Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:07:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 358 359 360 361 362 363 364 [365] 366 367 368 369 370 371 372 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14623916 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18200 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 22:05:47 »

Mire gondolsz?   

a főtengelyszíjtárcsára.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #18201 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 22:07:01 »

a főtengelyszíjtárcsára.

persze...csak (hegy) menet közben elég nehéz ránézni, hogy tényleg az csattog-e
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18202 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 22:08:51 »

persze...csak (hegy) menet közben elég nehéz ránézni, hogy tényleg az csattog-e
Fülelni kell, nem nézni
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18203 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 22:09:21 »

persze...csak (hegy) menet közben elég nehéz ránézni, hogy tényleg az csattog-e
elég ha hallod.
ha olyankor zörög legerőteljesebben, akkor nem kell motortérben hallgatózni. felkiálthatsz, hogy bingó! és mehetsz elverni tizenhuszonezret ftszjtárcsára.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.31 csütörtök, 22:10:55 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #18204 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 22:10:49 »

Fülelni kell, nem nézni

értem...de alapjáraton se volt egyszerű elkülöníteni a motorzajtól

de egy próbát megér...köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18205 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 22:17:44 »

értem...de alapjáraton se volt egyszerű elkülöníteni a motorzajtól

de egy próbát megér...köszi!

Há miaz, mtz eplus2 Próbáld ki-be kapcsolni  a klímát. Bekapcsolva erősebb a remegés. Ha olyat hallasz mintha szét akarna esni a motor akkor az az.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18206 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 22:21:34 »

Há miaz, mtz eplus2 Próbáld ki-be kapcsolni  a klímát. Bekapcsolva erősebb a remegés. Ha olyat hallasz mintha szét akarna esni a motor akkor az az.
szvsz az inkább a feszítő lötyögését igazolja elsősorban.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #18207 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 22:22:25 »

Há miaz, mtz eplus2 Próbáld ki-be kapcsolni  a klímát. Bekapcsolva erősebb a remegés. Ha olyat hallasz mintha szét akarna esni a motor akkor az az.

Smiley Afgán import mtz ...Smiley

köszi a tippet!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18208 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 22:36:18 »

Smiley Afgán import mtz ...Smiley

köszi a tippet!
szívesen, bár a fogász nem jó tippet adott, csak a poénjai jók  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18209 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 23:06:52 »

SziasztoK!

Van tippetek, hogy melyik biztosítékot kell megkeressem, ha azt szeretném, hogy a egy eszköz csak akkor kapjon áramot, ha jár a motor? De az nem jó, ha akkor is kap, ha csak gyújtást adok..

Tipp?

Meszi
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.31 csütörtök, 23:58:51 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18210 Dátum: 2012.06.01 péntek, 00:05:56 »

Nekem is most szólt Ervin, hogy zörög az ékszíjtárcsám, de az a durva, hogy nincs benne 20 ezer km. Sad Sajna már megbarátkoztam vele, hogy ez ilyen....
:-(

Apropo, Ervin kipucolta  a turbómat, na ezzel elérte, hogy az autó jobban megy mikor megvettem!!!

én is a cromaxra tippelek ...ha beigazolódik akkor törlöm a memóriából
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18211 Dátum: 2012.06.01 péntek, 07:15:11 »

A turbóval foglalkoztam főként, meg a Zent raktam fel a segédberendezést javarészt dfecó csinálta, mert Ő kérte, hogy csinálhassa...egyébként agyalok rajt mi lehet..?
Meg beszéltem már olyannal is, akinek 1200km-t bírt a zen... Shocked aztán rakta vissza  a fix tárcsát.. van akinél többet de már többektől hallottam, hogy rakták vissza a fix tárcsát.
én azt nem értem, hogy ha egyszer már megvan a generátor átalakítás szabadon futósra, akkor ha tönkre megy a tárcsa:
- minek rakja fel a fixet, hiszen nincs már meg a porvédő a generátor pajzsán
- miért nem rak fel INA tárcsát

Nem racionális, hogy inkább felteszi a fixet aztán cseréli az egész szíjrendszert 100e ért.  Huh?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18212 Dátum: 2012.06.01 péntek, 07:16:01 »

szívesen, bár a fogász nem jó tippet adott, csak a poénjai jók  vigyor3

Ha klímával remeg, akkor megette a fene az egészet.  Nem? Nem vagyok fogász hehe  üsd be a gugliba
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #18213 Dátum: 2012.06.01 péntek, 08:01:43 »

Nem hiszem, hogy nála történt valami hiba...
Ezt a részt közösen csináltuk kb 1 hónapja azóta pedig bő 2e km-t mentem és mostanáig minden rendben volt, úgyhogy látatlanba nem tudom mit tud mondani...de megkérdezem.

a cromax által forgalmazott olcsóbb (olasz ut.gy.) tárcsát tettük fel...

