamacs van, de tényleg pici, ami szerintem normális. Valakinek valami ötlet? Teljesítmény csökkenést nem nagyon tapasztaltam.
generátorszíj rendszerben valamelyik görgő szól talán....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9760 Dátum: 2011.04.26 kedd, 20:14:10 »

Lenne igény több embernél chip-re? mert akkor lehet kimennénk....de 1 miatt nem....lehet akármilyen autó....ott meglehetne húzatni van pálya,stb....
Ezt mielőbb döntse el mindenki és jelezze itt....ez egy lehetőség nem kötelez semmire.
én mindenképpen örülnék,ha találkoznánk madarason! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9761 Dátum: 2011.04.26 kedd, 20:15:30 »

Ma azt vettem észre, hogy intezívebb gyorsítároknál (1500tól) olyan hang jön az anyósülés elől mint amikor a ventilátor nagyobb fordulaton fújja a levegőt. Amint visszaveszem a gázt akkor abbahagyja. A kocsi nem füstöl, legalábbis tükörben nem látszódik. Egy helyben állva nem tudom reprodukálni a jelenséget. Egy helyben állva lepadlózva is csak egy nagyon pici fekete füstbamacs van, de tényleg pici, ami szerintem normális. Valakinek valami ötlet? Teljesítmény csökkenést nem nagyon tapasztaltam.

Látszik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9762 Dátum: 2011.04.26 kedd, 20:16:53 »

Látszik.

AndyA
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9763 Dátum: 2011.04.26 kedd, 20:17:35 »

Hétvégén megcsináltam ezt-azt az autón sikeresen.
- klíma tisztítás + pollenszűrő csere. Iszonyú retkes volt a szűrőház, ha belegondolok, hogy ezek mind az utastérben kötöttek volna ki..Pedig ezt is többször cserélhették, mert a műanyag takaró amit le kellett szedni, már nem igazán passzentos a szélvédőnél.
- légszűrő csere. Ez nem volt annyira koszos mint vártam, de kicseréltem. Viszont itt azzal szembesültem, hogy az a cső ami a szűrőházból megy lefele, illetve az a cső, ami a motortér elejéből megy lefele, a kettőnek ugye találkoznia kell. Nálam ez a csatlakozás nagyon laza, és lötyög. Nem tudom, esetleg az megoldás, hogy fogom és össze szigszalagozom a kettőt (?)
- gázolaj szűrő csere. Hát nem volt olyan egyszerű a mutatvány mint számítottam. Kezdve azzal, hogy nem volt elég pici a tölcsér, így gányoltam egyet, de végül is sikerült feltölteni Cheesy Utána azzal szembesültem, hogy a szűrőnek a tartója kötegeléssel volt odarögzítve, mert a hátoldalán lévő műanyag pöckök le voltak törve. Elég sufni de én is csak így tudtam hirtelenjében megoldani. Pozitívum, hogy ebből látszik, hogy cserélgetve volt a go szűrő, negatívum, hogy amit kivettem nem gyári volt (Alco)  Undecided

Egyenlőre ennyi. A nagy munkák még hátra vannak. Azért kíváncsi lennék, hogyha ezt mind márkaszervízben csináltatom, milyen munkadíjat számoltak volna fel Cheesy
6500+áfa/óra
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9764 Dátum: 2011.04.26 kedd, 20:18:20 »

Sziasztok!
Tdci leállítása után hallhatok még valamiből forgó hangot? Mostanában egyre gyakrabban járok lehúzott ablakkal és a minap a garázsba beálláskor hallottam
a leállítás után valamit, ami még forgott kb 2-3 mp-ig. Nincs füst, se teljesítménycsökkenés, se semmi... Ötlet valakinek? Huh?
hűtőventillátor?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9765 Dátum: 2011.04.26 kedd, 20:39:09 »

ezt akartam kérdezni én is, hogy jöttök-e...

akkor lehet, ha készen lennék addig, akkor megvenném tőled a 115le-s csúcsokat és utána kéne állítani... vigyor3

ui.: miért nem találkozósba írod?? lehet, hogy lenne mk4 vagy di is, akit érdekelne...