Sziasztok!

Csak info: Utángyárott főtengely ékszíjtárcsát és feszítőt FEBI típusból vegyetek. Vik-el mikor beszereltük, mutatta, hogy a feszítő gyakorlatilag gyári, le volt a Ford embléma csiszolva róla, annyi volt a különbség a gyáritól  eljen
Árban sem vészes szerintem, Tárcsát 25e, Feszítőt 28e-ért vettem.

Üdv.
Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #18214 Dátum: 2012.06.01 péntek, 08:11:28 »

én azt nem értem, hogy ha egyszer már megvan a generátor átalakítás szabadon futósra, akkor ha tönkre megy a tárcsa:
- minek rakja fel a fixet, hiszen nincs már meg a porvédő a generátor pajzsán
- miért nem rak fel INA tárcsát

Nem racionális, hogy inkább felteszi a fixet aztán cseréli az egész szíjrendszert 100e ért.  Huh?
Egyértelmű  eljen.
Nekünk 35 ezret futott a gép zen-nel. Előtte már hangoskodott a szíjfeszítő, de nem cseréltem csak a generátor tárcsát és a szíjat. Na azóta csendben van  eljen
Én tuti csak szabadonfutót teszek fel ezután is  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #18215 Dátum: 2012.06.01 péntek, 08:17:27 »

Még egy kérdés ezzel kapcsolatban a főmuftiknak!  Wink
Szerintem lenne értelme egy olyan topikot csinálni (lehet van csak én nem láttam?), vagy egy olyan oldalt, vagy bármit, ahol össze lehetne gyűjteni az ilyen tapasztalatokat. Biztos sokan cseréltek már egyéb olyan alkatérszeket, amikor kiderült hogy az utángyártott az gyakorlatilag a gyári, csak "neutralizálva".....  wave

Sziasztok!

Csak info: Utángyárott főtengely ékszíjtárcsát és feszítőt FEBI típusból vegyetek. Vik-el mikor beszereltük, mutatta, hogy a feszítő gyakorlatilag gyári, le volt a Ford embléma csiszolva róla, annyi volt a különbség a gyáritól  eljen
Árban sem vészes szerintem, Tárcsát 25e, Feszítőt 28e-ért vettem.

Üdv.
Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18216 Dátum: 2012.06.01 péntek, 08:49:24 »

Tisztelt Fórumtársak!
A  generátor oldali szij hajtás problémáival kapcsolatban. Tudomásul kell venni, hogy a fix tárcsa átalakitása előtt, minden alkatrészt kikell cserélni vadi újra. Csak igy érhető el, hogy minden alkatrész, tehermentesen fog futni a rendszerben a szabadonfutó tárcsának köszönhetően. Ha nem cserélünk ki minden alkatrészt a szijhajtásban, a nem cserélt leggyengébb láncszem fogja szétverni az összes többi új, alkatrészt. Csak ezt az egy tényt kell tudomásul venni, és nem lessz probléma a továbbiakban. Nagyon sokszor olvasom, a Fórumtársak által alkalmazott részmegoldásokat(anyagi okok spórolás) aminek az a vége, hogy 10-15 ezer Km után különböző problémákkal szembesülnek. Én minden alkatrészt lecseréltem. Az új hydraulikus rugóból kivettem a szilentblokkot és alupogácsáztam Alf leirása szerint. Már több mint 60.000Km mentem az átalakitott rendszerrel és a ZEN tárcsával, minden probléma mélkül. Nem mindig az az olcsó, ami elsőre annak tűnik. A véleményemmel senkit nem áll szándékomban megsérteni. Viszont nem szabad elfelejteni, hogy a fizikában vannak törvények, amiket nem lehet megerőszakolni, vagy figyelmen kivűl hagyni.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.01 péntek, 08:52:28 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18217 Dátum: 2012.06.01 péntek, 13:27:34 »

Tisztelt Fórumtársak!
A  generátor oldali szij hajtás problémáival kapcsolatban. Tudomásul kell venni, hogy a fix tárcsa átalakitása előtt, minden alkatrészt kikell cserélni vadi újra. Csak igy érhető el, hogy minden alkatrész, tehermentesen fog futni a rendszerben a szabadonfutó tárcsának köszönhetően. Ha nem cserélünk ki minden alkatrészt a szijhajtásban, a nem cserélt leggyengébb láncszem fogja szétverni az összes többi új, alkatrészt. Csak ezt az egy tényt kell tudomásul venni, és nem lessz probléma a továbbiakban. Nagyon sokszor olvasom, a Fórumtársak által alkalmazott részmegoldásokat(anyagi okok spórolás) aminek az a vége, hogy 10-15 ezer Km után különböző problémákkal szembesülnek. Én minden alkatrészt lecseréltem. Az új hydraulikus rugóból kivettem a szilentblokkot és alupogácsáztam Alf leirása szerint. Már több mint 60.000Km mentem az átalakitott rendszerrel és a ZEN tárcsával, minden probléma mélkül. Nem mindig az az olcsó, ami elsőre annak tűnik. A véleményemmel senkit nem áll szándékomban megsérteni. Viszont nem szabad elfelejteni, hogy a fizikában vannak törvények, amiket nem lehet megerőszakolni, vagy figyelmen kivűl hagyni.
Tisztelettel László!
Akkor most a kb 30 ezret futott cuccot dobjam ki, és vegyek mindenből újat+szabadonfutót?  Csaknem.  Akkor mindent cserétem, febi tárcsa, skf görgők+feszítő
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18218 Dátum: 2012.06.01 péntek, 14:58:14 »

Akkor most a kb 30 ezret futott cuccot dobjam ki, és vegyek mindenből újat+szabadonfutót?  Csaknem.  Akkor mindent cserétem, febi tárcsa, skf görgők+feszítő
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem te nagyon jól tudod, mit jelent az, hogy mindent cserélj le újra. Értelem szerüen. Ha a rendszer fellett újitva, futottál vele 30.000 Km  és nem zörőg csattog és még nincs fent a szabadonfutó akkor, tedd fel nyugodt lelkiismerettel. Ha bármilyen probléma megelőzi a szabadonfutó feszerelését, akkor érdemes a rendszer minden tagját újra cserélni. falbav
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.01 péntek, 14:59:46 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18219 Dátum: 2012.06.01 péntek, 15:12:02 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem te nagyon jól tudod, mit jelent az, hogy mindent cserélj le újra. Értelem szerüen. Ha a rendszer fellett újitva, futottál vele 30.000 Km  és nem zörőg csattog és még nincs fent a szabadonfutó akkor, tedd fel nyugodt lelkiismerettel. Ha bármilyen probléma megelőzi a szabadonfutó feszerelését, akkor érdemes a rendszer minden tagját újra cserélni. falbav
Tisztelettel László!

Most kezd remegni a szíj...  Én ki nem cserélem a egészet megin az biztos.  Már úgy érzem soxor, h 1 kazán előtt állok és dobálom bele a pézt     Kap 1 szabadon futót azt fusson eplus2  Az se baj ha elszalad gun  Csak nem találtam. Unixba néztem skf-et, de nincs raktáron. ina nincs is ott.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18220 Dátum: 2012.06.01 péntek, 15:58:07 »