most akkor hova irjam nehogy valaki megfirkáljon....mert lereggelek még a végén... eplus2

Kellenének a csúcsok? azért ott nem állnék neki porlasztót szerelni ha nem gond...bár egy villáskulcs,kiszedő elég ,meg egy satu... eplus2

bármilyen mondeó mehet,sőt nem mondeó is ha valaki offot akarna...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9766 Dátum: 2011.04.26 kedd, 20:39:59 »

én mindenképpen örülnék,ha találkoznánk madarason! nyes Wink wave

Ha összejön a dolog akkor ott leszünk... eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9767 Dátum: 2011.04.26 kedd, 20:47:31 »

most akkor hova irjam nehogy valaki megfirkáljon....mert lereggelek még a végén... eplus2

Kellenének a csúcsok? azért ott nem állnék neki porlasztót szerelni ha nem gond...bár egy villáskulcs,kiszedő elég ,meg egy satu... eplus2

bármilyen mondeó mehet,sőt nem mondeó is ha valaki offot akarna...
hát nem hiszem, hogy te olyan sértődős lennél... eljen

jó lenne, de off eladása előtt kell bele egy egr szelep, így azt kellett most megrendelnem...
hát akkor ez valszeg egy későbbi projekt lesz vigyor3

vinném én a zoffot, de eladás előtt csak nem chippeltetném már meg. majd a másik di-t vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #9768 Dátum: 2011.04.26 kedd, 20:48:54 »

generátorszíj rendszerben valamelyik görgő szól talán....

Csak nem az szól, mert a múltkor amikor felkerült a ZEN akkor lett cserélve az összes görgő, feszítő, szíj, egyedül a főtengely szíjtárcsa nem. Ez Kb. 6000 km-el ezelőtt volt. Érdekes, hogy csak mozgó autónál hallatszik.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #9769 Dátum: 2011.04.27 szerda, 10:23:05 »

Csak nem az szól, mert a múltkor amikor felkerült a ZEN akkor lett cserélve az összes görgő, feszítő, szíj, egyedül a főtengely szíjtárcsa nem. Ez Kb. 6000 km-el ezelőtt volt. Érdekes, hogy csak mozgó autónál hallatszik.

Szia!
Ha nem titok, mennyibe került ezt így megcsinálni? ZEN-nel együtt.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.27 szerda, 10:25:29 írta Shad » Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9770 Dátum: 2011.04.27 szerda, 10:48:27 »

Sziasztok,
Kész a chip s cimbim autóján. Jobb is lett.
Adatok: 0-100: 10,4s előtte, 9,4s utána (Bunyekkal 9,8  eplus2)
100-140 5-ben: 11,2s előtte, 9,5s utána. Azaz nem csak érzésre megy jobban az autó, hanem az adatok is alátámasztják.
Van viszont egy villogó izzításjelem Sad
Amikor a 9,4-et futotta akkor kezdett el villogni. Működött ugyan úgy. Azért újraindíottam és utána semmi villogás.
1x még a pályán is megzavartam és bevillogott. Mit nézzek meg rajta?
A következő hétvégén megy vissza az autó hollandiába és kicsit aggódom..
Köszi, T.
Na meglett a gond. Üzemanyagszűrő csere megoldotta a dolgot.
Ki tudja mikor volt cserélve  szomoru1 Miért nem ezzel kezdtem  levele
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #9771 Dátum: 2011.04.27 szerda, 11:00:39 »

Sziasztok!
Tdci leállítása után hallhatok még valamiből forgó hangot? Mostanában egyre gyakrabban járok lehúzott ablakkal és a minap a garázsba beálláskor hallottam
a leállítás után valamit, ami még forgott kb 2-3 mp-ig. Nincs füst, se teljesítménycsökkenés, se semmi... Ötlet valakinek? Huh?
Ha van szabadonfutó a generátoron akkor annak is lehet hangja.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #9772 Dátum: 2011.04.27 szerda, 11:04:52 »

Szia!
Ha nem titok, mennyibe került ezt így megcsinálni? ZEN-nel együtt.