Most kezd remegni a szíj...  Én ki nem cserélem a egészet megin az biztos.  Már úgy érzem soxor, h 1 kazán előtt állok és dobálom bele a pézt     Kap 1 szabadon futót azt fusson eplus2  Az se baj ha elszalad gun  Csak nem találtam. Unixba néztem skf-et, de nincs raktáron. ina nincs is ott.
Tisztelt Fórumtárs!
A www.cegvalaszto.hu veboldalon találsz INA tárcsát és megrendelheted. A gépsárkányodnál a remegést valószinü a gyengülő szilentblokk okozza a hydraulikus rugóban. Én a helyedben ha már a generátort leveszem, akkor egyuttal a hydraulikus rugót is alupogácsáznám. Nem kötelező, csak egy javaslat. Az alupogácsázás ugy nézki a gyakorlatban, hogy nagyon bevált, és sok kellemetlenségtől és zajtól kiméli meg az embert. 20mm-es aluminium rúd bármelyik fémkereskedésben aránylag olcsón beszerezhető.
Sok sikert a cseréhez. wave
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18221 Dátum: 2012.06.01 péntek, 17:19:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
A www.cegvalaszto.hu veboldalon találsz INA tárcsát és megrendelheted. A gépsárkányodnál a remegést valószinü a gyengülő szilentblokk okozza a hydraulikus rugóban. Én a helyedben ha már a generátort leveszem, akkor egyuttal a hydraulikus rugót is alupogácsáznám. Nem kötelező, csak egy javaslat. Az alupogácsázás ugy nézki a gyakorlatban, hogy nagyon bevált, és sok kellemetlenségtől és zajtól kiméli meg az embert. 20mm-es aluminium rúd bármelyik fémkereskedésben aránylag olcsón beszerezhető.
Sok sikert a cseréhez. wave
Tisztelettel László!
Az lesz szerintem! Megnézem a belinkelt helyen, csak unixba van kedvezmény és amit lehet ott veszek. Kössz!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18222 Dátum: 2012.06.01 péntek, 17:23:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
A www.cegvalaszto.hu veboldalon találsz INA tárcsát és megrendelheted. A gépsárkányodnál a remegést valószinü a gyengülő szilentblokk okozza a hydraulikus rugóban. Én a helyedben ha már a generátort leveszem, akkor egyuttal a hydraulikus rugót is alupogácsáznám. Nem kötelező, csak egy javaslat. Az alupogácsázás ugy nézki a gyakorlatban, hogy nagyon bevált, és sok kellemetlenségtől és zajtól kiméli meg az embert. 20mm-es aluminium rúd bármelyik fémkereskedésben aránylag olcsón beszerezhető.
Sok sikert a cseréhez. wave
Tisztelettel László!
22-ér van. egész jó ár! worship
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #18223 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:00:17 »

Nem örülnék neki, elvégre új. Meg a számlát lehet nem találnám, illetve nem szakműhelybe lett beszerelve.
Egyébként érdekes, mielőtt kihozták...Cromax...felhívtak, hogy ugye tudom, hogy csak akkor van garancia, ha egyszerre van cserélve a komplett szett és van róla papír
Remélem, nem vertek át... Sad
A cromax szerviz megér egy misét. Anno náluk csináltattam meg a szíjtárcsa zörgést. Előtte kikötöttem, hogy a garancia arról szól, hogy a cucc egy éven belül nem szólal meg újra. Ők maguk sem egyben cseréltek mindent, és persze a rövid időn belül újra jelentkező zörgéssel sem kezdtek semmi érdemlegeset. "Ilyen a Mondeo, tessék tudomásul venni". Tróger banda, kész.

Az alkatrészeik viszont korrektek. Pár hete estem át a szíjtárcsa, feszítő, szabadonfutó szentháromság felújításon Viknél, és tőlük vettem az alkatrészt. Állításuk szerint gyári beszállítótl származtak a cuccok, amire Vik is rábólintott.

Nem tudom meddig bírja a ZEN, de most olyan az autó, mintha kicserélték volna. Nekem csak nagyon alacsony fordulaton csörömpölt a tárcsa, de csere után mégis az egész autó menet közben is valahogy lágyabb, nyugodtabb lett.
Viszont 1500-as fordulaton és terhelésen eddig is volt és maradt is egy enyhe rezonancia hang nélkül, de én a szíjtárcsát a fenti okok miatt kizárnám. Vagyis szerintem menet közben is mindenféle kellemetlen érzést okoz a beteg tárcsa, és nincs semmi különlegessége 1500-on.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18224 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:04:32 »

A cromax szerviz megér egy misét. Anno náluk csináltattam meg a szíjtárcsa zörgést. Előtte kikötöttem, hogy a garancia arról szól, hogy a cucc egy éven belül nem szólal meg újra. Ők maguk sem egyben cseréltek mindent, és persze a rövid időn belül újra jelentkező zörgéssel sem kezdtek semmi érdemlegeset. "Ilyen a Mondeo, tessék tudomásul venni". Tróger banda, kész.

Az alkatrészeik viszont korrektek. Pár hete estem át a szíjtárcsa, feszítő, szabadonfutó szentháromság felújításon Viknél, és tőlük vettem az alkatrészt. Állításuk szerint gyári beszállítótl származtak a cuccok, amire Vik is rábólintott.

Nem tudom meddig bírja a ZEN, de most olyan az autó, mintha kicserélték volna. Nekem csak nagyon alacsony fordulaton csörömpölt a tárcsa, de csere után mégis az egész autó menet közben is valahogy lágyabb, nyugodtabb lett.
Viszont 1500-as fordulaton és terhelésen eddig is volt és maradt is egy enyhe rezonancia hang nélkül, de én a szíjtárcsát a fenti okok miatt kizárnám. Vagyis szerintem menet közben is mindenféle kellemetlen érzést okoz a beteg tárcsa, és nincs semmi különlegessége 1500-on.
Nem a turbó cső rezonál lent a bölcsőnél?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18225 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:54:19 »

22-ér van. egész jó ár! worship
Relhist tud olcsóbban INA tárcsát, ha jól emlékszem legutóbb 18 volt az árfolyama. wave
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18226 Dátum: 2012.06.01 péntek, 19:14:21 »

A cromax szerviz megér egy misét. Anno náluk csináltattam meg a szíjtárcsa zörgést. Előtte kikötöttem, hogy a garancia arról szól, hogy a cucc egy éven belül nem szólal meg újra. Ők maguk sem egyben cseréltek mindent, és persze a rövid időn belül újra jelentkező zörgéssel sem kezdtek semmi érdemlegeset. "Ilyen a Mondeo, tessék tudomásul venni". Tróger banda, kész.

Az alkatrészeik viszont korrektek. Pár hete estem át a szíjtárcsa, feszítő, szabadonfutó szentháromság felújításon Viknél, és tőlük vettem az alkatrészt. Állításuk szerint gyári beszállítótl származtak a cuccok, amire Vik is rábólintott.

Nem tudom meddig bírja a ZEN, de most olyan az autó, mintha kicserélték volna. Nekem csak nagyon alacsony fordulaton csörömpölt a tárcsa, de csere után mégis az egész autó menet közben is valahogy lágyabb, nyugodtabb lett.
Viszont 1500-as fordulaton és terhelésen eddig is volt és maradt is egy enyhe rezonancia hang nélkül, de én a szíjtárcsát a fenti okok miatt kizárnám. Vagyis szerintem menet közben is mindenféle kellemetlen érzést okoz a beteg tárcsa, és nincs semmi különlegessége 1500-on.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha jól értem, akkor elégedett vagy a rendszer müködésével mióta kivannak cserélve az alkatrészek és a szabadonfutó is felkerült a generátorra. Örülök neki. Én is hasonlókat tapasztaltam a csere után. A ZEN miatt ne aggodj, én már mint irtam 60.000 Km-óta használom probléma mentesen. Az 1500 fordulaton jelentkező rezonanciával kapcsolatban, nekem is az a véleményem, hogy a turbócső tartó szilentek valamelyike megadta magát, és emiatt rezonál az adott csőszakasz. A szilenteket elkell távolítani, és a csöveket fixre kell húzni a bölcsőre. Evvel a megoldással, egyszer s mindenkorra megszünik a kritikus remegés az emlitett fordulaton
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #18227 Dátum: 2012.06.01 péntek, 19:25:10 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha jól értem, akkor elégedett vagy a rendszer müködésével mióta kivannak cserélve az alkatrészek és a szabadonfutó is felkerült a generátorra. Örülök neki. Én is hasonlókat tapasztaltam a csere után. A ZEN miatt ne aggodj, én már mint irtam 60.000 Km-óta használom probléma mentesen. Az 1500 fordulaton jelentkező rezonanciával kapcsolatban, nekem is az a véleményem, hogy a turbócső tartó szilentek valamelyike megadta magát, és emiatt rezonál az adott csőszakasz. A szilenteket elkell távolítani, és a csöveket fixre kell húzni a bölcsőre. Evvel a megoldással, egyszer s mindenkorra megszünik a kritikus remegés az emlitett fordulaton
Tisztelettel László!
A turbócső rögzítés problémája is kizárható. Egyrészt az 1800-as fordulaton jelentkezik, és csak csúnya hangot ad, de nem érezhető. Másrészt már rég le lett fixre csavarozva. Amiről én beszélek, az csak érződik, pl. a kormányon.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #18228 Dátum: 2012.06.01 péntek, 19:27:41 »

Sziasztok!