Hát kb. ennyibe:(Ezek nagyautós árak 2011/04/04 hozzászólásból)
(Ékszíjtárcsa: 31.846Ft)
Generátorszíj: 3.900Ft
Feszítőgörgő: 31.090Ft(ha jó a feszítőn a rugós csillabítás és csak a görgő *** akkor erre elég venni rá egy sima felületű vezetőgörgőt)
Sima vezetőgörgő: 5.942Ft
Bordás vezetőgörgő: 5.145Ft

(Szervószíj: 2.334Ft)
(Szervószíj feszítő: 33.690Ft)

A zen kb. 13000Ft volt postázva. De most is van rá közös beszerzés a megfeleő topicban.

Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #9773 Dátum: 2011.04.27 szerda, 11:28:38 »


A zen kb. 13000Ft volt postázva. De most is van rá közös beszerzés a megfeleő topicban.


Köszi!

A ZEN-t te szerelted be házilag? Mennyi idő kb? Mennyire bonyolult? Kerestem itt a fórumon pdf-es leírást (ami pl a kormánykopogásról és az EGR dugózásról is készült) de nem találtam. A nélkül én nem mernék belefogni.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9774 Dátum: 2011.04.27 szerda, 12:54:35 »

Hát kb. ennyibe:(Ezek nagyautós árak 2011/04/04 hozzászólásból)
(Ékszíjtárcsa: 31.846Ft)

Én nekem is kéne vennem ékszíjtárcsát, hogy már minden egyben legyen cserélve (feszítő, görgők, ékszíjak a polcon figyelnek), de annyira qrva drága, hogy egyszerűen elborzadok tőle...  duhos2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #9775 Dátum: 2011.04.27 szerda, 13:11:19 »

Köszi!

A ZEN-t te szerelted be házilag? Mennyi idő kb? Mennyire bonyolult? Kerestem itt a fórumon pdf-es leírást (ami pl a kormánykopogásról és az EGR dugózásról is készült) de nem találtam. A nélkül én nem mernék belefogni.

Igen Én cseréltem mindent. Nem gáz rátenni, a legbonyolultabb dolog az egészben kiszedni a generátort, utánna lefűrészeled a peremet, reszelsz egy picit, és mehet rá a zen. Azért nem árt ha már szereltél valamilyen szinten autót, de nem bonyolult. De kell hozzá pár szerszám.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg504427#msg504427
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9776 Dátum: 2011.04.27 szerda, 20:32:29 »

Na meglett a gond. Üzemanyagszűrő csere megoldotta a dolgot.
Ki tudja mikor volt cserélve  szomoru1 Miért nem ezzel kezdtem  levele

taps taps taps nyes eljen Wink wave

és kiment már hollandiába?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9777 Dátum: 2011.04.27 szerda, 20:34:01 »

Én nekem is kéne vennem ékszíjtárcsát, hogy már minden egyben legyen cserélve (feszítő, görgők, ékszíjak a polcon figyelnek), de annyira qrva drága, hogy egyszerűen elborzadok tőle...  duhos2
spanyol utángyártottat kell venni,az kb 22e-től már elérhető
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9778 Dátum: 2011.04.27 szerda, 20:34:41 »

Köszi!

A ZEN-t te szerelted be házilag? Mennyi idő kb? Mennyire bonyolult? Kerestem itt a fórumon pdf-es leírást (ami pl a kormánykopogásról és az EGR dugózásról is készült) de nem találtam. A nélkül én nem mernék belefogni.
a wikiben megtalálod a képes cikket! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
n@dy
Vendég
« Új hozzászólás #9779 Dátum: 2011.04.27 szerda, 20:45:34 »

üdv.!
A hétvégén kipucoltam  az egr-t és a szívósort,hát mit mondjak nem volt szebb mint a waver fórumtársé.
Mintha csak az én autóm alkatrészeit fotózta volna le.
Viszont hirtelen gyorsításkor még így is ereszt egy kis füstpamacsot. Ez normális???
Vagy kutakodjak tovább?
Minden esetre ha valaki úgy dönt hogy nekilát a tisztításnak --- tényleg használjon gumikesztyűt . wave wave
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9780 Dátum: 2011.04.27 szerda, 21:29:57 »