Szeretnék kérni egy kis segítséget! Hátsó kipufogó dobot kéne cserélnem. 2004-es 2.0 tdci kombim van (facelift).
Le tudná nekem írni valaki, hogy mi a cserének a menete, ha veszek hozzá hátsó dobot? Én úgy látom, hogy a hátsó dobtól egyben van az egész a katalizátorig. Azt úgy egyben képtelenség kifűzni, le kéne bontani hozzá az egész hátsó fotóművet? Vagy el szokták vágni a hátsó dob mögött és betoldani?
Ha cserélt már valaki házilag, akkor ossza meg a tapasztalatait!
Köszönöm!
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18229 Dátum: 2012.06.01 péntek, 19:37:46 »

Viszont 1500-as fordulaton és terhelésen eddig is volt és maradt is egy enyhe rezonancia hang nélkül, de én a szíjtárcsát a fenti okok miatt kizárnám. Vagyis szerintem menet közben is mindenféle kellemetlen érzést okoz a beteg tárcsa, és nincs semmi különlegessége 1500-on.

Én megnézném, hogy mekkora ott a turbónyomás... ha 6-ban, 1200-nál lepadlózod, akkor is remeg a motor. Nem olyan?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #18230 Dátum: 2012.06.01 péntek, 20:55:23 »

Én megnézném, hogy mekkora ott a turbónyomás... ha 6-ban, 1200-nál lepadlózod, akkor is remeg a motor. Nem olyan?
Turbónyomás-remegés? Ez hogy jön össze?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18231 Dátum: 2012.06.01 péntek, 22:05:14 »

Ha klímával remeg, akkor megette a fene az egészet.  Nem? Nem vagyok fogász hehe  üsd be a gugliba
jóvanna!  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #18232 Dátum: 2012.06.01 péntek, 22:12:42 »

A turbócső rögzítés problémája is kizárható. Egyrészt az 1800-as fordulaton jelentkezik, és csak csúnya hangot ad, de nem érezhető. Másrészt már rég le lett fixre csavarozva. Amiről én beszélek, az csak érződik, pl. a kormányon.
ami engem illet, kitartok "látatlanul" is a főtengely szíjtárcsa rossz minőségéből adódó rázkódás diagnózisánál.
hupákol komoly terhelésnél 1500-on úgy, hogy azt érzed mindjárt szétesik a motor?! akkor az..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18233 Dátum: 2012.06.01 péntek, 23:02:21 »

Turbónyomás-remegés? Ez hogy jön össze?

Ha nincs elég levegő, és nagyobb terhelést kap a motor, nem kiegyensúlyozott a járása.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #18234 Dátum: 2012.06.01 péntek, 23:19:25 »

Sziasztok!

Szeretnék kérni egy kis segítséget! Hátsó kipufogó dobot kéne cserélnem. 2004-es 2.0 tdci kombim van (facelift).
Le tudná nekem írni valaki, hogy mi a cserének a menete, ha veszek hozzá hátsó dobot? Én úgy látom, hogy a hátsó dobtól egyben van az egész a katalizátorig. Azt úgy egyben képtelenség kifűzni, le kéne bontani hozzá az egész hátsó fotóművet? Vagy el szokták vágni a hátsó dob mögött és betoldani?
Ha cserélt már valaki házilag, akkor ossza meg a tapasztalatait!
Köszönöm!

Szia,

Elvileg nincsen egyben, hanem ott van összeillesztve ahol a kipufogócső felmegy a hátsó futómű fölé. Csak ugye pont nem könnyű észrevenni ezt a futómű miatt.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #18235 Dátum: 2012.06.02 szombat, 09:15:55 »

ami engem illet, kitartok "látatlanul" is a főtengely szíjtárcsa rossz minőségéből adódó rázkódás diagnózisánál.
hupákol komoly terhelésnél 1500-on úgy, hogy azt érzed mindjárt szétesik a motor?! akkor az..
Mi köze a szíjtárcsának a terheléshez? Üresben nem csinálja.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #18236 Dátum: 2012.06.02 szombat, 09:17:12 »

Én megnézném, hogy mekkora ott a turbónyomás... ha 6-ban, 1200-nál lepadlózod, akkor is remeg a motor. Nem olyan?
1200-n nem, csak olyan 1400-1500 között. 4-5-6-ban is érezni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18237 Dátum: 2012.06.02 szombat, 09:59:02 »

Még egy kérdés ezzel kapcsolatban a főmuftiknak!  Wink
Szerintem lenne értelme egy olyan topikot csinálni (lehet van csak én nem láttam?), vagy egy olyan oldalt, vagy bármit, ahol össze lehetne gyűjteni az ilyen tapasztalatokat. Biztos sokan cseréltek már egyéb olyan alkatérszeket, amikor kiderült hogy az utángyártott az gyakorlatilag a gyári, csak "neutralizálva".....  wave

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem pont erre van kitalálva, a Wiki és a FAQ topik.  eljen
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18238 Dátum: 2012.06.02 szombat, 11:30:03 »

Mi köze a szíjtárcsának a terheléshez? Üresben nem csinálja.
Először terhelés alatt remeg a szíj, aztán mikor jobban oda van akkor alapjáraton is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18239 Dátum: 2012.06.02 szombat, 11:35:32 »

1200-n nem, csak olyan 1400-1500 között. 4-5-6-ban is érezni.

Olyan is lehet, hogy a geometria állító szorul. Meg kéne nézni a turbónyomást azon a fordulaton.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #18240 Dátum: 2012.06.02 szombat, 13:41:39 »

Szia,

Elvileg nincsen egyben, hanem ott van összeillesztve ahol a kipufogócső felmegy a hátsó futómű fölé. Csak ugye pont nem könnyű észrevenni ezt a futómű miatt.

Sajnos nincs ott illesztés.  Sad
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18241 Dátum: 2012.06.02 szombat, 13:45:19 »

Olyan is lehet, hogy a geometria állító szorul. Meg kéne nézni a turbónyomást azon a fordulaton.
nem a geometria állító szorul, hanem maga a geometria. azt meg turbonyomásból egy laikus megnem mondja, hogy szorul-e.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18242 Dátum: 2012.06.02 szombat, 13:49:03 »

nem a geometria állító szorul, hanem maga a geometria. azt meg turbonyomásból egy laikus megnem mondja, hogy szorul-e.

Leakasztod a kart és megnézed hogy szorul-e....kb 2perc mig leveszed a zégert (kicsit játékos)..totál akadásmentesen kell járnia.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18243 Dátum: 2012.06.02 szombat, 13:51:23 »

Leakasztod a kart és megnézed hogy szorul-e....kb 2perc mig leveszed a zégert (kicsit játékos)..totál akadásmentesen kell járnia.

le kell tépni egy laposfogóval és akkor nem pattan el vigyor3

amúgy láttam már olyat is hogy csak üzemmeleg állapotban szorult. hidegen teljesen simán járt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18244 Dátum: 2012.06.02 szombat, 13:58:51 »

Leakasztod a kart és megnézed hogy szorul-e....kb 2perc mig leveszed a zégert (kicsit játékos)..totál akadásmentesen kell járnia.


Mit és honnan kell leakasztani? Esetleg fényképpel illusztrálva?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18245 Dátum: 2012.06.02 szombat, 14:02:36 »

Mit és honnan kell leakasztani? Esetleg fényképpel illusztrálva?

AndyA
1, hővédő borítást leszeded. 2csavar, 2anya
2, zégergyűrűt leveszed
3, 2db oldalsó csavart kitekered, és leveszed a labdát mindenestől.

utána hozzáférsz a geokarhoz. csak a fekete valamit ne tekergesd el a labda szárán
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18246 Dátum: 2012.06.02 szombat, 14:18:27 »

1, hővédő borítást leszeded. 2csavar, 2anya
2, zégergyűrűt leveszed
3, 2db oldalsó csavart kitekered, és leveszed a labdát mindenestől.

utána hozzáférsz a geokarhoz. csak a fekete valamit ne tekergesd el a labda szárán

Az első kettőt ki lehet hagyni, és a 3.-al kezdeni, az is elég. Meg nem labda lesz neki, hanem el.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #18247 Dátum: 2012.06.02 szombat, 14:47:31 »

Leakasztod a kart és megnézed hogy szorul-e....kb 2perc mig leveszed a zégert (kicsit játékos)..totál akadásmentesen kell járnia.