üdv.!
A hétvégén kipucoltam  az egr-t és a szívósort,hát mit mondjak nem volt szebb mint a waver fórumtársé.
Mintha csak az én autóm alkatrészeit fotózta volna le.
Viszont hirtelen gyorsításkor még így is ereszt egy kis füstpamacsot. Ez normális???
Vagy kutakodjak tovább?
Minden esetre ha valaki úgy dönt hogy nekilát a tisztításnak --- tényleg használjon gumikesztyűt . wave wave

üdv.
 worship Wink
nekem is dobál néha pamacsokat,de ki kell kormolni rendesen és akkor megint jo lesz...
 worship worship worship
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #9781 Dátum: 2011.04.27 szerda, 21:52:40 »

Én nekem is kéne vennem ékszíjtárcsát, hogy már minden egyben legyen cserélve (feszítő, görgők, ékszíjak a polcon figyelnek), de annyira qrva drága, hogy egyszerűen elborzadok tőle...  duhos2

Keresd Robi_19 nagyon jó áron tud szíjtárcsát.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9782 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 07:44:32 »

taps taps taps nyes eljen Wink wave

és kiment már hollandiába?
Kiment, de óvárnál már leállogatott az autó kisebb gyorsításnál is villogó izzításjellel. Na akkor telefon, le lett frissítve az sw a fordnál az eredetire, teszt ugyan úgy leállt.
Telefon ismét: mondtam cseréljék ki az üa szűrőt. Csere utána minden ok  wave
A sok spuri meg protec valszeg telenyomta plusz ki tudja mikor volt cserélve az a szűrő  szomoru1
Miért nem gondoltam erre?! Na mindegy...ez van...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9783 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 12:37:49 »

spanyol utángyártottat kell venni,az kb 22e-től már elérhető

Azt mondod, az jó minőségű? Bár, ha jól emlékszem, egyszer te írtad, hogy szerinted jobb mint a gyári.
Ez egyébként az az utángyártott, amit a Cromax árul?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9784 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 12:59:05 »

Skacok!

Vettem egy motorborítást, felraktam, de az olajbetöltő nyílás körül még hatalmas a hely. Jön oda még valami mandzsetta, vagy egyéb alkatrész?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9785 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 13:08:20 »

Igen. Egy gumi tömítés.
De én azt hittem az része a borításnak.

Skacok!

Vettem egy motorborítást, felraktam, de az olajbetöltő nyílás körül még hatalmas a hely. Jön oda még valami mandzsetta, vagy egyéb alkatrész?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9786 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 13:19:31 »

Igen. Egy gumi tömítés.
De én azt hittem az része a borításnak.


Asszem, te Motorcrafttól vetted. Nála rajta volt?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9787 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 13:21:26 »

Mi a manó. A cipő méretem még titkos?

Igen. Nála rajta volt.

Asszem, te Motorcrafttól vetted. Nála rajta volt?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9788 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 13:28:39 »

Mi a manó. A cipő méretem még titkos?

Igen. Nála rajta volt.


45-ös? Csak sacc...
 vigyor3

Én is rákérdeztem nála, akkor mondta, hogy te vitted el, onnan tudom.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9789 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 13:32:40 »

Nehezen fogsz tudni hozzá szerezni.
Csak mert gyárilag is része a burkolatnak, ezért külön nem lehet kapni sztem.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44130246&termek_al_id=17696&katnev=%20Minden%20m%C3%A1s%20%C3%A9s%20a%2090LE%20TDCi%20(ut%C3%B3bbi%202006-t%C3%B3l%20van%20csak)

45-ös? Csak sacc...
 vigyor3

Én is rákérdeztem nála, akkor mondta, hogy te vitted el, onnan tudom.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9790 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 14:07:22 »

Nehezen fogsz tudni hozzá szerezni.
Csak mert gyárilag is része a burkolatnak, ezért külön nem lehet kapni sztem.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44130246&termek_al_id=17696&katnev=%20Minden%20m%C3%A1s%20%C3%A9s%20a%2090LE%20TDCi%20(ut%C3%B3bbi%202006-t%C3%B3l%20van%20csak)


Az enyém így néz ki:



De mi történt a te eredeti motorborításoddal? Vagy nem volt?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9791 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 14:18:33 »

Az én eredeti motorborításom az az M5 mellett van a Szeged felé vezető oldalon a Csongrád megye táblánál.
Hacsak az AKA-sok össze nem szedték. (A darabjait. Mert széttört sok darabra.)
A karambolnál lerepült a motor tetejéről, és széttépte az összes kábelt, meg csövet röptében.
Úgyhogy karambolnál nem előnyös.


De mi történt a te eredeti motorborításoddal? Vagy nem volt?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #9792 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 14:36:44 »

Az én eredeti motorborításom az az M5 mellett van a Szeged felé vezető oldalon a Csongrád megye táblánál.
Hacsak az AKA-sok össze nem szedték. (A darabjait. Mert széttört sok darabra.)
A karambolnál lerepült a motor tetejéről, és széttépte az összes kábelt, meg csövet röptében.
Úgyhogy karambolnál nem előnyös.


Karambolozni sosem előnyös.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9793 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 14:42:49 »

Az én eredeti motorborításom az az M5 mellett van a Szeged felé vezető oldalon a Csongrád megye táblánál.
Hacsak az AKA-sok össze nem szedték. (A darabjait. Mert széttört sok darabra.)
A karambolnál lerepült a motor tetejéről, és széttépte az összes kábelt, meg csövet röptében.
Úgyhogy karambolnál nem előnyös.


Huh!  szomoru1

Nagyon sajnálom. Tényleg. Ezek szerint nem kevés munkád van abban, hogy a gép ujjászülessen...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9794 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 14:50:55 »

Hát nem a motorborítás volt a legnagyobb probléma, az igaz. smile
Amúgy készen van. Olyan nem lesz soha amilyen volt, de az autószerelőm szerint a legnagyobb probléma, hogy megfolyt a festék a hátsó oszlopon.
Szerinte emiatt kuka az egész, de hát nem érti hogy ezzel még tudok élni.
Különben előtte bunyek első lököse volt kék a szürke autón, és az látványosabb volt mint a megfolyt festék.
Műszakilag megjárja.
Ha esetleg nem láttál képet róla akkor íme kettő:



Huh!  szomoru1

Nagyon sajnálom. Tényleg. Ezek szerint nem kevés munkád van abban, hogy a gép ujjászülessen...
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.28 csütörtök, 14:57:44 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9795 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 15:08:29 »

Hát nem a motorborítás volt a legnagyobb probléma, az igaz. smile
Amúgy készen van. Olyan nem lesz soha amilyen volt, de az autószerelőm szerint a legnagyobb probléma, hogy megfolyt a festék a hátsó oszlopon.
Szerinte emiatt kuka az egész, de hát nem érti hogy ezzel még tudok élni.
Különben előtte bunyek első lököse volt kék a szürke autón, és az látványosabb volt mint a megfolyt festék.
Műszakilag megjárja.
Ha esetleg nem láttál képet róla akkor íme kettő:


Sajna  a képeket nem látom, majd csak este tudom megnézni, otthon. Egyébként épp Motorcrafttal beszéltem, azt mondja, van remény mandzsetta ügyben.  Smiley
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9796 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 18:59:38 »

A hiba ott keletkezett, hogy a kuplung felújításánál nem cseréltetted ki a lendkereket. Tudom, ez általában költségkímélő megoldás szokott lenni, de ez esetben épp az ellenkezőjét csinálja:
- a vibráció tipikus jele a lendkerékhalálnak (+ motortartó bakok is esélyesek)
- az önindító csapágyhibája a széthullóban lévő lendkerékből eredő fémportól lehet. Ha ettől van, akkor ismét tönkre fog menni, valamint az önindító fogaskerék is képes lekopni.
- a hirtelen fordulatszámváltozásra villogó izzításjelző általában CMP-CKP jeladópár hiba szokott lenni, ami alapesetben a CMP jeladó cseréjével orvosolható (de nehezen hihető, hogy a 2002-es évjáratú motorban ez még nem történt meg, továbbá az újabb, szürke tokozású egységre nem jellemző a hiba), de ez esetben a lendkerék is hibás lehet. A CKP jeladó a lendkerék fogaskoszorúját használja, így ha az széthullóban van, lehet olyan pillanat, amikor nem lesz jó a ckp jele, amitől a motorvezérlés egyből tiltja a befecskendezést (ld. vészüzem).