A múltkorjában vettem le. A komplett vákumdobot, mert csak azt sikerült. Olyan lazán járt a kar, hogy attól féltem, hogy belül valami el törve és nem is állt semmit. De állítólag ilyennek kell lennie.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #18248 Dátum: 2012.06.02 szombat, 17:27:54 »

Mivel a Mondi előtt két Hondám is volt, így bejáratos vagyok a Honda fórumra is. Ott akadtam össze az alábbi két hozzászólással. Érdemes elolvasni, aki pedig magára ismer az jelentkezzen!!!  taps

"tegnap en le akartam tolni egy ford mondeot dizelt olyat mint ami nekem van munkásauto.
szerencse hogy a feketével voltam, basszus ilyet még nem láttam 120 ról indultunk igaz 190 körül megelőztem de basszus 150ig egy métert nem tudtam közelíteni a mondeo ott fogyott el..

rádaádul babakék színben Smiley

"eloszor neztem hogy tuti st mert oldalrol az st felnije volt rajta.. azt gazt adott fekete füst, de nem füstölt annyira mint az én offom de jött belőle egy nagyobb adag és megindult.. utána nem volt füst és gyorsult.. De ilyet még nem láttam.. kb 200-220 lónak kellett lennie, mert az enyém átlagban gyorsuláskor ahogy váltottam olyan 230 lovas de (260 a max de leátlagolgattam egyszer 4500 és 6000rpm között 230 átlagban megvan) de a 4wd sokat visszafog de mégis alig tudtam megfogni. Persze soha nem távolodott amikor megindult akkor egy ideig tartottam vele a tempot aztán hirtelen az elfogyott és akkor az off még dalolt tovább de 160ig valami félelmetes volt utána meg rettenetesen ellépett a gépem. De addig..

filozom is hogy mit lehetne az off forddal kezdeni hogy így menjen... Smiley"

Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18249 Dátum: 2012.06.02 szombat, 17:41:19 »

Mivel a Mondi előtt két Hondám is volt, így bejáratos vagyok a Honda fórumra is. Ott akadtam össze az alábbi két hozzászólással. Érdemes elolvasni, aki pedig magára ismer az jelentkezzen!!!  taps

"tegnap en le akartam tolni egy ford mondeot dizelt olyat mint ami nekem van munkásauto.
szerencse hogy a feketével voltam, basszus ilyet még nem láttam 120 ról indultunk igaz 190 körül megelőztem de basszus 150ig egy métert nem tudtam közelíteni a mondeo ott fogyott el..

rádaádul babakék színben Smiley

"eloszor neztem hogy tuti st mert oldalrol az st felnije volt rajta.. azt gazt adott fekete füst, de nem füstölt annyira mint az én offom de jött belőle egy nagyobb adag és megindult.. utána nem volt füst és gyorsult.. De ilyet még nem láttam.. kb 200-220 lónak kellett lennie, mert az enyém átlagban gyorsuláskor ahogy váltottam olyan 230 lovas de (260 a max de leátlagolgattam egyszer 4500 és 6000rpm között 230 átlagban megvan) de a 4wd sokat visszafog de mégis alig tudtam megfogni. Persze soha nem távolodott amikor megindult akkor egy ideig tartottam vele a tempot aztán hirtelen az elfogyott és akkor az off még dalolt tovább de 160ig valami félelmetes volt utána meg rettenetesen ellépett a gépem. De addig..

filozom is hogy mit lehetne az off forddal kezdeni hogy így menjen... Smiley"




 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 Ennyire meglepődnek a Civicesek a Mondeokon? Amúgy tegye fel a kezét,akinek már volt dolga Civiccel  integet2
200-220 lóerős Mondeo? Akkor az 2.2 Ci vagy ST220as lehetett? Mert azért a 2.0 tdci-t szerintem nem lehetne 200ig felhúzni...
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.02 szombat, 17:44:21 írta Nika91127 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 358 359 360 361 362 363 364 [365] 366 367 368 369 370 371 372 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.