A hibakód nagy valószínűséggel törlődött, így egy megoldás van: előidézni ismét és úgy menni szervizbe, diagnosztikára. Ha igaz a teória, magasabb fordulatszámnál hirtelen gázelvétel és gázadás párosra ismét jeletkeznie kell.

A porlasztókat egyelőre ne emlegesd a szerviznek, mert akkor egyből jön a válasz: teljes porlasztó és cr pumpa felújítás megoldja a gondodat.

Bejelentkeztem egy diagnosztikára Ford szervízbe, előtte sikerült a hibát is újra előállítani így villogó izzító kijelzővel érkeztem. Kisebb meglepetésemre a szervízes közölte hogy le is állíthatom az autót mert ezt a hibát tárolni fogja a kocsi, sebaj előtte egy kicsit meghajtottam legalább:))
Hiba kódjaim a következők lettek:

P0251 - Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működése
Ezt a DTC-t a következők okozhatják:
- Tüzelőanyag-elosztócső nyomászabályzás hiba lépett fel
- nincs üzemanyag a tartályban
- Fojtás a tüzelőanyag pumpa és a tüzelőanyag tartály között
- Elzáródott üzemanyagszűrő
- Elzáródott, összecsavarodott vagy összetört üzemanyag vezetékek
- Tüzelőanyag Mennyiségszabályzó Szelep/Vezetékezés
- Befecskendező hiba
- Kiegészítő információhoz használja:
TSB No.46/2005
Végezze el a tüzelőanyag-nyomás és visszafolyás vizsgálatot

P1211 - Leírás ugyanaz

Ezután következett egy poharazás aminek eredménye kb. félperc alatt (de ezt nem mértem pontosan lehet volt 1perc is) megtelt a 2. pcsúcs pohara teljesen tele, 3. pcsúcs pohara ez idő alatt 3/4-e tele az 1. és a 4. pcsúcs pohara pedig 1/6-a tele de ezek a csúcsok is ha tudtuk volna tovább folytatni a mérést kb. a maximálisan jónak mondott 18ml szint főlé mentek volna!

Itt tartunk, most. Mit mondtok ezek után? Én már azt gondolom hogy a 4 PCS cseréje elkerülhetetlen, esetleg érdemes-e vagy totál hülyeség lenne hogy csak 2.,3. csúcsokat cserélem most le? Azt én is tudom hogy a 4et egyszerre cserélni lenne az igazi ez persze annak is függvénye mennyiért tudok szerezni ilyen pcsúcsokat?
Porlasztócsúcsok beszerzésében ki tudna nekem esetleg itt segíteni, kicsit mellbevágott a gyári beszerzés 95ezer FT/db ára.
Illetve a forgalmim szerint 96kw azaz 130LE a kocsi de alvázszám alapján a Fordnál megnézték és ezek szerint ez 115LE-s  Mondeo.
Na már most a PCS vásárlásánál számít-e hogy 130 vagy 115 LE a kocsi vagy ez részletkérdés és a mérvadó ezesetben az alvázszám vagy/és motorszám lesz?
Az eddigi sajnos nem gyári gázolaj szűrőm is holnap kicserélem egy gyárira ez amúgy is következne az éves szűrők(olaj, levegő,pollen) és olaj cserével.
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #9797 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 19:17:28 »

Válasz
Bejelentkeztem egy diagnosztikára Ford szervízbe, előtte sikerült a hibát is újra előállítani így villogó izzító kijelzővel érkeztem. Kisebb meglepetésemre a szervízes közölte hogy le is állíthatom az autót mert ezt a hibát tárolni fogja a kocsi, sebaj előtte egy kicsit meghajtottam legalább:))
Hiba kódjaim a következők lettek:

P0251 - Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működése
Ezt a DTC-t a következők okozhatják:
- Tüzelőanyag-elosztócső nyomászabályzás hiba lépett fel
- nincs üzemanyag a tartályban
- Fojtás a tüzelőanyag pumpa és a tüzelőanyag tartály között
- Elzáródott üzemanyagszűrő
- Elzáródott, összecsavarodott vagy összetört üzemanyag vezetékek
- Tüzelőanyag Mennyiségszabályzó Szelep/Vezetékezés
- Befecskendező hiba
- Kiegészítő információhoz használja:
TSB No.46/2005
Végezze el a tüzelőanyag-nyomás és visszafolyás vizsgálatot

P1211 - Leírás ugyanaz

Ezután következett egy poharazás aminek eredménye kb. félperc alatt (de ezt nem mértem pontosan lehet volt 1perc is) megtelt a 2. pcsúcs pohara teljesen tele, 3. pcsúcs pohara ez idő alatt 3/4-e tele az 1. és a 4. pcsúcs pohara pedig 1/6-a tele de ezek a csúcsok is ha tudtuk volna tovább folytatni a mérést kb. a maximálisan jónak mondott 18ml szint főlé mentek volna!

Itt tartunk, most. Mit mondtok ezek után? Én már azt gondolom hogy a 4 PCS cseréje elkerülhetetlen, esetleg érdemes-e vagy totál hülyeség lenne hogy csak 2.,3. csúcsokat cserélem most le? Azt én is tudom hogy a 4et egyszerre cserélni lenne az igazi ez persze annak is függvénye mennyiért tudok szerezni ilyen pcsúcsokat?
Porlasztócsúcsok beszerzésében ki tudna nekem esetleg itt segíteni, kicsit mellbevágott a gyári beszerzés 95ezer FT/db ára.
Illetve a forgalmim szerint 96kw azaz 130LE a kocsi de alvázszám alapján a Fordnál megnézték és ezek szerint ez 115LE-s  Mondeo.
Na már most a PCS vásárlásánál számít-e hogy 130 vagy 115 LE a kocsi vagy ez részletkérdés és a mérvadó ezesetben az alvázszám vagy/és motorszám lesz?
Az eddigi sajnos nem gyári gázolaj szűrőm is holnap kicserélem egy gyárira ez amúgy is következne az éves szűrők(olaj, levegő,pollen) és olaj cserével.

A fórumon a Filep Dieselt szokták javasolni. Érdemes lenne megnézni a gázolajszűrő tartalmát, hogy nincs-e benne fémreszelék (cr szivattyú), mert ha igen, akkor az tönkre vághatja az új vagy felújított csúcsokat. Arra mindenképp gondolj, hogy a csúcsokat csak akkor szerelik be, ha gázolajszűrőt is ott cserélik gyárira.  wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9798 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 19:33:14 »

Kiment, de óvárnál már leállogatott az autó kisebb gyorsításnál is villogó izzításjellel. Na akkor telefon, le lett frissítve az sw a fordnál az eredetire, teszt ugyan úgy leállt.
Telefon ismét: mondtam cseréljék ki az üa szűrőt. Csere utána minden ok  wave
A sok spuri meg protec valszeg telenyomta plusz ki tudja mikor volt cserélve az a szűrő  szomoru1
Miért nem gondoltam erre?! Na mindegy...ez van...
basszus.akkor ugrott a csipp. falbav
megvan a fájl archívja?nem rakatjátok vissza rá?kiküldöd neki hollandiába file-ba mélen,ő meg kinn rárakatja! Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9799 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 20:01:12 »

basszus.akkor ugrott a csipp. falbav
megvan a fájl archívja?nem rakatjátok vissza rá?kiküldöd neki hollandiába file-ba mélen,ő meg kinn rárakatja! Roll Eyes

Hát ez elég szivás tényleg...de tuti betankolt valamit azon a kis kúton....pedig még én mondtam hogy oda menjen ,mert a mellette lévő kúttól lett 4pcs és nagynyomású csere... falbav
Chip az tényleg ugrott akkor neki,de elküldtem a fáljt...Belgiumban tudok embert aki feltudja tolni neki... eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.